Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Phaeton 2005: Nový motor

Motorová paleta high-endového drážďanského Volkswagenu se rozšířila směrem dolů.
Zpět na článek
25. 8. 2004 12:41
neregistrovaný "Yellow"
25. 8. 2004 12:55
neregistrovaný "Marko"
25. 8. 2004 13:05
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
25. 8. 2004 14:02
neregistrovaný "roman"
25. 8. 2004 15:38
neregistrovaný "307 SW"
25. 8. 2004 14:30
neregistrovaný "Miloš"
25. 8. 2004 15:33
neregistrovaný "sook"
25. 8. 2004 15:43
neregistrovaný "307 SW"
25. 8. 2004 19:17
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2004 00:08
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2004 10:23
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2004 12:59
neregistrovaný "Forenzo"
26. 8. 2004 14:44
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2004 00:11
neregistrovaný "dzonnek"
26. 8. 2004 10:55
neregistrovaný "Martin"
26. 8. 2004 13:09
neregistrovaný "WOLF"
26. 8. 2004 13:22
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2004 13:08
neregistrovaný "WOLF"
26. 8. 2004 15:02
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 8. 2004 11:04
neregistrovaný "anonym"
25. 9. 2004 21:41
neregistrovaný "K.K.K."
neregistrovaný "Yellow"
25. 8. 2004 12:41
bez titulku
ne že by to bylo až tak podstatné, ale kolik že je to zrychlení - nějak to z textu vypadlo ...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marko"
25. 8. 2004 12:55
Re: bez titulku
nie že by to bolo až tak podstatné, ale nie je to jedno. Myslim, že Phaetonu nepomôže ani zrýchlenie z 0-100 za 2s, ani nová pohonná jednotka. Trh ho ignoruje vo velkom, dokonca aj ten od ktoreho si slubovali vo VW moc- USA.
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
25. 8. 2004 13:05
Re: bez titulku
Doplněno, omlouvám se.
neregistrovaný "roman"
25. 8. 2004 14:02
prestizny 1.2HTP
Mozno by pomohla montaz 1.2HTP motora, stierace by snad utiahol
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "307 SW"
25. 8. 2004 15:38
Re: prestizny 1.2HTP
Ja bych tam nedaval v zakladu motor zadny...at si kazdy dle politiky VW priplati co bude chtit...ja osobne bych si tam nejvice pral amputovany trivalec 1.4TDI - je jiste usporny ale hlavne vynika velikym zatahem jiz od nizkych otacek a klidnym chodem. Jo, mozna bych si jeste priplatil airbag ridice.
neregistrovaný "Miloš"
25. 8. 2004 14:30
Phaeton je mrtvy
Tak, ako to bolo jasne kazdemu co i len trochu zainteresovanemu:Phaeton je prepadak, nikto ho nechce (priznal to i sam velky Pischetsrieder) a nezmeni to ani najsirsia motorova paleta v triede. Jediny Phaeton, co som v zivote videl, bol nemeckej delegacie z ich velvyslanectva na nasom Ministerstve ZV, aj to asi museli kupit v nejakej dojednanej verejnej sutazi. Slovom, ak si ma ktokolvek vybrat v prestiznej vyssej triede medzi BMW, Audi, Mercedes-Benz a Volkswagenom, je jasne, ze niktoe si nekupi luxusnu limuzinu s napisom "ludove vozidlo". A nepomoze tomu ani rozsirenie motorovej palety smerom nahor (BMW ci M-B maju vykonnejsie a lepsie 12-valce) a ani nadol (kto chce setrit na limuzine, kupi si o triedu nizsie n. Audi a6 ci M-B E-klasse). Cize ako tu uz bolo povedane, nepomoze tomu, ani ked zakladna motorizacia klesne na 1,2 R3 ))
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "sook"
25. 8. 2004 15:33
Re: Phaeton je mrtvy
Miloš prosím ťa už neseď toľko doma za počítačom. Vypni dakedy počítača zajdi do mesta tam ich "behá" niekoľko kusov. Pradaj v SR za prvých 7 mesiacov A8-19, Sklase-19, 7rad-14, Phaton-8.
neregistrovaný "307 SW"
25. 8. 2004 15:43
Re: Phaeton je mrtvy
Nevim jak je to na Slovensku ale jestli jsem videl na silnicich v Praze tak tri za celou dobu, bude to hodne. Mimochodem se podivejte na A8 W12 vs. Phaeton W12. Phaeton je drazsi, pomalejsi, vic zere (A8 ma Al. kastli) a navic tam davaji tu starsi tj. slabsi verzi. Takze se tady neda mluvit ani o ekonomickem nakupu. Podivejte se na srovnani motoru V12(W12) na www.auto.cz ve starsich clancich.
neregistrovaný "Marko"
25. 8. 2004 19:17
Re: Phaeton je mrtvy
Ja neviem kade chodi sook, asi okolo tych istych Phaetonov. Ja sice chodim po meste, a este viac jazdim, ale Phaetona som videl za posledne styri mesiace raz.(teda 2x este tam stal ked som siel nazad )Takze asi tak! Inak ten predaj na SK - tych 8ks relativne pekneho a konzervativneho Phaetonu, proti dvojnasobku obludy 7er, to je uspech?
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2004 00:08
Re: Phaeton je mrtvy
Kde prosim te bydlis? nekde mimo civilizaci ne? Zajet si na do centra Prahy nebo jeste lepe do nemecka a carkuj si kolik jich tam napocitas. Jsou tam na kazdem rohu
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2004 10:23
Re: Phaeton je mrtvy
problem bude asi v tom, ze Nemecko se neda povazovat za reprezentativni trh (vzhledem k tomu, ze to je VW's "matersky" trh) ... a po Pze Phaetonu taky zrovna moc nejezdi - to uz tu potkavam vic poslednich XJcek (a to zacina Phaeton o nejakejch 200k niz)
jeste dodam, ze mne se Phaeton libi moc, a doufam, ze vydrzi ... XJ to sice neni, ale kdyz uz nic, neni to brambora jako BMW7 (muj vlastni nazor, takze flame snad nema smysl)
neregistrovaný "Forenzo"
26. 8. 2004 12:59
Re: Phaeton je mrtvy
Nevím, nevím, ale v centru Prahy, jak ty píšeš,jich je vidět velmi poskrovnu a z toho jich je většina předváděcích vozů z autosalonů VW.
Souhlasím s názory, že PHAETON byl marketingově velmi špatný tah, který
koncern VW rozdýchává různými restrikcemi např. zmrazením platů, povinností dealerů zvýšit minimální odběry nových aut na sklad atd.
Pokud jejich politika půjde tímto směrem, brzy budou pouze v kronikách viz neprodejné VW Golfy V a předražená VW Polo.Naštěstí celý slavný koncern podrží nad vodou Audi a Škoda.
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2004 14:44
Re: Phaeton je mrtvy
Na každém rohu jo, ale na bilbordu.
neregistrovaný "dzonnek"
26. 8. 2004 00:11
bez titulku
Dnes sem jej viděl a je to něco neskutečného! Pravdou je že ho zhazuje značka která tohle nikdy nedělala, ale je to to nejlepší v téhle třídě co je. Prostě nic zatím není lepšího. Uvidíme zda nová S bude lepší což asi už jo ale na to že je to první počin VW musím uznat že je moc povedený. Asi se na něj půjdu podívat znovu.......
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Martin"
26. 8. 2004 10:55
Re: bez titulku
stahni si video (tady na auto.cz) interieru BMW 760iL a nebudes chtit nic jinyho
neregistrovaný "WOLF"
26. 8. 2004 13:09
Re: bez titulku
v teto tride vozu je jasne nejlepsi AUDI A8 nebo MB S classe podle toho jaky je vas styl. bmw neni zdaleka tak dobre jako vyse uvedene vozy o phaetonu ani nemluve...
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2004 13:22
Re: bez titulku
Jestli mas nejaky styl, tak si musis vybrat NewXJ
neregistrovaný "WOLF"
26. 8. 2004 13:08
Re: bez titulku
je vydet ze jsi ho jenom vydel... phaeton je nepovedeny ze vsech konkurentu nejhorsi... ma nejhorsi motor W12 je nejtezsi a na svoji hmotnost nejvice doplaci... to auto nema nic vyjmecneho... snad jen bezpruvanove vetrani ale to je trochu malo aby to ospravedlnilo jeho cenu. A8 7 S jsou o hodne lepsi... navic v teto tride jde take hodne o image... phaeton je kvalitni a to je jedine... ale to ma kazdy...
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2004 15:02
Re: bez titulku
Phaeton ma nejlepsi sound system ve tride (dostali za to nejaky oceneni)
neregistrovaný "anonym"
27. 8. 2004 11:04
Re: bez titulku
super radio .....za 4,5 mil ...
neregistrovaný "K.K.K."
25. 9. 2004 21:41
PHAETON už měl loni funus.
Rozbalit vlákno
0