Chrysler musí změnit svou velkoobchodní mentalitu a soustředit se na kvalitu. To je hlavní poselství Sergia Marchionneho z jeho rozhovoru na detroitském autosalonu.
Chrysler bude pod vedenim italskeho reditele bojovat za dosazeni kvality...Fordu. Vsimnete si, kolik vzajemnych nesmiritelnych rozporu je v te jedine vete obsazeno... >:D
Tak Ford poslední dobou hodně mákl, GM u některých zanček jako Buick, Chevrolet či Cadillac, tky, zatímco Mercedes na kontrolách kvality štřil jak mohl, když vlastnil Chrysler.
Jedině dobře, pokud se kvalita zlepí, zejména u elektroinstalace...
Kokso, normálne mi ich je ľúto. Len uvažujem, z čoho sú tak vyžraní, keď tak málo zarábajú. Asi sa netreba diviť, že im plat stačí sotva na nájom a jedlo...
A ešte im to tam okorenia aj Nemci... ;-\
No, je těžko soudit, jestli zrovna zmlsaní američtí dělníci mohou soudit, co je pro automobilku dobré a co ne. Němci chtěli udělat hlavně restrukturalizaci, která byla nutná. Jestli se jim to povedlo, težko říct. Předpokládám ale, že více lidí, než tam pracuje teď, už tam asi nikdy pracovat nebude.
Tak je podstatné to číslo - za Chrysler Corp 15 lidí, za DimalerChrysler 3 lidi.
Myslíš že 3 lidi uhlídaj kvalitu?
A že Dimaler štřil na správným místě??
Já byh řekl že teda vůbec a tak kvalita za Daimleru rozhodně nahoru nešla...
Já můzu soudit nejlíp z vás všech, jezdím Chryslery skoro 6 let...
Mercedes to celý totálně pohřbil, převazla automobilku, která byla v roce 1998 v černých číslech a přivedl jí do červených....
Tím že tam cpal svojí zastarolou techniku a výrobky které produkoval jako nové měly někdy podivný design a ktomu ještě tu kvalitu...(např. aktuální Sebring).
A zcela ignoroval vývoj malých vozů.
Hele chytrolíni obracejí Evropu. Vlastně je vyhlášená italská kvalita a německý design. Není těžké trefit špatný Passat s TDI a škaredé italské auto, ale celkově je kvalita na straně němců a italové mají hezčí auta.