Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën C4 - naše jízdní dojmy

Pohodlí pro značku typické, podvozek přitvrdil, ale mohl by být čitelnější, prostor a zpracování skvělé. Až se postaví tohle auto vedle nového Focuse, začne teprve ta pravá řežba.
Zpět na článek
15. 11. 2004 12:18
neregistrovaný "Vlado"
15. 11. 2004 12:28
neregistrovaný "1.6dynamic"
15. 11. 2004 13:01
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
17. 11. 2004 17:22
neregistrovaný "yossarian"
15. 11. 2004 17:07
neregistrovaný "Mno"
15. 11. 2004 20:36
neregistrovaný "mark"
17. 2. 2006 21:40
neregistrovaný "Xsara and C4"
15. 11. 2004 20:37
neregistrovaný "cyrus smith"
16. 11. 2004 15:28
neregistrovaný "Zu"
17. 11. 2004 10:13
neregistrovaný "cyrus smith"
16. 11. 2004 07:27
neregistrovaný "mahatma"
16. 11. 2004 14:12
neregistrovaný "Dzyn"
16. 11. 2004 16:16
neregistrovaný "cvm"
17. 11. 2004 02:14
neregistrovaný "misoo"
17. 11. 2004 12:34
neregistrovaný "jura"
18. 11. 2004 15:13
neregistrovaný "anonym"
18. 11. 2004 17:37
neregistrovaný "anonym"
25. 11. 2004 08:29
neregistrovaný "anonym"
11. 12. 2004 17:46
neregistrovaný "Pavel T."
14. 6. 2005 09:39
neregistrovaný "JOHNY"
30. 8. 2005 16:36
neregistrovaný "anonym"
31. 8. 2006 18:21
neregistrovaný "peter"
neregistrovaný "Vlado"
15. 11. 2004 12:18
bez titulku
Nadherne auticko...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "1.6dynamic"
15. 11. 2004 12:28
Hmm
Tak vcera som pozeral test C4 na auto motor und sport a na malo informacii od podvozku sa rozhodne nestazovali, naopak boli z neho uneseni a chvalili jeho vyborne chovanie skombinovane s mierou komfortu.
A na volant mali len vyraz "echter Hingucker" .. teda ziadna kritika, boli nadseni ..
Ale chapem nie je to ani Octavia ani Golf, takze chvalou sa musi setrit.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
15. 11. 2004 13:01
Re: Hmm
Mluvíme o prvních dojmech, ne o testu. Jinak to, že podvozek přirovnávám agilitou k Focusu, snad není kritika...
A na delší zážitky s volantem jsem také zvědavý - za prvním dojmem si ale stojím. Vydržte ještě týden. C3 s motorem 1.4 už stojí před redakcí.

Díky za ohlas


Takke si rade
neregistrovaný "yossarian"
17. 11. 2004 17:22
Re: Hmm
Kedy ste testovali Focusa ?
neregistrovaný "Mno"
15. 11. 2004 17:07
bez titulku
Jak Citrony nemam moc rad a nikdy predtim me nenadchly, vypada to, ze tohle auto by mohlo byt docela pecka - svet se meni ) Libi se mi, hodne..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mark"
15. 11. 2004 20:36
Porad je to ale francouzske auto!
Porad je to ale francouzske auto!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Xsara and C4"
17. 2. 2006 21:40
Re: Porad je to ale francouzske auto!
Presne tak, ja uz po skusenostiach s Citrenom Xsara francuza nikdy nekupim. Ak chce niekto vediet preco, nech si pozrie skutocne video na [odkaz] :no:
neregistrovaný "cyrus smith"
15. 11. 2004 20:37
displeje
já teda nevim, ale proč kurňa nemaj, když už tam jsou, všechny ty displeje stejný podsvícení!? proč je jeden oranžovej (je jich víc)a druhej bílej? docela pěknej interier, ale tohle bije do očí, asi jako když si dodatečně koupim radio s jiným podsvětlením..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Zu"
16. 11. 2004 15:28
Re: displeje
podívej, ten středový průhledový display reaguje na denní světlo, to znamená, že ve dne je "bílý" ale jakmile se začne lehce stmívat, je oranžový jako ostatní displaye
neregistrovaný "cyrus smith"
17. 11. 2004 10:13
Re: displeje
dobře,no proč teda nejsou bílý všechny? u laguny, pokud si vzpomínám, když jsem s ní jednou jel, to tak je. osobně si myslím, že bílý podstvětlení je pro oko nejpřirozenější a údaje nejčitelnější. nevím, kdo z vás má zkušenosti např. s modro-červeným u VW ale dle mě je to hrůza z který bolí oči. boužel je teď v módě oranžová a červená..(namátkou seat, nově toyota)
neregistrovaný "mahatma"
16. 11. 2004 07:27
volant
To že jsou ovladače na volantu pořád na stejném místě je podle mě lepší. Máme ve firmě auta s ovládáním rádia na volantu i pod ním a pevné ovládání pod volantem je mnohem lepší, nemusím si hlídat, kde ta tlačítka zrovna jsou. To není jen můj názor, ale i kolegů v práci.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dzyn"
16. 11. 2004 14:12
Re: volant
Musim jedine souhlasit. Mel jsem moznost vyzkouset par vozu s rozdilnym ovladanim radia a system ala Skoda me prijde podstatne min komfortnejsi...vzdycky jsem se musel mrkout, jestli ten prst davam tam kam mam. Kdyz byo ovladani pod volantem (Ford, Renault..) nemel jsem nejmensi problem, vsechno jsem ovladal naprosto intuitivne.
neregistrovaný "cvm"
16. 11. 2004 16:16
HYDRACTIVE
...skoda len, ze nema HYDRACTIVE.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
17. 11. 2004 02:14
OK
najviac sa mi paci ze na trhu taketo nieco doteraz chybalo... jednoduchy exterier a extravagantny interier. cely trh je orientovany presne naopak... odvazny krok, ale verim ze bude uspesny. urcite si najde vela zakaznikov a vela z nich "zostane" pri citroenoch, aj ked podla nich to doteraz boli "iba nejake francuzske *"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jura"
17. 11. 2004 12:34
pekne
Pekne, z profilu je ale predni previs trosku vetsi, nez by bylo dobre.
Interier me pripadne studeny a nudny. Chtelo by to vic tlacitek a hejbatek, takle jsou tam velky plastovy plochy, ktery nejsou pekny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
18. 11. 2004 15:13
Prakticka zkusenost
Dneska jsem se tim svezl,sice chvilku,ale parada.Ty displeje to je spise otazka zvyku,jinak proste super.Mam oktavku 1,8 20V SLX,v palubce porad neco vrze,perovani tvrde az des,v zadu misto tak pro rybicky,dlouhe jako krava,kufr zbytecne velky a vyhled do zadu pri couvani je kapitola sama pro sebe,vnitrnim zrcatkem cumim na oblohu a venkovni konci vyhledem u zadnich klik,kde je tech asi tak 80 zbyvajicich cm? Nova oktavka v podobne vybave by byla nechutne draha.Dalsi auta co jsem ted zkusil jsou Renault Modus,na to jak je to male tak prilis drahe,jinak OK.Laguna strasne nizka a odhlucneni hrozne,Fiat Punto skoda mluvit,leda tak ten sporting.Takze to vypada ze na jare uvitam za volantem ve firme citron C4,to auto mne chytlo okamzite.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
18. 11. 2004 17:37
Re: Prakticka zkusenost
Počkej minimálně rok, než vychytají dětské nemoce. Sám jsem před lety uspěchal tehdy novou C5, a i když teď je vše OK, tak to chvíli trvalo, než se všechny nepravosti podařilo odstranit (z 90% softwarové záležitosti).
Jinak, jak už někdo napsal: škoda, že to nemá hydropneumatické pérování. Kdysi to přece mívali i citroëny nižších tříd (GS, BX).
neregistrovaný "anonym"
25. 11. 2004 08:29
Re: Prakticka zkusenost
No jeste to budu mit pujcene na vikend a jeste i C5,zatim se stale rozhoduji,ktere z nich.C5 ma hydractive a neuveritelne pohodli,ale zase je to je velke jako krava na to ze nejcasteji jezdim po mestech.V C4 taky dost mista,vetsi vybava za stejne prachy atp.Ted babo rad
neregistrovaný "Pavel T."
11. 12. 2004 17:46
Postrehy z posedenia v C4
Páni všetkým Vám uniklo že ergonomia sedenia v C4 je oproti jej predchodkyni XARE krok dozadu, pretože sedíte viac postojačky a to nehovorím o plynovom pedáli ktorý je o kus hlbšie ako brzdový /v XARE v jednej rovine/,takže pri zmene režimu plyn/brzda zakopnete nbajskôr zboku do brzdového pedála a až potom sa zbadáte.Taktiež neviem či zadná náprava je čiastočne samoriaditeľná,lebo podvozok je z Peugeotu.To že C4 nebude Break je tragédia.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JOHNY"
14. 6. 2005 09:39
CITROEN
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2005 16:36
bez titulku
Mám C4 už niekoľko mesiacov a som s ňou maximálne spokojný. Po Subaru Legacy to malo byť druhé auto do rodiny, ale stalo sa z nej prvé. 1.6 HDI je dostatočne pružný, úsporný ( cca 4.8l nafty/100km pri normálnej prevádzke ), primerane priestraný, vo výbave nie je nič zbytočné a pritom to má svoj image - veľa ľudí sa za tým otočí. Výborná aj na dlhé cesty. Pri nízkych otáčkach by bol vhodnejší 2.0 HDI,ale pomer cena/úžitok je tam nie až taký priaznivý. Plasty sú kvalitné, ale na môj vkus je tam priveľa čiernej na ktorej pekne vynikne prach. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "peter"
31. 8. 2006 18:21
Re: uplny suhlas
Mam ho len tyzden a zatial som s nim uplne spokojny. Prvych 300 km z toho 230 v meste a spotreba 5,4 l / 100 km. Dufam ze sa dostanem na tvojich 4,8 :-)))