Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Corvette Z06: nadupaný sporťák

Rok 2004 byl pro závodní tým corvetty nejúspěšnější v 50leté historii. I proto se automobilka rozhodla postavit nejsilnější sériovou verzi, která kdy spatřila světlo světa.
Zpět na článek
11. 1. 2005 13:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 16:05
neregistrovaný "Miake"
11. 1. 2005 18:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 12:04
neregistrovaný "Miake"
12. 1. 2005 12:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 15:30
neregistrovaný "mates"
12. 1. 2005 16:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 12:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 13:31
neregistrovaný "Miake"
12. 1. 2005 16:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 16:31
neregistrovaný "Miake"
12. 1. 2005 18:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 14:28
neregistrovaný "Figi"
11. 1. 2005 14:44
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 16:12
neregistrovaný "han"
12. 1. 2005 14:17
neregistrovaný "Johny"
12. 1. 2005 14:37
neregistrovaný "Fechta"
12. 1. 2005 14:45
neregistrovaný "Enzo"
12. 1. 2005 15:03
neregistrovaný "Fechta"
12. 1. 2005 15:24
neregistrovaný "Enzo"
12. 1. 2005 15:35
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2005 18:06
neregistrovaný "Enzo"
14. 1. 2005 13:35
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2005 16:22
neregistrovaný "han"
11. 1. 2005 16:57
neregistrovaný "yaaa"
11. 1. 2005 17:23
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2005 18:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 19:32
neregistrovaný "GT500"
11. 1. 2005 20:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 1. 2005 08:07
neregistrovaný "miRec"
18. 1. 2005 21:26
neregistrovaný "Ace2"
11. 1. 2005 18:31
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 18:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 18:46
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 18:52
neregistrovaný "Paulo"
11. 1. 2005 19:36
neregistrovaný "Bob Ash"
11. 1. 2005 21:03
neregistrovaný "han"
11. 1. 2005 21:09
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2005 21:11
neregistrovaný "han"
11. 1. 2005 21:20
neregistrovaný "Enzo"
12. 1. 2005 14:50
neregistrovaný "Fechta"
12. 1. 2005 15:25
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 20:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 20:30
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 20:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 21:08
neregistrovaný "han"
11. 1. 2005 21:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 00:06
neregistrovaný "han"
12. 1. 2005 11:03
neregistrovaný "mates"
12. 1. 2005 15:41
neregistrovaný "han"
12. 1. 2005 17:15
neregistrovaný "mates"
12. 1. 2005 18:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 19:09
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2005 22:11
neregistrovaný "Martin"
12. 1. 2005 14:24
neregistrovaný "Johny"
11. 1. 2005 21:05
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2005 21:15
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 21:56
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2005 23:09
neregistrovaný "Enzo"
12. 1. 2005 18:22
neregistrovaný "Martin"
13. 1. 2005 12:10
neregistrovaný "martineee ne tak"
11. 1. 2005 20:07
neregistrovaný "flavio"
12. 1. 2005 23:02
neregistrovaný "esc"
15. 1. 2005 11:48
neregistrovaný "flavio"
13. 1. 2005 13:29
neregistrovaný "markus"
13. 1. 2005 17:23
neregistrovaný "Praza"
13. 1. 2005 20:24
neregistrovaný "esc"
13. 1. 2005 22:03
neregistrovaný "Praza"
2. 2. 2005 04:28
neregistrovaný "Empirestate"
20. 2. 2005 20:33
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 13:37
super
Tomu říkám high-tech sporťák. Magnetický odpružení, head-up displej, satelitní rádio XM a systém OnStar.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Miake"
11. 1. 2005 16:05
Re: super
Tvoje bezmedzné oslavovanie všetkého amerického mi pripadá už trochu smiešne. Aj mne sa páčia určité americké autá, ale takú absolútnu neritickosť voči hocičomu z US snáď nemá ani G. W. Bush.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 18:16
Re: super
Je vidět, že mé názory neznáš. Nelíbí se mi spoustu amerických aut: Saturn VUE, Chrysler 300C (porovnám-li ho s elegantním 300M, což mi ovšem nebrání obhajovat ho po technické stránce, když tu někdo blábolí o spotřebě 20 litrů při klidné jízdě), Chevrolet HHR mě taky za srdce nevzal atd. Bushe mám rád. Clintona, i když je to Američan rád nemám atd. Tedy není pravda, že bych bez výběru adoroval vše americké. Jídla mám radši italská než americká (to už jsem tu jednou psal). Hamburgery nesnáším, Colu miluju. Prostě mám své názory a mám na ně právo. Tečka.
neregistrovaný "Miake"
12. 1. 2005 12:04
Re: super
Na tento server chodím takmer denne a myslím, že Tvoj nick symbolom zastávania si všetkého amerického a zhadzovania všetkého iného. Podľa mňa si trochu prehnal označenie high-tech sporťák pre túto corvettu. To jednoducho nie je a nikdy nebude. High-tech sporťák budem vždy hľadať v EU alebo Japonsku. Táto Corvetta je super auto za parádne peniaze, nič viac, nič menej. High-tech auto to nie je. Jednoducho mám svoje názory a mám na ne právo. Bodka.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 12:21
Re: super
Zase nemáš pravdu. Obzvláště ne v části: shazování všeho jiného. Zastával jsem se tu mnohdy i japonských aut, obzvláště Lexusů. Z evropských aut mám moc rád Jaguary a Saaby. Vím, že jsem snadný cíl, protože mám jednoznačné, s časem se neměnící, většině odporující názory. Navíc píši stále pod stejným nickem, který je taky markantní (není to například jen křestní jméno atd). Tak si užij rejpale.
neregistrovaný "mates"
12. 1. 2005 15:30
Re: super
S tim Jaguarem sis u me splhnul
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 16:01
Re: super
To sem rád.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 12:54
Re: předpojatost
A co se týče Vetty, pevně si stojím za svým. Magnetické odpružení mi například přijde jako jasný high-tech sportovní prvek. Reaguje desetkrát rychleji, než cokoliv, co mají ty tvoje slavné evopské a japonské supersporty. Stejně tak head-up displej z nadzvukových stíhaček je velmi užitečný při vysokých rychlostech. Pokud ti vadí OHV a vysoký objem motoru, musíš prostě respektovat, že jde jen o jinou konstrukčí školu a nikoliv o znak zaostalosti. Kdyby MRC a HUD vymyslelo BMW tak se tu všichni půl roku rozplýváte nad úžasnou konstrukční dovedností Němců. Předpojatí jste vy, ne já!
neregistrovaný "Miake"
12. 1. 2005 13:31
Re: předpojatost
Myslím, že by sme mali odlišovať "pevne si stojím za svým" a "nepoznám, ale je to US tak je špica". Ako si môžeš stále pevne stáť za svým keď nevieš, či ďalší model nebude náhodou trochu vedla. A najmä v dnešnej dobe, keď automobilky chrlia jeden model za druhým. OHV mi nevadí, head-up display mám dokonca v mojom BMW, ale aj dynamic drive, aktívne riadenie a aktívny radar, čo táto Corvetta nemá.
PS:Ja si nick tiež nemením, nie som rejpal, mám iba svoj názor a na to mám právo, a slovo predpojatý sa mi viac hodí k Tebe ako ku mne.
PS:A túto Corvettu by som si kľudne kúpil, ale nemám na ňu zbytočné 2M.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 16:14
Re: předpojatost
No já, když značka mění sortiment, taky měním svůj názor na ní.(Takhle jsem svou stálost názorů nemyslel.) V dobách 300m byl u mě Chrysler designová jednička...dneska rozhodně vzhledu 300C, Dodge Charger atd. nefandím. Nový BMW se mi taky vzhledově líbí. Konkrétně 7,6,5,1 a Z4. 3 a obě X ne. Kdybych musel jezdit v německým autě, volím mezi BMW 5 a M-B CLS. Každopádně Corvettu jako high-tech vidím. Prostě má už roky technologie, které BMW buď teprva zavedlo, nebo teprva zavede (MRC, satelitní rádio atd)
neregistrovaný "Miake"
12. 1. 2005 16:31
Re: předpojatost
Satelitné rádio je otázkou trhu (kontinentu). V US si to možeš dokúpiť do hociakého auta. Je pravdou, že BMW ho tam asi neponúka v doplnkovej výbave. No a tou 5-reihe si ma potešil. Aspoň trochu. A priznávam, že neviem čo je to MRC.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 18:26
Re: předpojatost
jen zkratka Magnetic Ride Control.
neregistrovaný "Figi"
11. 1. 2005 14:28
bez titulku
taliani su sice dobry ale taky muscle car spravit nevedia
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 14:44
Re: bez titulku
jo taliani nepotrebujou na 500k 7 litru objemu motoru. Tomu rikam high-tech.
neregistrovaný "han"
11. 1. 2005 16:12
Re: bez titulku
Naprosty souhlas ! Kam se amici hrabou na evropu nebo japonsko....
V USA o modrni technologii motoru jeste ani neslyseli... Za high-tech vydavaji 7 litrovy monstrum se 2 ventily na valec a rozvodem OHV, a 500 konmi...... chudacci. A jestli nekdo povazuje auto za "pravy sportak" kdyz ma satelitni radio a buh vi jaky dalsi el. pi*ovinky tak je u me ubozak....
neregistrovaný "Johny"
12. 1. 2005 14:17
Re: bez titulku
Hej, a povedz mi supersport z japonska? Lexus SC430 s 286k je asi najsilnejsi japonsky seriovy supersport. Pravda 7L je dost a u BMW staci aj 5(M5 a M6). No pri takych autach majitel na cenu poistky nepozera, takze uz na objeme vobec nezalezi. A v pripade Corvette Z06 to efekt na jazdne vlastnosti nema, takze je to OK. A tieho rovia dobrym sportiakom. Co sa tyka vybavy aj ja to povazujem za fajn hovadiny a tiez mozu (pri vysokej hmotnosti) mat len negativne nasledky na jazdu, ale aj tak suhlasim ze su to pekne prvky luxusu. V com vsak COrvette vynika je skutocne dobry pomer vykon/cena. A to sa zapriet neda
neregistrovaný "Fechta"
12. 1. 2005 14:37
Re: bez titulku
jenže Corveta by s 3,6 nebo 4,3 V8 nebyla Corvetou i kdyby měla 1000 koní. Ty chytráku.
neregistrovaný "Enzo"
12. 1. 2005 14:45
Re: bez titulku
Tak si tam nacpi motor z nakladaku treba 10ti litr abys byl spokojenej. Bez spat je jeste zima.
neregistrovaný "Fechta"
12. 1. 2005 15:03
Re: ENZO
seš dneska nějakej podrážděnej Enzo. Nejseš náhodou ten čokl co hlídá HP Exclusive, ten se taky tak jmenuje.
neregistrovaný "Enzo"
12. 1. 2005 15:24
Re: ENZO
Ty ses zase nejakej moc chytrej. Chodis slintat za vylohu a ten cokl ti neda pokoj? Jenom jsem nepochopil tvoji reakci.
neregistrovaný "mates"
12. 1. 2005 15:35
Re: ENZO
To bude tim, ze Fechta vi o techto autech (a ne teoreticky) asi o dost vic nez ty Nic si z toho nedelej, jsou dny kdy to nestoji za nic
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 18:06
Re: ENZO
Ale jo 12. byl super den jako ty dalsi. To ze vi vic ( podle tebe ) to me vubec nese.. Hlavne kdyz si to myslis ty. I kdyby teoreticky nebo prakticky. Hlavne ze vi ze jsem ten cokl u HPexclusiv No nic jdu si dat Matesa uz na me ceka v lednici...
neregistrovaný "mates"
14. 1. 2005 13:35
Re: ENZO
To nebylo mysleno ve zlym! Jestli je Fechta ten kdo si myslim, tak ma skutecne pristup k autum, ke kterym vetsina z nas ne. A urcite zna v HPE vic osob nejen toho psa
neregistrovaný "han"
11. 1. 2005 16:22
Re: ENZO
corvette neni muscle car.... odkazuji na server tuning.cz
neregistrovaný "yaaa"
11. 1. 2005 16:57
bez titulku
zase kdyby jim tam dali auta s nasi krasnou spotrebou za nase penize spadla by jim asi ekonomika,, pac kolik tam stoji galon????no???tak sou lidi zvykli platit za zrouta kdyz to stoji uplny nic,,
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2005 17:23
Proboha lid!!
Normalne se tady moc diskusi neucastnim, ale Vase reakce me opet pobavili. Tak clovek okamzite pozna zatvrzelyho protiamrikance, kterej nerozumi autum a mysli, ze vsechno americky je spatny. Ja nejsem zastnacem vseho americkyho,ale podle toho,co bylo v clanku napsano, nechapu Vase reakce. Kdo resi spotrebu u aut, ktery zrcychluje 0-100 za 3,8s? Proboha, vzdyt to je tem lidem, co si takova auta kupuji uplne jedno. Vemte si, kolik stoji brzdove desticky, pneu atd. Kdyz se podivate na Vase evropske supervozy, tak zjistite, ze podobynch vykonu z atmosferickeho motoru dosahuje pouze Enzo, Carrera GTa Zonda. a nic vic me nenapada. Kdy porovnate ceny tehle aut, s cenou Corvety, tak jsou nekolikanasobny...A pro Vas tolik dulezita spotreba nebude o tolik jina.Vzdyt tohle je jediny hodne rychly auto s atmosferickym motorem za lidsky penize....
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 18:20
Re: Proboha lid!!
Oni ani netuší, že Corvette v USA narodíl od stejně výkonných evropských sporťáků nemusí ani platit tzv. gas-guzzler tax. Protože ve skutečnosti žere mnohem míň než evropské sporťáky. Jsou to prostě chudí zaprdění čecháčci.
neregistrovaný "GT500"
11. 1. 2005 19:32
Re: Viper SRT10 Coupé
Zaujímalo by ma,čo hovoríš na nový Dodge Viper SRT10 Coupé,predstavený len nedávno na Los Angeles Motor Show? 10 valcov,8.3litra,500 koní. Viac info na www.autoindex.org/news.plt?… trochu prekvapený,že som o ňom na tomto webe nenašiel žiadnu zmienku.Alebo mi niečo ušlo?
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 20:04
Re: Viper SRT10 Coupé
ještě jsem o něm neslyšel, já myslel, že LA začíná až po Detroitu, ale je to možné, zkusím si o něm něco najít...
neregistrovaný "miRec"
14. 1. 2005 08:07
Re: Viper SRT10 Coupé
... s tou spotrebou som sa mimoriadne pobavil - v jednom nemeckom casaku (ams?) porovnavali standardnu Corvettu (404k) s novou Carrerou S a Vetta mala v niektorych jazdnych rezimoch mensiu, resp. len o malo vyssiu spotrebu Co sa tyka technickej vyspelosti, v 80. rokoch mala Corvetta ZR1 (nie som si isty oznacenim) motor DOHC, ale amici jednoducho zistili, ze to nepotrebuju - uprednostnuju zatah od nizkych otacok (zeby skryti fanusikovia TDI?) osobne preferujem nemecke auta, ale C6 sa mi velmi paci a pomer cena/vykon nema konkurenciu...
neregistrovaný "Ace2"
18. 1. 2005 21:26
Re: Viper SRT10 Coupé
Přesně tak ZR-1 měla 5.7 V8 DOHC motor, který exkluzivně pro Corvette dodával přímo Lotus, zajímavostí bylo, že to auto mělo 3 tlačítka na odstupnovaný omezení výkonu. Problémem je že zákaznící Corvette nestojí o 32v motor se zvukem cirkulárky. OHV motor se používá díky příznivějšímu průběhu kroutícímu momentu, lepšímu zvukukovému projevu,a komfortu a ekonomičnosti jízdy. Pro srovnání 6.0 V8 Corvette má nižší spotřebu a nižší emise než hi-tech německý zázrak 4.4 V8 od BMW (x45)Za další nechápu, proč se ženete za výkon na litr to je marketingový žvást, který v praxi nemá žádné opodstatnění, jen zvyšuje technologickou náročnost a samotnou cenu agregátu a samozřejmě snižuje životnost. Objektivně je lepší přidat objem a máte zcela identický výsledek. Kdyby někdo z vás měl praxi s velkými motory tak by věděl že palivem nekrmíte objem motoru, nýbrž koně. Takže 4.4 V8 a 6.0 V8 mají stejnou spotřebu a i výkonnější 6.0 má přesto nižší spotřebu díky lepšímu naladění průběhu výkonu. Mimochodem motor Corvette (OHV 2ventil) má omezovač na 7.000 ot/min tedy se jedná ve své třídě o unikátní pohonnou jednotku, která fakt není prahistorická či zaostalá, ba naopak výkonná, ekologická, levná a úsporná. Ted tak jak má motor vypadat. A narovinu mě neláká si koupit BMW M5 které má na každý válec vlastní olejové čerpadlo, servem otáčení vačkového hřídele či elektronickou škrtící klapku. Fakt je mi přijemnější mít motor u kterýho vím, že bude fungovat 400tis km a bude chtít jen normální olej a vodu, stejně tak bych se na to koukal, kdybych to kupoval jako ojeté. Zkrátka je to vysoce efektivní motor a to jak pro uživatele, pro přírodu, tak i výrobce.
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 18:31
Re: Viper SRT10 Coupé
Tak pozor.Tahas sem hrusky a jabka. Enzo Carrera GT a Zonda jsou extremni supersporty.Jeste vyssi kategorie nez kam spada Corvetta. Litrovym vykonem je uplne jinde Modena 3,6 400k a nova F430 4,3 a 490 k a to pri 8500ot/min To uz Corvetta sype ventily
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 18:36
Re: Viper SRT10 Coupé
A proč by někdo tu Corvettu hnal do tebou zmíněných otáček, když má stejný výkon jako Modena 3,6(základní Corvetta), ale při mnohem nižších otáčkách?
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 18:46
Re: Viper SRT10 Coupé
No protoze ma 7 litru objemu. To je ono proc to nikdy nebude top, nebo high tech jak si myslis. Vis Enzo Ferrari prohlasil ze velkoobjemovy 8mivalce umi udelat kazdej a ten vykon tam bude vzdycky protoze je danej zakonite tim objemem. Ale sestrojit 12ti valec to uz je kunst. A prave ty otacky jsou dany i ze zdvihu.Cim mensi tim teor. vyssi otacky. Ale co ti budu povidat to bys mohl vedet.
neregistrovaný "Paulo"
11. 1. 2005 18:52
Re: Viper SRT10 Coupé
nebo treba nova M5 - 5 litr s taky cca 500k
neregistrovaný "Bob Ash"
11. 1. 2005 19:36
Re: Viper SRT10 Coupé
Souhlasím s tím, že motor Corvetty není zrovna high tech. Ale nesouhlasím s tvrzením, že Američani neuměj dělat auta, protože potřebujou na 500k víc objemu než Evropani. Oni sice potřebujou větší objem, ale zaseten motor stojí výrazně míň peněz, je mnohem příjemnější na normální ježdění (Corvette je normální auto, se kterým se jezdí i do práce a na nákupy, žádnej exot použitelnej jedině jako x-tý auto v garáži) protože se nemusí tolik točit a ještě k tomu míň žere. Ano, je to divný ale při stejným výkonu žere obvykle míň osmiválec než malá V6 nebo čtyřválec ...
neregistrovaný "han"
11. 1. 2005 21:03
Re: Viper SRT10 Coupé
Amici potrebuji velkoobemovy monstra, protoze jsou schopni dat 3 stupnovy automat i na trikolku......
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2005 21:09
Re: Viper SRT10 Coupé
No jo,ale tady je 6 stupnovy manual... O automatu v supersportu nikdo nemluvi. To bysme se dostali do ekonomickych sfer. Jo a jenom pro Tvoji zajimavost, hlavni oblasti exportu Ferarri je USA a do 80% aut, co jsou jdou od Ferarri se dava 4-stupnovy automat.Tak nerikej, ze to tam davaj jenom Amici. Davaj to tam vsichni, proto aby prodali.
neregistrovaný "han"
11. 1. 2005 21:11
Re: Viper SRT10 Coupé
Spravne. Davaj to tam aby prodali.... ..... AMIKUM !!! Uz chapes vo co go ?
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 21:20
Re: Viper SRT10 Coupé
A ten 4 stupnovej automat jsi vzal kde? To se ti zdal nejakej zlej sen ne? si predstav italskej vysokotackovej motor a jenom 4 kvalty. Povidali ze mu hrali...
neregistrovaný "Fechta"
12. 1. 2005 14:50
Re: Viper SRT10 Coupé
4kvalt auto měla 456GTA z r.92
neregistrovaný "Enzo"
12. 1. 2005 15:25
Re: Viper SRT10 Coupé
No prave ze mela.V min stoleti.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 20:09
Re: Viper SRT10 Coupé
Stále nevím, co je tak úchvatného na poměru objem/výkon. Pokud dva motory žerou stejně a mají stejný výkon, raději si vyberu ten americký s vyšším objemem, delší životností, kultivovanějším chodem... ps: Nemám nic proti Ferrari. Líbí se mi jak jim "bzučí" motor. Ale prostě mě víc oslovuje styl amerik.
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 20:30
Re: Viper SRT10 Coupé
Am. styl mi nic nerika ale to je jedno. Objem / vykon je jedno ze zakladnich meritek u sport. motoru. Koukni se na stranky Ferrari a uvidis. To ze jsou am. motory s delsi zivotnosti je pro zasmati. Kolik si nalital s Corvettou? Asi jako ja s Ferrari.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 20:40
Re: Viper SRT10 Coupé
Já netvrdil, že jezdím v Corvette. Obyčejně ale motor, který musíš neustále víc vytáčet, se rychleji opotřebuje. I když zrovna u Ferrari to není o "musení" ale "chtění".
neregistrovaný "han"
11. 1. 2005 21:08
Re: Viper SRT10 Coupé
ty sis asi nakapal do strojku !!! Za 1. takovy ferrari si nekdo koupi na jezdeni, nez vyjde dalsi model a ne na 100 let 2. kdes videl ze by u evropskych supersportu byla nalepka: zivotnost 100 000 km ......... 3. kdyz jsou ty americky motory tak levny tak tam asi jen tezko budou pouzity kvalitni materialy (jako u ferrari, Lamborghini, BMW,....) takze se stejne rychle unavi...
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 21:31
Re: Viper SRT10 Coupé
Americké motory nejsou z žádných levných materiálů a vydrží velmi dlouho. To, že v Evropě si obchodníci přiráží k cenám aut nehorázné sumy, neznamená, že auto je vyrobené kvalitněji. V USA jsou mnohem levnější i evropská auta a to je v ceně o doprava a homologace!!!
neregistrovaný "han"
12. 1. 2005 00:06
Re: Viper SRT10 Coupé
kvuli silnymu dolaru jsou auta ve statech levny! zrovna tak jak elektronika !
neregistrovaný "mates"
12. 1. 2005 11:03
Re: Viper SRT10 Coupé
Silny dolar? Uz jsem asi tyden nekoukal na kurzovni listek, ale mam pocit, ze dolar je posledni dobou (a to dost dlouho) v utlumu.
neregistrovaný "han"
12. 1. 2005 15:41
Re: Viper SRT10 Coupé
Asi z dlouhodobyho hlediska ty hlavo ! Ekonomika USA je (resp. byla) natolik silna ze to jeji ku*veni G.W. Bushem muselo pusobit par let aby sla dolu...
neregistrovaný "mates"
12. 1. 2005 17:15
Re: Viper SRT10 Coupé
No jeste ze mi to ekonomicky vysvetlis Ja ti mel pocit, ze Jirka Krovak uz tam je dost dlouho, aby neco pokurvil, ale kdyz myslis, ze ne...
PS: Nepoustej se, prosim, do zadnych plamennych ekonomicko-politickych diskuzi
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2005 18:28
Re: Viper SRT10 Coupé
Politiku bych sem radši netahal. Obzvlaste ne G.W. Bushe. Jinak mi zas zkazite naladu Je to muj nejoblibenejsi politik.
neregistrovaný "mates"
12. 1. 2005 19:09
Re: Viper SRT10 Coupé
Vyznam slova oblibeny a vyznam slova politik mi vubec nejdou dokupy
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2005 22:11
Re: Viper SRT10 Coupé
A dalsi chytrak. No ty maj dneska asi rojeni. A nemyslis, ze prevazna cena tech aut nejsou vyrobni naklady,ale cena za vyvoj. A ze taky zalezi na vyrobni efektivite. My chces tvrdit, ze motor z Ferarri vydrzi vic nez z ZO6? Si myslis, ze kdyz auto stoji 25mega, tak ze toho musi hodne vydzet?
neregistrovaný "Johny"
12. 1. 2005 14:24
Re: Viper SRT10 Coupé
Jo, preto moje BMW330d ide 150pri 1500 az 200otackach? Je to diesle ale aj tak, max. toc. moment pri cca.1750 otackah! A co sa tyka porovnania COrvette Z06 vs. Ferrari F430su to dva konkurencieschopne vozy. Pre porovnanie stoja vsetky jazdne vlasntosti a. Vo vaz\csine je to remiza, Pri motor je Ferrari v +, ale u prvkov luxusu zase COrvette. Mozno je Ferrari lepsie, ale minimalne. A cenovy rozdiel(europske ceny) je asi Ferrari F430=cca. 2,5 Corvette Z06. Zaujimave?
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2005 21:05
Re: Viper SRT10 Coupé
Do urcity miry mas pravdu, ze Enzo s Corvetou se porovnava tezce a ze jsou to extremni supersporty. A jsou vyjimecne. Otazkou je, nakolik je jejich vyjimecnost dana cenovkou a na kolik skutecnymi vlasnostni. Napr. Zonda ma motor v podstate od Mercedesu(AMG) s jeste vetsim objemem a pritom pri porovnani vyse zminovanych vozu zvitezila. Takze si myslim, ze je to spekulativni.Co neni spekulativni, jsou technicke vykony, ktere jsou v podstate podobne. Jenom ta cena je neporovnatelna. Modemu sem prosim moc neplet, kdybys znal udaje, tak vis, ze na stovce je cca o 1s pomaleji, coz je v tomto pripade moc.
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 21:15
Re: Viper SRT10 Coupé
Kdybys znal udaje tak tady nepises cos napsal. Ja je neznam z pameti ale kouknout se muzu vzdycky. Klasicka Modena 360 je na kilu za 4,5s norm Corvetta za 4,3 kde mas tu sekundu??? Kdyz vemes ostrejsi verze tak Corvetta za 3,8 a Modena Stradale za 4 s. Je to nesmyslny hadani o cislech ale aby bylo jasno....
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2005 21:56
Re: Viper SRT10 Coupé
Ja jsem mluvim o Modeme. Tady pisou 4,5, kdyz to mereli v Autoratingu, tak nemerili to co jsem psal. Ale at bere to co tady je,tak je 4,5 ku3,8. Ja jsem Stradu ani o normalni Corvete nemluvil.Cenove je podle me furt ZO6 levnejsi nez Modema.
neregistrovaný "Enzo"
11. 1. 2005 23:09
Re: Viper SRT10 Coupé
Srovnaval jsem to co k sobe pasuje a ty tu michas zase extrem ve prospech Corvetty. Ach jo nauc se konecne srovnavat trosku objektivne. A kdyz vemu novejsi F430 tak ta ma kilo za 4s. Tak bud v klidu stejne to jsou jenom cisla....
neregistrovaný "Martin"
12. 1. 2005 18:22
Re: Viper SRT10 Coupé
Jenomze ja jsem o novy F430 nemluvil. Proc myslis, ze se neda srovnat ZO6 s Modemou? Obe jsou sportovni auta, akorat toho dociluji odlisnou cestou. Modema ma bezpochyby lepsi techniku, ktera je ale daleko slozitejsi, poruchovejsi a vyrazne drazsi. ZO6 bude bezpochyby rychlejsi a je levnejsi. Dobre nekdo rekne, ze Ferarri je jenom jedno, tak na to se neda nic navrhnout, ale pokud clovek opusti omotivni stranku veci, tak je lepsi ZO6...
neregistrovaný "martineee ne tak"
13. 1. 2005 12:10
Re: Viper SRT10 Coupé
Martin:prosim ta to nie je Ferrari ModeMa ale ModeNa...aj to hovori o tvojich znalostiach o autach...
neregistrovaný "flavio"
11. 1. 2005 20:07
plast
vedeli ste ze celej backend je ze suprovyho plastu, kterej se da skvele promacknout?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "esc"
12. 1. 2005 23:02
no tak
pozrel som si z06 , nijak moc ma neprekvapila toto som cakal,zvysenie vykonu aby mohla konkurovat napr. novemu viperu. inac napisat tu , ze corveta je supersport a porovnavat s ferrari enzo = ). v porovnani s f430 je tiez pozadu, iste nie co sa tyka vykonu a luxusu , ale hlavne po stranke sportoveho jazdenia - slaby podvozok, slabe brzdy, cudna prevodovka. zrychlenie za 3,7s - no hej , ale s manualom a testovacin pilotom nie , f430 ma prevodovku sekvencnu a s tou je podstatne jednoduchsie aj pre jednoducheho manazera abo pravnika aby dosiahol tovarenske hodnoty /k tej prevodovke, myslim ze pre f430 bude aj manual a automat/.tiez treba povedat ze ferrari je uplne ina trieda co sa tyka ceny - myslim ze z06 bude za 50-60k usd /ta 500k verzia/, ferrari f430 asi tak od 150-180k usd /podla dilera/ - v europe vyrazne drahsie preto lebo v usa sa neplati DPH. tiez my tu v sr a cr mozme byt radi ze este neplatime vselijake eko dane ako napr. v nemecku - tam stoji prevadzka ferrari 612 rocne 20k eur len na daniach + poistka /ale to bude uz coskoro/.
nakoniec este musim napisat ze som zvedavy na roadster - ten bol vzdy u corvety krajsi /skratka sa mi nepaci to zadne sklo az po koniec auta/ ako aj u v8 ferrari /modena/
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "flavio"
15. 1. 2005 11:48
Re: no tak
prave ze naopak, interier sux a jizdni vlastnosti v pohode. vzpamatuj se
neregistrovaný "markus"
13. 1. 2005 13:29
..
na BBC testovali corvette byvali zavodnici, velmi vychvalovali luxus, ale jizdni vlastnosti (brzdy, podvozek, motor) jsou horsi jak u 30let stareho porsche. Kvalita zpracovani je pry na tu cenu ok, ale nesrovnatelna z evropskymi giganty. V Donkey se ty testy daji stahnout
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Praza"
13. 1. 2005 17:23
Re: ..
Tos me pobavil ve starsim SPEEDU nebo Autocaru meli test normalni corvetty, ne Z06. Pisou tam ze je stejne!!! rychla na severni smycce jako Porsche GT3, a to vse za polovinu ceny Taky je tam krasna veta, ve smyslu: je to prvni corvette kterou bych si nevahal vybrat pred novym Porsche 911. Nehlede na to ze podle me ma velkoobjemovy motor V8 mnohem lepsi,sportovnejsi zvuk nez cokoli jineho. A ze se tu hadate o spotrebe, to snad nemyslite vazne. To si nechte pro naftaky, tady se hraje na jinou notu. Zkratka nova vette se povedla, a za tu cenu je skoro zadarmo
neregistrovaný "esc"
13. 1. 2005 20:24
Re: ..
- Nehlede na to ze podle me ma velkoobjemovy motor V8 mnohem lepsi,sportovnejsi zvuk nez cokoli jineho
To si asi nepocul 360 modenu, ale tomu neverim , tych je predsa na ceskych cestach uz dost - a to ma modena motor pod 4 litre.
/je pravda ze niektorym ludom sa jej zvuk nepaci pre mna je ale este krajsi ako v12 od mercedesu a rozhodne lepsi ako boxery od porsche/
neregistrovaný "Praza"
13. 1. 2005 22:03
Re: ..
Nic proti, Ferrari hanit nechci ale motory maji jecaky, jak pily. Zkus si poslechnout chevy 5.7 V8 treba ve starym camaru, na volnobeh si krasne brumla. Nekdo je tim nakazenej,nekdo ne. Ja jsem a rad
neregistrovaný "crayzee"
1. 2. 2005 19:44
je to skvělý auto mít prachy jdu do něj,ale to je jen hypoté
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Empirestate"
2. 2. 2005 04:28
Vette C6
Vela ludi tu pise uplne blbosti, davaju si titul super car odbornici a nevedia o co ide. Najlepsi prispevok napisal Ace2. Ked ste nepochopili, doporucam precitajte si ho este raz. Chcel by som vediet kto z vas v zivote sedel, nie tak jazdil na ferrari, porsche alebo corvette. Ja som vlastnil porsches, corvettes i ferraris. Moje dojmy su tieto:ferrari-piece of art, high tech, velmi drahe a velmi narocne ne udrzbu. Tri krat sa prejdes a spat do servisu pre tune-up za $3000+. Vyhodne pre sobotnu alebo nedelnu jazdu na uzavretom okruhu. Naozajstne pretekarske auto.
Porsche na druhej strane je elegantny sportak s velmi dobrym ovladanim. Ties narocny na udrzbu. Dobry na denne pouzivanie. Vsetky 911 tecu olej po najazdeni 20-35000 mil. Velmi drahy.
Corvette je najlacnejsi a najlepsi sportak na kazdy den. Nepotrebuje nijaku zvlastnu udrzbu. Nepotrebuje mobil 1 olej za cenu $6 za liter, staci mu obycajny olej za $0.99 za liter. Co sa tyka sily nie je o com hovorit. Vette is jednicka. Zabudnes preraditz 5 na2 elebo 3 ziadny problem. Skus to u 2, 3, 4, litrovom motore. Zvlast pri jazde do kopca. Vette nepozna kopoc radis ako na rovine. Ten zvuk sa neda popisat, musis pocut. Skratka corvette=most bang for a buck.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2005 20:33
bez titulku
je to peklo na zemi správnej sportak se správným zvukem a desingem
Rozbalit vlákno
0