Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercury Meta One: výkvět techniky

Značka Mercury na sebe stáhne v Detroitu pozornost konceptem Meta One. Ten kromě designu zaujme bezpečnostními technologiemi a hybridním pohonem s dieselovým motorem.
Zpět na článek
27. 12. 2004 23:58
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 12. 2004 12:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2004 12:42
neregistrovaný "Marko"
28. 12. 2004 21:05
neregistrovaný "pepe"
29. 12. 2004 18:53
neregistrovaný "Marko"
29. 12. 2004 19:36
neregistrovaný "pepe"
29. 12. 2004 20:43
neregistrovaný "Marko"
30. 12. 2004 11:14
neregistrovaný "pepe"
29. 12. 2004 12:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 12. 2004 18:51
neregistrovaný "Marko"
29. 12. 2004 20:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 12. 2004 20:58
neregistrovaný "Marko"
28. 12. 2004 12:56
neregistrovaný "Figi"
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2004 23:58
palubni deska
"Takovou bych chtel kuchyn." :o(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2004 12:00
Točivý moment
Točivý moment bude určitě úchvatný, ale stejně bych tam radši viděl hybrid:benzín+elektřina
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
28. 12. 2004 12:42
Freestyle
Skoda ze Ford nema prachy na to aby Mercury ozivil. Meta One nie je zas nic ine ako v detailoch zmeneny Ford Freestyle, tak ako ostatne auta. Mam tichy pocit, ze tato strategia jedneho dna povedie tam kam viedla cesta znacky Oldsmobile. Na optimizme nepridava aani to, ze zn. Mercury sa nepredava uz ani v Kanade...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "pepe"
28. 12. 2004 21:05
Re: Freestyle
Nejsem si tím jistý na 100 % ale někde jsem četle, že Lincoln má někdy na začátku roku představit nový Aviator 2006 v seriové podobě a že bude technicky založen také na Freestylu jako je teď Navigator založen na Expedition. Doufám že se to auto povede. Škoda že Lincoln moc dlouho v PAG nepobyl, mohl dostat hodně z nových techologií třeba od Land Roveru ...
neregistrovaný "Marko"
29. 12. 2004 18:53
Re: Freestyle
To sa bat nemusis, Aviator bude vychadzat z rovnomenneho conceptu z tohto roku. Aj ten uz bol postaveny na podvozku Freestylu. A je dost pekny!
neregistrovaný "pepe"
29. 12. 2004 19:36
Re: Freestyle
jj ten byl hezkej .... si myslím že kdyby na něm trochu zapracovali tak by jej mohli prodávat i v evropě podobně jako cadillac srx .....
neregistrovaný "Marko"
29. 12. 2004 20:43
Re: Freestyle
To by islo, dokonca v case ked Ford musel zastavit vyrobu otrasneho Scorpia, sa pripravoval vazne vstup Lincolnu na EU trhy. Minimalne konkretne model LS, ale potom z toho zo dna na den zislo (resp.: tlacova sprava vtedy tvrdila, ze vstup zn. Lincoln na EU trhy sa odklada na neskorsie obdobie). Na tu tlac. spravu som si spomenul zasa az tento rok, ked som videl novy Aviator a potom novy Zephyr. Obe auta vraj predstavuju novy dizajnovy smer Lincolnu, ktory bude charakteristicky EU prvkami. Takze to co si napisal o dovoze Aviatoru do EU nemusi byt az tak daleko od reality. V tejto chvili je to iba moja spekulacia, ale myslim, ze Lincoln sa pripravuje na navrat do EU. Aj preto si to myslim, ze je evidentne vidiet, ze v USA pochopili, ze budu musiet mnohe svoje US znacky globalizovat v zaujme znameho: Najlepsia obrana (proti zamorskej konkurencii) je utok. Najprv vyrazne zabral Caddy, teraz sem vstupuje Chevy (plnohodnotne), na buduci rok zacina Dodge.
neregistrovaný "pepe"
30. 12. 2004 11:14
Re: Freestyle
tak to je bomba o tý dodge jsem to nevěděl. Jinak Zehpyr by taky měl být teď nějak představen v sériové podobě .... myslím že se máme na co těšit
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 12. 2004 12:51
Re: Freestyle
Každý pořád upozorňuje (například v silně proněmeckém Auto Motor a Sport autokatalogu z toho mají málem pomlouvačnou extázi), že Lincolny a Mercury mají technické základy ve Fordech. Přitom nejde o nic jiného než v jako v případě Audi, VW, Škoda. Tam nikomu nevadí, že když utratí statisíce navíc jen za značku Audi, tak vlastně dostane škodovku v jiném kabátě?
neregistrovaný "Marko"
29. 12. 2004 18:51
Re: Freestyle
Lincoln to je OK, ten aspon na to hodi viac-menej vlastnu kastlu, vlastny interier, atd... Na tom by nemal co kto kritizovat. Ale Mercury je hrozne - to sa fakt zobere Ford, vymeni sa maska, lepsia seriova vybava a hura do showroomu! A znacka kape.
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 12. 2004 20:33
Re: Freestyle
Tak to máš pravdu. Vlastní kastle by rozhodně prospěla....ale když holt nejsou peníze.... Taky by se ale mohlo stát, že by do toho Ford vrazil stejný majlant jako do Jaguáru (nádherná technicky vyspělá auta)..a stejně by se to blbě prodávalo. Snad alespoň Lincoln se podaří oživit.
neregistrovaný "Marko"
29. 12. 2004 20:58
Re: Freestyle
Jaguar je tam kde je iba pre to, ze sefovia Fordu su uplne neschopni. Ja bych ich bil kazdy den! 1.) X-Type: dizajnovo takmer kopia XJ, t.j. chyba vlastny imidz, co je o to bolestnejsie, ze islo o prve auto v tejto triede. Nastup na trh iba s pohonom 4WD, co oproti konkurentom auto predrazuje, naviac s velkymi motormi a bez dieslov (ja chapem, ze v USA to je fuk, ale potom nech sa necuduju, ze inde vo svete im skape predaj, obzvalst doma v EU). Kombi tiez az po "polstoroci". 2.) S-Type: chapem, ze sa dizajnom odvolava na MkII., ale ten dizajn niekto raz trefne oznacil za deduskovsky (a sportovy je teda pramalo). Podvozok DEW98 z USA (primarne nastaveny viac na komfort ako na sport), dieslove motory tiez neskoro. 3) XK - na trhu prilis dlho, nechali ho spokojne doslova zastarat. Btw. par tyzdnov do zadu bol v Autobilde preview Jaguarov do r. 2009. Ak som to dobre pochopil (neviem dobre po nem) X-type nebude mat priameho nastupcu, ale tri rozdielne auta: roadster (F-type), coupé (E-Type), a nejaky sportový Shooting Brake (dvojdverove kombi - nieco podobne vyrabal svojho casu aston martin). A MercurY - ja by som to zabalil, ta znacka je uz kaput, za tie usetrene prachy by som poriadne nakopol Lincoln!
neregistrovaný "Figi"
28. 12. 2004 12:56
bez titulku
To nic amici si ho i tak kupi
Rozbalit vlákno
0