Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Ceramic Composite Brake: Keramika z jihu Německa

Porsche nabízí brzdové kotouče z keramického kompozitu pro své nejvýkonnější modely už několik let. Nyní se keramika dostává i do nové řady 911.
Zpět na článek
16. 6. 2004 09:25
neregistrovaný "To///M"
16. 6. 2004 22:34
neregistrovaný "Alibaba"
18. 6. 2004 07:10
neregistrovaný "DD"
18. 6. 2004 20:41
neregistrovaný "555"
neregistrovaný "To///M"
16. 6. 2004 09:25
Do sériových aut se nedostaly relativně dlouho...
... protože byl naročný vývoj s ohledem na jejich vysokou a nepříjemnou hlučnost. Nikdy jsem to neslyšel, ale v různých fórech byly komentáře k předchozím aplikacím těchto brzd a údajně hlučí hrubým kovovým zvukem. Proto se dávaly jen do výslovných sporťáků.
Tak uvidíme, jak se Porsche předvede.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alibaba"
16. 6. 2004 22:34
životnost 15 000 km!
Nevim co je na tom pravdy, ale dneska sem se v Autocaru dočetl, že tyhle úžasný brzdy sice jsou o něco lepší než běžné kotouče, ale po 15 000 km se údajně začnou rozpadat, a výměna stojí 600 000 i s prací!!! Byl to článek Chrise Harrise a dokonce to prý je i v manuálu od auta. Nejsem si jistý, jestli je to pravda. Jiná věc je ta že Porsche má tak skvělý klasický brzdy, že já bych se na tyhle vykašlal.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DD"
18. 6. 2004 07:10
Re: životnost 15 000 km!
Jo, 15 kkm, ale kdyz jezdis na okruhu :). Na normalni silnici, alespon podle toho clanku, je nemas sanci obrousit. Ale taky bych si to rozmyslel :).
neregistrovaný "555"
18. 6. 2004 20:41
zivotnost
Mam podobny klon, su to ocelove kutuce s keramickymi plochami. Podla moji skusenosti a podla toho, co som sa dozvedel od predajcu MOVIT, je tu par veci, co nikto moc nerozsiruje:
1. Musia byt sakramentky presne vyvazene, ak strmen zatlaci do strany, prasknu
2. Za mokra maju nabeh vytvarat glazuru
3. Nie je problem s tepelnou odolnostou kotuca a brzdy, ale s tym, ze to teplo ide cez piestiky do strmena a nakoniec uvari akukolvek brzdovku. Toto sa deje aj u mna, napriek tomu, ze tam je Motul 600...
No a pikoska na zaver, v predposlednom cisle EVO bol clanok o tom, ako tieto super brzdy praskaju na okruhoch uz po par tisic kilometroch!!! Vyslovene odporucaju majitelom ich dat dole a odlozit na casy, kde sa voz bude predavat.
A co sa tyka hluku... tak hucia a riadne, cakal som ticho a klud, realita je za studena zvuk, ako ked sa suchaju dva kusy porcelanu a za tepla ako ked stojite pri vodopade a aspon moje slusne vibruju. Tie full ceramic budu fungovat podobne.
Rozbalit vlákno
0