Jestli to tak bude, tak nova A6 bude velmi povedene auticko. Cekal jsem vsak predek trochu ve stylu nuvolari (svetla), ale zda se ze si budeme muset jeste pockat...
Fotky nove a6 budou zverejneny 16.2.
Zde je odkaz na uplne prvni zverejnenou fotku (pouze predni svetlo).
Vypada skvele, samozrejme neocekavejte zadnou velkou zmenu. Myslim, ze se bude podobat skice zverejnene na autobildu.
No, jestli někdy vyhraju ve sportce, tak si A8 Avant koupím....to je přesně to, co tu chybí-nadupaný, maxivelký/přes 5m/kombík s náhonem na předek či quattro...BMW a Mercedes jsou hnané standartně na zadek, a v zimě je to tak o třech pytlích cementu do kufru..
Měl jsem možnost řídit A6 Allroad, BMW 530D Touring, a Mercedes E320 CDI Combi, a ta Audi je nejsympatičtější...
je zoufale, ze clovek s tak chudou slovni zasobou a neschopen elementarni skladby dvou vet, jezdi v tak drahem voze. bohuzel to tak v cechach jeste chodi, jen cas muze spravit...
Přesně tohle mě na této diskusi ve většině případů dohání k nepříčetnosti. Lidé, alespoň většina, kteří sem píší NEZAJÍMÁ "handrkování dvou kohoutů na smetišti". Proč se tedy vždy když se v rubrice NEWS objeví jakákoliv zpráva o audi, bmw, nebo mercedesu najde někdo tak intelektuálně na výši, že se začne navážet do konkurentů jeho oblíbené značky?
Ovšem ne čistou argumentací, ale nesmyslnými příspěvky typu:"* DA BAWSON,AUDI RULEZZZ!",či "audi navoněnej VW za víc než exkluzivní cenu". O inteligenci těchto nevybouřených zaslepených řvounů své vlastní pravdy se dá s úspěchem polemizovat. Proto apeluji na zbytky jejich zdravého rozumu, aby si tyto příspěvky nechali pro sebe. Nikoho nezajímají.
Audi je navonenej VW za vic nez exkluzivni cenu... VW bavoraka neporazi a z toho plyne, ze Audi taktez ne. A design je fakt hodne originalni... A4 vypada jak A8.
No jo,prostě Audi!Miluju každý jejich auto,každej kocept,protože to jsou auta který mají vždycky něco navíc!A i kdyby se A8Avant neprodávala(jako že stejně bude),pořád to pro mě bude ten nejkrásnější a nejlepší maxiluxusní maxikombík na kolech!* DA BAWSON,AUDI RULEZZZ!
PS:Lukasi vzpamatuj se,kdyby to byl Bavorák tak za hlášku že se to nebude prodávat ode mě dostaneš pusu,ale tohle neni žádnej bavorskej valník!
kto si chcel pred 10 rokmi kupovat mikrobus ako rodinne auto?Dnes mame Sharan, Scenic, X5, Touareg a pod. A idu jak teple rohliky. Teraz mame S6 Avant, predtym A8, ale bola v porovnani s Avantom neprakticka, nielen pre rodinu, aj firma oceni kombi, ked vyuziva auto 80 tkm za rok. Takze keby sa dalo, urcite by sme zobrali aj A8 kombi. A zakaznikov je viac ako dost na ten segment. Stoji to tolko co ML 500, tak o com tu tocime. A tych sa preda dost.
Jediny co me na audi stve je to, ze to musi vzdycky trvat tak dlouho, nez nejaka supr studie prijde do vyroby. Vsadim se, ze to brzdi picnsidr s tou svoji "luxusni" lidovou znackou!
Mel jsem to stesti byt ve frankfurtu, kdyz tam audi doslova sokovalo touto studii. Myslim, ze to byla jedna z nejlepsich, po avusu z 91 urcite. Nyni vsak u me vede nuvolari.
vím, že americká auta se vždycky uvádějí o třídu níž, než kam patří, ale opravdu ty parametry neznáme už z kombi Crysler 300C ???
jinak je pravda, že v USA už kombíci dokombíkovaly (tamní terminologií spíš "stationy dostationovaly"). Rozdrtil je úspěch Voyageru/Caravanu. takže dnes tam žijí jen dvoje dvojčata: Ford Taurus/Mercury Sable a Chrysler 300C/Dodge Magnum.
Myslim ze mas pravdu, klientela by se urcite nasla a v ZADNEM pripade bych toto pocinani neprirovnaval k VW Phaeton, tam jde skutecne jen o to, ze nema zadnou image a historii, jinak kvalita podle mne bude na urovni konkurentu. U Audi je to ale jinak, jejich Avanty ve vsech modelovych radach se prodavaji velice dobre a z kombiku jsou alespon pro mne nejpohlednejsi, byt na ukor objemnosti kufru (v porovnani s konkurenci). Souhlasim s tim, ze M-B E combi je dobry priklad toho, ze velka luxusni kombi se mohou prodavat dobre. Vim, ecko je o tridu niz, ale subjektivne na mne tohle auto pusobi jako dost velke, ne o moc mensi, nez bude A8 Avant. On totiz i sedan A8 ze vsech jejich konkurentu vypada nejatleticteji a ne tak velky, jak ve skutecnosti je. Jo a mimochodem, vzpomen si na uspech studie Audi Avantissimo. Fakt bych se nebal ani o vzhled, ani o klientelu. Mejte se cus Mirek.
Muzeme zatim jen spekulovat, zda se bude ci nebude prodavat, ale ze bude je jiste. Doporucuji odlisovat od vw a audi, precejenom tam nejaky rozdil je, i kdyz to nekteri stale nechteji pochopit. A8 avant bude na zaklade studie avantissimo, na ktere si audi dobre vyzkouselo reakci potencialnich zakazniku. Takze zadny krok mimo (jako phaeton) to myslim nebude. A v nemecku jsou navic kombiky velmi oblibene. Pokud bude alespon tak pekny jako tato retus, tak bych do nej hned sel.
Podle mého názoru by se klientela určitě našla. Pravda, nebyla by příliš početná, ale už díky tomu, že se jedná o jediné kombi luxusní třídy, by se zákazníci našli. A vzhledem k image Audi by to nemusel být zas takový problém. Myslím, že s VW Phaeton se jedná o jinou situaci, jelikož Volkswagen nikdy neměl pověst luxusního reprezentativního auta a pro potencionální kupce nebyl lákavější, než značky s již vybudovaným renomé (MB,BMW,Audi).
Pokud vezmem kupříkladu Mercedes třídy E combi, který se zřejmě tomuto monstru blíží nejvíce, ten se prodává s úspěchem. Tak proč ne A8 avant?
Kdo si v této velmi reprezentativní kategorii vozů koupí kombi? Volkswagen by už neměl tolik experimentovat. Myslím, že Phaeton byl dost velký omyl a další taková chyba už bylo trochu příliš. Ale není to potvrzená informace, tak si myslím, že ve skutečnosti zůstane A8 jen sedanem.