Novinky
Mam jednu otazku.Viete niekto,ci sa bude GTI vyrabat aj ako 5-dverak?? Vopred dakujem za odpoved. Inak je to pekne auto az na ten zadny cierny plastovy naraznik.
No radsi si pockam na Mazdu 3MPS ( motor 2,3 a 230 koni...)
2.0T precipujes na 241koni behem mziku. Motor nemusi mit ani vetsi objem.
To auto sa mi strane paci. Chcem ho a do leta ho budem aj mat. Len teraz neviem ci kupit s manualom,alebo s DSG??? A k tym alfam-hej su to pekne,dobre auta, len dost ludi a aj casopisov(hlavne nemeckych) tvrdia,ze s kvalitou je to na tom alfa este daleko za nemeckymi znackami(stale sa vsak zlepsuje).No asi na tom nieco bude Ale taka GTA je brutal. Ale spat ku golfu. MANUAL alebo DSG???????
Pořád se hádáte o zbytečnostech.V Itálii vyrábí sportovní auta,jak technicky tak opticky.Na ten slovenskej křáp stačí normální sériové Stilo a kdo je od vochu ten si koupí Alfu a kdo chce pohodlí,ten volí Lancii-Jasný.
Alfa je super autíčko,ale to GTI vypadá vcelku dobře oproti tomu běžnýmu golfu.
Golf GTI ;-\ , Skoda Octavia Rs ;-\ , Opel Astra OPC :yes: , Mazda 3MPS :yes: - pozdrawiam fanów motyrazcji z Czech 😉
To auto proste nema chybu.
p.s. Alfa je nezmar
Priklad, nekomu se libi CTR (stranka vykonu; a na ridicske pohodli apod. mu uz tolik nesejde). Ja mam jinsi priority.
Libi se mi svizne auto, ale proste kdyz uz v tom aute mam jezdit mesicne x tisic kilometru, tak chci urcite pohodli. Nechci, aby mi motor rval pri 6000 otackach, chci pohodli pri rizeni, zakladni ozvuceni vozu a smysl pro vsechny ty detaily, ktere Volkswagen ma. Kdyz se podivate do interieru, tak kazda drobnost je poradne propracovana a me jako ridici doda ten "spravny pocit", ktere mi jine automobilky nedodaji.
2.) Vetsina aut, pokud chces dosahnout velkeho vykonu, musis vytacet motor. Jak CTR, to jde cestou vysokych otacek k vysokemu vykonu jako u motorek. Golf ma jiz pri 1800 otackach dostupny kroutak kolem 280nm. A v tom je ten ROZDIL.
3.) Ja ti ho NENUTIM, jenom nenavidim kecy, typu "protoze je to GOLF".
mě osobně se golf V moc nelíbí, ani jako gti, osobně bych šáhnul po čtyřce gti,nebo Octavii RS - ten motor se dá dobře chipnout a pokud jde o náklady tak spotřeba je dobrá a povinné ručení nízké. Sám mám zkušenost s 1.8T v VW Passat a byl to velmi dobrý motor.S tdi mam take zkusenost, ale popravde receno na techto motorech je dobrá jen spotreba. Ted Vlastním Lagunu V6 3.0 a musim říct že mě překvapila ve všech směrech,i přes to že jsem byl zapřisáhlý VWák. Na francouze má neuveřitelně tvrdý podvozek, který se s houpavým passatem nedá srovnávat. Vyšší poviné ručení a náklady na provoz jsou daní za nejkrásnější zvuk, výkon, kultivovanost a okamžitou reakci na plyn, kterou turbomotory většinou postrádaj. Jestliže bych si měl vybrat mezi Golf IV GTI a R32, šel bych do šestiválce, i když je těžkej jako prase. Všechno je věc názoru a kdo chce kompromis mezi výkon/náklady, tak asi určitě níkoobsahovej motor s přeplňovánim. Já ale zůstanu věrný V6(kdo neřídil a neslyšel nevěří). Tak jsem si tu úspěšně vylil hlavu a Vás všechny zdravim.