Pohodlí pro značku typické, podvozek přitvrdil, ale mohl by být čitelnější, prostor a zpracování skvělé.
Až se postaví tohle auto vedle nového Focuse, začne teprve ta pravá řežba.
Tak vcera som pozeral test C4 na auto motor und sport a na malo informacii od podvozku sa rozhodne nestazovali, naopak boli z neho uneseni a chvalili jeho vyborne chovanie skombinovane s mierou komfortu.
A na volant mali len vyraz "echter Hingucker" .. teda ziadna kritika, boli nadseni ..
Ale chapem nie je to ani Octavia ani Golf, takze chvalou sa musi setrit.
Mluvíme o prvních dojmech, ne o testu. Jinak to, že podvozek přirovnávám agilitou k Focusu, snad není kritika...
A na delší zážitky s volantem jsem také zvědavý - za prvním dojmem si ale stojím. Vydržte ještě týden. C3 s motorem 1.4 už stojí před redakcí.
já teda nevim, ale proč kurňa nemaj, když už tam jsou, všechny ty displeje stejný podsvícení!? proč je jeden oranžovej (je jich víc)a druhej bílej? docela pěknej interier, ale tohle bije do očí, asi jako když si dodatečně koupim radio s jiným podsvětlením..
podívej, ten středový průhledový display reaguje na denní světlo, to znamená, že ve dne je "bílý" ale jakmile se začne lehce stmívat, je oranžový jako ostatní displaye
dobře,no proč teda nejsou bílý všechny? u laguny, pokud si vzpomínám, když jsem s ní jednou jel, to tak je. osobně si myslím, že bílý podstvětlení je pro oko nejpřirozenější a údaje nejčitelnější. nevím, kdo z vás má zkušenosti např. s modro-červeným u VW ale dle mě je to hrůza z který bolí oči. boužel je teď v módě oranžová a červená..(namátkou seat, nově toyota)
To že jsou ovladače na volantu pořád na stejném místě je podle mě lepší. Máme ve firmě auta s ovládáním rádia na volantu i pod ním a pevné ovládání pod volantem je mnohem lepší, nemusím si hlídat, kde ta tlačítka zrovna jsou. To není jen můj názor, ale i kolegů v práci.
Musim jedine souhlasit. Mel jsem moznost vyzkouset par vozu s rozdilnym ovladanim radia a system ala Skoda me prijde podstatne min komfortnejsi...vzdycky jsem se musel mrkout, jestli ten prst davam tam kam mam. Kdyz byo ovladani pod volantem (Ford, Renault..) nemel jsem nejmensi problem, vsechno jsem ovladal naprosto intuitivne.
najviac sa mi paci ze na trhu taketo nieco doteraz chybalo... jednoduchy exterier a extravagantny interier. cely trh je orientovany presne naopak... odvazny krok, ale verim ze bude uspesny. urcite si najde vela zakaznikov a vela z nich "zostane" pri citroenoch, aj ked podla nich to doteraz boli "iba nejake francuzske *"
Pekne, z profilu je ale predni previs trosku vetsi, nez by bylo dobre.
Interier me pripadne studeny a nudny. Chtelo by to vic tlacitek a hejbatek, takle jsou tam velky plastovy plochy, ktery nejsou pekny.
Dneska jsem se tim svezl,sice chvilku,ale parada.Ty displeje to je spise otazka zvyku,jinak proste super.Mam oktavku 1,8 20V SLX,v palubce porad neco vrze,perovani tvrde az des,v zadu misto tak pro rybicky,dlouhe jako krava,kufr zbytecne velky a vyhled do zadu pri couvani je kapitola sama pro sebe,vnitrnim zrcatkem cumim na oblohu a venkovni konci vyhledem u zadnich klik,kde je tech asi tak 80 zbyvajicich cm? Nova oktavka v podobne vybave by byla nechutne draha.Dalsi auta co jsem ted zkusil jsou Renault Modus,na to jak je to male tak prilis drahe,jinak OK.Laguna strasne nizka a odhlucneni hrozne,Fiat Punto skoda mluvit,leda tak ten sporting.Takze to vypada ze na jare uvitam za volantem ve firme citron C4,to auto mne chytlo okamzite.
Počkej minimálně rok, než vychytají dětské nemoce. Sám jsem před lety uspěchal tehdy novou C5, a i když teď je vše OK, tak to chvíli trvalo, než se všechny nepravosti podařilo odstranit (z 90% softwarové záležitosti).
Jinak, jak už někdo napsal: škoda, že to nemá hydropneumatické pérování. Kdysi to přece mívali i citroëny nižších tříd (GS, BX).
No jeste to budu mit pujcene na vikend a jeste i C5,zatim se stale rozhoduji,ktere z nich.C5 ma hydractive a neuveritelne pohodli,ale zase je to je velke jako krava na to ze nejcasteji jezdim po mestech.V C4 taky dost mista,vetsi vybava za stejne prachy atp.Ted babo rad
Páni všetkým Vám uniklo že ergonomia sedenia v C4 je oproti jej predchodkyni XARE krok dozadu, pretože sedíte viac postojačky a to nehovorím o plynovom pedáli ktorý je o kus hlbšie ako brzdový /v XARE v jednej rovine/,takže pri zmene režimu plyn/brzda zakopnete nbajskôr zboku do brzdového pedála a až potom sa zbadáte.Taktiež neviem či zadná náprava je čiastočne samoriaditeľná,lebo podvozok je z Peugeotu.To že C4 nebude Break je tragédia.
Mám C4 už niekoľko mesiacov a som s ňou maximálne spokojný. Po Subaru Legacy to malo byť druhé auto do rodiny, ale stalo sa z nej prvé. 1.6 HDI je dostatočne pružný, úsporný ( cca 4.8l nafty/100km pri normálnej prevádzke ), primerane priestraný, vo výbave nie je nič zbytočné a pritom to má svoj image - veľa ľudí sa za tým otočí. Výborná aj na dlhé cesty. Pri nízkych otáčkach by bol vhodnejší 2.0 HDI,ale pomer cena/úžitok je tam nie až taký priaznivý. Plasty sú kvalitné, ale na môj vkus je tam priveľa čiernej na ktorej pekne vynikne prach. :yes:
Mam ho len tyzden a zatial som s nim uplne spokojny. Prvych 300 km z toho 230 v meste a spotreba 5,4 l / 100 km. Dufam ze sa dostanem na tvojich 4,8 :-)))