WhatCar? si nelámal hlavu s třídním zařazením Octavie a poslal ji do srovnávacího testu proti pěti významným zástupcům střední třídy. Výsledek: Octavia v testu zvitězila.
toyota v jizdnich vlastnostech nikdy neni uzasna, takze me vysledek neprekvapuje o z kopirovanem designu z GM ani nemluvim. Jsou to spis auta na americky a japonsky trh kde se vyzaduje vic vydrz jak dobre jizdni vlastnosti (brzdy, podvozek), ktere jsou potrebne na rychlich dalnicich v nemecku.
nejspis nevis o cem mluvis. Mohu srovnavat pouze corollu (soukroma) a oktavku (pacovni). Teda pokud se jedna o auta stejne kategorie. Jednoznacne vyhraje corolla. jak na malych silnickach, tak na dalnici, tak na brnenskem okruhu. jo a jenom mimochodem, Toyota vyrabi take Celicu a kdysi davno i Supru. Az bude nejaka Skodulena jezdit z 20% jako Supra, pak smekam a odvolavam, ze Skodovka nebude nikdy jakykoliv Toyote sahat ani po predni naraznik.
Je to dobra hovadina.Octavia by nemala sancu proti takemuto zlozeniu.A uz vobec neviem ako mohla vyhrat proti Mondeu,ktore Briti povazuju za ikonu v triede.Pripada mi to ako zaplateny test...
"podplatit se" si nedovoli zadny automobilovy casopis, protoze ma strach, ze priste mu konkurencni automobilka neda nove auto k dispozici. Taky dost casto posilaji automobilky svoje ing. na kontrolu a chteji slyset dobre duvody. Snad si nemyslis, ze nejvetsi automobilky sveta jako ford, GM (opel), toyota, se nechaji preplatit Skodovkou?
Presne tak!!! Ja ani nechapu, jak to tady muzete vubec publikovat.
To je asi draha reklama!? Kdo se v techto autech svezl, tak asi nemuze gratulovat. Nedavno jsem mel moznost svést ve 407. A oproti oktavce je to třída. Ty plasty, design,... Proste oktavka se nemuze rovnat 407 a Mondeu. Ale klidně si dál gratulujte!!!
Asi jsi jel v jiný 407 než já, ale ta moje měla krok řadící páky dlouhej asi jako Avia a navíc motor HDI byl dost netahavej. místo vzadu je s Octavií nesrovnatelné, v 407 jsem měl kolena v opěradle řidiče a hlavu zlomenou pod stropem. Jinak to není špatný auto, mě se sice moc nelíbí, ale to je jen můj dojem. A Mondeo, kamaráde kamaráde, začínám Tě podezřívat, že jsi ty auta viděl tak akorát v Auto Tipu a rozhodně jsi je neřídil...
...ale stejne si asi radsi necham Avensis. Btw. s koupi Oktavky bych par mesicu pockal. Do novin se to samosebou nedostane, ale skutecne plati, ze to chce minimalne rok, nez se vychytaj musky...
O výrobě aut toho zřejmně moc nevíš . To si škodovka mohla dovolit za totáče , že se auta dodělávala doma a vychytávaly se mouchy ,dnes k tomu musí stačit náběh zhruba půl tisícky vozů , které se stejně nedostanou na trh, ale větinou poslouží jako vozy na bariérovku. Možná si to pleteš s prvkama lepší výbavy, kde v průběhu výroby dochází k rozšiřování výbav . Jinak seriová výroba je stejná jako za rok , dva či tři, výhoda možná zpočívá ve zlevňování během několika let. K výše postaveným příspěvkům se nebudu vůbec vyjadřovat , protože to jsou lidé , kteří neznaj a nevědí , ona totiž škodovka obsazovala v popularitě a oblíbenosti první desítku již několik let po sobě.. Já třeba vím , jak jde na dračku v Británii, a nejen v Británii, ale všude tam , kde byla uvedena na trh , je tak úspěšná , že výrobáci nestačej vyrábět denní produkce se pohybuje někde kolem 620ks přičemž před měsícem to bylo ještě nějakých 500ksV příštím roce by chtěla firma docílit maxima 800 Nových oktávek na směnu.
Dávám ti vesměs za pravdu, ale co si vím tak se konstrukční závady objevují i ve vozech, které jsou již dávno v prodeji a nemluvím ted jenom o skodovce. A za zivotnost modelu jsou tyto chyby odstraňovány menší v podobě každo ročního faceliftu a větší například stažením do servisu a provedením bezplatné výměny pochybného prvku. Ale to se deje na celém svete jinak si nedovedu predstavit jak někdo uplácí zmiňovaný časopis :o))) Uplatit jde leda tak nějakou hvězdu aby řekla jak to není super auto. (např H. Ford o Lancii, nebo Loprais o AAA Auto :o))).
Je to , ale výjimka , stalo se to i u VW , kdy jim v zimně zamrzal motor , kde bylo zjištěno , špatnně zvolenej materiál na odsávání , kde kondenzovala voda , která stékala zpět do vany s olejem a v zimě po docházělo k zamrznutí , nedávno měla podobnej problém automobilka Volvo , ale tyto závady se vyskytly až po několikaletém provozu ..
By me zajimalo kolik lidi, z tech co tu na Oktavku nadava a bude nadavat se v ni svezlo??? Popr. v cem jezdi nyni? ))
Me se libi, ale trochu bych si rypl. Neni vybava Oktavky v Anglii za stejnou cenu trochu jinde??
Když tady před časem Octavia II smetla Mazdu 3, tak tady spousta odpůrců škodovky lamentovala, že to není možné a že je to zkreslené. Nyní máme před sebou test zahraniční, kde těžko počítat s patriotismem vůči škodovce a zase tady čtu, že je to nějaký podvod. Sám jsem se zůčastnil srovnávacího testu Nové Octavie s dalšími osmi vozy (mimo jiné Avensis, Primera, Accord) a musím konstatovat, že na mě Octavia udělala nejlepší celkový dojem. Není už těch rádoby podvodů a náhod nějak moc??? Není to auto spíš fakt dobrý??? Já myslím, že je.
Muzu potvrdit, ze to auto opravdu dobre je. V konkurencnich vozech jsem sice nejezdil (jen ve faceliftovem Passatovi), ale myslim, ze je vice nez srovnatelne i kdyz je razeno do nizsi kategorie.
Je videt, ze skodovka umi, v testu automotorund sport porazila Golf, coz asi v Nemecku podplacene neni. Preji jim aby dal vyvijela auta, ktera opravdu stoji za toa pridali navic i sem tam trochu koreni do pekneho, ale misty mozna zbytecne konzervativniho designu, myslim, ze se zalekli po pomalejsim prodeji Fabii v roce 2000, nicmene ta je dnes stale pekna. Navic si musime uvedomit, ze novinky z koncernu se uni objevuji az po case a i stimto handicapem dokaze byt lepsi, to je jednoznacny uspech , gratuluji panu Kulhankovi a vsem lidem okolo!
myslim, ze konzervativni design je od VW diktovany na "vystredni" design maji Seaty. Oktavie je levnejsi alternativa passatu a ma (musi) se i na neho podobat, aby zakaznici na zapade videli, ze jezdi z automobilkou od VW koncernu.
NOvy Passat ma vyjit v dubnu na trh, jsem zvedavy na jeho design
No jasně, škodovka umí, on si koncern nechá vypustit na trh auto ( nějakou škodovku) která bude lepší než vw? Proberte se! Není Vám divné, že stará Octavia byla vždy ne, Fabia taktéž a Octavia 2 to samé? Prostě Škoda je fakt nej, oni cokoliv vyrobí tak poráží koncernové auta a za ještě lepší peníze...No to je naprosto geniální. Tímpádem neznám horší marketing, než VW. A navíc kdo z vás byl v UK, tak tam se Škodou sympatizují hlavně kvůli ceně, ale jinak ji nazývají.... Ani si nepřejte myslet co si o Vaši milované Škodovce myslí a jak ji nazývají...
No neda mi. Viete co, vyhrala ale fatk neviem ako. A neviem co to ten What Car? za test uvadzal. V kazdom pripade nezabufajte ze Octavka je len sedan verzia Golfu. A Golf bol, je a aj bude jedna velka sra*ka. Uprimne si ale vzhladom na dobru cenu myslim ze ostatne auta nemaju sancu, ved 1000 libier je cca. 50000Sk albo 35000Kc a to nie je malo. Naviac, Astra a nie Vectra je konkurencia. A Toyota, ved je to japonec a stoji to bohatstvo. Ale nehadam sa s Britmi. A neviem ci to ako mnohy povedali ze je skreslene, lebo viem ze VW hadze obrovske peniaze do reklamy v casopisoch a vsetky koncernove auta ziskavaju dobre vysledky(a mna stve ze hlavne h*vna ako Golf a Toureg albo Audi) ale ved to je ich problem.
to je tvuj problem. Zajimalo by me co mas za auto...myslim ze kdybys mel novou oktavku nebo blbyho golfa ci snad audi (ciste teoreticky) tak bys sral blahem. A byl bys nejvetsi frajer ve vsi i na okrese...
japonci su v testoch - brzdy, podvozky, kvalita materialu v cocpitu vzdy slabi o skaredom design ani nehovorim.
Ak si myslis, ze VW podplacal tak preco je passat na poslednom mieste ?
Ty musíš mít určitě Benteyho, viď? Oktavka je super kára. Fakt mi jízda nadchla. A Touareg? Nechápu co se Ti na něm nelíbí? Takhle nabušený auto. A taky bych rád věděl, kde koupím za 35000Kč 1000liber? Ale jinak jsi to napsal vzdělaně.
Myslím, že britové jsou zvláštní. Mají vyhraněné názory a nekopírují vždy obecný vkus. Tím spíš je úspěch O2 cenný. Není zvláštní, nevybočuje a i když cena je (relativně) nízká, kvalitou a výbavou převyšuje své konkurenty. Co jiného má být kritériem pro hodnocení? Prostě porota Car of the Year se mýlí....
Co tim chtel basnik rici? Pokud jsi tim chtel naznacit, ze si to do te prezentace vymysleli, tak jsi mimo. Skodovka tech uspechu -tim spis v UK- nema tak malo, aby si je musela vymyslet. (Zkusmo jsem kdysi "kontroloval" zpravu o uspechu Superbu na britskych ostrovech, a dalo se to normalne dohledat; stejne dopadlo i overovani zpravy o umisteni v zebricku JDPower.)
A nenasel jsi to nakonec na strankach Skody??? Btw. ne nahodou vypadla S. Octavia ze souteze o titul "Car of the year" jeste, ze tady existuje soudny nazor v podobe mezinarodni odborne poroty!
Ten Avensis má jedinou chybu... Nevyrobili jsme ho my! proto prohrál ne vážně jsem zatím neslyšel pravdivější reklamu na auto. kdyby takové auto, jako je Avensis vyrobili Němci, nejezdil by nikdo v ničem jiném. Vždyť se podívejte, jak dobře se prodává deset let zastaralý Passat a menším pravým zpětným zrcátkem
a ty jsi, jak vidím, jeden z mých zdatných oponentů. ale nemusíš o každém, s kým nesouhlasíš, říkat, že trpí komplexy. Raději argumentuj fakty a pověz, co v mém příspěvku není pravda.
avensis je dobre aoto, len diesel nema tah, benzin zase je hlucny nad 140 a ma daleko vyzsiu spotrebu a nejazdi tak dobre ako nová oktavka
rycle manevre a je neisty.,
Staci se podivat na ceny O2 v zahranici - jsou zcela srovnatelne s porovnavanymi auty. Jiste by Skoda neurcila neumerne vysokou cenu, za kterou by nic neprodala. Prectete si take testy O1 a O2 v casopise WhatCar [whatcar.com]a najdete tam i duvody, proc je O2 hodnocena vysoko.
Já nevím že se vzrušujete. Škodovka dostane nějakou cenu a samozřejmě pár zamindrákovaných psychopatů musí za každou cenu dokazovat, že to bylo podvodem, podplaceno a bůhvícoještě.
Mna najvaic potesil clanok,kde jeden "renomovany" britsky novinar vyslovil tezu ze nova Skoda Octavia v mnohom predci Bmw radu 3.Tak uz fakt neviem z akeho dovodu su ti Briti taki posrati.Nevravim ze Octavia je zle auto,ale niektore vyroky a porovnania su ozaj silna kava.