Škoda že v tabulce neni uveden i kroutící moment, ten mě u dieselu zajíma "skoro víc" než výkon.
0
dulezita je jen jedna hodnota, 750/2000 u VW V10 TDI
0
na to že má dneska kdejakej benzíňák 1000 Nm, není to kdoví co
0
tak to sem zvědav, kolik jich vyjmenuješ 😉
0
přesně tak ... to by chtělo ještě doplnit ...
0
Mel jsem tu cest "stravit vikend" s Touaregem V10. Ten kroutak tam je, ale zas tak super to neni. S poradnym benzinakem (pr. Subaru STI) je daleko vetsi sranda.
Takze dieslum zdar, je to rozhodne ekonomicka volba (jestli se tak da v teto kategorii hovorit), do tezke limuziny bych chtel diesel jedine, prave kvuli pohode (a ridsim navstevam benzinovych pump), ale kdo si chce uzit rizeni, benzin je to prave orechove.
0
nadupany benzin je rozhodne lepsi zabava ... nafta ja o tom, ze normalni clovek dostane do ruky slusnej kroutak, zajimave si muze zajezdit kdy ho napadne a nestoji ho to pritom majlant ... co se tyce limuzin tak je to presne o tech benzinovejch pumpach, ktere zhyckaneho cestovatele otravuji nutnosti neustalych navstev 😉
0
a taky to ze v dieselu se nemusi starat o to aby mel otacky nad nejakou hranaci(napr 2000rpm) aby to vubec jelo.
Takze dieslum zdar, je to rozhodne ekonomicka volba (jestli se tak da v teto kategorii hovorit), do tezke limuziny bych chtel diesel jedine, prave kvuli pohode (a ridsim navstevam benzinovych pump), ale kdo si chce uzit rizeni, benzin je to prave orechove.