Novinky
www.skodaoctavia.cz
0
Kdo by to byl řekl, že se ze Škodovky stane za těch 20let takový trhák :yes:
Subaru.in
0
Nu ja si myslim, ze 1 milionova hranice do 5 let zadny problem! A to nejsem fanda Skody.
0
To jo, šrotovné a šikmoocí tu fabriku pěkně roztrhali ... >😁
Bravo! :yes: :yes: :yes:
Kto by to bol povedal, ze Skoda sa stane takou hviezdou! Este raz Bravo! :yes: :yes: Som na Skodu hrdy!
Kto by to bol povedal, ze Skoda sa stane takou hviezdou! Este raz Bravo! :yes: :yes: Som na Skodu hrdy!
...predem bych chtel napsat, ze se problemu nize popisovanemu budu venovat v blogu, dnes se jen potrebuji vypsat z nesmirneho zklamani.
Jiz 4-tym rokem servisuji u nejvetsiho a nejuspesnejsiho ostravskeho prodejce koncernovych vozu. Za cela leta nemohu napsat nejakou zavaznejsi vytku, minimalne k servisu vozu Audi, u ktereho si vyssi uroven zamestnancu vysvetluji jakymsi pracovnim postupem od Skody, Seatu pres VW az k Audi, ktere bude z hlediska zamestnaneckeho samozrejme nejprestiznejsi.
Dnes jsem odvezl na garancni prohlidku soukromy Seat a bylo mi vysvetleno, ze kdyz jsem nemohl prijet v utery 12.1., kdy skoncila 2-leta garance vyrobce, nemam narok na jakoukoliv ulevu z uhrady odstraneni zavad na vozidle. Podotykam, ze se jedna o vuz, ktery ma od sveho prevzeti v roce 2008 najeto 6.500km! A tak se servis vytasil s potrebou zaplatit i za vymenu motorku k ostrikovacum za 1.500kc, ktery navic jeste nemaji ani skladem, ackoliv byla zavada hlasena jiz 8.1. Samozrejme nejde o castku, ale princip!
Podobny pristup k zakaznikum pouze presvedcuje o tom, ze ani 20 let po revoluci se nekteri podnikatele a jejich zamestnaci nenaucili zakladum chovani ke sve klientele a ze srdce jim preji, aby prave nespokojeni zakaznici dokazali prechodem ke konkurenci podobne nesvary zlikvidovat!
Na blogu budou uvedena jmena zodpovednych zamestnancu i prodejce. Budu velmi rad, pokud se toto varovani stane dostatecne transparentnim pro pripadne nove i stavajici klienty tohoto autosalonu.
Jiz 4-tym rokem servisuji u nejvetsiho a nejuspesnejsiho ostravskeho prodejce koncernovych vozu. Za cela leta nemohu napsat nejakou zavaznejsi vytku, minimalne k servisu vozu Audi, u ktereho si vyssi uroven zamestnancu vysvetluji jakymsi pracovnim postupem od Skody, Seatu pres VW az k Audi, ktere bude z hlediska zamestnaneckeho samozrejme nejprestiznejsi.
Dnes jsem odvezl na garancni prohlidku soukromy Seat a bylo mi vysvetleno, ze kdyz jsem nemohl prijet v utery 12.1., kdy skoncila 2-leta garance vyrobce, nemam narok na jakoukoliv ulevu z uhrady odstraneni zavad na vozidle. Podotykam, ze se jedna o vuz, ktery ma od sveho prevzeti v roce 2008 najeto 6.500km! A tak se servis vytasil s potrebou zaplatit i za vymenu motorku k ostrikovacum za 1.500kc, ktery navic jeste nemaji ani skladem, ackoliv byla zavada hlasena jiz 8.1. Samozrejme nejde o castku, ale princip!
Podobny pristup k zakaznikum pouze presvedcuje o tom, ze ani 20 let po revoluci se nekteri podnikatele a jejich zamestnaci nenaucili zakladum chovani ke sve klientele a ze srdce jim preji, aby prave nespokojeni zakaznici dokazali prechodem ke konkurenci podobne nesvary zlikvidovat!
Na blogu budou uvedena jmena zodpovednych zamestnancu i prodejce. Budu velmi rad, pokud se toto varovani stane dostatecne transparentnim pro pripadne nove i stavajici klienty tohoto autosalonu.
to je skoro vsade. Pristup k zakaznikovi v postkomunistickych krajinach naberie tu spravnu formu az vtedy, ked sa tu vystriedaju 2-3 generacie.
Taky mi to tak přijde. Nejdřív ta první g. musí nahrabat co nejvíc, druhá se už mírní a třetí už je v podsatě za vodou, tak se můžou začít věnovat i něčemu "normálnímu", než odírat kde koho. :-!
Pokud byla závada hlášena ještě v době, kdy auto bylo v garančce, tak je to opravdu hnus. Nemluvě o tom, že já bych své zákazníky, kteří přijdou jen pár dnů po konci garančky nikdy neposlal někam, ale snažil bych se vyjít vstříc, co by to šlo. S dodavatelem, kterého by se reklamace týkala, bych si to pravděpodobně dokázal zaonačit, aby ji vyřešil.
Přístup některých obchodníků prostě nepochopím, vždyť takto pravděpodobně přišli o zákazníka... zřejmě slušnej oddíl :no:
Přístup některých obchodníků prostě nepochopím, vždyť takto pravděpodobně přišli o zákazníka... zřejmě slušnej oddíl :no:
Předposlední odstavec vyrýt do zlata.
hmm, otázka je, jestli by se podobně zachovali kdybys tam přijel s Audinou? ;-\
jinak se servisama je to těžký - snad na každý najdeš takové i makové názory a zkušenosti. Já v době garance jezdil do autorizovaného, kde jsem neměl nikdy žádný problém. Domluvili jsme se a tak to bylo, když byl nějaký problém, hned mi volali, prostě v pohodě. Přitom spousta lidí na netu na ten servis nadává, kritizuje přístup, neschopnost a pod.
Ve větších městěch a při konfekčních značkách není až takový problém při špatném jednání zajít ke konkurenci. Horší to bude s nějakou marginální značkou, kde by člověk musel jet třeba i pár sto KM do dalšího servisu ;-\
jinak se servisama je to těžký - snad na každý najdeš takové i makové názory a zkušenosti. Já v době garance jezdil do autorizovaného, kde jsem neměl nikdy žádný problém. Domluvili jsme se a tak to bylo, když byl nějaký problém, hned mi volali, prostě v pohodě. Přitom spousta lidí na netu na ten servis nadává, kritizuje přístup, neschopnost a pod.
Ve větších městěch a při konfekčních značkách není až takový problém při špatném jednání zajít ke konkurenci. Horší to bude s nějakou marginální značkou, kde by člověk musel jet třeba i pár sto KM do dalšího servisu ;-\
Ani jedna z nasich Audi tam uz samozrejme na servis neprijede.
Říkáš, že opustíš kaluž a jdeš to zkusit do bláta.
Pokud auto už není v záruce, je ideální najít menší servis s dobrou pověstí. Ideálně nějakej kámoš. Já to tak mám, ale není pro každýho jednoduchý dospět k tomuto stavu...
Ani ne, Audi byly prevazne servisovany v Top centru Kyjov, kde byly i koupeny. nicmene tady je to samozrejme bliz a tak mi pokracovani spoluprace z predchozich nakupu pripadlo nanejvys logicke.
Seat pujde stejne z domu, ale na podobne jednani se nezapomina.
Seat pujde stejne z domu, ale na podobne jednani se nezapomina.
Vidíš to, Kyjov to je jiná liga. Asi jeden z nejlepších servisů na Audi u nás. Až na to, že tam mají furt plno. :yes:
Souhlas, Kyjov je pro me osobne lidrem servisnich a prodejnich sluzeb v republice a cely tym muze byt na svou prace po zasluze hrdy!
hlavně až budeš Seat prodávat, nezapomeň mu natočiť na tachometru pár extra kilometrů, jinak ti ho v žádném bazaru nevemou >😒]
Tady spousta lidí mluví o tom, jak vybírat auto,aby mělo servis k ruce a nakonec zjistíš, že se ti bohatě vyplatí ujet větší vzdálenost třeba do toho Kyjova.
Ty pocity zklamání z nepřístojného jednání servisů tě dovedou právě k takovému kroku.
Chce to takové jednání zveřejňovat, jako jsi to udělal, a dělat dotyčným špatnou reklamu jak to jen jde.
PS: Mně autorizovaný servis DC-Auto v Děčíně vyměnil turbo u O1 1,9TDI 81kW cca 3 měsíce po záruce na kulanci. Je to jen o přístupu.
Ty pocity zklamání z nepřístojného jednání servisů tě dovedou právě k takovému kroku.
Chce to takové jednání zveřejňovat, jako jsi to udělal, a dělat dotyčným špatnou reklamu jak to jen jde.
PS: Mně autorizovaný servis DC-Auto v Děčíně vyměnil turbo u O1 1,9TDI 81kW cca 3 měsíce po záruce na kulanci. Je to jen o přístupu.
Trochu to zmírním. Pokyny a pravidla pro kdejakou podobnou kravinu jsou dané většinou přímo automobilkou tak, aby vyšli co nejvíce vstříc zákazníkovi. Výsledek je většinou do nebe volající kravina. Servis to vymění, na paletě pošlou čerpadlo k posouzení do prahy a podobně. Pak jsou v servise naštvaní i na zákazníka. Uvažování zaměstnance: Blb mi tu přijel po záruce a chce vyměnit kravinu za 1500 a já mám s tím půl dne psaní.
Kurňa, vždyť tem "blb" ho živí!!! Pokud si to pánové servisáci neuvědomují, měl by si to uvědomovat jejich management a pořádně jim to vysvětlit (třeba golaklíčem po hlavě)! 8-s
Ja jsem zakaznik! Kdybych se takto choval k tem svym, mohu okamzite zavrit firmu. A pokud by neco podobneho predvedl kdokoliv ze zamestnancu, tak by si nestacil ani vykli´dit suplik u stolu!
Kterykoliv zamestannec s timhle pristupem tam nema co delat ...
V jakém světě žijete, zákaznící jsou schopni reklamovat po dvou letech lak poškrábaný z myčky a chtějí vrátit auto, protože jsou v autě za jízdy turbulence při stažení zadních oken. Člověk musí být připravený na všechno. Není to tak černobílé jak ,,benzínový motor,, vlastně televize.
Dost dobre nechapu co to pises! Nereklamoval jsem ani poskrabani, ani turbulence. Reklamoval jsem pouze to, co bylo nahlaseno v zaruce, tedy nefunkcni ostrikovac svetel.
Dalsi zavady, tedy neustale zamlzovani celniho skla a rosici zadni skupinove svitilny hlasene dnes byly mnou plne hrazeny s vedomim, ze je 3 dny po. Moje chyba, byt si nedokazu predstavit, ze bych takto nekdy jednal.
Dalsi zavady, tedy neustale zamlzovani celniho skla a rosici zadni skupinove svitilny hlasene dnes byly mnou plne hrazeny s vedomim, ze je 3 dny po. Moje chyba, byt si nedokazu predstavit, ze bych takto nekdy jednal.
Píšu to z důvodu, že je spousta zákazníků naprosto vyčůraných a snaží se servis obelhat. Tvá reklamace málem v posledních hodinách tomu taky moc neprospěla. Jestli máš firmu tak sám víš jací umí být zákazníci. Pět jich je super a šestý se pokouší o různé vyčůranosti a fintičky a požaduje práce co s vlastní smlouvou už nesouvisí. S takovým je se třeba vypořádat i když si zaměstnanec. Někdy to odskáče nevinný a to bude tvůj případ.
Ja to neodskacu, auto jede na servis tam, kde mi veskere ukony bez problemu, vytacek a s prihlednutim k tomu, ze tam servisuju jina auta daji doporadku.
Tenhle souboj jsem neprohral ja, ale prodejce.
A hlavne, jeste jednou opakuju, ze jsem tam servisoval od roku 2006 Audi a par firemnich Skodovek.
Tenhle souboj jsem neprohral ja, ale prodejce.
A hlavne, jeste jednou opakuju, ze jsem tam servisoval od roku 2006 Audi a par firemnich Skodovek.
Máš sice pravdu, že takoví zákazníci jsou, ale pokud vycházím z popisu situace výše, je vcelku jasný, že tady se nejedná o reklamaci typu "když zapnu rádio, neslyším motor", ne?
opravdu slušná firma pečující o vztah se zákazníkem by jej písemně upozornila na vypršení záruky a pozvala k finální kontrole.
V případě, že to tak není, klidně si koupím auto přes internet s šestinovou marží a pak si zaplatím případný servis, s tím, že neobjednané žárovky a stěrače je nechám zase sundat a nechám si nahradit ztrátu času.
To co píšeš o drzých zákaznících to je fakt vrchol, a je vidět že zákazník je dobrý do okamžiku zaplacení, pak je to jenom onuce co si vymýšlí.
V případě, že to tak není, klidně si koupím auto přes internet s šestinovou marží a pak si zaplatím případný servis, s tím, že neobjednané žárovky a stěrače je nechám zase sundat a nechám si nahradit ztrátu času.
To co píšeš o drzých zákaznících to je fakt vrchol, a je vidět že zákazník je dobrý do okamžiku zaplacení, pak je to jenom onuce co si vymýšlí.
Chapu ze jsi nas.any, ale na druhou stranu, muzes si za to sam, terminy jsou od toho aby se dodrzovaly. Myslis ze jinde u cehokoliv, kdyz prosvihnes termin o x dni ti reknou, no tak je to jen x-dni po zaruce, to je jeste v pohode?! To, ze jsi neco predem nahlasil neni argument, to jsi teoreticky (kdyz to vezmu do extremu) mohl preventivne nahlasit cokoliv.
Krasne, ale auto a nefunkcnost ostrikovacu kontroloval pred uplynutim zaruky ten samy clovek jako vcera. Takze ano mohl jsem nahlasit cokoliv a hloupe se zeptam, co to meni na faktu, ze 3 dny po zaruce? O ostatnich zavadach jsem se nezminil, ale samozrejme, ze jsou. Secvakl jsem paty a zaplatil, ale pokud chci postupovat principielne spravne, pak chci toto zdarma.
Zase z druhe strany, ja jezdil pravidelne do servisu Porsche Olomouc s moji OII RS. Vzdy v pohode a velka ochota personalu. Pred mesicem mi skoncila zaruka a jako bych byl cizi. S pojizdnym,ale porouchanym autem volam z Jihlavy a oni mi reknou,at si to tam rovnou opravim, ze nemaji cas. Tam meli,ale inventuru...Oprava se porad protahovala,dokud jsem nebyl trosku hrubsi, pak to opravili hned. Sterac vymenovali porad dokola,ale funkci nevyzkouseli, takze taky na p... Ale nejhorsi bylo, kdyz mi auto umyli v mycce(predtim vzdy rucne), hned jsem videl, jak je to poskrabany. Ja to VZDY lestil rucne, nikdy do mycky a oni takhle... Jeste jsem videl,jak s tim priletel mladej mechanik, motor studenej a daval tomu jak na zavodech....malem jsem je tam vsechny dofackoval. Za tyden volala zenska od nich a delala pruzkum spokojenosti, nestacila lapat po dechu... 😄
Dnes to byla studena sprcha! A to uz nemluvim o tom, ze v Top centru dostanu auto umyte, vysate...proste TOP! Tito nymandi ani nepromazali vrzajici dvere!
Vysate jsem to mel jen ze zacatku, cim dal vic na to kaslali. A to jsem je posledne upozornoval, ze menim sterace zas po mesici a spatne stiraji. Pri te super prejimce jak jsem psal vyse jim rikam, at mi nazorne predvedou, jak stiraji...a jak jinak, spatne. Az pak zjistili, ze to bude asi necim jinym. Nemel jsem ale cas a musel odjet. Myslim, ze priste uz tam neprijedu.
Vysate, umyte rucne ... kde zijete 😉
Pamatuju si Porsche Praha, kde jsem si auto vyzvedl z garancky a nesvitila mu ani jedna zarovka v prave zadni lampe a na fakture oprava zaveseni vyfuku na ktere jsem upozornoval za peknych 5 prace a 5 material a na dalsi garanci o 1000 km dal smerem na zapad mi sdelili, ze na ten vyfuk co to auto z tovarny vyjelo nikdo ani nesahl ... krasny svet 😄
Pamatuju si Porsche Praha, kde jsem si auto vyzvedl z garancky a nesvitila mu ani jedna zarovka v prave zadni lampe a na fakture oprava zaveseni vyfuku na ktere jsem upozornoval za peknych 5 prace a 5 material a na dalsi garanci o 1000 km dal smerem na zapad mi sdelili, ze na ten vyfuk co to auto z tovarny vyjelo nikdo ani nesahl ... krasny svet 😄
K halířovi bych nikdy nešel. Jsou tam všeci nabubřelí, připadá mi, že pokud člověk už od vchodu nechrastí měďáky, tak se nezvednou ani z židle. Celkově jejich pojetí služeb mi je proti srsti. :-!
Určitě půjde o nedorozumění. Ty přece píšeš, žes závadu reklamoval v záruční době. Pokud ne, a reklamace se odehrála až po těch dvou letech, není nad čím plakat, záruka skončila. Nebo, kdy by jako měla skončit, druhý den, druhý týden, nebo snad nikdy?
P.S. Mírně mě překvapuje ta míra diskuzní otevřenosti v tvé osobní zpovědi. Kbyby to tu psal nějaký puberťák o zkušenosti tatínka s vylágroaným favoritem, prosím, ale zkušenej silniční veterán? Postrádám trochu nadhledu a sdělení, žes to tam pročís´od uklízečky po ředitele. Neb, přečíst si závěrečnou rezignačně uplakanou větu - "už tam nepojedu"... Pajo, píšeš to ty?
P.S. Mírně mě překvapuje ta míra diskuzní otevřenosti v tvé osobní zpovědi. Kbyby to tu psal nějaký puberťák o zkušenosti tatínka s vylágroaným favoritem, prosím, ale zkušenej silniční veterán? Postrádám trochu nadhledu a sdělení, žes to tam pročís´od uklízečky po ředitele. Neb, přečíst si závěrečnou rezignačně uplakanou větu - "už tam nepojedu"... Pajo, píšeš to ty?
Pisu to ja, prave jsem se vratil z osobniho jednani. Ve chvili, kdy byla zavada nahlasena v zarucni dobe, prestoze auto bylo pristaveno 3 dny po ni, mi dnesni osobni diskuze prisla nadmiru trapna. Jestli je to dano tim, ze je vetsina managementu spolecnosti na skoleni a servis s prodejnou je v drzeni teenagerovskeho capka oveseneho retezy stylu protreleho bazarnika je otazkou.
Vim jedine, mohu srovnavat a tim padem si mohu dovolit i tvrdit, ze uroven ostravskych servisu obecne, zdaleka nedosahuje urovne, na kterou je clovek zvykly v jinych castech republiky.
Vim jedine, mohu srovnavat a tim padem si mohu dovolit i tvrdit, ze uroven ostravskych servisu obecne, zdaleka nedosahuje urovne, na kterou je clovek zvykly v jinych castech republiky.
Bud bez obav vsude jinde je to plus minus stejne - ovsem v zakladu je to dano tim, ze si cesky zakaznik necha perfektne delat na hlavu, tak proc toho nevyuzit ze ;-\
Jak pisu vyse, jezdim normalne do Kyjova, ale Seat byl kupovany tady. Mam s cim srovnavat a je to jako 3* v Tunisku a 3* ve Francii.
Chci věřit tomu, že se pomýlili a svou chybu následně uznají.
To ja taky GTI. Uvidime v pondeli. Je to kardinalni rozdil v pristupu, za sebemensi zavadu u Audi se vedouci servisu omlouva jakoby ji sam zpusobil na lince a tady to vypada, ze jsem si auto spatne postavil sam 😄 To, ze nebyli schopni ani promazat vrzajici ridicovy dvere, vsiml jsem si az pred chvili, je jen dokreslujici informace s jakou peclivosti vozy kontroluji.
A konecnym faktem je, ze uroven dilenskeho zpracovani spanelu je s prehledem nejhorsi v ramci koncernu.
A konecnym faktem je, ze uroven dilenskeho zpracovani spanelu je s prehledem nejhorsi v ramci koncernu.
Nevím, jaký máš zaměstnání, ale já jsem živnostník a mně přijít klient s oprávněnou reklamací 2 dny po konci záruky, hanba by mě fackovala, abych se mu nepokusil vyjít vstříc... a to neprodávám auta, ale poněkud levnější zboží!
Ztratit klienta je nepomerne lehci nez ho ziskat, ale to se nekdy zamestnancum tezko vysvetluje 😉
Presne tak, u nas to neni jiny. Neni to moje, tak na to kaslu, ono to nejak dopadne.
problém bude asi skutečně jak píše Pája v absenci skušenějšího personálu v době jeho výskytu v servisu. Mladý hoch, který na jeden den převzal "zodpovědnost" za chod servisu byl asi ze svých nově nabitých pravomocí tak omámen, že si to spletl s absolutistickou mocí nějakého arabského šejka. A možná má už delší dobu v merku recepční, a holt dnes dostal šanci se předvézt jakej je tvrďák a že jemu žádný zákazník s nějakým Seátem přes hlavu nepřeroste!
V každém případě je zajímavé vidět, že dottore nekope jen za koncern samotný, ale i za jeho servisní síť. Holt i ta musí být supermainstreamová! >😒]
V každém případě je zajímavé vidět, že dottore nekope jen za koncern samotný, ale i za jeho servisní síť. Holt i ta musí být supermainstreamová! >😒]
Nepřemrz´jsi na klouzačce? Zde přece nejde vůbec o to, která automobilka, resp. servis se takto chová, ale jen a než o to, k čemu došlo. A pro mne je neuvěřitelné, že by bylo možné reklamovat v záruce a poté přistavit vozidlo a dozvědět se, co se kolega dozvěděl. Tedy na to reaguji a píši, že chci věřit, že jde o nějaké nedorozumění, neb jinak tam s nimi půjde poměrně lehce (třeba přes dovozce) zacvičit.
jasně, dovozce půjde po dealerovi jak slepice po flusu >😁 tomu sám nevěříš. Naopak sdělení tohoto typu na internetu, v blogu nebo recenzi je správná forma boje.
Zrovna Seat má zákazníků asi mraky, tak jen houšť.
Zrovna Seat má zákazníků asi mraky, tak jen houšť.
Koukám, že o vztahu dovozce x prodejce jsi toho zatím moc nepochytil.
Počítám, jak tě tak čtu, že ke svým nejoblíbenějším televizním pořadům řadíšš občanské "joudo", tedy, samozřejmě až poté, co dočteš každodenní příděl informací z blesku...
P.S. Spi klidně dál.
Počítám, jak tě tak čtu, že ke svým nejoblíbenějším televizním pořadům řadíšš občanské "joudo", tedy, samozřejmě až poté, co dočteš každodenní příděl informací z blesku...
P.S. Spi klidně dál.
nenapsal jsi na téma elaborát ty vševěde? >😒] dovozce je rád že auta pošle do sítě, jeho zákaznící jsou ti prodejci :-! takže jásná ruka co ruku myje proti hloupým endjůzrům.... ale sni dál o nesmyslu jak si dovozce došlápne na špatného prodejce :-!
Diky za varovani, o Seatu jsem trochu uvazoval (lakalo me Exeo) a ted mam zjednoduseny vyber 😄
Ja zase mam Forda Fusiona a jednoho dne mi spadlo zrcatko - to co je nalepene na celnim skle. Plast v mraze prasknul aniz bych se zrcatka dotknul. U Charouze mi to jako zaruku neuznali, takze jsem platil 950 Kc za neco co bylo v zaruce.
S Fordem jsem skoncil, Seat neni lepsi, takze to priste bude asi Skodovka nebo Mazda.
Ja zase mam Forda Fusiona a jednoho dne mi spadlo zrcatko - to co je nalepene na celnim skle. Plast v mraze prasknul aniz bych se zrcatka dotknul. U Charouze mi to jako zaruku neuznali, takze jsem platil 950 Kc za neco co bylo v zaruce.
S Fordem jsem skoncil, Seat neni lepsi, takze to priste bude asi Skodovka nebo Mazda.
Osobně si myslím, že nejde o značku jako takovou, ale že je to o lidech. Osobně mám velmi špatnou zkušenost s BMW ať už servis, či prodej. Naopak SEAT si zatím!!! nemůžu vynachválit. 😉
p.s. to EXEO bych minimálně zkusil. 😄
p.s. to EXEO bych minimálně zkusil. 😄
Dám na zkušenějšího a vracím SEAT do výběru. Díky za radu 😄
Nemínil jsem to jako radu, ale spíš jako postřeh. 😉 Minimum co můžeš udělat je objednat si zkušební jízdy u různých dealerů a uvidíš už z chování prodejců, jak se ti a co bude zamlouvat. Každopádně držím palce ať to všechno dobře dopadne.
btw. Exeo jsem měl na chvilku půjčené s moterm 2.0TSI (147kW) a bylo to velmi příjemné svezení. Rozhodně mne nadchlo více než O2 RS. 😉
btw. Exeo jsem měl na chvilku půjčené s moterm 2.0TSI (147kW) a bylo to velmi příjemné svezení. Rozhodně mne nadchlo více než O2 RS. 😉
jj. bmw v ostravě...ale i merc.... dokud nemáš tónovanou pleť nebo nějaký přízvuk tak jsi nuzna.....pak jak zjistí, že nějaký ten drobáček se za tebou táhne tak už je to klasická analní speleologie....je to hnus. Na škodu a koncern jedině TOMAN v Havířově a takový mladý týpek - Čichoň - to je přístup!
Hell nebo RT? :-!
Odpovím si sám...heller.... tam příjít do audi - samé kur.vič.ky a roz.ku.řova.čky ..... přijdeš normál - jsi vzduch. Stačí si vzít qádro - už vtírají... Ve vw - mychýrci...jo , asi jsme tu ´fakt kraj razovity..... :-!