Důležitý Fordův reprezentant v nižší střední třídě - Ford Focus - se dočkal nástupce. Golf i Astra dostanou v Paříži zbrusu nového konkurenta, s umírněnějším vzhledem a velkorysými rozměry.
při pohledu z boku bych to nazval kupé-hatchback nevím co na to prostornost vzadu pro hlavy ale celkově bych ho tipoval na nový trhák třídy Golf se může zahrabat
Tiez si myslim, ze interierovo (hl. batozinovy priestor) to moze byt lepsie ako stavajuca generacia. Lenze ten dizajn (ja viem je to vec vkusu)- predok sa zda byt taky priemer, nemasny neslany, urcite nema tak individualnu tvar ako terajsi Focus. Co je uplne priserne je zadok - preboha preco to je take liftbackoidne???!!! Preco nie hatchback?! Hlavne z profilu to posobi tak nejak ... lacne, alebo ... neviem na to najst slovo. Proste je to divne. ale to uz bolo zrejme zo spinaznych foto pri pretestingu par tyzdnov dozadu. Inak kombi uz vcelku ujde, a rad by som videl 3dv verziu. Dufam ze bude ten zadok nieco ine ako na titulke aktualneho AutoBildu (zas taky liftbackoidny). Dufam ze to bude hatchback, alebo nieco kupatkovsky skosene...
Jsem docela zklamaný, exteriér mě teda moc neoslovil. Jsem velkým přiznivcem Focusu a tak by se mi líbilo, kdyby dali tu novou přístrojovku do starýho auta! To by byla kára!
Ford se snad zbláznil starší se mi teda líbí víc z boku to vypadá jako Daewoo kulatý tgo je až to neni pěkný parametry sou dobrý i interiér se mi líbí motory taky ale ten desing zadek je fakt hnusnej jako zadek co nadělat
Samozřejmě j to na každym, někomu se líbí to, někomu zase ono, ale mě připadá ta kastle tak na 70. - 80. léta ? Příští generace bude mít zadní svítilny směrem vzhůru ? Ale co, bude se to taky prodávat, lidi koupěj všechno.
Stale mi nejde na rozum, co za ludi si pozyva Ford na pretesting pred uvedenim auta na trh?! Na Focus II su zatial v drvivej vacsine negativne reakcie, to im preboha nik na tom meetingu nepovie ze to nie je pekne? To sa tam ti ludia chodia iba nazrat a odkyvu hocico? A to nie je prvykrat. Ako je mozne ze sa na trh dostane nieco take ako Ford Fusion? Preco nik nepovedal ze dizajn sucaneho Mondea je tak konzervativny a priemerny, ze by sa skor hodil o 10-15 rokov spat?!
docela me zaujalo to radio s bluetooth.. k cemu to tomu radiu jako je? ze by dodavali bluetooth dalkovy ovladani,kdyz urcite budou mit jedno na volantu?
to si radši koupim auto kerý nebude mít handsfree na bluetooth ale bude mnohem hezčí než novej focus... věř mi tohle moc lidí nevyužije a nekopí si to pro to že to má bluetooth ale jak to vypadá zý venku
Fokus se mi připadal vzdycky hnuskej kvůli těm obloukům nad kolama - to snad desingnéři vymysleli pro jezeďáky - v rozšířených blatnících malá kola, aby lejna nelétala až na střechu... U nového modelu mě to přijde ještě markantnější, fuj. Jinak interiér je ok.
Řek bych, že tu každej reaguje stejně jako když vylízal starej focus, rozpačitý byli všichni až na půdu. A vidím to tak, že až ho uvidíme a svezeme se, bude zase trochu jinak a za rok, až se na to auto mrknem, řeknem si, že je docela ok a za dva roky, bude super a za 4 roky, to bude panečku bomba...no vlastně podobně jako nynější Focus.....říká se tomu....jo! Nadčasovej design
Focus byl prijat velice pozitivne - o rozpacitych reakcich v jeho pripade (podobnych tem, kterych jsme svedky nyni) nemuze byt rec; rikam to nerad, ale jsem zklamanej - ten zadek je strasnej :o(
Ford Focus I je autem roku 99 a Ford má velmi stížené to zopakovat.Perfektní desing je tet pěkně zhnusený, příde mi že se chtěli pokusit o Megane nebo C4, ale silně jim to nevyslo.Tohle je velké šlápnutí vedle, ikdyž se bude tento "nový" Focus prodávat tak na předchůdce teda rozhodně nema.i tak myslím že konkuruje svými japonsko-zastaralýmy tvary asi nejvís Golfu.Ten je taky hnus.
Hm, veru dobre som urobil, ked som teraz na jar kupil Focusa I. Za lacny peniaz najlepsie auto v triede, pokial ide o jazdne vlastnosti.
Ale k Focusu II. - dizajn velmi rozporny. Vpredu OK. Ale zadok sa neda stravit. Zaujimave rozmery, ta sirka 1840 je neuveritelna. Kufor velmi slusny. Kombi mensie ako stare = to asi nikomu vadit nebude, miesta je tam i tak dost.
Interier originalny, na pohlad OK, uvidime, co na omak. Urcite ale bude oproti I. o mnoho lepsi, tam bola latka nastavena prilis nizko.
A co jazdne vlastnosti - hlavny tromf I.ky - elhydr.posilnovac urcite nebude ziadne terno. Na podvozku niet co vylepsovat. Novy motor 1,6 moze byt prinos. Samozrejme last but not least - dolezita bude cena...
Zaverom - hodnota mojej I.ky prichodom II.ky zrejme dramaticky neklesne...Fajn.
A uprimne sa tesim sa na nove Mondeo (2006?).
Neni to nahodou chyba? 1840mm je strasne moc. To by byl o 15mm sirsi nez je Focus C-max! A asi by to bylo zdaleka nejsirsi auto v teto i nekolika sousedicich kategoriich.
TO JE PRUSER! TOTALNI! Stary Focus mi nikdy nijak zvlast nesedel, ale toto . To at se Ford (Fix Or Repair Daily) rozlouci s kasovnim trhakem (viz. Opel a jeho pruser s Vectrou)
Design je zejmena vzadu hodne diskutabilni, uvnitr velmi povedene. Ale to opravdu zajimave bude asi az co s tim celkove provedou ve verzi Cosworth. AWD, 280-300PS a vaha pod 1,4t by byla dobra kombinace Uvidime pristi rok ...
Vážení, tiež sa mi nepáčil. Otázka je: čo očakávaš od auta!
Vážení,
nový FordFocus sa mi tiež na začiatko nepáčil. Čím viac na neho pozerám, tým viac sa mi páči. Pamätáte sa, keď Mercedes prišiel v roku 1995 s novým E-čkom a malo Oo oO svetlá. Všetci sa smiali a nakoniec E-čko vypálilo rybník BMW-čku aj Audi-ne. Ford má konzervatívne autá, ale dá sa na ne pozerať aj keď ich výroba už dávno skončila. To sa o mnohých autách dnes nedá povedať. Silne podliehajú trendom (raz hranaté, inokedy gulaté).
Podvozok bude zase o niečo lepší a ten kto jazdil na FordFocos I vie čo to znamená. To auto sa snáď nedá odlepiť od zeme. To čo pripravili sa určite bude dať jazdiť a či sa niekomu páči alebo nie, je to jeho problém. Pre mňa je dôležité, aby ma v kritických situáciach podržal podvozok a motor. Darmo budem mať "pekné" auto, keď v zákrute vyletím ako magor. Ak si niekto kupuje auto podľa vzhľadu je to rozhodnutie, ktoré v budúcnosti môže ľutovať, ak bude mať potom ešte príležitosť. Všetko je o tom čo človek od auta očakáva!
S istym casovym odstupom od uverejnenia 1.info na auto.cz som si dnes precital clanok o FF II. v Autocare a uz je mi lepsie, uz som to stravil. On ten zadok ma predsa len volaco do seba, a kedze kufor ma nejakych 380 litrov, tak snad to v praxi skutocne nebude na ukor miesta vzadu. A spredu je dizajn O.K. Informacie o podvozku su zaujimave, takze oprava mojho vyssie uvedeneho prispevku - veru podvozok II.ky bude zrejme lepsi ako v I.ke.
nečekal jsem, že se bude líbit každému, ale že bude tolik negativních reakcí mě docela překvapuje. Tak přidávám jednu pozitivní. Vnitřek je dost podstatné zlepšení a zvenku je to tak nastejno. Já se na něj těším.
Už som písal, že kto jazdil s FF I. vie čo je to dobrý podvozok. Dostal som sa k parametrom FF II. a tak to chcem s Vami porovnať. FF I. rázvor/rozchod kol. vpredu/rozcho kol. vzadu: 2615mm/1494/1487. FF II. 2640/1535/1531. Ten rozchod kolies je abnormálne široký a na porovnanie Mercedes triedy C má vpredu:1493/vzadu:1464. Viete čo to bude za "placka" a s akými jazdnými vlastnosťami. Môžu ísť všetky multilinky a nastavovania tlmičov do kelu.