Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Aveo RS Show Car: Rychlé supermini v Detroitu

Chevrolet Aveo patří ke stálicím českého trhu malých vozů a ani za oceánem není neznámým modelem. Detroitský autosalon bude místem premiéry sportovně laděného konceptu na bází tohoto pětidveřového miniauta, která je předobrazem nové generace.
Zpět na článek
9. 1. 2010 13:49
9. 1. 2010 13:53
9. 1. 2010 14:53
9. 1. 2010 16:47
9. 1. 2010 17:16
9. 1. 2010 19:38
9. 1. 2010 14:03
9. 1. 2010 16:26
neregistrovaný "misiak"
9. 1. 2010 18:28
neregistrovaný "misiak"
9. 1. 2010 17:07
neregistrovaný "tomi1289"
9. 1. 2010 18:30
neregistrovaný "misiak"
9. 1. 2010 15:48
9. 1. 2010 21:12
9. 1. 2010 16:02
9. 1. 2010 18:06
9. 1. 2010 18:41
9. 1. 2010 19:13
9. 1. 2010 19:29
10. 1. 2010 02:46
10. 1. 2010 08:46
10. 1. 2010 09:19
9. 1. 2010 22:21
10. 1. 2010 08:48
12. 1. 2010 10:44
9. 1. 2010 13:49
Bomba
Jestli je tohle jakztakz realny predobraz Avea, tak palec hore, konecne z nej bude dustojne auto. Velmi obdivuju nadherene vyresenou zad, coz je silna slabina toho soucasneho.
No, Go Chevy Go, jen tak dale!
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2010 13:53
jejda
vyzera to ako strúhak na syr >:D a nepripomína ten "fejs" trošku scirocco? mne teda áno
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Loptos
9. 1. 2010 14:53
Re: jejda
mne pripomina interier mierne fiestu novu
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2010 16:47
Re: jejda
to podle tebe musi byt kazdy sportovni hatch hned kopie scirocca?
9. 1. 2010 17:16
Re: jejda
ale ja to nepišem o každom športovom hatch, ale len o tomto ;-) okrem toho mi ani priliš športove nepride :no:
samozrejme každy hlada inšpiraciu u "vydareneho" auta, a tým scirocco určite je :-)
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2010 19:38
Re: jejda
no designem mi docela sportovni prijde...myslim ze neni duvod hledat kde co zkopirovali - vypada dobre a to je dulezity :-) ...ta podobnost je opravdu mala a nemyslim ze by kopirovali rocco...
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2010 14:03
WOW!
to je teda neco, na rozdil od sparku toto vypada uzasne, krasa! Pokud bude takhle vypadat aveo tak to bude krasavec :yes: ...i kdyz se samozrejme musi pocitat s tim, ze seriovka bude o necem jinym, ale stejne :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PlumJelinek
9. 1. 2010 14:14
Nová generace
"u tohoto konceptu nezůstal oproti běžnému Aveu kámen na kameni"....... jak by ne, já v tomto konceptu jasně vidím novou generace, žádný sportovní model současné generace..... A dokonce bych řekl, že se bude jednat, až na pár detailů, téměř o sériovou podobu. Podobně jako tomu bylo u nového Sparku. Nicméně vypadá pěkně, určitě i sériová podoba bude vypadat pěkně na fotkách, bohužel ale Chevrolety jsou na fotkách mnohem hezčí než při pohledu na vlastní oči, nemluvě o doteku či usednutí....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
9. 1. 2010 14:39
Dosavadní Aveo je hezčí.
Vždyť s timhle krámem se nedá ani jezdit. Která z vašich manželek, či milenek by se s tím bez poškození vrátila ze Supermarketu? Vždyť to má nadměrně velká kola, příliš nízký spoiler, příliš to tahá břicho po zemi... A to se ani neodvažuji podívat na interiér. Odhadoval bych kelímky, praštěný střední panel jako u Vengy, v horším případě přístroje uprostřed palubky, nebo dokonce digitální, či na tykadlech... Slabším náturám se zvedá žaludek. :no:

PS: ted jsem se podival na ty obrazky interieru:
Jěžíšmarjá !!! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
42
Avatar - Loptos
9. 1. 2010 14:54
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Ty to zabal. Myslim ze si nepochopil vyznam conceptu a napisu RS
9. 1. 2010 14:56
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Ty by jsi se měl hlavně pořádně podívat do zrcadla! A to "Ježíšmarjá" by byl možná konečně Tvůj poslední výkřik ... :no:
9. 1. 2010 15:50
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Interiér není zlý. Klasický asijský unisex, aneb Ceed 100x jinak ;-)
neregistrovaný "misiak"
9. 1. 2010 16:26
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Vsak ty svojej manzelke nemusis kupovat Aveo RS!?!
Kup jej Fabiu RS - superpremianta triedy a najlepsie auto sveta ;-)

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2010 16:54
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
haha...proc zase pletes do diskuse o aveu stary RS?
Avatar - Loptos
9. 1. 2010 17:34
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Asi je to choroba, alebo nejaka trauma
9. 1. 2010 18:28
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Tipujem to na trvaú deformáciu mozgu. Asi niekde spadol... ;-\
neregistrovaný "misiak"
9. 1. 2010 18:28
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
lebo nenavidim take nazory ako napisal. Udajne sa mu z toho zveda zaludok. A hlavne z interieru. Tak som mu hodil link z jeho milovanej Fabie a nech si teda porovna. Nic spatne som na Fabiu nenapisal. Len som mu dal porovnat.
Avatar - Ada je zase tady
9. 1. 2010 21:10
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Ano, ta Fabie RS je rozhodne MNOHEM hezci, kvalitnejsi a navic je v ni diesel! :yes:

Ale to ty jeste nechapes, zloutku >:-[]
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2010 23:31
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
ehm...taky nazor no... >:-[] >:D
Avatar - Ronault.
11. 1. 2010 00:16
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
A navíc je v ní (a to má být sportovní auto) diesel >:D Ten vtip je ohraný, ale pořád perfektní :yes: >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2010 03:32
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Ano. Podobny sportovni motor TDI ted porazi soupere na Dakaru. :-!
Avatar - T613
11. 1. 2010 08:55
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Podobný? leda v palivu a v názvu TDI.
neregistrovaný "tomi1289"
9. 1. 2010 17:07
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
No jednoduchý ale pekný a pomerne kvalitný interiér tej Fabie vRS sa mi páči podstatne viac než interiér v tom koncepte nového Avea, hlavne palubná doska je až na stredovú časť podla mňa des a hrôza...zato exteriér je vzhľadom na súčasnú generáciu a ázijsky pôvod celkom pekný, len sa obávam ako by toto Aveo vyzeralo na klasických 14-15" kolesách, lebo tie 19ky tam sú tak akurát...
neregistrovaný "misiak"
9. 1. 2010 18:30
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
proti gustu .... ;-)
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2010 16:55
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
to nemyslis vazne, ze ne?! >:D ...chapes vyznam slov koncept a RS?
Avatar - Ada je zase tady
9. 1. 2010 21:12
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Chapu. Predevsim koncept ma zakaznika lakat a ne odrazovat!
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2010 23:46
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
odrazovat? no vidim ze 100 lidi - 100 nazoru, podle me vypada naprosto uzasne, myslim ze rozhodne patri mezi ty nejhezci, kdyz jsem to uvidel tak jsem fakt ziral, ani interier nevypada zle,...mimochodem - nepripada mi jako nejaka nakupni taska pro manzelku, a ta kola a spojlery vetsinou ke konceptu patri ;-)
9. 1. 2010 18:08
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Cim teda jezdi tva dozajista krasavice?
Avatar - Ada je zase tady
9. 1. 2010 21:14
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
S ohledem na to, ze mi je 55, tak moje krasavice nema 16, jako ta tvoje vysnena na obrazku, ale je to zrala zena, kteri vi, co je dobre a co spatne. Jezdi s vozem, ktery ma diesel a 4x4. Vyhody jsou v dnesnim pocasi zrejme.
9. 1. 2010 21:33
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Doufám že jí tam liješ naftu pro zimu, jinak by se také nemusel rozjet >:D ...
Avatar - Ada je zase tady
9. 1. 2010 22:02
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Ale jdi ty Kubo. Uz ti nekdy zamrzla nafta? Asi ne, co? V tvem veku pochybuji, ze jsi vubec nekdy v zivote ridil poradne auto.
9. 1. 2010 22:34
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Já na naftu nejezdím, jelikož se mi finančne neoplatí.C
o je pořádné auto?4x4, tdi a nesmí mít p*ču ve znaku?To máš hodně zkreslený pohled na automobilový svět.

Ale jinak jestli jediné co umíš je povyšovat se věkem, tak ti radím ty 55 letej znalče vesmíru z ČVUT aby jsi se šel vys*at :-! .JO a nejmenuje se náhodou tvoje vyvolená Kačanová? [odkaz] Myslím že to bude stejná domácnost...
Avatar - Ada je zase tady
9. 1. 2010 23:14
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
>:-[] Hezke. Ne, mozna by ses divil... A ze se ti "neoplati" nafta? Tak ja tedy drobne nepocitam. A jestlize nejezdim na benzin, tak jen proto, ze s dieselem se mnohem lepe jezdi! Kapisto? I kdyz asi ne, protoze rozumim tomu, ze nenajezdis za rok vic, nez ja za mesic. Takze: az ujedes svuj prvni milion km, vrat se a privitame te mezi dospele, bobku >:-[]
9. 1. 2010 23:25
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Jasně Bobe :yes:
10. 1. 2010 08:50
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
S dieslem se mnohem lépe jezdí? >:D Vyzkoušel jsi někdy turbobenzín s objemem min. 2 litry?
Avatar - woody-alien
10. 1. 2010 09:03
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
To je jako bys koupil velkou černobílou televizi... >:-[]

Áda je prostě svůj. Ale už třeba 1.8 TSI nabízí pěkný svezení.
Avatar - Ada je zase tady
10. 1. 2010 10:04
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Ano vyzkousel. Volvo S80 2,5T. Zlata nafta!
10. 1. 2010 13:35
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
A co nějakej novější motor? Ikdyž už starší 2,5T od Volva převyšuje o 5 tříd tvůj historickej diesel ;-)
10. 1. 2010 10:13
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Nevidím jediný důvod proč by se s dieslem mělo jezdilo lépe.Chápu, že někdo si koupí diesel kvůli spotřebě ale argumentovat, že jezdí lépe to je nesmysl.Sám mám benzít 2.4 táhe od 1600 otáček až do 7200 otáček spotřeba 8 litrů,Když bych měl diesel tak by to bylo od 1500 do 4500 spotřeba by byla kolem 6.Za ty dva litry si rád připlatím, už jen kvůli chodu motoru a pohodlí které v autě mám o hluku nemluvě. Ročně najedu přes 40 000Km. Chápu že někdo si koupí diesel aby ušetřil to je jasné ale říkat že je to nejlepší co může být je nesmysl a zaslepenost.Ano má oproti benzínu lepší spotřebu ale tím jeho plus končí.
Avatar - Ada je zase tady
10. 1. 2010 10:18
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Zaslepenost tam je, ale na tve strane. Hezky den!
10. 1. 2010 10:28
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Mohu tedy vědět v čem je diesel lepší podle vás?
Avatar - Ronault.
11. 1. 2010 00:20
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Nemůžeš, protože áda na argumenty neodpovídá ;-)
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2010 03:36
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Ma lepsi projev. Plny kroutici moment uz od 1750 RPM. Svym chovanim motor TDI zkratka plne odpovida memu naturelu.
11. 1. 2010 05:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
9. 1. 2010 22:04
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
áda jezdí zásadně na tuhá paliva
10. 1. 2010 08:50
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Bukové a dubové drevo alebo koks?
Avatar - Ada je zase tady
10. 1. 2010 10:14
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Radoby vtipne. Ale pro zajimavost - pamatuji, jak v mem detstvi mel mistni pekar u nas v mestecku Pragu Picollo vzadu s kotlem na drevny plyn. A v nem se topilo bukovymi spaliky! To bylo panecku alternativni palivo! A jak to jelo! Za valky se u nas takhle jezdilo dost casto.
[odkaz]
10. 1. 2010 11:45
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Prosimtě za jaké války?Jestli ti je 55 let, tak si se narodil maximálně tak do Zápotockého měnové reformy.

Teda pokud jsi nevyrustál v koreji za korejské války >:-[] ...
Avatar - Ada je zase tady
10. 1. 2010 21:51
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
:-) S tou Pikolou jezdil jeste na konci 50 let. A to si pamatuji dost dobre! A podle vypraveni sveho otce vim, ze se u nas za valky takhle jezdilo dost casto. melo to jen jeden problem. Ten kotel se musel roztapet asi hodinu a pul pred vyjetim.
Zato jak se divam na tve nazory, tak bych odhadoval tak 18 let, a tedy nepamatujes ani bolsevika. Ne ze by bylo o co stat...
10. 1. 2010 22:24
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Ne jenom mi bylo divné, že operuješ s válkou, jako by jsi v ní byl.

;-) Tu picolu ti věřím, jelikož mám také fotku po dědovi s pragou picolo.V té době jediné auto široko daleko.
31. 1. 2010 19:55
Re: Dosavadní Aveo je hezčí.
Za války si nebol ešte ani spermia. A keď si si to uvedomil čo si vlastne napísal, tak si sa opravil, že si dobre pamätáš koniec 50. rokov? Ak ti je ako píšeš 55, tak keď dobre počítam tak v posledné dni 50. rokov ti bolo maximálne 5 rokov. A schválne, kto z nás si "DOSŤ DOBRE" pamätá aké autá jazdili po cestách? Ja tak maximálne nejaké útržky silnejších zážitkov alebo z rozprávania a fotografií. Keď k tomu ešte prirátam tie tvoje najazdené milióny kilometrov (asi pracuješ ako šofér kamiónov, alebo veľmi často cestuješ na služobky, vďaka čomu máš toľko času vysedávať nad komentármi na auto.cz, že?) - z toho mi vyplýva, že máš možno tak 16 a tvoja * sa vozila maximálne tak v tatkovom aute. Alebo sa naozaj mýlim (v tom prípade všetka česť), ale potom mi zas nedá nerýpnuť si do vkusu. Ak ti príde ten interiér Fábie RS krajší, je to smutné. Sto ľudí - sto chutí - OK beriem. Ale sú veci ktoré nepochopím a toto by bola jedna z nich!

Ak máš tých 55 rokov, patrilo by sa zo slušnosti ti vykať. Ale tiež som nevidel, že by si ty niekomu vykal tu. Čo si inak myslím, že by od 50-nika bolo celkom bežné. Takže ak ti nemám vykať, tak sa ospravedlňujem, ale v tom prípade by som očákaval aj vykanie z tvojej strany k mojej osobe.
9. 1. 2010 15:48
Muscle car
Je to sice slepenec Colta a MB-A v lehce tuzerském provedení, ale proti současné verzi Avea je to přímo krasavec :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2010 16:52
Re: Muscle car
nehledej tam kde co zkopirovali, dulezity je ze vypada skvele ;-) :yes:
9. 1. 2010 21:12
Re: Muscle car
No skvěle.... až to vyjede za 199.900, tak si povíme jak to bude skvěle vypadat ;-)
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2010 23:37
Re: Muscle car
vsak ja vim, ale o to nejde - tento koncept podle me vypada naprosto uzasne, opravdu se moc povedl :yes: ... Kez by se neco podobneho dostalo do i vyroby ;-\
10. 1. 2010 08:49
Re: Muscle car
DOstane, o to by som s nebál. V tušení konca krízy bude chcieť každý naplno zaujať, a s niečím lacným a nenápadným to už asi nepôjde...
9. 1. 2010 16:02
Krasavec
Jestli bude v serii z poloviny tak hezké tak se můžu vykašlat na nějaké polo. Vsadím se že bude začínat na 220t.
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2010 18:06
hehe
Tak to je peknej ulet ;-) samosrejme super :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2010 18:41
Prečo?
Nechápem, prečo sa všetci snažia vyzerať super športovo, bez ohľadu na triedu? Však to je na hlavu...
Predobraz toho, kam Chevrolet smeruje, vidíme na modeli Spark. Na tomto aute je použitý veľmi podobný dizajnový jazyk. Vyzerá to ako ostrý voz, ktorým iste nebude, aj súčasné Aveo patrí vlastnosťami na chvost triedy. Interiér vyzerá jak z čínskej hračky, no keby ho pre sériu trochu umiernili, mohol by vyzerať dobre, najmä pontón palubky, nádherne naväzujúci na dvere vyzerá nadmieru zaujímavo. Čo nekvitujem, sú kľučka zadných dverí skryté v stĺpiku okna (neskutočná hovadina, u Alfy 156 alebo Leona to malo svoj zmysel, ale na malom hatchu? Má to aj nový Spark, blbina na n-tú) a výrazne sa dvíhajúca línia okien. Výsledok? Určite strašný výhľad vzad, ak sa to ešte dá nazvať výhľadom. Stačí pozrieť trojštvrťový pohľad zozadu - presklenie končí prakticky v druhej tretine zadných dverí, potom negatívny C-stĺpik a k tomu tiež nie tenký rám okna piatych dverí, vyzerá to, že jeho sklo je začiernené viac ako treba. Okno druhých bočných dverí je tak na štyri dlane, okno v piatych dverách optimistickým pohľadom na šesť. Zakrátko sa už dozadu asi vôbec nebudú robiť okná, veď načo aj? Zákazníci asi šalejú po mizernom výhľade vzad a pocit na zadných sedadlách, akoby človek sedel v kartónovej šktuli z televízora... ;-\
Každopádne mám pocit, že po Forde si ďalší pôvodne Američan robí z Európy dobrý deň. Ten dizajn je na svoju triedu fakt nepatričný...
Rozbalit vlákno
6
9. 1. 2010 19:13
Re: Prečo?
Sto lidí, sto chutí... já osobně preferuju nižší posaz a linii oken skoro na úrovni ramen, cítím se pak tak nějak bezpečnější, když jsem obklopen plechem a ne sklem. A na výhled dozadu mám zpětná zrcátka.

Jinak Aveo podle mého názoru designová bomba, jsem zvědavý co z toho půjde do série, i když auto už teď vypadá jako připravené do výroby, takže doufám, že se budou měnit jen detaily. No ale je fakt, že už menší kola a zvednutí podvozku tomu dost uberou, ale doufám, že nijak výrazně. Vzhled auta záleží taky hodně na vybrané barvě, třeba takové Polo na těch ofiko fotkách v červené barvě vypadá úžasně, v "tradiční" světle šedé/stříbrné metalíze to je ale hodně fádní auto. Aveo může mít stejný problém pokud nenabídnou zajímavější barevnou paletu.
9. 1. 2010 19:29
Re: Prečo?
Jasne, každý má rád niečo iné, píšem, že dizajn od Chevroletu je skôr neadekvátny účelu ako vyslovene škaredý.
Inak byť Tebou, asi si nevyberám malý lacný hatch, bližšie by mi bol napríklad spomínaný Leon, Alfa alebo niečo ešte športovejšie. Ja mám zase rád prehľad okolo auta, spätné zrkadlá neukážu všetko, niekdy je otočiť sa a pozrieť sa dozadu "na vlastné oko" na nezaplatenie.
;-)
10. 1. 2010 02:46
Re: Prečo?
Mezi malými hatchbacky nevybírám, mně berou hlavně sedany ve střední a vyšší střední třídě. Ale obecně mám rád auta, je mi jedno, jakou to má kastli nebo logo, nemám předsudky. "Na vlastí oko" - jasně, taky to vždycky "vočekuju", ale nějak zásadně neřeším, že je přes zadní okno hůř vidět nebo že mi uprostřed zadní lavice sedí člověk a překrývá mi výhled, prostě dokážu si poradit jen s venkovními zrcádky. Je to jen a pouze o zvyku.
10. 1. 2010 08:46
Re: Prečo?
O zvyku, aj o bezpečnosti. Horší výhľad je horší výhľad, cez menej skla a zrkadlá vidíš menej ak cez veľké sklá a zrkadlá, mŕtve uhly sú väčšie a skôr sa môže stať, že sa ti v nich niekto alebo niečo schová. Zo všetkého najneradšej u nás v práci cúvam s polopreskleným Crafterom, kde okná končia pri sedadlách druhej rady, za nimi je nepresklená prepážka a čiste plechová skriňa. Obvykle iba tuším, čo je za autom, niekedy radšej vyleziem z auta a idem sa pozrieť, kam cúvam.

Zo sedanov so športovým chrakterom sa tu akurát spomínal Passat CC, "kvalita" a prístup predajcu podľa recenzie v moje.auto.cz je pre mňa trochu prekvapením.
Na mňa elegantne a príťažlivo pôsobí C5 v kombíku, ak by to mala byť stredná trieda, bol by u mňa asi lídrom. Byť finančne na výške, tak by som si ohnal jednu zo sdrcoviek Avantime alebo DS. ;-)
Avatar - woody-alien
10. 1. 2010 09:11
Re: Prečo?
S tou dodávkou je vždycky lepší dvakrát měřit a jednou couvat. Zrcátka maj sice dobrý ale za zadek se ti schová celá armáda.

Kupoval jsem v červenci Transita MWB (délka cca 530 cm) a namontoval jsem si tam kameru. Kamera + displej za 5000, práce moje čili zadarmo a mám teď naprostej klid. V katalogu Transita kameru jako příslušenství najdeš taky ale na můj dotaz mi říkali něco o 40.000 Kč. >:D >:D 8-s
10. 1. 2010 09:19
Re: Prečo?
S vlastným autom niet o čom uvažovať. AK si zamestnanec, nevyberieš si. Inak sa s tým Crafterom nejazdí zle, len je to proste veľká krava. Častno v ňom ale nesedím, potrebujem ho skôr výnimočne, na presúvanie môjho zadku v rámci zamestnania stačia Fabie a jeden Golf... ;-)
Avatar - MajoThePuk
9. 1. 2010 22:21
mix
ako celok na mna toto "zle" aveo posobi velmi dobre...dravo, silne...uplne som prekvapeny...skoda, ze tam zatial uvadzaju len 103kW 1.4, urcite by sa k tomu vzhladu hodilo cislo o nieco vyssie, aspon 145kW...
na druhy pohlad...tvar prednych svetiel mi vzdialene pripomina scirocco, interier uz je omnoho napadnejsi s novou fiestou...povedal by som ze az prilis, hlavne tvar stredoveho panelu a volant sa tiez celkom ponasa na fiestu...

ale inak :yes:
Rozbalit vlákno
2
10. 1. 2010 08:48
Re: mix
Zatiaľ ide o štúdiu, tvarovo o predobraz budúcej generácie.
Ak dôkladne nezapracujú na podvozku, aj 103 kW naň až príliš. ;-)
12. 1. 2010 10:44
Re: mix
Přesně. A bál bych se i o tu 1,4T. Chevy musí dávat přednost Opelum. Ani do Cruze nedali 1,4T. Jen v USA. Taky bych rád třeba v Cruze 1,6T nebo 2,0T ale zatim bouhžel.
Podle mě kdyby se toho Opelu zbavili, a tak by zkombinovali ceny Chevy a vrcholný technologie Opelu, tak by na tom byli líp.