Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Porsche 911 Carrera: první fotografie a informace

Silnější motory, aktivní podvozek, design přídě, který se vrací k původním oválným světlometům klasických Porsche-to je nová devětsetjedenáctka. Velká světová výstavní premiéra nebude asi zdržovat zahájení prodeje, které je naplánováno již na 17.července.
Zpět na článek
11. 5. 2004 13:10
neregistrovaný "Alibaba"
11. 5. 2004 13:13
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
11. 5. 2004 13:33
neregistrovaný "Alibaba"
11. 5. 2004 20:23
neregistrovaný "aaa"
13. 5. 2004 11:27
neregistrovaný "Millhouse"
11. 5. 2004 13:26
neregistrovaný "zigi"
12. 5. 2004 11:31
neregistrovaný "Duke"
13. 5. 2004 15:30
neregistrovaný "venca"
23. 7. 2004 13:10
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
11. 5. 2004 13:36
neregistrovaný "master"
11. 5. 2004 13:40
neregistrovaný "Alibaba"
11. 5. 2004 14:23
neregistrovaný "lonestarstate"
11. 5. 2004 14:37
neregistrovaný "Porscheman"
11. 5. 2004 15:09
neregistrovaný "Alibaba"
11. 5. 2004 18:39
neregistrovaný "alois"
15. 5. 2004 22:41
neregistrovaný "Ace_Forever"
11. 5. 2004 18:44
neregistrovaný "lonestarstate"
12. 5. 2004 03:06
neregistrovaný "mark"
12. 5. 2004 10:56
neregistrovaný "lonestarstate"
13. 5. 2004 00:59
neregistrovaný "us"
17. 5. 2004 10:09
neregistrovaný "us"
12. 5. 2004 17:29
neregistrovaný "Ondra"
11. 5. 2004 20:30
neregistrovaný "aaa"
12. 5. 2004 02:57
neregistrovaný "mark"
12. 5. 2004 10:58
neregistrovaný "lonestarstate"
12. 5. 2004 13:16
neregistrovaný "aaa"
12. 5. 2004 12:32
neregistrovaný "mates"
12. 5. 2004 03:02
neregistrovaný "mark"
13. 5. 2004 12:49
neregistrovaný "Alibaba"
13. 5. 2004 13:02
neregistrovaný "mates"
13. 5. 2004 17:13
neregistrovaný "Alibaba"
13. 5. 2004 17:26
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2004 17:57
neregistrovaný "mates"
23. 7. 2004 13:13
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
11. 5. 2004 14:02
neregistrovaný "Michal"
11. 5. 2004 14:09
neregistrovaný "Michal"
30. 6. 2004 17:54
neregistrovaný "Murdoc"
11. 5. 2004 15:23
neregistrovaný "HUFUH"
11. 5. 2004 16:28
neregistrovaný "vedeni"
11. 5. 2004 17:28
neregistrovaný "mayday"
12. 5. 2004 02:51
neregistrovaný "mark"
11. 5. 2004 17:40
neregistrovaný "cyrus smith"
11. 5. 2004 20:30
neregistrovaný "VW"
12. 5. 2004 13:50
neregistrovaný "M!K"
12. 5. 2004 22:14
neregistrovaný "cool-hand"
17. 5. 2004 16:06
neregistrovaný "Mates"
12. 5. 2004 17:41
neregistrovaný "Radim"
12. 5. 2004 18:03
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 5. 2004 22:49
neregistrovaný "elipsoid"
13. 5. 2004 08:28
neregistrovaný "MrLotus"
13. 5. 2004 10:00
neregistrovaný "Alex"
13. 5. 2004 09:19
neregistrovaný "luzides"
18. 5. 2004 09:07
neregistrovaný "maros"
19. 5. 2004 12:17
neregistrovaný "DeeDee"
19. 5. 2004 12:17
neregistrovaný "Sabbath"
1. 6. 2004 13:03
neregistrovaný "geebee"
23. 6. 2004 10:47
neregistrovaný "sushi"
neregistrovaný "Alibaba"
11. 5. 2004 13:10
je to kočička!
Je naprosto úžasná! Design nemá chybu! Akorát cenový rozdíl mezi standardem a S je trochu moc...A ty stopky jsou prasárna. Interiér konečně za něco stojí! Věřte mi, v 996 jsem jezdil a ta palubka stála za hov...Slepá tlačítka atd.Zajímal by mě váhový rozdíl mezi 3,6 a 3,8.Neví někdo?
Konečně Porsche pro chlapy.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
11. 5. 2004 13:13
Re: je to kočička!
1395 kg vs. 1425 kg (Carrera S)
neregistrovaný "Alibaba"
11. 5. 2004 13:33
Re: je to kočička!
Díky za odpověď, to je hezký výsledek. Další věc, která by mě zajímala, jsou sedadla. Ta sériová v 996 byla prostě hrozná!!! Samozřejmě se dali přikoupit sportovní, ale když vás někdo neupozornil předem...
neregistrovaný "aaa"
11. 5. 2004 20:23
Re: je to kočička!
Zaspals dobu, en design je uz snad 20 roku stary.. nebo kdy poprve tento tvar uvedli
neregistrovaný "Millhouse"
13. 5. 2004 11:27
Re: je to kočička!
Alibaba řeší jenom detaily. Pro ty, co tenkrát museli zůstat venku je to debata z jiného světa... Tak přístě se snad taky svezu, ale poskládáme si to sami podle našeho vkusu. Přijď v ten pátek
neregistrovaný "zigi"
11. 5. 2004 13:26
bez titulku
me az tak revolucni nepripada.palubka je hezka,ale jinak nicim neprekvapila.spis na me pusobi jakoby o krok zpet.nejak zkostnatele,ale to je jenom muj subjektivni nazor.911 si jeste dlouho nekoupim a podstatnejsi bude odezva skutecnych zakazniku a ne nas remcalku....je to takovy facelift po mnoha letech, revoluce se nekona coz je zklamani i spravne zaroven...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Duke"
12. 5. 2004 11:31
Re: bez titulku
V niečom (palubka) s tebou súhlasím, a dodal by som, že keby som nevedel že sa jedná o Porsche tak by som to na Porsche ani nikdy netipol. Pripadá mi strašne komerčná a bežná, ako z nejakého kompaktu a nie zo športovej legendy!
Čo sa týka faceliftu tak si nejaký ohromný odklon čakať nemohol, ale buď si istý že technika je tuti nová...
neregistrovaný "venca"
13. 5. 2004 15:30
Re: Palubka
Jo zvenku je to nádhera, ten předek nemá jedinou chybu, jen se mi trochu nelíbí koncovky výfuků, ty původní byly daleko hezčí a působili i drsnějc. Jo co se týče interiéru, tak to není jen Tvůj dojem, že je to krok zpět. ta řadička vypadá jak z z ňákýho vobyčejnýho Prassáta. A myslím že i volant je o trochu větší než by bylo dobrý... Ale jináč, těžko najít vhodný pochvaly...Čiao
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
23. 7. 2004 13:10
Re: Palubka
palubke je spravena ovela kvalitnejsie ako v E- class, a je o 30% lepsia oproti996. jednoznacne patri medzi prednosti tohoto auta
neregistrovaný "master"
11. 5. 2004 13:36
bez titulku
no...teda nic moc... koukam ze sem cekal zbytecne...rozmejslel sem se jestli ji koupit, ale po tehle obrazcich beru Astona DB9...
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Alibaba"
11. 5. 2004 13:40
Re: bez titulku
Aston má strašně drahej servis, vem radši Modenu.
neregistrovaný "lonestarstate"
11. 5. 2004 14:23
Re: bez titulku
jak vidím, jsem na stránkách pro těžký pracháče . proč se pak ale zajímáte o cenu servisu fakt nevím....
neregistrovaný "Porscheman"
11. 5. 2004 14:37
Re: bez titulku
Chodte do certa to je najkrajsie auto ake som videl za poslednych 5 rokov.
Design nema chybu.
Ja tak milujem PORSCHE!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Alibaba"
11. 5. 2004 15:09
Re: bez titulku
Proč si myslíš že ten kdo má peníze s nimi musí nakládat bez zdravého rozumu??? Když to udělám a např. opomenu náklady na servis a pojištění, taky můžu mít za chvíli kuloví. Kde se bere tak pitomej názor, že kdo má peníze, může jimi bez mrknutí oka plýtvat? Znám člověka co ve Ferrari 456 GTA musel po roce měnit motor i převodovku (NIKOLIV JEHO VINOU). To si potom rozmyslíš jestli tvoje auto za sedm milionů (provoz kolem milionu ročně!!!), stojí za to a jestli radši nezvolit např. BMW 645, které ti poskytne podobné zážitky a image+spolehlivost a mnohem nižší náklady.Pořizovací cena je jenom začátek...
neregistrovaný "alois"
11. 5. 2004 18:39
Re: bez titulku
ja teda nemam ani na jedno, ani jsem nezkusil, tak o spolehlivosti mluvit nemuzu, ale myslet si, ze bmw ti poskytne stejnou (podobnou?) imidz a zazitky jako Ferrari, je podle me scestne. to je jako kdyz nekdo rekne, ze vsichni cernosi nebo asiati vypadaj stejne, pac mezi nima nezije.
jinak konecne pekna palubovka, az na ten hnus uprostred nahore. ze se tam neco objevi u levnejch aut, se nedivim, ale u porsche???
neregistrovaný "Ace_Forever"
15. 5. 2004 22:41
Re: bez titulku
Hele ty jsi ale vopravdu ceskej Lojsa, jakej hnus uprostred palubovky nahore? Vis jaka je to frajerinka az si nekde na prazdny oblibeny silnici zapnes stopky a jedes na cas, nahodou perfektni vec, tak co to tady kecas o hnusu z levnejch aut, davej si bacha co tady rikas. Ted se asi divis proc te tak napadam ale je to z tvoji blbosti, je videt ze nic nevis, ty stopky ty lojso, tak ty stopky kdyz se ti tam nelibej si muzes prevratit dovnitr takze nahore zustane opet jako kdysy rovna plocha!!! Porsche zdar
neregistrovaný "lonestarstate"
11. 5. 2004 18:44
Re: bez titulku
neříkám, že máš plýtvat (ovšem pokud ty vůbec máš čím). ale vím například, že kdesi psali, že nová Corvette žere polovic toho, co stejně výkonné Ferrari. takže....
neregistrovaný "mark"
12. 5. 2004 03:06
Re: bez titulku
jen jizdni vlastnosti corvette jsou horsi jak od oktavie. kdysi jsem videl v britanii test proti M3 a uplne propadla. rekli ze takove auto se v evrope stavelo pred 10 lety.
tu nejde jen o nejrychlejsi z rychleni na 100, ale prevodovku, brzdy, podvozek, otacky nm atd...
neregistrovaný "lonestarstate"
12. 5. 2004 10:56
Re: bez titulku
se nedivím, že když srovnávali evropani, že vyhrálo evropské auto

faktem je, že Corvetta měla jako první magneto-reologické odpružení. její "strašný" podvozek tak reaguje desetkrát rychleji než jakýkoliv jiný druh podvozku. a navíc už podvozek téhle "10 let zastaralé korvety" kopíruje Audi ve svém konceptu LeMans.
neregistrovaný "us"
13. 5. 2004 00:59
Re: bez titulku
V tom testu zkouseli nejenom jestli to auto jede rychle dopredu a brzdi, ale jak jede v zatackach. To je jasny, ze Corvetta musela propadnout. Protoze lepsi je pouze na rovince. A GT3 mela s M3 co delat. Kdy uz ti to konecne dojde, ze americky sportak, ktery udrzi krok s evropskym, potazmo japonskym v zatacce zatim nebyl a neni?? Stary Mustang (ktery se snad jeste dosud vyrabi) ma dokonce tuhou zadni napravu!!! A podvozek nejsou jenom tlumice
Priklad. 7 ma klasicke tlumice, A8 i S vzduchove, sedi na mechach. V jednom testu se shodli, ze nezalezi na tom, co je pod kabatem, ale jak to funguje. I to stare klasicke tlumeni tlumilo nekdy lepe nez to v eSku (ono i S je starsi oproti 7 o nejaky ten rok). A podvozek neni jen o tlumicich. Tak si ty sportaky otestuj a pak neco rikej, oukej?
neregistrovaný "us"
17. 5. 2004 10:09
Re: bez titulku
I novy mustang co se jete nevyrabi bude mit o5 tuhou zadni napravu. Americanum to vyhovuje a tobe by to taky vyhovovalo, kdybys tam bydlel. Cechum zase vyhovujou 120tky...
neregistrovaný "Ondra"
12. 5. 2004 17:29
Re: bez titulku
No nevím četl jsem článek o tom jak porovnávali motorku a auto a tam si vybrali právě Corvette. Je jasný, že vyhrála motorka, ale Corvette moc neztrácela. Takže si myslím, že ty jízdní vlastnosti budou hodně dobrý. I když bych řekl, že BMW M3 bude asi lepší, ale neměl jsem tu čest je porovnat.
neregistrovaný "aaa"
11. 5. 2004 20:30
Re: bez titulku
Srovnavat Ferrari a BWM je jako srovnavat Oktavku a Lexus. Za oktavkou se nikdo neohlidne ale za Lexusem...
Jasne ze jsou naklady moc dulezite...
Tvuj znamy by si mel projit zarucni list a ay se mu to priste stane tak mu daj novy faro nebo vrati penizky.
neregistrovaný "mark"
12. 5. 2004 02:57
Re: bez titulku
jo to je pravda, lexus vypada jak spatne skopirovany mercedes.
to radeji tu oktavii :) ktera aspon vypada jak dobre skopirovany pasat.
neregistrovaný "lonestarstate"
12. 5. 2004 10:58
Re: bez titulku
hmmm to spíš nové Éčko začalo kopírovat Lexus GS. už taky zešikmilo světlomety a dalo čiré překrytí (i když mu to ale trvalo M-B byl v tomhle prakticky poslední)
neregistrovaný "aaa"
12. 5. 2004 13:16
Re: bez titulku
Podle me je uplne jedno kdo koho kopiruje... A nekdy se proste kopirovat musi. To je jako kdyby MB poprve zavedl zpetne zrcatko na prave strane auta a pak to nechtel nikdo prevzit jen proto aby nekopiroval... kopirovat se musi. Ale s rozvahou.
neregistrovaný "mates"
12. 5. 2004 12:32
Re: bez titulku
Jses si jisty, ze dobre vidis? Oktavka je dobre okopirovany Passat ????
neregistrovaný "mark"
12. 5. 2004 03:02
Re: bez titulku
urcite bych si nekupoval ferrari, kdybych mel na konte jen 50 milionu korun. To mi prijde stejne smesne jak kdyz vidim unas lidi co videlaji 12 tacu a maji handy za 8000. Prodal, dum, zenu, kozu a koupil si telefon...
To auto je pro lidi, kteri si nedelaji starosti z udrzbou a maji vic jak jen na 1 ferrari jako napriklad arabsti sejchove.
neregistrovaný "Alibaba"
13. 5. 2004 12:49
Re: Vysvětlení
Opravdu zajímavé. Nasmál jsem se při tom, když jsi tady určil "min. Ferrari konto". Například Leoš Mareš ty melouny přehazuje vidlema... Asi to pro tebe bude novinka, ale Ferrari se dá pořídit i kolem 1,5 milionu, což je cena lepší BMW 3. Ferrari je jenom produkt a ne nějaké ocenění životních zásluh! Může si ho koupit i úplnej idiot (možná chcete namítnou, že konkréntně Ferrari si vyhrazuje právo odmítnout zákazníka, kterého "nechce", ale to je jen jedna strana mince - existuje celá řada překupníků, kteří dodají auto nejen bez zbytečného a otravného čekání, ale i bez jakýchkoli dalších kritérií). Nedávno jsem tady četl, že RR Phantom by si měl pořídit pouze člověk, jehož postavení odpovídá poslání tohoto vozu. To je hloupost! Za prvé: prodalo by se 258 vozů a Rolls by to mohl zabalit (Nelson Mandela, Bill Gates a jeho žena - moc jich prostě není...) a za druhé: Phantom by se neobjevoval na MTV v klipech, ve kterých z něho lezou zlatem a modelkama obvěšení zpěváci.
Ještě bych se chtěl zeptat "aaa": Jak dlouho myslíš, že ta záruka asi platí?
neregistrovaný "mates"
13. 5. 2004 13:02
Re: Vysvětlení
Zbytecne se obtezujes vysvetlovanim Ono "Ferrari konto" ve vysi 50 MKc by urcite na urocich vydelalo na provozni naklady, navic jestli ma nekdo na uctu tyhle penize a nedela nic aby se trosicku mnozily (v tomhle objemu celkem bez rizika), tak si ty penize jednoduse nezaslouzi a dobre mu tak, kdyz o ne prijde! Navic reagovat na prispevky typu "muj znamy ma..." je blbost! Akademicke uvahy nekterych lidi co by bylo kdyby a vymysleni historek o kamaradech je o nicem.
neregistrovaný "Alibaba"
13. 5. 2004 17:13
Re: Vysvětlení
Přečti si to ještě jednou! Ani jedním slovem jsem neřekl, že 50 milionů nestačí na provoz Ferrari. Kritizoval jsem představu, že k vlastnictví podobného auta je potřeba minimálně 50 mil.!To je zásadní rozdíl. Musím s tebou souhlasit v tom, že vysvětlovat něco člověku, který ma svou vlastní pravdu je zbytečné. Nemám zapotřebí si něco vymýšlet, za to ty máš zapotřebí mě podezírat...
neregistrovaný "mates"
13. 5. 2004 17:26
Re: Vysvětlení
Sorry, ale spatne jsi to pochopil! Ja ti daval za pravdu! Mel jsem na mysli, ze to zbytecne vysvetlujes tomu diskutujicimu nad tebou. A s tim vymyslenim, to byla reakce na prispevek vyse, kde srdceryvne popisuje jak se jeho znamemu posr.. prevodovka ve Ferrari. Spis to melo byt pro tebe varovani, ze se zbytecne snazis tomu nad tebou neco vysvetlit. Takze jeste jednou sorry, ze to z meho prispevku nebylo zrejme
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2004 17:57
Re: Vysvětlení
Tak, tak! Kdyz mas na opici musis mit i na banany
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
23. 7. 2004 13:13
Re: Vysvětlení
len tak pre zaujimavost: keramicke brzdy z 996 GT3 sa menia kazdych 15000 a stoja 600 000,-kč
neregistrovaný "Michal"
11. 5. 2004 14:02
clovek aby ty zmeny hledal lupou!
nemam nic proti porsche, ale tohle je zase 100krat prezvejkany sousto. to auto je tak stejny, ze stejne nikdo nepozna, je je to nova 911!
podle me nejslabsim bodem porsche byly vzdycky interiery a tady se to potvrzuje. je porad jakoby divne osklivej, jakoby se do toho auta vubec nehodil.
mimochodem, minuly vikend byla predvadecka v BMW (AuTec-hosi, diky za to!)a to bylo neco. projel jsem se 250km/h v SMG M3 a nic mi nevymluvi, ze dat o 1 mega vic za 911 dava smysl.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Michal"
11. 5. 2004 14:09
Re: clovek aby ty zmeny hledal lupou!
uz nejak nevladnu rukama. myslel jsem pochopitelne, ze to NEdava smysl dat mega navic za 911...
neregistrovaný "Murdoc"
30. 6. 2004 17:54
Re: clovek aby ty zmeny hledal lupou!
Plne súhlasím. M3 forever.
neregistrovaný "HUFUH"
11. 5. 2004 15:23
trdice je tradice ...
... mě se to moc líbí ... hlacně, že maj zase tradiční světla ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
11. 5. 2004 16:28
nelibi
Ne, ze bych na to mel :) ale mne se to nelibi. Soucasna verze je MNOHEM hezci. A ta minikaplicka na pristojovce, to je fakt moc... Jak otackomer v Seicentu Sporting. Je to krok zpet, co se designu tyce, a to obrovskej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mayday"
11. 5. 2004 17:28
SUPER
No tak mysliiim ze dizajn je vec osobneho vkusu, a mne osobne sa najnovsie Porsche paci, urcite viac ako sucasny model, interier naozaj nebol nikdy dobry, ale to by mi bolo jedno. Sedel som v sucasnej 911 a myslim ze by som si velmi rychlo zvykol... ...porsche je proste skveleee...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mark"
12. 5. 2004 02:51
Re: SUPER
interier byl vzdy jaky ma u sportvniho auta byt. vecny a funkcni bez technickych blbosti. co natom ze v toyote mas lednicku, dvd, kdyz jede jak z tuningovany golf.
u ferrari interirer nebyl nikdy lepsi
neregistrovaný "cyrus smith"
11. 5. 2004 17:40
bez titulku
je to furt stejný...no, aspoň tam vrátili kulatý voči. tamty beztvarý byly dost hnusný.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VW"
11. 5. 2004 20:30
Riadaca paka
Vsimli ste si ze riadiaca paka sa az privelmi podoba tej ktora sa montuje do VW golf ? Teda nie do tych novych ale tych co sa prestali vyrabat (golf IV) zeby ostali v koncerne este nejake zasoby a je ich treba "draho" predat? :))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M!K"
12. 5. 2004 13:50
Design
Dizajn Porshce je skvělá věc, ale řekl bych, že právě tohle auto trochu minula v interieru. Venek je naprosto super, kulatý světla jsou jedinečný poznávací znamení devětsetjedenáctky. Ale s tou palubkou to přece nemůžou myslet vážně. Vždyť to vypadá jak z nějaký limuzíny. I Cayenne má lepší... Kde je ten útulný řidiče obklopující interiér? Tohle volkswagnovina jak vyšitá! Ta šaltrpáka to jenom dokládá...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "cool-hand"
12. 5. 2004 22:14
Re: Design
Tak, tak. Zevnějšek je bomba. Mám pro Porsche slabost, tohle se vrátilo ke klasice... špička. Ale ten vnitřek??? Nejdřív se mi moc líbil, ale pak si začínam řikat: "tohle ale neni sedan střední třídy(do toho by se hodil), nemá tohle být sporťáček?"
neregistrovaný "Mates"
17. 5. 2004 16:06
Re: Design
Jsem rad ze nejsem sam koho to flaklo pres oci. Nema smysl Vas panove opakovat, jen dodam ze vseobecne by se meli nemci zacit trochu ucit designu a navrharstvi, protoze to co v posledni dobe predvadeji je na bliti. Mam pocit ze posledni auta ktere vyrobili a byla designove cista a to jak z venku, tak ze vnitr, byla prelom sedesatych a sedmdesatych let.
neregistrovaný "Radim"
12. 5. 2004 17:41
Nemůžu si pomoct, ale není pěkný
opět kulatý světla mi nevadí, ale ty černý rámečky jsou odporný A umístění blinkrů a poziček do nárazníku se mi vubec nelíbí. Je divně tvarovaný. Nicméně jelikož si takový auto nikdy nekoupím (že bych zašel do Milionáře?) Nejlepší byly generace v 90. letech
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 5. 2004 18:03
Re: Nemůžu si pomoct, ale není pěkný
konecne jeden nazor pod kterej se vicemene muzu podksrabnout ... partie s hlavnim svetlometem / blinkry a pozicnimi svetly / mrizkou je IMHO otresna
neregistrovaný "elipsoid"
12. 5. 2004 22:49
new beetle?
Proč mi to připomíná VW New Beetle? A ty světla v nárazníku, to je opravdu prasárna... Asi si to nekoupím ;)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MrLotus"
13. 5. 2004 08:28
bez titulku
Konečně! Předchozí světla byla sice zajímavá, ale pravé Porsche 911 vypadá přesně takhle.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alex"
13. 5. 2004 10:00
Re: bez titulku
996 se mi nelibila. 997 uz zase vypada jako Porsche....
neregistrovaný "luzides"
13. 5. 2004 09:19
Ta radicka mi nejak napadne pripomina tu moji z pasatta.. No
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maros"
18. 5. 2004 09:07
bez titulku
Priatelia, to nie je auto, to je lietadlo a vazny orgazmus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DeeDee"
19. 5. 2004 12:17
no, ...
Jsem velkej milovník Porsche, a vzpomínám si,že když jsem poprvé viděl 996, tak jsem z toho prostě nemoh spát. Ale popravdě,tahle nová 911 mě zas tak za srdce nechytla. Interiér, zadní světla - provar. Jinak ale fešnej facelift. Ale vim,že až ji uvidim naživo,tak si z toho stejně stříknu do trenek. Každopádně se už tešim na new 911 Turbo!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sabbath"
19. 5. 2004 12:17
Je bozi
To je ono.Takhle ma vypadat spravna 911ka.Design je bozi,hlavne zepredu.Zadek je skoro stejny jako ma 996 ale to nevadi. I palubka vypada skvele. Bral bych hned.Sem zvedavy na Turbo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "geebee"
1. 6. 2004 13:03
Vykopávka
Uznávám, že technicky to určitě bude na výši. Ale jinak bych nepoznal rozdíl mezi tímto a 993. Prostě jenom žijou z toho, že si to auto kupujou ti, kteří o tom snili, když byli malí kluci a teď už na to mají prachy. Ale jinak je to už dávno překonaný. V testech v časopisech při příchodu Boxtera S psali, že 911 tím ztrácí smysl, protože Boxter má lepší jízdní vlastnosti a je o milion levnější. Někdo prostě musí vyrábět pořád stejný auto, aby se uživil. Představte si třeba pátou generaci Ferrari 250 GTO nebo Lamborghini Miura. Někdo prostě má dost konstruktérské invence a někdo se pořád veze na historii.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sushi"
23. 6. 2004 10:47
Je Super
Mám 911 Turbo a je to super auto až na tú spotrebu v meste.Škoda, že nový rad 911 nemá model Turbo. Hneď keď bude si ho kúpim.
Ale... Nové PORSCHE 911 JE SUPER
Rozbalit vlákno
0