8-9 let staré automobily přijíždí na německou STK průměrně v 22% případech s vážnou závadou, s méně 10% se ocitly v čele sportovní Porsche 911 a Mercedes SL. Navíc dnes přinášíme meziroční srovnání TÜV Reportu 2003 a 2004.
"anglicane nikdy neumeli technicky dobre vyrabet auta" - jen pro tvoji informaci; WRC tymy: Subaru - Anglie, Mitsubishi - Anglie, Hyundai - Anglie, Ford - Anglie, PSA - Francie (Peugeot/Citroen), Skoda - Nemecko/Cesko, atd...F1 tymy: Krome Ferrari a Toyoty vse Anglie..."nemecke vic sportovni prizpusobnene na jejich dalnice"? Hele, nemas ty hranatou kouli na krku? Copak sportovni auto je na dalnice? A co je to tedy za sport? Nemusi byt kazdy odbornik, ale neni obcas spatne alespon malinko vedet, o cem se hovori, kdyz mas potrebu se k tomu vyjadrovat....A vypovidaci hodnota vsech techto statistik z STK je rovna nule. Ten samy clovek, ktery znici Twingo, znici Porsche uplne stejne. Takze spis tato statistika rika, ze puntickari kupuji Porsche a notoricti likvidatori Renaulty; nic vic se z toho dozvedet nelze. Kazdy jiny zaver je jen ucelova spekulace!
Ad. 1: Pokud jde o chybějící modely v žebříčku, myslím, že to zcela jasně vyjádřil O. Láník v úvodu ke 3. dílu (6-7let)statistiky ve třetím odstavci poslední dvě věty.
Ad. 2: Co se týče neporovnatelnosti modelů kvůli absenci údajů o počtu ujetých kilometrů, podle mě objektivní vyjádření je v tomtéž odstavci.
U ka zdeho auta by melo byt take kolik ma najeto kilometru. Nemuzu srovnata Porsche, ktere ma najeto 5.000 Km rocne s Pasatem, kterej ma najeto 25.000,- rocne a po 9 letech je urcen do srotu a ne na technickou. Dalsi vec je ze vitezne vozy jsou takove kterych si lidi hledi a delaj jim lepsi servis nez druhemu autu na kazdo denni jezdeni. Proste porovnanani melouna s jahodou.
sorry, ale anglicane nikdy neumeli technicky dobre vyrabet auta. Vyrabi krasne designy ale tuto konci. Ze se v nemecku prodavaji hlavne nemecke auta je normalni. unas se prodava nejvice skoda, ve francii peugeot, spanelsko seat, italie fiat, v japonsku toyota... kazda krajina vyrabi auta podle svoje potrebi, francouske jsou spis na pohodli, nemecke vic sportovni prizpusobnene na jejich dalnice.
Uz davno som si vsimol, ako radi si nemci vypomozu ked sa jedna o ich auta. Najviac ma rozosmiali, ked porovnavali audi s jaguarom a no zaver testu napisali, ze vitazom su obidve auta, pretoze A8 je dokonale a Jaguar preto lebo sa priblizil nemeckej kvalite tak ako doteraz nikdy. Heheh ja este nie som slepy a ked porovnam hrdzave rozhegane skarede vajicka A100 s jaguarmi z 80-tych rokov je mi do smiechu. Skratka nemecka lobby funguje perfektne. Je to vidno aj na predaji aut v nemecku. Najpredavanejsie auto europy P206 je na 27 mieste. Pred nim sami nemci .. ale ich trh tie nie je nekonecny, este stastie ze polovicu produkcie VW vykupuju cinania :-)
Alfa 145/146 se nedela od roku 2000, jak muze statisticky figurovat u aut DO 3 let stari? Fiat Tipo/Tempra skoncil v 94, ten samy problem (to je 10 let, ne 8-9)....dale jak muze byt u 4+ let jinak hodnocena Fiesta a Mazda 121, kdyz je to to samy auto z ty samy fabriky? To vsecko bude asi tou nemeckou preciznosti...