Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Octavia na bionaftu za 100 Euro

Německý importér Škody Auto nabízí novou Octavii, která může tankovat i bionaftu. Příplatek = 100 Euro.
Zpět na článek
8. 1. 2005 15:56
neregistrovaný "Paul"
8. 1. 2005 18:47
neregistrovaný "Klod"
8. 1. 2005 18:56
neregistrovaný "Paul"
8. 1. 2005 19:24
neregistrovaný "Jarin"
8. 1. 2005 19:25
neregistrovaný "Jony"
8. 1. 2005 19:39
neregistrovaný "flavio"
8. 1. 2005 22:05
neregistrovaný "MTB"
18. 1. 2005 15:42
neregistrovaný "Mira"
19. 10. 2005 18:55
neregistrovaný "josef"
8. 1. 2005 19:59
neregistrovaný "Klod"
8. 1. 2005 20:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 1. 2005 00:57
neregistrovaný "MIke"
9. 1. 2005 11:02
neregistrovaný "flavio"
9. 1. 2005 12:51
neregistrovaný "Clepino"
9. 1. 2005 16:07
neregistrovaný "Houmles"
9. 1. 2005 16:33
neregistrovaný "bms"
9. 1. 2005 17:11
neregistrovaný "Adam"
9. 1. 2005 19:13
neregistrovaný "flavio"
9. 1. 2005 19:30
neregistrovaný "Adam"
9. 1. 2005 23:28
neregistrovaný "honza"
18. 1. 2005 09:25
neregistrovaný "SuperTopGearDiesel"
10. 1. 2005 11:08
neregistrovaný "yo"
10. 1. 2005 16:36
neregistrovaný "falvio"
18. 1. 2005 00:21
neregistrovaný "TRUCKER"
14. 12. 2006 21:11
anonym
23. 8. 2007 09:22
neregistrovaný "romamar"
9. 1. 2005 19:40
neregistrovaný "petrumr"
9. 1. 2005 20:00
neregistrovaný "Klod"
9. 1. 2005 22:40
neregistrovaný "Patrik"
19. 1. 2005 08:20
neregistrovaný "bambus"
20. 1. 2005 00:35
neregistrovaný "pdot"
20. 1. 2005 11:51
neregistrovaný "alex"
21. 2. 2005 11:02
neregistrovaný "Petr K"
14. 12. 2006 21:17
anonym
17. 10. 2007 15:32
anonym
neregistrovaný "Paul"
8. 1. 2005 15:56
Je to tady!
Konečně je to tady. Další krok mezní krok v úspornosti motoru TDI ke prospěchu majitele i zemědělců. Kéž by to zavedli i u nás.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Klod"
8. 1. 2005 18:47
Re: Je to tady!
Do záruky to motor zřejmě vydrží,ale jak to bude dál.??
neregistrovaný "Paul"
8. 1. 2005 18:56
Re: Je to tady!
No to se uvidí. Ale třeba ve Francii se už několik let do motorové nafty musí ze zákona přidávat kolem 9% řepky a poměr se bude ještě zvyšovat. A výrobci žádné problémy nehlásili, tak snad to bude i u nás. Pokud by byla tankována do nového vozu tak je to v pohodě, poněvadž by nerozpouštěla usazeniny v nádrži atd. To už by se vyplatil TDI určitě.
neregistrovaný "Jarin"
8. 1. 2005 19:24
Re: Je to tady!
Bionafta se musí povinně přidávat i u nás (myslím že 10% a bude se zvyšovat).Proto se už také neprodává a nebude prodávat somotná bionafta. Když se bude člověk starat o motor jak má, nemusí se bionafty vůbec obávat.
neregistrovaný "Jony"
8. 1. 2005 19:25
Bionaftu ? to radši benzín !!
Bionafta jak pozoruji tak se z nabídky prodejní sítě pomalu vytrácí.
Kdo jede za biodieslem tak je chudák , je to cítit jako když chytne gril se špekáčkama . Dvoutakty pomalu vymřeli a tohle asi bude náhražka za ryntytýny. Ještě že mám v autě čidlo kvality vzduchu , které včas dá vnitřní okruh.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "flavio"
8. 1. 2005 19:39
Re: Bionaftu ? to radši benzín !!
neregistrovaný "MTB"
8. 1. 2005 22:05
Re: Bionaftu ? to radši benzín !!
Takže asi bude víc obézních (lidsky = tlustejch )- ucítíš špekáčky a první "mekáč" je tvůj
neregistrovaný "Mira"
18. 1. 2005 15:42
Re: Čidlo kvality vzduchu
Zajímalo by mě, jaké auto s čidlem máš a jak to funguje spolehlivě. Díky.
neregistrovaný "josef"
19. 10. 2005 18:55
Re: Čidlo kvality vzduchu
Je vidět,že o bio vůbec nic nevíš,protože bio má téměř neměřitelné emise a pokud se dá do ůplně vykloktanýho dislu, tak emisema každý projde.
neregistrovaný "Klod"
8. 1. 2005 19:59
bez titulku
V mekači vám šetřílkum nalijí olej od hranolku."A mam to zadarmo".
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 1. 2005 20:01
Re: bez titulku
neregistrovaný "MIke"
9. 1. 2005 00:57
vite proč?
víte proč se do ropné nafty přídává řepková bionafta? Aby se zkvalitnila jeji mazací a čistící schopnost a snížily emise! A víte proč se musí vysoce kvalitní řepková bionafta podle zákona znehodnocovat ropnou naftou? Aby se nepřišlo na to, jak nás producenti ropy okrádají za asistence našich politických vůdců.....100% řepková bionafta je natolik kvalitní a levné palivo, že kdyby bylo povolena její svobodná produkce, zničí to OPEC a stát zkrachuje....my totiž potřebujeme ničit životní prostředí produkcí a spalováním fosilní nafty abychom uživili vlastní ekonomiku!
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "flavio"
9. 1. 2005 11:02
Re: vite proč?
zajimave
neregistrovaný "Clepino"
9. 1. 2005 12:51
Re: vite proč?
Problem je v tom, ze produkce "tvoji nejkvalitnejsi bionafty" z repky neni schopna plne nahradit objemem produkty nafty z ropy. Protos se i do "superkvalitni" repne nafty pridava ta menekvalitni a pak je z toho to svinstvo, u ktereho potrebujes specialni schvaleni od vyrobce, ze je motor prizpusoben natolik, ze ho to neznici uz v zarucni dobe.
neregistrovaný "Houmles"
9. 1. 2005 16:07
Re: vite proč?
A to je pravda? Já myslel, že právě to z řepky je *** oproti normální naftě z ropy. To de vážně jezdit jen na řepkovou naftu?
neregistrovaný "bms"
9. 1. 2005 16:33
Re: vite proč?
Funkcni bionaftu lze vyrobit bez kapky ropy? tzn, ze kdyz dojdou svetove zasoby ropy, budou jedine pouzitelne spalovaci motory ty na bionaftu???
neregistrovaný "Adam"
9. 1. 2005 17:11
Re: vite proč?
ano, da. na bionaftu(100% podil repky) ti pojede jakejkoliv normalni diesel
neregistrovaný "flavio"
9. 1. 2005 19:13
Re: vite proč?
ja videl volvo v dyzlu, ze jede i na vysmazenej fritovaci olej z hospody
neregistrovaný "Adam"
9. 1. 2005 19:30
Re: vite proč?
jen si z toho delej *...
neregistrovaný "honza"
9. 1. 2005 23:28
Re: vite proč?
Adam -> On si NEDELA *! Taky jsem to videl, bylo to v BBC Top Gearu. Fritovaci olej se doplnil velmi malou koncentraci nejake vysoce horlave latky a to volvo 840 skutecne jelo a udajne to nijak vyrazne neskodi motoru. Vyrobni naklady cca 5 penci/litr, tj. 2,5 Kč/l
neregistrovaný "SuperTopGearDiesel"
18. 1. 2005 09:25
Re: vite proč?
Nevíte v jakym Top Gearu to bylo? Datum???? Diky.
neregistrovaný "yo"
10. 1. 2005 11:08
Re: vite proč?
Fakt si neroby srandu, ja som videl takto upraveneho Golfa, jazdil na stary olej z fitakov. Musel to predhrievat a filtrovat, ale islo to uplne v pohode
neregistrovaný "falvio"
10. 1. 2005 16:36
Re: vite proč?
ja vim ze nedelam
neregistrovaný "TRUCKER"
18. 1. 2005 00:21
Re: vite proč?
Vážně? Já vím, že kdysi se dělaly pokusy s čistým MEŘO a nejsem si jistý, ale myslím, že se to i prodávalo, nicméně si vzpomínám, že tam právě byly ještě nějaké problémy s kvalitou, a proto se "běžně" prodává jen směsná bionafta. Můžeš mi sdělit nějaké zdroje, ze kterých jsi čerpal info, tato problematika mě totiž dost zajímá, protože kdyby byla pravda, co tady píšeš, tak by to byla zatím asi nejlepší a nejschůdnější cesta až dojdou světové zásoby ropy, protože ostatní nové způsoby pohonu se budou teprve postupně vyvíjet a vychytávat a výkony budou stát za ho..., ale diesely jsou dnes na vynikající úrovni. Otázkou ale zůstává, jestli by zemědělci byli schopni vyprodukovat takové množství řepky!!! Budu vděčný za každou pravdivou informaci na toto téma!!!!!
anonym
14. 12. 2006 21:11
Re: Pravda
Pravda , pravda.Tady jde o daně a o ropné loby.
neregistrovaný "romamar"
23. 8. 2007 09:22
Re: Pravda
Tak jednoduché to zase není, auta u nas spotřebují ročně cca 6 mld litrů paliva, kdybychom ho věechno měli nahradit řepkou, tak bychom při výnosu cca 1500 l na hektar museli osít 4 mil. ha, což je 40 tis. km2. A náš stát má 70 tis..., z toho zdaleka ne vše je orná půda. A kde potom budeme pěstovat obilí a brambory, abychom měli co jíst?
neregistrovaný "petrumr"
9. 1. 2005 19:40
ubožáci
Normálně u benzinky to míchají v pohodě,proto to nejde u nás,každý co jezdí na naftu,tak jezdí na bio.Když fiaty na to jezdí přes 10 let,proč by na to nejezdila ochtávka,která měla doposud stejný čerpadlo?To je ,ale normální příplatek,za chvilku budou škodovkáři připlácet,že můžou lít do ostřikovačů H2O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Klod"
9. 1. 2005 20:00
bez titulku
Kdyby se jezdilo na 100% řepkovýho oleje tak by 1 litr stál 40 kč,proto se to všemožně nastavuje ***ma,aby to bylo prodejný a stejně to ještě dotuje stát,jinak by o to ani pes neštěkl.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Patrik"
9. 1. 2005 22:40
Re: bez titulku
C O T O M E L E S ! ! !
neregistrovaný "bambus"
19. 1. 2005 08:20
Bio
ciste bio je problem, nie je stabilne, rozklada sa, preto sa len pridava do nafty. k tym srackam - nie je to vobec jedno, ci tankujete cistu naftu alebo bio, bionafta rozklada niektore gumene casti, preto musi byt motor usposobeny na pouzivanie bio, hlavne stare motory, nove uz gumene tesnenia a hadicky nepouzivaju. je to velmi siroka problematika, na nete je toho dost, ale kto ma cas to studovat...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pdot"
20. 1. 2005 00:35
Re: Bio
Pokud mate nekdo nejaky zajimavy odkazy, tak je sem prosim napiste - taky me tato problematika velice zajima. Jinak jsem slysel, jak jisty farmar v Dansku do sveho stareho MB (asi piana) lil zasadne repkovy olej svoji produkce .. a fakt to byl peknej fritak.
neregistrovaný "alex"
20. 1. 2005 11:51
záruky
práve mám TDI v oprave a vraj čepradlo vyrába špony práve kvôli "nekvalitnej" bionafte?!
Normálne tankujem bežný alebo zimný diesel, .
Má s tým niekto skúsenosť?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr K"
21. 2. 2005 11:02
Zkušenost s bionaftou (Octavia 66kW)
V roce 2002 jsem kupoval novou Octavii Combi s 66kW motorem. Po najetí prvních 5000 km jsem začal jezdit na bionaftu u OMV. Vždy 2x nádrž bionafty a 1x nádrž klasické nafty. Než jsem auto prodal, najel jsem cca 80 tisíc km a vše bylo naprosto v pohodě. S bionaftou bylo auto na maximální rychlosti pomalejší o cca 8-10 km/hod. Jinak jsem ztrátu výkonu nepozoroval. A dokud bylo začleněna do 5% DPH, ušetřilo se i spousta peněz
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 12. 2006 21:17
Odrovnal jsem Octavii
Odrovnal jsem Octavii 1,9 TDI.V servisu mi řekli,že jsou snad propálené písty a že by to mohla způsobit bionafta.Fakt je ten,že jsem jezdil pořád na naftu většinou Shell a jednou jsem jel do Hradce s Prahy a po cestě jsem tankoval bionaftu.Snad do to auta poprvé a pak mě to přestalo jet úplně.Odhad opravy je údajně 150tkč.Do starého Peugeota jsem lil jenom bionaftu tahdy byla levná a vždy vše v pohodě.No a to se nebudu rozepisovat co jsem lil do dieslu jako náctiletý.To bylo opravdu fritování a nikdy se motoru nic nestalo.
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 10. 2007 15:32
TEC2000.eu
Já sem řešil problém s totálně zalepeným palivovým ústrojím. Auto se dusilo a nešlo s neschopné provozu. Na radu kámoše co dělá v servisu BMW jsem vyzkoušel DIC od anglické firmy TEC 2000 (u nás www.tec2000.eu). No krásně mi to celý ústrojí vyčistilo a ještě jsou po aplikaci krásně elastický všechny gumový těsnění atd. Sem moc spokojenej
Rozbalit vlákno
0