A co vlečená ramena vzadu?? Co je na nich vymakaného??? Podvozek je největší slabina nové Astry, proti konkurenci s víceprvkovými nápravami, příp. lichoběžníkovými rameny, to bude hodně těžké!
Interiér působí opravdu víc než chladně a přitom jsou tyto snímky pořízený z Astry v tý nejlepší výbavě , protože na fotce je vidět ovládání klima, elektrický stahování i vzadu a naváděcí systém takže základ bude podstatně studenější , jako psí čumák typickej Německej.
Při srovnání výbavy je třeba dát si vedle sebe skutečně VŠECHNU standardní výbavu u trojice Golf, Octavia, Astra, potom zjistíte že všechny stojí stejně.
Tak tomuto usudku celkom nerozumiem. To ze standardne vybavene auta od roznych vyrobcov stoja rovnako predsa este neznamena ze su aj rovnako vybavene. Kazdy vyrobca ma o standardnej vybave svojsku predstavu. Napr. o 20% silnejsi "standardny" motor Astry oproti Octavii mi pride ako dost podstatna zalezitost.
On asi myslel srovnávat auta vybavená na stejnou úroveň. A pak je ta cena fakt stejná! Například, když srovnám nového Golfa a Astru v té nejchudší verzi, tak stačí k Astře přidat hlavové airbagy, které u ní v základu chybí, a jsme na stejné ceně.
Určení ceny vozů ovlivňuje v každé zemi řada hledisek. Cena nové Astry ale u nás není nejnižší (v přepočtu na euro), jak bychom si mohli myslet. Prodejce teď totiž bude čekat, co se bude dít.
Zhrnuto a potrzeno nova astra je dobra ale to tvrdi vsechny automobilky takze uvidime az po testech.Ja mam asi pekne blby dotaz, za tech 430 000 to je peti dverak nebo jen tri?NAvic Megane ktery stoji 420 000 petidverak tak nema 4 ale 6 arbagu.Holt nemci jsou tet v upadku.A kdo by mel blbe kecy ze Megane stoji za h* tak se stal loni nejprodavanejsi v zapadni evrope.
Ale to ještě neznamená že nestojí za to *.Když tedy Francouze tak jedině Peguoty protože Citroen je ještě větší sráč než Renault..Mam za to , že stejně pokud člověk nebude mít štěstí , zklame ho každá automobilka včetně Japonců..
se podívej do diskuze o P307 - třeba zrovna na auto .cz ty trotle a potom is najdi nějakou srovnatelnou o Citroenu nebo o Renaultu a srovnej si zkušenosti "spokojených" uživatelů. Vypadá to tak že jsi v životě v žádném z nich asi ani neseděl.
Mame vo firme Astru a P307. 307 ma urcite vacsi interier ale dost casto sa kazi. Mozno je to blby kus, ale tato dvojica aut ma presvedcila, ze sa neda dat na diskusie, kde je opel zatracovany a pezot casto vychvalovany. Na Astre je nabehanych 150 000km a najvaznejsia oprava bola vymena zamkov, lebo ich ktosi chcel otvorit klincom. Na P307 bolo len v zaruke 7 vaznych zavad (brzdy, elektronika motora, predna naprava ...). Ochota v servise Pezot a Opel sa tiez neda porovnat. Takze moja volba na buduce firemne auto bude zrejme Astra Caravan.
V kvalitách auta to skutečně není. Docela dobře je to vidět na prodejních výsledcích suverénně nejlepšího auta nižší střední třídy - Hondy Civic. Neprodává se, protože se nepodbízí tolik jako konkurence milionem verzí, ze kterých se ve velkém prodávají stejně max. cca 4.
Megane se stal nejprodávanějším autem v západní Evropě jedině proto, že vyjel na trh podstatně dřív než Golf a Astra. Jinak by frantíci nad tím paskvilem zaplakali, dyť to nevypadá jako auto ani zvenku ani zevnitř!!
No nechci nijak vychvalovat francouze (megane) ale fakt byl nejprodávanější auto v Německu. A to už něco musí znamenat. Mě osobně vyhovuje vůz moderní a to megane rozhodně je. Zkuste srovnat změny u oktávky 1 a 2. Vždyť to auto je skoro stejné !!! . Megane se změnil úplně celý.Navíc je to nejbezpečnější vůz va své třídě. Beztvarým Německým autů už odzvonilo!!! Teda kromě důchodců,těm se stejně budou líbit " rohlíky ".
Jedná se o 5Dr., třídveřák bude příští rok a bude hodně podobnej studii GTC. Jinak cena 430.tisíc je jen zaváděcí na trh. Nebudu tady zveřejňovat jaká bude cena za pár měsíců,ale počítejte s tím, že bude dražší.
Právě jsem přijel ze Ženevy a mohu jen konstatovat, že Astra by měla v základu stát max. 380.000,-Kč. To co vidíte na fotkách, je top verze, která asi za 429 tis. nebude. Ta holota za základní cenu je hrozná. Nevím co páni konstruktéři dělali, ale mít tak obrovský rozvor a udělat míň místa na zadních sedačkách než má nová Octavka, to je už umění. Navíc je tam malý kufr a interiér, dle mého názoru, stejně jako u Vectry a u Signumu zcela bezduchý a nicneříkající. Někdo tady psal o propracovaném podvozku, tak bych rád věděl, co je na tom propracovaného. Spíš se těšmě na novou Octavii, v reálu vypadá mnohem lépe než na fotkách.
S tim místem na sedačkách je to vůbec zajímavý. Už u dosavadních verzí je docela velkej rozdíl mezi rozvorem astry a oktávky (ve prospěch opela), lae v interiéru jsou na tom stejně (oktávka možná i lépe, ale tak o pár milimetrů). Vím to, mam totiž oktávku(dokonce4x4 - tam je prostorově náročný multilink) a kámoš astru, oba kombíky. Taky nedavno srovnávali v SM novej mégane GT s oktávíí, ten má rozvor skoro jak Superb ale místa nabízí opět stejně jako oktávka. Takže rozvor neni asi všechno, jde o to jak si s tim konstruktéři poradí...