Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Astra 1.6 Twinport vs. Golf 1.6 FSI: první srovnávací test

Německý časopis Auto Motor und Sport zveřejnil první srovnávací test nového Opel Astra a Volkswagenu Golf páté generace.
Zpět na článek
22. 3. 2004 12:02
neregistrovaný "nick"
22. 3. 2004 12:42
neregistrovaný "HUFUH"
22. 3. 2004 13:07
neregistrovaný "repec"
22. 3. 2004 15:05
neregistrovaný "mm"
22. 3. 2004 13:38
neregistrovaný "Dinar"
22. 3. 2004 18:38
neregistrovaný "Kreuzer"
24. 3. 2004 14:25
neregistrovaný "preceda"
22. 3. 2004 13:57
neregistrovaný "Baldi"
22. 3. 2004 16:03
neregistrovaný "Vasek"
22. 3. 2004 16:32
neregistrovaný "omi"
22. 3. 2004 16:43
neregistrovaný "lů"
22. 3. 2004 17:37
neregistrovaný "pavel"
22. 3. 2004 18:03
neregistrovaný "Fauzi"
22. 3. 2004 18:06
neregistrovaný "Michal"
22. 3. 2004 19:13
neregistrovaný "MichaL"
22. 3. 2004 21:43
neregistrovaný "freeman"
22. 3. 2004 23:40
neregistrovaný "Funcarver"
23. 3. 2004 01:43
neregistrovaný "Zbys"
23. 3. 2004 07:52
neregistrovaný "roman"
23. 3. 2004 10:41
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
23. 3. 2004 01:22
neregistrovaný "Jirka B."
23. 3. 2004 10:14
neregistrovaný "Briza"
23. 3. 2004 22:56
neregistrovaný "Tomas AUTO.CZ"
23. 3. 2004 10:53
neregistrovaný "anonym"
23. 3. 2004 23:36
neregistrovaný "Bobb"
24. 3. 2004 08:50
neregistrovaný "lyžař - zabiják"
24. 3. 2004 17:34
neregistrovaný "Bobb"
24. 3. 2004 11:27
neregistrovaný "vedeni"
24. 3. 2004 14:38
neregistrovaný "preceda"
24. 3. 2004 20:29
neregistrovaný "Golf"
24. 3. 2004 14:56
neregistrovaný "preceda"
16. 4. 2004 07:17
neregistrovaný "dash"
16. 4. 2004 07:18
neregistrovaný "mlask"
16. 4. 2004 07:19
neregistrovaný "hlor"
neregistrovaný "nick"
22. 3. 2004 12:02
bez titulku
odvážný projekt FSI motorů = vyšší výkon, méně komfortu jízdy, dražší provoz - ještě že lze koupit starou dobrou 8V 1.6 75 KW
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HUFUH"
22. 3. 2004 12:42
Re: bez titulku
navíc měla bejt nižší spotřeba což teda neni respektive možná ve poměru k výkonu ve srovnání s tou astrou je protože na vyšší výkon žere stejně, ale zase 98 oktanů !!! takže nakonec je FSI dražší !!! :(
neregistrovaný "repec"
22. 3. 2004 13:07
bez titulku
Tak nevim nevim,ale zda se mi,ze Golf uz zdaleka nebude tak uspesny jako doposud.Krom toho tyhle 2 auta jsou uplne na pytel.Rad bych videl treba prime srovnani Golf, Astra, Mazda3, Corola a pro uplnost treba i stareho Focuse. Jestli jsou FordoMazdovy jizdni vlastnosti opravdu o tolik lepsi a jak by obstal VVTi z Coroly. [odkaz] Ale tabulky jsou jedna vec a prime srovnani druha
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mm"
22. 3. 2004 15:05
Re: bez titulku
mrkni na
[odkaz]
neregistrovaný "Dinar"
22. 3. 2004 13:38
bez titulku
Vypada to, ze Astra bude asi lepsi koupe, alespon v sestnactistovkach. Jenom me trochu zarazi hodnoceni jizdnich vlastnosti ve smyslu, "Astra prokazala agilnejsi chovani, Golf pusobil tezkopadne". Kde je vyhoda multilinku? V nejakem testu jsem naopak cetl o spatnych vlastnostech Astry, ktere udajne zachranuje pouze elektronika, jiny srovnavaci test Golfu s Focusem postavil Golf vyse a to jde Focus v jizdnich vlastnostech prikladem. Vypada to, ze i pres obdobnou metodiku motoristickych casopisu zalezi stejne vice na gustu redaktoru, tzn. pri vyberu auta testy moc nepomuzou.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kreuzer"
22. 3. 2004 18:38
Re: bez titulku
Focus forever! Nedam na nej dopustit, i kdyz v rade detailu byl uz predchozi Golf lepe zpracovany. Jinak s tim gustem stoprocentne souhlasim. Focus je auto podle meho gusta od prvni chvile, kdy jsem sedl za volant. Dalsi a jedine, ve kterem jsem mel po dlouhatanske dobe podobny pocit, byla Mazda 6...
neregistrovaný "preceda"
24. 3. 2004 14:25
Re: bez titulku
Tak to máš recht
neregistrovaný "Baldi"
22. 3. 2004 13:57
bez titulku
Ja som zvedavý na hodnotenia novej Octavie. Vzhĺadom na horšie rozmiestnenie kolies ako pri Golfe, možno asi očakávať, že budú ešte horšie a teda za tu cenu žiaden zázrak....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vasek"
22. 3. 2004 16:03
bez titulku
Jeste sem neslysel ze by nekdo "sel" do Golfa ! To uz asi neni nahoda,v CR bude uspesnejsi Astra !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "omi"
22. 3. 2004 16:32
Diky nechci
Uprimne receno, nechtel bych ani jednoho. Konkurence nabizi vic... (alespon pro me)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lů"
22. 3. 2004 16:43
bez titulku
no, na tu astru se dá aspoň koukat.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pavel"
22. 3. 2004 17:37
Re: bez titulku
To Vas ovsem vubec nechapu, vzdyt je to odporne auto. Ja osobne bych si v tehle cenove kategorii snad nevybral :-(
neregistrovaný "Fauzi"
22. 3. 2004 18:03
bez titulku
Myslím, že Golf přeci jen moc sází na tradici a dobré jméno. Do budoucna možná budeme hovořit o Astra classe.Já bych rozhodně volil Oplíka. Pěkný kabát, údajně skvělý podvozek a o dost nižší cena.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal"
22. 3. 2004 18:06
to sem nečekal
asi u AMS změnili redaktory. pravdou je, že ty dva vozy jsou natolik podobné, že výsledek testu závisí hlavně na vztahu autora k designu a značce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MichaL"
22. 3. 2004 19:13
bez titulku
Ja jsem fanda Fiatu koupil bych si stejne Stilo, ale novy Golf se jim moc povedl a Opel Astra je taky moc pekna, ale Astru jsme v rodine (ne ja) uz jednu meli strasne poruchova asi mezi nimi dvoumi sel do Golfu at si testy rikaji co chteji.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "freeman"
22. 3. 2004 21:43
Uf !
Premýšľal som nad novým Golfom ale ten Nat 98 ma dostal ! U nás je o 2 Sk drachší ako Nat 95. Uf! Jasné, že má lepšiu dinamiku. Naleste do Astry Nat 98 a bude lepšia. Uf uf si kupím japonca alebo nového Focusa.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Funcarver"
22. 3. 2004 23:40
Vyvětlení?
Golf V byl poražen, to nechci zpochybňovat- bodový rozdíl je značný. Co mě však zarazilo je popis jízdních vlastností. Pak se ale kouknu na rozměr pneu - Astra 205/65 R16 , GOlf 195/65 R15 (a to se ještě domnívám, že u Astry je překlep a mělo tam být 205/55 R16, což je standartní rozměr 205/65 je velmi nestandartní a byly by to fakt balóny). Srovnávat auto na 15ká ch a 16 kách.. no nevim, nevim.. Být Golf na taky na 205kách tak asi jeho hodnoty budou vyšší.....
JO a měla Astra ten elektronicky řízený podvozek (rozuměj je v sérii) nebo byla bez el. psů, případně byli vypnutí??
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Zbys"
23. 3. 2004 01:43
Re: Vyvětlení?
Jenom taková maličkost - můj německy mluvící bratr mi ten článek četl, GOLF byl na zimních gumách, ASTRA na letních, proto ten rozdíl v brzdných drahách atd. Co k tomu dodat ...
neregistrovaný "roman"
23. 3. 2004 07:52
Re: Vyvětlení?
Po nemecky hovorim aj ja a kopa inych, na tom nic nie je. Letne pneu proti zimnym, a Ty si myslis ze Ti niekto veri ???? Toto by neurobil ZIADNY motoristicky casopis. Niekedy sa vazne divim, co vsetko su VW sraci ochotni urobit pre svoju modlu, taketo priehladne klamstvo hehehe
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
23. 3. 2004 10:41
Re: Vyvětlení?
U pneu Astry byl skutečně překlep, opraveno. Testovaná Astra neměla IDS Plus.
neregistrovaný "Jirka B."
23. 3. 2004 01:22
Auto Bild
Ahoj,
zajimave je, ze v Auto Bildu vyhral ve srovnavacim testu Golf.. Golf 429 a Astra 416 bodu z celkovych 600 bodu.. Stejne bych si ale koupil Astru!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Briza"
23. 3. 2004 10:14
Vzkaz pro redakci
Ten novy kabat auto.cz je sice fajn, ale nekam se pri tom presivani kabatu ztratily nektere drivejsi testy vozu. Rekl bych, ze se ztraci ty kde se porovnavaly ruzne modely. Konkretne treba Accord Tourer versus Avensis kombi. Taky jsem nenasel nejakou adresu kam by se podobne pripominky daly napsat tak to zkousim tady. Snad si toho nekdo vsimne.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomas AUTO.CZ"
23. 3. 2004 22:56
Re: Vzkaz pro redakci
Máte pravdu - dvojtesty opravdu dočasně chybí - jde o technický problém, ale brzy je vrátíme zpět na své místo.
neregistrovaný "anonym"
23. 3. 2004 10:53
bez titulku
Celkom dost sa da vycitat z z porovnania
Test: Ford Focus vs. VW Golf – Multilink Match
kde focus straca body napriklad za
"Golf je hlučnější než Ford ve všech rychlostech, naopak Ford ztrácí na subjektivně vnímané jízdní dynamice."
Takze najlepsie auta su zrejme tie, pri ktorych viem ze sa veziem???
OBJEKTIVNE je totiz rozdiel v zrychleni z 0 na 100 tri desatiny sekundy pri neporovnatelne lepsej papierovej spotrebe focusa.
Ale inak by to ten golfik proti focusu zrejme nevyhral...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bobb"
23. 3. 2004 23:36
Tak nebo onak... aneb autozurnaliste jsou taky lide...
Ono pri takovychto testech uz v mnoha ohledech chybi objektivita a rozhoduje, jak se kdo vyspal nebo jake ma osobni preference, zde se pise ze ohledne podvozku astra ma subjektivne agilnejsi chovani, testovac Tydnu zase uvadi, ze "podvozek golfu je podle naseho mineni o poznani jistejsi" a tak dale... dokonce treba v Auto Tipu jednou u bezneho Fiatu Stilo uvedli jako minus sedacky (pry kratke sedaky) a pak je v dalsim testu pochvalili jak jsou dobre (pry pohodlne a velke). Myslim, ze i v teto oblasti navic spolehlive funguje PR praktiky, uz treba pri vyberu testu, komentarich, zaverech atd. Je treba jasne, ze Skoda vzdy doda auta s co nejlepsi vybavou, aby aspon trochu podvedome (ci vedome) zlepsili dojem z vozu, chte nechte, treba k testu dodali Juniora na litych kolech s nizkoprofilem nebo i bezne Fabie dodavaji nadupane s klimou atd v cene i pul milionu... souvisi to i s inzerci, treba slaby cesky motocasopis Automobil vychvaloval Skodovky vzdy az do nebe, at se jim od ust prasilo, protoze Skoda je/byla nejvetsi inzerent. Jednou uz to dotahli tak daleko, ze na titulku uvedli bonus - priloha Special Skoda (Octavia, Fabia atd..), pricemz neslo o nic jineho nez o vlozeny reklamni material Skodovky, samozrejme neoznaceny jako reklama, ale jako priloha Automobilu... a mohl bych pokracovat. Zaver - dejte na svuj rozum a hlavne zavery berte s rezervou, Ja verim snad jen Jeremy Clarksonovi z Top Gear...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lyžař - zabiják"
24. 3. 2004 08:50
Re: Tak nebo onak... aneb autozurnaliste jsou taky lide...
Nejhorší je pak svět motorů, kde J.Kottek nedá na starou dobrou kvalitní ojetinu VW dopustit, ani kdyby měl konkurent o 400kW víc a ve znáčku měl třeba trojzubec. Především pak vysloveně trapnou "lidovou řečí" obhajuje slavná "Té-dé-íčka". Blbec. A v nejnovějším vydáním mě vyloženě nasrala neobjektivita při hodnocení kvality zpracování. Golf s viditelně nelícujícími světlomety a na pohled levnou palubkou suverréně v tomto ohledu porazil na hlavu Focuse s Méganem. A design hodnotili pánové u všech tří vozů stejným dílem. Zkrátka zaplacené testy.
neregistrovaný "Bobb"
24. 3. 2004 17:34
Re: Tak nebo onak... aneb autozurnaliste jsou taky lide...
U ojetych vehiklu je to fuk, tam je to jeste subjektivnejsi... zrovna tahle rubrika byla zpocatku peknou reklamou AAA, peclive vybrany kvalitni ojetiny, vystrceny znacky s citelnou podlozkou acek, samochvala Lachouta, pak si tam kdosi ztezoval a davaji ted uz i jiny. BTW TDIcka jsou vyborny motory, jejich komercni uspech naprosto vsechny kritiky odrazi, kdyz si vzpomenu na ten zazrak, kdyz to v 1991 dostala hranata Audi 100.. jeste ted se dava 66kw do oktavek! Horsi je to s novyma autama, obcas je az prilis videt, ze ten ci onen mel zaplacenej peknej vylet na testovani nekde v exotice nebo ze mel pujceny auto pro soukromy pouziti... uplne nejhorsi jsou ale platky typu Esquire, Maxim ci Speed, ktery jsou spis kompletni placenou reklamni brozurou (na vsechno od hadru az po fotaky) s zovialnimi soudy pro ty, co na to nemaji...
neregistrovaný "vedeni"
24. 3. 2004 11:27
bez titulku
Golf je nejhorsi auto na svete. A proc se vubec jmenuje Golf? Copak s takovou srackou nekdo jezdi na golf?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "preceda"
24. 3. 2004 14:38
Re: bez titulku
Ty seš fakt vymaštěnej *!!!!!! Vsadím se, žes máš s Golfem tolik zkušeností jako Součková se skalpelem! Aneb, mluv konkrétně, ty ***!
neregistrovaný "Golf"
24. 3. 2004 20:29
Re: bez titulku
Kolik pak let ti je chlapecku?
neregistrovaný "preceda"
24. 3. 2004 14:56
Pánové, zklídek?
Myslím, že je naprosto normální, když někdo vychvaluje svoji oblíbenou značku, ať už je jakákoli. Každý máme jiné zkušenosti. Ale nechápu, proč se sakra nekteří choboti pořád obouvají například do VW? Já mám s VW dobré i špatné zkušenosti. Řek bych, že těch chobotů jsou dvě skupinky - jedni, kteří si VW nikdy nekoupí, protože na to nemají a prostě závidí kvalitní auto za odpovídající peníze; a ti druzí, kteří jezdí v BMW,... (já by je chtěl taky) a nadávají na VW, aby zdůraznili, že oni mají ty nejkvalitnější káry.
Takže pánové, zamysleme se nad sebou a nedělejme ze sebe *! Já taky netvrdím, že VW jsou nejkvalitnější, moh bych jmenovat jednu mouchu za druhou, ale to je u každý značky. Nejsem třeba žádnej fanda sOplů, ale *aspoň uznám, že nová Astra je hezší než Golf V a bude se určitě mnohem líp prodávat.
Jinak sorrrrry! Taky nemám rád dlouhý články.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dash"
16. 4. 2004 07:17
mrkněte na to
další info na:
klikněte tady
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mlask"
16. 4. 2004 07:18
Re: mrkněte na to
tak to je doost hustá stránka...
rozhodně stojí za to se tam podívat
neregistrovaný "hlor"
16. 4. 2004 07:19
Re: mrkněte na to
hmmm..... je tan spoustu novejch informací
taky doporučuji se tam mrknout