Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia 2005: úsporný facelift

Škoda Auto zahajuje od pondělí 9. srpna 2004 po skončení celozávodní dovolené dodávky vozů Škoda Fabia v modernizovaném provedení nového modelového roku 2005. Vedle technických změn a úprav designu byl inovacím podroben také interiér.
Zpět na článek
22. 7. 2004 13:37
neregistrovaný "Niemand"
22. 7. 2004 13:57
neregistrovaný "anonym"
27. 7. 2004 20:21
neregistrovaný "anonym"
29. 7. 2004 07:32
neregistrovaný "free"
26. 7. 2004 15:20
neregistrovaný "Sergei"
27. 7. 2004 13:26
neregistrovaný "free"
27. 7. 2004 20:47
neregistrovaný "anonym"
29. 7. 2004 08:25
neregistrovaný "123"
29. 7. 2004 09:42
neregistrovaný "Onion"
22. 7. 2004 13:57
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 14:05
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2004 14:39
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 18:24
neregistrovaný "KK"
23. 7. 2004 08:57
neregistrovaný "lonestarstate"
28. 7. 2004 21:42
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2004 14:16
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 14:37
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 14:29
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 14:38
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 14:42
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 14:42
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 15:07
neregistrovaný "Moik"
22. 7. 2004 16:50
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 16:53
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 17:03
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 17:54
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 22:48
neregistrovaný "tupec"
22. 7. 2004 18:57
neregistrovaný "Free"
23. 7. 2004 09:02
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 09:45
neregistrovaný "free"
23. 7. 2004 11:57
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 14:03
neregistrovaný "free"
23. 7. 2004 11:13
neregistrovaný "Baldi"
23. 7. 2004 09:47
neregistrovaný "Zbůďa"
22. 7. 2004 15:21
neregistrovaný "Niemand"
22. 7. 2004 14:48
neregistrovaný "Lowrider"
22. 7. 2004 14:58
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 18:55
neregistrovaný "HB"
22. 7. 2004 18:59
neregistrovaný "Free"
26. 7. 2004 15:23
neregistrovaný "Sergei"
22. 7. 2004 15:00
neregistrovaný "Jouda"
22. 7. 2004 15:22
neregistrovaný "thym"
22. 7. 2004 16:01
neregistrovaný "Bru"
22. 7. 2004 16:26
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2004 16:49
neregistrovaný "Chrocht"
23. 7. 2004 08:16
neregistrovaný "vraaana"
22. 7. 2004 16:57
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 09:58
neregistrovaný "Zbůďa"
23. 7. 2004 10:27
neregistrovaný "retrik"
23. 7. 2004 12:00
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 12:24
neregistrovaný "retrik"
23. 7. 2004 13:13
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 14:11
neregistrovaný "free"
23. 7. 2004 14:22
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 14:25
neregistrovaný "retrik"
27. 7. 2004 20:54
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2004 16:31
neregistrovaný "Johnny"
22. 7. 2004 17:08
neregistrovaný "dochtor"
22. 7. 2004 21:50
neregistrovaný "koumes"
22. 7. 2004 18:55
neregistrovaný "miche"
22. 7. 2004 20:50
neregistrovaný "geroc"
22. 7. 2004 21:06
neregistrovaný "Patriot.."
24. 7. 2004 16:06
neregistrovaný "geroc"
27. 7. 2004 20:28
neregistrovaný "anonym"
23. 7. 2004 08:21
neregistrovaný "vraaana"
23. 7. 2004 12:04
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
22. 7. 2004 22:07
neregistrovaný "TopGun"
23. 7. 2004 11:48
neregistrovaný "Mirek"
23. 7. 2004 15:08
neregistrovaný "TopGun"
23. 7. 2004 15:25
neregistrovaný "free"
28. 7. 2004 22:04
neregistrovaný "anonym"
23. 7. 2004 15:23
neregistrovaný "Jaroš"
24. 7. 2004 17:55
neregistrovaný "BoBik"
27. 7. 2004 20:45
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 08:29
neregistrovaný "BoBik"
28. 7. 2004 22:19
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 13:55
neregistrovaný "x-fita"
24. 7. 2004 12:53
neregistrovaný "barbí"
24. 7. 2004 16:11
neregistrovaný "abarth"
25. 7. 2004 12:07
neregistrovaný "anonym"
25. 7. 2004 12:20
neregistrovaný "justin"
25. 7. 2004 15:07
neregistrovaný "jirka"
27. 7. 2004 10:01
neregistrovaný "libor"
6. 8. 2004 10:39
neregistrovaný "cahir"
28. 7. 2004 11:09
neregistrovaný "Duke"
3. 8. 2004 00:17
neregistrovaný "catana"
4. 8. 2004 13:39
neregistrovaný "dr"
13. 8. 2004 19:23
neregistrovaný "Jazzman"
25. 7. 2004 19:16
neregistrovaný "cockney"
26. 7. 2004 14:50
neregistrovaný "Radko"
27. 7. 2004 09:05
neregistrovaný "Marlboro"
27. 7. 2004 09:49
neregistrovaný "BoBik"
27. 7. 2004 09:56
neregistrovaný "Patriot.."
28. 7. 2004 11:13
neregistrovaný "Duke"
1. 8. 2004 14:15
neregistrovaný "romi"
27. 7. 2004 12:56
neregistrovaný "Scootrik"
27. 7. 2004 13:53
neregistrovaný "Milan"
27. 7. 2004 15:30
neregistrovaný "BoBik"
28. 7. 2004 13:59
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 15:08
neregistrovaný "stano"
28. 7. 2004 22:27
neregistrovaný "Slovák"
30. 7. 2004 09:28
neregistrovaný "Uwe"
8. 8. 2004 21:37
neregistrovaný "Stano"
4. 8. 2004 13:49
neregistrovaný "dr"
28. 7. 2004 11:20
neregistrovaný "Duke"
28. 7. 2004 12:06
neregistrovaný "free"
28. 7. 2004 14:17
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 13:40
neregistrovaný "BoBik"
28. 7. 2004 14:26
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 15:01
neregistrovaný "free"
29. 7. 2004 09:30
neregistrovaný "Tomas"
4. 8. 2004 14:06
neregistrovaný "apa"
3. 8. 2004 20:56
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 14:12
neregistrovaný "anonym"
3. 8. 2004 00:14
neregistrovaný "catana"
28. 7. 2004 14:08
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 14:59
neregistrovaný "free"
28. 7. 2004 22:35
neregistrovaný "anonym"
29. 7. 2004 14:41
neregistrovaný "Pro_Pa"
31. 7. 2004 22:11
neregistrovaný "petr"
6. 8. 2004 10:55
neregistrovaný "cahir"
29. 7. 2004 18:14
neregistrovaný "VENDYS"
29. 7. 2004 19:34
neregistrovaný "Filda"
30. 7. 2004 10:23
neregistrovaný "mysh"
31. 7. 2004 09:15
neregistrovaný "Michal"
24. 8. 2004 09:19
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2004 09:21
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "Niemand"
22. 7. 2004 13:37
Asi jsem mimo.
Interier vypada porad stejne. Co tam vidim je, ze je novy volant (novy? nikoliv, z nove octavie), spodni cast ma zase svetlou barvu (jako na zacatku vyroby), mekcene plasty mela fabia i pred faceliftem, vyplne dveri a spodni cast prist. desky jsou stale z tvrdeho pastu, nova manzeta radici paky, a nove budiky. Kde je tedy ta super pece?

To, jestli sedim na modrem sedale, nebo na zelenem je mi uplne fuk. Jestli mam 3 operku hlavy (tu maji snad jiz vsichni) je mi take fuk, navigaci si nikdo neobjedna (dyt vychazi na cca 1/8 ceny auta).

Takze zadni svetla a predni naraznik, to je pozitivni zmena.

Kde je prepracovany podvozek, prepracovane motory, snizeni ceny, zcela nova palubovka, nova sedadla, nove brzdy, klima jiz ve verzi ambiente, v eleganci climatronic a hlavne 1.2 HTP dat do vecnych lovist a doplnit sortiment o 1.6ku 75 kW a 1.4 TDI (ovsem 4valec) s vykonem nekde kolem 60-65 kW, doplneni o vice airbagu, aktivni operky hlavy a dalsi ... ? Misto navigacniho systemu maji radeji nabidnout radio s mp3 a slusnym vykonem s alespon 8 repro (na prani ne papir, ale neco lepsiho).

To by byl facelift jak ma byt! Tohle je jen uprava pro novy modelovy rok. Je ale pravda, proc to delat, kdyz v roce 2006 tu bude zcela novy model a soucasna Fabia se prodava jako housky.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2004 13:57
Re: Asi jsem mimo.
asi tak;)))
posledni vetou si to vystihl => na nic z toho co si tu vyjmenoval "neni" duvod, otazkou, proc by se nemohlo prodavat tech housek jeste o neco vic, ale on opravdu neni duvod a u nove Fabky se dockame
neregistrovaný "anonym"
27. 7. 2004 20:21
Re: Asi jsem mimo.
Stale šrot,škoda vždy bude odpad z Wolsfagenu
neregistrovaný "free"
29. 7. 2004 07:32
Re: Asi jsem mimo.
jsi mimo
neregistrovaný "Sergei"
26. 7. 2004 15:20
Re: 8 repro???
Máme Fabii Combi (2002), a tam 8 repro je...
neregistrovaný "free"
27. 7. 2004 13:26
Re: 8 repro???
no
neregistrovaný "anonym"
27. 7. 2004 20:47
Re: 8 repro???
Mám Wartburg a mám tam 12-repro
neregistrovaný "123"
29. 7. 2004 08:25
Re: 8 repro???
Mám Moskviče a tam 24 repro je, subvoofer mám na střeše..., už mám vod toho vymlácený i vokna.
neregistrovaný "Onion"
29. 7. 2004 09:42
Re: 8 repro???
Já mám Fabii RS a jsem s ní absolutně spokojen. Jen je pravda, že má právě ten lepší podvozek, brzdy, 6-ti kvalt, nebýt těchto věcí a dalšího vybavení koupil bych si za bezmála 500 000Kč něco jiného. Normální Fabie je fakt nic moc ...
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 13:57
mindrák z M-B
nevím nevím, jestli českému zamindrákovanci bude stačit "céčko" v zadních lampách alá Mercedes-Benz. kde jsou třeba blinkry ve zpětných zrcátkách???

ba ne. určitě pujde nadračku. obzvlášť "stříbrná turbodízlová"
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2004 14:05
Re: mindrák z M-B
Ty nemáš ani na tu,že?
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 14:39
Re: mindrák z M-B
teprve studuji VŠ. nejsem výdělečně činný, tudíž nemám na auto. za to ty určitě jezdíš v R-R
neregistrovaný "KK"
22. 7. 2004 18:24
Re: mindrák z M-B
to, ze nekdo teprve studuje VS prece neznamena, ze nemuze byt vydelecne cinny.
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 08:57
Re: mindrák z M-B
to neznamena. mozna jsem to spatne formuloval. slo o to vydelat si na vlastni slusne auto. ne vydelat si par smesnych tisicovek na brigade.
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 21:42
Re: mindrák z M-B
ja uz na vejsce davno vydelaval a tak, ze kdyby mne auto nedali rodice, tak bych si na novou Feliciu vydelal. Kazdopadne bych nepomlouval to, na co jenom slintam na webu a nemam na to.
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 14:16
Re: mindrák z M-B
Pane, červené C měla fabie od prvopočátku (tedy 99) zatímco mercedes v tom roce má v CLK bůh víc co, a až v novém modelu se objevuje C (teď nevím jestli je to 02 nebo 03). Pokud jste ovšem myslel světla třídy C tak tam se s Vámi nehádám - tam žádnou podobnost nevidím.
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 14:37
Re: mindrák z M-B
až na to, že já mluvím o bílém C, pane
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 14:29
Re: mindrák z M-B
Ještě jestli myslíte C v bílém tedy u staré fabie (99 -04) dva pruhy a u nové spojení těchto pruhů v písmeno C jako pozvolná designová změna versus staré clk (99-02) úplně jiná světla změněná v roce 02/03 na světla s bílým C tedy cca 3-4 roky po velmi podobných světlech první fabie, jako kopírování škodovky tak nevím, ale roky mluví za své.
P.S. Netvrdím, že mercedes kopiruje od škodovky, ale zároveň to platí obráceně škodovka nekopíruje od mercedesu.
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 14:38
Re: mindrák z M-B
ty dva bílé pruhy na předchozí Fabii samozřejmě nebyly od minulého CLK, ale od jiných M-B ano.
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 14:42
Re: mindrák z M-B
kterých ať to nemusím zase hledat mluvil jste o clk
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 14:42
Re: mindrák z M-B
jo a ještě jsem se chtěl zeptat, která škodovka má čtyři pruhy?
co to je za VŠ ekonomka ?
neregistrovaný "Moik"
22. 7. 2004 15:07
Re: mindrák z M-B
A teď ho Free vyloženě ubil argumentama...to se mu to povedlo, že?????????
No a ne abys vysokoškoláku kecnul, dalších 20 argumentů mám v clipboardu...nebo radši kecni....
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 16:50
Re: mindrák z M-B
a ty máš jaké vzdělání? asi základní. podle toho jak srdnatě hájíš neobhajitelné.
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 16:53
Re: mindrák z M-B
Škoda Superb má čtyři bílé vodorovné pruhy. Odkud se to se mnou hádáš??? asi ze severního pólu. viděls někdy na vlastní oči škodovku?
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 17:03
Re: mindrák z M-B
Jo jestli todle bereš jako čtyři pruhy tak fajn to se omlouvám, akorát mi řekni ke kterému M-B je přirováváš ať v tom mám úplně jasno.
Jinak první M-B co jsem našel s podobnými pruhy bylo S roku 99 (cca), a to už je u škodovky měli. A nehádám se, ale diskutuji.
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 17:54
Re: mindrák z M-B
měl jsem na mysli pravě S a CL po poslednim faceliftu. predtim mely oba typy pruhy pouze dva.
neregistrovaný "tupec"
22. 7. 2004 22:48
Re: mindrák z M-B
pruh sem pruh tam a * z toho
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 18:57
Re: mindrák z M-B
Poslední facelift M-B je kolem roku 02 a to už ty světla škoda používala konečně jsme k tomu došli ale trvalo to.
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 09:02
Re: mindrák z M-B
no vidíš. a mě si stejně nepřesvědčil. posledni škodovka, na ktere neni jeste patrna snaha kopirovat Mercedes je pro mě Octavia pred prvnim faceliftem. A posledni hezka skodovka je 1000MB. to ještě kopírovaly americká auta. A teď se do mě můžeš pustit, za to, že k "ploutvím" vzadu došla škodovka samostaně a vubec nekopírovala design Harley Earla. tak můžeš začít. ale já už tady nebudu. na téhle diskusi jsou kromě mě jen fanatičtí nacionalisti, kteří pro češství nevidí jasné kopírování.
neregistrovaný "free"
23. 7. 2004 09:45
Re: mindrák z M-B
Neboj já už tě nechám. I když pořád nechápu jak můžu kopírovat něco co ještě nebylo vyrobeno :o).
A co se týče křídel na 1000 malých bolístek tak nevím odkud je kopírovala, ale je to auto od roku 64 a tedy bych se přikláněl, že kopírovat začala už starou oktávkou kde jsou ta křídla patrnější a na starém spartaku nebyla.
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 11:57
Re: mindrák z M-B
asi jsem se spatne vyjadril. myslel jsem novodobou Octavii (že před faceliftem ještě nekopirovala M-B). k tomu jsem prihodil to s tou 1000MB, že má vzadu ploutve. Tenhle designovy prvek bezpochyby zavedl Cadillac už v 40./50. letech. Pak ho napodobili i další US výrobci. No a bývalý "východní blok" kopíroval design aut zásadně od USA. protože kdo má z koho mindrák, toho kopíruje. dneska nejvíc závidíme hned nalevo od našich hranic. sověti zas ulitali na USA.
neregistrovaný "free"
23. 7. 2004 14:03
Re: mindrák z M-B
Já jsem taky mluvil o nové oktávii tedy 97 - 04 né o staré před 64.
neregistrovaný "Baldi"
23. 7. 2004 11:13
Re: mindrák z M-B
Hehehe a mne zas ten predok na 1000 MB stále pripomína Porsche.
neregistrovaný "Zbůďa"
23. 7. 2004 09:47
Re: mindrák z M-B
Hele chlapci, a co takhle nová Octavia? Hmmm... Jestli vono třeba nejde o další jednotící prvek Škodovky co? Jinak se dohadujete docela hezky
neregistrovaný "Niemand"
22. 7. 2004 15:21
Re: mindrák z M-B
Blinkr v zpetnem zrcatku je uplne na nic. U VW Golf V stoji to zrcatko s blinkrem desive penize. Je to sice mozna moda, ale nedej boze, aby jste to zrcatko rozbil.
neregistrovaný "Lowrider"
22. 7. 2004 14:48
Čekal jsem víc...
Světla a nárazník jsou hezký, jinak nic moc... (Uvidíme jak bude vypadat combi, jinak) moje další auto bude HONDA..
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 14:58
Re: Čekal jsem víc...
to není nový model ani facelift jak je nadpis článečku je to další modelový rok - což znamená spíše vychytat technické nedostatky je to jako favorit 93 - 94 povenku žádné změny al eun´vnitř 400 nebo kolik pamatujete tu reklamu z vlaječkama :o)
neregistrovaný "HB"
22. 7. 2004 18:55
Re: Čekal jsem víc...
Skoda Henlein......pamatujete Ceskou sodu???
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 18:59
Re: Čekal jsem víc...
jo jo živě
neregistrovaný "Sergei"
26. 7. 2004 15:23
Re: Čekal jsem víc...
Já taky čekal víc. A další nový auto bude OCTAVIA II combi nebo Mercedes-Benz B180 Kompressor
neregistrovaný "Jouda"
22. 7. 2004 15:00
No tak to je bomba....
to uz bych se mel postavit do fronty na tenhle super "novej" hit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "thym"
22. 7. 2004 15:22
Pro vysokoskolaka
I pri vysoke skole se da pracovat a slusne vydelatvat ale to by clovek nesmel byt liny a nesmel by se bat pustit maminciny sukne
On je to totiz problem ve svete maminka nepere a nezehli
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Bru"
22. 7. 2004 16:01
Re: Pro vysokoskolaka
To ale musis umet s compama nebo delat *. Ale jelikoz tadle diskuze sem nepatri tak si sem este neco placni, je koncim.
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2004 16:26
Re: Vysoka skola
Taky delam vysku a az ji dodelam tak si ¨skodovku urcite nekopim. PS:Ten novy naraznik je super. Na 50 metru uz ani nevim co to vlastne jede (fabie, octavia, suberb:). At zije unifikace
neregistrovaný "Chrocht"
22. 7. 2004 16:49
Re: Vysoka skola
S tou unifikaci mas pravdu. Taky ted vzdycky nevim, kdyz jedu v levym pruhu a kouknu do zpetneho zrcatka, jestli mam hned uhnout (silenec v Oct 1.9 TDI) nebo jen lehce pridat plyn (Fabiatik).
neregistrovaný "vraaana"
23. 7. 2004 08:16
Re: Vysoka skola
To víte že ne chlapi, nekupujte český výrobky.... to nemá přece cenu...
Až dostudujete a nastoupíte do firmy nebo sami začnete podnikat taky budete rádi až někdo koupí nějaký zahraniční produkt a na ten váš se vykašle jeno proto že je český...
Je vidět že tomu rozumíte :o)))
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 16:57
Re: Vysoka skola
moje řeč. taky škodovku nikdy nekoupim.
ale bylo vtipný, jak jste to chytře zkoušeli. fakt jste mě pobavili. nejdřív nadávat do chudého nevzdělance. když to nevyšlo, tak vás napadlo to s těma maminčinýma sukněma. opravdu moc pěkný. co je vám vůbec do toho všeho??? jste určitě všichni velmi samostatní multimilionáři. proto trávíte život na diskusi na www.auto.cz, že?
neregistrovaný "Zbůďa"
23. 7. 2004 09:58
Re: Vysoka skola
Dyť jste psal, že už končíte s touhle diskusí (... ale já už tady nebudu. na téhle diskusi jsou kromě mě jen fanatičtí nacionalisti, kteří pro češství nevidí jasné kopírování ...) tak co teda tahle reakce? Že by ješitnost? Jo a s tím kopírováním, co si potom myslíte o Japoncích. Základem u nich je totiž převzít jen to nejlepší a to pokud možno ještě zlepšit (a nemluvím jen o autech). Že by snad adrenalin zatemnil mozek? To snad ne?
neregistrovaný "retrik"
23. 7. 2004 10:27
Re: Vysoka skola
Už ho chudáka nechte... Má to v hlavě trochu pomotaný, nic víc. On z toho určitě brzo vystřízliví. Jinak novej nárazník je hezčí než starej. To samý platí o zatních lampách...
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 12:00
Re: UMÍŠ ČÍSLOVKY ?
ted uz reagovat fakt musím.
umíš číslovky??? asi ne. tebou kritizovaný příspěvek ("škodovku nikdy nekoupim") je z 22.7. 16:57
příspěvek "s touhle diskusi koncim" je z 23.7. 09:02
zeptej se maminky, co bylo napsano driv a zapis se do prvni tridy ZS.
neregistrovaný "retrik"
23. 7. 2004 12:24
Re: UMÍŠ ČÍSLOVKY ?
Sice nereaguješ na mě, ale já se toho taky chytnu. Když jsi říkal že s diskuzí končíš, tak by bylo logický že "ted uz reagovat fakt musím.umíš číslovky???....." by byl první příspěvek kterým protneš to tvoje "dlouhý" mlčení, ale tři minuty před tím jsi zaragoval na jinej odkaz. Takže s diskuzí jsi asi neskončil. Tak čím se budeš chtít vykecat teď. Ale jinak nic osobního.
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 13:13
Re: UMÍŠ ČÍSLOVKY ?
když jsem viděl jak do mě rejete dal svoje smyslenky (ktery se čim dali tim vic bliži sci-fi se všim všudy včetně cestovani časem) na obhajobu svych škodiček, tak jsem se rozhodl pokračovat. a odpovidal jsem systematicky odshora. toť ono vysvětleni.

trapnější mně připadá zbůďův příspěvek, takže je zajímavé, že neopravuješ jeho, ale taky mě.
mohlo mě to napadnout. začít kritizovat nejprodávanější model v týhle zemi a ještě k tomu něčím tak očividně pravdivým bylo asi příliš popuzující pro vlastníky těchto vozů (na jiné kritiky Fabie jste se tolik zdaleka nesesypali).
o co vám jde teď? jestli ještě o diskusi o škodovkách, nebo spíš se již jen marně snažíte z jejich kritika udělat za každou cenu hlupáka, aby další lidi, co si můj příspěvek přečtou, nezačali náhodou souhlasit.
neregistrovaný "free"
23. 7. 2004 14:11
Re: UMÍŠ ČÍSLOVKY ?
Promiň, jestli z tebe dělám hlupáka, nikdy jsme nikoho nechtěl urazit. Jinak nejsem majitelem ani fabie ani octavie ani jiné škodovky mám jenom vřelý vztah k autům a nesnáším když někdo mluví o kopírování jedné značky od druhé a přitom to ani z časového hlediska není možné. A mimo to má taky VŠ a dá se při ní vydělávat (nedělal jsem ani PC ani to druhé :o)) a za těch 5 let jsem se dostal ze škody 100 na AUDI 80 Avant (vše svépomocí).
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 7. 2004 14:22
Re: Re:
nic se neděje. tebe jsem myslel ze všech nejmíň. je tu ale pár dalších o moc nepříjemnějších lidí. jinak ja si privydelavam, ale stacilo by to na servis a benzin. sotva ale na auto. do skody 1xx se mi nechce investovat a tak radeji pockam.
měj se fajn. ja jdu. jinak tohle bude za chvili #1 v žebříčku nejživějších diskusí
neregistrovaný "retrik"
23. 7. 2004 14:25
Re: Re:
Tímhle sem tě nechtěl urážet, ani shazovat v očích ostatních čtenářů. Chtěl sem jenom ukázat na tvoje puntičkářství. Zbůďa tě chtěl prostě setřít, ale nepřečetl datum s tím že nejspodnější by měl být i poslední přípěvek. Bohužel pro něho to tak není. Tolik ke Zbůďovi.
Ale k věci. Shrňme si to. Ty říkáš že nejvíc se ti ze škodovky líbí "embéčko" a poslední "nekopírovaný" auto byla oktávka před faceliftem. Tímto faceliftem se mimo jiné přidali 2 čiré bílé pruhy do koncových lamp. To už ale byla na světě Fabia. A ta už to měla od začátku. A jak sem si tady v jiným příspěvku přečetl, unifikace se projevila tak, že pruhy dostala i zmiňovaná oktávka. A potom i Superb. Takže se není čemu divit. Stejně tak tomu je že po vzoru nové oktávie si design přvzala i fabie. A vo tom to je. Čirý sklo je momentálně v módě, to stejný i různý pruhy a podobně. A jaks tady s někým pátral v historii kdo dřív měl pruhy, tak mně z toho vyšla Škoda. A co 3kový BMW, to tam má pruh taky. Nebo Hyundaje, ty taky. Ty si myslíš že všechny kopírují M-B. Nekopírují. Každá automobilka se ohlíží co kdo udělá novýho, ale ty si myslíš že Škoda si prostě vzala na paškál M-B a teď si vesele obtahují jeho linie. Tak tomu není.
A co třeba říkáš na Fokusa, nebo kohokoli co má lampy vertikálně vedle sloupku? Všechny je nařkneš že kopírujou Fiat Punto který to mělo jako první? Co když se z toho "C" stane u škodovky poznávací znamení, stejně jako přední maska...
neregistrovaný "anonym"
27. 7. 2004 20:54
Re: Re:
Maš svetu pravdu
neregistrovaný "Johnny"
22. 7. 2004 16:31
Decentní,ale pěkný
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dochtor"
22. 7. 2004 17:08
copy - paste
Uniká mi význam popisovaného faceliftu a ani ho veľmi netúžim poznať, takže sa netrápte... Viac ma zaujíma, prečo sa p. Ondřej Láník potreboval pod ten PR slint podpísať, keď všetko čo pre danú vec urobil bolo Ctrl+C Ctrl+V
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "koumes"
22. 7. 2004 21:50
Re: copy - paste
Jo, jo, dochtore, mas uplnou pravdu. Skodovacke PR jede na plne kule, v zari predstavuji tu novou a uzasnou Oktavku "komby", tak se pomalu zviditelnuji na vsech frontach a s kazdou pleckou...
neregistrovaný "miche"
22. 7. 2004 18:55
To je sila ...
nedavno sem si koupil Fobii a cekal sem, ze pri tom faceliftu konecne daji normalni pravy zpetny zrcatko a do dveri daji prolisy na listy, aby to (treba jako me) nelepily magori v salonu jak prasata .... To sem si ulevil :-)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "geroc"
22. 7. 2004 20:50
Facelift Fabie
Řekl bych že ten facelift je tak skromný, že je k poznání až po důkladném studiu fotek. A na ulici to nepoznají ani odborníci (myslím teď všechny co mají auta za svýho velkýho koně) natož obyčejný lidi. No zdá se to jako první krůček na cestě kterou škodovce narýsoval nový šéf VW - vyrábět levná auta pro východní a střední Evropu.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Patriot.."
22. 7. 2004 21:06
Re: Facelift Fabie
Pro východní a střední Evropu???Tak , proč se většina produkce prodává na západě????Kdyby šéf VW narýsoval to co jsi plácnul , nikdy by škodovka neinvestovala do reklamy Tour de Franc , protože by to byly vyhozený prachy , nebo mi chceš tvrdit , že Tour je u nás , nebo ve výchdní evropě sledovanější než hokej???
neregistrovaný "geroc"
24. 7. 2004 16:06
Re: Facelift Fabie
Zatím se většina produkce prodává na západě to je pravda. Na druhou stranu musíš taky sledovat co říkají nejvyšší šéfové a kdo a kam odchází viz Kulhánek. A taky sledovat ekonomiku jednotlivých automobilek. VW se svojí obchodní politikou posunul na parketu na které neumí tancovat. A je tím pádem je ve srabu.
neregistrovaný "anonym"
27. 7. 2004 20:28
Re: Facelift Fabie
Som Slovak žijuci vo Francusku a tu su škodovki tak uznavane že končia medzi posledne predavane auto a je to tak aj v Taliansku,španielsku,Belgicku atd´.
neregistrovaný "vraaana"
23. 7. 2004 08:21
Re: Facelift Fabie
Bohužel obyčejným lidem uniká např. i fakt, že škodovka dělá už několik let úplně nový model Superb a třeba taky to že se dají v autě zapnout mlhovky...
Je to smutný, ale i takoví jsou mezi náma a dokonce se proháněj po silnicích.
Ale kvůli takovým se facelifty FAKT nedělají.
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
23. 7. 2004 12:04
Re: Facelift Fabie
facelift fabie ozivi zaujem zakaznikov a bude sa predavat minimalne tak dobre ako terajsia verzia. uz ma nudia tie milioni terajsich fabii na cestach v cz a sk. skodovka jednozacne spravila dobry krok
neregistrovaný "TopGun"
22. 7. 2004 22:07
marketing
Aby sa Fabia predavala aj nadalej tak, ako doteraz, musela by ist dole s cenou (asi sa uz vycerpal pocet ludi bez myslenia, alebo je vela konkurencie ?). No pri cene Fabky by to znizenie ceny mohlo byt tak maximalne 20 litrov. A namiesto toho znizovania ceny (co by poskodilo obraz Fabie v ocach verejnosti) sa radsej stara Fabka vylepsi o tych 20 tisic, takze sa tam hodi nieco, co vidno na prvy pohlad a zase sa postavi do radu dalsich par stoviek zakaznikov.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Mirek"
23. 7. 2004 11:48
Re: marketing
A zdá se ti na tom po stránce marketingu něco divnýho nebo neobvyklýho???
neregistrovaný "TopGun"
23. 7. 2004 15:08
Re: marketing
Jasne, ze nie. Ten marketing je praveze chvalihodny. Len by si to mali uvedomit ti ludia, ktori si budu chciet tuto Fabiu kupit (ze si vlastne kupuju stary model a pritom su nenapadne nuteni zaplatit aj za tie "krasotinky", ktore nepotrebuju, lebo im reklamy natlacia do hlavy, ze kupuju novu Fabiu za cenu starej).
neregistrovaný "free"
23. 7. 2004 15:25
Re: marketing
Nikdo nikoho nenutí, ale u nás v ČR je situace taková že pokud nedostanu u nového auta solidní slevu tak ho prostě koupím jinde (se slevou), neříkám že to funguje u juniora (či jak se to holátko jmenuje) :o). Prostě ceny v ceníku jsou jinde než v reálu.
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 22:04
Re: marketing
Classic sleva 17000 plus delena sedadla (3200)
Ambiente (byvaly Comfort) sleva 29 000 plus mlhovky (2500), el. nastavitelna a vyhrivana zrcatka (4000) a standardne ABS+MSR (17900) u vsech motorizaci.
Elegance sleva 57 000 plus koeny paket (6500) a tempomat (7000) opet ABS+MSR u vsech motorizaci (17900)

je to podle vas dostatecna sleva???
neregistrovaný "Jaroš"
23. 7. 2004 15:23
Jako dřív
Fabia se mi nikdy nelíbila, protože je na tom designově i vnitřním prostorem hůř než její předchůdce Filcka. Interiér stísněnej, dozadu se 3 lidi prostě nevejdou, i na 2 normální lidi je to tam malý (tak nevím na co třetí tříbodový pás) a motory stojí taky za prd, hlavně ty tříválce jsou do tak těžkýho auta běs. Navíc je fobia opticky hrozně úzká a vysoká, má debilně malý zrcátko na pravé straně a pokud se k ní dají ty 13 kola a černej nárazník tak je to asi nejhnusnější auto co se u nás dá sehnat (myslím verze junior). Jedině ten podvozek ujde, ale s těma slabýma motorama se stejně jeho potenciál nedá využít.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "BoBik"
24. 7. 2004 17:55
Re: Jako dřív
Tak tohle už je vážně moc . . . Seděl jsi někdy někdy ve Fabii? Já mám docela dost odježděno ve Fabii i ve Filcce a můj názor je, že jde o nesrovnatelná auta. Design je samozřejmě věc osobního vkusu - mi je určitě daleko sympatičtější vzhled Fabie, ale někdo to může vidět jinak. Co se týká prostornost, tak je na tom Fabie vs Filcka stejně. Tři lidi dozadu se ale nevešli (myslím pohodlně) ani do Felicie a nikdy se pohodlně nevejdou do žádného auto této kategorie (i v Mondeu nebo Pasatu nemají tři lidi vzadu kdovíjaké pohodlí - směrem napříč). Ale jinak je Fabie oproti Filcce někde úplně jinde - kvalita materiálů v interiéru, kvalita zpracování, sedadla, výbava, ergonomie - to všechno bylo u Filcky na docela mizerné úrovni. A co se týká motorů - někdy mám pocit, že v diskuzích na téma Škoda, všichni plivou na motorizaci Fabie ve smyslu "ty slaboučký třívalce jsou fakt hrůza". Na to musím říct: NEJSOU! Samozřejmě to nejsou kdovíjak silné motory, ale do města jsou ideální. A pokud chceč něco silnějšího prosím: 1,4 55kW nebo 74 kW, 2,0 85kW, TDI 74kW - to Ti připadá taky o ničem? Je hodně zajímavé, že v jiných diskuzích nikdo nenapíše, že motor 1,0 40kW do Corsy je strašná věc ,ale do Škodovky se každý natírá jak může. Lidem jako Tobě by asi vyhovovalo, kdyby Škoda dělala auto velikosti Mercedesu S klasse, s benzínovým 5-ti litrem za 250k Kč.
neregistrovaný "anonym"
27. 7. 2004 20:45
Re: Jako dřív
Počuvaj ja tie vaše škodovki možem osrať mam Opel Corza 1.0 a troch si sa pomilil ma 44kw a je o 100% lepši neš motor Fabii 47kw viem to lebo žena ma tu rachotinu a čo sa tika ohovarania motorov tak len motori od vw do 75kw su na *
P.S Fabia s 5.0-litrom za 250 000kč -to bi predaj škodoviek vstupol tak v USA v Europe bi to kupili len *!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "BoBik"
28. 7. 2004 08:29
Re: Jako dřív
Ty budeš asi velký odborník přes auta, že jo? Zřejmě máš dobře vybavenou garáž, kde si každý půlrok rozebereš motor a přeměříš si jeho opotřebení . . . Asi takto testuješ většinu automobilové produkce a na základě dlouholetého a pečlivého výzkumu jsi došel k názoru, že motory od VW do 75 kW nestojí za nic . . . Nebo že by jsi byl jen zamindrákovaný chudáček s nutkavou potřebou vyblít svoje názory do této diskuze. Mimochodem, já jsem netvrdil, že motor 1,2 od VW je lepší nebo horší než 1,0 v Corse. A ta hláška s tím 5-ti litrem: nejdříve si pořádně přečti nějaký příspěvek, než na něj zareaguješ.
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 22:19
Re: Jako dřív
Počuvaj a koukej držet hubu! Holt stojí Škodovka u nás a ne na Slovensku tak tě to sere, co? Škodovka je v zahraničí hodnocená minimálně stejně jako konkurence ale bratru Slovákovi sa nepáči, nepáči sa ani studentikovi VŠ, kterej si není schopnej legálně vydělávat a talk jenom slintá... TI CO NA NI NEMAJÍ A ZÁVIDÍ, KDYŽ SAMI JEZDÍJOU V DVACET LET STAREJCH RACHOTINÁCH KDYŽ UŽ VŮBEC V NĚČEM, PROSIMVÁS, TO SI JU RADŠI UKRADNĚTE ALE NEZÁVIĎTE!!
neregistrovaný "x-fita"
28. 7. 2004 13:55
Re: Jako dřív
Musím se přidat k názoru. Fabia se mi začala libit snad po 2-letech výroby a to je n z předu. A dalo mi to než jsem si zvykl. I když při první pohledu žebrované masky mi to dlouhou dobu připomínalo aerovku. No je to směr udělat image škody a jak je vidět se jí více méně drží . Nechám to tak , ale proboha !!! , proč se stále tak zarytě drží zadních lamp ... fabie, superb, octavia a myslím i nová octavia. Nejvíce to vyniká tato zrůdnost na fabii . světla jakoby zatlačená do karosérie a z pohledu zadního dost strašné. Kam dali škodováci s desingu oči. K SUPERBu se vůbec nehodí a dost shazují jinak povedené auto. A stačilo by ak tak málo protáhnout do hrany vozu , případně až na bok zádě. A Interiér klasicky německý strohý= jde to , ale jsou hezčí . Trochu moc velká palubovka a ještě v černém provedení je nic moc. V dvou barevném provedením to jde. Ovladače topení , ventilátoru... hrůza. Ty knoflíky koupili ve výprodeji . Skoda. Zase mínus. A prostor v zadu působí ztísněně , a není to jen pocit. Motory průměr. Ikdyž 3válec se zvukem šicího stroje ... Asi jde o zvyk , mne tam ten jeden válec schází. Auto do města je s tímto motorem dobré , ale ne ve verzi "junior" = nelakované nárazky a kola z kočárku nepůsobí zrovna příjemne . Plechové disky dělá která kovárna ???!!! Hrůza. Favorit měl v základní verzi hezčí plechové disky. Tak že u mne je to výsledná za 3 = průměr ... Je to škoda , nemuselo to tak dopadnou. Pozn. nejsen uživatelem této značky , jelikož mi při průměrném platu v této republice to nějak na toto průměrné auto nějak stále nevychází. Dám přednot ojetině do 120tis. Službu mi udělá stejnou (ne-li lepší). Doveze mne z A do B :-)))
neregistrovaný "barbí"
24. 7. 2004 12:53
tojehoro
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "abarth"
24. 7. 2004 16:11
zaujimava diskusia
Super som sa pobavil na vsetkych vasich nazoroch na novu Fabiu...
Ja totiz tie auta predavam a chcem len zopar veci zdoraznit:
- poriadne si prestudujte stary a novy cennik na MR 2005, hlavne zmeny vo vybave Ambiente a Elegance
- auta sa vacsinou nepredavaju za cennikovu cenu, vzdy su tam nejake akcie, zlavy atd.
- dostupnost a cena nahradnych dielov, rychlost opravy atd.
- skodovka si drzi cenu pri naslednom predaji
- asi pre toto vsetko predsa len SKODU
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "anonym"
25. 7. 2004 12:07
Re: zaujimava diskusia
neregistrovaný "justin"
25. 7. 2004 12:20
Re: zaujimava diskusia
No mily predajca aut Skoda:
k faceliftu----aky ma zmysel? Priniesla viac pohodlia?Bezpecnosti?Je mi fuk ci mam hmlovky hranate alebo okruhle a podobne blbosti.Jediny prinos je treti trojbodovy pas v strede vzadu.
Servis: najdrahsi a najnekvalitnejsti zo vsetkych, niesu schopny najst chybu, preco mi zhoria kazdy mesiac brzdy, nevedia kade mi zateka do auta, a pri servisnej prehliadke mi nauctuju vzdy o CCA 1000,-Sk viac za pracu, ktora je reklamacia v ramci zaruky/potom samozrejme prerabaju faktury/.A tie vyhovorky "vyskolenych"technikov - hanba celeho VW.
Moja Fabka je junior, 1,2HTP - vazeny - ten motor pri spoterebe 5 - ono na nase cetsy je dost, od 3 do 4 tis ot. je to zivsie ako 1,4....len ta zivotnost motora ?????
Zhrnute - jednorocna fabia 1,2 HTP, ma 60.tis km...budem rad ak dozije splatenia leasingu....Takze nech robi skodovka facelift kvality a nie plastov /to robil Trabant/
neregistrovaný "jirka"
25. 7. 2004 15:07
Re: zaujimava diskusia
Zvlastni, ja mam Clio 2003 a pri vyberu jsem vahal - FabiexRenault. Mam motor 1.2 16V 55kW (stejny vykon jako Octavia I i II v zakladu), auto mi vazi o cca 150 kg min nez Fabie, plasty jsou fakt super zpracovany (dlouho jsem jezdil ve Fabii Comfort) mnohem lepsi nez Fabie, kvalita interieru je az na plasty stejna. Vybava Clia je asi na urovni Octavie Elegance (4x airbag, ABS, Brzdnej asistent, 15" lity kola, tonovany skla, central, CD player, mlhovky.... nema to jenom klimu). Prodejci hooodne prijemni, infolinka super, sluzby bez problemu, pri dotazu na skoda infoline ze me asi meli *, nevim proc mi nic nerekli a poslali me do autosalonu... V autosalone sila, arogantni prodejci, delali ze me *.
Tak jsem vybral Clio a jsem stasten. Navic jsem usetril 62.000,- - o tolik vic stala Fabia s alespon normalnim motorem, 2x airbagem a ABS. (Obe auta, ktere jsem porovnaval byla v akci, u fabie davali zdarma naky stresni nosic nebo co, u clia CD prehravac, 15" lity kola, nizkoprofilovy pneu, tonovany skla a 2 roky asistenci zdarma. Tak mi reknete, kteri prodejci se snazi vic?
neregistrovaný "libor"
27. 7. 2004 10:01
Re: zaujimava diskusia
Vse o zpusobu prodeje - s tim souhlasim. Ale az na to, ze Clio nemuzete srovnavat s Fabii. Clio je nakupni taska pro zenu a dve male deti vzadu. Proto ta cena -62.000.
neregistrovaný "cahir"
6. 8. 2004 10:39
Re: zaujimava diskusia
totalna sprostost - clio a fabia je ta ista trieda! nakupna taska je v tomto pripade i fabia
neregistrovaný "Duke"
28. 7. 2004 11:09
Re: zaujimava diskusia
Sorry kámo no porovnaj si poriadne Fabiu a Clio a prídeš nato že sú medzi nimi minimálne rozdiely (mám na mysli veľkosť) takže tá taška je aj Fabia a dokonca by som to tvrdil aj o Fabii Combi.
neregistrovaný "catana"
3. 8. 2004 00:17
Re: zaujimava diskusia
dovoluji si podotknout, že Fabia Combi má kufr 460 litrů...
neregistrovaný "dr"
4. 8. 2004 13:39
Re: zaujimava diskusia
A Thalia, co je IMHO Clio s kufrom viac ako 500...
neregistrovaný "Jazzman"
13. 8. 2004 19:23
Re: zaujimava diskusia
Klobuk dolu. Tolko viet a nic v nich. Presne ako nasi predajcovia od skodovky. Ozaj, nepises aka vlastne je ta cena ND, ... zeby vysoka? A mozno si chcel povedat aj dalsiu vyhodu, ze sa tie ND naozaj zidu, ked sa zacne kazit. Nexcem velmi vychvalovat skodovky, lebo maju aj dost silnych stranok, ale tieto to niesu. Ked idem kupit auto, tak zdoraznovanie dostupnosti ND, rychlosti opravy, atd mi asi skor evokuje, ze servis (mimochodom drahy a nekvalitny) asi aj dost budem potrebovat. Pri kupe japonca si predajca takto sebavedomie nelieci, a co som mal japoncov, tak som ziskal taky hlupy nazor, ze auto je (len) na jazdenie.
Povies asi, ze hovorim somariny, ved ludia tym naucenym taraninam z Vasich skoleni predsa veria, tak preco by si im nevesal knedliky - a vies co, mas asi pravdu.
neregistrovaný "cockney"
25. 7. 2004 19:16
svatá pravda...
... já má se službami škodovky také špatné zkušenosti. konkrétně chvání lidí v autosalonu v Praze na černém Mostě. Čekal jsem tam jak trubka čtvrt hodiny, než se mi někdo věnoval. Vrazili mi do ruky prospekt a toť vše. Koupil jsem si Mazdu 3 a jsem spokojen...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radko"
26. 7. 2004 14:50
Pravé zpětné zrcátko
Hm. Ale že by nahradili pravé prťavé zpětné zrcátko stejnou velikostí jako má to levé tak to je ani nenapadne.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Marlboro"
27. 7. 2004 09:05
Re: Pravé zpětné zrcátko
si se zbláznil??? Víš jakej pozitivní vliv to má na aerodynamiku???
neregistrovaný "BoBik"
27. 7. 2004 09:49
Re: Pravé zpětné zrcátko
Jezdím s Fabií více než dva roky a nějak jsem si nevšiml, že by mi menší pravé zp. zrcátko nějak vadilo. Ty stížnosti na jeho velikost mi někdy připomínají přísloví, že "kdo chce psa bít, hůl si vždy najde . . .".
neregistrovaný "Patriot.."
27. 7. 2004 09:56
Re: Pravé zpětné zrcátko
Souhlasím s tebou , na couvání a jízdu to vliv nemá, protože zobrazená plocha je setjná jako při normální vlikosti .Naopak při couvání do garáže nemusím zrcátko klopit , abych e vešel , jiná otázka je estetická, vypadá to trošku divně, ale jde jen o zvyk.Na jízdní vlastnosti a poruchovost vozu to nemá..
neregistrovaný "Duke"
28. 7. 2004 11:13
Re: Pravé zpětné zrcátko
čo to máš za garáž keď musíš na Fabii sklápať zrkadlo? Ti ju stavali nejakí bulhari?
neregistrovaný "romi"
1. 8. 2004 14:15
Re: Pravé zpětné zrcátko
asi patris mezi ridice, kteri se do zpetnych zrcatek ze zasady nedivaji.......Takovym bych je nejradeji ukopl
neregistrovaný "Scootrik"
27. 7. 2004 12:56
Česi nevážite si čo máte
Ja si osobne myslím, že vozidlá firmy škoda sú na veľmi dobrej úrovni a vyrovnajú sa ktorej koľvek inej značke, nový facelift Fabie sa mi páči, predné svetomety sú štílové a takisto zadné, ja by som si urcite kúpil Škodovku
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Milan"
27. 7. 2004 13:53
Re: Česi nevážite si čo máte
Fakt sranda jak se tu někteří vztekají! Já jesdím 3 roky s fabií 1.4 74kW, předtím jsem jezdil s filetou 1.6 a je to jako nebe a dudy, je s podivem jak někdo může felicii tvrdě povyšovat nad fabii, nicméně je faktem že nižší výbavy s plastovými klikami dveří apod. mě nikdy nenadchly, ještě že mám Comfort. Souhlasím že 1.6 ve fabii chybí, jde o krouťák odspoda, což 1.4 (74kW) nemá ani náhodou (ale jede dle tahometru lehce přes 200, což fileta 1.6 neuměla), a 2.0 ve fabii je na dvě věci, kdo to má živit? Já facelift beru jako pozitivní změnu, lepší než kop do ...(zadku) tak co. Můžu jen dodat že změny vypsané v prvním příspěvku by se mi taky moc líbily, ale je to jen auto za +-čtvrtmega, tak by mě zajímalo, kolik dal týpek výše za to clio...
neregistrovaný "BoBik"
27. 7. 2004 15:30
Re: Česi nevážite si čo máte
Naprostý souhlas. Už jsem to psal výše, ale z diskusí mám někdy pocit jako by Škodovka dělala jen Fabii Junior 1,2 40 kW. Hodně lidí nadává, že motory 1,2 jsou slabé, ale úplně ignorují fakt, že to jsou prostě základní jednotky a nad nimi je několik podstatně výkonnějších motorů. Totéž s výbavou - v základu (Junior, Classic) samozřejmě nic moc, ale když chci (a mám na to), tak si můžu auto dovybavit prakticky čímkoliv. To mi například hodně vadí na Japonských autech - poměrně nepružné a pevně dané kombinece výbav a motorů, navíc spousta doplňků jen k lepším verzím. A ta 1,6-ka u Fabie fakt chybí, dvoulitr už je na takové auto zbytečně velký motor a 1,4 74 kW je v podstatě totéž jako 55 kW, rozdíl je až někde nad 4500 ot.
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 13:59
Re: Česi nevážite si čo máte
Na Fabiu kašlem čo zaplatim za vikonejši motor tak si radšej kupim Clio.C3,Fiestu,Corzu,Solenzu alebo radšej počkam na novu Logan a stavim sa že je ovela kvalitnejšia ako Fabia a hlavna vec je že ma super motor 1.4 55kw Viem to lebo mam Thaliu už 4 roki a najazdil som neuvaritelnich 386000 Km Podstate bez poruchi Sestra ma Fabiu 1.4 50Kw zaplatila ešte viac za ten šrot ako ja a mala na nej už 7 Važnich poruch a pritom ma najazdenich iba 126 000 km a nieje to nahoda lebo ujo ma tak isto Fabiu a mal tam 4 Važne poruchi ma najazdene 90000 km Nechcem nič ine ako Opel,Ford,Peugeot,Kiu,Hyundai,Renault,Mi… Tati ma Hyunadai Akccent už 9-roki najazdene 286000-Km Bez jednej poruchi
neregistrovaný "stano"
28. 7. 2004 15:08
Re: Česi nevážite si čo máte
Slovak,Slovak....kupa auta je aj dnes bohuzial trosku o stasti.Je to smutne ale je to tak.Mam kamarata v servise a hovoril mi o 2 ludoch s rovnakym autom. Ten prvy na tom svojom aute doteraz najazdil 200,000km s pravidelnymi prehliadkami Bez poruchy (jazdi na nom denne=taxikar)a tomu druhemu (mozno ako Tvojej sestre)-stalo auto neustale v garazi - vytiahol ho von asi kazdu 4.nedelu a potom sa stazoval,ze mu vzadu nieco vrze,ze mu to nemaze...atd.atd.
Fabia je skvele auto a ver mi,ze teraz nemam naladu Ti tady popisovat rozdiel napr.v CRASH teste- vies co vydrzi Fabia a co "ta tvoja ospevovana" Solenza alebo nedajboze Logan.
Moja holka bola ako au-pair rok v Nemecku. Trafila rodinu a doma mali okrem ineho aj Jaguar *** 4,0Turbo.....a vies co maju v garazi dnes ?? "Světe div se"...,ale FABIU! a preco ?
kvoli bezpecnosti (=male deti), kvoli konstrukcii (=perfektne jazdne vlastnosti vlastnosti vo vysokych rychlostiach) a aj kvoli cene a vybave.
Povies si bohaty.Ale aj bohaty rozmyslaju a sam otec rodiny - Nemec - mi povedal, preco by som si kupoval domace Polo, ked je Fabia vlastne to iste auto.
Takze - z mojej strany len tolko - prajem Ti, aby si si moc nenatlkol v tom svojom Logane a aby sa Ti nepretrhnol bezpecnostny pas, vo chvili ked budes brzdit o trosku prudsie, pretoze sa Ti moze stat, ze Ti treba povolia brzdy a ked uz konecne buchnes do stlpa,tak sa Ti pre zmneu este zabudne otovorit airbag a mozno Ti este odpadnu dvere !
Takze nech zije FABIA a vsetky jej nastupkine! Kupim si ju hned ako spromujem a nasetrim !
neregistrovaný "Slovák"
28. 7. 2004 22:27
Re: Česi nevážite si čo máte
Ty jsi ukecanej jak nevím co ,za čtyři roky 386000 v Thálii? Denně něco kolem 260km? Soboty, neděle, vánoce a jiný svátky?Podle statistiky , kterou neprovádějí češi , ale Němci zkončila Fábie podle euro NCAP na 50 místě , společně s nisanem Microu , 206Peguot na nějákým 70 místě , o Cliu ani nemluvím a Citroen , je někde 107 , ale nevím zda C3 Opel je taky ve druhý padesátce za Fábii, člověče nevím , buď věřit jezdeckému supermanovi , kterej tvrdí , že najel za čtyři roky skoro 400tisíc takže do desti let má milion , nebo statistice , kterou provádí nezávisle zkoro každej stát, mimochodem , kdyby to byly takový šroty , tak je určitě nebudou kupovat Britové, Němci a jiný zápaďáci , ono holenku většina škodovácký produkce jde na západní trh..Takže ujko , běž si hrát s kačerem a potom tady plácej ty svoje hámotiny..
neregistrovaný "Uwe"
30. 7. 2004 09:28
Re: Česi nevážite si čo máte
k tem testum euro NCAP:
bezpecnost malych aut: nejlepe na tom je: Yaris, Clio a Polo. Fabia patri take ke spicce.
neregistrovaný "Stano"
8. 8. 2004 21:37
Re: Česi nevážite si čo máte
Podle JD Power skončila Skodovka v NEMECKU na 5 miste,domaci VW na 20.miste a Thalia....? ...ta tam ani nebyla.
Ale je me to v podstate fuk.Hodne stastnych km.
Jdu si hrat s kocarkem :-)))
neregistrovaný "dr"
4. 8. 2004 13:49
Re: Česi nevážite si čo máte
keď sa ešte naučíš pravopis, budeš naozaj borec
som vcelku tolerantný, ale už ma bolia oči
neregistrovaný "Duke"
28. 7. 2004 11:20
Re: Česi nevážite si čo máte
No mne vadí iba to, že ľudia kupujú ako slepí a vôbec si nepozrú ponuku iných značiek. Zvyk zo sociku... Pritom za tie prachy sa dá kúpiť kopec iných áut s podstatne lepšou výbavou za rovnaké prachy. Fabka sa oplatí len s tým základným motorom a základnou výbavou, teda výbavou, neviem či sa to dá nazvať výbava... Serie ma že predávajú holé autá a ešte sa tvária ako majstri sveta! Napr. Polo je iba o kúsoček drahšie, Clio má nenormálnu výbavu, Punto je väčšie atď...
neregistrovaný "free"
28. 7. 2004 12:06
Re: Česi nevážite si čo máte
Myslíš, že lidé co jdou utratit 250 a více tisíc jdou do prvního krámu a koupí to jako housku. Nedělej si srandu právě tito lidé počítají a přemýšlejí co je vyjde dráž a co levněji co bude stát servis, co stojí díly a taky co za to auto dostanou za tři čtyři roky když půjde z domu a alespoň u nás ta škodovka padá z ceny nejméně.
K jiné diskusi někdo tady napsal jaké má clio fantastické plasty - jel jsem v thalii - měla slušnou výbavu 2x airbag, klima, ale ta přístrojobvka byla z tak hrozných plastů - podivně tvrdých a nedoléhajících - prostě hrůza.
Nejsem majitel škody fabia ani jiné škodovky :o)
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 14:17
Re: Česi nevážite si čo máte
Clio je trochu pred Thaliou a ma ovela lepšie plasti ako Thalia
neregistrovaný "BoBik"
28. 7. 2004 13:40
Re: Česi nevážite si čo máte
Fabii jsem kupoval v květnu 2002 a věř mi, že jsem hodně dlouho porovnával s jinými auty této třídy. Nakonec vyšla Fabia jako nejlepší poměr cena/hodnota. Např. Tebou zmiňované Punto není větší (pouze má v 5. dv. o 30 l větší kufr), ale podle mě má naprosto strašný interiér - jak materiálově, tak i tvary. Samozřejmě, že někomu se naopak takové provedení může líbit, ale já osobně jsem z interiéru Punta znechucený. Nebo např. 206-ka - narozdíl od Fabie je to dvoumístné auto: měřím 175 cm a v 206ce si "sám za sebe" nesednu - není tam totíž místo. Ve Fabii s tím problém není.
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 14:26
Re: Česi nevážite si čo máte
Klameš sam seba Punto ma plno miesta a asi si si zmilil punto 1993 s Puntom 2 Peugeot 206 ma tak isto miesta ako Fabia ale keť si chcel vela miesta a velki kufor motoricki o 10000000000000000000000000000000% spolahlôivejšie auto tak si nemal obisť Kiu Rio a konečne sa zobuť Dobre rano
neregistrovaný "free"
28. 7. 2004 15:01
Re: Česi nevážite si čo máte
S těmi rozměry připomínáš prodejce pažouta co tvrdil, že 106 -ka je stejně velká jako felicie :o))
neregistrovaný "Tomas"
29. 7. 2004 09:30
Re: Česi nevážite si čo máte
Asi si zabudol na Renault Clio. Cena/vykon/bezpecnost/vybava nema konkurenciu...
neregistrovaný "apa"
4. 8. 2004 14:06
Re: Česi nevážite si čo máte
Fabka byl jedinej kombik kolem 300.000 Kč 1.2 47 KW na trhu (8/03), 206W stala o 69.000 a nevim zaco bych je mel dat? Mam verzi Creation a je perfektni vybyva ABS+2x Airbag,cd+radio+6xrepro,metalicka barva, 16"kola,atd +tazny zarizeni+hagusy za 345.000 Kč tomu se žádná nabídka na trhu nevyrovnala. Kia Rio byla tehdy krátce na trhu a pokusnej kralik jsem nechtel bejt. Tak mi pánové řekněte jaký jiný nový auto si můžete za to koupit?
neregistrovaný "anonym"
3. 8. 2004 20:56
Re: Česi nevážite si čo máte
Stačí si porovnať výbavy+motorizáciu a ceny jednotlivých značiek malých automobilov a z tohto porovnania fábia vôbec nevyjde najlepšie. Nie všetci ľudia sú odborníci, tak sa mi zdá, že si ju kupujú skôr zo zvyku a príliš neporovnávajú. Skúste sa poobzerať po zahraničí, tam je fábia na cestách veľmi zriedkavá, tým nechcem povedať, že je to zlé auto.
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 14:12
Re: Česi nevážite si čo máte
Sveta pravda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "catana"
3. 8. 2004 00:14
Re: Česi nevážite si čo máte
EHm... Docela by mě zajímalo, jak si Fabku s 1.4/74 kW pořídil za +/- čtvrt mega. Asi neumím kupovat auta, ale mě moje vyšla na prakticky rovných 400 tis. Pravda, je to kombík s velmi slušnou výbavou, ale i když odečtu adekvátní příplatky, jsem pořád výrazně výš!!!
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 14:08
Re: Česi nevážite si čo máte
Mysliš si zle škodu nikdi a aj ti čo to kupia TAK LEN KVOLI LACNIM NAHRADNIM DIELOM ale neuvedomuju si to že ked kupia nieake poriadnejšie auto tak ešte ušetria ved Clio sa kazi o polovicu menej ako Fabia tak isto Opel Citroen Peugeot Toyota už duplam Kia a Hyundai tak ako Toyota tak čo škoda može isť do španielska k Seatom na pole vlačit paradajki
neregistrovaný "free"
28. 7. 2004 14:59
Re: Česi nevážite si čo máte
zajímalo by mně kde jsi čerpal kazovost jednotlivých typů.
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2004 22:35
Re: Česi nevážite si čo máte
podíval se k sousedovi do garáže a zistil,že má novou Škodovku...
neregistrovaný "Pro_Pa"
29. 7. 2004 14:41
Re: Česi nevážite si čo máte
Podle hodnocení ADAC je pořadí značek podle poruchovosti následující:
Škoda je 19.
Před ní jsou: mazda, toyota, subaru, daihatsu, honda, suzuki, mitsubishi, audi, bmw, Vw, mercedes, nissan, smart, porsche, ford, opel, seat a peugeot
za ní jsou: citroen, daewoo, hyundai, renault, volvo, jaguar, kia, fiat, lancia, alfa, chrysler, land rover, saab
podle TUV stáří 1-3 roky jsou některé vozy na tom takto:
29. polo 4,2%, 45. ibiza 4,9%, 47. clio a corsa 5,0%, 52. fabia 5,1%, 59, punto 5,4%, 65. fiesta 5,6%, 70. 206 6,1%, 80 accent 6,6%, 92. saxo 7,6%
neregistrovaný "petr"
31. 7. 2004 22:11
Re: Česi nevážite si čo máte
Natu poruchovost bych se nedíval,protože se na fabii nemůžou pokazit třeba el.okna,klima atd co např.punto má v sérii a fabka to má o 100 000dráž.Cenově ve výbavě by prohrala se Stilem,ale to je o třídu víš,a se spotřebou by prohrála ůplně.Jak se podívám z okna tak žádná Fabia,jestli ty statistiky nelžou a ten facelift je nudný-hlavně ta výbava-ty kliky u tych oken mně podrazily kolena-to je snad chyba v ceniku nebo není.
neregistrovaný "cahir"
6. 8. 2004 10:55
Re: Česi nevážite si čo máte
to teda nie - v tycho hodnoteniach sa zapocitavaju zavazne poruchy, ak sa nemyslim
neregistrovaný "VENDYS"
29. 7. 2004 18:14
NENI ODVAHY,NENI ZMENY
NENI ODVAHY,NENI ZMENY.PROC PRILIS MENIT USPESNE?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Filda"
29. 7. 2004 19:34
Přístroje - hrůza, facelift - dobrý
Ty přístroje byl čert dlužen. Jsou děsné. Když jedu na dálnici novou oktávkou, nevím, kolik jedu. Taky nechápu, proč u otáčkoměru používají desítkové násobky. To je hloupost. Místo toho měli dát do verze RS světlé pozadí a bylo by to super.
Přední nárazník se docela povedl, zadní světla jsou živější, i když trošku nezapadající. Zajímalo by mě, zda je díky nárazníku lepší aerodynamika. Dvojbarevná přístrojovka je pohledná. Taky mohli při faceliftu trošku předělat blatníky - zůstaly podivně úzké.
Plecháče od kočárku ve verzi Junior - holátko jsou výštěk Hi-tech designu - předělat!
Tříválec je nezvyk, ale efektivní.
Zrcátku vpravo by se hodila ploška proti mrtvému úhlu jako na levém.
Němci ať se jdou vycpat. Nechceme dělat jen šunky pro Maďary, ale kvalitní auta pro obyčejné lidi. Česká vláda ať zapracuje a obyčejní Češi ať si mohou dopřát normální auto.
Fabii bych si rád koupil, je velmi dobrá a kvalitní, dlouho vydrží, mnoho najezdí, neztrácí cenu a vyrábějí ji Češi.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mysh"
30. 7. 2004 10:23
Re: Přístroje - hrůza, facelift - dobrý
Ono by stacilo kdyby ceska vlada nas takhle pri koupi auta nedojila. Razem by byly o tretinu levnejsi.
neregistrovaný "Michal"
31. 7. 2004 09:15
nova octavia a nova fabia
tato nova fabia a nova octavia su pekne len sa mi nepaci nova octavia combi vizera ako mercedes co sa tika fabie je na nej cela nova maska v zadu a predok sa zmenil len naraznikom a spojlerom.Nova octavia je prepracovanejsi ako ta starsia ctavia ktore tipove oznaceni je A4 nova octavia ma tipove ocnacenie A5
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2004 09:19
????
nic nevidim!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2004 09:21
kde nic
... tu nic
Rozbalit vlákno
0