Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Kalos Sprint: kompresorem k vyšším cílům

Švýcarský tuningový specialista Delta Motor vdechl malému čtyřválci nečekaný výkon. Díky přeplňování dává šestnáctiventilový čtyřválec nyní místo 69 kW celých 96 kW! Zrychlení z klidu na 100 km/h pod 10 sekund, nejvyšší rychlost 195 km/h.
Zpět na článek
26. 1. 2005 10:04
neregistrovaný "Petr"
26. 1. 2005 10:23
neregistrovaný "anonym"
26. 1. 2005 13:37
neregistrovaný "mates"
26. 1. 2005 12:47
neregistrovaný "Wik"
26. 1. 2005 16:03
neregistrovaný "yo"
31. 1. 2005 11:54
neregistrovaný "dochtor"
26. 1. 2005 20:56
neregistrovaný "mts"
27. 1. 2005 09:31
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 1. 2005 13:47
neregistrovaný "Uživatel"
27. 1. 2005 22:37
neregistrovaný "patrik"
28. 1. 2005 10:32
neregistrovaný "Korejec"
30. 1. 2005 02:16
neregistrovaný "patrik"
4. 2. 2005 12:38
neregistrovaný "anonym"
3. 4. 2005 15:05
neregistrovaný "hengo"
neregistrovaný "Petr"
26. 1. 2005 10:04
S turbem do nebe
S kompresorem do nebe. K čemu to je dobré? Auto na nákupy turbo?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
26. 1. 2005 10:23
Re: S turbem do nebe
to neni turbo, to je kompresor
a ta maximalka na skoro 100 kW je pekne nizka. To auto ma asi dost velkej odpor
neregistrovaný "mates"
26. 1. 2005 13:37
Re: S turbem do nebe
To je dobry kdyz je vyprodej a mas to prez cely mesto. Budes tam rychleji
neregistrovaný "Wik"
26. 1. 2005 12:47
No,nevim
Slabota.Takový stádo pod kapotou a z O na 100 za 10s.Kdyby to aspoň dali do většího objemu aby to stálo za to.Pořád to jsou ťamani.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "yo"
26. 1. 2005 16:03
Re: No,nevim
Take stado to zas neni, na ten vykon a hmotnost je to normalne zrychlenie
neregistrovaný "dochtor"
31. 1. 2005 11:54
Re: No,nevim
presne tak, Fabia RS v modrom
nie je to o nic lepsie ani horsie, tak co riesite?
neregistrovaný "mts"
26. 1. 2005 20:56
bez titulku
ukaz mi uchyla, kterej si priplati 100 litru aby mel dejvuuu s turbinou )) hauuuuuu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 1. 2005 09:31
Re: bez titulku
To přeci není Dejvuuuu - to je ševrolet . Aneb co udělá nová značka na "starém" autě - podle mě vůbec nic - stejně to bude pořád "dejvuuu". Na druhou stranu si každý může vybrat přesně auto, které mu vyhovuje - Od Chevroletu Matiz až po Corvette - tu ale asi korejci dělat nebudou, co???
neregistrovaný "Uživatel"
27. 1. 2005 13:47
Korejec
No nevím, moje manželka má korejský auto už 2 roky a musím říci, že je s ním velmi spokojená. Na rozdíl o Škody Fabia, se kterou byla věčně v servise, tady do toho jen leje naftu a vodu do ostřikovače
.
Nepochopím ale, proč se se ti Koreci tak zjančili a chtěj dělat z bezproblémový nákupní tašky letadlo . Zatím nejsou v takový situaci, aby je lidi v Evropě vnímali jako výrobce takovýchto vozů. I když musím říci, že jsem zkoušel Hyundai Coupe a to je docela slušný povozeníčko. Ale do Kalose (ať se jmenuje Daewoo nebo Chevrolet) přeci jen víc patří ten nákup než sportovní motor.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "patrik"
27. 1. 2005 22:37
Re: Tohle éro asi není projekt pro Česko,
čili nemyslím, že by na něm chtěli vydělat zrovna u nás. Korejci jak známo jsou aktivní i v teritorích, se kterými si Škodovka leda tak dopisuje, takže se holt musí hodně snažit i ve verzích, nad kterými my kroutíme hlavou - což je mj. důvod, proč Hyundai tak piplá Tiburon/Coupé, nebo proč vývoj SantaFé dělal přímo v Americe a ne třeba za Mnichovem. ŠevroNuevo holt musí hledět zrychlit krok a tlačit se do světa, pár základních kalousů a pytel matysů prodaných v Čechách ho sice jistě potěší, ale taky určitě nespasí. Já bych tuhle atomovou blechu bral zatím zdvořile jako první pokus - uvidíme, co bude dál. Bylo by fajn, kdyby ji některý e-zin nebo papírový-zin otestoval.(mimochodem, viděli jste tu dračí nubiru přestavěnou na WTCC speciál?)
neregistrovaný "Korejec"
28. 1. 2005 10:32
Re: Tohle éro asi není projekt pro Česko,
Asi máš recht, i japonci a Hyundai začínali jako výrobce "takových směšných autíček", kterým se smáli v U.S.A. i Evropě a teď se na ně podívej.
Osobně musím říci, že sice ty korejský auta sou z hlediska designu průměr, ale fakt jsou to držáky. Včera na pivu mi kamarád říkal, že má Kiu Sorento a je s ní fakt spokojenej. Prostě dobrý auto za dobrý peníze.
neregistrovaný "patrik"
30. 1. 2005 02:16
Re: Tohle éro asi není projekt pro Česko,
určitě souhlasím - tady v Autu je teď prima článek a Kalosu 3D, tam je dobře vidět, jak se chová Chevrolet (GM) celosvětově a jak mají našlápnuto. Ta korejská expanze už byla patrná před několika lety a kdyby se Kia a Daewoo tenkrát nedostaly na hrnec a nemusely zápasit o přežití, byli by Korejci dnes ještě dál. Tak či onak, podle mých osobních zkušeností vydržely už třeba hyundaie ze začátku 90.let neuvěřitelně hodně kilometrů a drsného zacházení na českých okreskách, a ještě v nich byla pohoda, takže
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2005 12:38
Re: Tohle éro asi není projekt pro Česko,
Co myslíš těmi Čechami? Pokud vím tak se Chevrolety prodávají třeba v Ostravě, Olomouci...
neregistrovaný "hengo"
3. 4. 2005 15:05
porovnavaj sporovnavatelnym
a co dokaze ta vasa posrata fabia sporovnanim 1,4 mpi 8v?
Rozbalit vlákno
0