Technika
0
... sem učil svoji přítelkyni řadit v autě a usoudil sem, že přecijen automat by jí vyhovoval lépe, ale nesmim si koupit novou M5 protože tady bude automat složitější než ruční řazení 😉) ...
0
přítelkyni raději nauč zacházet s jinou "pákou"
tak AK tu prevodovku vobec daju seriovo tak to bude pozde a konkurencia uz zase bude o krok dalej... MB to zaviedlo uz pomerne davno ale s rozdielom ze rovno seriovo.BMW-snazte sa...MB-len tak dalej
Hmm to bude solidní automat jak říkám já "do prčic z manuálem když za mě může řadit něco jinýho tak proč to mám dělat já??" A tady to bude dělat špičkově no a určitě líp než já sám.
to rozhodně, ale na druhou stranu se z toho vytrácí takovej ten ryzí pocit z celkového řízení auta ...
Vazeni, byl jsem skalopevne presvedcen, ze nejlepsi je kvrdlat saltpakou sam, ale kdyz jsem se minuly leto pri koupi M3 E46 rozhodoval mezi manualem a SMG II, nejdriv jsem si to chtel vyzkouset. A jak to dopadlo? Jsem uz skoro 12 mesicu stastnym majitelem M3 s SMG II. Od komfortniho po tvrdy rychly razeni, odstupnovany v nekolika krocich-priznavam se, ani jsem je nepocital, pouzivam jen 3. Proste bomba, bohuzel na novy M5 mi v soucasnosti chybi nutnej kleingeld...
... jezdím v Praze M3 E46 SMG a nemohu si převodovku vynachválit. Je to jak z jiného světa. DSC OFF, SPORT OFF, klima OFF, S6, podržet jedničku, vytočit třiapůl kilo a pouhým uvolněním páky nechat drivelogic odpálit launch control. Pak už jen vychutnávat lineární nárůst výkonu a kovový chraplavý řev, který začíná po čtyřech tisících a končí v nebi - 8.200 RPM. A co se dělá v nebi? Lehce se klepe na pravý křidýlko. Stačí se jej dotknout jen na 2 milimetry a vychutnat si to neuvěřitelně rychlé a přesné prásknutí doprovázené ideálním srovnáním otáček motoru, které tě vede k vyššímu rychlostnímu stupni...