Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bentley Continetal Flying Spur - Sametová křídla

Bentley pokračuje pod ochrannými křídly koncernu VW v nevídaném přívalu novinek; tou nejnovější je vzkříšení slavné létající ostruhy po téměř čtyřiceti letech.
Zpět na článek
19. 1. 2005 12:10
neregistrovaný "Marko"
19. 1. 2005 12:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 13:29
neregistrovaný "Marko"
19. 1. 2005 14:41
neregistrovaný "anonym"
19. 1. 2005 15:22
neregistrovaný "Marko"
19. 1. 2005 16:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 1. 2005 16:10
neregistrovaný "Pepan"
19. 1. 2005 13:37
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 14:17
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
19. 1. 2005 14:32
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 15:16
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
19. 1. 2005 15:49
neregistrovaný "miRec"
19. 1. 2005 16:26
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
20. 1. 2005 10:49
neregistrovaný "miRec"
20. 1. 2005 19:59
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
31. 1. 2005 10:29
neregistrovaný "xxxx"
19. 1. 2005 16:33
neregistrovaný "Ozzy"
19. 1. 2005 16:39
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 16:51
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2005 01:42
neregistrovaný "Passat"
22. 1. 2005 01:06
neregistrovaný "Ozzy"
22. 1. 2005 16:14
neregistrovaný "Best of car"
23. 1. 2005 17:34
neregistrovaný "Ozzy"
23. 1. 2005 21:42
neregistrovaný "Best of car"
19. 1. 2005 19:05
neregistrovaný "sumi"
19. 1. 2005 19:58
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 21:17
neregistrovaný "Joe"
19. 1. 2005 14:45
neregistrovaný "pepe lopez"
19. 1. 2005 15:15
neregistrovaný "Yaroukh"
19. 1. 2005 15:23
neregistrovaný "Marko"
19. 1. 2005 15:52
neregistrovaný "miRec"
24. 1. 2005 08:07
neregistrovaný "Yaroukh"
19. 1. 2005 16:16
neregistrovaný "Tom"
19. 1. 2005 16:44
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 16:45
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 16:59
neregistrovaný "Tom"
19. 1. 2005 19:10
neregistrovaný "sumi"
21. 1. 2005 12:14
neregistrovaný "Paul"
19. 1. 2005 17:49
neregistrovaný "anonym"
19. 1. 2005 18:35
neregistrovaný "Dzosua"
19. 1. 2005 18:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 19:18
neregistrovaný "nexus6"
20. 1. 2005 15:47
neregistrovaný "merc"
20. 1. 2005 15:49
neregistrovaný "merc"
20. 1. 2005 16:06
neregistrovaný "nexus6"
20. 1. 2005 17:57
neregistrovaný "Bentley fanda"
20. 1. 2005 18:13
neregistrovaný "merc"
20. 1. 2005 18:44
neregistrovaný "nexus6"
20. 1. 2005 19:32
neregistrovaný "merc"
20. 1. 2005 17:54
neregistrovaný "Bentley fanda"
20. 1. 2005 18:32
neregistrovaný "mates"
20. 1. 2005 18:37
neregistrovaný "nexus6"
22. 1. 2005 15:31
neregistrovaný "Pepan"
23. 1. 2005 15:13
neregistrovaný "GG star"
29. 1. 2005 20:42
neregistrovaný "Nikolaj"
23. 2. 2005 09:27
neregistrovaný "Alcides"
neregistrovaný "Marko"
19. 1. 2005 12:10
Nieco..
..sa mi na tom aute nepaci. A to tak ze mi to kazi dojem z celeho vozu. Mimo toho predku (svetla)-ten sa mi uz nepacil ani na kupe.Ale je v tom nieco cudne aj z boku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 12:50
auto
VW je mi ze všech koncernů nejmíň sympatický (na druhém odzadu mam PSA ), ale tohle auto (i coupe verze) prostě vzhledově nemá chybu). Tak se Marko zas neshodneme
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Marko"
19. 1. 2005 13:29
Re: auto
Co uz?
neregistrovaný "anonym"
19. 1. 2005 14:41
Re: auto
Holt si hoši koupíte něco jiného. Třeba Saturn.
neregistrovaný "Marko"
19. 1. 2005 15:22
Re: auto
saturn je fujto! Mna az tak ameriky neberu, ale vedel by som si vybrat nieco, napr. Pontiac G6. A keby nieco z takychto vozov, tak jedine Phantom
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 16:23
Re: auto
takovyhle anonymy miluju
neregistrovaný "Pepan"
22. 1. 2005 16:10
Re: Koncern VW je to nejlepší co může bejt!!!!!!!!!
Já osobně jsem začínal na OCTAVCE 1,8 20v (97) a přes PASSATA (99) 2,8 VR6 a A6 4,2quatro (02) jsem se dostal k PHAETONU W12(04)a k tomu ještě vlastním TT 3,2quatro (04) a jsem spokojen. Měl jsem i jiná auta - ASTRA (95)takovej lepší favorit , 607 3,0 (00) sice pohodlnej, ale na úkor jízdních vlastností a v porovnání s passatem slabej motor, kvalita nic moc, BMW 535i (01)dobrej motor, podvozek, ale na to kolik stál se na něm pořád něco sralo, MeganeCabrio 2,0 16v (01) při rychlejší jízdě ste nikdy nevěděl kam vás v zatáčce vnese-malá tuhost karoserie. S ničím jsem nebyl tak spokojen jako s auty koncernu VW .
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 13:37
maximalni rychlost
Maximalni rychlost 258km/h neni rekordni hodnotou mezi Bentleyi. Bud se redaktor spletl v te maximalce (jezdit vic by to mohlo, kdyz kupe lita 320) nebo pise nesmysl. Bentley Arnage T (a to je teprv poradny auto) jezdi 270km/h, je to i na oficialnich strankach Bentleye.
Jinak se shodnu s Markem, ze mi na tom aute neco nesedi, ale zase ze by mi to nejak kazilo celkovej dojem, to ne. Podle me je tu divny ten predek, ktery by mel byt u sedanu ponekud mohutnejsi, stejne jako zbytek vozu. U kupe je super (btw. Marko, videls ho na zivo, to je narez....), tady mi moc nesedi, chtelo by to neco ve stylu Arnage .
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
19. 1. 2005 14:17
Re: maximalni rychlost
Omlouvám se, přehodil jsem si koeficienty přepočtu kW/k a mph/kmh Skutečná maximálka je po přepočtu 306 km/h, v textu opraveno.
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 14:32
Re: maximalni rychlost
Aha, ta to je v poradku. Tech 306km/h je asi i rekordni hodnota mezi seriovymy sedany, nebo ne?
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
19. 1. 2005 15:16
Re: maximalni rychlost
Ano, momentálně nevím o ničem rychlejším v sériové produkci. Maserati Quattroporte, které se přímo nabízí, dosahuje "pouze" 275 km/h.
neregistrovaný "miRec"
19. 1. 2005 15:49
Re: maximalni rychlost
O niecom by som vedel: Alpina B7 - podľa testu nemeckeho ams ma Vmax 311 km/h
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
19. 1. 2005 16:26
Re: maximalni rychlost
Ale to přeci není sériovka, mezi jinými vytuningovanými vozy s vypojeným omezovačem se dost možná najde něco ještě rychlejšího. Pod pojmem sériový rozumím vůz ve stavu, v jakém vyjel z mateřské továrny.
neregistrovaný "miRec"
20. 1. 2005 10:49
Re: maximalni rychlost
Pokial viem, tak Alpina je najmensim vyrobcom automobilov v SRN, nielen tunigovou firmou, ale pripustam, ze sa mozem mylit...
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
20. 1. 2005 19:59
Re: maximalni rychlost
Máte pravdu, ale B7 je upravené BMW7.
neregistrovaný "xxxx"
31. 1. 2005 10:29
Re: maximalni rychlost
m5 bez omezovače jede taky 320
neregistrovaný "Ozzy"
19. 1. 2005 16:33
Re: SL 55 AMG= 325km/h
osobně otestováno!! Super autí
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 16:39
Re: SL 55 AMG= 325km/h
Kdyz to mate tak osobne otestovano tak byste mohl vedet, ze SL55AMG neni ctyrdverovy sedan . Navic tohle mozna byla tachometrova rychlost, ale ty v takovychto zavratnych vysinach docela solidne promeruji . Navic, nemaji i seriova AMG omezovac na 250km/h
neregistrovaný "anonym"
19. 1. 2005 16:51
Re: SL 55 AMG= 325km/h
On by strasne rad aby to byl zrovna MB AMG. ALE NENI
neregistrovaný "Passat"
21. 1. 2005 01:42
Re: SL 55 AMG= 325km/h
A kde?325Kmh na našich dálnicách je úplná sebevražda!Já jel "jenom" 250 a sakra měl sem dost.V takové rychlosti stačí malinkej šutr nebo něco podobného a je stebe ***!Z vlastní zkušenosti vím,co umí udělat kamínek o průměru 1 cm ve 180 s předním světlometem.Při pomyšlení že by se něco takového stalo v takové rychlosti.......pojedu radši 150.
neregistrovaný "Ozzy"
22. 1. 2005 01:06
Re: Na plzenský dálnici je pár dobrejch....
.useku.Bylo po půlnoci takže fakt volno-prázdno.
neregistrovaný "Best of car"
22. 1. 2005 16:14
Re: Na plzenský dálnici je pár dobrejch....
A taky tu nemachruju!!!!!!!
neregistrovaný "Ozzy"
23. 1. 2005 17:34
Re: taky nemáš čím :::::)))))
160 km/h jsem jezdil se 105tkou roce 91!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Best of car"
23. 1. 2005 21:42
Re: Jenže Fabka stojí desetinu,.....
Jenže 160 neni 180, nauč se číst blboune. Jo a mimochodem mercedes je pro magory a tlustý prasata, lepší je VW Grup. SL 55AMG neni nic moc, už je tostarý, což takle SL 65AMG. Jo a když sme u tý maximálky, tak sem měl tu čest jet s 9ff (700 koní pod kapotou)u Mnichova něco okolo 340 km/h, schodou okolností jsem zrovna ujížěl nějakýmu fricovi s E 55AMG. Sám osobně mám Audi RS6 specialní edici (Fabka je přítelkyně) a po čechach se jen málokdy dostanu přes 200, v normálním provozu je to sebevražda a hlavně na to tady nejsou dálnice.
neregistrovaný "sumi"
19. 1. 2005 19:05
Re: Jenže Fabka stojí desetinu,.....
Myslim, ze predok je mohutny az az, a na kupe to plati dvojnasobne, predstav si ten voz s mohutnejsim predkom, vsak by sa to zhovadilo
je ovela mohutnejsi, ako vsetky ostatne predky, ktore sa zdaju mohutne, len preto, ze su hranate. Ak, tak neadekvatne stihle predky k velkym limuzinam maju mercedesy a pritom vyzeraju dobre (specialne maybach vyzera hrozne).
Toto je skratka brutalny mohutny predok a auto ako celok nema chybu
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 19:58
Re: Jenže Fabka stojí desetinu,.....
spatne se to vyjadruje, samozrejme ze predek je mohutny (i kdyz u kupe v realu ten pocit neni tak brutalni jako z fotek), ale ja mel spise na mysli ze by ten predek mohl byt prave takovy "hranatejsi", aby to ladilo se zadkem toho auta lip.
Jinak ale souhlas, to auto je super.
Ale Arnage T nebo Continental T (skoda ze bentley prestal tyhle sileny kupatka prodavat a nepostavil nastupce, doufam, ze stejny osud neceka radu Arnage), to je teprve to prave
neregistrovaný "Joe"
19. 1. 2005 21:17
Re: Jenže Fabka stojí desetinu,.....
Musím souhlasit s nexus6: kupe je naživo úplně o něčem jiným než na fotkách. Ale to asi skoro každý auto
neregistrovaný "pepe lopez"
19. 1. 2005 14:45
bez titulku
hmmm hezké, kupátko vypadá skvěle tak jsem zvědavej až uvidím tohle .... konečně nějaká změna v sedanech ....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yaroukh"
19. 1. 2005 15:15
Phantom je Phantom
Nic proti Bentley, ale Phantom je Phantom; zvlast v cerny barve: [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marko"
19. 1. 2005 15:23
Re: Phantom je Phantom
Moja rec. Alebo bezova metaliza.
neregistrovaný "miRec"
19. 1. 2005 15:52
Re: Phantom je Phantom
Osobne sa mi Phantom tiez paci, ale toto nie je original RR (LWB sa len pripravuje), je to nejaka americka uprava... (Gennadini?)
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 1. 2005 08:07
Re: Phantom je Phantom
jasne, taky jsem si to precetl :o) ale jinou fotku v cerny barve jsem po ruce nemel (a klip k "Drop it like it's hot" taky ne)
neregistrovaný "Tom"
19. 1. 2005 16:16
bez titulku
Coupe Bentley Continental se mi moc libi, sedan taky. Ale mám s ním jeden problém. V podstatě se totiž jedná o překapotovanej VW Phaeton nebo A8 long, tak že kdybych uvažoval o koupi tohoto auta, moc bych si rozmyslel, jestli vyhodim takový prachy (počítám 6-10 mega)za Volkswagena. Asi bych si raději koupil RR Phantom...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 16:44
Re: bez titulku
Phaeton stoji dvakrat vic. V tehle tride bych radeji Bentley Arnage T
Ale ono to s tim prekapotovanim u Continental GT neni tak strasne, motor je kompletne prepracovany a na podvozku toho taky moc puvodniho nezbylo .
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 16:45
Re: bez titulku
sakra, Phantom sem chtel napsat... Uz z toho taky blbnu
neregistrovaný "Tom"
19. 1. 2005 16:59
Re: bez titulku
S Phantomem máte samozřejmě pravdu. Co se týče toho mého názoru, tak si za ním stojím. Je to sice přepracované, ale pořád je to technicky to samé co VW Phaeton... Potencionálním kupcem sice nejsem, ale myslím si, že v této společenské vrstvě se na určitou prestiž hraje. Tak že asi neni zrovna společensky in, přijet v něčem, co je v podstatě pouze luxusnějším Volkswagen - tak že souhlasím s Vámi, že by to chtělo spíš ten Arnage T
neregistrovaný "sumi"
19. 1. 2005 19:10
Re: bez titulku
Neviem, ako sa to da porovnavat a prirovnavat k VW, ved oproti VW, tu nastali take zmeny, ze nezostal kamen na kameni
a myslim, ze nemci maju dobru techniku vsetci jaka tam ma byt technika anglicka? to je jaka
neregistrovaný "Paul"
21. 1. 2005 12:14
Re: bez titulku
A co je Bentley? Ten patří koncernu VW a RR zase BMW!
neregistrovaný "anonym"
19. 1. 2005 17:49
Design
Nedelal design tohohle auta ten samej designer jako Fabii?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dzosua"
19. 1. 2005 18:35
bez titulku
Tohle je presny dukaz pro vsechny zaryte skodovaky a milovniky koncernu VW, ze tahle automobilka je bez NAPADU. Naroubovane GT, ktere se povedlo a tak bez risku uplna kopie. Je to kruh at zije fadnost made by Volkswagen.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 1. 2005 18:42
Re: bez titulku
Jako já jsem ten poslední, kdo by VW bránil, ale vždyť je to normální, že existuje kupé a sedan verze od jednoho modelu, ne?
neregistrovaný "nexus6"
19. 1. 2005 19:18
Re: bez titulku
Presne tak, me to prijde taky naprosto normalni. To uz mohl dotycny prispevatel nadavat na puvodni bentley, ze treba vyrabel modelovou radu Mulsane (Eight, Turbo, Brooklands) a od ni naprosto trapne odvozene kupe Continental T a jeste trapnejsi kabriolet Azure
Jinak, Continental T Personal Commision rulez
neregistrovaný "merc"
20. 1. 2005 15:47
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
20. 1. 2005 15:49
S klasse
jelikoz se Continental kupe horsi nez dnesni CL lze ocekavat, ze s prichodem nove S klasse bude tento Bentley minimalne o jednu generaci pozadu.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "nexus6"
20. 1. 2005 16:06
Re: S klasse
A v cem je Continental GT horsi nez CL od Mercedesu?
neregistrovaný "Bentley fanda"
20. 1. 2005 17:57
Re: S klasse
Myslím, že oboje jsou fantastická auta. Bentley je přirozeně aristokratičtější a exotičtější. Měl jsem možnost jezdit několik dní v Continental GT a byl jsem mile překvapen, avšak ne unešen. Auto je dost kultivované, dost tichý motor. Výhodou na Mercedesem je každopádně 4x4. Měl hroznou spotřebu. A byl nádherný. V ČR jezdí asi 3 kusy.
neregistrovaný "merc"
20. 1. 2005 18:13
Re: S klasse
celkove, cetl jsem 3 nebo 4 testy a 1 videl v TV. Vsude naprosto jednoznacne vyhralo CL ve vsech kategoriich.
neregistrovaný "nexus6"
20. 1. 2005 18:44
Re: S klasse
Ano, CL vyhrava ve vsech meritelnych parametrech - ma vykonnejsi motor a lepe zrychluje (SL65AMG), je levnejsi, ma mensi spotrebu, vice mista na zadnich sedackach a vetsi kufr LOL...
V Nemecku se rika: Postav dum, zasad strom, splod syna a jezdi v Mercedesu ))
neregistrovaný "merc"
20. 1. 2005 19:32
Re: S klasse
lepe zrychluje i obycejne CL 600, v nekterych testech zrychlilo za 4,4 coz je hodnota udavana oficialne pro CL 65.
neregistrovaný "Bentley fanda"
20. 1. 2005 17:54
Vypadá to nádherně. Přece není důležité jestli
Jede 305 nebo 325 nebo 295. Málokdy je možné takovou rychlostí jet. Dovoluji si nesouhlasit s tvrzení, že Bentley Arnage T jede 270. Měl jsem možnost ho mít pár dní půjčený. Má archaický 7 l V8, velmiu tichý, žere tak 40l a jede okolo 240. Váží snad 3 tuny. V životě jsem si nepřipadal víc jako král. Tohle nové Bentley je ovšem zřejmě daleko lepší.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
20. 1. 2005 18:32
Re: Vypadá to nádherně. Přece není důležité jestli
S tou rychlosti mas naprostou pravdu! Kde se clovek dostane k svezeni s takovym autem? Tise, ne nahlas, ti zavidim
neregistrovaný "nexus6"
20. 1. 2005 18:37
Re: Vypadá to nádherně. Přece není důležité jestli
Kolik jede Arnage T ve skutecnosti, to netusim, ale maximalku ma v technickych udajich psanou 270. Tak bych tomu veril. Ale souhlasim, ze o tu maximalku nejde. Jde o tu velkorysost a aristokracii, presne tak. A k tomu se nadherne hodi onen plytvavy obri osmivalec. A prave se bojim ze s radou Arnage necha tenhle motor VW dozit a pak zmizi z nabidky. To by byla ohromna skoda. Continental Flying Spur muze byt rychlejsi a modernejsi, ale ta prestiz oproti Arnage se tu vytraci... Flying Spur tak bude lepsi na silnici co se tyce jiznich vlastnosto a vykonu, ale bude mu schazet onen pocit majestatnosti...
Opakuji to tu po nekolikate - Continental T Personal Commission je nej
neregistrovaný "Pepan"
22. 1. 2005 15:31
bez titulku
Tenhle sedan od Bentley je ještě lepší než než původní cupé. Možná si ho časem koupim, prozatim mi musí stačit muj Phaeton W12
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GG star"
23. 1. 2005 15:13
Re: bez titulku
Si fakt skromnej...
neregistrovaný "Nikolaj"
29. 1. 2005 20:42
HEHE
Mno...mechajte niekto na seba cislo..ja sa mu ozvem a prevezem ho v Lancer EVO RS 2 EXTREME...a potom sa mozeme bavit ze co je to E65 AMG... EVO ma vyslo asi tretinu z ceny E65-ky, neni to mozno taky luxus, ale ked ho opalim, tak cavo si bucha hlavu o volant, ze co to kupil...a hlavne za KOLKO...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alcides"
23. 2. 2005 09:27
Kruťák
Pekelně velký kruťák v tak nizkých otáčkách a ten výkon a luxus..* to je auto..
Rozbalit vlákno
0