Bentley pokračuje pod ochrannými křídly koncernu VW v nevídaném přívalu novinek; tou nejnovější je vzkříšení slavné létající ostruhy po téměř čtyřiceti letech.
Mno...mechajte niekto na seba cislo..ja sa mu ozvem a prevezem ho v Lancer EVO RS 2 EXTREME...a potom sa mozeme bavit ze co je to E65 AMG... EVO ma vyslo asi tretinu z ceny E65-ky, neni to mozno taky luxus, ale ked ho opalim, tak cavo si bucha hlavu o volant, ze co to kupil...a hlavne za KOLKO...
Jenže 160 neni 180, nauč se číst blboune. Jo a mimochodem mercedes je pro magory a tlustý prasata, lepší je VW Grup. SL 55AMG neni nic moc, už je tostarý, což takle SL 65AMG. Jo a když sme u tý maximálky, tak sem měl tu čest jet s 9ff (700 koní pod kapotou)u Mnichova něco okolo 340 km/h, schodou okolností jsem zrovna ujížěl nějakýmu fricovi s E 55AMG. Sám osobně mám Audi RS6 specialní edici (Fabka je přítelkyně) a po čechach se jen málokdy dostanu přes 200, v normálním provozu je to sebevražda a hlavně na to tady nejsou dálnice.
Re: Koncern VW je to nejlepší co může bejt!!!!!!!!!
Já osobně jsem začínal na OCTAVCE 1,8 20v (97) a přes PASSATA (99) 2,8 VR6 a A6 4,2quatro (02) jsem se dostal k PHAETONU W12(04)a k tomu ještě vlastním TT 3,2quatro (04) a jsem spokojen. Měl jsem i jiná auta - ASTRA (95)takovej lepší favorit , 607 3,0 (00) sice pohodlnej, ale na úkor jízdních vlastností a v porovnání s passatem slabej motor, kvalita nic moc, BMW 535i (01)dobrej motor, podvozek, ale na to kolik stál se na něm pořád něco sralo, MeganeCabrio 2,0 16v (01) při rychlejší jízdě ste nikdy nevěděl kam vás v zatáčce vnese-malá tuhost karoserie. S ničím jsem nebyl tak spokojen jako s auty koncernu VW .
A kde?325Kmh na našich dálnicách je úplná sebevražda!Já jel "jenom" 250 a sakra měl sem dost.V takové rychlosti stačí malinkej šutr nebo něco podobného a je stebe ***!Z vlastní zkušenosti vím,co umí udělat kamínek o průměru 1 cm ve 180 s předním světlometem.Při pomyšlení že by se něco takového stalo v takové rychlosti.......pojedu radši 150.
Ano, CL vyhrava ve vsech meritelnych parametrech - ma vykonnejsi motor a lepe zrychluje (SL65AMG), je levnejsi, ma mensi spotrebu, vice mista na zadnich sedackach a vetsi kufr LOL...
V Nemecku se rika: Postav dum, zasad strom, splod syna a jezdi v Mercedesu ))
Re: Vypadá to nádherně. Přece není důležité jestli
Kolik jede Arnage T ve skutecnosti, to netusim, ale maximalku ma v technickych udajich psanou 270. Tak bych tomu veril. Ale souhlasim, ze o tu maximalku nejde. Jde o tu velkorysost a aristokracii, presne tak. A k tomu se nadherne hodi onen plytvavy obri osmivalec. A prave se bojim ze s radou Arnage necha tenhle motor VW dozit a pak zmizi z nabidky. To by byla ohromna skoda. Continental Flying Spur muze byt rychlejsi a modernejsi, ale ta prestiz oproti Arnage se tu vytraci... Flying Spur tak bude lepsi na silnici co se tyce jiznich vlastnosto a vykonu, ale bude mu schazet onen pocit majestatnosti...
Opakuji to tu po nekolikate - Continental T Personal Commission je nej
Myslím, že oboje jsou fantastická auta. Bentley je přirozeně aristokratičtější a exotičtější. Měl jsem možnost jezdit několik dní v Continental GT a byl jsem mile překvapen, avšak ne unešen. Auto je dost kultivované, dost tichý motor. Výhodou na Mercedesem je každopádně 4x4. Měl hroznou spotřebu. A byl nádherný. V ČR jezdí asi 3 kusy.
Jede 305 nebo 325 nebo 295. Málokdy je možné takovou rychlostí jet. Dovoluji si nesouhlasit s tvrzení, že Bentley Arnage T jede 270. Měl jsem možnost ho mít pár dní půjčený. Má archaický 7 l V8, velmiu tichý, žere tak 40l a jede okolo 240. Váží snad 3 tuny. V životě jsem si nepřipadal víc jako král. Tohle nové Bentley je ovšem zřejmě daleko lepší.
spatne se to vyjadruje, samozrejme ze predek je mohutny (i kdyz u kupe v realu ten pocit neni tak brutalni jako z fotek), ale ja mel spise na mysli ze by ten predek mohl byt prave takovy "hranatejsi", aby to ladilo se zadkem toho auta lip.
Jinak ale souhlas, to auto je super.
Ale Arnage T nebo Continental T (skoda ze bentley prestal tyhle sileny kupatka prodavat a nepostavil nastupce, doufam, ze stejny osud neceka radu Arnage), to je teprve to prave
Presne tak, me to prijde taky naprosto normalni. To uz mohl dotycny prispevatel nadavat na puvodni bentley, ze treba vyrabel modelovou radu Mulsane (Eight, Turbo, Brooklands) a od ni naprosto trapne odvozene kupe Continental T a jeste trapnejsi kabriolet Azure
Jinak, Continental T Personal Commision rulez
Neviem, ako sa to da porovnavat a prirovnavat k VW, ved oproti VW, tu nastali take zmeny, ze nezostal kamen na kameni
a myslim, ze nemci maju dobru techniku vsetci jaka tam ma byt technika anglicka? to je jaka
Myslim, ze predok je mohutny az az, a na kupe to plati dvojnasobne, predstav si ten voz s mohutnejsim predkom, vsak by sa to zhovadilo
je ovela mohutnejsi, ako vsetky ostatne predky, ktore sa zdaju mohutne, len preto, ze su hranate. Ak, tak neadekvatne stihle predky k velkym limuzinam maju mercedesy a pritom vyzeraju dobre (specialne maybach vyzera hrozne).
Toto je skratka brutalny mohutny predok a auto ako celok nema chybu
Tohle je presny dukaz pro vsechny zaryte skodovaky a milovniky koncernu VW, ze tahle automobilka je bez NAPADU. Naroubovane GT, ktere se povedlo a tak bez risku uplna kopie. Je to kruh at zije fadnost made by Volkswagen.
S Phantomem máte samozřejmě pravdu. Co se týče toho mého názoru, tak si za ním stojím. Je to sice přepracované, ale pořád je to technicky to samé co VW Phaeton... Potencionálním kupcem sice nejsem, ale myslím si, že v této společenské vrstvě se na určitou prestiž hraje. Tak že asi neni zrovna společensky in, přijet v něčem, co je v podstatě pouze luxusnějším Volkswagen - tak že souhlasím s Vámi, že by to chtělo spíš ten Arnage T
Phaeton stoji dvakrat vic. V tehle tride bych radeji Bentley Arnage T
Ale ono to s tim prekapotovanim u Continental GT neni tak strasne, motor je kompletne prepracovany a na podvozku toho taky moc puvodniho nezbylo .
Kdyz to mate tak osobne otestovano tak byste mohl vedet, ze SL55AMG neni ctyrdverovy sedan . Navic tohle mozna byla tachometrova rychlost, ale ty v takovychto zavratnych vysinach docela solidne promeruji . Navic, nemaji i seriova AMG omezovac na 250km/h
Ale to přeci není sériovka, mezi jinými vytuningovanými vozy s vypojeným omezovačem se dost možná najde něco ještě rychlejšího. Pod pojmem sériový rozumím vůz ve stavu, v jakém vyjel z mateřské továrny.
Coupe Bentley Continental se mi moc libi, sedan taky. Ale mám s ním jeden problém. V podstatě se totiž jedná o překapotovanej VW Phaeton nebo A8 long, tak že kdybych uvažoval o koupi tohoto auta, moc bych si rozmyslel, jestli vyhodim takový prachy (počítám 6-10 mega)za Volkswagena. Asi bych si raději koupil RR Phantom...
Maximalni rychlost 258km/h neni rekordni hodnotou mezi Bentleyi. Bud se redaktor spletl v te maximalce (jezdit vic by to mohlo, kdyz kupe lita 320) nebo pise nesmysl. Bentley Arnage T (a to je teprv poradny auto) jezdi 270km/h, je to i na oficialnich strankach Bentleye.
Jinak se shodnu s Markem, ze mi na tom aute neco nesedi, ale zase ze by mi to nejak kazilo celkovej dojem, to ne. Podle me je tu divny ten predek, ktery by mel byt u sedanu ponekud mohutnejsi, stejne jako zbytek vozu. U kupe je super (btw. Marko, videls ho na zivo, to je narez....), tady mi moc nesedi, chtelo by to neco ve stylu Arnage .
VW je mi ze všech koncernů nejmíň sympatický (na druhém odzadu mam PSA ), ale tohle auto (i coupe verze) prostě vzhledově nemá chybu). Tak se Marko zas neshodneme
..sa mi na tom aute nepaci. A to tak ze mi to kazi dojem z celeho vozu. Mimo toho predku (svetla)-ten sa mi uz nepacil ani na kupe.Ale je v tom nieco cudne aj z boku.