Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový motor Mercedes-Benz V6 CDI: třílitrová výzva

28 komentářů

KONEČNĚ BUDE NABÍZEN 4-MATIC-CDI
jj... tesim se az ten moturek pujde do chrysleru 300c a do Grand cherokee... to bude parada... jen doufam ze to bude s tim 7stupnovim automatem...
Ab März 2005 wird der C 280 CDI und C 320 CDI mit 190 bzw 224 PS erhältlich sein. In die E-Klasse und CLS kommen die Motoren ab Juli 2005. Im Herbst folgen die 4matic Versionen in der E-Klasse. Im Sommer 2005 sollen auch der CLK und SLK den V6-CDI erhalten. Weitere Einsatzorte sind die M-Klasse (W164, ab Beginn), die neue S-Klasse W221 (ab Herbst 2005), später folgen der Vit👋Viano und der neue Sprinter.
tak to koukám CDI v SLKáčku?? tak to bude frajeřina
nejlepší motor ve 3lirtech
Bohuzel nee BMW ma R6 3.0 benzin 190 kw - kdyz Vas tak bawa berou...(MB dostava z 3.5l jenom 200kw), ne-li i-VTEC v Acure (V6 3,2 l s 200 kw) a pak tu bude predstaveni official fall premiere of BMWs 535d engine. Ten ma nejvetsi sanci v kategorii 2,5l-3litry.
Je - li rec o dieslu, pak ten v Audi je pry opravdu excelentni a 2,7l v Jagu se 152 kw jsi take tak trochu "opomnel" zahrnout do sveho "vyctu" motoru. MB melo vzdy vkusne diesly.
Jednou se dockate odbornickych ovaci na nejaky motor. Mozna az na vodik...A navic panove, jste asi tak dva tri co si tu neustale menite idtag, aby vypadalo ze je Vas tu hodne, bohuzel porad ty stejni primitivove.
Dneska jsem poprve zahledl CLSko s plzenskou znackou uhanejici k Rozvadovu po stare silnici. Prekrasna klasika. Skoda jen, ze dojem ze setkani zase zkalil ridic, predjizdel riskantne a prasacky, tesne pred zatackou do ktere neslo videt. Ma v sobe CLSko snad nejaky radar? Nebo se ridi druzici? Ze vidi na 15 metru pred sebe? Pritom zahranicni ridici premium class jezdi ohleduplne a pomalu...Kdy se tohle nauci cesti ridici nejenom super silnych, drahych exklusivnich a prekrasnych karek ale i ostatni s daleko podstatne slabsimi motory?? To vazne nepochopi, ze kdyz nebudou za kazdou cenu predjizdet na jeste navic neprehledne jednoproudovce a pockaj si na dalnici, ze se zdrzi o par minutek? Kdyz tohle nepochopi, at si sednou do volskejch potahu a vyrazi rajtovat po louce a po prasecacich! Subaru Impreza STi se za nej povesila hned za tou zatackou a v rovince do kopce ho nekompromisne udelala. Nu, sportak CLSko neni...
Pekne Vanoce. H2H
aby musel zase delat chrysler a jeep "rückrufy" jako s 2,2 CRD ??? at si ty poruchovy karcinogenni chrochtaky mercedes necha
chrysler byli nepojizdne auta o ktere nikdo ve svete nemel zajem. Motory vyrabeli na 2ventili z karburatorem- spotreba 40litru a silne rezavejici karoserie. V kazivosti predbehl i citroeny.
Samozrejme, ze byla chyba mercedesu prevzit ten srot a nekoncetrovat se na vlastni vyrobu jak dela napr. porsche
Chudáčku. Asi jsi viděl jen hodně staré Chryslery. Chrysler 300m byl pojízdný. Měl 4ventil a kombinovanou spotřebu 11 litrů (2,7 V6). O rzi nevím a v kazivosti jsou zhruba na úrovni Audi a M-B (což není nic moc, ale solidní průměr ano ;JD Power VDS). Porovnej ročníky 98: Éčko s Třístovkou. Mercedes: zastaralý interiér a krabicoidní design. 300M: čiré světlomety, elegantní karoserie, anténa integrovaná v zadním skle,.....atd. Mercedes měl plnou hubu "fúze rovných partnerů", ale pak si navýšil kapitál v koncernu a začal diktovat.
Ečko mělo v roce 96 odpor vzduchu cx=0,28!!jaký krabicoidní design?? podívej se co jezdí v USA?? prěvážně ošklivé staré krabice, to jsou us vozy s rezervou na zadní kapotě
Já vím, že v USA jezdí hodně velmi starých aut. Auta tam často majitelé používají, dokud nedoslouží. No a? Mají je snad neekologicky hned jak vyjdou z módy shodit ze skály? PS: nejaký Lincoln veteránek s rezervou vzadu na karoserii: mňam mňam. Obzvláště jsou-li ta kola hezká drátová. A o Cx jsem vůbec nemluvil. Mluvím o subjektiním dojmu z designu, když se z boku kouknu na minulý Éčko a porovnám s 300m.
Leistung von 739 PS und ein maximales Drehmoment von 1.300 Nm. Diese Option steht auch für den SL 65 und den S 65 bereit.
[odkaz]
nepřečíst si magazín o autech tak víš kulový
Kdybych jen četl, co mi podstrčí Němcema ovládaný automagazíny, skončím zaostalý jako pan AMG. Ohromený dokonalostí německé techniky, která ve skutečnosti jen kopíruje s mnohaletým zpožděním americké vynálezy a prohrála obě světový. ps: to vždycky hned začneš vulgárně urážet lidi, kteří mají jiný názor než ty? A chceš snad popřít, že nejčastější důvod "rückrufů" u Chryslera a Jeepa jsou německé díly? Nebo jsi navíc jako Pepa 50 let pozadu a myslíš si, že americká auta žerou 40 litrů?
[odkaz] Nechápu co má společného válka s auty?? ps: je 21 století!!
Jo. A to je 21.století je už šíleně dlouho, co? Už čtvrtým rokem. Na přelomu 1900 měli taky plnou hubu večnýho míru. A vydrželo to, pokud se nepletu do 1914 Ale to sem nepatří. Co se týče ABS a svolávání do servisu, prostě zase nemáš pravdu, namátkou: Citroen ( [odkaz] ), Land Rover ( [odkaz] ), Volkswagen!!! ( [odkaz] ), a pozor! to nejlepší na konec: Mercedesy ( [odkaz] ) Takže i tvá favorite značka a ostatní Němci mají svolávačky kvůli ABS jak na běžícím pásu a ty tu plácás něco americké specialitě....a já myslel, že máš alespoň M-B nastudovaný.
Nafta je už pěknou řádku let na vzestupu, a myslím že MB patří mezi špičku!!
moje slova...Lonerstate - ty si nejako nadrzany na ameriku co?
amerika neni vsetko...aj v europe sa zije...
žije. bohužel tu žiju i já teď jsem naštval všechny nacionalisty ale neříkám, že USA je nejlepší ve všem. třeba jídlo mám radši italský. ale auta a mnoho dalšího: USA-můj vzor
Nechci se s tebou nijak hadat, ale myslim, ze Evropa (tedy hlavne Nemecko) a Japonskou jsou na tom co do konstrukce motoru o neco lepe nez ty staty! Ne nadarmo se nemecke a japonske motory objevuji na prvnich mistech v testu Motoru roku. BMW a Honda patri v tomto smeru k absolutni spicce! Nechci rict, ze US motory jsou nejak spatne a urcite si nemyslim, ze chlastaj 40 na sto, ale vzor pro svet urcite nejsou. Jinak co se tyce toho ABS, tak to neni problem ani tak automobilek jako spis firmy BOSCH!!!
No jak Honda tak BMW mají nesporné kvality. O to se s tebou nepřu. V základu jde ale obecně říct, že většina amerických limuzín upřednostňuje úplně jiné hodnoty než evropské limuzíny (a japonské pro evropský trh). A to jak motorově tak podvozkově. Evropani jsou posedlí tím, aby limuzína jezdila jako sporťák...ale proč? V USA upřednostňují plavnou, pohodlnou jízdu. A u motorů životnost a kultivovanost nad litrovým výkonem. Samozřejmě jsou výjimky. No a to ABS je mi jedno. Jen mě naštval příspěvek od AMG.
A kde je BMW 3,0d (200 Kw, 560 Nm)?
...to uz asi nieje konkurencia ale ina liga. na tento motor sa nechyta nikto a tradicia dizlu v MB moze ist oproti 535d do *
...dizle v MB sa mi doteraz zdali oproti BMW vyrazne slabsie ale tento motor by mohol byt priamym konkurentom origi BMW 3.0d a AUDI 3.0TDI ako bolo pisane v clanku
co to meleš za chytrárny! V roce 2001 neměl žádný diesel výkon jako MB.S 530d sem si dělal trhací kalendář.když vyjel MB s 320CDI tak u bmw museli posilovat výkon taky na 145kw,ale nevím kolik měl Nm. Nový motor od MB Biturbo má mít 280 PS,a 400CDI 305 PS.
Chci nadelovat mir a pohodu vsude kde se da. Jezdim v sobim sprezeni o vykonu 2 sobu, pohon mam na obe lyze. Kdyz se zadari a sezenu nejakou tu oprat navic, mam skvele 4s vykon, to je asi 2,8 kw! Max.50 km/hod.Ke standartnimu vybaveni patri otevrena kabina, v pripade nehody vyletim do vzduchu a okamzite letim nadelovat. Spotreba je lepsi nezli u Priusu, 6 kg sena a 1 kg mrkve na 100 km. Servisni site jsou mimo mesta vsude okolo. Zivotnost vozu je 15 let. Spolehlivost vynikajici, v servisu jsem kazdy den, jednou rocne udelam vyjezd a zjevim se tam, kde veri, ze se fakt objevim. Povinne ruceni se na muj povoz nevztahuje a pojistku zasadne neplatim. Ale bohuzel, Mercedesy nenadeluji
.. nejsi doma!
Myslím, že aj doterajšie 3,2 boli celkom podarené. A prevodovka 7 vyzerá, že bude asi super. Treba vyskúšať.