Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf VW: výbava nového Golfu byla chyba

V rozhovoru pro německý Der Spiegel potvrdil šéf Volkswagenu, Pischetsrieder, že se chystá nový Volkswagen, větší než Passat a menší než Phaeton. Řeč se stočila i k problematickému odbytu nového Golfu.
Zpět na článek
28. 7. 2004 10:40
neregistrovaný "wolff"
28. 7. 2004 10:42
neregistrovaný "1.6dynamic"
28. 7. 2004 11:28
neregistrovaný "Mirek"
28. 7. 2004 11:49
neregistrovaný "XXX"
28. 7. 2004 12:23
neregistrovaný "1.6dynamic"
28. 7. 2004 21:31
neregistrovaný "..."
28. 7. 2004 13:19
neregistrovaný "Honza"
28. 7. 2004 14:23
neregistrovaný "šíma"
29. 7. 2004 10:05
neregistrovaný "Honza"
28. 7. 2004 13:24
neregistrovaný "Yrry"
28. 7. 2004 13:32
neregistrovaný "dochtor"
28. 7. 2004 13:34
neregistrovaný "dochtor"
28. 7. 2004 19:44
neregistrovaný "Patriot.."
28. 7. 2004 22:33
neregistrovaný "erick"
29. 7. 2004 08:30
neregistrovaný "dochtor"
28. 7. 2004 16:22
neregistrovaný "Tomas"
28. 7. 2004 16:47
neregistrovaný "Pes"
28. 7. 2004 19:48
neregistrovaný "Slovák"
29. 7. 2004 08:18
neregistrovaný "Pes"
29. 7. 2004 22:30
neregistrovaný "Patriot"
28. 7. 2004 21:20
neregistrovaný "..."
29. 7. 2004 08:45
neregistrovaný "Tomas"
29. 7. 2004 08:49
neregistrovaný "TopGun"
29. 7. 2004 10:14
neregistrovaný "RC"
29. 7. 2004 15:34
neregistrovaný "free"
29. 7. 2004 16:04
neregistrovaný "Tomas"
30. 7. 2004 12:52
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
29. 7. 2004 08:57
neregistrovaný "TopGun"
30. 7. 2004 15:55
neregistrovaný "anonym"
31. 7. 2004 10:55
neregistrovaný "Ada"
11. 8. 2004 10:31
neregistrovaný "Bulfan"
11. 8. 2004 10:34
neregistrovaný "Bulfan"
neregistrovaný "wolff"
28. 7. 2004 10:40
bez titulku
No netušil sem, že to co si myslím je pravda. Ale oni jsou už fakt úplně vypatlaní...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "1.6dynamic"
28. 7. 2004 10:42
vw
vw uz zije len z patriotizmu nemcov a cinanov (viac ako 50% predanej produkcie) a cesi mu tiez znacne pomahaju .. inde tie ich "slavne" vyrobky moc na odbyt nejdu.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Mirek"
28. 7. 2004 11:28
Re: vw
Neber si do huby Českou republiku, začni doma, ty Touaregu, když už chceš kritizovat. Řekl bych, že třeba v Anglii má Škodovka moc dobrou image, nejen tam. Ale to je téma na dýl a ve finále bychom stejně k ničemu nedošli.
neregistrovaný "XXX"
28. 7. 2004 11:49
Re: vw
Skoda auta nejsou zlata,
Pepan koupi
hlavou kazdy jiny krouti
vzdit jsou to auta hloupi!
neregistrovaný "1.6dynamic"
28. 7. 2004 12:23
Re: vw
Sorry, tym "slavne" som nemyslel Skodu ale "Uebermensch" znacku vw, asi si to zle pochopil
neregistrovaný "..."
28. 7. 2004 21:31
Re: vw
co tu pleskas, kdyz si japonec koupi doma nejaponske auto (mercedes, porsche, ferrari) tak mu hrozi vyhazov z prace, proto je cele japonsko zaplavene svojimy skaredymi kopie autami. Ve Francii jezdi taky vsichni na svojich citroenovych srotech, italove na fiatech. Golf je levne auto stvorene se svojim tvrdym podvozkem na nemecke dalnice, kde neskace jak peugeot nebo se nerozseka motor po 200 tisicich rychle jizdy jak u japonce nebo nema spotrebu pres 20 litru jak amik. Kazdy stat vyrabi auta na svoje podminky.
neregistrovaný "Honza"
28. 7. 2004 13:19
Už i píár mají pod psa.
Ať mu už konečně někdo vysvětlí, že od firmy, jejíž šéf přiznává, že dělají chyby, si lidi auta koupit nepůjdou. On speciálně tropí tyhle kopance opakovaně. Píár "odborníci" v lidověautím hedkvórtru by to ale měli vědět!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "šíma"
28. 7. 2004 14:23
Re: Už i píár mají pod psa.
když přiznáš že jsi neodhadl úplně přesně prodejní strategii tak to neznamená že tvoje výrobky jsou špatný (ps. vw moc nefandím)
o dost hůř vypadá když neustále tvrdíš že jsi to pokaždé trefil úplně přesně (zvlášť když je vidět že to není pravda)- to ti nikdo dlouho žrat nebude a časem tě začnou podezřívat a nebudou ti věřit
kdyby GŘ vw dělal chyby tak by se na takové pozici neudržel, tvůj pohled na jeho PR strategii je mimo
neregistrovaný "Honza"
29. 7. 2004 10:05
Re: Už i píár mají pod psa.
V tomhle oboru jde o slovíčka. Mezi výroky "jsme blbci, uletěli jsme, možná to napravíme" a "po rozsáhlých průzkumech trhu, analýzách dalšího vývoje a jako odpověď na poslední kroky konkurence jsme se pro udržení vedoucího postavení naší společnosti rozhodli vyjít vstříc požadavkům našich zákazníků a doplnit naši širokou nabídku" není v obsahu žádný rozdíl, dojem ale dělají úplně jiný. A to jsem měl na mysli.
Další případ - zeptej se ve Škodovce, co si myslí o o výroku o příliš vysoké automatizaci a jak jim to pomůže v odbytu. Jejich nevyšší šéf právě veřejně pravil, že v budoucnu budou dělat horší auta. Konkurence musí jásat.
neregistrovaný "Yrry"
28. 7. 2004 13:24
Kladivo a palici
Myslím, že nízký prodej Golfu není jen výbavou. Ale dostalo mě, že Velký P. už začíná Škodovce vyčítat i automatizaci. Vezmeme si kladiva a půjdeme vyrábět auta té nejvyšší kvality. Jo, jo a bude hůř...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dochtor"
28. 7. 2004 13:32
bez titulku
...neustale sa mi potvrdzuje, preco sa historicky nemcom tak nedari
Dost sa cudujem, ze sa doteraz nikto z vas za riekou Moravou nechytil tej myslienky v zavere spravy- naozaj uebermenschstvo ako vysite. To akoze je tych robotov v MB skoda alebo ze s tym miestni gastarbeitri nevedia robit? Kazdopadne v 21. storoci po vstupe do EU jedinecny pohlad...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "dochtor"
28. 7. 2004 13:34
Re: bez titulku
pardon, kym som to napisal uz sa chytil Yrry.
neregistrovaný "Patriot.."
28. 7. 2004 19:44
Re: bez titulku
Od roku 1988 je ve škodovce čím dál víc robotů , píšeš že snimi neumíme pracovat? seš hlupák , protože Když se začaly ve škodovce používat automatické a robotizované pracoviště , tak jste chodili ještě coby dráteníci..
neregistrovaný "erick"
28. 7. 2004 22:33
Re: bez titulku
si pupendos! ked vam niekto splechne pravdu do oci, hned sa zacnete obhajovat a ponizovat nas - je to o tom, ze mate nosteky velmi vysoko a prsi vam do nich! takym ako si ty prajem nech rychlo a poriadne padnu na hubu! mal by som este co napisat, no uz som unaveny a hlavne z citania prispevkov takeho lemoura ako si ty....
neregistrovaný "dochtor"
29. 7. 2004 08:30
Re: bez titulku
Patriote.. tak ještě jednou a pomalu
reagoval som na poslednu vetu v článku
"ale i tak Pischetsrieder poznamenal, že na zemi s tak nízkými mzdami, jako ja Česká Republika, je úroveň automatizace výroby v Mladé Boleslavi příliš velká"
Už chápeš?
Ten pako (rozumej p. Pischetsrieder) vlastne povedal, že by v MB malo byť robotov menej!!!
Ja som sa akurát zamyslel, čo ho k takejto zvrátenosti viedlo. Uraziť som chcel akurát jeho a divil som sa, že to vám ktorých sa to týka vôbec nevadí.
Prepáč ale na tú poznámku o drotároch nebudem reagovať. Beriem to tak, že si chvíľu videl "rudě". Takže nabudúce viackrát čítať a potom písať.
Inak stačilo by zdvihnúť škodovácke platy a Pischetsriederov problém by bol vyriešený.
neregistrovaný "Tomas"
28. 7. 2004 16:22
Japan cars
Kto si dnes kupi Golf V 2.0 TDi za takmer milion sk ked zato moze mat full nalozenu Hondu Accord 2.2 CDTi? Detto u skodovky kde nova koktava s 2.0 TDi zaostava kusok od accordu. Nebudem tu zdoraznovat hlavne vyhody japan cars ale ja ludom v tomto naozaj nerozumiem...Musel by som byt naozaj velky BRANDista aby som chcel nosit privesok VW na klucoch od auta...zbohom VW koncern
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Pes"
28. 7. 2004 16:47
Re: Japan cars
Moje řeč, přesně to jsem udělal, papa VW...
neregistrovaný "Slovák"
28. 7. 2004 19:48
Re: Japan cars
Tak by jste přišli o práci v bejvalí továrně Bazce , nebo si myslíš , že vám Němci zachovaj výrobu , když ji oni mýt nebudou?To co píšeš jsou jen názory nedospělého dítěte..
neregistrovaný "Pes"
29. 7. 2004 08:18
Re: Japan cars
Ach jo, Slováku, vrat se do školy, v tvem kratickém textu jsou hned dve hrubky (takze za "3").
Horsi je ale vlastni obsah, ktery postrada intelektualni usili. Jen skutecny blbec by kupoval z patriotismu horsi produkt. Reakce VW na odliv zakazniku by mela byt vetsi snaha o uvedeni konkureceschopnejsich produktu = lepsi vozy s nizsi cenou. Tak proste funguje trh. Dokud se najde dostatek zakazniku, kteri pro VW budou radi platit nesmyslne vic, proc by se politiika firmy mela menit? Jen jim taky prispej...
neregistrovaný "Patriot"
29. 7. 2004 22:30
Re: Japan cars
Nemyslím si , že to je o gramatice..Mně osobně nevadí když někdo nějakou chybu udělá, občas ji udělám i já . Jde spíš o smysl článku , tam se ,ale nepsalo o nějakém kupování horších aut , ale oto , že pokud krachne VW , tak krachne i automobilka na Slovensku ,která dává práci tisícům zaměstnancům , to se týká i škodovky.
Co se týče patriotismu , nemáš docela pravdu , protože pokud by krachla u nás škodovka , přišlo by o práci přímo 23 tisíc lidí a neopřímo až100 tisíc. Nemyslím si , že produkty od Vw jsou výrazně horší než konkurenční výrobky , jsou jen trošičku dražší.Ale je věc každého , pro jakej produkt se rozhodne , nedávno jsem četl na i dnes vyjádření šéfa Fiatu , kterej se přimlouvá za to aby Italové kupovali Italské výrobky , proč asi?
Jen Slepec a hlupák posuzuje třeba Statistiku euro NCAP , kde první je Toyota, s 2.6% a pětiprocentí hranici nepřekročí pomalu 50 jiných značek aut. Tím chci říc , že dnes jsou auata tak vyrovnaná , jak nikdy předtím..
neregistrovaný "..."
28. 7. 2004 21:20
Re: Japan cars
to posledni co bych si koupil je japonec nebo korejec to radeji francouze itala, amika.
neregistrovaný "Tomas"
29. 7. 2004 08:45
Re: Japan cars
Mas aj nejake argumenty Mr. "...." ? Alebo tvoj otecko pracuje vo VW alebo v Skodovke na pase a bojis sa ze ti nebude mat zaco kupit cukriky?
neregistrovaný "TopGun"
29. 7. 2004 08:49
Re: Japan cars
Hehe, aby tvoj prispevok nevyznel tak hlupo a nulovo, mohol si ho podopriet nejakymi argumentami (aby bola sranda vecsia). Mam na mysli toho japonca (nie korejca)..
neregistrovaný "RC"
29. 7. 2004 10:14
Re: Japan cars
Co přesně máš proti japonským autům? Já měl jako svoje první auto před 8 lety Fiat Punto - během tří let to mělo asi pět oprav.
Další auto jsem si koupil Oktávku - třikrát během půl roku si ji někdo otevřel šroubovákem, v Maldé Boleslavi to přesto nepovažovali za problém vozu, protože to prý prostě bylo násilné vniknutí do vozu... Každopádně trpká pravda byla, že jak si jednou koupíš škodovku, prodejce o tebe ztrácí zájem, protože těch vozů se prodává moc a ty jsi jeden z milionu.
Takže po dvou letech jsem to vzdal a koupil si Citroen Xsara. Nidky jsem neměl rád francouzská auta a nikdy jsem nevěřil v jejich kvalitu. Manželka mě přemluvila, líbil se jí kombík. Tak jsem to zkusil. Po roce jsme se ho zbavili, dokonce i manželka mě k tomu vyzvala.
Tak jsem koupili Hondu Stream. Za stejný peníze podobný vůz s podobnou výbavou nepořídíš. Konečně máme pořádný auto. Za dva roky ani jediný problém, auto šlape super, je spolehlivé, prodejce se o něj vzorně stará, dvakrát ročně zve na bezplatnou prohlídku.
Jen abych dodal, všechna ta auta jsem vždycky kupoval nová, žádné jeté stroje. Takže pro mě je to jasný závěr - po neúspěchu s italským, českým a francouzským vozem jsem skokojený skončil s Hondou.
neregistrovaný "free"
29. 7. 2004 15:34
Re: Japan cars
Nesnáším když někdo nemluví pravdu.
zdálo se mi divné jak drahého máte golfa u Vás a tak jsem našel ofic ceník
GOLF 2,0 TDi 6st 763 tis/Sk až po GOLF 2,0 TDi 6st DSG (sportline) za 893 tis/Sk
HONDA ACCORD 2,2 CTDI 989 tis Sk až 1 089 tis SK
to je cca 200 tis rozdíl pro golfa - nezapomínej že internet je mocný a kecat se nemá.
Ale jinak se mi ani golf ani accord nelíbí - buď s pozdravem
neregistrovaný "Tomas"
29. 7. 2004 16:04
Re: Japan cars
Nemyslim ze by som pravdu nehovoril. Urob si vybavu pri golfe 2.0 TDI aku ma Accord 2.2 CDTI sport a uvidis rozdiel par korun. 2.0 sa na 2.2 nechyta (prevadzkove vlastnosti...), o komforte, spolahlivosti a o tom ze japan cars sa nekradnu pomlcim...
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
30. 7. 2004 12:52
Re: Japan cars
japan cars su kvalitne a velmi spolahlive, ale ked sa ti nieco pokazi mozes sa ist predat na organy
neregistrovaný "TopGun"
29. 7. 2004 08:57
Ono sa to urcite zmeni.
Nemcom sa darilo pred mnohymi rokmi robit dobre auta a zaroven sirit propagandu. V tej propagande pokracuju, no auta uz nerobia doma, takze ich kvalita klesla dost hlboko. Vyuzivaju zvysky toho zaslepeneho obyvatelstva, ktori necitaju recenzie aut a ani sa nijako teoreticky nepripravuju na kupu noveho auta. Im staci vidiet noveho Golfa vystaveneho niekde v hypermarkete a povedia si "jeeej, toto chcem, ved nemci su znami dobrymi autami". Aj niektori japonci si trochu posramotili povest, ked niektore modely vyrabali kade tade po svete koli lacnejsej vyrobe.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2004 15:55
Re: bour
Já si myslím, že se tady bavíte o vyhasínající sopce.Jsem toho názoru, že VW
se pomalu, ale jistě * do své agonie.Pěkně popořadě!
VW Polo- příliš malé a odfláknuté na tak vysokou cenu. Většina konkurenčních značek sělá lepší, kvalitnější a levnější stroje.
VW Golf V- Nehezký, příliš tvrdý, absolutně nezdařilý interier.
VW Bora- absolutní nesmysl, alespon pro evropský trh! sedany zde prostě nemají šanci uspět.
VW Passat- svého času populární. Bohužel za poslední roky už ho pro jeho zprofanovanost koupí pouze dročkaři, nebo snílci. Kvalita už zase zaostává za konkurencí.Navíc opět sedan, čili auto k ničemu.
VW Touran- absolutně vedle!! Něco tak škaredého a hranatého si prostě nekoupí nikdo.
VW Phaeton- Výsměch své značce. Kdo si myslel, že movitý zákazník koupí luxusní a velmi drahé auto s názvem LIDOVÝ VŮZ, asi se před tím musel pořádně zkouřit. Absolutní propadák.
VW Touareg- Možná pěkné auto, ale ten stísněný prostor vevnitř- to si snad za ty prachy dělají z lidí legraci!!! Prostě hrůza.
No a přičteme k tomu nehorázně předražený servis, nespolehlivost, a nekvalitní materiály v interieru a vyjde nám co????
Že VW je v háji zeleným!!!
neregistrovaný "Ada"
31. 7. 2004 10:55
Nějak zapomínáte na to nejpodstatnější
Že auto je nástroj. Že ho lidé používají především k dopravě z místa A na místo B. Jaké jsou tedy na tento nástroj (podobně jako třeba na kuchyňský sporák, psací pero, lžíci do bot a jiné nástroje) základní požadavky?
- aby byl levný, aby byl spolehlivý, aby byl prostorný, aby byl úsporný, aby byl trvanlivý, aby byl bezpečný, aby se v něm cítili příjemně, aby pohled na něj neurážel jejich smysl pro krásu, aby je na veřejnosti pozitivně prezentoval.... Každé auto na trhu splňuje uvedené podmínky - každou z nich lépe, či hůře. A protože spousta z těchto podmínek je subjektivních, lidé, kteří jsou různí a mají různé priority, si vybírají různá auta. A úspěch, či neúspěch výrobce se odvíjí od toho, jak mnoho zákazníků dokáže jejich výrobek oslovit. Pokud tedy nový Golf neoslovil tolik zákazníků, kolik šéf VW předpokládal, je zřejmě slabší, než konkurenční výrobky v některém z výše uvedených aspektů. Je tedy důležité ten aspekt najít a nedostatek napravit. Co je zajímavé, je to, že VW jde na odbyt zřejmě poněkud lépe, než předpokládali, ten mnohými tak poplivaný Touran a naopak zaostává odbyt Golfu. To ukazuje na to, že VW se nepodařil průnik mezi zákazníky, kteří jinak kupují francouzská, či korejská auta (viz design nového Golfu, který chtěl oslovit i tyto zákazníky), zatímco asi tímto tahem VW ztratil své konzervativní zákazníky, kteří si raději koupili pro typicky německy střízlivý design novou Astru. Možná, že tedy cestou ven by mohl být vůz jednodušší, levnější, designově střízlivější, ale zároveň robustní a spolehlivější. Možná také, že by VW měl propustit své designéry, kteří navrhli "korejskou" záď pro nový Golf a face up zádě Sharanu a soustředit se na co nejrychlejší uvedení levnější, i když co se výbavy týče, tak trochu zjednodušené varianty nového Passatu ve verzi variant 4motion se zvednutým podvozkem a celkovým vyzněním ve smyslu robustního vozu vhodného pro všechny Němce a všechny příležitosti. Totéž měla už dávno udělat Škodovka se svým Superbem. Bláznivá, designově polofrancouzská auta ať si dělá Seat. Španělé mají jiné vnímání pořadí důležitosti výše uvedených aspektů, než Němci. Volkswagenu lépe sluší výrobky jednoduché, levné, střízlivé a robustní. Až se VW vrátí k této filosofii, jeho odbyt půjde zase nahoru.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bulfan"
11. 8. 2004 10:31
???
Co se tu čertíte?
Já mám auta dvě : 1.škodovku (z chovu VW) - oktávku v kombíku a teď ji budu měnit za nový model.Přijde mi úžasná, i když mě tlačí do kolena středový panel.Sloužila mi 3 roky a má nalítaných 160.000 km bez závažných problémů.Jsem s ní spokojenej.
2.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bulfan"
11. 8. 2004 10:34
bez titulku
Abych to doplnil.
2.Nissana 350 Z - sice teprve druhý měsíc - ale je to absolutní adrenalin :-)))))
Rozbalit vlákno
0