Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výroba motorů Aston Martin přesunuta do Německa!

Ručně vyráběné motory Aston Martin V8 a V12 již nebudou vznikat na britské půdě. Mateřský koncern Ford vzal produkci pod svá křídla, když vyhradil prestižní motorárně jednu z budov v motorárně Fordu v německém Kölnu.
Zpět na článek
4. 11. 2004 10:05
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 11. 2004 13:23
neregistrovaný "Mageo"
4. 11. 2004 13:54
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2004 14:58
neregistrovaný "Mageo"
4. 11. 2004 15:18
neregistrovaný "mates"
5. 11. 2004 12:41
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2004 14:23
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 11. 2004 08:58
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 11. 2004 11:06
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 11. 2004 12:46
neregistrovaný "mates"
7. 11. 2004 18:19
neregistrovaný "mates"
8. 11. 2004 13:37
neregistrovaný "mates"
8. 11. 2004 15:15
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2004 10:35
neregistrovaný "mates"
5. 11. 2004 12:48
neregistrovaný "mates"
7. 11. 2004 20:46
neregistrovaný "martij"
8. 11. 2004 11:44
neregistrovaný "Fik"
8. 11. 2004 19:04
neregistrovaný "Johny"
neregistrovaný "Fik"
4. 11. 2004 09:50
proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepochop
Jaguar je uz pohrbeny, predpokladam nekdy okolo roku 2006 3,5 metru auto s motorem 1,1hdi a ted zacina nicit Astona fuj
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 11. 2004 10:05
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Mas v tom trochu zmatek, chlapce ... 1) Jaguar na tom byl pred Fordem vyrazne hure 2) Astonu se dari ... Jsi totalni diletant a jeste to vystavujes na odiv; a samozrejme TY jsi tady tim, kdo nepochopil - a nepochopil jsi tu skutecnost, ze i anglicka auta si na sebe musi vydelat. Nikdo ti za smejd (coz byly Jaguary pred odkoupeni Fordem) nezaplati horentni sumu jenom proto, ze je z UK. Dobra rada zadarmo - uz se k problemu radeji nevyjadruj.
neregistrovaný "Mageo"
4. 11. 2004 13:23
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
no smejd to mozna byl, ale ta auta mela dusi... ted to jsou prerostla mondea!!!
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2004 13:54
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
A ktera, prosim? Jsi opravdovy znalec znacky, ze?
neregistrovaný "Mageo"
4. 11. 2004 14:58
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
treba x-type
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2004 15:18
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Co je na X-Typu tak strasne stejnyho jako na Mondeu?
neregistrovaný "uomo"
5. 11. 2004 08:03
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
bohuzel ma x-type s mondeem spolecneho az moc, pouziti stejnych komponentu je zhruba na urovni golf/oktavka
neregistrovaný "mates"
5. 11. 2004 12:41
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Uz jsi v nem nekdy sedel? Nebo vychazis z toho, ze jsi se nekde docetl, ze ma stejny cudlik ovladani svetlometu?
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 11. 2004 14:23
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
usmevny prispevek; nicmene ty sam si kupujes auslusove vyrobky s dusi, vid? pred Fordem sel o Jaguaru for, ze musis mit Jaguary dva - jednoho do servisu a jednoho na jezdeni ... takovy auto by sis koupil? samozrejme nekoupil, ale ty reci o dusi znej tak zasvecene, vid? :o))
neregistrovaný "Fik"
5. 11. 2004 08:28
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
promin, ale mozna musel stat jeden Jag v garazi navic, ale e-type, xj-s nebo xj12 byly uzasne stroje vzbuzujici emoce, doted kdyz je nekde potkam, je to uzasna vec, ale nynejsi sterilni sko vypadajici skoro jako korejec, nebo xtype me fakt neberou. XKR nebo XJR je jine kafe, ale bojim se toho, ze nove XK uz bude bohuzel mnohem horsi nez to nynejsi...neco jako RD6
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 11. 2004 08:58
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
problem je v tom, ze ty mluvis o tom, jak ta auta VYPADAJI - to samozrejme neni kompletni "duse", pritom hledisko pouzitelnosti uplne ignorujes, coz je samozrejme dano tim, ze pro tebe s nejvetsi pravdepodobnosti (stejne jako pro me) je koupe naprosto NEREALNA; proto se v myslenkach nedostanes dal nez k tomu, jak auto vypada ... ale kupujiciho samozrejme zajima i pouzitelnost toho, za co vyplacne x-desitek-tisic liber ... troufam si tvrdit, ze rozhodujici faktory jsou serazeny pesne obracene - "ano, sice to vzbuzuje emoce, ale copak s tim muzu nekam jet?" ... a ktere ze z tech dnesnich aut od Jaguaru je sterilni? X-Type? jestli si X-Type spletes s korejcem, tak potom si s nim spletes nejspis vsechno; nebo S-Type? ten ma (co se vzhledu tyce) z dnesnich Jaguaru ke korenum mozna nejblize; XJ a XK jsou podle tebe v pohode ... co zbyva?
neregistrovaný "Fik"
5. 11. 2004 10:41
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
no ja nenutil Jaguar aby dela stovky tisic aut rocne a podbizel se reznikum a zelinrum predchozi styl prace napr. v 80 letech za Egana se mi libil vic nez hura akce typu F1 nebo aut typu X type. No ale asi mame na vec jiny nazor...
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 11. 2004 11:06
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Za to, ze se ti predchozi produkce Jaguaru libila vic, si toho jeho zamestnanci v potravinach moc nekoupej; ony (tebou opovrhovane) prodeje Jaguar proste potrebuje ... Tys Jaguar nenutil, protoze te zajima jenom "duse". Jenze kdybys mel to auto vazne kupovat, zacnes se naprosto samozrejme ptat i po kvalite a prakticke pouzitelnosti toho auta; a ta byla pred Fordem vyrazne slabsi - to je fakt, se kterym nic neudelas (i kdyz ho zatim ignorujes). Jaguar prodeje POTREBUJE, s Fordem se mu zvysily (i kdyz treba existuji veci, ktere by se daly udelat lepe); takze tvoje reci o "dusi" jsou tvuj nazor, ale tenhle "tvuj nazor" by v realnem svete nejspis Jaguar davno promenil v historii ("ktera mela dusi" :o). ///

Navic podle nekterych studii Jaguaru paradoxne skodi prave jeho prilis dobra (az "majestatni") image, a potencialni zakaznik jde ke konkurenci proste kvuli lidem okolo - zavist apod. (Ale tohle jsem cetl v jakesi debate snad pred 2-3 roky; nevim, jestli to mohlo mit nejaky zasadni vliv tenkrat, a uz vubec nevim, jak to vypada dnes.) ///

mej se ///

BTW RD6 se taky bojim, ale kdyz to Jaguaru pomuze v prodejich (takze se bude dal vyrabet XJ), budu jenom a jenom rad (protoze za muj nazor na dokonale XK-cko si toho Jaguar moc nekoupi) ...
neregistrovaný "Fik"
5. 11. 2004 11:15
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
hmmm... vis v tech 80 letech, kdy jaguar delal 12 valcove stroje, supersport XJ 220, vyhraval Le Mana to nebyla spotrebka... bylo to neco jako maserati, porsche... ted se z toho stava neco co mi nesedi... bohuzel az ukonci vyrobu nadherneho XK tak pro me konci je mi to moc lito, zajimaji me od roku 84, kdy jsem je jako maly kluk videl vyhrat v Brne na ME cestaku....myslim ze Jaguar mel zustat vyjimecny...
neregistrovaný "mates"
5. 11. 2004 12:46
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Vim, ze jsi velky fanfa Jagu a proto me tvoje reakce trochu zarazeji. Nekde jsem cetl, ze Jag ma v evrope 0,4% trhu. Pripada ti to jako tuctovka? V CR rocni prodeje novych aut neprekroci stovku. Takze suma-sumarum je to stale endemit. Opovrhovany X-Type je degignove stejne pojaty jako XJ, ketre ti nevadi. Z vlastni zkusenosti ti musim rict, ze Jag je stale neco jineho a to nejen auto, ale pristup k zakaznikovi. Chtelo by to trochu duvery, to ze je soucasti velkeho koncernu z nej nedela VW! Projev svoji duveru a stan se zakaznikem
neregistrovaný "Fik"
5. 11. 2004 13:07
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
no vis je tu problem - neustale klesaji prodeje v USA - vsem znackam z Automotive - jaguar, land rover... a pada i relativne nove a levne xko, proc tedy kdyz stoji podobne jako priblbly Buick, se ho neprodava vice? mam pocit ze majitel Jagu chce byt v necem vyjimecnem... a ted mozna ten pocit nema... kdyz se kouknes na jejich media site a proctes si prodeje je to des, jedine Xk se v nekterych mesicich prodavalo vic nez loni...
neregistrovaný "Fik"
5. 11. 2004 13:11
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
jo a jeste jedna vec k velkemu koncernu - provozuju stranky o zavodnich jaguarech a kdyz jsem obcas pozadal jaguar o pomoc pri nejakych detailech, tak mi odpovedela nejaka zenska z jejich marketingu ze bohuzel nic nemaji... V tech 80.letech mi kdyz jsem je o neco pozadal prichazely jak z Jagu tak z TWR spousty veci, takze mam doma vse mozne od tech. detailu XJR6-15, ale ziskat z nich ted nejakou vec kterou bych mohl pouzit na web - to je des
neregistrovaný "mates"
7. 11. 2004 18:19
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Nizke prodeje XK jsou mozna dany tim, ze je to v soucasne dobe nejstarsi model v nabidce. Je znama podoba noveho XK a mozna, ze zakaznici cekaji? V jednom mas pravdu, je neco shnileho ve vedeni Jagu a netyka se to jen zminovane dostupnosti materialu. O tom tvem webu vim a proto me tvuj pristup trosku zarazi. Pokrok nezastavis a Jag musi reagovat na pozavadky zakazniku, proto 4 kolka, nafta atd. Neznamena to ale, ze by ta auta stale nemela "duch" znacky.Mel bys vyuzit moznosti, ze v ceskem zastoupeni jsou normalni lide a pokusit se neco dostat z nich. Jinak opravdu bys mel zauvazovat, jestli by sis nemel nejakeho Jaga koupit, kdyz nebudes chtit noveho, tak urcite koupis nejakou rozumnou ojetinu To je nesporna vyhoda Jagu, 3 lete auto koupis za velmi rozumnou cenu.
neregistrovaný "Fik"
8. 11. 2004 11:43
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Pozde pred dvema mesici jsem koupil Merivu takze Jag bude zase muset pockat treba jednou... ale rozhodne bych chtel mit nekdy v garazi treba XJ-S... i kdyz asi realnejsi bude ojety 5 let stary x-type
neregistrovaný "mates"
8. 11. 2004 13:37
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Tak to vidis A takovych je vas vetsina. Mudrujete, ale svoji oblibenou znacku si nekoupite. Za ty penize co jsi dal za Merivu bys mel 3 leteho X-Typa 3.0 v plny nalozi Jinak rozumny XJS lze koupit v rozmezi 250-300 tisic.
neregistrovaný "Fik"
8. 11. 2004 14:37
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Ja vim jenze XJS si koupim az kdyz budu mit garaz... pozinkovana meriva mi venku vydrzi, ale xjs by se mi mohla rozpadnout... chci ho jako vikendove auto A co Ty - uz mas jaga? pokud jo, jaka je spokojenost? splnilo to to co jsi ocekaval?
neregistrovaný "mates"
8. 11. 2004 15:15
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Napis na big.cat@quick.cz, at nevedeme hovory, ktere ostatni nezajimaji, na zdejsi diskusi.
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2004 10:35
Re: proboha at uz necha Ford Astona a Jaguar zit, vubec nepo
Proc si myslis, ze je Jag pohrbeny?
neregistrovaný "mates"
5. 11. 2004 12:48
Kde je Fechta?
Potrebujem informace od zdroje
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "martij"
7. 11. 2004 20:46
paradoxy
zaujimava novinka. zvlast v kontexte poslednych udalosti v nemeckom automobilovom priemysle. VW v totalnych ***, GM aka Opel redukuje a presuva vyrobu do lacnejsich lokalit. a AM presuva vyrobu prave sem.ale v porovnani s UK aj to zasrate Nemecko vychadza lacno.a s tou menovkou na motore to nemusi byt take hrozne - skratka Nemcuri motor poskladaju a v UK prejde kontrolou a ten pracovnik si ho oznaci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fik"
8. 11. 2004 11:44
jaguar pro 24 H Spa
na adrese [odkaz] - napsali do meho guestbooku...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny"
8. 11. 2004 19:04
Ford-koncernovapolitika
Tak chlapi pocuvajte. Bidim ze sa tu hadate ohladomJaguara a Astona a Fordovho posrtaeho systemu. Ide im len o to aby boli lepsi. Xatial najizolovanejsim je Volvo a jediny v provnani Ford-GM vyhrava(u GM je konkurencia Saab). ALe myslim si ze Aston a Jaguar by mali ist na zlacnenie produkcie, no zachovanie exkluzivity. Jaguar sa teraz predava viac, ale uvidite ze konecny efekt bude na p*cu. Ako aj u Astona. Uvediem priklad-Lincoln. Lincoln bol velmi prestizny(v USA najprestiznejsi) automobilovy vyrobca. Ford ho prbral lebo sa predaval malo a chceli ho presadit. S tym ze zludovel Jaguar zludovel aj Lincoln. Prisiel model LS6/8 urceny pre Europu no nakoniec ho stiahli leboby konkuroval S-type(vzhladom an rovnaku techniku a lepsiu cenu) , novy Town Car je len Ford Crown Victoria v luxusnej verzii. A Navigator? Expedition.Vysledok? LS je nepredajni, zatial co konkurntne(ak on moze konkurovat) BMW 5,BMW7 a MB E a S a taktiez Lexus GS a LS ficia po Amerike. Town Car ako strech limo sa uz pomaly nepouziva(ved Bush ma Cadillac DeVille) a Navigator je nepredajny zatial co konkurent s trochu horsimi kvalitami ale zato vlastnymi komponentami Cadillac Escalade lame rekordy. Lincoln sa teraz v Amerike nepredava. Jaguar konkuraoval na zaciatku 90.tych rokov Rollsu a teraz iba BMW a MB a o par rokov asi Peugeuotu. V tomto smere si myslim ze tato Fordova politika je v kratkom ohlade uspesna ale enma velke vyhliadky do buducnosti. Tkze FOrd vs.GM-zatial vedie GM. Ford vs. Volkwagen- v USA Ford v Europe VW, a FOrd vs Daimler Chrysler- zatial Ford ale asi to bude DaimlerChrysler v konecnom dosledku.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku