Ekonomika
Trochu jsem s nim jezdil (pochopitelne s 2.0TDI) a je mi velmi sympaticky. Bohuzel pro mne trochu maly a pro zenu se zda trochu velky. Jen nekolik pozitiv a negativ😒br />
+++ vyborne programove osetreny motor TDI, ktery nabizi subjektivne vyssi vykon, nez je uvedeno v datasheetu, vyborne jizdni vlastnosti, design exterieru i interieru na jednicku, utulna sedadla, prostorny interier, zkratka klady vysoce prevazuji nad negativy.
Negativa: prilis tlusty venec volantu pro zenske ruce, zejmena v oblasti "madel" v poloze za 10 minut druha, chromovany smajlik na volantu je spise odpudivy, vadi mi "kelimky" okolo pristroju na palubce, celosklenena strecha je rozhodne negativem, zejmena u ni chybi klasicky zatahovaci pevny nepruhledny "sibr", ktery by teplotne, svetelne i hlukove izoloval sklenenou strechu od vnitrniho prostoru. Jestlize neni ke koupi varianta s beznym sibrem, t.j. odsouvaci strechou pouze nad prednimi sedadly, je celosklenena strecha jako nahrada bezneho sibru vicemene nepouzitelna a je pouze nesmyslnym a zcela nepraktickym modnim vystrelkem, a to zejmena plati stejne o te vnitrni "sitce na motyly", ktera ma slouzit k castecnemu "zastineni" toho skleniku. Sklenene strese, bych dal nekolikanasobne minus! Vypada to jako by to bylo zkopirovane z nejakeho nepraktickeho francouzskeho krapu. Fuj! Dalsim nedostatkem je u tohoto jinak velmi praktickeho a prijemne reseneho vozu fakt, ze po sklopeni zadnich sedadel nevznikne zcela rovna plocha. To je v Cechach zretelnym handicapem pro prakticky myslici uzivatele tohoto vozu. Poslednim negativem je (obavam se) pravdepodobny zajem kriminalnich zivlu. Tento vuz se bude krast a vykradat vice, nez jine srovnatelne male SUV. Ale to je dan za vysokou hodnotu vozu a ostatni vozy staje koncernu VW na tom nejsou bohuzel jinak. 😒
+++ vyborne programove osetreny motor TDI, ktery nabizi subjektivne vyssi vykon, nez je uvedeno v datasheetu, vyborne jizdni vlastnosti, design exterieru i interieru na jednicku, utulna sedadla, prostorny interier, zkratka klady vysoce prevazuji nad negativy.
Negativa: prilis tlusty venec volantu pro zenske ruce, zejmena v oblasti "madel" v poloze za 10 minut druha, chromovany smajlik na volantu je spise odpudivy, vadi mi "kelimky" okolo pristroju na palubce, celosklenena strecha je rozhodne negativem, zejmena u ni chybi klasicky zatahovaci pevny nepruhledny "sibr", ktery by teplotne, svetelne i hlukove izoloval sklenenou strechu od vnitrniho prostoru. Jestlize neni ke koupi varianta s beznym sibrem, t.j. odsouvaci strechou pouze nad prednimi sedadly, je celosklenena strecha jako nahrada bezneho sibru vicemene nepouzitelna a je pouze nesmyslnym a zcela nepraktickym modnim vystrelkem, a to zejmena plati stejne o te vnitrni "sitce na motyly", ktera ma slouzit k castecnemu "zastineni" toho skleniku. Sklenene strese, bych dal nekolikanasobne minus! Vypada to jako by to bylo zkopirovane z nejakeho nepraktickeho francouzskeho krapu. Fuj! Dalsim nedostatkem je u tohoto jinak velmi praktickeho a prijemne reseneho vozu fakt, ze po sklopeni zadnich sedadel nevznikne zcela rovna plocha. To je v Cechach zretelnym handicapem pro prakticky myslici uzivatele tohoto vozu. Poslednim negativem je (obavam se) pravdepodobny zajem kriminalnich zivlu. Tento vuz se bude krast a vykradat vice, nez jine srovnatelne male SUV. Ale to je dan za vysokou hodnotu vozu a ostatni vozy staje koncernu VW na tom nejsou bohuzel jinak. 😒
Ádo, tých veľa mínusov v poslednom dlhšom odstavci Ti akosi protirečí s titulkom (a nevyvážia to ani 3 + v odstavčeku pozitív), sa mi to potom logicky až taká dobrá voľba nezdá 😉 Ale jasan, chápem a vážim si, že si tu vydal zo seba i niečo dlhšie a v istých veciach sa snáď i zhodneme.
P.S. Ešteže máš ten klenot TDI zabalený v róbe Mitsubishi >😁 aspoň si minimalizoval riziko odcudzenia.
P.S. Ešteže máš ten klenot TDI zabalený v róbe Mitsubishi >😁 aspoň si minimalizoval riziko odcudzenia.
Napsal jsem o Yeti, ze klady vysoce prevazuji nad negativy. Nepopisuji tedy, co vse mne na tom aute pozitivne prekvapilo. Potom se ti z toho vyctu muze opticky zdat, ze negativa prevazuji. Ale neni tomu tak. Mitsi mam a jsem s nim az na vyhrady popsane v "moje auto" spokojen. V posledni dobe jsem jezdil take trochu se Suzuki SX4 a tam mam negativnich pripominek o dost vic. Ale o tom az nekdy jindy.
Tak to pro mě je prostorově tak akorát :yes: jedinej smysluplnej motor je jistě 2.0 TDI CR DPF 125kw 4x4, ale nechápu proč neni s automatem a 81kw ano.
Protože jsem ještě plný skvělých dojmů z X1 xdrive20d tak musím konstatovat že yeti je taková ošklivá srandovní krabice(nemyslim to zle).Zítra ho jdu okouknout do autonu a zajímá mě pocit z kokpitu atd, tak zatim nehodnotim.
Protože jsem ještě plný skvělých dojmů z X1 xdrive20d tak musím konstatovat že yeti je taková ošklivá srandovní krabice(nemyslim to zle).Zítra ho jdu okouknout do autonu a zajímá mě pocit z kokpitu atd, tak zatim nehodnotim.
definuj přesně "z nejakeho nepraktickeho francouzskeho krapu"... Tobě že je pětapadesát? ;-\ Zamysli se nad tím co si napsal. Fajn, nemáš v lásce francouze, ovšem tedy je vidět, že víš akorát tak velký kulový a myslíš si jaký si velký frajer, když celý život jezdíš ve 4x4 diesel.
Fakt, řekni mi nějaký argument, kterým můžeš podložit ten tvůj výrok. Třeba se pak omluvím 😄 do té doby je to bezvýznamné tlachání o ničem...
:no:
Fakt, řekni mi nějaký argument, kterým můžeš podložit ten tvůj výrok. Třeba se pak omluvím 😄 do té doby je to bezvýznamné tlachání o ničem...
:no:
Jak hladam, tak hladam a nejak tu Skodu nenachadzam nikde v predajoch😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Takze ja neviem kde je ta najlepsia Skoda??? 😲 >😁
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Takze ja neviem kde je ta najlepsia Skoda??? 😲 >😁
>😁 Já ti říkal, že dneska neusněš (viz 23😁4!)... :yes: >😒]
Misiak má dneska noční na gůglu... >😁
Misiak má dneska noční na gůglu... >😁
V prehrávači Helča...Bude dlouhá noc...Škoda asi predáva tie autá tajne.
Taky nevím proč to hledá někde v americe, proč se radši nepodívá třeba "doma"...? 😲 >😒]
V USA je to asi Škoda hľadať. Tie trhy sú tak zdegenerované...f VB a f USA sú najpredávanejšími nielen značky, ale dokonca i modely na F.
V čtvrtém odkazu je chyba - v roce 1980 se Renault 19 nevyráběl. Možná je myšlen Renault 14...
19 není typ, ale celoroční prodej značky v kusech... >😒] >😁
P.S. Počkej až to tu objeví Ronault... 8-s
P.S. Počkej až to tu objeví Ronault... 8-s
Takže pánové píšu si😒br />
Ricardo - 1 včelička za dobrý vwoko :yes:
Label - další černý puntík za politicky nekorektní humor! Že ty budeš pitván panem doktorem (tím moravským) za živa! >😒]
Ricardo - 1 včelička za dobrý vwoko :yes:
Label - další černý puntík za politicky nekorektní humor! Že ty budeš pitván panem doktorem (tím moravským) za živa! >😒]
Škoda je úspěšná obecně, protože se jí každým rokem daří lépe a lépe. 😉
Nezáleží na tom, kde ty auta prodá a jeslti se objeví v nějakém žebříčku, záleží na tom, že jich každý rok prodá více, než rok minulý. 😉
Nezáleží na tom, kde ty auta prodá a jeslti se objeví v nějakém žebříčku, záleží na tom, že jich každý rok prodá více, než rok minulý. 😉
In Britain- prakticky domácí značky převládají, a jen jeden
frantík, tak proč by nemohla vést i Škoda doma tak
jak Německé značky v německu
Za další najdi lepší tabulky kde je více pozic a ne jen do TOP 10, pak by jsi se možná divil kolik modelů je pod Škodou, navíc Tabulky z ameriky jsou jen tvým zoufalím prosazováním tvé pravdičky. Ukaž mi kolik dalších Evropských značek má takové velké prodeje v USA
A najdi tabulky, ale připomínám pořádné např.ze Slovenska, Německa, Španělka, Rakouska, Francie, jestli jsi trochu procestoval Evropu z otevřenýma očima, tak jsi musel Škodovky vidět často
frantík, tak proč by nemohla vést i Škoda doma tak
jak Německé značky v německu
Za další najdi lepší tabulky kde je více pozic a ne jen do TOP 10, pak by jsi se možná divil kolik modelů je pod Škodou, navíc Tabulky z ameriky jsou jen tvým zoufalím prosazováním tvé pravdičky. Ukaž mi kolik dalších Evropských značek má takové velké prodeje v USA
A najdi tabulky, ale připomínám pořádné např.ze Slovenska, Německa, Španělka, Rakouska, Francie, jestli jsi trochu procestoval Evropu z otevřenýma očima, tak jsi musel Škodovky vidět často
Mojim favoritom je japonska produkcia a ta je (hlavne) v USA na celnych prieckach.
Francuzsku, taliansku, korejsku, americku a akukolvek inu produkciu nemam dovod zatracovat, patri na trh tak ako aj Skoda....ibaze nazory skodovakov su zamerane hlavne proti francuzom. Nechapem to...a je mi to aj jedno. Tak sem neplet to, ze francuzi su moji favoriti. Nie, nie su! Ale ak budem hladat nove priblizovadlo, urcite zahrniem do vyberu aj francuzov. A ak sa zlepsi kvalita Skody a cena bude primerana (v danej triede) nemam problem si kupit napriklad Superba. Ukaz mi, ktory zaryty skodovak by siel do Renaultu, Fiatu, Hyundaiu, atd....??? Asi ziadny! Je tu plne forum antifrancuzskych kecov a su to hlavne hltaci koncernu!
A Europu som precestoval Skodovky som videl, ovsem zalostne malo. Jedine v Nemcku je ich dost, ovsem tam to fasuju ako sluzobne. Alebo Slovensko? Ano...predaj Skody klesol zo 48 na 15%. Asi sa uz aj im zacalo rozvidnievat v hlavach. Len v mojom okruhu znamych je drviva vacsina tych, ktori presli od Skody k niecomu inemu a uz sa ku Skode nechcu vratit. A to poznam pana, ktoremu ukradli Octaviu combi, kupil Golf combi a tvrdi, ze to sa neda porovnat, ze Golf je uplne niekde inde ako Octavka - lepsi samozrejme 😉
Ja nemam vysloveneho favorita .....uznavam vsetko, cize mne je jedno ci je v USA prva Toyota, Buick, FORD, a.i.
Ale stejne nemusim pocuvat onanisticke reci o tom, aka je Skoda "najlepsia" automobilka a ako na celom svete vsetkych poraza, ked mam s nou zle skusenosti a v predajoch su tiez slabe. Akceptujem ju, ovsem je mi ukradnuta. Nech si ju kupi aj 9 milionov Cechov, vzdy mi bude ukradnuta.
A ak uz chces kydat na francuzov, absolvuj cestu BB-Salzburg v Octavii a C5. Potom zbadas, co je francuzsky komfort cestovania 😉 (viem, viem...zase ine triedy...ale sami ju radite niekam vyssie ako v skutocnosti je 😉 )
Francuzsku, taliansku, korejsku, americku a akukolvek inu produkciu nemam dovod zatracovat, patri na trh tak ako aj Skoda....ibaze nazory skodovakov su zamerane hlavne proti francuzom. Nechapem to...a je mi to aj jedno. Tak sem neplet to, ze francuzi su moji favoriti. Nie, nie su! Ale ak budem hladat nove priblizovadlo, urcite zahrniem do vyberu aj francuzov. A ak sa zlepsi kvalita Skody a cena bude primerana (v danej triede) nemam problem si kupit napriklad Superba. Ukaz mi, ktory zaryty skodovak by siel do Renaultu, Fiatu, Hyundaiu, atd....??? Asi ziadny! Je tu plne forum antifrancuzskych kecov a su to hlavne hltaci koncernu!
A Europu som precestoval Skodovky som videl, ovsem zalostne malo. Jedine v Nemcku je ich dost, ovsem tam to fasuju ako sluzobne. Alebo Slovensko? Ano...predaj Skody klesol zo 48 na 15%. Asi sa uz aj im zacalo rozvidnievat v hlavach. Len v mojom okruhu znamych je drviva vacsina tych, ktori presli od Skody k niecomu inemu a uz sa ku Skode nechcu vratit. A to poznam pana, ktoremu ukradli Octaviu combi, kupil Golf combi a tvrdi, ze to sa neda porovnat, ze Golf je uplne niekde inde ako Octavka - lepsi samozrejme 😉
Ja nemam vysloveneho favorita .....uznavam vsetko, cize mne je jedno ci je v USA prva Toyota, Buick, FORD, a.i.
Ale stejne nemusim pocuvat onanisticke reci o tom, aka je Skoda "najlepsia" automobilka a ako na celom svete vsetkych poraza, ked mam s nou zle skusenosti a v predajoch su tiez slabe. Akceptujem ju, ovsem je mi ukradnuta. Nech si ju kupi aj 9 milionov Cechov, vzdy mi bude ukradnuta.
A ak uz chces kydat na francuzov, absolvuj cestu BB-Salzburg v Octavii a C5. Potom zbadas, co je francuzsky komfort cestovania 😉 (viem, viem...zase ine triedy...ale sami ju radite niekam vyssie ako v skutocnosti je 😉 )
Ano C5 je pohodlnější to uznám i když mám Octavii, je mi jasné co je to zač. Když ale mluvíš o onanystech uvědom si že třeba tady jsi napsal do diskuze ty jako první a začal tlačit TOP1O jinde. Tento článek je o Českém trhu!
A já např znám lidi co přelezli ze Škody mimo koncern a naopak. Třeba já osobně i když patřím mezi Škodovácké tupce jak píšeš, si umím představit že bych si pořídil Opel insignia v kombíku protože se mi strašně líbí. Jde jen o to které auto mě více přesvedčí že si ho mám koupit. Přiznávám ale že Francouze bych opravdu posunul na nižší příčku tak jako zase ty vše od VW
A já např znám lidi co přelezli ze Škody mimo koncern a naopak. Třeba já osobně i když patřím mezi Škodovácké tupce jak píšeš, si umím představit že bych si pořídil Opel insignia v kombíku protože se mi strašně líbí. Jde jen o to které auto mě více přesvedčí že si ho mám koupit. Přiznávám ale že Francouze bych opravdu posunul na nižší příčku tak jako zase ty vše od VW
Mě přijde, že se pořád snažíš vyvracet něco, co tady nikdo netvrdí a tím myslím to, že je Škodovka ta nejlepší automobilka na světě.
S tým poklesom z 48% na 15% pozor - to je pokles tržného podielu a nie kvantitatívny predaja 😉
Kritizuješ GTI-ho a pod. "onanistov", ale sám pod každý článok o Škode (prípadne koncernu) vypisuješ tieto svoje ataky. Myslíš, že si potom lepší než oni?
Skoro každý máme nejaké zlé skúsenosti z nejakou značkou, ale dá sa to napísať aj civilizovanejším sposobom 😉
A ešte k tým predajom - sú to len čísla, a dá sa s nimi krásne manipulovať. Trhy sú rozdielne, každý preferuje niečo iné. Škodovke sa či chceme či nie proste darí - už 15? rokov po sebe navyšuje predaje, a od prevzatia VW strojnásobila ročnú produkciu (o kvalitatívnom raste ani nehovoriac). Toto sú proste tvrdé fakty.
Vieš čo je najlepšie na dnešnej dobe? Možnosť výberu. :yes😒br />
Tieto žabomyšie vojny k ničomu nevedú, ale trošku všetkých účastníkov podozrievam, že ich to baví 😄
Kritizuješ GTI-ho a pod. "onanistov", ale sám pod každý článok o Škode (prípadne koncernu) vypisuješ tieto svoje ataky. Myslíš, že si potom lepší než oni?
Skoro každý máme nejaké zlé skúsenosti z nejakou značkou, ale dá sa to napísať aj civilizovanejším sposobom 😉
A ešte k tým predajom - sú to len čísla, a dá sa s nimi krásne manipulovať. Trhy sú rozdielne, každý preferuje niečo iné. Škodovke sa či chceme či nie proste darí - už 15? rokov po sebe navyšuje predaje, a od prevzatia VW strojnásobila ročnú produkciu (o kvalitatívnom raste ani nehovoriac). Toto sú proste tvrdé fakty.
Vieš čo je najlepšie na dnešnej dobe? Možnosť výberu. :yes😒br />
Tieto žabomyšie vojny k ničomu nevedú, ale trošku všetkých účastníkov podozrievam, že ich to baví 😄
krásně jsi to napsal :yes😒br />
Já bych jen dodal, že GTIho výplody mají aspoň jistou úroveň a je vidět, že si s tím dal práci... a to s jeho závěry často nesouhlasím (naposledy mě třeba dostal tvrzením, že MPV nejsou auta...). Navíc, na GTIho provokativní příspěvek velká část diskutujících čeká pod každým článkem jak holubi na rohlík... a vždycky si smlsnou! 😉
Já bych jen dodal, že GTIho výplody mají aspoň jistou úroveň a je vidět, že si s tím dal práci... a to s jeho závěry často nesouhlasím (naposledy mě třeba dostal tvrzením, že MPV nejsou auta...). Navíc, na GTIho provokativní příspěvek velká část diskutujících čeká pod každým článkem jak holubi na rohlík... a vždycky si smlsnou! 😉
Tak to je nejlepší argument z celé diskuze. Bravo kuko
Tie jeho argumenty su zase len hole reci, nicim nepodlozene. Niekto tu napise, ze Skoda e😜anduje a polovica diskuterov sa z toho urobi >😁
To ti tak zalezi na tej automobilke? A prosim ta netrep o ekonomike, mas stejne z toho gulas kolko Skoda plati dani, kolko si odpisuje, koho zamestnava atd....pretoze tymto sa casto obhajujete a pritom do toho vobec nevidite. Ver tomu chlapce, ze vsetky investicie su od statu v podobe dotacii, ulav na daniach a pod. A ak si myslis, ze Vasu ekonomiku zachrani Skoda s tymi jej ozranmi zo Slovenska a Ukrajiny, co tam pracuju.....tak je mi ta luto!
Uz som ti hore napisal, ze ja akceptujem automobilovy priemysel cely. Nemam roblem so ziadnou znackou. A je mi uplne jedno co ma obehne. Ty s tym asi mas problem, pretoze z tvojej ecenzie a nazorov vyplyva, ze prisposobujes svoju jazdu tomu, aka znacka je pred tebou a za tebou. A to je velky problem kamo. Takto umieraju ludia na cestach!
Vies, najvacsia ubohost je ta, ked si ides okreskou svojim tempom a niekto, kto ma korejca sa ponahla. Nalepi sa za teba a caka az prejde auto oproti aby ta mohol predbehnut a ista dalej svojim (rychlejsim) tempom. Ty pozries do spetaku....aha, korejec.....a uz ho pred seba nepustis. Zacnes pridavat a ukazes mu co je ten chrochtavy turbodecht! Toto je komplex chlapce a velmi, velmi nebezpecny!!! A nie to, ze niekto ma velmi spatne skusenosti so Skodou, navyse ju povazuje za predrazenu a vyjadri si to na diskusii plnej lizacov skodovackych *!
To ti tak zalezi na tej automobilke? A prosim ta netrep o ekonomike, mas stejne z toho gulas kolko Skoda plati dani, kolko si odpisuje, koho zamestnava atd....pretoze tymto sa casto obhajujete a pritom do toho vobec nevidite. Ver tomu chlapce, ze vsetky investicie su od statu v podobe dotacii, ulav na daniach a pod. A ak si myslis, ze Vasu ekonomiku zachrani Skoda s tymi jej ozranmi zo Slovenska a Ukrajiny, co tam pracuju.....tak je mi ta luto!
Uz som ti hore napisal, ze ja akceptujem automobilovy priemysel cely. Nemam roblem so ziadnou znackou. A je mi uplne jedno co ma obehne. Ty s tym asi mas problem, pretoze z tvojej ecenzie a nazorov vyplyva, ze prisposobujes svoju jazdu tomu, aka znacka je pred tebou a za tebou. A to je velky problem kamo. Takto umieraju ludia na cestach!
Vies, najvacsia ubohost je ta, ked si ides okreskou svojim tempom a niekto, kto ma korejca sa ponahla. Nalepi sa za teba a caka az prejde auto oproti aby ta mohol predbehnut a ista dalej svojim (rychlejsim) tempom. Ty pozries do spetaku....aha, korejec.....a uz ho pred seba nepustis. Zacnes pridavat a ukazes mu co je ten chrochtavy turbodecht! Toto je komplex chlapce a velmi, velmi nebezpecny!!! A nie to, ze niekto ma velmi spatne skusenosti so Skodou, navyse ju povazuje za predrazenu a vyjadri si to na diskusii plnej lizacov skodovackych *!
Škoda Auto je největší česká firma. Její ekonomická situace má významný vliv na celou ekonomiku ČR. Nepřímo ovlivňuje kolem 50% celé ekonomiky našeho státu. Dává práci mnoha dodavatelským firmám.
To cos tu napsal, ukazuje tvou neznalost českého prostředí, velmi úzký rozhled a nulové znalosti z oblasti ekonomiky. :-! :no:
To cos tu napsal, ukazuje tvou neznalost českého prostředí, velmi úzký rozhled a nulové znalosti z oblasti ekonomiky. :-! :no:
mišiak tvoj problém je, že apriori každého podozrievaž zo "škodováctva"
ja som sa ti nesnažil vyvrátiť tvoje zlé skúsenosti so Škodovkami, ani som netvrdil že je to najlepšie auto na svete (všetci predsa vieme, že najlepším autom je SAAB :-! ), len som sa snažil poukázať na vývoj, ktorým Škodovka za posledných 15 rokov prešla. Na niektorých trhoch sa jej darí viac, niekde menej. Fakty o náraste výroby aj predajov sú proste fakty. Dovody kvoli ktorým predaje rastú sú už na diskusiu, a tu už záleži od uhla pohladu.
Dotácie, daňové prázdniny a pod. by som do toho neťahal - toto sú podpory, ktoré sú univerzálne pre všetky automobilky, Kia to má, VW v BA to má, Hyundai v Nošoviciach to má, v Kolíne to majú.
Komplexy na cestách by som nepersonifikoval do značky auta. Dnes ráno mi to cesty vbehol Roomster, minule to bol Pežot. Je to o konkrétnom človeku. Škodoviek je proste najviac, takže štatisticky je najvačšia pravdepodobnosť že budú prasiť. Podobne ako v Taliansku Fiaťáci, vo Francúzsku Renolťáci (u tých je to ale pochopitelné, ponáhlajú sa totiž do servisu >😒] ), v Englande Forďáci.
Aby som to nejak ukončil - keď sa ti zdá diskusia plná lízačov škodováckých * (to fakt neviem čo si myslel tou hviezdičkou - chladič? nárazník? palubku?) tak sa do nej jednoducho nezapojuj. Ja to tiež tak robím, a ver mi že mám klídek a pohodu. 😉
Alebo možno by stačilo ubrať z agresivity a nezačínať každý príspevok invektívou voči škodovke, argumentovať v rámci slušnosti a tolerovať názory iných. Tá tolerancia predsa neznamaná, že ich akceptuješ 😉
Nechcem ťa poučovať, tiež som si tu preskákal pár menších/vačších flamov, a ver mi že to k ničomu nevedie. Ber to ako dobré rady, menej je niekedy skutočne viac 😉
ja som sa ti nesnažil vyvrátiť tvoje zlé skúsenosti so Škodovkami, ani som netvrdil že je to najlepšie auto na svete (všetci predsa vieme, že najlepším autom je SAAB :-! ), len som sa snažil poukázať na vývoj, ktorým Škodovka za posledných 15 rokov prešla. Na niektorých trhoch sa jej darí viac, niekde menej. Fakty o náraste výroby aj predajov sú proste fakty. Dovody kvoli ktorým predaje rastú sú už na diskusiu, a tu už záleži od uhla pohladu.
Dotácie, daňové prázdniny a pod. by som do toho neťahal - toto sú podpory, ktoré sú univerzálne pre všetky automobilky, Kia to má, VW v BA to má, Hyundai v Nošoviciach to má, v Kolíne to majú.
Komplexy na cestách by som nepersonifikoval do značky auta. Dnes ráno mi to cesty vbehol Roomster, minule to bol Pežot. Je to o konkrétnom človeku. Škodoviek je proste najviac, takže štatisticky je najvačšia pravdepodobnosť že budú prasiť. Podobne ako v Taliansku Fiaťáci, vo Francúzsku Renolťáci (u tých je to ale pochopitelné, ponáhlajú sa totiž do servisu >😒] ), v Englande Forďáci.
Aby som to nejak ukončil - keď sa ti zdá diskusia plná lízačov škodováckých * (to fakt neviem čo si myslel tou hviezdičkou - chladič? nárazník? palubku?) tak sa do nej jednoducho nezapojuj. Ja to tiež tak robím, a ver mi že mám klídek a pohodu. 😉
Alebo možno by stačilo ubrať z agresivity a nezačínať každý príspevok invektívou voči škodovke, argumentovať v rámci slušnosti a tolerovať názory iných. Tá tolerancia predsa neznamaná, že ich akceptuješ 😉
Nechcem ťa poučovať, tiež som si tu preskákal pár menších/vačších flamov, a ver mi že to k ničomu nevedie. Ber to ako dobré rady, menej je niekedy skutočne viac 😉
Tak ty jsi pěkný kri*pl, od samotného začátku co mám řidičák mám Octavii a ještě jsem neboural ani jsem nezavinil. Ty sis jen něco vytrhl z kontextu. Strašně ses mě dotkl ty chudáku, víš proč? Ano jel jsem v zimě svojí Octavii(automaticky jsem podle tebe hova*do) a za mnou jedoucí auto předjížděl otec z dětmi a pozor měl Scenika(tudíž dobréj chlap že) pak jak se potřeboval rychle za mně asi zařadit slyšel jsem jen tupou ránu. Kouknu do zrcátka(to jsem ho poprve viděl, protože v tomhle bych ani já hov*ado nepředjížděl) a on se valí přes střechu po příkopě. V mých 19 jsem teda zažil poprvé co je vytahovat zraněné lidi z auta. Takže tě prosím, jen proto že mám Octavii neřaď mě mezi tvé přiblblé názory o VWčkařích, protože jen oni nehody nedělají. Stejně s tebe zase vylezou zvratky ale ostatní to možná pochopí
vytrhovat věci z kontextu, tak aby neukázaly celý smysl je ubohost od tebe. Že pak vypadají špatně protože nevystihují celý smysl, s tím už já nic neudělám, jen by sis mohl vymyslet něco svého chytrého
Tak presne dneska se mi stalo to co rikas, ale v opacnem gardu. Jel jsem po okresce, dojel jsem korejce (Ceeda), jel tak 60-70, asi se necitil v te zime, ja jel 85-90. Jak jsem ho dojel, tak chlapec zrychlil, i s vesnic najednou zrychloval svizne. Tvuj zaver by byl (kdyby to byl nekdo z VW group) ze je to ho*ado nejvetsi, muj zaver byl ten, ze jsem byl spokojeny ze zrychlil a nemusel jsem ho predjizdet.
počkej počkej, nejel si Škodovkou? Pak závěr bude, že korejec registrujích ho*ado za sebou začal ujíždět a prchal >😒]
Jelikož je to hnusný a nepovedený hegeš, tak se musíme pokusit nějak ty prodeje zvednout ne ?! Ať to stojí, co to stojí... Já tvrdím, že novinář je "*** prodejná" a tak to prostě je... Je divný, že "auo roku" jsem potkal na silnici jen jednou a byla to předváděčka >😁
blbyeti
nehrabe ti?
peněz
Škoda je úspešná v krajinách na "Č" >😒]
Opravdu bych nevěřil, že budeš souhlasit s něčím tak stupidně primitivním, co tu vyplodil (ne poprvé) cosworth.
Měl jsem tě (naivně) za normálního a inteligentního člověka.
Je každého věc čím jezdí, nebo k jakým autům má blíž, ale je nekonečně trapné a neomluvitelné urážet lidi jen proto, jakým autem jezdí. Opravdu nemáš na víc, než cosworth, nebo misiak?
Plautus byl vtipný a sarkastický, nikoli ubohý...
Nepotrebujem sa v tomto príliš obhajovať, viem prečo som to napísal, ale keďže Ťa (narozdiel od Tvojho pohľadu na mňa) považujem stále za partnera - diskutéra, tak to urobím a použijem logické vysvetlenie na túto nelogickú záležitosť. Na cestách sa to objektívne má tak, že "koncernové" vozy plnia funkciu firemných flotíl, tým pádom je ich skutočne požehnane (povedzme, že v bežnej premávke prevažujú Škody, VW, a z prémie Audi, nad ostatnými), a je vidno, že tie autá sa príliš nešetria a navyše užívatelia práve týchto vozov akoby považovali za šport predvádzať sa a byť všade prvý. S cudzou vecou sa tak náramne ľahko zaobchádza nešetrne. Ani mne nechýba súťaživosť ( 😄 ), ale všetko má svoje hranice a prílišná drzosť, až arogancia, ma na cestách vytáča minimálne tak, ako Teba vytočila moja reakcia. Neznamená to, že sa to nepodarí i šoférom jazdiacim v iných značkách, ale práve z dôvodu vyššieho výskytu koncernových áut (k tomu vo veľkej miere služobných) je toto považované za akúsi "pravdu" nielen v mojom prípade.
Si možno viac vzťahovačný na VW, ako si to dokážeš priznať. Osobne nemám zo skúseností rád ani Trnavákov (hovorí sa im tiež úboho - TT = tupý trnavák) za volantom, ale mám za to Iudexa považovať obecne za drzého šoféra a tuná za svojho nepriateľa?! Rozhodne nie, pretože jeho názory nezodpovedajú pojmu arogantný.
Vždy je to o uhle pohľadu a všetkých faktoroch, ktoré vstupujú do hry.
Jenže to co jsem psal platí obecně a nejen pro všechny značky automobilů vůbec...
Pokud si např. 7 lidí z deseti bude kupovat vždy červené auto (nebo třeba mixer), pak je matematicky pravděpodobné, že v červených autech bude jezdit nejvíc řidičů všech skupin, tedy jak těch méně slušných, tak těch slušnějších, kteří samozřejmě nejsou tolik "vidět"...
Tvoja úvaha s červenými autami je správna (tak som to myslel pri reakcii na coswortha, i keď sa to moje krátke vyjadrenie/prikývnutie možno zdalo až príliš paušálne), vo väčšom stáde sa automaticky nájde viacej "volov". Obdobnou skupinou sú mladí hošíci jazdiaci na starších, tuzingových, bavoroch, ktorí napr. kazia štatistiky majiteľov BMW. A mohli by sme pokračovať, ale tak ako som napísal vyššie, v najväčšej skupine to najviac vyskakuje na povrch, no na rozdiel od niektorých tunajších prispievateľov automaticky nehodím každého Škodováka hneď k nim, i keď prvotná reakcia Tebe tak vyznela.
To je zase "tvoje pravda" o které lze stejně lacině (jako ty) napsat: "že jedine ty si ten, kto má pravdu a právo nejakého kázania".
Takže sis ten "laciný populismus" mohl ušetři a zamyslet se spíš nad naprosto jasným argumentem, který ti tak přehledně "předložil" i "mikesh".
Jestli máš problém přiznat, že si prostě přestřelil, tak se aspoň dětinsky nesnaž (za každou cenu) hledat problémy u druhých.
Tvá reakce na něj je totiž důkaz, něčeho zcela opačného...
Cosworthovi už si za pravdu dal, tak nevím, co bys nám tím chtěl případně dalšího dokázat...
"toto sa tu rozoberalo už x-krát, ale aj tak musím s Tebou súhlasiť 😄"
"Rozhodne to nepaušalizujem..."
"automaticky nehodím každého Škodováka hneď k nim, i keď prvotná reakcia Tebe tak vyznela."
Tomu rikam nazorova konzistence. Misto abys priznal ze jsi strelil pekne mimo se to marne snazis okecat tim, ze nekomu to mozna nejak vyznelo. Sdeleni bylo jednoznacne.
Za tým, čo som napísal a čo bolo následne spresnené si trvám. Nepohybujem sa po cestách deň, týždeň, ani mesiac, jazdím nejaký ten rok (zase nie jeden, ani dva, ...) a takmer každý deň sa stretnem s frajerom v "koncernovom" aute, ktorý sa v premávke hrá na rely v tom lepšom prípade...v tom horšom ohrozuje ostatných účastníkov premávky. Samozrejme, že sa to netýka iba "koncernových" áut, stret (samozrejme, a chvalabohu, väčšinou nepriamy) s tými ostatnými prípadmi však nemám každodenný, ako je to v prvom uvádzanom prípade. Možných dôvodov, prečo sa tak veci majú som uviedol viac (väčší výskyt týchto značiek, častokrát sa jedná o služobné vozy a nátura osoby za volantom dotyčnému hovorí, že z cudzieho krv netečie, ...). Ak je na tom niečo nepochopiteľné, tak máte skutočne chlapci problém sami so sebou, u mňa ho nehľadajte, pretože začnem reálne pochybovať i o vás, a žiaľ, budem musieť dať asi následne za pravdu cosworthovi úplne. Želám pekný večer! 😉
Slovy mikeshe...: "Tomu říkám názorová konzistence!" :yes: >😁
Príliš by som sa na tvojom mieste nesmial, pretože práve v tvojom a mikeshovom prípade sa jedná o názorovú zadubenosť. ;-\ :-!
Tolik výstižné sebekritiky bych zrovna od tebe opravdu nečekal! :yes: 😉
Tady může "jít" každý do koho chce, ale pro inteligentní lidi jsou přirozené určité hranice slušnosti a jestli ti podobně vulgární výrazy, které používá taky cosworth, nepřipadají slabomyslné, pak je mi tě už jen opravdu líto...
P.S. Teď tu budeš "fňukat", proč jsen "šel (slušně) do tebe"? Myslel jsem si, že by to u tebe ještě mohlo mít smysl, na rozdílk třeba od coswortha, nebo misiaka, ale bohužel se mě snažíš přesvědčit spíš o opaku....
Kde byla/je tvá sebereflexe u těch řidičů "ču..."?
Ty jsi fakt byl ve spanelsku a skodovky jsi tam nevidel? To jsi tam byl celou dobu se zavrenyma ocima? 😄
A citroeny z renaulty, nebo čemu fandí jsem v USA tabulkách taky nepozřel >😁
Yeti vyhrává ankety, motory VW taky, krom toho směřuje VW na pozici světové jedničky. Zato u Myšáka je každej druhej den tryzna. 😉
Záměrně nebere v potaz ty trhy, které jsou pro škodu klíčové, ale vytahuje ty, kde škodovka oficiálně nic neprodává. 😉
Z pohľadu predaja môže byť automobilke jedno, kde sa to predá, dôležité je, že "má z čoho žiť ďalej".
Pro každého je nejlepší něco jiného, tak to zkus pochopit. 😉
Škoda dělá auta pro trhy, které vyžadují specifické vlastnosti od automobilu, které nabízí třeba právě Škoda (typicky velký kufr). Není tedy divu, že dokáže oslovovat zákazníky právě těmito vlastnostmi. 😉
A abys to pochopil i ty, tak pro šerpu v Nepálu bude mít větší cenu čtyřnohá mula než plně vybavený Skový Mercedes. Tolik o preferencích. :-!
Normálně jim tam napiš, že ty víš a znáš a že ten jejich "plátek" kupují jen ti co neznají a spoléhají na názory jiných... :😉
Třeba se konečně chytnou za nos...!
A teď si představ, že na tomto téměř nepřijatelném principu fungují vlastně všechny "autočasopisy"... 😲 8-s
Prius je komerčně poměrně úspšný, takže ocenění chápu.
Takže ocenění se dává podle prodejní úspěšnosti,ne kvalit?
"Obecně kritizované vozy?"Každé auto má své zastánce i odpůrce,zde i jinde.Každý má jiné názory a preference.
Ocenění nemusí znamenat nic,potvrzovat kvalitu by spíše měli prodeje značky,tím spíš,když dva modely z pěti získají ocenění.A co se děje? Celkem nic,pak to ocenění ztrácí na lesku.Toto není umělecká sféra.Stejně jako když tě bude šéf v práci chválit,ale nikdy ti nepřidá ,ani nedá odměnu.Vše si je třeba dát do souvislostí.
"nejlepším" evropským autem? Velmi pochybuju, že zrovna ty bys s něčím podobným souhlasil, takže v tomto si pravděpodobně docela odporuješ... 😉
protože takhle hnusný a bezúčelný auto aby jeden pohledal
interpunkci nepočítám
Za mě byla hodnocena, jak obsahem, tak i počtem chyb, jako diktát.