Novinky
Český trh v roce 2009 (malé vozy): Fabia první, ale s obrovským propadem, Fusion dovozovou jedničkou
205 komentářů
je vidno, ze Cesi sa stavaju narocnejsimi. Jednoducho dnes uz kazdy vyzaduje v aute urcite nalezitosti tzv. "muss sein" a Fabia je na tom v konkurencie schopnej, cenovej hladine dost biedne. Po dovybaveni atakuje hranicu nizsej strednej a to uz je konkurencia aspon cenovo lepsia. Dalsi argument je vysoky zaujem zlodejov a vyssia poruchovost.
Na prvej priecke bude stat este mnoho rokov, vzhladom na to, ze je domaca a hodne oblubena vo firmach.
Celkovo tie vysledky su velmi zaujimave, prepadaju vozidla, ktore som v prepade necakal.
Na prvej priecke bude stat este mnoho rokov, vzhladom na to, ze je domaca a hodne oblubena vo firmach.
Celkovo tie vysledky su velmi zaujimave, prepadaju vozidla, ktore som v prepade necakal.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"Prestiž" v očích konkurence a zákazníků ... a hlavně ta magická kouzelná všemocná písmena TDI PD a oba dva půlené šestiválce 8-s
ked som sa ucastnil vyberu vozidiel pre nasu spolocnost, oslovili sme mnohych predajcov. Jedine Skoda a Kia nam ponukli svoj fleet program a vyrazne nizsie ceny, ostatni nam poslali ich bezne cenniky.
Nalezitosti ma, ale ako priplatky a tam uz cena prudko rastie. Tam uz je omnoho lepsia volba Octavia Tour.
Nalezitosti ma, ale ako priplatky a tam uz cena prudko rastie. Tam uz je omnoho lepsia volba Octavia Tour.
Na podpultové ceníky existuje kouzelná větička😒br />
Dobrý den, mám zájem o .... ks vozů do naší společnosti, můžete mi poslat nejlepší možnou nabídku bez nějakých triků s ceníkem nebo leasingem ?
A uvidíš, že hned jsi o 10-15% dole pod běžnou cenou, mám to vyzkoušeno.
Dobrý den, mám zájem o .... ks vozů do naší společnosti, můžete mi poslat nejlepší možnou nabídku bez nějakých triků s ceníkem nebo leasingem ?
A uvidíš, že hned jsi o 10-15% dole pod běžnou cenou, mám to vyzkoušeno.
Příčinou je přece šrotovné v okolních zemích ... 😉, ne ? Tenhle úzký knedlík lidem moc nechutná ...
Naopak dnešní Fabie mají výbavu jako nikdy. Třeba FII kombi v eleg. přední vyhřívaný sedačky, obě výškově stav,klima, el.okna,el zrcátka s výhřevem, couvací asist.,tempomat,maxid., volant v kůži,16"al kola je dle konfigurátoru za 365tis. výborná, kterou vám prodejce ještě zcela jistě srazí.Ve výbavě sportline je s obdobnou výbavou ješně za míň. FI v týhle výbavě byla za víc jak400tis. Takto vybavená vypadá i celkem pěkně, jenže před prodejnama vždycky vystavěj úplně oholený skladovky na úzkých plechách bez ničeho, což spíše odpuzuje. Prodejce jsem se ptal zda alespoň neuspíší její facelift. On jen ale spustil někde ze školení naučenou : Škoda fabia je bezpečné krásné..., které se neustále výborně prodává a není potřeba.... 😄 Jsem se otočil a šel raději pryč. FL uFI byl tuším po 4 letech?
Ale jo, 360 000,- by byla ještě před rokem dobrá cena za tekhle vybavené auto. Před rokem OK.
Nějak jsi v tom popisu vypustil motor... že by 1.2HTP? Za 365k se dá u konkurence i u Škodovky lovit o třídu výš s 1.6 a stále velmi dobrou výbvou. Většina lidí u subkompaktu neocení 16" ani tempomat.
Jiná věc je, že Fabia má ve Sportline třeba moc povedené sedačky... jenže pokud má auto sloužit jako jediný vůz do rodiny, pak to nestačí.
Jiná věc je, že Fabia má ve Sportline třeba moc povedené sedačky... jenže pokud má auto sloužit jako jediný vůz do rodiny, pak to nestačí.
JJ,1.2 to je nářez a za 360000 mám Jazza s 1.4 iVTEC,promyšlenou variabilitou interieru,nemluvím o výbavě která má skoro vše a hlavně spolehlivost a hospodárnost se s Fábii nedá srovnávat,Fabie v tomhle směru může jen závidět. Nehledě že ta Hondička je určitě prestižnější jak křapík od VW!
Kde furt berete ty výsledky spolehlivosti?
Hendly,víš at se podívaš na jakokoli statistiku tak Ji vedou Japonci,to je realita kterou tu pár VW-filů nezmění a je jedno jetli je to TUV,ADAC,J.D. Power či jiná. Najdi si uživatelské recenze,tam se ladaco taky dozvíš a hlavně mám vlastní zkušenost a nemůžu říct proti Japoncům půl slova křivéh👋vyjimka je Celica do 94 tam padaly motory a žraly olej/ a podivej se třeba sem [odkaz]
Ptám se na statistiky spolehlivosti. Tak kde je berete?
To co jmenuješ nejsou statistiky spolehlivosti. Osobní zkušenost s jedním autem je u aut v sérii nic neříkající vzorek.
To co jmenuješ nejsou statistiky spolehlivosti. Osobní zkušenost s jedním autem je u aut v sérii nic neříkající vzorek.
Najdi si TUV report, to je asi nejrespektovanější statistika, byť i ta má svá omezení.
Ptám se na statistiku spolehlivosti o které se tu píše, což TUV není.
Pro tebe je to, co zrovna chceš a ne to co je. Typická zaslepenost. Kdyby Fabka v TUV vedla, tak ji respektovat budeš.
Neříkám, že mám TUV rád, ale nějakou hodnotu má. Podobně jako Autobild (podle mě daleko větší má ten autobild) nebo třeba ADAC.
Ale pro tebe zřejmě bude mít jen ta, kde Fablia vede.
Neříkám, že mám TUV rád, ale nějakou hodnotu má. Podobně jako Autobild (podle mě daleko větší má ten autobild) nebo třeba ADAC.
Ale pro tebe zřejmě bude mít jen ta, kde Fablia vede.
Ptám se na statistiku spolehlivosti. Ty mě píšeš že fandím Fábii. Kdo je tady zaslepenej? Debata nad tím co je TUV nebo ADAC je tu každou chvíly a spolehlivost to není.
Vidíš, je tady každou chvílY a před nedávnou chvílY jsi tak velebil TUV. Jak se co hodí do krámu...
Tak to si to někde popletl. Kde jsem velebil TUV?
Stále ještě nikdo nenapsal tu statistiku spolehlivosti.
Stále ještě nikdo nenapsal tu statistiku spolehlivosti.
"...za 360000 mám Jazza..." Ano, tak přesně takto reaguje vohnout, který vlastní novou káru ještě nikdy neobjednával >😁 Chlapci, někdy toho na sebe vykecáte více, než chcete...
přesně tak trubko,nejsem blbej jak ty a kupuji 1-2roky starý auta a co??
Jo a hlavně jsem nepochopil souvislost příspěvku s koupí nového auta,jo aha ty budeš jedna z těch socek co podlehla triku "již od" a pořídila si na "výhodný" leasing Škodověnku s brutálním motorem 1.2HTP a ted se bojíš aby tě ve fabrice nepropustili za ztrátu lidský podoby. Takový starosti na rozdíl od tebe opravdu nemám,ja kupuji hotově :-!
Není nad to, nechat si vynadat do socek od točvolanta z kamionu, který kupuje vylítané popelnice z fleetu...chlapče, chlapče >😁
Já si těch ušetřenejch 130000 radši vrazim do baráku a pravdu máš ŠKODOVKA je po 20000km šrot ale Honda je teprve zajetá >😁
Nebejt toho točvolanta a točvolantů jiných, tak nemáš co žrát, v čem jezdit a u čeho sedět a psát pikačoviny. To jen tak na úvod.
to uz prehanas! Nadavat tu niekomu do sociek len preto, ze sa nezaradil do stada a kupil si nieco ine?
Sa spamataj! :no: :no:
Sa spamataj! :no: :no:
Strýčku Bobe, je mnoho serverů kde by tvé příspěvky uvítali, tak proč píšeš takové kraviny zde?
koukám že to je ohraná písnička co cpeš každýmu,jsi nějaký zakomplexovaný!! Vyhledej lékaře!
Škoda Octavia nyní již za 312.900,-Kč, motor 1,2 TSI (77 kW) od 353.900,-Kč [366 příspěvků]
07.01. 11:46
strýček BOB
< původní příspěvek < Re: jojo
Hele, ty jsi asi nikdy novou káru nevybíral a když, tak jsi ji neplatil, co?
Škoda Octavia nyní již za 312.900,-Kč, motor 1,2 TSI (77 kW) od 353.900,-Kč [366 příspěvků]
07.01. 11:46
strýček BOB
< původní příspěvek < Re: jojo
Hele, ty jsi asi nikdy novou káru nevybíral a když, tak jsi ji neplatil, co?
preco by mal byt vohnout???? A co chces aby vsetci jezdili v zakladnych skodovkach??? No to by teda vypadalo na cestach! Skoda ma napr. v SR podiel 15% ...takze tych 85% su vohnouti?
A az na tu jeho poslednu vetu s nim suhlasim, pretoze za cenu 1,2 HTP je urcite lepsi "kup" Jazz 1,4 VTEC. Uz nie je komunizmus, je tu trhova ekonomika ludia si dnes vyberaju. Ak dostane niekde vacsi a silnejsi motor, trochu vyssiu vybavu....tak preco nie?
A az na tu jeho poslednu vetu s nim suhlasim, pretoze za cenu 1,2 HTP je urcite lepsi "kup" Jazz 1,4 VTEC. Uz nie je komunizmus, je tu trhova ekonomika ludia si dnes vyberaju. Ak dostane niekde vacsi a silnejsi motor, trochu vyssiu vybavu....tak preco nie?
Koukni se na základní cenu Jazzu. Je o 100 tisíc Kč vyšší, než u Fabie. A za těch 100 tisíc si u škodovky můžeš nakonfigurovat jakýkoli motor. 😉
za 360k vybavenyho jazze 1.4 nemas. Zkratka (nejen) tvuj prispevek me rozesmal - vycetl jsem z neho asi toto: ,,musim tu fobii pospinit za kazdou cenu! vymyslim si na ni nejaky nepodlozeny lzi, a budu delat chytryho, ach jo, kez bych se v ni mohl aspon projet!" >😒] ...zvlast posledni veta vypovida o tve ,,objektivite" opravdu hodne 😉
no nevim, za 365k s 1.6 uz by vybava asi takova nebyla...
Za 365k s 1.6 by byla u FII cena téměř stejná. Za pěknech 370k ve verzi sport jsou sport. sedačky s výhřevem,sunset, 3ram. volant v kůži, s metal., bez couvacího as.a tempomatu. Tohle zrovna ten Jazz ale ani jiný prostě nadaj dohromady, (posuv volantu ve 2 osách , výš.posuv sedačky spolujezce aj.... FII je prostě všechno možný (pro někoho šedná, divná...ale určitě ne za danou cenu špatně vybavená.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
365 000 Kč za auto téhle třídy bych nedal. Konkureční Clio 1,2 TCE v nejvyšším stupni výbavy má vše a něco navíc, co Fabia a výjde na 310 000. Nemluvě o tom, že za 365 000 může být nejen Megane, Fusion, Focus, ale i Octavia a i Golf a vše to jsou větší a dospělejší auta.
365 000 Kč dt za takové auto je nerozum :no:
365 000 Kč dt za takové auto je nerozum :no:
Ja nechapu proc skodovka porad ceka s prichodem vRS? Zachvili tu je facelift fabie a vRS se neda koupit! Nemam tuseni kolik se prodalo poslednich generaci vRS ale pripada mi to jako lenost! Spousta lidi i tech co ma hluboko do kapsy chce auto, ktere vypada sportovne kdyz uz po motorove strance treba neni. Treba vzhled Ford Fiesty z venci je za 1. Myslim si, ze tento trend s upadkem skody bude pokracovat, jelikoz korejci a jine firmy budou tvorit dynamictejsi modely nez tu krabici Fabii a to bohuzel plati i pro toyotu, coz sem nepatri!
No, pokud by Fabia RS přišla s logickou 1.4TSI, pak by měla Fiesta motoricky docela problém (a nejen Fiesta). Podle mě hraje roli zejména to, že Škodovka v poslední době uvádí spoustu novinek - Yeti, Suberb combi, chystá se nové mini a možná nástupce Octavie Tour. Fabia RS je z tohoto pohledu okrajová záležitost.
Jinak, sportovní modely Škody nikdy nezapadaly do koncernové strategie... RS je takový malý zázrak 😄
Jinak, sportovní modely Škody nikdy nezapadaly do koncernové strategie... RS je takový malý zázrak 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud jde o krátkou Fabii II, tak Fiesta je proti ní minimálně druhá liga. Dle mého názoru je Fabie II po designové stránce jedno z nejpovedenějších ve své třídě. U Fiesty se o designu snad nedá ani mluvit. Je to jen parodie dynamiky a patří do hračkárny. Tam má šanci, že ho dítě zničí dřív než stačí zestárnout. A Fiesta je stará uř po roce. Naopak Fabia Combi je tragédie. Tam je už škoda každého slova. Možná funkčnost, ale....
Fabia RS uz davno jezdi, resp. jezdila na testovacich okruzich uz v lete. Je to otazka strategie firmy VW, proc tento typ nepustila do prodeje. Treba si ho schovali na letosni rok, ktery bude co se tyce novinek dost bidny (zatim jen FL Fabia a Roomster a nic vic). Na podzim skonci motory s Euro4 a nastupce Touru je v nedohlednu, Yeti XL taky a ohledne Minivozu se mlzi...
Edit: tady je napriklad clanek o RS😒br /> [odkaz]
Edit: tady je napriklad clanek o RS😒br /> [odkaz]
Klasika pod každým článkem kde figuruje Škoda. Adolescenti tady dští oheň a síru na domácí automobilku - drahé, předražené, nevybavené, brutální HPT... Je to celkem nuda, chlapci. Fabie II se v roce 2009 vyrobilo stejně, jako Fabie I v dobách její největší slávy, v tomto srovnání jsou výsledy FII vynikající. Bavíme se o modelu před FL a nasazením špičkových TSI motorů. Fabia patří mezi nejlepší nabídky na trhu, mix cena/výkon/kvalita zpracování, v tomto segmentu, toto vám potvrdí každý, kdo v této třídě vybíral auto.
:yes: doslova jsi mi to sebral z klavesnice! 😄 , uz je to nudny - v kazde diskusi (nejen) u skody se najednou objevi stado zuricich, zavistivych radoby odborniku(,,antiskodovkaru"), kteri se zacnou posmivat udajne strasne nizkym prodejum ,,fobie", ktera je pry extremne draha, s katastrofalnimi motory a jizdnimi vlastnostmi, je strasne poruchova a oskliva a nevim co jeste...ve skutecnosti v tom casto ani nesedeli...
Ja nemam neco zavidet ja jezdim v A4 S line 07.
a pisu tam neco o tobe? myslim to obecne 😄 . At uz jezdi ve favoritu, M-B S, nebo 911, nemeni to nic na tom, ze jejich prispevky jsou casto pouze nepodlozene vymysly, a nejakych dukazu (ci aspon zkusenosti) o jejich tvrzeni se clovek nedohleda (porad mysleno obecne 😃...proste mi vadi ze tyto prispevky postradaji objektivitu...
"toto Vam potvrdi kazdy, kdo v teto tride vyrabi auto"... to jako konkurence, ktera vyrabi auta v teto tride potvrzuje, ze Fabie ma nejllepsi nabidku...
Tak to jsem nikde neslysel, ze by mne konkuretni vyrobce rikal o Skode, ze je lepsi v mix cena, vykon atd. To ten clovek musel byt jeste ten den bez prace v te konkurencni auto prodejne! >😁
Tak to jsem nikde neslysel, ze by mne konkuretni vyrobce rikal o Skode, ze je lepsi v mix cena, vykon atd. To ten clovek musel byt jeste ten den bez prace v te konkurencni auto prodejne! >😁
Musím se ti smát >😁 Nejen že to přečteš, ale i přepíšeš blbě >😁 >😁
Takhle se pánové vytvářej hádky, překrucováním faktů.
Takhle se pánové vytvářej hádky, překrucováním faktů.
>😁
A je to tu!
Propaganda, urazky, masirka, nadutost. Toto uz nema so slusnou
diskusiou nic spolocne! Nechapem vas ludia 8-s
Radsej tu dnes koncim, lebo uz sa tu zjavuje IV. cenova a kopec invektiv.
Peknu nedelu este 😉
A je to tu!
Propaganda, urazky, masirka, nadutost. Toto uz nema so slusnou
diskusiou nic spolocne! Nechapem vas ludia 8-s
Radsej tu dnes koncim, lebo uz sa tu zjavuje IV. cenova a kopec invektiv.
Peknu nedelu este 😉
Fabia není špatná, ovšem poměr ceny a výkonu nikdy nepatřil k jejím silným stránkám. Pokud si hodíš do konfigurátoru Fabii a třeba Fusion nebo Clio, uvidíš.
ja som vyberal pred rokom, vysiel mi SWIFT >😁
len sa priznaj 😉 odlepil si napis Fabia a nalepil tam Swift a teraz machrujes >😁 >😁 :yes:
Blahopřeji ke skvělému autu. >😁
Vsetko je lepsie ako Fabia! Fabia sa tvari ako auto, kdezto ostatne su auta.
Aj ty sa tváriš ako inteligent - a ostatní sú inteligenti...
Fabia je celkom solídne auto. Pravda, je malá, často sa kupuje so slabou výbavou, základné motory sú naozaj základné, dizajnovo tiež neupúta každého. Ale nie je nijak podradná, kvalitou vpohode stačí celému spektru konkurencie, a určite nie na chvoste.
A teraz mi napíš, aký som škodovák a VW-fil, dávno som sa nezasmial... >😁
Fabia je celkom solídne auto. Pravda, je malá, často sa kupuje so slabou výbavou, základné motory sú naozaj základné, dizajnovo tiež neupúta každého. Ale nie je nijak podradná, kvalitou vpohode stačí celému spektru konkurencie, a určite nie na chvoste.
A teraz mi napíš, aký som škodovák a VW-fil, dávno som sa nezasmial... >😁
to Noel😒br />
si precitaj jeho prispevky vyssie.
Mas aj nieco k clanku, alebo si sem priletel podporit "proskodadiskuterov" ?
Mas aj nieco k clanku, alebo si sem priletel podporit "proskodadiskuterov" ?
Vela ludi sa tu rozculuje, aka je Fabia zle auto a ake je nieco ine dobre. Vacsinu predaja FII isto tvoria foltilove vozidla. Ja mam firmu a v nej 32 aut. 4 su superbecka pre manazerov, 4 octavie pre nizsi manazment a 24 najzakladnejsie zo zakladnych Fabii II pre ostatnych. Kazda z nich toci rocne 40 tkm a pokial mate takuto zakladnu, je pre vas zo vsetkeho najdolezitejsi servis. A vzhladom na to, ze Fabie jazdia 95 % CR / SR, tak je servis v kazdej dedine. Nech sa pokazi kdekolvek, u nas nie je servis dalej ako 30 km a vacsinou sa da na aute pokracovat v ceste do 24 hodin. A neverim, ze keby som mal vo flotile inu znacku, bude poruchovost nizsia. Ludia na tom jazdia ako hovada a po troch rokoch su tie auta aj tak na odpis a som rad, ked si ho niekto odkupi, alebo ho zoberie autobazar.
Dalsia vec je pristup Skodovky k firemnym klientom. Vozovy park v plus minus tomto zlozeni som obnovoval uz trikrat a Skoda mi vzdy po cca dva a pol roku posle sama cenovu ponuku na nove vozidla s tym, ze pokial si zozeniem porovnatelnu ponuku od konkurencie, daju cenu este dole. A dali. Proste oproti cenniku su firemne ceny minimalne o 30 % nizsie a este k tomu je kopa sluzieb zadarmo (zimne pneu aj s uskladnenim a vymenami, bezplatny servis a vymena olejov, asistencna sluzba a podobne). Toto mi jednoducho ziadny iny predajca v SR neponukol a to som presiel vsetkych v tomto segmente.
Dalsia vec je pristup Skodovky k firemnym klientom. Vozovy park v plus minus tomto zlozeni som obnovoval uz trikrat a Skoda mi vzdy po cca dva a pol roku posle sama cenovu ponuku na nove vozidla s tym, ze pokial si zozeniem porovnatelnu ponuku od konkurencie, daju cenu este dole. A dali. Proste oproti cenniku su firemne ceny minimalne o 30 % nizsie a este k tomu je kopa sluzieb zadarmo (zimne pneu aj s uskladnenim a vymenami, bezplatny servis a vymena olejov, asistencna sluzba a podobne). Toto mi jednoducho ziadny iny predajca v SR neponukol a to som presiel vsetkych v tomto segmente.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pri takom počte kilometrov a pri takom vozovom parku by to bolo podľa mňa zaujímavé a servis netreba riešiť vôbec ...
U nás vo firme sa tiež výmena vozového parku a mám hrôzu z toho, že by to vyhrala FII. Jednoducho uhol pohľadu majiteľa/manažéra a zamestnanca je úplne iný : ).
U nás vo firme sa tiež výmena vozového parku a mám hrôzu z toho, že by to vyhrala FII. Jednoducho uhol pohľadu majiteľa/manažéra a zamestnanca je úplne iný : ).
To som zvazoval, ale stale mi to vychadza lepsie kupovat normalne na firmu. Aj ked je s tym viac roboty. Servis vsak nie je najvacsia polozka. Tie auta su v zaruke a drviva vacsina veci sa da napasovat na to. Z hladiska servisu ale je podstatne, aby ten servis bol vsade a hned, lebo ked sa chlapovi pokazi auto na sluzobke 400 km od bydliska, tak sa nebude domov vracat vlakom, ale v hoteli pocka na opravu (prakticky vzdy to zvladli do 24 hodin, za co si skodovka zasluzi pochvalu). A pobyt v hoteli + predlzenie sluzobky nie su lacna vec. A pre mna je dolezite aby chlap pracoval, nie vysedaval po hoteloch cakajuc na auto. Lebo vzdy je dobra vyhovorka "nemohol som robit, nemal som auto".
Dalsia vec, na ktoru som zabudol, su firemne nalepky. Nalepky na Fabiu su u nas prakticky standard a kazda firma ich ma v ponuke. Zhanat na nejaky Jazz celotelove nalepky by bola asi solidna pakaren a robenie na mieru by vyslo ovela viac, co si kazdy hnidopich pokojne moze priratat k cene vozidla.
Pokial ide o tu fobiu zamestnancov z Fabie - stale este moze vyhrat Dacia Logan, takze zlata dobra Fabia. 😄 A osobne na tom aute nevidim nic zle. Je to 100 % uzitkovy vehikel, na zazitkovu jazdu si to hadam nikto nekupuje. Svoj ucel to plni... A pohlad majitela vs. zamestnanca - ja tiez nemam problem kedykolvek ked je treba sadnut do Fabie a ist ku klientovi riesit situaciu. Prehadzovanie vybavenia z Fabie do mojho Superba by trvalo viac ako cely zasah.
Dalsia vec, na ktoru som zabudol, su firemne nalepky. Nalepky na Fabiu su u nas prakticky standard a kazda firma ich ma v ponuke. Zhanat na nejaky Jazz celotelove nalepky by bola asi solidna pakaren a robenie na mieru by vyslo ovela viac, co si kazdy hnidopich pokojne moze priratat k cene vozidla.
Pokial ide o tu fobiu zamestnancov z Fabie - stale este moze vyhrat Dacia Logan, takze zlata dobra Fabia. 😄 A osobne na tom aute nevidim nic zle. Je to 100 % uzitkovy vehikel, na zazitkovu jazdu si to hadam nikto nekupuje. Svoj ucel to plni... A pohlad majitela vs. zamestnanca - ja tiez nemam problem kedykolvek ked je treba sadnut do Fabie a ist ku klientovi riesit situaciu. Prehadzovanie vybavenia z Fabie do mojho Superba by trvalo viac ako cely zasah.
2Theolli70: Kdybyses podíval do konfigurátoru zjisitl bys, že za těch 365tis. je to s motorem 1.4 63kw a v metal. Za 390 je s 1.6. Takhle jsi akorát za trubku.
že vás to furt baví, hádat se dokola o tom samém...ať si každý koupí co chce a je :-!
Zažíváme vskutku podivuhodnou dobu. Ten co se takřka nejvíce propadl je stále... jedničkou. Popravdě je postavení aktuální Fabie na trhu určeno třemi skutečnostmi -
- vizualita méně přitažlivá pro mainstreamové subkompaktní jezdce.
- snad každý v republice už jednu fábii má
- cenová třetí světová.
Výsledkem je sice stále s přehledem první místo v republice, samozřejmě i velké úspěchy v zahraničí, přesto... rychle jsme si zvykli na to, že produkce škody patří zcela přirozeně k tomu nejlepšímu, co mainstreram nabízí a prodejní pokles (byť stále na vrcholu) vnímáme takřka jako ostudu. Nikoliv, nejedná se o žádnou ostudu.
Do budoucna, tedy především u Fabie III to chce jít více směrem k vyváženejším vlastnostem v poměru užitné hodnoty x vizualita. Technika je jasná, tak dobré auto mimo Fiesty, Pola a Ibizy nenajdeš, Fabia prostě technikou patří k elitám. Bohužel, zákazníci subkompaktního mainstreamu nepřijímají v potřebné intenzitě novátorství Škody co se týká designu. Vždyť pohleďme kolem, mimo Fabie a Citroenu C3 je to vlastně všechno na stejné tradiční kopyto.
Takže, co můžeme jistě čekat s příchodem F III? Především opět technicky to nejlepší, co třída v mainstreamu nabízí, dále pak design, který bude důsledně této technice se***vat. Škoda to má poměrně jednoduché, jen ubere trochu na bezkonkurenčním využití vnitřního prostoru a přidá jemně na emocích. Pak to bude eso Evropy bez jakéhokoliv kompromisu. Nezapomeňme, že snad už (konečně) po dvaceti letech tuhého budování kapitalismu tu Fabia přestane plnit funkci motorizačního prostředku pro většinu občanů republiky a stane se tím, čim subkompakt je a být má - druhým či třetím vozem v rodině. Teprve pak si Škoda bude moci uvolnit ruce a dovolit si i designové parádičky. A že na ně má, tomu nasvědčuje například ztvárnění fešáka třídy - Yetiho.
A konečně, pokud děláš trochu do aut, přece mi nechceš tvrdit, že bys bych schopen si v subkompaktech koupit něco jiného, než fiestu, POLO, Ibizu či FABII? Jiné řešení dnes znalec vlastně nemá. Vím, přijde AUDI A1, ovšem to bude elitní prémiová píseň movitějších jezdců, mainstream, ten je jasný. Fabia, Fiesta, POLO, Ibiza.
P.S. Číslem... roku je číslo 7.020. Fusion. Je to vůbec možné?
Tímhle došlo k dokonalému tržnímu pokoření Fiesty... neuvěřitelné. Co si asi tak u Fordu musí o zdejších kupcích myslet?
BRAVO ŠKODA :yes:
- vizualita méně přitažlivá pro mainstreamové subkompaktní jezdce.
- snad každý v republice už jednu fábii má
- cenová třetí světová.
Výsledkem je sice stále s přehledem první místo v republice, samozřejmě i velké úspěchy v zahraničí, přesto... rychle jsme si zvykli na to, že produkce škody patří zcela přirozeně k tomu nejlepšímu, co mainstreram nabízí a prodejní pokles (byť stále na vrcholu) vnímáme takřka jako ostudu. Nikoliv, nejedná se o žádnou ostudu.
Do budoucna, tedy především u Fabie III to chce jít více směrem k vyváženejším vlastnostem v poměru užitné hodnoty x vizualita. Technika je jasná, tak dobré auto mimo Fiesty, Pola a Ibizy nenajdeš, Fabia prostě technikou patří k elitám. Bohužel, zákazníci subkompaktního mainstreamu nepřijímají v potřebné intenzitě novátorství Škody co se týká designu. Vždyť pohleďme kolem, mimo Fabie a Citroenu C3 je to vlastně všechno na stejné tradiční kopyto.
Takže, co můžeme jistě čekat s příchodem F III? Především opět technicky to nejlepší, co třída v mainstreamu nabízí, dále pak design, který bude důsledně této technice se***vat. Škoda to má poměrně jednoduché, jen ubere trochu na bezkonkurenčním využití vnitřního prostoru a přidá jemně na emocích. Pak to bude eso Evropy bez jakéhokoliv kompromisu. Nezapomeňme, že snad už (konečně) po dvaceti letech tuhého budování kapitalismu tu Fabia přestane plnit funkci motorizačního prostředku pro většinu občanů republiky a stane se tím, čim subkompakt je a být má - druhým či třetím vozem v rodině. Teprve pak si Škoda bude moci uvolnit ruce a dovolit si i designové parádičky. A že na ně má, tomu nasvědčuje například ztvárnění fešáka třídy - Yetiho.
A konečně, pokud děláš trochu do aut, přece mi nechceš tvrdit, že bys bych schopen si v subkompaktech koupit něco jiného, než fiestu, POLO, Ibizu či FABII? Jiné řešení dnes znalec vlastně nemá. Vím, přijde AUDI A1, ovšem to bude elitní prémiová píseň movitějších jezdců, mainstream, ten je jasný. Fabia, Fiesta, POLO, Ibiza.
P.S. Číslem... roku je číslo 7.020. Fusion. Je to vůbec možné?
Tímhle došlo k dokonalému tržnímu pokoření Fiesty... neuvěřitelné. Co si asi tak u Fordu musí o zdejších kupcích myslet?
BRAVO ŠKODA :yes:
ty už máš z toho Fusionu snad nějaké trauma >😒]
nechápu, čemu se pořád divíš. Je to prostě low-cost model, nabízející slušnou prostornost, slušné motory, slušnou výbavu za zajímavou cenu. A tohle pro méně náročné/rozvinuté trhy (nebo snad nás nechceš porovnávat s Reichem 😉 ) platí. Stejně jako Logan, Thalia, Aveo a pod. Stačí se podívat na sociální složení obyvatelstva a je jasné, že spousta lidí vymění "stylový" interiér Fiesty za vše felektrice+klima u Fusiona.
Věřím tomu, že na Z od nás jsou prodeje Fiest a Fusionu přesně v obráceném garde :-!
nechápu, čemu se pořád divíš. Je to prostě low-cost model, nabízející slušnou prostornost, slušné motory, slušnou výbavu za zajímavou cenu. A tohle pro méně náročné/rozvinuté trhy (nebo snad nás nechceš porovnávat s Reichem 😉 ) platí. Stejně jako Logan, Thalia, Aveo a pod. Stačí se podívat na sociální složení obyvatelstva a je jasné, že spousta lidí vymění "stylový" interiér Fiesty za vše felektrice+klima u Fusiona.
Věřím tomu, že na Z od nás jsou prodeje Fiest a Fusionu přesně v obráceném garde :-!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neboj, naštěstí je (nás) tu dost, kteří "děláme do aut" a vybrali (bychom) si jinak než koncern nebo Forda a dobře víme proč. Koneckonců, nevidět všechna ta Clia, Punta, C3, 206 a 207 atd., byla by na silnicích hrozná nuda...
Tebou jmenovaným autům chybí ten správný původ.
Na ja, keine echte Rasse... >😁
favé macht frei! 😉
Víte pánové Beaumonte a Misiaku, co píšete?! A ještě se tomu smějete. Předvádíte tady jen svou ubohost.
Ale ano víme: děláme si tu (pravda trochu drsnou) legraci z lidí, kteří automaticky nadřazují všechno německé zbytku světa a s oblibou vypisují věty jako (cituji, snad uhodneš odkud): "...k náskoku německé techniky nad zbytkem Evropy. (...) O tom si mohou například ve Francii nechat jen zdát. Náskok Německa je v tomhle až neuvěřitelný."
Tak těmto nesmyslům se tady smějeme. Nechceš se přidat?
Tak těmto nesmyslům se tady smějeme. Nechceš se přidat?
Legraci si děláš jen sám ze sebe. Dopouštíš se zde toho vůbec nejtrapnějšího kýče, kterého se tu diskutér může vůbec dopustit - vlastní garáž ti brání v objektivním pohledu. Já sice chápu, že lidé tvého rozměru považují vlastní auto za střed vesmíru, no, snaž se zase pochopit ty, že je tu ještě plno jiných, kteří o autech něco i ví a kteří nejsou ze své garáže zmindrákovaní jako ty.
Ano, s větou, že německý autoprůmysl nemá v kontextu celé Evropy konkurenci, že je tím nejlepším, to platí a platit i nadále bude. V tomhle tu působíš jako neználek s brněním z listu bazalky a se špagetou namísto diskuzního meče.
P.S. Kup si příště Caymana a nikdy už si na neněmeckou produkci nevzpomeněš. Budeš se tu zaklínat neměckou precizností a dokonalostí, tohle přece kýčaři tvého formátu umí dokonale. Ostatně, nic jiného ani neumí...
Ano, s větou, že německý autoprůmysl nemá v kontextu celé Evropy konkurenci, že je tím nejlepším, to platí a platit i nadále bude. V tomhle tu působíš jako neználek s brněním z listu bazalky a se špagetou namísto diskuzního meče.
P.S. Kup si příště Caymana a nikdy už si na neněmeckou produkci nevzpomeněš. Budeš se tu zaklínat neměckou precizností a dokonalostí, tohle přece kýčaři tvého formátu umí dokonale. Ostatně, nic jiného ani neumí...
Od člověka, který při svém pocitu geniality, zcela ignoruje fakta a za pravdu vydává jen své sny, to zní trochu divně. Pokud budeš dál psát jen o svých dojmech a pocitech, bude to v pohodě. Raději se ale nesnaž komentovat problrmatiku, kterou si může každý sám objektivně zjistit. To co jsi tady předvedl při komentáři 25 nejprodávanějších modelů v ČR a Francii, už snad nebylo ani k pousmání. Hodnotit tyto dvě tabulky a vyvozovat z nich duchaplné závěry bez toho, aby jsi si je alespoň přečetl, dovede opravtu jen zaslepený ignorant tvého formátu. U tebe vždy forma výtězí nad obsahem.
No prosím... Díky za potvrzení mých slov.
Jen k věci: nemám nic proti německým autům nebo jejich tvůrcům. Mnoha z nich si vážím, některá (nemnohá) mám dokonce i rád, byť zrovna preciznost a dokonalost nejsou to hlavní, co od auta chci. Ale tvrdím: ke KTERÉMUKOLIV NĚMECKÉMU AUTU EXISTUJE MINIMÁLNĚ JEDNA NE-NĚMECKÁ SROVNATELNÁ ALTERNATIVA, ať už z Itálie, Francie, Japonska, USA nebo odjinud.
A mimochodem, kde jsem v tomhle vlákně psal něco o mém autě?
A mimochodem podruhé: jeden z mých veteránů je taky z Německa...
Jen k věci: nemám nic proti německým autům nebo jejich tvůrcům. Mnoha z nich si vážím, některá (nemnohá) mám dokonce i rád, byť zrovna preciznost a dokonalost nejsou to hlavní, co od auta chci. Ale tvrdím: ke KTERÉMUKOLIV NĚMECKÉMU AUTU EXISTUJE MINIMÁLNĚ JEDNA NE-NĚMECKÁ SROVNATELNÁ ALTERNATIVA, ať už z Itálie, Francie, Japonska, USA nebo odjinud.
A mimochodem, kde jsem v tomhle vlákně psal něco o mém autě?
A mimochodem podruhé: jeden z mých veteránů je taky z Německa...
Piš si tu co chceš, svá slova si ovšem potvrzuješ převším svými postoji. A to zejména těmi "kýčovitými".
To cos napsal těmi velkými písmeny by stálo za podrobný rozbor. Porovnávat Německo s... celým světem. Zajímavá (podprahová) informace, Beaumonte... 😄
P.S. Ty přece píšeš jenom o svém autě. Zde nic výjimečného... naopak. Naštěstí nepíšeš o autu tatínka, to se zde vyvažuje takřka zlatem 😉
To cos napsal těmi velkými písmeny by stálo za podrobný rozbor. Porovnávat Německo s... celým světem. Zajímavá (podprahová) informace, Beaumonte... 😄
P.S. Ty přece píšeš jenom o svém autě. Zde nic výjimečného... naopak. Naštěstí nepíšeš o autu tatínka, to se zde vyvažuje takřka zlatem 😉
Aha, takže vlastně všechny moje příspěvky kolem jsou o jedné postarší sportovní Alfě Romeo... zajímavé. Všiml si toho ještě někdo jiný? >😁
Jinak německá auta se prodávají skoro po celém světě a naopak v Německu se prodávají auta skoro všech světových značek, takže proč by neměla být navzájem porovnávána? :-!
Jinak německá auta se prodávají skoro po celém světě a naopak v Německu se prodávají auta skoro všech světových značek, takže proč by neměla být navzájem porovnávána? :-!
siahol si mu na Nemcov! to sa predsa nerobí... Oni sú podľa neho najlepší, najkrajší, najmúdrejší, najšikovnejší... Keby to potrebovali, tak chodí robiť k.u.r.v.u. do raichu zadarmo!
Nech tu subprémi tam kde je jí nelépe, v tvém srdéčku, ovšem netahej jí do všech svých příspěvků, stále se domnívám, že máš diskuzně na víc.
Nejde o prodeje, jde přece o to, že ty chceš porovnávat Německo s celým světem. Ale i tak by to porovnání vyšlo ve prospěch Německa. Tak jako třeba koňak zase ve prospěch Francie či korbáčiky ve prospěch našich kolegů ze Slovenska. Prsotě, kdo umí, ten umí... 😉
Nejde o prodeje, jde přece o to, že ty chceš porovnávat Německo s celým světem. Ale i tak by to porovnání vyšlo ve prospěch Německa. Tak jako třeba koňak zase ve prospěch Francie či korbáčiky ve prospěch našich kolegů ze Slovenska. Prsotě, kdo umí, ten umí... 😉
Az na posledni odstavec pred obligatnim bravo docela dobry. Jestli je nekdo z tve TOP 4 pokoren, je to Polo, takovej ceres co dostava od Fordovskeho super dua cekal asi malokdo. Plus samozrejme musi smeknout pred idolem divcich srdci od Peugeotu.
Myslel jsi tuhle Fabiozní třídu arogance Škodovky?? [odkaz]
Nejde o to že chybička se vloudila ale o to jakým přístupem a jednáním to Škoda auto řeší už to je důvod proč bych si ji nikdy nekoupil
Nejde o to že chybička se vloudila ale o to jakým přístupem a jednáním to Škoda auto řeší už to je důvod proč bych si ji nikdy nekoupil
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ty o voze a já o koze!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V závislosti na prioritách... umím si představit Clio, umím si představit novou C3, umím si představit i20, umím si představit Splash, umím si představit Swift, umím si představit Mazdu 2.
Osobně bych bral asi Polo, pokud bych nepotřeboval prostor a dostal nějakou zajímavou cenu na 1.2TSI.
Osobně bych bral asi Polo, pokud bych nepotřeboval prostor a dostal nějakou zajímavou cenu na 1.2TSI.
Nahoře píši o těch v komplexu nejlepších ve třídě, tedy - volba znalců. Ano, Clio pěkně jede, C3 (konekonců píši o ní nahoře) vypadá a bude i prostorná.
Emele, Splash, to je třída - mini.
Ano, POLO je dnes výborná volba, s tím jednoznačný souhlas.
Emele, Splash, to je třída - mini.
Ano, POLO je dnes výborná volba, s tím jednoznačný souhlas.
Nejde o ty o kterých píšu jako o ty, o kterých... nepíšu. Tedy o Fabii. Umím si představit důvody proč vzít prostornou a elegantní C3 místo strohého (zejm. uvnitř) a malého Pola... tam je to o odlišném pojetí auta a prioritách.
Dnes ale nevidím důvod, proč vzít Fabii a ne Polo - ta auta jsou si hodně podobná, ale Polo je vždy o kousek lepší. Myslím tím důvod v kvalitách auta jako takových, samozřejmě je tu cena, cena při opakovaném prodeji, servis, národní hrdost...
Takže, protože fandím více Škodovce než VW - doufám, že s faceliftem přijdou motory TSI a že se třeba i u kombíku podaří nějakým kouzlem vylepšit současnou vizáž.
Dnes ale nevidím důvod, proč vzít Fabii a ne Polo - ta auta jsou si hodně podobná, ale Polo je vždy o kousek lepší. Myslím tím důvod v kvalitách auta jako takových, samozřejmě je tu cena, cena při opakovaném prodeji, servis, národní hrdost...
Takže, protože fandím více Škodovce než VW - doufám, že s faceliftem přijdou motory TSI a že se třeba i u kombíku podaří nějakým kouzlem vylepšit současnou vizáž.
Škoda má nebývalou šíři nabídky u vozů v cenových hladinách 200 - 400 tis. Káčé. Velká automobilová cenová revoluce řádně zahoupala s cenama. No a rázem je tu vše jinak. Fabia se slušnou výbavou konečně stojí bakšiš. Přesto podle mě mnozí hledají něco jiného. A to jim nabízí Octavia Tour. V ceníku u ní můžete povolit uzdu své fantazii nebo zaškrtávat jak jste zvyklí ze sportky. A cena zůstává stále příjemná... Navíc mnohým se otevřel po cenovém pádu Nový svět. Dříve by byli odsouzeni k Fabii, dnes si za stejnou cenu mohou dovolit Octavii. Navíc přišel Yeti a taková Fabia Scout je rázem na dlažbě. Ano, Fabia to na našem trhu tak trochu slízla. Ale její neúspěch možná znamená pro její sestřičky a bratry zlatem vydlážděnou cestu :-!
Elektrické ovládání oken vpředu a vzaduNa některé věci je opravdu lepší jen vzpomínat. Manuální a zdlouhavé otevírání oken v autě mezi takové věci rozhodně patří. Ať žije jednoduchost a praktičnost elektrického ovládání.
Bratru za 12700,- to je hláška z konfigurátoru Škody Tour,myslel jsem že se po.... smíchy tohle mají jiní jako standard a ne za 12700?-
Bratru za 12700,- to je hláška z konfigurátoru Škody Tour,myslel jsem že se po.... smíchy tohle mají jiní jako standard a ne za 12700?-
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zvláštní. U BMW/M-B/Jaguaru apod. byla ještě nedávno standardem ona obligátní klička a nikomu to nepřišlo divné... Dnes auto bez elektrického stahování zadních oken je pro některé prakticky nepoužitelná věc. Za chvíli někteří budou vyžadovat i elektrický podavač toaletního papíru 😒 Já si bez této featury svoje soužití s autem dokážu představit. Většina výbavy je u Touru za bakšiš a některé prvky jsou sloučeny do výhodných balíčků. Když k Touru člověk doháže výbavu, co může v běžném životě upotřebit, tak je na ceně někde kolem 310 tisíc s 1.6kou. A má přitom jistotu, že auto vydrží dalších 10 let bez potíží, servisní náklady budou nižší než u dnešních nebojím se říct přetechnizovaných novinek. Podle mě Tour velice lákavá nabídka - solidní vůz za solidní cenu.
Neříkám, že souhlasím s Tourem, ale s těmi okny ano. Popravdě krom možnosti si otevřít okno z místa řidiče někde jinde, je el.ot. okna jen frajeřinka, která nás před 20 lety lákala na autech ze západu a u nás to nikdo neměl. Přitom jde jen o trapný motorek.
N
N
Tak ono el. stahování oken svůj smysl má. Např. v létě když je auto rozpálené jako pec, tak stačí podržet klíček při odemykání a všechna okna sjedou dolů a z auta může dřív odletět ten vřelý vzduch. Nebo za jízdy si člověk pootevře zadní okno, aby na něj netáhlo a nemusí zapínat klimu... Vím, o čem píšu. Ale upřímně - klidně bych se bez toho obešel. No a pokud bych na tom trval, tak vysolím 10 táců a je klid. Jinak nechci kecat, ale ta cena byla u Touru myslím vč. předních oken v elektrice. Ty jsou ale již součástí paketu plus, takže by se šlo s prodejcem jistě nějak domluvit.
Tak jsem udělal jen takový nějaký výběr jako sportku a ejhle jsem na 546300,-
Tak to je pěkná výhra >😁 bych si nechal líbit. Tak na takovou cenu sesnad jde dostat jen v dehtu a stylem zaškrtat úplně vše... To by mě zajímal výpis výbavy, bez čeho se neobejdeš. Už to vidím - střešní okno 20 tis., plně automatická klima, xenony, vše v kůži, 16p. liťáky, maxidot 6CD changer, kožené čalounění, navigace... >😁 Vybav si takhle soudobou generaci modelů a zastavíš se na 700 tis., resp. u některých prvků dokonce pohoříš.
Nedávno jsem četl zde na moje.auto recenzi na Octavii 2. Zaujalo mne to, že recenze byla hodnocena jako výborná.
Pisatel tam také popisuje důvody proč si vybral škodovku.
Jeden z prvních důvodů byl ten, že Octavia je prostě cenově nejníže. Nějaké Mazdy, Citroeny, Mitsubishi apod. jsou při srovnatelné výbavě o statisíce dražší.
A já to tady píšu pokaždé. Zkuste si nakonfigurovat auto, zajděte si ke dvěma třem dealerům a poptejte se, co by se dalo ještě s cenou dělat.
Kdo neodejde se slevou min 5%, je obyčejnej hlupák. :-!
A pak to zkuste u konkurence a výsledky porovnejte. Rozhodně vám škodovka nevypadne jako první, spíš naopak. 😉
Pisatel tam také popisuje důvody proč si vybral škodovku.
Jeden z prvních důvodů byl ten, že Octavia je prostě cenově nejníže. Nějaké Mazdy, Citroeny, Mitsubishi apod. jsou při srovnatelné výbavě o statisíce dražší.
A já to tady píšu pokaždé. Zkuste si nakonfigurovat auto, zajděte si ke dvěma třem dealerům a poptejte se, co by se dalo ještě s cenou dělat.
Kdo neodejde se slevou min 5%, je obyčejnej hlupák. :-!
A pak to zkuste u konkurence a výsledky porovnejte. Rozhodně vám škodovka nevypadne jako první, spíš naopak. 😉
My ale kupujeme auta dle návodu od GTI. Příjdeme do prodejny, dáme si kafíčko, necháme si nakonfigurovat plnou palbu a pak ještě dáme spropytný prodejci v řádu několika procent.
>😒] >😁
>😒] >😁
Za propadem prodeje Fabie na ceskem trhu byla😒br />
- dlouha cekaci doba z duvodu nakupni horecky v Nemecku. Manazeri Skody by byli ***y, pokud by v takove dobe snizovali ceny, kdyz nestaci vyrabet
- za uspechem Fordu Fusion je vyssi svetla vyska, tak potrebna v situaci, kdy jsou vyjete koleje ve snehu, nebo, kdyz je zapotrebi dojet k chate po travnate ceste.
- verim, ze Skoda se pouci = po skonceni nakupniho boomu v nemecku sly ceny dolu a pokud se do Fabie namontuji o 2cm delsi vinute pruziny a udela se facelift nepovedene masky a pod kapotou se objevi 1,6TDI, pujdou prodeje hned prudce nahoru.
- dlouha cekaci doba z duvodu nakupni horecky v Nemecku. Manazeri Skody by byli ***y, pokud by v takove dobe snizovali ceny, kdyz nestaci vyrabet
- za uspechem Fordu Fusion je vyssi svetla vyska, tak potrebna v situaci, kdy jsou vyjete koleje ve snehu, nebo, kdyz je zapotrebi dojet k chate po travnate ceste.
- verim, ze Skoda se pouci = po skonceni nakupniho boomu v nemecku sly ceny dolu a pokud se do Fabie namontuji o 2cm delsi vinute pruziny a udela se facelift nepovedene masky a pod kapotou se objevi 1,6TDI, pujdou prodeje hned prudce nahoru.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dát Fabii ještě o 2 cm výš? No potěš koště... Už tak vysoký vůz ještě nakopnout výš? Myslím, že tudy sice vede cesta na nejvyšší míto ve třídě, ale asi ne to, o kterém automobilka sní 😉
A maska mi přijde taky ok. Já bych to při faceliftu viděl možná na redesign vnitřní části světel a nový nárazníky. V interiéru možná jiné trochu volby materiálů a SNAD příchod 1.2TSi... Jeslti přijde aspoň tohle, pak to budu považovat za zdařilý facelift.
A maska mi přijde taky ok. Já bych to při faceliftu viděl možná na redesign vnitřní části světel a nový nárazníky. V interiéru možná jiné trochu volby materiálů a SNAD příchod 1.2TSi... Jeslti přijde aspoň tohle, pak to budu považovat za zdařilý facelift.
mnojo ono dovolit si dat do prodeje takovej hnus jako je nova fabia to chce notny kus odvahy, zajimaly by me tytez statistiky bez zapocitani firem CD,CEZ,O2 co je kupuji dal asi maj znacne slevy, a jestli chce drzet skodovka tenhle hnusnej design i po faceliftu tak jejich marketingoveho i obchodniho reditele vyhodit, takhle si dobrovolne hnusnym designem kur...t moznost vyrazne lepsich prodejnich vysledku....
Fabia rozhodně nemá špatný design, problémem je disproporčnost. Dostat na šířku +5cm, bylo by to hodně zajímavý autíčko. Větší problém vidím u kombíku, kterej působí - zvlášť v určitých odstínech - jako obrněný vozidlo 😒
Teď aspoň doceňuji elegantní a nadčasový design první generace.
Doufám (navzdory zveřejněným spy fotkám), že FL trochu pomůže a třetí generace se hodně poučí...
Teď aspoň doceňuji elegantní a nadčasový design první generace.
Doufám (navzdory zveřejněným spy fotkám), že FL trochu pomůže a třetí generace se hodně poučí...
.
No, ono se to dá vidět taky tak, že doktor s Dacií se víc soustředí na práci, než na svoji image, že? 😉
Ale já znám opačnej případ, jeden můj příbuzný vydělá za měsíc víc než já za rok a hrozně rád by si koupil nějakou superprémii, ale aby zákazníci nezáviděli, jezdí mainstreamem... inu, pohnutky mohou být různé >😒]
Ale já znám opačnej případ, jeden můj příbuzný vydělá za měsíc víc než já za rok a hrozně rád by si koupil nějakou superprémii, ale aby zákazníci nezáviděli, jezdí mainstreamem... inu, pohnutky mohou být různé >😒]
Data Zlutych andelu autoklubu ADAC jsou ale zkreslena tim, jake konkretni smluvni asistencni sluzbu/by ma ktera automobilka, což je pravě prípad Fordu versus ostatni. Na STK musi povinne vsichni, pozadovat asistenci od ADACU ne.
Jinak treba jedna z hlavnich castych zavad ADACU je alektroinstalace prekousana kunou - mysi.
Presne o tom to je! Oni sa nasackuju do kazdeho clanku a vsade spinia vsetko od Alfy az po Toyotu. Akonahle vsak niekto napise hoci i opravnenu kritiku na Fabiu (Skodu, koncern) tak uz plackaju a najradsej by vsetkych postavili k muru! Pre tu svoju skodu dokazu zapriet vlastnu matku! :no: :no:
Je to o socialnej situacii a tradicii. Dalej pohodlnosti a strachu ist do niecoho noveho.