Těmi statistikami se myslí, že majitelé Ford Fusionů si před tím než jdou na technickou, nechají auto nákladně opravit. Nijak to nesouvisí se spolehlivostí.
No, ono se to dá vidět taky tak, že doktor s Dacií se víc soustředí na práci, než na svoji image, že? ;-)
Ale já znám opačnej případ, jeden můj příbuzný vydělá za měsíc víc než já za rok a hrozně rád by si koupil nějakou superprémii, ale aby zákazníci nezáviděli, jezdí mainstreamem... inu, pohnutky mohou být různé >:-[]
:yes: >:D
Sem si to prohlížel a narazil na tohle [odkaz]
Ano, ono to fakt existuje a jezdí tu s ním hoodně. Nějaký mladík se v tom vozí a jezdi jak... :no:
Nech tu subprémi tam kde je jí nelépe, v tvém srdéčku, ovšem netahej jí do všech svých příspěvků, stále se domnívám, že máš diskuzně na víc.
Nejde o prodeje, jde přece o to, že ty chceš porovnávat Německo s celým světem. Ale i tak by to porovnání vyšlo ve prospěch Německa. Tak jako třeba koňak zase ve prospěch Francie či korbáčiky ve prospěch našich kolegů ze Slovenska. Prsotě, kdo umí, ten umí... ;-)
My ale kupujeme auta dle návodu od GTI. Příjdeme do prodejny, dáme si kafíčko, necháme si nakonfigurovat plnou palbu a pak ještě dáme spropytný prodejci v řádu několika procent.
>:-[] >:D
siahol si mu na Nemcov! to sa predsa nerobí... Oni sú podľa neho najlepší, najkrajší, najmúdrejší, najšikovnejší... Keby to potrebovali, tak chodí robiť k.u.r.v.u. do raichu zadarmo!
Aha, takže vlastně všechny moje příspěvky kolem jsou o jedné postarší sportovní Alfě Romeo... zajímavé. Všiml si toho ještě někdo jiný? >:D
Jinak německá auta se prodávají skoro po celém světě a naopak v Německu se prodávají auta skoro všech světových značek, takže proč by neměla být navzájem porovnávána? :-!
Nejde o ty o kterých píšu jako o ty, o kterých... nepíšu. Tedy o Fabii. Umím si představit důvody proč vzít prostornou a elegantní C3 místo strohého (zejm. uvnitř) a malého Pola... tam je to o odlišném pojetí auta a prioritách.
Dnes ale nevidím důvod, proč vzít Fabii a ne Polo - ta auta jsou si hodně podobná, ale Polo je vždy o kousek lepší. Myslím tím důvod v kvalitách auta jako takových, samozřejmě je tu cena, cena při opakovaném prodeji, servis, národní hrdost...
Takže, protože fandím více Škodovce než VW - doufám, že s faceliftem přijdou motory TSI a že se třeba i u kombíku podaří nějakým kouzlem vylepšit současnou vizáž.
Piš si tu co chceš, svá slova si ovšem potvrzuješ převším svými postoji. A to zejména těmi "kýčovitými".
To cos napsal těmi velkými písmeny by stálo za podrobný rozbor. Porovnávat Německo s... celým světem. Zajímavá (podprahová) informace, Beaumonte... :-)
P.S. Ty přece píšeš jenom o svém autě. Zde nic výjimečného... naopak. Naštěstí nepíšeš o autu tatínka, to se zde vyvažuje takřka zlatem ;-)
Jen k věci: nemám nic proti německým autům nebo jejich tvůrcům. Mnoha z nich si vážím, některá (nemnohá) mám dokonce i rád, byť zrovna preciznost a dokonalost nejsou to hlavní, co od auta chci. Ale tvrdím: ke KTERÉMUKOLIV NĚMECKÉMU AUTU EXISTUJE MINIMÁLNĚ JEDNA NE-NĚMECKÁ SROVNATELNÁ ALTERNATIVA, ať už z Itálie, Francie, Japonska, USA nebo odjinud.
A mimochodem, kde jsem v tomhle vlákně psal něco o mém autě?
A mimochodem podruhé: jeden z mých veteránů je taky z Německa...
Od člověka, který při svém pocitu geniality, zcela ignoruje fakta a za pravdu vydává jen své sny, to zní trochu divně. Pokud budeš dál psát jen o svých dojmech a pocitech, bude to v pohodě. Raději se ale nesnaž komentovat problrmatiku, kterou si může každý sám objektivně zjistit. To co jsi tady předvedl při komentáři 25 nejprodávanějších modelů v ČR a Francii, už snad nebylo ani k pousmání. Hodnotit tyto dvě tabulky a vyvozovat z nich duchaplné závěry bez toho, aby jsi si je alespoň přečetl, dovede opravtu jen zaslepený ignorant tvého formátu. U tebe vždy forma výtězí nad obsahem.
Legraci si děláš jen sám ze sebe. Dopouštíš se zde toho vůbec nejtrapnějšího kýče, kterého se tu diskutér může vůbec dopustit - vlastní garáž ti brání v objektivním pohledu. Já sice chápu, že lidé tvého rozměru považují vlastní auto za střed vesmíru, no, snaž se zase pochopit ty, že je tu ještě plno jiných, kteří o autech něco i ví a kteří nejsou ze své garáže zmindrákovaní jako ty.
Ano, s větou, že německý autoprůmysl nemá v kontextu celé Evropy konkurenci, že je tím nejlepším, to platí a platit i nadále bude. V tomhle tu působíš jako neználek s brněním z listu bazalky a se špagetou namísto diskuzního meče.
P.S. Kup si příště Caymana a nikdy už si na neněmeckou produkci nevzpomeněš. Budeš se tu zaklínat neměckou precizností a dokonalostí, tohle přece kýčaři tvého formátu umí dokonale. Ostatně, nic jiného ani neumí...
Nahoře píši o těch v komplexu nejlepších ve třídě, tedy - volba znalců. Ano, Clio pěkně jede, C3 (konekonců píši o ní nahoře) vypadá a bude i prostorná.
Emele, Splash, to je třída - mini.
Ano, POLO je dnes výborná volba, s tím jednoznačný souhlas.
Fabia rozhodně nemá špatný design, problémem je disproporčnost. Dostat na šířku +5cm, bylo by to hodně zajímavý autíčko. Větší problém vidím u kombíku, kterej působí - zvlášť v určitých odstínech - jako obrněný vozidlo :-(
Teď aspoň doceňuji elegantní a nadčasový design první generace.
Doufám (navzdory zveřejněným spy fotkám), že FL trochu pomůže a třetí generace se hodně poučí...
mnojo ono dovolit si dat do prodeje takovej hnus jako je nova fabia to chce notny kus odvahy, zajimaly by me tytez statistiky bez zapocitani firem CD,CEZ,O2 co je kupuji dal asi maj znacne slevy, a jestli chce drzet skodovka tenhle hnusnej design i po faceliftu tak jejich marketingoveho i obchodniho reditele vyhodit, takhle si dobrovolne hnusnym designem kur...t moznost vyrazne lepsich prodejnich vysledku....
Ale ano víme: děláme si tu (pravda trochu drsnou) legraci z lidí, kteří automaticky nadřazují všechno německé zbytku světa a s oblibou vypisují věty jako (cituji, snad uhodneš odkud): "...k náskoku německé techniky nad zbytkem Evropy. (...) O tom si mohou například ve Francii nechat jen zdát. Náskok Německa je v tomhle až neuvěřitelný."
Tak těmto nesmyslům se tady smějeme. Nechceš se přidat?
Nikdy nevieš, možno by ten Logan danú úlohu zvládal lepšie ako Fabia. Je predsa len priestrannejší, o kufri v MCV ani nehovorím, tiež sú tie autá priamo stavané na každodenné dranie po našich nekvalitných cestách. Len neviem, ako je to u nás so servisom. :-)
Aj ty sa tváriš ako inteligent - a ostatní sú inteligenti...
Fabia je celkom solídne auto. Pravda, je malá, často sa kupuje so slabou výbavou, základné motory sú naozaj základné, dizajnovo tiež neupúta každého. Ale nie je nijak podradná, kvalitou vpohode stačí celému spektru konkurencie, a určite nie na chvoste.
A teraz mi napíš, aký som škodovák a VW-fil, dávno som sa nezasmial... >:D
Ptám se na statistiku spolehlivosti. Ty mě píšeš že fandím Fábii. Kdo je tady zaslepenej? Debata nad tím co je TUV nebo ADAC je tu každou chvíly a spolehlivost to není.
Tak ono el. stahování oken svůj smysl má. Např. v létě když je auto rozpálené jako pec, tak stačí podržet klíček při odemykání a všechna okna sjedou dolů a z auta může dřív odletět ten vřelý vzduch. Nebo za jízdy si člověk pootevře zadní okno, aby na něj netáhlo a nemusí zapínat klimu... Vím, o čem píšu. Ale upřímně - klidně bych se bez toho obešel. No a pokud bych na tom trval, tak vysolím 10 táců a je klid. Jinak nechci kecat, ale ta cena byla u Touru myslím vč. předních oken v elektrice. Ty jsou ale již součástí paketu plus, takže by se šlo s prodejcem jistě nějak domluvit.
Neříkám, že souhlasím s Tourem, ale s těmi okny ano. Popravdě krom možnosti si otevřít okno z místa řidiče někde jinde, je el.ot. okna jen frajeřinka, která nás před 20 lety lákala na autech ze západu a u nás to nikdo neměl. Přitom jde jen o trapný motorek.
N
Některé lidi i dnes slovo konfigurátor uráží ;-)
Jinak ano, jen teda Fusion třeba pro mne uvnitř konkurent Fabie není, myslím teď zpracování, prostornost je OK
Tvrdý a nízký podvozek není od toho aby sis pohodlně vozil zadnici 8-s
Zklamáni jsou, ale ne kvůli tomu, že si nevzali místo ni 1,2 HTP, ale že si raději nekoupili Clio RS nebo Fiestu ST.
365 000 Kč za auto téhle třídy bych nedal. Konkureční Clio 1,2 TCE v nejvyšším stupni výbavy má vše a něco navíc, co Fabia a výjde na 310 000. Nemluvě o tom, že za 365 000 může být nejen Megane, Fusion, Focus, ale i Octavia a i Golf a vše to jsou větší a dospělejší auta.
Chlape, koupíš si jednu Fabiu v kombíku 1,2 HTP a už se cítíš jako mistr světa, který bude ostatní poučovat a povyšovat se. Až budeš kupovat první RS6, E55 AMG, M5, tak prosím machruj. Zatím jezdíš autem pro ne nižší střední třídu, ale malým autem pro soc. třídu. :no:
Tak tak, za 360 dobře vybavený Jazz není. Jazzova výbava a ceny jsou hodně vysoko. Popravdě ale ne jen tak zbytečně, Jazz je na svou třídu hodně podařené auto a špatného jsem na něj od jeho majitelů nic neslyšel. :yes:
Popravdě Škodovácká 1,2 HTP na Jazzův motor nemá, nemluvě o jeho 1,4. Taktéž Jazz je prostornější, jednoznačně spolehlivější a variabilnější. Cena je bohužel za Jazz neúměrná, to jsem zkoumal a za věci jako tempomat si tolik připlácet... :no:8-s
Re: Kdyz firmu ridi profesionalove a otazka 2cm svetle vysky
Dát Fabii ještě o 2 cm výš? No potěš koště... Už tak vysoký vůz ještě nakopnout výš? Myslím, že tudy sice vede cesta na nejvyšší míto ve třídě, ale asi ne to, o kterém automobilka sní ;-)
A maska mi přijde taky ok. Já bych to při faceliftu viděl možná na redesign vnitřní části světel a nový nárazníky. V interiéru možná jiné trochu volby materiálů a SNAD příchod 1.2TSi... Jeslti přijde aspoň tohle, pak to budu považovat za zdařilý facelift.
Nedávno jsem četl zde na moje.auto recenzi na Octavii 2. Zaujalo mne to, že recenze byla hodnocena jako výborná.
Pisatel tam také popisuje důvody proč si vybral škodovku.
Jeden z prvních důvodů byl ten, že Octavia je prostě cenově nejníže. Nějaké Mazdy, Citroeny, Mitsubishi apod. jsou při srovnatelné výbavě o statisíce dražší.
A já to tady píšu pokaždé. Zkuste si nakonfigurovat auto, zajděte si ke dvěma třem dealerům a poptejte se, co by se dalo ještě s cenou dělat.
Kdo neodejde se slevou min 5%, je obyčejnej hlupák. :-!
A pak to zkuste u konkurence a výsledky porovnejte. Rozhodně vám škodovka nevypadne jako první, spíš naopak. ;-)
ty se už jdi někam léčit, no tak pošli B52 na Boleslav a je...BTW: a co mýto,už vám fachčí? Jo, taky do Tater vám nějak lidi nejezděj,zato na polské straně je plno, čím to může být??? >:D >:D >:D
Tak to je pěkná výhra >:D bych si nechal líbit. Tak na takovou cenu sesnad jde dostat jen v dehtu a stylem zaškrtat úplně vše... To by mě zajímal výpis výbavy, bez čeho se neobejdeš. Už to vidím - střešní okno 20 tis., plně automatická klima, xenony, vše v kůži, 16p. liťáky, maxidot 6CD changer, kožené čalounění, navigace... >:D Vybav si takhle soudobou generaci modelů a zastavíš se na 700 tis., resp. u některých prvků dokonce pohoříš.
NAPŘ. Kia Ceed - elektrické stahování zadních oken až u výbavy Comfort - s 1,6kou za 354 000 v akci... Stejně i30 až výbava Classic Plus. Světe div se, i Golf má ve svých výbavách ve standardu jen el. stahování předních oken.
Tak si podobné nesmysly nech dětem na dobrou noc.
Kdyz firmu ridi profesionalove a otazka 2cm svetle vysky
Za propadem prodeje Fabie na ceskem trhu byla:
- dlouha cekaci doba z duvodu nakupni horecky v Nemecku. Manazeri Skody by byli idioty, pokud by v takove dobe snizovali ceny, kdyz nestaci vyrabet
- za uspechem Fordu Fusion je vyssi svetla vyska, tak potrebna v situaci, kdy jsou vyjete koleje ve snehu, nebo, kdyz je zapotrebi dojet k chate po travnate ceste.
- verim, ze Skoda se pouci = po skonceni nakupniho boomu v nemecku sly ceny dolu a pokud se do Fabie namontuji o 2cm delsi vinute pruziny a udela se facelift nepovedene masky a pod kapotou se objevi 1,6TDI, pujdou prodeje hned prudce nahoru.
Zvláštní. U BMW/M-B/Jaguaru apod. byla ještě nedávno standardem ona obligátní klička a nikomu to nepřišlo divné... Dnes auto bez elektrického stahování zadních oken je pro některé prakticky nepoužitelná věc. Za chvíli někteří budou vyžadovat i elektrický podavač toaletního papíru :-( Já si bez této featury svoje soužití s autem dokážu představit. Většina výbavy je u Touru za bakšiš a některé prvky jsou sloučeny do výhodných balíčků. Když k Touru člověk doháže výbavu, co může v běžném životě upotřebit, tak je na ceně někde kolem 310 tisíc s 1.6kou. A má přitom jistotu, že auto vydrží dalších 10 let bez potíží, servisní náklady budou nižší než u dnešních nebojím se říct přetechnizovaných novinek. Podle mě Tour velice lákavá nabídka - solidní vůz za solidní cenu.
:yes:
Presne o tom to je! Oni sa nasackuju do kazdeho clanku a vsade spinia vsetko od Alfy az po Toyotu. Akonahle vsak niekto napise hoci i opravnenu kritiku na Fabiu (Skodu, koncern) tak uz plackaju a najradsej by vsetkych postavili k muru! Pre tu svoju skodu dokazu zapriet vlastnu matku! :no::no:
Elektrické ovládání oken vpředu a vzaduNa některé věci je opravdu lepší jen vzpomínat. Manuální a zdlouhavé otevírání oken v autě mezi takové věci rozhodně patří. Ať žije jednoduchost a praktičnost elektrického ovládání.
Bratru za 12700,- to je hláška z konfigurátoru Škody Tour,myslel jsem že se po.... smíchy tohle mají jiní jako standard a ne za 12700?-
V závislosti na prioritách... umím si představit Clio, umím si představit novou C3, umím si představit i20, umím si představit Splash, umím si představit Swift, umím si představit Mazdu 2.
Osobně bych bral asi Polo, pokud bych nepotřeboval prostor a dostal nějakou zajímavou cenu na 1.2TSI.
Myslel jsi tuhle Fabiozní třídu arogance Škodovky?? [odkaz]
Nejde o to že chybička se vloudila ale o to jakým přístupem a jednáním to Škoda auto řeší už to je důvod proč bych si ji nikdy nekoupil
Škoda má nebývalou šíři nabídky u vozů v cenových hladinách 200 - 400 tis. Káčé. Velká automobilová cenová revoluce řádně zahoupala s cenama. No a rázem je tu vše jinak. Fabia se slušnou výbavou konečně stojí bakšiš. Přesto podle mě mnozí hledají něco jiného. A to jim nabízí Octavia Tour. V ceníku u ní můžete povolit uzdu své fantazii nebo zaškrtávat jak jste zvyklí ze sportky. A cena zůstává stále příjemná... Navíc mnohým se otevřel po cenovém pádu Nový svět. Dříve by byli odsouzeni k Fabii, dnes si za stejnou cenu mohou dovolit Octavii. Navíc přišel Yeti a taková Fabia Scout je rázem na dlažbě. Ano, Fabia to na našem trhu tak trochu slízla. Ale její neúspěch možná znamená pro její sestřičky a bratry zlatem vydlážděnou cestu :-!
Az na posledni odstavec pred obligatnim bravo docela dobry. Jestli je nekdo z tve TOP 4 pokoren, je to Polo, takovej ceres co dostava od Fordovskeho super dua cekal asi malokdo. Plus samozrejme musi smeknout pred idolem divcich srdci od Peugeotu.
Neboj, naštěstí je (nás) tu dost, kteří "děláme do aut" a vybrali (bychom) si jinak než koncern nebo Forda a dobře víme proč. Koneckonců, nevidět všechna ta Clia, Punta, C3, 206 a 207 atd., byla by na silnicích hrozná nuda...
nechápu, čemu se pořád divíš. Je to prostě low-cost model, nabízející slušnou prostornost, slušné motory, slušnou výbavu za zajímavou cenu. A tohle pro méně náročné/rozvinuté trhy (nebo snad nás nechceš porovnávat s Reichem ;-) ) platí. Stejně jako Logan, Thalia, Aveo a pod. Stačí se podívat na sociální složení obyvatelstva a je jasné, že spousta lidí vymění "stylový" interiér Fiesty za vše felektrice+klima u Fusiona.
Věřím tomu, že na Z od nás jsou prodeje Fiest a Fusionu přesně v obráceném garde :-!
To som zvazoval, ale stale mi to vychadza lepsie kupovat normalne na firmu. Aj ked je s tym viac roboty. Servis vsak nie je najvacsia polozka. Tie auta su v zaruke a drviva vacsina veci sa da napasovat na to. Z hladiska servisu ale je podstatne, aby ten servis bol vsade a hned, lebo ked sa chlapovi pokazi auto na sluzobke 400 km od bydliska, tak sa nebude domov vracat vlakom, ale v hoteli pocka na opravu (prakticky vzdy to zvladli do 24 hodin, za co si skodovka zasluzi pochvalu). A pobyt v hoteli + predlzenie sluzobky nie su lacna vec. A pre mna je dolezite aby chlap pracoval, nie vysedaval po hoteloch cakajuc na auto. Lebo vzdy je dobra vyhovorka "nemohol som robit, nemal som auto".
Dalsia vec, na ktoru som zabudol, su firemne nalepky. Nalepky na Fabiu su u nas prakticky standard a kazda firma ich ma v ponuke. Zhanat na nejaky Jazz celotelove nalepky by bola asi solidna pakaren a robenie na mieru by vyslo ovela viac, co si kazdy hnidopich pokojne moze priratat k cene vozidla.
Pokial ide o tu fobiu zamestnancov z Fabie - stale este moze vyhrat Dacia Logan, takze zlata dobra Fabia. :-) A osobne na tom aute nevidim nic zle. Je to 100 % uzitkovy vehikel, na zazitkovu jazdu si to hadam nikto nekupuje. Svoj ucel to plni... A pohlad majitela vs. zamestnanca - ja tiez nemam problem kedykolvek ked je treba sadnut do Fabie a ist ku klientovi riesit situaciu. Prehadzovanie vybavenia z Fabie do mojho Superba by trvalo viac ako cely zasah.
Kazdy vi krome par vyvolenych co opravdu umeji napsat pekny nezaujaty clanek, ze tu jsme abychom vyplnili cas ... Proc lide se chteji vmisit do debaty, mozna ze chteji si pokecat s nekym o autech na urovni 0-10! Proc? Kazdy vi sve, jen malokdo si to prizna ;-)
Zažíváme vskutku podivuhodnou dobu. Ten co se takřka nejvíce propadl je stále... jedničkou. Popravdě je postavení aktuální Fabie na trhu určeno třemi skutečnostmi -
- vizualita méně přitažlivá pro mainstreamové subkompaktní jezdce.
- snad každý v republice už jednu fábii má
- cenová třetí světová.
Výsledkem je sice stále s přehledem první místo v republice, samozřejmě i velké úspěchy v zahraničí, přesto... rychle jsme si zvykli na to, že produkce škody patří zcela přirozeně k tomu nejlepšímu, co mainstreram nabízí a prodejní pokles (byť stále na vrcholu) vnímáme takřka jako ostudu. Nikoliv, nejedná se o žádnou ostudu.
Do budoucna, tedy především u Fabie III to chce jít více směrem k vyváženejším vlastnostem v poměru užitné hodnoty x vizualita. Technika je jasná, tak dobré auto mimo Fiesty, Pola a Ibizy nenajdeš, Fabia prostě technikou patří k elitám. Bohužel, zákazníci subkompaktního mainstreamu nepřijímají v potřebné intenzitě novátorství Škody co se týká designu. Vždyť pohleďme kolem, mimo Fabie a Citroenu C3 je to vlastně všechno na stejné tradiční kopyto.
Takže, co můžeme jistě čekat s příchodem F III? Především opět technicky to nejlepší, co třída v mainstreamu nabízí, dále pak design, který bude důsledně této technice se***vat. Škoda to má poměrně jednoduché, jen ubere trochu na bezkonkurenčním využití vnitřního prostoru a přidá jemně na emocích. Pak to bude eso Evropy bez jakéhokoliv kompromisu. Nezapomeňme, že snad už (konečně) po dvaceti letech tuhého budování kapitalismu tu Fabia přestane plnit funkci motorizačního prostředku pro většinu občanů republiky a stane se tím, čim subkompakt je a být má - druhým či třetím vozem v rodině. Teprve pak si Škoda bude moci uvolnit ruce a dovolit si i designové parádičky. A že na ně má, tomu nasvědčuje například ztvárnění fešáka třídy - Yetiho.
A konečně, pokud děláš trochu do aut, přece mi nechceš tvrdit, že bys bych schopen si v subkompaktech koupit něco jiného, než fiestu, POLO, Ibizu či FABII? Jiné řešení dnes znalec vlastně nemá. Vím, přijde AUDI A1, ovšem to bude elitní prémiová píseň movitějších jezdců, mainstream, ten je jasný. Fabia, Fiesta, POLO, Ibiza.
P.S. Číslem... roku je číslo 7.020. Fusion. Je to vůbec možné?
Tímhle došlo k dokonalému tržnímu pokoření Fiesty... neuvěřitelné. Co si asi tak u Fordu musí o zdejších kupcích myslet?
Pri takom počte kilometrov a pri takom vozovom parku by to bolo podľa mňa zaujímavé a servis netreba riešiť vôbec ...
U nás vo firme sa tiež výmena vozového parku a mám hrôzu z toho, že by to vyhrala FII. Jednoducho uhol pohľadu majiteľa/manažéra a zamestnanca je úplne iný : ).
Za 365k s 1.6 by byla u FII cena téměř stejná. Za pěknech 370k ve verzi sport jsou sport. sedačky s výhřevem,sunset, 3ram. volant v kůži, s metal., bez couvacího as.a tempomatu. Tohle zrovna ten Jazz ale ani jiný prostě nadaj dohromady, (posuv volantu ve 2 osách , výš.posuv sedačky spolujezce aj.... FII je prostě všechno možný (pro někoho šedná, divná...ale určitě ne za danou cenu špatně vybavená.
2Theolli70: Kdybyses podíval do konfigurátoru zjisitl bys, že za těch 365tis. je to s motorem 1.4 63kw a v metal. Za 390 je s 1.6. Takhle jsi akorát za trubku.
tento týden jsem mluvil s prodejkyní v autonu, mnoho lidí prej dá přednost Touru před fábií, já se nezajímal ani o jedno ale nemohl jsem se nezeptat. Věřím že Tour se prodává dobře.
Vela ludi sa tu rozculuje, aka je Fabia zle auto a ake je nieco ine dobre. Vacsinu predaja FII isto tvoria foltilove vozidla. Ja mam firmu a v nej 32 aut. 4 su superbecka pre manazerov, 4 octavie pre nizsi manazment a 24 najzakladnejsie zo zakladnych Fabii II pre ostatnych. Kazda z nich toci rocne 40 tkm a pokial mate takuto zakladnu, je pre vas zo vsetkeho najdolezitejsi servis. A vzhladom na to, ze Fabie jazdia 95 % CR / SR, tak je servis v kazdej dedine. Nech sa pokazi kdekolvek, u nas nie je servis dalej ako 30 km a vacsinou sa da na aute pokracovat v ceste do 24 hodin. A neverim, ze keby som mal vo flotile inu znacku, bude poruchovost nizsia. Ludia na tom jazdia ako hovada a po troch rokoch su tie auta aj tak na odpis a som rad, ked si ho niekto odkupi, alebo ho zoberie autobazar.
Dalsia vec je pristup Skodovky k firemnym klientom. Vozovy park v plus minus tomto zlozeni som obnovoval uz trikrat a Skoda mi vzdy po cca dva a pol roku posle sama cenovu ponuku na nove vozidla s tym, ze pokial si zozeniem porovnatelnu ponuku od konkurencie, daju cenu este dole. A dali. Proste oproti cenniku su firemne ceny minimalne o 30 % nizsie a este k tomu je kopa sluzieb zadarmo (zimne pneu aj s uskladnenim a vymenami, bezplatny servis a vymena olejov, asistencna sluzba a podobne). Toto mi jednoducho ziadny iny predajca v SR neponukol a to som presiel vsetkych v tomto segmente.
Napišu hloupi přispěvek ale neda mi to. FABIA JE ŠROT to už ti bylo vysvětleno na jinych strankach kde jsi dostal BAN a teď otravuješ zde. Zde by se měl FORD chvalit a ne hanit.
Fabia není špatná, ovšem poměr ceny a výkonu nikdy nepatřil k jejím silným stránkám. Pokud si hodíš do konfigurátoru Fabii a třeba Fusion nebo Clio, uvidíš.
Jistě, globalizace je neúprosná, nedávno opět někdo z velkých šéfů opakoval vizi o šesti globálních hráčích na automobilovém trhu. Automobilka velikosti Škody samozřejmě nemůže sama zaplatit kompletní vývoj na špičkové evropské úrovni. I tak ale Škoda zůstává českou automobilkou. Pokud půjdeš do detailu, pak to jsou stejně firmy jako Bosch, Siemens, Continental apod., které vyrábí většinu komponent.
a pisu tam neco o tobe? myslim to obecne :-) . At uz jezdi ve favoritu, M-B S, nebo 911, nemeni to nic na tom, ze jejich prispevky jsou casto pouze nepodlozene vymysly, a nejakych dukazu (ci aspon zkusenosti) o jejich tvrzeni se clovek nedohleda (porad mysleno obecne :-))...proste mi vadi ze tyto prispevky postradaji objektivitu...
ADAC data nejsou jen o odtahu, ale o jakemkoliv zasahu Zlutych andelu.
Data Zlutych andelu autoklubu ADAC jsou ale zkreslena tim, jake konkretni smluvni asistencni sluzbu/by ma ktera automobilka, což je pravě prípad Fordu versus ostatni. Na STK musi povinne vsichni, pozadovat asistenci od ADACU ne.
Jinak treba jedna z hlavnich castych zavad ADACU je alektroinstalace prekousana kunou - mysi.
>:D
A je to tu!
Propaganda, urazky, masirka, nadutost. Toto uz nema so slusnou
diskusiou nic spolocne! Nechapem vas ludia 8-s
Radsej tu dnes koncim, lebo uz sa tu zjavuje IV. cenova a kopec invektiv.
Peknu nedelu este ;-)
"toto Vam potvrdi kazdy, kdo v teto tride vyrabi auto"... to jako konkurence, ktera vyrabi auta v teto tride potvrzuje, ze Fabie ma nejllepsi nabidku...
Tak to jsem nikde neslysel, ze by mne konkuretni vyrobce rikal o Skode, ze je lepsi v mix cena, vykon atd. To ten clovek musel byt jeste ten den bez prace v te konkurencni auto prodejne! >:D
preco by mal byt vohnout???? A co chces aby vsetci jezdili v zakladnych skodovkach??? No to by teda vypadalo na cestach! Skoda ma napr. v SR podiel 15% ...takze tych 85% su vohnouti?
A az na tu jeho poslednu vetu s nim suhlasim, pretoze za cenu 1,2 HTP je urcite lepsi "kup" Jazz 1,4 VTEC. Uz nie je komunizmus, je tu trhova ekonomika ludia si dnes vyberaju. Ak dostane niekde vacsi a silnejsi motor, trochu vyssiu vybavu....tak preco nie?
:yes: doslova jsi mi to sebral z klavesnice! :-) , uz je to nudny - v kazde diskusi (nejen) u skody se najednou objevi stado zuricich, zavistivych radoby odborniku(,,antiskodovkaru"), kteri se zacnou posmivat udajne strasne nizkym prodejum ,,fobie", ktera je pry extremne draha, s katastrofalnimi motory a jizdnimi vlastnostmi, je strasne poruchova a oskliva a nevim co jeste...ve skutecnosti v tom casto ani nesedeli...
Chlapče, zvýšený výskyt vykřičníků v psaném textu značí jistou psychickou nevyrovnanost pisatele. Ty máš ve svém kratičkém postu hned tři vykřičníky, zamysli se nad sebou, chlapče, než bude pozdě...
Klasika pod každým článkem kde figuruje Škoda. Adolescenti tady dští oheň a síru na domácí automobilku - drahé, předražené, nevybavené, brutální HPT... Je to celkem nuda, chlapci. Fabie II se v roce 2009 vyrobilo stejně, jako Fabie I v dobách její největší slávy, v tomto srovnání jsou výsledy FII vynikající. Bavíme se o modelu před FL a nasazením špičkových TSI motorů. Fabia patří mezi nejlepší nabídky na trhu, mix cena/výkon/kvalita zpracování, v tomto segmentu, toto vám potvrdí každý, kdo v této třídě vybíral auto.
za 360k vybavenyho jazze 1.4 nemas. Zkratka (nejen) tvuj prispevek me rozesmal - vycetl jsem z neho asi toto: ,,musim tu fobii pospinit za kazdou cenu! vymyslim si na ni nejaky nepodlozeny lzi, a budu delat chytryho, ach jo, kez bych se v ni mohl aspon projet!" >:-[] ...zvlast posledni veta vypovida o tve ,,objektivite" opravdu hodne ;-)
Ptám se na statistiky spolehlivosti. Tak kde je berete?
To co jmenuješ nejsou statistiky spolehlivosti. Osobní zkušenost s jedním autem je u aut v sérii nic neříkající vzorek.
Jo a hlavně jsem nepochopil souvislost příspěvku s koupí nového auta,jo aha ty budeš jedna z těch socek co podlehla triku "již od" a pořídila si na "výhodný" leasing Škodověnku s brutálním motorem 1.2HTP a ted se bojíš aby tě ve fabrice nepropustili za ztrátu lidský podoby. Takový starosti na rozdíl od tebe opravdu nemám,ja kupuji hotově :-!
Hendly,víš at se podívaš na jakokoli statistiku tak Ji vedou Japonci,to je realita kterou tu pár VW-filů nezmění a je jedno jetli je to TUV,ADAC,J.D. Power či jiná. Najdi si uživatelské recenze,tam se ladaco taky dozvíš a hlavně mám vlastní zkušenost a nemůžu říct proti Japoncům půl slova křivého/vyjimka je Celica do 94 tam padaly motory a žraly olej/ a podivej se třeba sem [odkaz]
"...za 360000 mám Jazza..." Ano, tak přesně takto reaguje vohnout, který vlastní novou káru ještě nikdy neobjednával >:D Chlapci, někdy toho na sebe vykecáte více, než chcete...
Fabia RS uz davno jezdi, resp. jezdila na testovacich okruzich uz v lete. Je to otazka strategie firmy VW, proc tento typ nepustila do prodeje. Treba si ho schovali na letosni rok, ktery bude co se tyce novinek dost bidny (zatim jen FL Fabia a Roomster a nic vic). Na podzim skonci motory s Euro4 a nastupce Touru je v nedohlednu, Yeti XL taky a ohledne Minivozu se mlzi...
Edit: tady je napriklad clanek o RS:
[odkaz]
Pokud jde o krátkou Fabii II, tak Fiesta je proti ní minimálně druhá liga. Dle mého názoru je Fabie II po designové stránce jedno z nejpovedenějších ve své třídě. U Fiesty se o designu snad nedá ani mluvit. Je to jen parodie dynamiky a patří do hračkárny. Tam má šanci, že ho dítě zničí dřív než stačí zestárnout. A Fiesta je stará uř po roce. Naopak Fabia Combi je tragédie. Tam je už škoda každého slova. Možná funkčnost, ale....
JJ,1.2 to je nářez a za 360000 mám Jazza s 1.4 iVTEC,promyšlenou variabilitou interieru,nemluvím o výbavě která má skoro vše a hlavně spolehlivost a hospodárnost se s Fábii nedá srovnávat,Fabie v tomhle směru může jen závidět. Nehledě že ta Hondička je určitě prestižnější jak křapík od VW!
Ne, domácí automobilkou je pouze Škoda... Hyundai a TPC se tu pouze vyrábí. I to se samozřejmě počítá, ale sotva vznikne nějaký pocit národní hrdosti na Hyundai.
No, pokud by Fabia RS přišla s logickou 1.4TSI, pak by měla Fiesta motoricky docela problém (a nejen Fiesta). Podle mě hraje roli zejména to, že Škodovka v poslední době uvádí spoustu novinek - Yeti, Suberb combi, chystá se nové mini a možná nástupce Octavie Tour. Fabia RS je z tohoto pohledu okrajová záležitost.
Jinak, sportovní modely Škody nikdy nezapadaly do koncernové strategie... RS je takový malý zázrak :-)
Nějak jsi v tom popisu vypustil motor... že by 1.2HTP? Za 365k se dá u konkurence i u Škodovky lovit o třídu výš s 1.6 a stále velmi dobrou výbvou. Většina lidí u subkompaktu neocení 16" ani tempomat.
Jiná věc je, že Fabia má ve Sportline třeba moc povedené sedačky... jenže pokud má auto sloužit jako jediný vůz do rodiny, pak to nestačí.
Ja nechapu proc skodovka porad ceka s prichodem vRS? Zachvili tu je facelift fabie a vRS se neda koupit! Nemam tuseni kolik se prodalo poslednich generaci vRS ale pripada mi to jako lenost! Spousta lidi i tech co ma hluboko do kapsy chce auto, ktere vypada sportovne kdyz uz po motorove strance treba neni. Treba vzhled Ford Fiesty z venci je za 1. Myslim si, ze tento trend s upadkem skody bude pokracovat, jelikoz korejci a jine firmy budou tvorit dynamictejsi modely nez tu krabici Fabii a to bohuzel plati i pro toyotu, coz sem nepatri!
Fusion je naopak důkazem toho, že češi nějak zvlášť nároční nejsou, že jim v principu stačí úplně obyčejné auto s dostatkem prostoru za málo peněz. Fusion, Thalia, Panda, Octavia Tour... to je vše stejný recept na úspěch.
Naopak dnešní Fabie mají výbavu jako nikdy. Třeba FII kombi v eleg. přední vyhřívaný sedačky, obě výškově stav,klima, el.okna,el zrcátka s výhřevem, couvací asist.,tempomat,maxid., volant v kůži,16"al kola je dle konfigurátoru za 365tis. výborná, kterou vám prodejce ještě zcela jistě srazí.Ve výbavě sportline je s obdobnou výbavou ješně za míň. FI v týhle výbavě byla za víc jak400tis. Takto vybavená vypadá i celkem pěkně, jenže před prodejnama vždycky vystavěj úplně oholený skladovky na úzkých plechách bez ničeho, což spíše odpuzuje. Prodejce jsem se ptal zda alespoň neuspíší její facelift. On jen ale spustil někde ze školení naučenou : Škoda fabia je bezpečné krásné..., které se neustále výborně prodává a není potřeba.... :-) Jsem se otočil a šel raději pryč. FL uFI byl tuším po 4 letech?
ked som sa ucastnil vyberu vozidiel pre nasu spolocnost, oslovili sme mnohych predajcov. Jedine Skoda a Kia nam ponukli svoj fleet program a vyrazne nizsie ceny, ostatni nam poslali ich bezne cenniky.
Nalezitosti ma, ale ako priplatky a tam uz cena prudko rastie. Tam uz je omnoho lepsia volba Octavia Tour.
Kromě statistik ADACU a výjezdu žlutých andělů. Tam je Ford ve všech třídách na posledním místě. Na technické OK, ale domů sám bez pomoci nedojedeš. Možná je to tím, že když jseš často v servisu, tak se to projeví v dobrém technickém stavu na STK.
je vidno, ze Cesi sa stavaju narocnejsimi. Jednoducho dnes uz kazdy vyzaduje v aute urcite nalezitosti tzv. "muss sein" a Fabia je na tom v konkurencie schopnej, cenovej hladine dost biedne. Po dovybaveni atakuje hranicu nizsej strednej a to uz je konkurencia aspon cenovo lepsia. Dalsi argument je vysoky zaujem zlodejov a vyssia poruchovost.
Na prvej priecke bude stat este mnoho rokov, vzhladom na to, ze je domaca a hodne oblubena vo firmach.
Celkovo tie vysledky su velmi zaujimave, prepadaju vozidla, ktore som v prepade necakal.
Ford si ve statistikách i dlouhodobých testech vede poměrně dobře. Pro ilustraci třeba TUV report 2009, stáří 2-3 roky: Ford Fusion 3. místo a 2.2% závad, Fiesta 5. místo 2.7% závad, Fabia 59. místo 4.8% závad. Aneb... statistika místo hloupých řečí ;-).