Sedm motorů, čtyři karosářské verze a jeden koncept jako zákusek – Ford představil Focus vskutku rozmáchle. My jsme první předsériové exempláře trápili na klikatých silničkách italského Toskánska.
chlapi, máte pravdu. V interiéru má Ford hodně co dohánět... Ale o kvalitách všeho ostatního není pochyb. Fordu věřím. A doufám že nám připraví něco víc než ST170. Chtělo by to aspoň ST200... i když si ho
nechem zaparat, nevidel som ho nazivo, ale ten zadok sa mi moc nepozdava...v kazdom pripade, viezol som sa v starom focuse a ten podvozok bol super. a novy je asi este lepsi...uz sa tesim az sa zveziem
tos mě fakt pobavil a z čeho má interiér vyrobenej Golf? a z čeho Megane? a z čeho 307? samozřejmě, že plasty,plasty,plasty. nezapomeň v jaký si třídě. Tady na dřevo a kůži nenarazíš. a pokud jo, tak ve výbavě s cenou, za jakou můžeš mít limuzínu.
A co se týče VWčkářskejch keců o "kvalitě plastů"...nejsem slepej opěvované "kvalitní plasty" například ve škodovkách vypadají naprosto ohavně a lacině. U Audi podstatně líp, ale to jsme zase v úplně jiný třídě, kde mnohá konkurence má interiér už od pohledu z mnohem hezčích materiálů (hlavně Jaguar a Lancia. to jsou hodnotné interiéry!)
Muzu jen souhlasit....v C-Maxu jsem sedel a kvalita interieru se me zdala v poradku a nevim kdo by chtel mit pristrojovku potazenou kuzi, vyplnenou drevem ci karbonem v tehle tride hech
Tak pod tohle bych se take podepsal.Uz jsem si mylsel, ue jsem sam kdo to takhle vidi.Porad jsem slysel a cetl jak ma vw spickovy interiery, tak jsem se jel projet passatem 96 a zadny zazrak jsem nevidel a napr z ty gumy(nebo co to je, kazdopadne je to odporne) na vnitrnim madlu dveri jsem dostal husinu.A o designu se snad ani nema cenu bavit.Vzdy se musim smat kdyz si nekde prectu, jak ma novy A3 nebo G5 krasny interier (takovou hruzu bych nechtel ani v dodavce) a pak o par stranek dal je test Alfy 166.. a tam napisou, ze interier je zastaraly.Ale samozrejme kazdy ma jiny vkus-co se libi mne nemusi se libit nikomu jinemu a naopak.
no a teď se vyrábí jiný Passat? já myslím, že VW ve střední třídě stále nabízí onoho kmeta, který se konkurenci ani neblíží. Pravda osvěžený vzhled a možná i jiné plasty, ale i tak nechápu, proč ho musí mít každej Tonda.
No taky mi ten design moc nepřipadne, jsem velkej fanda Fordu, ale musím říct, že zadek je fakt jak ze straýho vydání.osobně mi to připomíná straýho Rovera ze seriálu Proffesionals .Ale podvozek to bude mít určitě božskej jak každej Ford. A k těm plastům : nejhorší plasty má koncern VW , kdo v tom seděl tak ví o čem mluvím.Plasty v novým Focusu jsou moc pěkný a barevně sladěný, daleko líp než v octavii II .
jako většina posledních fordů. Tak to dopadá když Němci dělaj auta pod taktovkou Američanů. Vlastně snad jediný hezký auto evropskýho forda byla sierra. ale s kvalitou šli v poslední době nahoru, a vzhledem k tomu, že v téhle třídě je to teď docela bída, tak je to zajímává alternativa proti Oktávce. Ale osobně bych šel do Mazdy 3, jakože jinak Japonce nemusim. Nekamenujte, jenom názor nic víc
ale to nevies ze niektory ludia by do napriklad japonca nikdy ani len nenastupili ??? ved je to predsa JAPONEC !!! napriek tomu ze sa vozia na focuse, ktory ma polovicu suciastok totoznu s nenavidenym japoncom... su trapni... a to vsetko len pre to, ze pocul niekoho, kto pocul ze sa mu nejake auto japonskeho povodu raz pokazilo.
neznasam takych "odbornikov", ktori zasadne tvrdia ze nejaka znacka XY je lepsia ako vsetky ostatne a to len preto ze maju uz 5 rokov znacku XY a su spokojni. keby mali 5 rokov znacku ZZ, tak zasa nedopustia na znacku ZZ a zhadzuju vsetky ostatne znacky. to su ti pravi soferi !!
o nejake (vazne minene) zasti vuci japoncum slysim poprve ... vetsinou je to spis o tom, ze maji drahe nahradni dily a servis (ja sam nevim, jak moc je/neni to dnes pravda, ale lido to porad odrazuje)
vypadá dobře . možná by mu slušel víc snížený přední spojler, zdá se mi, že ho ukončili nějak moc brzo, ale zase ten černý plast je praktičtější, patníky jsou ***...
Je to trošku nezvyk, ale na 1.generaci jsem si taky chvilku zvykal, než se mi začala líbít...asi tak hodinu
Páni, mal som možnosť sa na Focuse II zviesť. Je to fakt paráda. Na obrázkoch nie je vidieť aký je široký, ale v skutočnosti . Aj zadná časť, ktorej som sa trochu bál je OK. Treba si na to zvykúť. Sú tam veci, ktoré sa dajú kritizovať ale, tie jazdné vlastnosti presvedčia.
pravdu povediac, sa mi tato verzia focusu zda ako keby mala byt pred tou starsou, ktora sa mi zda modernejsia (az na blby interier, ktory sa mi viac paci v tejto novsej verzii). keby sa dal tento interier do starsej verzii aj s novym podvozkom, tak by to bolo zaujimave auto... takto je z toho nic moc... OBYCAJNE auto ktore nicim nenadchne... ked si predstavim stylovu palubovku so sexy exterierom v novej astre alebo uz tradicne elegantny golf, napada ma ze cim tak asi chce konkurovat novy focus. hej, ma pekny volant, ale ostatne mi vsetko pripada ako keby bolo uz dobre 4 roky pozadu...
a mimochodom, dakujem redakcii za 20 obrazkov na prednu masku a 30 obrazkov na zadne svetla, len prosim vas, nie ze vas napadne to auto odfotit z profilu !!!
všichni srovnávaji nový focus s designem starší mazdy ale to si nikdo nevšim obrovské podobnosti s C4 tedy alespoň podle dostupných fotografii mi to tak připadá (hlavně tedy ta záď)
Čo si chcel tým povedať? Ja som to pochopil tak, že C4 sa podobá na Focus II. Veď Focus II bol skôr ako C4.
K poznámke, ktorú písal Misoo. Vieš čím nemôže Astra a Golf konkurovať Focusu II? To sú jazdné vlastnosti a vnútorný priestor na zadných sedadlách a v batožinovom priestore. Focus jednotku Astra a Golf dobehli v jazdných vlastnostiach v dobe, keď končí. Myslíš, že nový Focus bude horší? Jazdil som na ňom a viem, že je zase lepší. A ak Ti zaleží na vzhľade a nie na Tvojej bezpečnosti tak utekaj do Oplu a VW. Zdravím všetkých prijaznivcov kvalitého podvozku a konzervatívneho designu!
Sice jsem v něm nejel, ale 2 dny viděl, jaký byl o něj na autosalonu v Paříži zájem. Oproti 1. generaci nic-moc zájem. Řemeslné zpracování také žádná sláva.Zadní dveře bouchaly krásným plechovým zvukem, boční také mohly být lepší.Oproti Mazdě 3 je to celkově bída.Tam relativně dokonalé.
Iba malý technický dotaz...
bezstupňová prevodovka má názov CVT, skratka VCT v terminológii Fordu znamená Variable Camshaft Timing - čiže variabilné časovanie ventilov. Inak pekný článok, máme podobné jazdné dojmy...
neviete niekto ako je to s bubnami na zadnej naprave? Co som sa zatial docital tak kotuce vzadu maju len 2-litorve motory (benzin aj dizel). Zda sa mi to trocu cudne v dnesnej dobe pouzit na auto s takymito jazdnymi vlastnostami vzadu bubny. Zvlast ked je podvozok identicky s mazdou 3 a volvom S40 a tie maju kotuce vsade pri vsetkych motoroch... nemam proti "dobrym" bubnom nic ale kotuc je kotuc...