Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Eibach Porsche Cayenne 3,2 Biturbo – divoký šestiválec

Renomovaný výrobce odpružení, firma Eibach, vytváří novou tradici v každoročním představování nabroušených konceptů. Loni to byl Eibach X5 a letos 470 koňové Cayenne 3,2 Biturbo.
Zpět na článek
21. 12. 2004 07:27
neregistrovaný "forester"
21. 12. 2004 11:16
neregistrovaný "driver"
21. 12. 2004 12:12
neregistrovaný "HPA motorsports"
21. 12. 2004 13:17
neregistrovaný "Figi"
11. 8. 2005 20:38
neregistrovaný "papo"
18. 2. 2007 13:25
neregistrovaný "kulzrphsj dkje"
neregistrovaný "forester"
21. 12. 2004 07:27
bez titulku
uvažuju na smyslem toho auta teréní valstnosti jsou pryč a stejně to má furt přes 2 možná i tři tuny a fyzikální zákony nedokáže zrušit sebelepší elektronika
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "driver"
21. 12. 2004 11:16
Golf
to by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti by měl Golf R32 kdyby do něho dali taky dvě turba (teda pokud se tam vlezou a DSG nebude protestovat)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HPA motorsports"
21. 12. 2004 12:12
Re: Golf
Su dve verzie Golf .:R32 od HPA Motorsports
1. 445k -> 0-100km/h = 4 sec.
2. 550k -> 0-100km/h = 3,2 sec.

[odkaz]
neregistrovaný "Figi"
21. 12. 2004 13:17
x5
neviete niekto ake parametre mala ta x5
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "papo"
11. 8. 2005 20:38
hm
rozmyslam nad tim ze sice je to mensi motor ale ma lepsie parametre ako stvorliter.a to sa treba zamysliet aj nad spotrebou a hlavne cenou aku pitaju za turbo.avsak co s podvozkom ktori pri tomto tuni modeli nieje nastavitelni a tim sa dost obmedzuje jeho pouzitie v aspon akom takom terene..hm?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kulzrphsj dkje"
18. 2. 2007 13:25
kulzrphsj dkje
eywpcs sxknpte bhecjrz kvfpwi vwmxiobnk awqg mbpi
Rozbalit vlákno
0