Novinky
Vrtat do Lamba mi přijde jako kacířství, to žehlící prkno vzadu je tam jako pěst na oko. Ještě tam mohli přidat nálepku na nádrž a tenhle tuzingový projekt by byl kompletní...
Originál je lepší (líbí se mi více). Lambo nepotřebuje tuning, je to zbytečné. Někomu se to líbí, ale mně ne.
Měl jsem tu čest svést se v originálu! Především zaujme jeho nádherná jednoduchost a přitom smysl pro detail. Tohle je až moc přeplácané. Jakékoliv zásahy do čistokrevného Lamborghini jsou vandalství! Samo o sobě má tolik výkonu, že človeku "zatlačí" oči do hlavy. Toť můj názor
Jak moc je na něm poznat koncernová ruka? Na fotkách mi interiér silně připomínal spolupráci s Audi... Jinak - podle mě by dopadlo líp, kdyby italové ladili německý auta, než naopak
Myslím, že se Lambo díky Audi hodně zkvalitnilo, spolupráce mu jedině prospěla, a přitom pořád zůstává svoje. Celkově na mě interiér působil velmi pevně, uceleně a hlavně kvalitně. Dokonale obšitá kůže, kvalitně spracované plasty dokonale "lícují", nikde nic "nevrže", prostě paráda. Stejně tak tuhost karoserie je na vysoké úrovni. V drsných průjezdech zatáček se Gallardo vůbec nekroutí a drží na silnici jak přikované a jeho síla je ohromující. Abych se to pokusil laicky vystihnout: je jak vytesané z jednoho kusu kamene. Už z dálky je slyšet jeho řev a při prvním pohledu je jisté že je to "PROSTĚ LAMBO!"
Ostatni upravy posoudit nedokazi!