Od představení “malého” Lamborghini Gallardo se mnoho úpravců snaží nabídnout nějaké doplňky pro jeho individualizaci a první, kdo nabízí téměř kompletní tuning je německá firma Dimex sídlící v Erbenheimu.
rekl bych, ze Gallardu tenhle vizualni tuning rozhodne prospel; original me moc nenadchnul (Lambo je samozrejme porad Lambo, ale nejak to nebylo vono :o)
Vrtat do Lamba mi přijde jako kacířství, to žehlící prkno vzadu je tam jako pěst na oko. Ještě tam mohli přidat nálepku na nádrž a tenhle tuzingový projekt by byl kompletní...
Měl jsem tu čest svést se v originálu! Především zaujme jeho nádherná jednoduchost a přitom smysl pro detail. Tohle je až moc přeplácané. Jakékoliv zásahy do čistokrevného Lamborghini jsou vandalství! Samo o sobě má tolik výkonu, že človeku "zatlačí" oči do hlavy. Toť můj názor
Jak moc je na něm poznat koncernová ruka? Na fotkách mi interiér silně připomínal spolupráci s Audi... Jinak - podle mě by dopadlo líp, kdyby italové ladili německý auta, než naopak
Myslím, že se Lambo díky Audi hodně zkvalitnilo, spolupráce mu jedině prospěla, a přitom pořád zůstává svoje. Celkově na mě interiér působil velmi pevně, uceleně a hlavně kvalitně. Dokonale obšitá kůže, kvalitně spracované plasty dokonale "lícují", nikde nic "nevrže", prostě paráda. Stejně tak tuhost karoserie je na vysoké úrovni. V drsných průjezdech zatáček se Gallardo vůbec nekroutí a drží na silnici jak přikované a jeho síla je ohromující. Abych se to pokusil laicky vystihnout: je jak vytesané z jednoho kusu kamene. Už z dálky je slyšet jeho řev a při prvním pohledu je jisté že je to "PROSTĚ LAMBO!"
to je pravda v drivejsi dobre lambo nikdy neprodalo tolik kusu, protoze po 1000km muselo jit do dilny. To same plati o kouzlu ferrari, jeho majitele vzdy rikaji, ze nejhezci na jejich autu je, ze nikdy nevi jestli dojedou do cile