Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 135i: Turbodmychadlo twin-scroll nahrazuje přeplňování dvěma turbodmychadly

Na jaro letošního roku si u BMW přichystali novinku pro nejmenší jedničkovou řadu – třílitrový šestiválec s přeplňováním turbodmychadlem twin-scroll.
Zpět na článek
17. 1. 2010 19:59
Design ala dr.Mengele
Pred niekoľkými rokmi som tvrdil, že škaredé autá sa už nevyrábajú a to naprieč všetkými značkami. To som ešte nevedel, že na trh príde trieda 1 od BMW. To auto je v princípe veľmi slušné, konkrétne model 135 je fantastické coupe, ale.......je tak neuveriteľne nemecky hnusné, že by som ho nechcel ani za polovičnú cenu. Postavte vedľa neho napr. AR Breru, MB triedy C coupe, alebo akékoľvek coupe podobnej triedy a zistíte, že lepšie vyzerá aj posledný modelový rad traktorov značky Zetor.
Rozbalit vlákno
9
18. 1. 2010 09:46
Re: Design ala dr.Mengele
Ono je dobre vedet, ze ty jsi esteticky vyspelejsi, nez cely bangleho designersky team, ktery radu 1 stvoril... Uvazuju, ze si od tebe necham navrhnout facelift na S120. Jiste z toho vytahnes maximum...
Avatar - kolmar
18. 1. 2010 15:47
Re: Design ala dr.Mengele
>:D :yes:
Vzdy tvrdim 100 ludi 100 chuti. Ani mne sa 1er nejak nepacil, no zvykol som si na neho a profil a zadok povazujem za perfektny. Apropo prave profil brery je dost hnusny, toto ked niekto nazve Coupe tak nech mi potom ukaze ako vyzera Hatchback.... Ale uznavam, ze nove zetory su pekne ;-)

PS:vysvetli mi niekto ako funguje to twin-scroll turbo? tusim to uz niekde bolo no zabudol som to....
18. 1. 2010 22:12
Re: Design ala dr.Mengele
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
19. 1. 2010 00:23
Re: Design ala dr.Mengele
Já jsem byl dřív velkým příznivcem italského designu, ale popravdě dnes už je o ničem. Třeba ta Brera s dlouhým předním převisem a zadkem divně dokulata, no nic moc.
Zato tohle BMW 1 hlavně jako kupé vypadá skvěle. Dlouhá plochá kapota, přední kola hodně vpředu, malý přední převis. Okna pěkně v rovině, ne jak dnes u většiny aut hrana předního okna tak vysoko že přes ni není skoro vidět a boční okna zakousnutá mnohem hlouběji. A pokud se nepletu - BMW 1 má pohon zadních kol. Předohrab s vysokým výkonem je o ničem, naopak zadohrab se silným motorem je skvěle zábavné auto. Škoda jen vysoké ceny a přecpanosti BMW elektronikou...
19. 1. 2010 00:51
Re: Design ala dr.Mengele
Ještě bych přidal docela vysokou hmotnost, ta 135 je o pouhých 40 kilo lehčí než 335 coupe (1560 vs. 1600 kg).
Avatar - kolmar
19. 1. 2010 11:46
Re: Design ala dr.Mengele
Tam je tazky ten motor 35i!!!!!!! takze si to nemyl!!!!!
Pozri 1er chach s motorom 3.0i (ano V6 ziaden 4valcek) vazi 1450 kg! a rozdiel 100 kg na prednu napravu je uz pozehnany...ak si zoberies, ze ma tato atmosfera 195 kW tak neviem neviem ci by som isiel do 35i
19. 1. 2010 12:12
Re: Design ala dr.Mengele
Porovnávám jedničku a trojku, oba ve verzi coupe se stejným motorem 135 vs. 335 = 1560 vs. 1600 kg, 125 vs. 325 (opět stejný motor a stejný typ karoserie) = 1480 vs. 1495 kg. To auto prostě těžké je. Je jasné, že hatch s useknutým zadkem by měl být lehčí, ale ten mně nezajímá, ten bych vůbec při koupi nezvažoval.
Avatar - kolmar
19. 1. 2010 12:37
Re: Design ala dr.Mengele
OK, tak v tomto ohlade je to pravda, 1er je tazky, resp. 3er lahky ;-) tych 15 kg rozdiel je naozaj brutus!!! ale keby som sa ja rozhodoval tak ta trojka!
19. 1. 2010 01:14
Re: Design ala dr.Mengele
Jak píše kolmar, 100 lidí, 100 chutí, já dávám palec nahoru. Cítím v tom silný odkaz na mé oblíbené BMW E30. Jo ty tvary jsou možna trochu divné, ale já si je prostě zamiloval, stejně jako jiné Banglovy kreace. A mně osobně mrzí, že Bangle odešel, od prezentace X6 to s designem u BMW podle mého jde z kopce ;-\ (kromě Z4) Za slabotu považuju třeba tebou zmíněné MB C Coupe (ted se to myslim jmenuje CLC), naproti tomu Breru jsem dneska měl zase po dlouhé době možnost obdivovat (škoda, že je to není zadohrab, víc by jí to slušelo), ale proti BMW 1 bych spíš viděl Alfu GT, které taky designově nic nechybí. Prostě každá "šerednost" si svého obdivovatele najde >:D