Již brzy se na český trh dostane další vydání Golfu GTI. Nové GTI se v definitivní podobě představilo na autosalonu v Paříži a od 19. listopadu se prodává na německém trhu.
zepredu hezky.zezadu je divnej.designem je trosku jinde nez dnesni produkce,coz se vetsinou ceni,ale v tomto pripade je to nepovedene-pri pohledu na nej se mi vybavi kulata mazda 626,cili zacatek 90.let.=> VW je trosku dost opozdenej....
Co jsem cetl, tak vsichni nakonec rikaji manual, protoze ten pocit z razeni je neprekonatelny. DSG radi sice automaticky (prekroceni cerveneho pole apod.), ale me na rizeni bavi prave to razeni. Sel bych do manuala!
No jasne, to je nebe a dudy. Na internetu se uz objevily snimky noveho VW mkV R32. Bude to fajnes auticko. Francouze bych zase ja po velmi spatnych zkusenostech s Peugeotem nechtel ani zadarmo . Kazdy pes, jina ves.
Pořád se hádáte o zbytečnostech.V Itálii vyrábí sportovní auta,jak technicky tak opticky.Na ten slovenskej křáp stačí normální sériové Stilo a kdo je od vochu ten si koupí Alfu a kdo chce pohodlí,ten volí Lancii-Jasný.
Zdravim,
mě osobně se golf V moc nelíbí, ani jako gti, osobně bych šáhnul po čtyřce gti,nebo Octavii RS - ten motor se dá dobře chipnout a pokud jde o náklady tak spotřeba je dobrá a povinné ručení nízké. Sám mám zkušenost s 1.8T v VW Passat a byl to velmi dobrý motor.S tdi mam take zkusenost, ale popravde receno na techto motorech je dobrá jen spotreba. Ted Vlastním Lagunu V6 3.0 a musim říct že mě překvapila ve všech směrech,i přes to že jsem byl zapřisáhlý VWák. Na francouze má neuveřitelně tvrdý podvozek, který se s houpavým passatem nedá srovnávat. Vyšší poviné ručení a náklady na provoz jsou daní za nejkrásnější zvuk, výkon, kultivovanost a okamžitou reakci na plyn, kterou turbomotory většinou postrádaj. Jestliže bych si měl vybrat mezi Golf IV GTI a R32, šel bych do šestiválce, i když je těžkej jako prase. Všechno je věc názoru a kdo chce kompromis mezi výkon/náklady, tak asi určitě níkoobsahovej motor s přeplňovánim. Já ale zůstanu věrný V6(kdo neřídil a neslyšel nevěří). Tak jsem si tu úspěšně vylil hlavu a Vás všechny zdravim.
To auto sa mi strane paci. Chcem ho a do leta ho budem aj mat. Len teraz neviem ci kupit s manualom,alebo s DSG??? A k tym alfam-hej su to pekne,dobre auta, len dost ludi a aj casopisov(hlavne nemeckych) tvrdia,ze s kvalitou je to na tom alfa este daleko za nemeckymi znackami(stale sa vsak zlepsuje).No asi na tom nieco bude Ale taka GTA je brutal. Ale spat ku golfu. MANUAL alebo DSG???????
1.) Jaky trabant? LOL
2.) Vetsina aut, pokud chces dosahnout velkeho vykonu, musis vytacet motor. Jak CTR, to jde cestou vysokych otacek k vysokemu vykonu jako u motorek. Golf ma jiz pri 1800 otackach dostupny kroutak kolem 280nm. A v tom je ten ROZDIL.
3.) Ja ti ho NENUTIM, jenom nenavidim kecy, typu "protoze je to GOLF".
Jo takze v trabantu mas komfortu az az. To byl argument jak hovado. Za druhy je tu rec o golfu GTI ten taky nebude moc komfortne naladenej. Pak nevim proc by pri sesti tisicich mel motor byt zticha. Kdyz jezdis na pohodu tak proc tocit motor do 6000. Trochu rozpor ne? No vec interieru je vec vkusu me se golf zevnitr moc nelibi.A zvenku uz vubec ne. HOWK
Protoze i kdybych vrazil do alfy 100k, tak nedostanu ten komfort, co mi poskytne Golf. To proste nekteri lide nepochopi.
Priklad, nekomu se libi CTR (stranka vykonu; a na ridicske pohodli apod. mu uz tolik nesejde). Ja mam jinsi priority.
Libi se mi svizne auto, ale proste kdyz uz v tom aute mam jezdit mesicne x tisic kilometru, tak chci urcite pohodli. Nechci, aby mi motor rval pri 6000 otackach, chci pohodli pri rizeni, zakladni ozvuceni vozu a smysl pro vsechny ty detaily, ktere Volkswagen ma. Kdyz se podivate do interieru, tak kazda drobnost je poradne propracovana a me jako ridici doda ten "spravny pocit", ktere mi jine automobilky nedodaji.
Profi firmy u nas i v zahranici poskytuji plnou zaruku, takze o nic neprijdes. Za vsechny skody a problemy jsou "zodpovedne", tudiz toho bych se nebal.
Navic turbo v GTI ma velky potencial, nepocitam, pokud by se snad "vymenilo" za jine.
Desingem urcite a technikou stopro taky. Italove umi delat motory a urcite benzinaky maj lepsi nez VW. Ostatne Golf 3 byl taky posledni kterej se mi libil.
Technicky se Golf na Alfu nehrabe ani omylem! Az se u VW nauci udelat motor pro auto a ne pro traktor tak at se teprv pokousi o sportovni vuz. Golf GTI je pateticky pokus o poradne auto. Nechtel bych to ani zadarmo.
Mam jednu otazku.Viete niekto,ci sa bude GTI vyrabat aj ako 5-dverak?? Vopred dakujem za odpoved. Inak je to pekne auto az na ten zadny cierny plastovy naraznik.