Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Získali jsme kompletní ceník nové Octavie !

Podařilo se nám jako prvním získat ceník nové Škody Octavia – zde máte možnost se s ním blíže seznámit!
Zpět na článek
26. 4. 2004 21:46
neregistrovaný "anonym"
27. 4. 2004 17:41
neregistrovaný "sMx"
12. 5. 2004 11:28
neregistrovaný "ferdo"
26. 4. 2004 23:18
neregistrovaný "Bambus"
27. 4. 2004 10:51
neregistrovaný "xxx"
26. 4. 2004 23:57
neregistrovaný "cartmen"
27. 4. 2004 02:06
neregistrovaný "rasto"
27. 4. 2004 09:52
neregistrovaný "Baldi"
27. 4. 2004 10:04
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 10:34
neregistrovaný "Honza"
27. 4. 2004 11:03
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 17:50
neregistrovaný "anonym"
9. 5. 2004 21:21
neregistrovaný "martin"
27. 4. 2004 07:38
neregistrovaný "Yellow"
27. 4. 2004 08:56
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 09:04
neregistrovaný "rsv"
27. 4. 2004 09:04
neregistrovaný "Preceda"
27. 4. 2004 11:24
neregistrovaný "zigi"
27. 4. 2004 09:30
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 09:46
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 13:55
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 14:48
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 15:35
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 16:32
neregistrovaný "anonym"
27. 4. 2004 17:12
neregistrovaný "Radek"
28. 4. 2004 07:31
neregistrovaný "Al Bunda"
28. 4. 2004 09:32
neregistrovaný "Radek"
28. 4. 2004 16:02
neregistrovaný "Al Bunda"
29. 4. 2004 09:16
neregistrovaný "Radek"
29. 4. 2004 14:39
neregistrovaný "Al Bunda"
28. 4. 2004 12:04
neregistrovaný "Pepan"
28. 4. 2004 13:19
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 17:12
neregistrovaný "mida"
27. 4. 2004 17:20
neregistrovaný "Radek"
28. 4. 2004 09:46
neregistrovaný "mida"
27. 4. 2004 09:54
neregistrovaný "bodyia"
27. 4. 2004 12:29
neregistrovaný "Dinar"
27. 4. 2004 16:54
neregistrovaný "v."
27. 4. 2004 09:56
neregistrovaný "altrax"
30. 4. 2004 14:00
neregistrovaný "Jarda"
30. 4. 2004 14:28
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 10:39
neregistrovaný "Honza"
27. 4. 2004 11:23
neregistrovaný "magic"
27. 4. 2004 12:49
neregistrovaný "Honza"
3. 6. 2004 15:12
neregistrovaný "Ramon"
27. 4. 2004 11:44
neregistrovaný "mida"
27. 4. 2004 12:24
neregistrovaný "oskar"
28. 4. 2004 10:09
neregistrovaný "anonym"
27. 4. 2004 12:49
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 12:57
neregistrovaný "Honza"
27. 4. 2004 13:18
neregistrovaný "mida"
27. 4. 2004 14:04
neregistrovaný "Preceda"
27. 4. 2004 13:47
neregistrovaný "MM"
27. 4. 2004 14:03
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
27. 4. 2004 17:16
neregistrovaný "tg"
29. 4. 2004 16:29
neregistrovaný "ciza"
27. 4. 2004 16:47
neregistrovaný "DDDOG"
27. 4. 2004 18:58
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
28. 4. 2004 09:53
neregistrovaný "mida"
28. 4. 2004 00:18
neregistrovaný "Aloha"
28. 4. 2004 07:49
neregistrovaný "JAJIK"
28. 4. 2004 10:25
neregistrovaný "Alesi"
4. 6. 2006 23:39
neregistrovaný "anonym"
28. 4. 2004 20:22
neregistrovaný "Ondřej Kavula"
29. 4. 2004 13:52
neregistrovaný "Yellow"
29. 4. 2004 18:04
neregistrovaný "škodovák..."
7. 5. 2004 22:46
neregistrovaný "Zdenda"
14. 5. 2004 09:57
neregistrovaný "Zdenda"
27. 5. 2004 20:58
neregistrovaný "kaki"
20. 6. 2004 23:44
neregistrovaný "rs4digitec"
neregistrovaný "anonym"
26. 4. 2004 21:46
zmatky ve výbavě
Tak pokud vim, tak v ambiente nejsou el. ovl. přední okna, klimatizace a predni mlhovky.
Ve výbavě elegance zase neni standartně dvouzonova klimatizace a tempomat. Že by to Škodovka změnila?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sMx"
27. 4. 2004 17:41
Re: zmatky ve výbavě
Zajímalo by mne odkud ten ceník máte... Jestli je to ten co rozdávali na výstavišti v Letňanech, tak je to přinejmenšim blbě opsaný (pravda že ta kvalita těch kopií co u škodovky dávali nebyla nic moc, ale i přesto je to docela dobře čitelný).
Tak např Climatronic v sérii (u elegance)??? - blbost... bude jen Climatic stejně jako v ambiente. Rumbo box? Co? Tady píšou Jumbo Box (stejně jako v kvalitnějšim barevnym letáku) Kryty kol jsou Castle bez toho v. Co je EBV? Např u classicu píšou, že má mít jen ABS, MBA, MSR, ASR. Jo a už tam udávaj i cenu 2.0 FSI, kterej se prej zatim nebude prodávat - Ambiente 579.900 a Elegance 619.900... dál jsem to moc nečetl
A ceny výbavy? Ty už dostal každej lepší zákazník škodovky (v pondělí si pro něj taky sjedu - po domluvě s ředitelem autosalonu, kde jsem již pár předchozích škodivek koupil)... Takže pro budoucí kupce (mne nevyjímaje) vlastně nic novýho pod sluncem a pro těch pár trubců co si chce zanadávat na to jak je škodovka strašná a předražená je podle mne ztráta času se s takhle dlouhym článkem piplat...
Toť vše.
sMx
neregistrovaný "ferdo"
12. 5. 2004 11:28
Re: zmatky ve výbavě
ne slovensku za cenu 523 000 sk? s 55 KW? tak to snad nie a v tej vybave? ved tam nie su ani len tonovane skla. tak to je shitt. absolutny. ked porovnam vybavu najlacnejsej novej astry (509 000 sk a 66 KW) tak keby som to chcel mat v novej oktavke tak by stala 523 000 + 50 000 sk to je asi 570 000 sk a to je furt 55 KW. skodovaci, tak to ste ***i. budete tam montovat klimu gratis??? aby ste to vobec predali? len ci vam to ta 1,4 potiahne.
neregistrovaný "Bambus"
26. 4. 2004 23:18
Elegance
Je docela zarazejici, ze v aute za min. 539.900,- Kc neni radio nemyslite???
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xxx"
27. 4. 2004 10:51
Re: Elegance
No, oni ty skodovacky radia stejne nejsou nic moc, tak je skoro lepsi tam zadny nemit a dat si tam nejakej poradnej sound system :-)))
neregistrovaný "cartmen"
26. 4. 2004 23:57
dulezite!!
Musite dami uznat ze bez Označení motorizace na zádi (mimo 55kW) by to auto bylo nepojizdy.... jezis ja se bavim
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "rasto"
27. 4. 2004 02:06
Re: dulezite!!
a to nehovorim o tom, ze vybava classic nema dvojtonovy klakson. mozno nema ziaden. a kolega, co pise este vyssie o tom radiu ma uplnu pravdu. dat take prachy za vec, ktorou sa budem vozit a nemam tam radio je trapne. zijem nejaky cas v usa a tu vsetky auta, ci uz je to kia alebo nejake ine auta najlacnejsich znaciek, vsetky maju uz standardne radio s cd a klimatizaciu. a to stoja podstatne menej ako tento vydobytok techniky. netvrdim, ze je to zle alebo skarede, ale myslim si, ze skoda ma urcite na viac, bez ohladu, co dovoli vw.
neregistrovaný "Baldi"
27. 4. 2004 09:52
Re: dulezite!!
Zober si to z lepšej stránky. Za cenu autorádia, ktorú by si naúčtoval výrobca do celkovej ceny auta, si v obchode kúpiš o 100% lepšie rádio a podľa vlastného výberu.
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 10:04
Re: dulezite!!
Já auto nepovažuju za koncertní síň a navíc mi vyhovuje, pokud je rádio již od výrobce zakomponované do přístrojovky (pokud možno s odděleným displejem), neláká totiž tolik zloděje jako rádia "dodělávaná". A taky interiér vypadá lépe, než když tam dám rádio svítící jak vánoční stromeček.
neregistrovaný "Honza"
27. 4. 2004 10:34
Re: dulezite!!
Ono je to presne naopak - radio vmontovane od vyrobce zpravidla nema odnimatelny displej (alespon u Skody). Pro zlodeje je to potom lahudka....
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 11:03
Re: dulezite!!
Měl jsem namysli dělená autorádia - Peugeot, Renault, Mazda, Toyota. O rádiích "zabudovaných" ve fabrice do standardní pozice nešlo.
neregistrovaný "anonym"
27. 4. 2004 17:50
Re: dulezite!!
Takový detail, kterého jste si možná nevšimli: Rádio v nové Oktávce má nestandardní rozměr a je do palubovky zamontované tak, aby (aspoň teoreticky) nešlo vyjmout. Každopádně pokud ho někdo vyrve, nepůjde dát do jiného auta.
neregistrovaný "martin"
9. 5. 2004 21:21
Re: dulezite!!
ziju taky v usa a mas uplne pravdu.a vsechny - i ty nejlevnejsi- auta tady maji AUTOMATICKOU PREVODOVKU.
neregistrovaný "Yellow"
27. 4. 2004 07:38
2,0 FSI ????
Kromě silnějšího turbodieselu jsou všechny motory dostačující maximálně na klidnou jízdu. Je to bída. Proč nemůže mít nová 0ctavia silnější benzínový motor??? Bude ho někdy mít??? Chci Octavii s takovým motorem, ne škaredý Golf s malým kufrem!!! Výsledkem bude že půjdu hledat pryč od VW Group!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 08:56
Hurááá
A je to tady - auto za lidovku
SKODA NEVER MORE
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "rsv"
27. 4. 2004 09:04
Re: Hurááá
Jojo, business je business...
neregistrovaný "Preceda"
27. 4. 2004 09:04
Re: Hurááá
Spíš: ŠKODA --- SIMPLY NEVER!
neregistrovaný "zigi"
27. 4. 2004 11:24
Re: Hurááá
no tak se fakt povedlo !
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 09:30
Dobrá cena
Nevím co jste očekávali, ale já jsem přesvědčený, že ta cena je skvělá. Podívám-li se na současnou konkurenci (Golf, Astra, Mégane, 307), tak jim všem škodule natrhne triko. Tak nějak se mi zdá, ti pisálkové nade mnou si vždycky něco najdou, protože se jedná o Škodovku. Nejdříve jim vadilo, že v Ambiente nejsou el. přední okna, teď tam jsou a je tam navíc i automatická klimatizace. No tak jim zas chybí rádio... Rád bych viděl konkurenci v této třídě za tuto cenu, která nabízí v základu duální klimatizaci. Takže cena je dobrá, jen to chce nahlédnou pořádně do ceníků ostatních značek ( před pár dny tady zveřejnili ceník nové Astry, tak to srovnejte - nehledě na to, že Astra na novou Octavii prostě nemá).
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 09:46
Re: Dobrá cena
Posouzení zda Astra na někoho má či nemá bych nechal na odborníky a jejich testy
Jinak samozřejmě každému co jeho jest - a pokud někdo chce VW uniformu a potkávat stejný auto ve kterém sedí na každém rohu, nechť jde a koupí si ho.
Já jen vyjadřuji svůj názor a přesvědčení - Škoda je předražená (tím nevylučuji, že je stejně předražený i Golf a Astra) a SKODA NEVER MORE.
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 13:55
Re: Dobrá cena
Zcela s tebou souhlasím. Je to tvůj názor. Jen mi řekni, když je Octavia, Golf a Astra předražená, tak které auto podle tebe není předražené? V této třídě máme ještě Mégane sedan (taky drahý), P 307 (stejné) a Mazdu 3, která je ještě dražší. Tak pokud pominu výběhové modely jako stávající Octavia, Focus, stará Astra nebo nedejbože nějakkého korejce, tak fakt nevím které auto by mohlo být levné...
neregistrovaný "Al Bunda"
27. 4. 2004 14:48
Re: Dobrá cena
Teď jsi mne dostal - teda s tou Mazdou3. Dal jsem si tu práci a vzal základní cenu Mazdy3 s motorem 1,4 - cena je 429 900,- takže na první pohled máš pravdu - Octavia je o CELÝCH 5 000,- levnější.
Jenže potom jsem tu Octavii "dovybavil" na úroveň výbavy Mazdy (upozorňuji že se jedná o základ) a SVĚTE DIV SE - takto dovybavená Octavia stojí 467 400,- což je rozdíl téměř 10% v neprospěch tebou opěvované láce Škody.
Takže příště si nejdřív prostuduj, co za uvedenou cenu kde dostaneš a pak pronášej soudy.
Já tvrdím, že Octavia je PŘEDRAŽENÁ
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 15:35
Re: Dobrá cena
Milý Al Bundo, srovnáváš nesrovnatelné. Tak třeba konkurentem Octavie není Mazda 3 5dv., ale sedan. Ten není v 1,4 ale v 1,6. Tak porovnejme Mazdu 3 sedan 1,6 s Octavií Ambiente 1,6. Základní cena Mazdy 479.900 a Octavie 499.900,-Kč. Mazda má navíc okenní airbagy, dálku k centrálu a nějaké RDS rádio. Octavia má navíc ASR a MSR (mazda vůbec nemá), palubní počítač (do mazdy nejde objednat), přední mlhovky, bederní opěrky v předních sedadlech, vypínatelný airbag spolujezdce a hlavně automatickou klimatizaci, která do mazdy opět nejde doobjednat a manuální stojí 30.000,-Kč. Nehledě na to, že o xenonových světlech, ESP, parkovacích senzorech a tisíci dalších doplňků si mazda může na našem trhu tak akorát nechat zdát. Tolik jen k tomu, abych si - jak jsi říkal - nejdříve něco prostudoval. Současně Ti mohu doporučit, až budeš mít tu možnost, vyzkoušej si jízdu z oběma vozy pěkně hned po sobě a uvidíš jaký má Octavia náskok v podvozku proti mazdě 3. Také bych tomu nevěřil dokud jsem neměl možnost ty auta během jedné hodiny porovnat... Takže studuj, studuj však žádný učený z nebe nespadl... PS - a stále prosím o nějaké to nepředražené auto, Díky.
neregistrovaný "anonym"
27. 4. 2004 16:32
Re: Dobrá cena
Neberu ti tvé iluze, jen se nauč počítat
Octavia - termální skla +24900,- ; hlavové airbagy +9900,- ; zrcátka v elektrice s vyhříváním 4000,- ; dálkové ovládání centrálu 4000,- SUMASUMÁRUM 542 700,-
Mazda - klima +30000,- SUMASUMÁRUM 509 000,-
Ať počítám jak počítám Mazda je levnější
Jsi šťastný člověk, že ses mohl svézt hnedka po sobě v Mazdě3 i v Octavii II,
jen by mne zajímalo kolik jsi s každým vozem najel?
O kvalitách podvozku Mazdy3 já osobně nepochybuji (mám ji totiž), samozřejmě nepochybuji ani o nové Octavii, ale stačí si přečíst pár porovnání Mazdy3 a Golfu V od skutečných odborníků, kteří auta testují na hraně. No a Mazda je jaksi hodnocena o něco lépe a vzhledem k tomu batohu, který tahá Octavia stále sebou její jízdní vlastnosti nebudou v kritických situacích lepší než Golfu V.
A co se týče nepředražených aut - tvrdím, že všechny tebou jmenovaná auta jsou předražená (jen některá víc) a to vzhledem ke kupní síle v ČR. Toť vše.
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 17:12
Re: Dobrá cena
Máš pravdu, termální skla jsem přehlédl. Nicméně po otestování obou vozů bych tento argument asi za rozhodující nepokládal. Pak by ale bylo nutné k mazdě doplnit chybějící výbavu proti Octavii, což asi půjde těžko, když to tam prostě nejde objednat. To považuji za velké mínus všech japonských vozů. Zákazník si prostě nemůže auto postavit podle svého přání, protože se jednotlivé doplňky vážou k úrovním výbav. Jinak jsem s novou octavií najel cca 200km a s mazdou3 tak 25km. Měla základní kola 15" a na silnici seděla výrazně hůř než třeba Focus nebo Civic. A jestli ji máš doma v garáži, tak mi prozraď, jak u sedana otevíráš kufr??? To je věc, která mě hned po zklamání z podvozku překvapila nejvíce. Prostě nejde za nic chytit. Po zmáčknutí tlačítka, které připomíná starého dobrého Wartburga, kufr odskočí o cca 5mm a do té škvírky se musí vsoukat prsty. Parádní detail. Moc se mi to líbilo... Ale jinak je fakt, že je to auto povedený, jen je o kousek horší než nová Octavia.
neregistrovaný "Al Bunda"
28. 4. 2004 07:31
Re: Dobrá cena
Mám 2,0i a jizdní vlastnosti jsou opravdu vynikající. O tvé zkušenosti s Mazdou jasně hovoží tvých najetých 25 km - z toho dělat závěry je fakt objektivní.
S otvíráním kufru máš pravdu - ale já mám štíhlý prsty a nevadí mi to, navíc ho neotvírám každejch 5 minut
neregistrovaný "Radek"
28. 4. 2004 09:32
Re: Dobrá cena
Vůbec ti neberu tvé zkušenosti (nepředpokládám, že máš na 2,0 15" plecháče) a souhlasím, že 25km je málo na posouzení. Ale stačí to na to, abych mohl posoudit na stejné trase a na stejných kolech, že se Mazda 3 chová hůř jak nová Octavia. Jízdní vlastnosti mazdy nejsou zlé, ale čekal jsem, že to bude alespoň lepší než starý Focus a to teda rozhodně není. Každopádně až budeš mít možnost, tak si vyzkoušej podvozek nové Octavie.
neregistrovaný "Al Bunda"
28. 4. 2004 16:02
Re: Dobrá cena
Hm, takže všichni testovací novináři (a většina velice zkušených) asi neumí podsoudit v čem jedou. Protože všichni se shodli, že podvozek nového Fokusu (pro tvou informaci je to ten samý co má Mazda3 a nové volvo 40) je výrazným krokem kupředu. Nebo si opravdu myslíš, že u Forda vyvinuli něco, co by bylo horší než předešlý model?
Z posledního příspěvku jsem si udělal úsudek o tvých schopnostech hodnotit jízdní vlastnosti.
A pro tvou informaci Mazda3 2,0 je obutá na 17 palcových kolech, 15 palců nelze obout - nevešly by se tam brzdy.
neregistrovaný "Radek"
29. 4. 2004 09:16
Re: Dobrá cena
Nikdo nebrání tvým úsudkům, ale pokud dobře čtu tvé příspěvky, tak si jel jenom mazdou 3 na 17" kolech. To je trošku málo... A náprava vyvinutá pro Focus II nemusí stejně dobře fungovat na Mazdě3. To co píšou novináři je vzhledem ke specifikaci testovacích vozů (právě 16 nebo 17" kola). Běž do nějakého autosalonu Ford, vem si s sebou tu svou Mazdu a svez se Focusem na 17" kolech. Zapláčeš, jak velkou si udělal chybu. Mé schopnosti hodnotit jízdní vlastnosti nemůžeš posoudit, tak o tom pomlč. Jedenáct let pracuju v oboru, kde neustále porovnávám auta.
neregistrovaný "Al Bunda"
29. 4. 2004 14:39
Re: Dobrá cena
Omyl, jel jsem i se 16palcovými a dokonce zkusil i 15palcové - ano byly změny v chování, ale ne díky podvozku nýbrž kvůli pneu - vyšší profil než u 17 palcových.
A neboj se, že jsem se nesvezl ve Fokusu (a ne jen 25 km jako ty s Mazdou), měl jsem tu čest dlouhodobě, neboť je to jedno ze služebních aut, které mám tu čest používat - a výsledek? Ano Fokus má komfortnější naladění, Mazda zase sportovnější a daleko lépe drží v zatáčkách a je možno je projíždět výrazně rychleji. I brzdy má Mazda ostřejší a zpomalení je lepší.
Já osobně mám raději jistotu v zatáčkách než mít "zadek" v měkkým. Tím nechci říci, že Fokus má měkké naladění, ale je o něco měkčí než má Mazda.
Plakat nemám důvod - Fokus už je výběhový typ a proč si kupovat "staré" auto když můžu "nové"
A co se týče tvých jedenácti let v oboru, kde porovnáváš auta, tak to se dá dělat různě - například na fotkách
neregistrovaný "Pepan"
28. 4. 2004 12:04
Re: Dobrá cena
Mám jen dotaz, zřejme si jel Civica jak píšeš. Mám na něj zálusk. Můžeš mi napsat jak se ti jeví. Dík.
neregistrovaný "Radek"
28. 4. 2004 13:19
Re: Dobrá cena
Nejsem velký příznivec japonských aut, ale je fakt, že Civic je povedený. Dost netradiční umístění řadící páky je příjemný, motor 1,6 je jeden z nejlepších se kterým jsem kdy jel a dobrý podvozek (na tak vysoký auto). Má spoustu místa na zadních sedačkách. Právě ve srovnání s Mazdou 3 mi to přijde lepší alternativa. Rozhodně měl na stejné trase lepší jízdní vlastnosti. Vůbec netuším jak je na tom s cenou (není to moje krevní skupina), ale je to dobrý auto. Měj se fajn a dobře vyber.
neregistrovaný "mida"
27. 4. 2004 17:12
Re: Dobrá cena
ano Radku, mas jiste pravdu v tom, ze jablko neni brambora, ale tvrdit tady ze jablko je to same jako hruska - vzdyt to prece taky roste na strome, ma to stopku, bubaka a jadrinec - to prece nemuzes myslet vazne ani nahodou ani jinak, Urcite ses spletl a my to berem, velkoryse to prehlidnem a budem delat jako ze nic, jo?
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 17:20
Re: Dobrá cena
Moc nechápu tvou zelinářskou přednášku, ale domnívám se, že ti jde o porovnání mazdy3 5dv. a sedana. Tak je to asi takhle: Mazda 3 sedan se alespoň trošku přibližuje Octavii co do délky, bočního profilu a snad i tak trochu v objemu zavazadlového prostoru. Mazdu 3 5dv. si vozí oktávka s sebou v kufru, když by bylo potřeba nějaké malé auto do města.
neregistrovaný "mida"
28. 4. 2004 09:46
Re: Dobrá cena
tedy podle tve argumentace neni velky jablko stejny jako hruska, ale jako velka hruska a naopak, mala hruska se nerovna jablku, ale jenom malemu jablku. jinymi slovy A8 ma mensi kufr nez ochcafka a proto radis ochcafku do kategorie nad A8? nerozumim ti a obavam se, ze nebudu sam ápropos - zajdi obcas do prodejny s ovocem - tam uvidis veci...
neregistrovaný "bodyia"
27. 4. 2004 09:54
Re: Dobrá cena
Taky myslím, že cena je vynikající. Při odečtení výbavy, která je u současné generace za doplatek, je dokonce výhodnější než stávající. A Elegance 2.0 TDI s takřka plnou výbavou za 640t. to je výborné. Že auto nemá rádio považuju spíš za plus - každý si doplní co potřebuje, co se mu zvukově líbí, zvukoví fanoušci stejně vestavná rádia mění za lepší (= ve finále platí za něco, co nepotřebují). Stejnou politiku má třeba Renault u mnohem dražšího Scenicu.
Spíš mě překvapuje, že v základu jsou jenom 4 airbagy, u auta této kategorie bych očekával alespoň 6 a zarážející je, že i Elegance má ESP za příplatek. A jsem zvědav, jak se hnou ceny první generace Octavie. Těžko si někdo koupí Eleganci tdi 81kW za 599:-)
neregistrovaný "Dinar"
27. 4. 2004 12:29
Re: Dobrá cena
Absence rádia svázaného napevno s urč. typem výbavy mi taky přijde spíše jako výhoda. Nadšenec si tam dá nějaké Hi-Fi od výrobců audia, ostatní mají alespoň možnost volit z nabídky Škody libovolně. Obecně se mi zdá možnost kombinování různých prvků výbavy podle chutě zákazníka podstatně lepší než vázanost výbavy na motorovou variantu apod.
Absence ESP je úlitba českému trhu, slabá kupní síla v kombinaci s pocitem neomylnosti řidičského umění každého českého řidiče, nám umožňuje za těch cca 20t pořídit něco jiného do výbavy. Podobně hlavové airbagy, raději koupím volant v kůži než airbag, tj. česká preference bezpečnosti. Myslím, že marketingové odd. Škody to má zmáknuté.
Ceny Octávie jsou o.k., bude se dobře prodávat i přes pláč a kvílení kritiků.
neregistrovaný "v."
27. 4. 2004 16:54
Re: Dobrá cena
Vidim to stejne - radio neni v aute s umyslem. Predpoklada se, ze zakaznik s 0,5 milionem v kapse uz bude narocnejsi a volbu radia bude chtit ovlivnit. Stejne tak, jako napr. drazsi discmany nemaji sluchatka ... lacine jsou na nic a drazsi si chce zakaznik vybrat. Stejne jako sound system :-)
neregistrovaný "altrax"
27. 4. 2004 09:56
Re: Dobrá cena
je to hnus...
neregistrovaný "Jarda"
30. 4. 2004 14:00
Re: Dobrá cena
Jo máš pravdu s těmahle zarytejma NEVER Škoda je lepší se nebavit. A Octavia II je BOMBA a třeba to vyřvu do světa!!!
neregistrovaný "Al Bunda"
30. 4. 2004 14:28
Re: Dobrá cena
Tak si nestrhni hlasivky
neregistrovaný "Honza"
27. 4. 2004 10:39
fajn ceny
Musím se přiznat, že mě ceny přijemně překvapily. Ať už se někomu líbí nebo ne, za ty peníze a najde ve své třídě těžko konkurenty se srovnatelnou výbavou, což je dvojnásob skvělé vzhledem k faktu, že technologicky bude mít dva tři roky navrch.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "magic"
27. 4. 2004 11:23
Re: fajn ceny
V jake tride? Nizsi stredni? Tak velka krava tam asi nepatri, tak ve stredni? Tak je tam nejhorsi, tak aby nebyla nejlacinejsi! Ale ona neni! Treba fakt, ze AR 156 ve stejne vybave prijde na stejne penize mi jako prizniva cenova politika Skodovky moc nepripada....
neregistrovaný "Honza"
27. 4. 2004 12:49
Re: fajn ceny
Škoda Octavia patří do nižší střední třídy.
neregistrovaný "Ramon"
3. 6. 2004 15:12
Re: fajn ceny
Ale Skoda Octavia II patri jiz do stredni tridy...
neregistrovaný "mida"
27. 4. 2004 11:44
bez titulku
opet skoda nezklamala a je to dobre, alespon zachovava kontinuitu a buduje si tak sve vysnene image. nekdo se zde ohrazuje srovnanim cen s golfem, ale asi se neobtezoval svuj nazor nejprve konzultovat s oficialnim cenikem. nevadi, udelam to za nej a zde je vysledek - Golf 1.4 55kW Trendline + 5 dveri + plna rezerva = 469900,- Skoda Octavia 1.4 55kW Classic + aktivni operky + hlavove airbagy + el. zrcatka + vyskove nast.pr.sedadla + indikator vn.teploty + zadni sterac + bocni listy + el.okna (v Classic pouze predni) + tonovana skla + radio s CD + delene zadni sedadlo + dalkovy central = 478600,-
Muzete namitnout, ze to ma kufr 560 l, ovsem pokud si kupuju auto, abych v nem vozil prazdno a byl neustale nas*, ze na ty veci do te bezedne diry nedosahnu a ze sem od toho furt spinavej, ze z toho neni poradne videt ven a proto se s tim neda poradne couvat a ze se s tim diky velikosti blbe hleda misto na parkovani, to nepovazuju za klady, ale naopak zapory a to jsem srovnaval pouze golf a to jen diky tomu, ze zde toto srovnani jiz prede mnou nekdo zminil. Skoda ma pro mne vice zaporu nez kladu a proto souhlasim s vyse uvedenym sloganem Skoda simply never. Nastesti nam nikdo nemuze nic prikazovat a o svych penezich a jejich cene si kazdy rozhodujeme sami. Ja jsem se rozhodl jiz drive a zda se, ze spravne.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "oskar"
27. 4. 2004 12:24
Re: bez titulku
konečně si dal někdo tu práci a spočítal to. Docela zajímavý výsledek. Když uvážíme, jak se Škodovce propadl odbyt, tak by si s tou novou octávkou taky mohli docela dobře vybrečet oči. Nic jinýho bych snad panu Kulhánkovi ani nepřál, když si vzpomenu, jak sebevědomě hlásal, že Škoda už nemá zapotřebí se podbízet cenami. Zrovna v době, kdy tak trochu zuří cenová válka, to bylo dost odvážné. No a že přijít v takové době na trh s produktem s luxusními cenami - na tom si ostatně už vylámal zuby i golf (viz jubilejní akce s klimatizacemi) - může být dost značné riziko, se mohou zakrátko přesvědčit i v Mladé Boleslavi.
neregistrovaný "anonym"
28. 4. 2004 10:09
Re: bez titulku
Škodovce se propadl odbyt?
neregistrovaný "Radek"
27. 4. 2004 12:49
Re: bez titulku
Jsem moc rád, že jsi to takhle propočítal a musím uznat, že mě překvapilo, jak Škodovka vychází výhodně. Rozdíl proti Golfu jen 9.000,-Kč mi přijde úžasný. Vzhledem k tomu, že Octavia vypadá jako "táta" od Golfa bych čekal, že bude výrazně dražší. Vůbec nemluvě o tom, že ve vyšších výbavách (Elegance 1,9 TDI 77kW) je Octavia ještě výhodnější. Po důkladném prostudování dílenského zpracování musím uznat, že Škodovka Golfa o míle předběhla. Schválně někdy mrkněte na slícování dveří a zadních světel. Nehledě na provedení přístrojové desky, které v Octavii vypadá neporovnatelně hodnotněji.
neregistrovaný "Honza"
27. 4. 2004 12:57
Re: bez titulku
Teď tomu nějak nerozumím - vámi provedené cenové srovnání svědčí jednoznačně v prospěch Octavie.
Kufr...dle vašich preferencí by vám nejspíš vyhovovalo kupátko, ale to je o něčem jiném. Většina lidí vám potvrdí, že jakmile máte jednou děti, tak velikost zavazadelníku RULES!!!
neregistrovaný "mida"
27. 4. 2004 13:18
Re: bez titulku
... ja mam deti dve:
holce bylo pred tydnem 10 a klukovi pred mesicem 5... jsme proste takova normalni rodinka
neregistrovaný "Preceda"
27. 4. 2004 14:04
Re: bez titulku
Pro méně zasvěcené: to srovnání cen a výbavy ale znamená, že Octávka je při té samé výbavě o 9000 dražší. To co je u Oktávky jako plus je u Golfu v základní výbavě. Ale musím uznat, že ve vyšších výbavách vyjde Octávka výhodněji. A kdo je čí tatka se přece spolehlivě pozná podle DNA a to DNA je z Volksburgu! Golf je prostě hatchback a Octavia sedan. A vvvvotom to je!!!
neregistrovaný "MM"
27. 4. 2004 13:47
DSG
Přehlédl jsen DSG nebo zatím není v nabídce?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
27. 4. 2004 14:03
Re: DSG
Převodovky bývají napsány vždy přímo u vybraných motorů - a zatím tam nejsou.
neregistrovaný "tg"
27. 4. 2004 17:16
Re: DSG
Vím, že jsem trošku někde jinde, ale u jiných článků padla několikrát živá diskuze na téma 95 vs. 98 oktanů např. u Octavie RS a nově samozřejmě u FSI motorů. Myslím, že článek ve spolupráci s nějakou zkušebnou, kde by bylo přesně nadefinováné a naměřené hodnoty by byl přínosem a padla by často užívaná chyméra, že do FSI je možno tankovat je 98.
neregistrovaný "ciza"
29. 4. 2004 16:29
Re: DSG
Ahoj, pred tydnem vysel maly clanecek ve svete motoru - kde tvrdili ze dostali potvrzeni od skodovky o moznosti liti 95 oktanoveho benzinu do motoru FSI
neregistrovaný "DDDOG"
27. 4. 2004 16:47
Cena a DPH
Jen takova otazka zde uvedene ceny jsou s 22% nebo jiz 19 % DPH ???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
27. 4. 2004 18:58
Re: Cena a DPH
platnost ceníku je až od 24.5. tudíž by to mělo být 19%
neregistrovaný "mida"
28. 4. 2004 09:53
Re: Cena a DPH
pokud jsou ceny octavie s 19% DPH, potom to cenove srovnani s golfem, ktere jsem delal vys je zkreslujici, protoze tam jsou ceny s 22%. jinymi slovy cena golfu po prepoctu na 19% bude 458400,- ovsem otazkou zustava, zda importer nezdrazi nebo neprepocita ceny tak, ze ceny s DPH zustanou a tudiz se ceny bez DPH patricne zvednou. Obavam se, ze B je spravne.
neregistrovaný "Aloha"
28. 4. 2004 00:18
fajn
a neslo by ten cenik umistit sem nekam na web abych si moh taky sahnou a kouknout na nej? dik
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JAJIK"
28. 4. 2004 07:49
Uz aby bylo Comby 4x4
Moc se na ni tesim.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alesi"
28. 4. 2004 10:25
Re: Uz aby bylo Comby 4x4
ja taky. Hlavne na tu s mekkym
neregistrovaný "anonym"
4. 6. 2006 23:39
Re: Uz aby bylo Comby 4x4
neregistrovaný "Ondřej Kavula"
28. 4. 2004 20:22
Silnější motory - alespoň 200 koní ??? Bude RS?
Nová Octavia je výborná ve všech ohledech, ale doufal jsem, že nová generace dostane nějaký opravdu silný motor. 2,0 FSI s 150 k je vlastně přímým nástupcem 1,8 T - je to sice perfektní motor, ale když kombíka naložíte až po strop a nasednou 4 lidi, cítíte při cestovní rychlosti 160-170 km/h výkonový deficit - ne že by to motor nezvládal, jelo by to klidně dvě stě, ale motor už je dost vytočený a řízení i cestování klesá na pohodlnosti.
Koncen VW má v repertoáru hodně alernativ, např. 2,4 se 170 k, 2,8 V6 s 204 k (když ho může mít ošklivá Bora a mrňavý Golf) a nebo již zmíněné 1,8 T s vyladěným výkonem na 190 k.
A co Octavia RS? Vím, že je na to ještě brzy, ale jestli někdo neví o nějakých předzvěstech.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Yellow"
29. 4. 2004 13:52
Re: Silnější motory - alespoň 200 koní ??? Bude RS?
Octavia RS - kup si nový Autocar - je tam fotka a pár zákl. infcí. Prý jde dokonce i o ofišl infce od Škodovky ....
Žádná revoluce se ale konat nebude - možný je i diesel
neregistrovaný "škodovák..."
29. 4. 2004 18:04
Re: Silnější motory - alespoň 200 koní ??? Bude RS?
Budeš si muset počkat trošku dýl , asi tak rok , protože se teď připravuje Combi a čtyřkolka , jenže je v plánu i oktávka s označením 3.2 a to má být nějakej motor FSI pro RS.Zatím se tam má dávat motor 2.FSI
neregistrovaný "Zdenda"
7. 5. 2004 22:46
bez titulku
je to nejvetsi srack co Skoda kdy vyrobila,lina jako prase a draha,snazej se z toho udelat auto,ale at budou delat co chtej,tak to stejne bude porad jen octavka
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Zdenda"
14. 5. 2004 09:57
Re: bez titulku
Ty jsi ale blb. Je to super kára a je dobře že je tady. Lepší nové auto za stejnou cenu a výbavu nenajdeš.
neregistrovaný "kaki"
27. 5. 2004 20:58
bez titulku
Svezl jsem se a myslím si , že to neni špatnej auťák , kdo říká něco jiného je vůl. Jediný co mě zarazilo byl zamlženej směrovej blikač ve zpětným zrcátku. Chce to čas a vychytat mouchy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rs4digitec"
20. 6. 2004 23:44
Dobra volba
Skodu som mal vzdy rad. V poslednej dobe som nanu dost kaslal lebo som nasiel kopec inych dobrych aut za tie peniaze. Ale tato nova Octavia ma dostala, mat 600tisic tak hned sa do nej vrham bez vahania. Skodovaci sa poucili chyb, Golf V je tiez fajn, ale Octavka sa viac hodi pre rodinu. Trosku je skoda, ze 1,8T sa asi neobjavi. Ten by dodal smrnc...
PrxRST();
Rozbalit vlákno
0