Novinky
I když je VW vesměs velká nuda, některý jejich počiny se mi líbí. Nový Passat byl ale super jen na počítačových studiích, ty skicy byl opravdu super. O to horší je finální podoba - předek ujde, ale je na VW nezvykle š***tý, z boku je to auto strašně moc "ášestkovatý" a zadek šílenost nejšílenější, už ta nová Bora ho má dost dlouhý a hranatý, tohle je ještě vynásobený. Pěkně mě štve, že si od BMW, mojí nejoblíbenější značky, vypůjčili ten tvar C - sloupku. Interiér je super, ale to je všechno. Škoda, těšil jsem se a mám stejný pocit, jako po uvedení new Fordu Focus - ten byl taky na PC studiích skvělý a finální podoba úplně jinde.
Nikdy jsem nekomentoval clanky serveru jako takove, ale jak jste panove mohli napsat, ze novy Passat je sportovni?
K VW: zrejme posledni designove povedene auto byl dle meho nazoru Touareg, ktery je sice bez designovych extravaganci, ale jinak cisty.
Co se tyce pocitacovych studii, mam pocit, ze lide, kteri je tvori by meli byt zamestnani v designovych strediscich, z duvodu o kterem jsi mluvil, jakakoliv vizualizace v posledni dobe vypadala lepe nez samotna skutecnost.
K VW: zrejme posledni designove povedene auto byl dle meho nazoru Touareg, ktery je sice bez designovych extravaganci, ale jinak cisty.
Co se tyce pocitacovych studii, mam pocit, ze lide, kteri je tvori by meli byt zamestnani v designovych strediscich, z duvodu o kterem jsi mluvil, jakakoliv vizualizace v posledni dobe vypadala lepe nez samotna skutecnost.
Jak může obdivovatel BMW kritizovat "zadky" jiných značek?! Rozum mi říká, že když chci hodnotit práci designerů VW, nemohu tak činit z pozice člověka, který má za nejoblíběnější značku BMW. I když, pravda, odborníci na úplně všechno fakt existují... Myslím, že nový Passat je především zcela odlišný od toho, na co nás novináři (hlavně ze SRN) připravovali. Kde je avizovaná podoba s Phaetonem? Jinak ale tohle auto představuje docela zajímavý začátek nového VW-designu- nemyslím, že jde o nudu. I když nezvyklé působení hran a ploch na snímku vyžaduje, aby si pozorovatel chvíli zvykal. Věřím, že Passat6 při známém důrazu VW na detaily přiroste budoucím majitelům k srdci nejen díky těmto detailům, ale tentokrát i díky docela noblesnímu vzhledu auta. Snad jen ten volant by si zasloužil také trochu více noblesy...
A proč by nemohl sakra??? Mám k autům od malička hodně hluboký vztah a nechápu, proč bych nemohl nahlas říct svůj upřímný názor a dojem. Když se mi něco líbí, tak je přeci jedno, jestli to udělal VW coby tuctovka pro masy nebo BMW coby výrobce aut hlavně pro zážitek z jizdy, NE????? Je tolik aut, která nejsou BMW a jsou pro mě pěkná, no a co? BMW byli vždycky super auta a teď, co má Bangle na starosti design, z nich fakt nemůžu, new 1er, 3er, Z4, 5er, 6er i 7er jsou prostě boží!!! Ale je spousta dalších a já jen proto, že je mi BMW nejblíž, nehodlám sám sebe přesvědčovat, že nic dalšího se mi v designu aut nelíbí, když je to nesmysl. Myslím, že jsi zaujatý. Hodnotím každé auto a k Passatu jsem napsal svůj názor. Za tím si stojím a udělám to tak vždycky. Zkus to pochopit, prostě to mám takhle a ty máš, zdá se mi, zbytečné předsudky.
Neřekl bych boží, 1-er celkem beru ta se mi líbí, 3-er byla by super kdyby Chris nepomrvil zádní lampy, 5-er s dobrýma kolama je super ( m5 bomba ),ale s nějakýma šestnáctkama hnus, 6-er zadek nic moc, 7-er ( A8 rules). Vždycky se mi líbily BMW,ale poslední dobou si tyhle sympatie získává M-B. Mluvím hlavně o designu,pac v jízdě bude BMW asi vždycky o kousek napřed. At zije Bangle
nemůžeš srovnávat hrušky s jabkama a o to celé jde. Navíc nové BMW, počínaje 7 konče 5 jsou propadáky a za "7" už vyhodili designéra,ale to ty asi nevíš...
Já teda nevím, ale jestliže náklady na údržbu Passata jsou srovnatelné s Felicií, jak může někdo napsat, že je poruchový???? Jezdím v něm 5 let a jsem max. spokojený. Patřím právě k těm, kdo nepotřebuje malý křáp pro lovení bab, ale pořádný auto, do kterýho naložím celou famílii a jedu kam chci. Na Passatu se mi práve líbí ta střízlivost a jednoduchý design. Žádný *** jako Renault nebo Citroen. Jen ta klíčková elektronika mě děsí.
Začínám šetřit a du do toho.
Začínám šetřit a du do toho.
auto musim videt zive, fotky vzdy hodne skresluji, na fotce i kia opirus vypada jak benz, ve skutecnosti se leknete co to je za srot
nechápu, jak tento motor můžou nabízet do nového Passata, a nejen tam...
No tak to je HUMUS, predek z Audi A6 zadni dvere z BMW a zadek nevim ale je divnej... Interier horsi nez Fabie(
Fakt spatny, hlavne ten predek a dvere, proc zrovna VW musi kopirovat???????????????????????????????… nechapu, to musi tolik setrit na mdelu o kterem vi ze se bude dobre prodavat? nebo nema napady?? chjooooooooooooooooooooooooo zase koupim BMW
Fakt spatny, hlavne ten predek a dvere, proc zrovna VW musi kopirovat???????????????????????????????… nechapu, to musi tolik setrit na mdelu o kterem vi ze se bude dobre prodavat? nebo nema napady?? chjooooooooooooooooooooooooo zase koupim BMW
Už víc jak pár roků jezdím s Passatem r.v.87 a furt dobrý. Pátá generace mne tak nějak vůbec nenadchla, jako by to byl krok někam jinam od generací předchozích. A ta šestá g. vypadá na fotkách docela dobře, tak nějak si to já jako Old passatista představuju. Tož si ho až bude k mání pěkně skrznaskrz prolezu, a nezklame-li mne při této osobní konfrontaci, tak ho beru.
Kdyz nekdo jezdi 17 let starym autem, znej od nej uvahy o koupi novyho Passata docela odvazne. 😄
Aby se do tebe nekdo nepustil ze sam jezdis S120 a mas kecy Je to tady celkem bezny ukaz argumentacnich schopnosti
Na to dlabu. 😄 Ja se nesmal tomu, ze nekdo jezdi 17 let starym autem (ja na novy taky nemam, resp. drzel bych totalni dietu 😄; spis mi prijde dost podezrelej a-tim-padem neuveritelnej ten velkej skok. Jinak nic ve zlym co se Old Passatisty tyce.
U mne je to o tom, že jsem (a to nejen) co se aut týče docela dost konzervativni, a tož jsem si za ty roky/kilometry zvyk; pašíček udělal svou službu - v čem taky vozit 3 děti + drahou 1/2, když zrovna nemusím "nafoukliny" typu RE-Scenic, že. A i když už teď tak velkou káru ani moc nepotřebuju (stačilo by něco menšího, třa Opel Astra poslední generace je celkom povedený), tak z důvodů a)věrnost značce b)zvyku pohodlí a prostoru c)většího pocitu bezpečí + to co jsem napsal prve, si ho asi koupím (pokud mne nezklame až ho uvidím live). Tož tak.
P.S. A jako 2.auto si asi pořídím MiniCoopera (a ne toho nového)
P.S. A jako 2.auto si asi pořídím MiniCoopera (a ne toho nového)
Tak tohle už opět není Passat / tak jako Golf nebo New Beatle /. No zase je to kvalitní snobácká hračka pro český * co se nyní s Octaviema chovaj na silnicích jako hovada a do nové Škodovky už nikdy nesednou !!Nedej bože, když má na svém "voze" TDI.Tímto se omlouvám slušným řidičům! Každej ví o koho jde ne !
Jinak desing nového pasatu se okatě sere do luxusní kategorie jako je BMW5, Audi A6. A těm je taky náležitě podobný.Kéž by se mu dařilo jak do nebe opěvovaného Phaetonu !
Jinak desing nového pasatu se okatě sere do luxusní kategorie jako je BMW5, Audi A6. A těm je taky náležitě podobný.Kéž by se mu dařilo jak do nebe opěvovaného Phaetonu !
Musím říci, že se mi předchozí model hodně líbil, ale tento, to je nádhera. Nadčasový, ale přitom pořád střízlivý design, opět předpoklady pro velmi dobré prodeje. Už se na něj moc těším.
A6 + 406/7 = HNUS=PASSAT!!!
Co je na něm hnusnyho! Určitě hezčí než Peugeot
TO že kopírujou Audi A peugeot!!! PROSTĚ HNUS
Ty ses uplne vypatlanej. Az se to pežóóóó přiblíží s kvalitou Passatu, tak si tu vyskakuj. Takový mám nejradši. Jezdí v žigulu a plivou jedovatou slinu všude kolem.
Ale je to pravda. Vypadá úplně jako nová A6. Audi to ale určitě nepoškodí, to jedině Passatu zůstane visačka "levného kočárku pro rychlokvašky", protože kdo bude mít tu možnost, si vždycky nakonec koupí raději Audi A6. Tím se z Passatu stane trpěná nutnost a na to VW hraje a vždycky hrál.
Seděl jsi a řídil novou 407??? Ja ano a její kvalita a to prosím ve všech směrech (jízdní vlastnosti, interiér, motor...2,0 HDI 16v...)je o třidu až o dvě výš, než Passat5 1,9 TDi 96kw...Prostě Tě prosím, nehaň vozy některé značky, když jsi je nikdy neřídil a víš uplný *...nový Passat bude velmi rád, pokud se dostane alespoň na dostřel 407 v jakékoliv disciplíně!!!
Myslim ze ve skutecnosti to snad bude hezci auto nez na prvnich fotkach. Bohuzel snaha vyhovet stavajicim i potencialne moznym zakaznikum zrejme stvorila vuz, ktery designove vypada jako koktejl vsech uspesych prvku jinych vozu, neco jako Hyundai Sonata ale na urovni o rad vyse.
Musím souhlasit s těmi, kteří uvádějí, že publikované studie vypadaly
lépe než originál. Pravda však je, že nejlepší je počkat a osobně si ho
osahat, jelikož v reálu mnoho automobilů vypadá jinak než na fotografiích. Trochu rozpačitě beru vyjádření o sportovnějším zaměření.
Spíše bych sázel na pohodlný vůz pro rychlé cestování a pokus VW posunout se výš mezi 3 německá esa. Hodně zvědavý jsem na ceny, protože
jak je již zvykem, koncernové vozy jsou dosti drahé či přesněji základní cena zajímavá, ale po započtení příplatků za vybavení jinde běžné vysoká.
lépe než originál. Pravda však je, že nejlepší je počkat a osobně si ho
osahat, jelikož v reálu mnoho automobilů vypadá jinak než na fotografiích. Trochu rozpačitě beru vyjádření o sportovnějším zaměření.
Spíše bych sázel na pohodlný vůz pro rychlé cestování a pokus VW posunout se výš mezi 3 německá esa. Hodně zvědavý jsem na ceny, protože
jak je již zvykem, koncernové vozy jsou dosti drahé či přesněji základní cena zajímavá, ale po započtení příplatků za vybavení jinde běžné vysoká.
takze si to proberem uplne narovinu: snad i uplnej fanousek vw musi pote co si prohlidne tuhle hruzu zaplakat. je to spatny!! zadek jako hyundai, silene preplacanej predek, profil jako oktavka... SILENY! fakt by me zajimalo, jestli se to nekomu vazne libi, nebo jste proste fandove znacky a je vam to v zasade jedno, hlavne ze je tam to vase logo...!
Nechcem hodnotiť vonkajší zjav ale mne osobne chýba predná viacprvková náprava - výrazný ústup aj od toľko vychvaľovanej technickej kompetencie
Proc tam nedaji 2.7 TDI CR nebo 3.0 TDI? Urcite by s to Passat zaslouzil. Jo marketing je marketing. 125 kW ma byt ctyrvalec pravdepodobne 2.0 TDI=chrochta
Passat B6 bude totiž mít motory napříč - ne podél jako u B5, takže tam nelze umístit motory z A6 a nový A4, který jsou koncepčně podél.
Taky odpadne stálý pohon všech kol, který mají motory umístěné podél díky torsenu (A4, A6, A8, Phaeton a Passat B5). Všechny ostatní (A3, Golf, Touran, T5, Sharan, Octavia) mající motory napříč, používají pro přenos síly na zadní nápravu Haldex - tedy při proklouznutí přední nápravy se přenese hnací síla na zadní nápravu.
Taky odpadne stálý pohon všech kol, který mají motory umístěné podél díky torsenu (A4, A6, A8, Phaeton a Passat B5). Všechny ostatní (A3, Golf, Touran, T5, Sharan, Octavia) mající motory napříč, používají pro přenos síly na zadní nápravu Haldex - tedy při proklouznutí přední nápravy se přenese hnací síla na zadní nápravu.
...na těch se nedá tolik pokazit a budou ještě užitečné... ty auta vám prostě nejdou...
Dobrá zpráva: nesoudní snobští Češi je stejně budou kupovat
Dobrá zpráva: nesoudní snobští Češi je stejně budou kupovat
Mě se nová tvář Passatu docela líbí, ale není to ten správný odvaz. K designu BMW 5 jsem si musel chvíli hledat cestu, ale nyní ho považuji za etalón třídy. Passat bude mít problém se zevšedněním. V interiéru mi příjdou pěkně udělané budíky, vzduch k čelnímu sklu snad už také nebude postaru. Výplně dveří designově ujdou, obávám se však akustických možností výškového reproduktoru. Více prozradí až omrknutí na živo.
Jak někdo může napsat, že Passat není kvalitní auto??? Snad jen že by byla řeč o první a druhé generaci...
nic si z toho nedělej, jde vidět,že o kvalitě píšou jen tací,kteří passata nikdy neměli a nikdy mít nebudou,protože to je autě v úplně jiné cenové kategorii. Já měl BMW 5, měl jsem i passata B5, B6 a vím o čem mluvím. No bavoráka už nikdy...sorry
Vůbec bych se nedivil, kdyby ti největší kritici jezdili v zakázkově vyráběném, designově fantastickém a extrémně kvalitně zpracovaném speciálu značky Škoda 120
Na prvy, druhy, a aj ostatne pohlady sa mi novy Passat paci, (trochu to pripomina Phaeton) a mozem povedat ze nejazdim v Passate a ani vo socialistickych veteranoch (a ako sa na ne setrilo!)... Design je vec vkusu, a kopirovanie prvkov medzi znackami a dokonca aj v ramci koncernu nieje ziadna novinka na trhu... Kvalitu ukaze cas, tazko povedat tomu kto nevlastnil, pripadne vychytal poruchovy kus. Pokial budu veci skonstruovane z pozemskych materialov kazit sa bude viac ci menej vzdy a vsetko od pera po Phaeton. Kamaratov znamy ma autoservis, opravuje mimo dovezerych buraciek sporadicky pre autobazare, a mal tam len pre zaujmavost takmer vsetko, Chrysler s prevodovkou, Mercedes s huciacim loziskom, Fabiu neviem s cim, Renaulty, Peugeoty, od vymyslu sveta atd atd..
ja som s passatom spokojný, mal som ich za posledných 10 rokov 5 a až na to že dva mi ukradli som bol velmi spokojný. No a určitw si mpočkám na ten nový
Uz ma to unavuje citat tie vase nudne clanky.Trosku to ozivte a napiste nieco o niecom co vam vytrhne chlpy zo zadku.Napiste nieco o Sky line al.supre al.Evo8.nieco zazivne co nevidime v CR.al.SR.Alibaba sa prehana v SAud.AR.na 800konovom Land Cruiser.a vy tu pisete o 200kon.sracoch.Je to nudne.Have a nice one...
z
z
ked si mam vybrat tak si radsej kupim accord
Ja sm novy Passat uz videl a je OK. Cakal som sice ze bude trochu vacsi. Inac materialy v interieri v pohode (bolo tu dost kritiky ze je o nicom) paci sa mi startovanie netreba sa hrat s klucom proste ho tam cely vlozim a startujem. Este par tyzdnov a aj sa na nom povozim.
Tak teď jsem ho viděl na vlastní oči (new Passat) a je to naprostá kašička... na tom autě se někdo vyřádil. Design naprosto uletěl někam na hrušku. Ne vážně co mu to udělali ???? Tak to dopadá když je něco navrcholu (své třídy) = následuje pád a to je případ nového Passatu. Po Phaetonu další propadáček.
No comment. Golf za 560.000 moze ist do r...