Novinky
0
někde jsem četl nebo videl porovnani dvou ferarri s keramickyma a s klasickyma brzdama klyka zvitězila
Přejít do diskuze
Hochu, podivej se na : [odkaz]
a podívej se na video porsche carrera gt a uvidíš! Je rychlejší než Mclaren F1
a podívej se na video porsche carrera gt a uvidíš! Je rychlejší než Mclaren F1
Zonda, Saleen a Caterham sú rozhodne "sériovejšie" ako Enzo, ktoré sa už nerobí, pokiaľ sa nemýlim.
Proboha, co je tohle za článek?!? Jak si někdo může dovolit nějaký test pár nesmyslně vybraných kousků od Auto Motor und Sport vydávat za srovnání nejrychlejších aut na světě? To je dost opovážlivý nadpis. Nazývejte věci pravými jmény - bylo to srovnání Jestli jim šlo o maximálku, tak Koenigsegg na Nardu dal při zkušebním kole 365(kolik tak asi pojede připravovaný CCR?), pak začalo pršet, takže pokoření Mclarenu se nekonalo. Edonis - přes 360, a aut rychlejších než Aston mě napadá hoodně moc.
A můžeš mi říct, jaký evropský model terénního auta byl dříve než Jeep Willys???
A na koních jo? Schválně: kdy podle tebe byla založena první americká automobilka? zajímá mě, co si myslí takový průměrný nadutý evropan. tipuju tě tak na 1930
Teď fakta:
Oldsmobile založen 1898.
1905 čtyřválcový Cadillac
1912 elektrický startér v Cadillacu (evropani pořád ještě musí točit klikou, aby to jelo )
1941 Cadillac a Buick běžně montují plně automatické převodovky. k podobnému kroku se zaostalí evropani dostanou až o mnoho desetiletí později .
A na koních jo? Schválně: kdy podle tebe byla založena první americká automobilka? zajímá mě, co si myslí takový průměrný nadutý evropan. tipuju tě tak na 1930
Teď fakta:
Oldsmobile založen 1898.
1905 čtyřválcový Cadillac
1912 elektrický startér v Cadillacu (evropani pořád ještě musí točit klikou, aby to jelo )
1941 Cadillac a Buick běžně montují plně automatické převodovky. k podobnému kroku se zaostalí evropani dostanou až o mnoho desetiletí později .
Terénní auta a víceválcové motory rozhodně nevymysleli v USA.
Když v Evropě jezdili auta s víceválcovými motory, tak ve státech ještě jezdili na koních! Ter. auta tu byla i předtím, ale hlavně dodávána pro armádu.
Když v Evropě jezdili auta s víceválcovými motory, tak ve státech ještě jezdili na koních! Ter. auta tu byla i předtím, ale hlavně dodávána pro armádu.
Suhlasim, ze by bolo zaujimave postavit vedla seba vsetky supersporty vratane Saleenu, Koenigsegg, Edonis, VW Nardo atd..., ALE v clanku islo o vylucne o SERIOVE automobily, co sa o vyssie uvedenych povedat neda...
V poradi to uz bol treti podobny test casopisu ams, najvyssiu rychlost zatial namerali MTM Bimoto (Audi TT s dvomi motormi) - nieco cez 370 km/h.
V poradi to uz bol treti podobny test casopisu ams, najvyssiu rychlost zatial namerali MTM Bimoto (Audi TT s dvomi motormi) - nieco cez 370 km/h.
[odkaz] dole sou fotky. Tyhle kary se mi libej snad nejvic. Murci ma nejlepsi design, dle meho nazoru. Oni jsou hezke ale vsechny.
Preplnovana V8...minimalne BMW dokaze bezmala stejne a to bez turba. Takze stejne asi jako ostatni, jenomze ty tenhle motor nedelaj. Zato 5stupnu, to je mi ale supersport, hmmm, zrejme to bude nejaka technicka finesa. Nizka hmotnost a 9000 otacek za minutu delaj echt sportaky!
Murci, Carrera, Enzo jedna skupina. Pak B, AM. A samotne SLR. Je to jako srovnavani pojizdnejch zmrzlinovejch stanku s kocarama.
Porsche ma super brzdnej vykon, obdivuhodne.
Preplnovana V8...minimalne BMW dokaze bezmala stejne a to bez turba. Takze stejne asi jako ostatni, jenomze ty tenhle motor nedelaj. Zato 5stupnu, to je mi ale supersport, hmmm, zrejme to bude nejaka technicka finesa. Nizka hmotnost a 9000 otacek za minutu delaj echt sportaky!
Murci, Carrera, Enzo jedna skupina. Pak B, AM. A samotne SLR. Je to jako srovnavani pojizdnejch zmrzlinovejch stanku s kocarama.
Porsche ma super brzdnej vykon, obdivuhodne.
Tak tak, chybí tu dost supersportů (Zonda, Saleen, Caterham) a nadruhou stranu tu jsou o dost pomalejší, "pouhá" GTéčka. Zajímavý by bylo zařadit i pár konceptů a prototypů - třeba i takový VW Nardo, které na stejnojmeném okruhu pokořislo snad všechny rekordy !
Pekny clanek... Nemohu vsak souhlasit s nominaci automobilu, kde mate takovy Koenigsegg (ktery umi az 390 km/h)??? I superauto jako Pagani Zonda chybi. Naopak jeden ze slabsich automobilu, Lamborghini Murcialego, jste sem zaradili. Update tohoto clanku o dalsi automobily by byl zcela jiste vitany celou "auto"verejnosti!
pravda naprostá.
když začínali v Japonsku vyrábět auta, okopírovali do posledního šroubku Austin. proto jezdí v Japonsku též vlevo .
ale dnes už dávno nikoho nenapodobují. jsou originální v designu i technice.
když začínali v Japonsku vyrábět auta, okopírovali do posledního šroubku Austin. proto jezdí v Japonsku též vlevo .
ale dnes už dávno nikoho nenapodobují. jsou originální v designu i technice.
to je jednoznačný jako facka! Espace byl až rovný rok po Voyageru a proč myslíš, že prodloužená verze má typicky americký přídomek Grand?
inak tie 4x4 ni su jednoznacne - skoro subezne vznikol v GB Land Rover a v USA Willys
a MPV taktiez - neustale sa polemizuje ci bol prvy Espace alebo Vayager
a MPV taktiez - neustale sa polemizuje ci bol prvy Espace alebo Vayager
Take hlupe reci milujem. To je uz dost stara fraza, ktora davno neplati. Mozno niekedy to ludia argumentovali vdaka tomu ze v JAP sa automobilovy priemysel zacal rozvyjat az po WW2 a tym padom museli nutne zo zacatku napodobnovat inych ked sa chceli dostat do rozbehnuteho biznisu. Ale minimalne od 80tych rokov to uz neplati. Japonci naopak skoro vsetko vyladili k dokonalosti - Toyota ma najlepsiu logistiku a spolahlivost, Honda (spolu s BMW) robi najlepsie motory). Proste ked sa Japonci do dacoho pusita tak to stoji za to. Vzniko tam aj plno skvostom, vyrabali sa auta s riadenymi 2ma napravami (Skyline GTR). a napriklad co povies na Toyota Prius 1,2 Honda Civic ICMA a Insigh - nic take nikto v EU nevyraba seriovo!!! A keby si si zohnal JAP autokatalog uvidel by si ze v JAP ponukaju JAP automobilky aj plno inych aut ako u nas, a ze tie su naozaj jedinecne - len nepadnu do vkusu europskeho zakaznika a preto musi byt design prisposobeny lokalnym poziadavkam
pozri ja viem ze DB a ContiGT su GT a ich konkurent by bolo skor Ferrari 456GT / 612 Scaglietti. Ale s takym zvlastnym porovnavanim som nezacal ja ale autor. Myslim ze Zonda ma k DB9 urcite bliszie ako Enzo. Zonda kombinuje vykon Enza a Carrery GT s kazdodennou pouzitelnostou (vraj - ja som nemal tu moznost).
SLR...tak to by som bol zvedavy co by take bomba auto robilo so V12 ked uz aj takto je to daaaabel!!!Suhlasim s viggom ze to auto ma uzasny design.ENZO???bleee.DB9?moze byt.Murcie?ee.Carrera?nic nove.Benley?bral by som.mne sa SLR paci najviac.a to neviem ci by vsetci ostatny vyrobcovia vedeli spravit s V8 to co MB.
Prepac, ale ako mozes porovnavat Zondu s DB9 a Continental GT. Ved sa pozri len na vyzor a uz musis vidiet ze tie auta su uplne niekde inde. To nemyslim v zlom.
Test si necital asi preto lebo citas STOP. Koenigseggu namerali na Narde 385 km/h. Pri prvych testoch. 400 km/h vobec nie je nerealnych. Urcite je to realnejsie ako VW Bugatti 😄
a proč evropský značky zase nejezdí spoustu závodů v Japonsku??? no protože jim můžou bejt putna. a je jen logický, že když už se do přespolního závodění zapojí, přesunou tam i centrálu pro onen závod.
evropani pro změnu ukradli: elektrický startér (USA), elektrická okýnka apod. (USA), airbagy(USA), držáky na nápoje(USA), háčky na tašky v kufru(USA), velkoprostorová auta(USA), terénní auta(USA), brdová třetí světla z LED (USA), čiré kryty světlometů (Japonsko), magnetické odpružení (USA), McPherson (USA), víceválcové motory(USA), automatická převodovka (USA), automatická klimatizace (USA), kolenní airbag(Japonsko), katalyzátor (USA), head-up displej(USA), hlasové ovládání (Japonsko) a přímé vstřikování pokud vím mělo jako první Mitsubishi .
evropani pro změnu ukradli: elektrický startér (USA), elektrická okýnka apod. (USA), airbagy(USA), držáky na nápoje(USA), háčky na tašky v kufru(USA), velkoprostorová auta(USA), terénní auta(USA), brdová třetí světla z LED (USA), čiré kryty světlometů (Japonsko), magnetické odpružení (USA), McPherson (USA), víceválcové motory(USA), automatická převodovka (USA), automatická klimatizace (USA), kolenní airbag(Japonsko), katalyzátor (USA), head-up displej(USA), hlasové ovládání (Japonsko) a přímé vstřikování pokud vím mělo jako první Mitsubishi .
hele, vždyť to jsou stránky nějakýho německo-švýcarskýho bulváru na úrovni Blesku. a navíc tu reportáž dokumentují jen dva archivní záběry (porsche, ghosn), ale ani na jednom obrázku nejsou pohromadě
samotny sef nissanu jezdi v porsche [odkaz] nachytali ho, protoze mel nehodu, byl to dost velky trapas novinari zjistili, ze auto je prihlasene na nissan. V opacnem pripade se to urcite nestane
ti uz roky kopiruji EU automobilovy prumysl. Proc asi Toyota prestehovala F1 centralu do Kolina?! Proc motorovy technici u hondy, toyota evropane jsou?! Proc nejezdi nissan kdyz je tak dobry v F1 nebo LaMans? Odkud je ABS, ESP, prime vstrikovani atd?! ty japonske sroty jsou az na par vyjimek jedna velka kopie
Těch bláznů co vysolí 435.000 EUR bude 3500 kusů, tedy tolik, kolik se SLR vyrobí. Je to exkluzivní auto a cena v tomto případě nehraje žádnou roli, pro lidi, kteří si tyhle kousky kupujou je vysoká cena naopak plusem. SLR má podle mě absolutně ohromujicí design, vypadá jako z jiné planety. Carrera je na okruhu rychlejší, podle mých informací ji testovali zkušební jezdci Mercedesu právě proti SLR a verdikt zněl v tom smyslu, že Carrera je o " něco rychlejší na suchu, ale SLR je výrazně rychlejší na mokré trati ".
myslím, že koncept Chrysler ME z posledního detroitského autosalonu je údajně rychlejší. (a neodlítává ze silnice )
Kde je Nissan Skyline GTR? Vsetko by dal dole a je to "iba" 2.5 turbo...Cela EU a US sa mozu ucit od zlatych ruciciek v Japonsku...
nebo třeba obsadit první i druhé místo v LeMans dvakrát po sobě, že? a kde byly tenkrát italské a jiné evropské supersporty? hóóóódně vzadu
***vina!Neni tu McLaren F1 ani zonda ani saleen s7 ani callaway atd.Proto si myslim,že je to dost neobjektivní.
ABSOLUTNÍ SOUHLAS
srovnávaj jabka a hrušky
Enzo, Murciélago, Carrera GT jsou ortodoxní supersporty
DB9 a Bentley GT jsou supersportovní GT (už jen to že oba maj automatiku)
navíc se jim někam vypařil Vanquish, kterej je rychlejší jak DB9
kategorie sama pro sebe je SLR, osobně bych pro tohle auto vytvořil kategorii nepovedený supersportovní GT(MB ví že jeho zákazník nechce ortodoxní supersport a tak vytvořili něco pro MB fanoušky a současné majitele SL co už chtěli bejt odlišení) 435.000EUR za to zaplatí jen blázen (viděl jsem TopGear video a jediný co je na tomhle autě cool je zvuk motoru,ale jen V8? dělaj si srandu? v tomhle autě měl bejt V12 a středovou konzoli v plastu bych čekal u Renaultu Clio a ne u tohohle)
nejlepší supersport kára je podle mě Carrera GT
srovnávaj jabka a hrušky
Enzo, Murciélago, Carrera GT jsou ortodoxní supersporty
DB9 a Bentley GT jsou supersportovní GT (už jen to že oba maj automatiku)
navíc se jim někam vypařil Vanquish, kterej je rychlejší jak DB9
kategorie sama pro sebe je SLR, osobně bych pro tohle auto vytvořil kategorii nepovedený supersportovní GT(MB ví že jeho zákazník nechce ortodoxní supersport a tak vytvořili něco pro MB fanoušky a současné majitele SL co už chtěli bejt odlišení) 435.000EUR za to zaplatí jen blázen (viděl jsem TopGear video a jediný co je na tomhle autě cool je zvuk motoru,ale jen V8? dělaj si srandu? v tomhle autě měl bejt V12 a středovou konzoli v plastu bych čekal u Renaultu Clio a ne u tohohle)
nejlepší supersport kára je podle mě Carrera GT
dost neporovnatelne auta, ten aston martin a a bentley s ferrari a spol.
aston a bentley su auta na relativne normalne svezenie, teda pohodlne... nie na zavodny okruh.
ja by som kupil bentley mat na auto min 170000eur.
aston a bentley su auta na relativne normalne svezenie, teda pohodlne... nie na zavodny okruh.
ja by som kupil bentley mat na auto min 170000eur.
Koenigsegg je nejrychlejší.Udávaná rychlost je přes 400 km/h!Vím,že ho měla na test RTL a nevím proč nezkusili maximální rychlost.Já osobně bych ale odvahu na zkoušku 400 km/h neměl!
Tak tomu teda moc neverim. Staci se podivat na Formuli 1. Tam je dobre videt, kdo umi udelat poradne auto. A Nemci to teda rozhodne nejsou . Kam se nejake Porsche hrabe na Enzo.
už jsem to tu jednou uváděl😒br />
tady josu vysledky sprintu na 400m ... Murcielago, Pagani Zonda, SL 600 atp.
[odkaz]
[odkaz]
a kde ste zabudli Pagani Zonda??? to auto by to uplne natrelo DB9 aj Continentalu GT a je dokonca realne rychlejsie ako MB SLR McLaren
Hm, neda sa vylucit, ze porsche moze byt v niektorych jazdnych rychlesie ako enzo. Problem vidim v tom, ze enzo je talian a porche nemec a tieto merania robili nemci. ams nie je az tak uplne nezavisly casopis. Takze priliz by som nespoliahal na validitu takychto testovani.
nevím, nevím, nezdý se mi brzdná drýha u Ferrari Enzo, má totiž keramické brzy a pochybuji o tak špatném výsledku.
Rozhodně si nemyslím, že by Bentley GT stál v přepočtu jen něco přes 5M. Spíš bych řekl, že ceny angličanů v tabulce jsou v librách, nikoli v eurech.
...v tabulke tieto udaje chybaju v texte clanku ale su😒br />
Enzo, DB9, Murcielago, Carrera GT - atmosfericky
SLR - kompresor
Bentley - biturbo
SLR - kompresor
Bentley - biturbo
To mas pravdu a mohli pridat vysledky merani pruznosti, lebo pre slovaka je to najdolezitejsi udaj (chybajuce dialnice). Z 0 na 300 km/h aj ten co si to kupi da len 3-4 krat za zivot, ale z takych smiesnych 80 na 200 km/h si zvykne velmi rychlo.
... Koenigsegg sa len stale naparuje, ale zatial som necital jediny test, kde by sa merala jeho Vmax a cas na okruhu... cim to asi bude? Vyrobca ma iba plne usta reci, ale to auto dopadne ako Veyron, ziadnych 400 kmh... Kralom rychlosti je aj tak uz 12 rokov stary McLaren Bmw F1
Vmax. ma sice Enzo vyssiu, ale v tabulke chyba podstatny udaj uvedeny v nemeckom ams a to cas na jedno kolo na okruhu; Porsche je od Enza rychlejsie o viac ako 1s... na trati, ktora ma dlzku 1600 m!
Ale to nie je nic nove sport auto nedavno testovalo F Challenge Stradale a Porsche GT3 RS na okruhu Nurburgring (stary) a Ferrari bolo vyrazne pomalsie napriek vyssiemu vykonu... Ferrari by malo podstate zapracovat na podvozkoch inak proti Porsche nema najmensiu sancu.
Ale to nie je nic nove sport auto nedavno testovalo F Challenge Stradale a Porsche GT3 RS na okruhu Nurburgring (stary) a Ferrari bolo vyrazne pomalsie napriek vyssiemu vykonu... Ferrari by malo podstate zapracovat na podvozkoch inak proti Porsche nema najmensiu sancu.