Chrysler bude pod vedenim italskeho reditele bojovat za dosazeni kvality...Fordu. Vsimnete si, kolik vzajemnych nesmiritelnych rozporu je v te jedine vete obsazeno... >😁
SkyDriver
0
A co jsi dokázal ty??
jirka1203
0
>😁 už toho dokazal dost nie?
0
Co to je proboha za argument? 8-s
kuko
0
to víš, musíš si dávat vždy vyšší a vyšší cíle. VW už v kvalitě překonali tak musí dál. Takže teď je na řadě Ford, pak možná i Rencek 😉
wolff
0
V americkém měřítku má Ford lepší kavlitativní pověst než Chrysler... to je pradvda, co tě na tom udivuje...?
Nemylsím si však, že by tím cílem byl Ford... MYslím, že tam jsou uvedeny i jiné automobilky...
kuko
0
marná snaha, dokaď se Chryslery nevrátí k TDI je to vyhazování peněz 😄
jazva
0
a najlepšie k PD, ktorého sloganom je SOM RÝCHLY A VYTRVALÝ! (rýchlo sa unavím a dlho mi to vydrží) >😒]
kyklop
0
mozes porovnas s MAM MALY, ALE RYCHLO SA UROBIM
Anonym
0
Tak Ford poslední dobou hodně mákl, GM u některých zanček jako Buick, Chevrolet či Cadillac, tky, zatímco Mercedes na kontrolách kvality štřil jak mohl, když vlastnil Chrysler.
Jedině dobře, pokud se kvalita zlepí, zejména u elektroinstalace...
jossalito
0
Máš někde více informací o tom, jak Mercedes šetřil u Krejsléra na kvalitě?
Anonym
0
Jistě. Není problém.
[odkaz]
Klaudius
0
Kokso, normálne mi ich je ľúto. Len uvažujem, z čoho sú tak vyžraní, keď tak málo zarábajú. Asi sa netreba diviť, že im plat stačí sotva na nájom a jedlo...
A ešte im to tam okorenia aj Nemci... ;-\
Anonym
0
Přímo z první ruky od dělníků, co tam pracujou...
jossalito
0
No, je těžko soudit, jestli zrovna zmlsaní američtí dělníci mohou soudit, co je pro automobilku dobré a co ne. Němci chtěli udělat hlavně restrukturalizaci, která byla nutná. Jestli se jim to povedlo, težko říct. Předpokládám ale, že více lidí, než tam pracuje teď, už tam asi nikdy pracovat nebude.
Každopádně díky.
Anonym
0
Tak je podstatné to číslo - za Chrysler Corp 15 lidí, za DimalerChrysler 3 lidi.
Myslíš že 3 lidi uhlídaj kvalitu?
A že Dimaler štřil na správným místě??
Já byh řekl že teda vůbec a tak kvalita za Daimleru rozhodně nahoru nešla...
Já můzu soudit nejlíp z vás všech, jezdím Chryslery skoro 6 let...
Mercedes to celý totálně pohřbil, převazla automobilku, která byla v roce 1998 v černých číslech a přivedl jí do červených....
Tím že tam cpal svojí zastarolou techniku a výrobky které produkoval jako nové měly někdy podivný design a ktomu ještě tu kvalitu...(např. aktuální Sebring).
A zcela ignoroval vývoj malých vozů.
jme
0
v případě mého Fusiona si zas tak moc nemákl.
KANKUNEN
0
Hele chytrolíni obracejí Evropu. Vlastně je vyhlášená italská kvalita a německý design. Není těžké trefit špatný Passat s TDI a škaredé italské auto, ale celkově je kvalita na straně němců a italové mají hezčí auta.
Nemylsím si však, že by tím cílem byl Ford... MYslím, že tam jsou uvedeny i jiné automobilky...
Jedině dobře, pokud se kvalita zlepí, zejména u elektroinstalace...
[odkaz]
A ešte im to tam okorenia aj Nemci... ;-\
Každopádně díky.
Myslíš že 3 lidi uhlídaj kvalitu?
A že Dimaler štřil na správným místě??
Já byh řekl že teda vůbec a tak kvalita za Daimleru rozhodně nahoru nešla...
Já můzu soudit nejlíp z vás všech, jezdím Chryslery skoro 6 let...
Mercedes to celý totálně pohřbil, převazla automobilku, která byla v roce 1998 v černých číslech a přivedl jí do červených....
Tím že tam cpal svojí zastarolou techniku a výrobky které produkoval jako nové měly někdy podivný design a ktomu ještě tu kvalitu...(např. aktuální Sebring).
A zcela ignoroval vývoj malých vozů.