Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Velmi silné diesely na českém trhu (přehled)

8 komentářů

Škoda že v tabulce neni uveden i kroutící moment, ten mě u dieselu zajíma "skoro víc" než výkon.
dulezita je jen jedna hodnota, 750/2000 u VW V10 TDI
na to že má dneska kdejakej benzíňák 1000 Nm, není to kdoví co
tak to sem zvědav, kolik jich vyjmenuješ 😉
přesně tak ... to by chtělo ještě doplnit ...
Mel jsem tu cest "stravit vikend" s Touaregem V10. Ten kroutak tam je, ale zas tak super to neni. S poradnym benzinakem (pr. Subaru STI) je daleko vetsi sranda.
Takze dieslum zdar, je to rozhodne ekonomicka volba (jestli se tak da v teto kategorii hovorit), do tezke limuziny bych chtel diesel jedine, prave kvuli pohode (a ridsim navstevam benzinovych pump), ale kdo si chce uzit rizeni, benzin je to prave orechove.
nadupany benzin je rozhodne lepsi zabava ... nafta ja o tom, ze normalni clovek dostane do ruky slusnej kroutak, zajimave si muze zajezdit kdy ho napadne a nestoji ho to pritom majlant ... co se tyce limuzin tak je to presne o tech benzinovejch pumpach, ktere zhyckaneho cestovatele otravuji nutnosti neustalych navstev 😉
a taky to ze v dieselu se nemusi starat o to aby mel otacky nad nejakou hranaci(napr 2000rpm) aby to vubec jelo.