Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chevrolet Kalos Sprint: kompresorem k vyšším cílům

14 komentářů

S kompresorem do nebe. K čemu to je dobré? Auto na nákupy turbo?
to neni turbo, to je kompresor
a ta maximalka na skoro 100 kW je pekne nizka. To auto ma asi dost velkej odpor
To je dobry kdyz je vyprodej a mas to prez cely mesto. Budes tam rychleji
Slabota.Takový stádo pod kapotou a z O na 100 za 10s.Kdyby to aspoň dali do většího objemu aby to stálo za to.Pořád to jsou ťamani.
Take stado to zas neni, na ten vykon a hmotnost je to normalne zrychlenie
presne tak, Fabia RS v modrom
nie je to o nic lepsie ani horsie, tak co riesite?
ukaz mi uchyla, kterej si priplati 100 litru aby mel dejvuuu s turbinou )) hauuuuuu
To přeci není Dejvuuuu - to je ševrolet . Aneb co udělá nová značka na "starém" autě - podle mě vůbec nic - stejně to bude pořád "dejvuuu". Na druhou stranu si každý může vybrat přesně auto, které mu vyhovuje - Od Chevroletu Matiz až po Corvette - tu ale asi korejci dělat nebudou, co???
No nevím, moje manželka má korejský auto už 2 roky a musím říci, že je s ním velmi spokojená. Na rozdíl o Škody Fabia, se kterou byla věčně v servise, tady do toho jen leje naftu a vodu do ostřikovače
.
Nepochopím ale, proč se se ti Koreci tak zjančili a chtěj dělat z bezproblémový nákupní tašky letadlo . Zatím nejsou v takový situaci, aby je lidi v Evropě vnímali jako výrobce takovýchto vozů. I když musím říci, že jsem zkoušel Hyundai Coupe a to je docela slušný povozeníčko. Ale do Kalose (ať se jmenuje Daewoo nebo Chevrolet) přeci jen víc patří ten nákup než sportovní motor.
čili nemyslím, že by na něm chtěli vydělat zrovna u nás. Korejci jak známo jsou aktivní i v teritorích, se kterými si Škodovka leda tak dopisuje, takže se holt musí hodně snažit i ve verzích, nad kterými my kroutíme hlavou - což je mj. důvod, proč Hyundai tak piplá Tiburon/Coupé, nebo proč vývoj SantaFé dělal přímo v Americe a ne třeba za Mnichovem. ŠevroNuevo holt musí hledět zrychlit krok a tlačit se do světa, pár základních kalousů a pytel matysů prodaných v Čechách ho sice jistě potěší, ale taky určitě nespasí. Já bych tuhle atomovou blechu bral zatím zdvořile jako první pokus - uvidíme, co bude dál. Bylo by fajn, kdyby ji některý e-zin nebo papírový-zin otestoval.(mimochodem, viděli jste tu dračí nubiru přestavěnou na WTCC speciál?)
Asi máš recht, i japonci a Hyundai začínali jako výrobce "takových směšných autíček", kterým se smáli v U.S.A. i Evropě a teď se na ně podívej.
Osobně musím říci, že sice ty korejský auta sou z hlediska designu průměr, ale fakt jsou to držáky. Včera na pivu mi kamarád říkal, že má Kiu Sorento a je s ní fakt spokojenej. Prostě dobrý auto za dobrý peníze.
určitě souhlasím - tady v Autu je teď prima článek a Kalosu 3D, tam je dobře vidět, jak se chová Chevrolet (GM) celosvětově a jak mají našlápnuto. Ta korejská e😜anze už byla patrná před několika lety a kdyby se Kia a Daewoo tenkrát nedostaly na hrnec a nemusely zápasit o přežití, byli by Korejci dnes ještě dál. Tak či onak, podle mých osobních zkušeností vydržely už třeba hyundaie ze začátku 90.let neuvěřitelně hodně kilometrů a drsného zacházení na českých okreskách, a ještě v nich byla pohoda, takže
Co myslíš těmi Čechami? Pokud vím tak se Chevrolety prodávají třeba v Ostravě, Olomouci...
a co dokaze ta vasa posrata fabia sporovnanim 1,4 mpi 8v?