Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koenigsegg CCR: Ledový král

Na severu je patrně hodně zima, protože ze Švédska přicházejí v poslední době hodně žhavé zprávy!
Zpět na článek
9. 3. 2004 13:15
neregistrovaný "Brabus"
9. 3. 2004 16:27
neregistrovaný "Lama"
9. 3. 2004 17:40
neregistrovaný "Radim"
9. 3. 2004 18:36
neregistrovaný "Michal"
10. 3. 2004 10:45
neregistrovaný "Radim"
10. 3. 2004 11:23
neregistrovaný "ZDENEK"
11. 3. 2004 21:29
neregistrovaný "Werewolf"
12. 3. 2004 08:08
neregistrovaný "MadMax"
13. 3. 2004 11:19
neregistrovaný "anonym"
13. 3. 2004 13:02
neregistrovaný "Werewolf"
14. 3. 2004 13:17
neregistrovaný "Werewolf"
14. 3. 2004 15:04
neregistrovaný "anonym"
14. 3. 2004 19:29
neregistrovaný "Werewolf"
15. 3. 2004 09:49
neregistrovaný "X-Men"
15. 3. 2004 20:53
neregistrovaný "anonym"
15. 3. 2004 21:56
neregistrovaný "Werewolf"
17. 3. 2004 21:24
neregistrovaný "anonym"
19. 3. 2004 22:03
neregistrovaný "Werewolf"
19. 3. 2004 22:14
neregistrovaný "Werewolf"
21. 3. 2004 11:10
neregistrovaný "anonym"
21. 3. 2004 17:51
neregistrovaný "Werewolf"
22. 3. 2004 22:58
neregistrovaný "anonym"
23. 3. 2004 17:38
neregistrovaný "Werewolf"
13. 3. 2004 13:16
neregistrovaný "X-Men"
14. 3. 2004 22:54
neregistrovaný "virtual"
15. 3. 2004 09:34
neregistrovaný "X-Men"
neregistrovaný "Brabus"
9. 3. 2004 13:15
Super stíhačka :)
težká rána pro Italskou kobylu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lama"
9. 3. 2004 16:27
VW
Ať se jdou hoši z VW zahrabat s 350 km/h
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radim"
9. 3. 2004 17:40
Špatná práce VW s Bugatti
I když jsem zastánce VW, tak musím uznat, že to asi jde, překročit 400km/h. Teď to jen ukazuje pěknou reklamní ostudu s Bugatti. Měli by rychle nějak odpovědět.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Michal"
9. 3. 2004 18:36
Re: Chrysler překročil 400km/h
už v Detroitu byl představen koncepční Chrysler, který jede nad 400. to jde udělat snadno, ale ne s kulatým zadkem jako má Bugatti nebo TT. to jen inženýři VW nevědí, že taková okrasa funguje přesně naopak než přítlačný křídlo a auto pak lítá ze silnice rovnou nahoru
neregistrovaný "Radim"
10. 3. 2004 10:45
Re: Chrysler překročil 400km/h
Koncepční auto ještě neznamená úspěch v praxi. Bugatti taky jede přes 400km/h, ale jak to vypadá, tak šance na přežití je v tomto případě velmi malá
neregistrovaný "ZDENEK"
10. 3. 2004 11:23
TOTO AUTO JE NA PRODEJ.
NA WWW.MOBILE.DE JE NA RPODEJ TENTO KU Z VISTAVI CENA JE ASI 20MEGA. TASK RICHLE SETRETE , JE TAM I ZONDA MC LAREN F1 BUGATI VIRON TAKI
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Werewolf"
11. 3. 2004 21:29
Kam se hrabe konkurence, aneb FERRARI DO ŠROTU.
O tohle autíčko se zajímám už delší dobu a dovedu si představit jak se tváří týpek jedoucí se svou kočkou ve svém zbrusu novém Enzu, a jak mu bez problémů ukazujete zadní světla s autem za poloviční cenu. Ohlasy jako že je to koncept a že nepřežije se mi zadjí ubohé. Tohle auto se dá obědnat na zakázku už teď (nebo alespoň starší verze). Bonusem je třídení kurz ve Švédsku na "chatě" pana Koeniga, kde vám vašeho nového miláčka doladí podle vašich představ. Takže pokud někomu nejde zrovna o značku, že mu u baráku stojí LAMBORGHINI, nedokážu si představit lepší volbu. Starší verze CC8S s 680k a průměrnou spotřebou 9l/100km za pouhých* 15 000 000 korun mluví sama za sebe. *ať je vám při tomto slovíčku do smíchu nebo se vám dělá špatně, zkuste najít srovnatelnou konkurenci. Navíc běžné supersporty mají ještě jednu nevýhodu - odlehčení. Zatímco Koenig je nadupaný špičkovou HI-TECH elektronikou o které si mohou nechat zdát i některé luxusní vozy typu Mercedes a BMW.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "MadMax"
12. 3. 2004 08:08
Re: Kam se hrabe konkurence, aneb FERRARI DO ŠROTU.
Vývoj Koenigseggu také sleduji již asi 5 let. Máš pravdu - není to koncept. V časopise EVO vyšel test s Ferrari a Zondou a Koenigsegg měl stejné hodnocení jako jeho 2 renomovaní konkurenti, proč také ne, když na jeho vývoji se podílí stejný testovací jezdec jako na Zondě (ta se stala v EVu Car of the year). Testeři si chválili dobré jízdní vlastnosti a nárůst výkonu po překročení 5000 otáček. A co teprve až bude verze s výkonem 800 koní a hmotností 1200 kg. Prostě jim fandím !!!
neregistrovaný "anonym"
13. 3. 2004 11:19
Re: Kam se hrabe konkurence, aneb FERRARI DO ŠROTU.
Jenze o tom to cele je. O image. Ja si jen tezko dokazu predstavit, ze nekdo vyhodi (ano vyhodi) 15 milionu za auto, ktere zna asi jen pak K. a hrstka privrzencu.
Dovedu si predstavit, jak cloveku, ktery jede ve svem Enzu (a ze jich u nas jezdi) ukazujete na nasi dalnici v plnem provozu v cca 395 km/h zadni svetla.
Ta spotreba 9l/100 km je asi v pripade, kdy je vuz nastartovan, odtlacen na nakladni vuz a ten s nim ujede 100 km. Podivejte se jaky to ma motor a jaky vykon. Bud jste si ten udaj vymyslel, nebo lzou "oni", nebo to jezdi na me neznamy druh paliva.
Mimochodem, o jake HI-TECH elektronice mluvite, co nemaji zminene znacky?
Jinak je to urcite super auto, ale me osobne by bylo jedno jestli auto jede 395, nebo 315 km/h, nebot touto rychlosti se stejne nikde pohybovat nejde (krome okruhu). Spotreba me u auta za 15 milionu nezajima. Kdybych mel vyhodit tolik penez, tak to auto by me muselo reprezentovat, cili bych volil asi prave ty zabehle znacky jako Mclaren, Ferrari, Aston Martin, Maserati, Jaguar, apod.
neregistrovaný "Werewolf"
13. 3. 2004 13:02
Re: Kam se hrabe konkurence, aneb FERRARI DO ŠROTU.
Jestli vám de o image, je to jen vaše vec. Z toho, že si myslíte že ho zná jen pan K. a pár příznivců vyplýva, že jse asi jen další extrémistický fanoušek, který zná pár známějších značek a o autech nic moc neví, nebo hůř, který veškerou konkurenci, která veše oblíbené autíčka doslova drtí, jenom tupě pomlouvá. Mimochodem pomlouvat něco, co je i v G. knize rekordů, kam se to vaše Enzo nikdy nedostane je taky blbost.
Pokud už je člověk majitel nějakého supersportu, počítá se tím, že si někdy na ten okruh zajede, nebo se projede do Itálie nebo Německa, kde není problém vyšší rychlost otestovat přímo na dálnici. K tomu abych s Koenigem natřel Ferrari nepotřebuju jet 400 za hodinu, protože mu ujedu už při rozjezdu, jelikož mi nebude stačit v akceleraci.
Jestli tvrdíte že spotřeba je vymyšlená, tak si to myslete a vozte se v autě které žere 30 a víc, je to jen vaše hloupost. Pokud by ste si to opravdu chtěl ověřit, najdete např. na oficiálních stránkách www.koenigsegg.com u modelu CC8S jako kombinovanou spotřebu 9l/100km. Toto potvrdily i různé testy různých organizací. Pokud pojedu rychle, je logické že to bude žrát víc.
Tou elektronikou myslím např.: parkovací senzory, GPS navigace, telefón, zadní kamera, sekvenční převodovka, snímače tlaku v pneumatikách, stereo s CD, traction control, ABS, alarm, imobilizér, elektrické okna a zrcátka, centrální zamykání, klimatizace, sudnávací střecha, airbagy, vše v kůži, izolace proti hluku, atd., atd... většinu z toho u supersportů nenajdete, natož to všechno a ještě víc, což u Koenigu najdu.
Pokud vám nejde o to kolik jede, proč si nekoupíte Fabii, vždyť u supersportu jde hlavně o tu rychlost !!!!! Co se tyce spotřeby, o tu fakt nejde, a jestli vam de o reprezentaci, reprezentujete snad sebe, ne ty značky.
Takže pokd jsem vam promluvil dost do duše, věřím, že teď už nevyhodíte 30 milionu za Ferrari, které zná každý , a rozumě investujete do Koeniga.
neregistrovaný "Werewolf"
14. 3. 2004 13:17
Re: Oprava údajů
U modelu CC8S sem našel spotřebu na dálnici* 9l/100km (*tímto se omlouvám za omyl), kombinovaná 14.
Model CCR žere na dálnici 13, kombinovaně 17.
neregistrovaný "anonym"
14. 3. 2004 15:04
Re: Oprava údajů
Takze znovu poporade.
Nevim, kde berete tu drzost hodnotit me znalosti o automobilech. Nikoho jsem navic nepomlouval, viz muj prispevek. Z Vaseho prispevku naopak plyne, ze jste Vy pouze zaslepenym fanouskem jedne znacky, ktery neni schopen priznat, ze osotatni renomovani vyrobci prodavaji srovnatelne vozy. Moje Enzo? To jste vzal kde?
Ja jsem nerekl, ze tento automobil (ktery navic zcela jiste nevlastnite, takze nechapu jak muzete psat, ze mu ujedete) nepokori ostatni. Ja jsem napsal, ze na nasich dalnicich (ani v Nemecku) za provozu jet tak rychle proste nemuzete, nebot musite nutne do nekoho narazit.
O to v jakem voze jezdim nemusite mit strach. Kazdopadne kombinovana spotreba u tak vykonneho vozu nemuze byt 9 litru. Takovou spotrebu lze nalezt u rekneme 2 litru s vykonem 100 kW. To co udava vyrobce neni smerodatne. Smerodatna bude prakticka jizda. Ja mam u vozu napsano take spotrebu 4,1 litru, ale jezdim bezne za 6 az 7 litru.
Parkovaci senzory, navigaci, telefon, sekvencni prevodovku, snimace tlaku, stereo s CD, TCS, ABS, alrm imobilizer, el. vybavu, klimu, airbagy, kuzi nabizi konkurence take. Sundavaci strechu jiz jen nekteri (tusim Lambo), izolaci proti hluku leckdo, to snad neni ani technologie. Takze asi jedinym trhakem bude ta zadni kamera.
Ale prosim Vas. Tady se uz bavime o jinych rychlostech. Preci mi nemuzete tvrdit, ze si takto drahe auto kupujete jenom proto, ze jede o 30 km/h rychleji, nez jine, respektive ze jede 370 misto 340. Tady jsou motivy ke koupi zcela jine. Takto rychle se skutecne nikde jet neda. Dokonce i na okruhu na cilovych rovinkach neni jiste, jestli byste byl schopen auto na tuto rychlost rozjet.
Takova auta se kupuji prave kuli tomu, aby reprezentovaly majitele. Nechapu slovni kostrukci, reprezentujete snad sebe.
Takze jak vidite, do duse jste mi nepromluvil, s vasimi argumenty to pujde jen tezko. Ja penize za tyto auta rozhodne nevyhodim, to se nebojte, rozhodne je investuji daleko lepe.
neregistrovaný "Werewolf"
14. 3. 2004 19:29
Re: Oprava údajů
Za prve: uveďte mi auto, které muže tomuto konkurovat ve všech směrech. Ano, najde se konkurent ktery ma lepši vybavu, ktery meně žere, další který stojí stejně, a další co má lepší motor. Nenajdete auto, které má všchny tyto věci lepší všechny, pokud tvrdíte že ano, uveďte mi prosím konkrétní příklad.
Pokud je člověk majitel supersportů, může si parametry otestovat. Pokud majitelem není, musí se informovat v médijích, časopisech, atd. Tam můžete najít parametry rychlostí, tam můžete vyčíst že bych mu ujel, kdybych toto auto vlastnil. Pokud myslíte že tabulky lžou, že např. nemá akceleraci 3.2, ale třeba že 3.5 (tím by mu např. Enzo ujelo), musíte uznat i to, že i to Enzo pojede taky o 0.3 pomaleji, tím se dostaneme kde jsme byli.
Já osobně jsem majitelem BMW M3 a žere mi to maximálně o půl litru víc, než je psáno. Na dálnici jsem z toho vytáhl uváděné maximum, 250km/h.
Hádat se s váma o spotřebě nehodlám, když to nechcete akceptovat, sám se jen ztrapňujete. Co se týče rychlosti, to že se bojíte jet rychle neznamená, že to auto tak rychle nejede. Pokud trochu čtete, není problém najít informace kdy se na dálnicích auta v těchto rychlostech pohybují. Tím nemyslím film "Rychle a zběsile".
Co se týče reprezentace, tato značka je mezi automobilovými fanoušky už poměrně známá. A obdivovatelé se točí více kolem aut které jsou méně všední, než klasika typu Ferrari či Lamborghini. Při testech Zondy, Edonisu a Murciélaga se točili lidé mnohem více kolem prvních dvou zmíněných. Toho třetího se už lidé převážně nasitili. Ale vám Edonis a Zonda asi stejně jako Koenigsegg nic neříká...
Právě auta typu Edonis, Zonda, MG SV nebo Cien a jiné exotické typy považuji za konkurenci, ne ty typicky známé supersporty.
Takže ať se pořád nehádáme o ničem, uveďte mi prosím konkrétně, které auto by podle vás mělo nahnat strach a nějak konkurovat Koenigu?
p.s.: Nejsem zaslepen, jen jsem PRAKTICKY nikde nenašel lepší. Já netvrdím že bych si nic jiného nekoupil. Tvrdím jen to, že se za za ty prachy nic lepšího koupit nedá.
neregistrovaný "X-Men"
15. 3. 2004 09:49
Re: Oprava údajů
Tenhle spor už čtu nějakou dobu, musím přiznat, že mým favoritem Koenigsegg není, přesto bych ho ale zařadil na jedno z prvních míst. Hádáte se tu jestli je nějaká konkurence. Ale pár věcí je fakt. Zkuste najít jinou káru, která by tohle auto překonala ve všech směrech. Nebo ten spor ohledně spotřeby. Jak může někdo říct že to žere jinak naž je udáno, když to auto neměl nikdy v ruce. Myslím, že kdyby žralo nějak moc víc než říká výrobce, dělal by si ostudu, a to on asi nechce. Jednou sem jel s kámošem z Brna do Prahy v Porsche, a musím přiznat že ikdyž sem se málem ***, těch 270 z toho vytáhl. Samozřejmě jen krátokodobě, ale tvrdit že ani na okruhu nepojedu tak rychle je asi blbost. Fakt že Mr. Werewolf tomuto autu dost nadržuje, ale zatím sem nenašel žádné vyložené kecy. Zato Mr. Anonym to auto dost zhazuje, takže byla položená vhodná otázka. Máte konkrétní typ který by Koenigsegg kompletně překonal?
neregistrovaný "anonym"
15. 3. 2004 20:53
Re: Oprava údajů
Za prve: stale dokola, opakuji, ze netvrdim, ze toto auto neni spicka, ale tvrdim ze ostatni vyrabeji srovnatelne vozy. Jako konkurenci bych videl vozy zminenych znacek.
Dale se nehadam o rychlostnich parametrech. Ja tvrdim, ze to auto nemuze mit prumernou spotrebu 9l, coz jste myslim uznal ve sve oprave. Jste stastny clovek, kdyz vlastnite BMW M3 a jeste stastnejsi, kdyz Vas vuz spotrebovava tolik co pise vyrobce. U meho (a vsech ostatnich) vozu tomu tak neni. Dam priklad, Skoda Octavia 1.8 turbo ma rekneme prumernou spotrebu 9 litru, ja jsem jezdil za 14 a to jsem tomu moc nedaval. S upravenym BMW M3 (melo tusim 350 kW) jsem jezdil za 25l. Takze jak sam uznate, daleko vykonejsi auto nemuze mit spotrebu na hranici 9 litru.
Ja se rychle jet nebojim (to opet nevim kde jste to vzal), znovu opakuji ze se o rychlosti nehadam. Ja jen tvrdim, ze na nasich dalnicich v plnem provozu jet 350 km/h nemuzete. Proste ne. Sam jsem zkusil rychlost pres 250, ale pak nastava situace, kdy okolni provoz je tak pomaly, ze se mu musite prizpusobit, nekdo vam tam vjede a musite brzdit. Proste takova rychlost je fyzicky nemozna (leda ze ta hromada plechu i leta).
Budete se divit, ale ty vozy mi neco rikaji, ja tvrdim, ze tradicni vyrobci maji daleko vetsi reprezentacni schopnost, nebot je zna vice lidi. To je proste fakt.
Ja take netvrdim, ze je to spatne auto, ja tvrdim, ze za ty love dostanu u jinych vyrobcu vic. Vy spatrujete hlavni trumf v max. rychlosti, a luxusni vybave, ja ho spatruji v tradici a image znacky. To je cele.
Takze to muzeme v klidu ukoncit s tim, ze ja mam svuj nazor a vy zase svuj. Od toho je moznost volby, vy koupite tuhle rachotinu, ja zase jinou, respektive nekoupim, protoze 15 mil bych do hrobady srotu (coz je u me kazde auto) nikdy nedal (jakoze je ani nemam).
neregistrovaný "Werewolf"
15. 3. 2004 21:56
Re: Oprava údajů
Ja opravdu nechápu, proč neuvedete příklad, a jen se oháníte názorem, že konkurence nabízí srovnatelné vozy. Vy už nevíte jak z toho vybruslit. Ja tek těžké napsat že si myslíte že to a to auto je lepší?
Tu spotřebu sem opravil, ale že na dálnici žere 9, za tím si stojím nejen já, ale i výrobce a různé firmy provádějící testy. Tahle diskuze nemá smysl.
Něco jiného je jet po těch cestách tady, a něco jiného například v Německu. Za prvé: při nízkém provozu na šestiproudové dálnici, za druhé: na cestě, kde není na každým metru čtverečním díra jako prase, za třetí: na silnici a ve státě, kde jsou řidiči slušní, takže se vám do rychlého pruhu nenasere Š120 a neblokuje provoz. Opakuji: Krátkodobě jde rychlosi přes 300 dosáhnout.
Ted už jen mírněji tvrdíte, že jiné zná více lidí. Předním jste to auto shazoval, tvrdil že je to nanic a že ho zná jen pár přívrženců. Tady jde vycítit jak se vykrucujete z toho co jste řekl, a jak přiznáváte svůj omyl. Zajeďte se někdy podívat na nějaké srazy. Možná auta typu Ferrari zná více lidí, ale kolem těch méně známých zneček se bude točit více lidí a zklidí mnohem větší obdiv i respekt.
To že je to špatné auto jste tvrdil. Za ty prachy nedostanete víc, dostanete maximálně koně v erbu na kapotě. Pak ale platíte za značku, ne za auto. V moderní době už nejde o to jak se auto jmenuje, ale o to, co umí. To že jde o image je váš názor, ale zaostává. Vám jde o image, neshazujte proto méně známá auta kvůli značky.
Jaké zas názory? Ne můj a váš, ale jen váš. Pokud chcete obhájit vaše předešlé tvrzení, neohánějte se značkou, ale dívejte se reálně na fyzické schopnosti těchto vozů. To auto jste shodil s tím, že konkurence nabízí za ty peníze lepší fyzické schopnosti a že je toto auto nanic, tak mi konečně uveďte příklad, kterým by jste konkuroval. V opačném případě považuji vaše další podobné výmluy za pouhé úskoky jak z toho ven, a tím i doznání, že jste neměl pravdu.
neregistrovaný "anonym"
17. 3. 2004 21:24
Re: Oprava údajů
Neni nutne uvadet konkretni vozy. Ja tvrdim ze firmy jako McLaren Mercedes, Lamborginy, Ferrari, Jaguar, Maserati, a dalsi vyrabeji pro me srovnatelne vozy. Z niceho neni nutne nikam vybruslovat.
Jo pane, o spotrebe skutecne nema cenu diskutovat. Ja si za svym nazorem stojim a uvedl jsem argumenty.
Nevim proc stacite rec na zcela idealni podminky. Ja jsem tvrdil a tvrdim, ze na nasich dalnicich v plnem provozu touto rychlosti jet nelze. Vy mluvite o necem jinem. Je mi jasne, ze na letistni plose to auto tu rychlost dosahne. Takze ja o voze, vy o koze.
Nevim proc bych se mel z neceho vykrucovat. Ja stale tvrdim, ze ostatni automobilky maji lepsi image a ze jsou proto z meho pohledu lepsi. Vy zda se ctete mezi radky neco, co tam neni. O jake chybe mluvite? Ja s vami jednoduse nesouhlasim. Respekt toto auto vzbudi mozna v leckom, o tom neni diskuze.
To ze je auto spatne jsem netvrdil. Uvedte vetu, kde rikam, toto auto je spatne. Budete se proste divit, ale svet automobilu v techto cenovych relacich je o image, nikoli o tom, jestli auto jede o 20 km/h rychleji. Pro me to auto neni atraktivni, tecka.
Jste smesny pokud tvrdite, ze pokud ja neco nenapisu, tak nemam pravdu. To je logika opice. Konkurence nabizi lepsi vozy. Z meho pohledu ano. O fyzickych schopnostech mluvite stale jen vy. Ty autu neupriam. Nema cenu uvadet konkretni model, nebot ho ihned srovnate s timto vozem a oznamite ze je pomalejsi. Jiste, ale o to mi vubec nejde. O dalsich vlastnostech nevite nic, ani ja, takze neni mozne srovnavat je. To ze je auto na nic jsem napsal, nebot tvrdim, ze v nasich podminkach jeho parametry vyuzit nelze. Neziji v Nemecku (ani jinde v zapadni Evrope), ale v CR.
Timto koncim tuto neplodnou diskuzi kdy vy melete neustale o necem jinem nez ja. Respektive nejste schopen uznat argumenty druheho, kteremu tento vuz nicim neimponuje.
neregistrovaný "Werewolf"
19. 3. 2004 22:03
Re: Oprava údajů
Pokud není nutné uvádět jiné vozy, tak jen proto, že žádné lepší nejsou. Přirovnání o voze a o koze se hodí tak na vás, vypadáte směšně. O spotřebě jsem vám dal já své argumenty, vy jste uvedl jen váš osobní dojem. To že se při plném provozu nedá jet 300 je logika, jenže většina lidí jezdí tak rychle tam kde to jde (viz např. Německo a ony ideální podmínky). Přemýšlet o takové rychlosti v provozu může jen cvoj jako vy. Teď mluvíte o image, předtím jste mluvil i o oné Hi-Tech elektronice a že konkurence nabízí za ty prachy to samé, ne jen image. Lidem nejde o to že jede o 20 víc. Nejde jim ale jen o to, jaká je to značka, ale co má pod kapotou, jak vypadá, jakou má výbavu a kolik stojí. Pokud myslíte že jsou to lidi, kteří mají prachy a nedívaj se na cenu, není to u všech pravda. Pokud převedete miliony na tisíce, není vám jedo jestli vyhodíte 15 nebo 30 tisíc. Pokud by váš opičí mozek uvažoval že mluvím jen o rychlosti, tak ho upozorněte že mluvím, jak už jsem říkal několikkrát, o kompletních možnostech vozu (motor, výbava, cena, vzhled...). Nečumí jen na znak na kapotě. O vlastnostech vím dost. Čtu parametry, recenze, čumím na bednu na pořady o autech... odtud je možné srovnávat. Pokud by nějaký novinář řekl o autě či jiné věci o které píše, že konkurence nabízí víc, bez příkladu by byl za blbce. Stejně jako vy. Kecáte furt do kola že jsou lepší, tak řekněte které. Dyť si tu za idiota, nemáš argumenty, jen tupě tvrdíš, že něco nejde, nebo že je někde něco lepší. Co? Kde? Zkus použít tu tvou opičí logiku v nákém zábavném pořadu, nebo v ZOO. Jak male děcko: To nejde, to neni možne, to je horši, konkurence je lepši... Bez argumentu. Kdyby se mělo v matice počítat s tím, že někde něco, a nikdy se neuvede výsledek, dostal by ses tam kde máš mozek... do *.
Mimochodem, kdybys nebyl taky debyl, tak bys klidně našel auto, ktere se s nim může srovnávat (ikdyby to byl koncept), a nekecal bys take cypoviny.
neregistrovaný "Werewolf"
19. 3. 2004 22:14
Re: Dodatek
14.3. 15:04 - na nasich dalnicich (ani v Nemecku) za provozu jet tak rychle proste nemuzete .... Takto rychle se skutecne nikde jet neda. Dokonce i na okruhu na cilovych rovinkach neni jiste, jestli byste byl schopen auto na tuto rychlost rozjet.
Vaše slova. V posledním článku jste uvedl že jste mluvil o rychlosti za provozu, ne za ideálních podmínek. A tahle je co? Tvrzení že ani na OKRUHU to není jisté, nebo lépe, že se s tím tak rychle NIKDE jet nedá... Okruh je asi ta nejideálnější podmínka a to nikde... Tady vidíte jak lžete a zapíráte co jste před pár dny napsal.
neregistrovaný "anonym"
21. 3. 2004 11:10
Re: Dodatek
Nic vic si Vas prispevek nezaslouzi, pouze vysmech. Takze argumenty Vam definitivne dosly a ted jste se snizil na nejnizsi uroven, tedy uroven nadavek. Tim je debata definitivne u konce.
Ja jsem presvedcen, ze si kazdy rozumny ctenar udela obrazek sam, respektive uzna argumenty pred prazdnymi nadavkami.
Pokud jste neporozumel memu textu, radeji si ho prectete jeste jednou. Za vsemi nazory si stojim.
neregistrovaný "Werewolf"
21. 3. 2004 17:51
Re: Dodatek
Výsměch na vaši adresu vedu od doby, kdy jste vstoupil do diskuze. Vy jste žádné argumenty nepředložil, jen hloupě tvrdil něco pořád dokola. Já vám uvedl parametry, výbavu a jiné. Vy jste tvrdil jen že někde je něco lepšího. To čtenář určitě uzná. A až už jste nemohl vydržet, sám jste začal útočit na mou logiku a přirovnal ji k opici, se kterou se mimochodem inteligencí sám nemůžete rovnat, takže se nedivte že já jsem taky nešetřil s urážkami. Vy rozhodně rozumný človek nejste, a jak je známo, blázen neuzná že je blázen. Vaše názory jsou ubohé a argumenty taktéž. Jak už jsem vám dokázal, navíc lžete. Pokud chcete pokračovat, asi vy sám svému textu nerozumíte, tak si ho raději přečtěte, naž zase napíšete opak a ztrapníte se.
Jen tak na závěr: když jste někde ve společnosti, raději nic nemluvte, nebo budete vypadat trapně.
neregistrovaný "anonym"
22. 3. 2004 22:58
Re: Dodatek
neregistrovaný "Werewolf"
23. 3. 2004 17:38
Re: Dodatek
To je to poslední, na co jste se zmohl? Ani se vám nedivím...
neregistrovaný "X-Men"
13. 3. 2004 13:16
bez titulku
Víte co nejvíc nenávidím? Dementy co neznaj nic jinýho než Lamborghini a na jiné značky okamžitě nadávaj. Asi sou to nejvíce majitelé těchhle Lamb a můžou se posrat závistí, že na tyhle auta prostě nemaj.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "virtual"
14. 3. 2004 22:54
Re: bez titulku
no, tak to ses netrefil... ten, kdo si koupi lambo, tak si ho nekoupi zdaleka z poslednich penez, ale ma na konte na cely autopark techdle krasavcu. Ja nejsem zastance lamb, jen ti chci predvest, jak to funguje.
Ten kdo ma lambo nezavidi - u techhle aut je to o pocitech - v nekom vyvolava lambo lepsi pocity, tak si ho koupi, jiny ma radsi Ferrari, jiny zase Koenigseg - zalezi na chuti. V takove spolecnosti to nefunguje jako v CR, kdy se lidi muzou posrat zavisti, ze si soused koupil rezaveho Favorita a oni maji jen shnitou Skodu 120...
takze asi tolik
neregistrovaný "X-Men"
15. 3. 2004 09:34
Re: bez titulku
To je jasné, jen chci dát najevo, jak mi fakt vadí, jak nesnáším tyhle pomluvy. Nejde jen o auta, ale jak to de i v běžném životě. Přiklad: Kamoš si koupil Nokii 7650. Machroval s tím jec blbý, a asi za měsic sem si koupil Nokii 6600. Jaka mysliš že byla jeho reakce? Naco ti to je, maš to na *, stejně to nikdy neviužiješ... Pak si jinej kámoš koupil diskmena za 5000 KČ. Podobná reakce od stejejch lidí: Je to ne***, nikdy to nevyužiješ, já bych si to nikdy nekoupil... Uznávám že s tím Lambem mi to nevyšlo jak sem chtěl, ale chci dát najevo jedno. Když už někomu něco závidím, nebudu kecat takove *... Je to tak trapne, že tim neshazuju toho člověka, ale hlavně sám sebe. Když někdo něco takového kecne, můžu si o něm myslet, že je to akorát blbec. Přesně jako s tim Favoritem.