Z 0-100 za 6.1s, to je nový negativní rekord v řadě EVO, předchozí generace to zvládaly kolem 5s. Proč proboha snižovali výkon na 265koní (už EVO3 mělo 270koní a mnohem nižší hmotnost k tomu)??? Předešlý 3 evoluce měly udávaných 280koní (japonský omezení), ve skutečnosti byly ale silnější. Podvozek má být komfortnější, což se zas vynahradí pár stabilizačníma systémama navíc... Prostě od šestky EVO měkne měkne a ztrácí svaly. U Mitsu si pletou pojmy evoluce a degradace
tohle Evo je nejvetsi pruser Mitsubishi CZ od doby kdy zacli straslive predrazovat Evo 7ku. At jim uhnijou tlapky ......... chce to sedej dovoz Evo 8 MZR a nazdar - tahle 8ka je totiz orezavka pro US trh, kde paradoxne tedka vede Subaru Stim, ktery ma alespon aktivni diferaky a 2.5 kovej turbomotor. FUUUUJ
Tomu opravdu nerozumim.Vzdyt ve Velke Britanii se EVO 8 prodava uz skoro rok a ma normalne 206kw a zrychleni absolutne pod 5 vterin dale se prodava verze EVO FQ 300 tech 300 znaci kone a FQ330 a v Britanii plati stejne emisni predpisy jako v jinde v evrope, takze emise v tom nebudou.Je to zrejme odpoved na Imrezu Sti, ktera ma taky 265 koni.Asi pred dvema tydny uvedlo prave zminovanou verzi se 195kw a ma male zadni kridlo neco jako WRX a stoji 25 000 liber coz v prepoctu rozhodne neodpovida cene v u nas.
Rozhodně to není nejpomalejší Evo. Všechno se neměří jenom podle zrychlení. Výkon byl stažen kvůli maximální spolehlivosti. Pokud chcete vyšší, tak buď FQ300 a FQ330, ale ty se u nás nejspíš nebudou prodávat. Nebo chip od ralliartu, který je k sehnání. Rozhodně se nejedná o americkou verzi, ta je trošku ochuzenější o některé vychytávky. A evo nikdy nemělo 2 turba v sérii jak jsem tady někde četl. Jinak pokud chcete mít nějaké seriózní informace, tak nečtěte speed. Díky.
Konečně někdo vnesl do toho zmatku trochu světla.
P.S: Buďte všichni tak hodní a sviťte po celý rok. Možná to zachrání jeden jediný život a možná to bude právě ten váš. Za každou statistikou jsou tisíce zmařených životů a ani jeden nestál za dobře projetou zatáčku, či za pár stovek ušetřených na žárovkách. Jestli někdo zná jeden argument proti svícení, ať je té lásky a sdělí mi ho. Zabíjí blbost, ne auta.
P.P.S: Když už tak kážu, chtěl bych zvlášť poděkovat motorkářům za jejich ohledy. Každý by měl vidět JIPku ve Střešovicích, než dostane řidičák.
ve speedu psali o pravostrane ... japonske / britske verzi ... MZR
to co tady nekdo placal o dvou turbach je nesmysl. Eva jsou a byla single turbo na I4 2.0 motoru. a 7ka zadny problemy nikdy nemela, pokud to nekdo neotunil na 700 hp.
Prodejce není bůh, jeden mi Onehdá taky tvrdil, že v Octě 1,8 jsou dva sací a tři výfukové ventily... Když jsem se ho zeptal jestli to náhodou není naopak, začal mi dávat najevo, že on je ten chytrý...
Prodejce sice neni buh, ale o tomhle se nema cenu ani zminovat. Proste typickej Skodovak kterej nezklamal -> kecat hovadiny je jedina vec ktera jim sla vzdy vyborne a jsou v ni neprekonatelny. Vetsi Chytraky neznam! Nikdo neumel (a neumi) udelat lepsi auto nez Skoda a v Motorsportu jsou (a hlavne byly) hvezdy, kterym nikdo nesaha ani po kotniky. Jsou to naklapkovany ...... ktery temhle vecem rozumy ale pritom si nevidi na spicku vlastniho nosu!
A jak jsi přišel na Škoda Motorsport? To spíš ty budeš zarytý odpůrce ŠM... Jinak s úsměvem vzpomínám na větu prodejce v Peugeotu, který mi se zápalem tvrdil, že je servo závislé na otáčkách motoru a ne na rychlosti.
Subaru USDM specifikacia ma len aktivny sredovy dofak, ktory si dobre pamata koniec 90-tych rokov z verzii pre JDM. Ono je to cele o tom, ze spociatku boli vsetci nadseni Imprezou GT a ani netusili, co existuje v JPN za verzie a ze GT je oproti tomu uplne obycajny voz. EVO sa radilo na Olymp a popri tom len malokto vedel, ze to bol len export JDMC s moznostu si vybrat, na ktorej strane ma byt volant. Nemalo vsak ziadnu oficialnu podporu a zaruku.
Sucasne vozy stale podliehaju zavazku JPN neexportovat vozy nad 270PS a okrem toho maju revidovane ECU, ktore v JPN je nastavene na 100oktanovy benzin a musia splnat emisky tu, v EU. To cele zraza vykon dole. Ziadna vacsia vydrz ani ine veci v tom nie su. Kto chce spickovy voz bez zaruky, moze si objednat JDMC s lavostrannym riadenim, kto chce plnu podporu, ma tu EU verziu.
Ako sa tu pisalo, najpomalsie nie je, toto moze napisat len clovek, ktory ma rad ameriky a rovne cesty. Ich 4x4 system je velmi vymakany a kazdym rokom revidovany, v tomto ma Suba co dohanat, uvidime, ked Prodrive konecne uvolni pre trh aktivne difaky, ich cena sa odhaduje na 3500GBP a prve testy hovoria, ze to bude velmi huste.
Cize nie je ani pomale, ani najlepsie, ale taky kompromis medzi zarukou a jazdou na vlastne triko.
To 555: Ako vydim ty sa vyznas... Nevies nahodou, ci bude mozne splasit Evo VIII MR s lavym volantom ? Lebo zatial oficialne zdroje hovoria iba o pravostrannom riadeni.
Nevyznam, ja som Subarista a len sledujem konkurenciu...
Kamos sa dovozom chel zaoberat, pokial viem, da sa vo fabrike specifikovat, ktora strana je ta spravna a tak sa to posklada. Chce to len peniaze.
Konecne sa ozval aj Magic :) fakt posudzovanie auta podla PS je dost scestne.
Nebude a na to auto zabudni, je to predrazne nic. Ak chces vediet viac, kukni si posledne cislo EVO, tam ich testovali spolu s P1, Type25 a SpecC.
WR1 je na urovni P1, co je dost smutne, kym Type25(2,5l) a SpecC jazdia inu ligu. Merali ich na zrychlenia a jazdu po okruhu.
Naprosto nechapu, jak muze nekdo vynaset soudy o aute, ktere se jeste ani nezacalo prodavat a ve kterem v zivote nejel!!!! A to jenom na zaklade nicnerikajicich udaju o maximu vykonu a toc. momentu (naprosto podruzna cisla). Vam FUUUUUJ!!!! Hodnotit auto, ve kterym jsem ani nesedel prece nemuzu. Navic opakuju uz po tisici: kone motor nedelaji a motor nedela auto. Podle meho nazoru je Mitsubishi Evo VII naprosto nejdokonalejsi autak, v jakym jsem kdy sedel. A pochybuju, ze osma bude vyrazne horsi. Az se nekdo jiny nauci delat auta lip nez Mitsubishi = superovladatelna, poslouchajici na sebenepatrnejsi pohyb volantem, s perfektnima brzdama, extrapropacovanym trakcnim systemem, s neuveritelne pruznym motorem a jeste hoodne solidni spolehlivosti, tak se rad pujdu na ten skvost podivat. Do ty doby povazuju takoveto soudy za projev tuposti a naproste neznalosti! Stydte se!
Problém je v tom, že už se v tom někteří lidi vezli !!! a byl to pro ně stejně jako v případě VII. velký zážitek. Já jsem měl svezení taky na dosah ruky, ale proti byli celníci :(
Už vidím, jak si třeba ve mě představuješ nějakýho týpka v Octavii 1.4 LX s obrovským hliníkovým křídlem na zádi, nálepkou na nádrži a červeně lakovanýma bubnovýma brzdama. Nevynášel jsem žádný soudy(Uznej ale, že diskusi jsem rozpoutal pěkně), jenom jsem nechápal, proč by EVO mělo mít slabší motor než dřív. Já neříkám, že to bude mít mějaký zásadní vliv na jeho talent na silnici. Stejně do toho nevidím a ani ve svojem věku ještě vidět nemůžu(zatím se při přesunech po cestě spolíhám na sílu svých noh a 21-rychlostní převodovku), a musím tak bohužel věřit tomu, co kdo napíše. Takže jsem jenom rád, když se tu objeví někdo jako 555 a vysvětlí to. Ja vím že 265 koní v EVu může klidně výhrát nad 400 koňma v nějakým supersportu, pokuď se cesty budou kroutit. Ale že osma bude pomalejší než třeba sedma mě napdlo taky kvůli tomu, že má prý mít měkčí podvozek a zase trochu přibere na váze. Nechci se tady s nikým přít, ale spíš se něco dozvědět. Mimochodem - až budu mít někdy mooc peněz, naskočím do Delty Integrale Evoluzione - je krásná a nic na čtyřech kolech nemá drsnější výraz. A těch 215 koníků bude až až...Mimochodem2 - zdá se ti na mě něco neuvěřitelnýho??? Možná jsem neznalý, ale s tou tupostí bys mě fakt nasral.
Nechce nekdo se mnou koupit 3x EVO VIII, dotahnout je do republiky, a prodat za 1.100.000kc?
A to se po vstupu do unie maji ceny jeste zvysit... To je bordel. Nevite nekdo jake je clo pro dovoz novych aut?
Poslat ho muzu za ~25.000-30.000 .
-H
no, mohli s e vzmoct na vic, tomuhle s radosti ujede sestka, nechapu, proc by mela mit sedmicka naky problemy, vzdyt to nevyrabej zadny amateri. jo, ze se spojka spece po "pouhejch" 50ti rozjezdech stylem plyn az k omezovaci, pustit spojku a na dvojku to samy, to se pak nesmi divit. proc to pro evropu nemuze mit treba 350 koniku a pro extremisty nastavitelnej stredovej dif.? je to jako kazda legenda: vykon zustava, nebo de dolu, kila pribejvaj. takhle to brzo pude do pr...e!