Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Octavia proti 10 konkurentům: velké srovnání technických dat

Novou Octavii jsme ještě před skutečným srovnáním, postavili alespoň proti hodnotám základních parametrů ostatních konkurentů. Jak si na tom stojí nová škodovka papírově? Čtěte dále...
Zpět na článek
4. 2. 2004 10:03
neregistrovaný "Lukas"
2. 3. 2004 15:08
neregistrovaný "Zdenek"
4. 2. 2004 10:08
neregistrovaný "VLK"
4. 2. 2004 10:50
neregistrovaný "lyžař - zabiják"
4. 2. 2004 11:18
neregistrovaný "Baldi"
6. 2. 2004 21:07
neregistrovaný "Tvardel"
4. 2. 2004 11:32
neregistrovaný "Pakobylka"
4. 2. 2004 12:06
neregistrovaný "Jirka"
4. 2. 2004 12:13
neregistrovaný "Octavian II. veliky"
4. 2. 2004 12:17
neregistrovaný "dada"
4. 2. 2004 17:33
neregistrovaný "R.Novák"
4. 2. 2004 12:12
neregistrovaný "Octavian II. veliky"
4. 2. 2004 12:42
neregistrovaný "Czech_bullet"
4. 2. 2004 13:44
neregistrovaný "Sch"
4. 2. 2004 12:39
neregistrovaný "branov"
4. 2. 2004 13:01
neregistrovaný "Vratislav Kulhánek"
4. 2. 2004 15:17
neregistrovaný "Radim"
4. 2. 2004 17:49
neregistrovaný "Percy Chrysler"
5. 2. 2004 09:23
neregistrovaný "Huhla"
8. 2. 2004 18:53
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2004 19:17
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2004 11:39
neregistrovaný "slava"
5. 2. 2004 08:56
neregistrovaný "formy"
5. 2. 2004 17:38
neregistrovaný "Martin"
4. 2. 2004 13:23
neregistrovaný "Radek"
4. 2. 2004 13:58
neregistrovaný "Ondrej Láník(Auto.cz)"
4. 2. 2004 15:19
neregistrovaný "roman"
4. 2. 2004 14:26
neregistrovaný "Ing. Josef Vítek"
4. 2. 2004 15:03
neregistrovaný "Ondrej Láník(Auto.cz)"
4. 2. 2004 15:09
neregistrovaný "Radek"
5. 2. 2004 09:47
neregistrovaný "Ing. Josef Vítek"
6. 2. 2004 17:36
neregistrovaný "Sněhurka"
8. 2. 2004 18:57
neregistrovaný "anonym"
2. 3. 2004 17:32
neregistrovaný "GT"
4. 2. 2004 15:37
neregistrovaný "Skyline"
4. 2. 2004 16:47
neregistrovaný "JardaBar"
5. 2. 2004 09:07
neregistrovaný "Petr"
6. 2. 2004 18:55
neregistrovaný "Skyline"
4. 2. 2004 17:21
neregistrovaný "Franta"
4. 2. 2004 20:37
neregistrovaný "Al Bunda"
5. 2. 2004 04:10
neregistrovaný "dan"
5. 2. 2004 08:56
neregistrovaný "All Bunda"
5. 2. 2004 09:14
neregistrovaný "ja"
5. 2. 2004 09:58
neregistrovaný "All Bunda"
5. 2. 2004 11:26
neregistrovaný "formy"
6. 2. 2004 21:29
neregistrovaný "Tvardel"
9. 2. 2004 12:59
neregistrovaný "Turbo"
2. 3. 2004 14:31
neregistrovaný "Tydyt"
5. 2. 2004 17:23
neregistrovaný "Jirka"
4. 2. 2004 21:02
neregistrovaný "Vasek"
4. 2. 2004 21:03
neregistrovaný "Vasek"
4. 2. 2004 21:48
neregistrovaný "Achilles"
4. 2. 2004 23:54
neregistrovaný "vedeni"
8. 2. 2004 19:03
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2004 00:24
neregistrovaný "Martin"
5. 2. 2004 08:05
neregistrovaný "DAN"
5. 2. 2004 08:47
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2004 09:24
neregistrovaný "Huhla"
5. 2. 2004 10:51
neregistrovaný "rob"
5. 2. 2004 11:08
neregistrovaný "formy"
2. 3. 2004 14:43
neregistrovaný "lojza"
5. 2. 2004 11:05
neregistrovaný "formy"
8. 2. 2004 19:14
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2004 19:05
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2004 10:52
neregistrovaný "formy"
18. 2. 2004 14:14
neregistrovaný "magic"
2. 3. 2004 22:12
neregistrovaný "Automechanik.."
5. 3. 2004 23:06
neregistrovaný "scalpel"
9. 3. 2004 18:51
neregistrovaný "Jufus..."
25. 3. 2004 21:21
neregistrovaný "toska"
1. 3. 2004 09:13
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "Lukas"
4. 2. 2004 10:03
Stilo
Stilo nemusíte s tímto motorem považovat za konkurenta nové Octavie, nebot´tento motor se do tohoto modelu již nedodává a tak se na trhu takto nesetkají. Pouze se doprodává a od letošního roku jej nahrazuje zcela nový 1,4/70 kW.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Zdenek"
2. 3. 2004 15:08
Re: Stilo
A Stilo 5dv má standardní objem zavazadelníku 370 litrů (bez posuvného zadního sedadla). 335 litrů má 3 dv. a 5 dv s posuvným azdním sedadlem z zadní poloze.
neregistrovaný "VLK"
4. 2. 2004 10:08
bez titulku
Takže bude Oktávka zase na 2 věci. Nějak nám ten koncern v ničem není nejlepší...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "lyžař - zabiják"
4. 2. 2004 10:50
Re: bez titulku
v jedný věci vyhraje- bude mít nejvyšší cenu při nejnižší výbavě. To je měřítko!!!
neregistrovaný "Baldi"
4. 2. 2004 11:18
Re: bez titulku
Presne tak. Predpokladám, že cena nebude nijako zázračná a tak mi ostáva záhadou, čo ženie ľudí do masového nákupu týchto áut. Podľa mňa oveľa lepšou voľbou sú spoľahliví a dynamický "japonci", alebo atraktívny Focus s vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami. Octavia by v porovnaní s nimi mala byť tak o 1/4 lacnejšia.
neregistrovaný "Tvardel"
6. 2. 2004 21:07
Re: bez titulku
Jako majitel Fordu mohu vřele tuto značku doporučit. Má to pouze jeden háček. Do těch špičkových aut se člověk ani nedostane, protože ony patentované klíčky (a zámky) jsou na ... A japonská auta? Paráda. Do doby než musíte do servisu (jsou díly, které se musí měnit i na těchto autech) a zjistíte cenu dílů.
Toto není pomlouvání, ale (bohužel) osobní zkušenost.
neregistrovaný "Pakobylka"
4. 2. 2004 11:32
Re: bez titulku
Škoda Peněz
neregistrovaný "Jirka"
4. 2. 2004 12:06
Alfa 156
Alfa ma sice na delku 4430mm, ale taky ma rozvor 2955mm a to uz je snad trochu jinde, nez tenhle "skvost" ...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Octavian II. veliky"
4. 2. 2004 12:13
Re: Alfa 156
Ty trubicko, rozvor tri metry nema ani autobus, co nim jezdis a koukas po Alfach. Ty skvoste jeden.
neregistrovaný "dada"
4. 2. 2004 12:17
Re: Alfa 156
to je totalni a evidentni ***ina, omlouva te pouze to ze tahle kachna je i v Katalogu Auto.cz. spravny udaj je 2595mm. Tim se ovsem nezastavam oktavky a uz vubec ne koncernu vW. mejte se dada.
neregistrovaný "R.Novák"
4. 2. 2004 17:33
Re: Alfa 156
Ondrej Lanik ma pravdu, vzdycky ji ma a bude mit.
neregistrovaný "Octavian II. veliky"
4. 2. 2004 12:12
Cha, cha,
nova Octavia bude delsi nez BMW 3, Audi A 4 a MB C. Ale samozrejme vsichni budou zduraznovat, ze do stredni tridy nepatri, protoze nema rozvor 2.70, protoze nemontuje sestivalce a naopak nabizi 1.4...
Ze ale stejne vetsina aut teto velikosti se prodava s + / - dvoulitrovym turbodieselem, si nikdo nevsiml, schvalne kolik se proda sestivalcovych "cecek" a kolik modelu C 220 CDI...
A az prijde Volvo S 40 na podvozku Focusu, to bude uplne stejny pripad.
Zkratka, stredni trida se posunula nekam jinam, ovsem skutecna stredni trida je ta tzv. nizsi stredni, protoze se ji prodava nejvic - na zapade.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Czech_bullet"
4. 2. 2004 12:42
Re: Cha, cha,
Kterej * psal to srovnani nova octavia bude mit motory FSI tak jak muze mit *stejnej vykon jak ta predchozi??????????????????
neregistrovaný "Sch"
4. 2. 2004 13:44
Re: Cha, cha,
Jenze kompakty maj nejcasteji 70-80kW (ano prodavaji se i 100kW ale ne v takove mire jako levnejsi a slabsi varianty) a stredni trida spis 90-110kW, takze stejny objem ale motory jine genrace
neregistrovaný "branov"
4. 2. 2004 12:39
Octavia II
Ocakvam dobre jazdne vlastnosti, tak ako u vacsiny aut koncernu VW. Problem je vsak iny, ze VW a jeho "deti" nedokazu vyrobit dizajnovo putave auto. Tym nechem povedat, ze Octavia II je skarede kacatko , to nie, ale je to presne to, co hovori matka VW - konzeravativna cast VW. Udivuje ma vsak to, ze Octaviu zaraduju do strednej triedy, kam nepatri ani razvorom, ktory momentalne zaostava aj za konkurenciuo v nizsej strednej triede, a hlavne tam nepatri vybavou, lebo ta zakladna v strednej triede je niekde uplne inde. Zaver je asi taky, ze Octavia sa v CR a SR bude dalej dobre predavat, aj ked svoju starsiu sestru asi nepredbehne, predpokladam, ze hlavne kvoli cene.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vratislav Kulhánek"
4. 2. 2004 13:01
Jíná kategorie
Dobry den vsem
Nahodou jsem nahlidl do techto stranek. Nova Octavia je prece jina kategorie vozidla nez zde uvedene.
Prosim nesrovnavejme hrusky s jablky, Nova Octavie je o tridu vys.

S pozdravem
Kulhanek
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Radim"
4. 2. 2004 15:17
Re: Jíná kategorie
Dobrý den,
skutečně si nemyslím , že by Octavia bylo o třídu výše a tak trochu nechápu, proč se neustále pokoušíte odběratele přesvědčit o opaku.
Jsme větší firma a používáme výhradně Škodovky ( všechny tři třídy )a jsou super, žádné větší mouchy ani problémy. A v každém případě se při výběru aut porovnává Octavia s vozy viz. redakční seznam a dle informací z okolí určitě nejsme sami ( a osobně si myslím, že se není zač stydět ).
S pozravem Radim
neregistrovaný "Percy Chrysler"
4. 2. 2004 17:49
Re: Jíná kategorie
dobrý den. náhodou jsem navštívil tyto stránky a vidím, že si tu dopisují slavné osobnosti automobilového průmyslu. Musím se tedy přidat, i když už jsem v hrobě.

moje vozy obvykle zase zařazujete o třídu níže, než by si zasloužily. třeba takový 300m. začíná na šestiválci 2,7 a je dlohý přes 5 metrů a stejnak mu říkáte vyšší střední, aby cenově neohrozil evropskou konkurenci. Sebring je delší než Audi A6 a začíná taky na dvou litrech, ale říkáte mu střední třída.....

takže neporovnávejte jablka a hrušky.
Good Bye
neregistrovaný "Huhla"
5. 2. 2004 09:23
Re: Jíná kategorie
Dobrý den,
jsem rád že jste se zmínil o vašich vozech. Udělali na mne při cestování v USA velký dojem. Při projíždění serpentýn u yosemit jsem každou chvíli čekal, že se auto v zatáčce převrátí, nebo aspoň obrousí prahy. Cestování bylo opravdu pohodlné (vše v elektrice), ale spotřeba benzinu byla na můj vkus poněkud vyšší. Ne že bych si 16 na 100 (300M 3,5) v usa nemohl dovolit , ale mé ekologické srdce plakalo. A už se nedivím, že usa TOLIK potřebujou ropu...
zlatej kulhánek a A6...
Huhla
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2004 18:53
Re: Jíná kategorie
Blbče
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2004 19:17
Re: Jíná kategorie
Omlouvám se, tento výrok patří na ardesu textu od ...@seznam.cz
neregistrovaný "slava"
18. 2. 2004 11:39
Re: Jíná kategorie
Fakt nechapu jak muzete soudit to co jste jeste nevyzkouseli!!! Takovych "borcu" mi je lito!!! Mel jsem moznost vyzkouset jak skodovky, tak japoncika, peguota a taky renoltika a reknu vam, ze v cenoce dostupnych autech bych se vzdy rozhodnul pro skodovku!!! PS: pane Kulhánek reknete vsem ze delaj kvalitni auta
neregistrovaný "formy"
5. 2. 2004 08:56
Re: Jíná kategorie
Pane Kulhánek, to Vám možná namluvil prodejce v autosalonu. Ale Octávie je v první řadě masovka a pro její kvalityx se nedá mluvit o žádné třídě!!!
neregistrovaný "Martin"
5. 2. 2004 17:38
Re: Jíná kategorie
hrusky s jablky srovnavate Vy jiz drahnou dobu, kdy proti Octavii stavite Passata a Golfa proti Focusu ????....pritom platforma, rozmery a motorizace tomu neodpovidaji......ale pokud jste p.Kulhanek, tak to jiste vite. Ale pokud je Octavie s platformou Golf a A3 ve stredni stride vedle Passata, Mondea, Laguny vase prani, pak hodne stesti v presvedcovani.
neregistrovaný "Radek"
4. 2. 2004 13:23
P307
Proč je v tabulce u Peugeotu 307 uveden objem kufru 341 l, když správně (oficiálně) je 420 l? Právě pro tenhle údaj je to asi nejbližší konkurent, i když spíš je to tak, že Octavia se svou karoserií a kufrem přímého konkurenta ani nemá, kromě 307 5dv. už snad jen Elantra 5dv. (Megane hatch. nebo Corolla jsou tam asi pro usmání, co?). To by se musely počítat liftbacky jako Mazda 6 nebo Laguna, ale vzhledem k cenám asi těžko. A objem kufru (335) je divně i u Stila - 3dv. 305 l, 5dv. 370 l. Že by pokus o průměr:).
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Ondrej Láník(Auto.cz)"
4. 2. 2004 13:58
Re: P307
Kufr u Peugeot 307 opraven.
U Stila 5D vsak zustava 335 l. Melo by tam asi spise byt 335-410 l (variabilni poloha zadni lavice). Zdrojem teto hodnoty je cenik Fiatu v Německu [odkaz]
neregistrovaný "roman"
4. 2. 2004 15:19
Re: P307
Objem kufru u Stila 5D je u verzii s neposuvnou zadnou lavicou 370l. U verzii s posuvnou lavicou je tych 335-420, ale pri nastaveni zadnej lavice do strednej polohy je to zase 370l. Kedze vacsina predanych Stil na SK a CZ posuvnu lavicu nema, pripada mi ferovejsie uvadzat tych 370l. Posuvna lavica je az vo verzii Dynamic, alebo za priplatok.
neregistrovaný "Ing. Josef Vítek"
4. 2. 2004 14:26
Re: P307
Metodika měření objemu zavazadlového prostoru podle VDA je skutečně 341 l, tak to měří všichni - kvůli objektivitě. Peugeot ale při uvedení 307-ky zvolil metodiku jinou a vyšlo 420 l - ten kufr je ve skutečnosti ale velmi malý.
neregistrovaný "Ondrej Láník(Auto.cz)"
4. 2. 2004 15:03
Re: P307
Diky.Puvodni hodnota 341l je ze svycarskeho katalogu AutomobilRevue, kde mnoho chyb nebyva, ale pocital jsem ji mezi ne.
Podobny problem je bohuzel take s pohotovostnimi hmotnostmi. Metodika se casto lisi, ale vyrobci bohuzel ne vzdy uvadeji , podle ktere je dana hodnota zmerena.
neregistrovaný "Radek"
4. 2. 2004 15:09
Re: P307
Zajímavé, děkuji za informaci. Takže žádný konkurent ... Redakce to v tom případě může vrátit na 341 a já se omlouvám:)
(A těch 370l u Stila 5dv. je psáno na www.fiat.cz pro verzi bez posuvných sedadel.)
neregistrovaný "Ing. Josef Vítek"
5. 2. 2004 09:47
Re: P307
307/Stilo: Je to tak; stilo má několik variant provedení interiéru a hodnota 335 l platí pro kufr s posuvnou zadní lavicí jako průměr objemu zavazadlového prostoru (max. hodnota je více než 400 l, pokud je lavice posunuta zcela vpřed).
neregistrovaný "Sněhurka"
6. 2. 2004 17:36
Re: P307
Takže úplně přesně je to takhle:
Pětidveřák: s neposuvným zadním sedadlem: 370 litrů
s posuvným zadním sedadlem (nominální hodnota): 370 litrů
s posuvným zadním sedadlem v poloze úplně vzadu: 335 litrů
s posuvným zadním sedadlem v poloze úplně vpředu: 410 litrů
Snad si může dát redaktor práci s tím, aby byla čísla správně. Nedovedu si představit jednodušší práci, než si zjistit a pak správně napsat několik čísel.
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2004 18:57
Re: P307
Chytráku
neregistrovaný "GT"
2. 3. 2004 17:32
Re: P307
Vsak pockejte az bude srovnani Octavia II versus Megane Grandtour .... To budou v koncernu plakat .... ze jim to vychazi o 150 tis drazsi a s horsi vybavou a bezpecnosti ....
neregistrovaný "Skyline"
4. 2. 2004 15:37
to Redakce
Docela by mě zajímalo, proč ochcávku porovnáváte s Corollou a dalšími, když pak stejně budete při rekapitulaci prodejů uvádět Ochcávku ve vyšší třídě?
Patřím rozhodně k těm, kterým se strategie povyšování ochcávky nad její možnosti nelíbí, zvlášť, když "nadprůměrná" je obvykle jen cenou, délkou a velikostí kufru. Pohodlí za moc nestojí a rozvor je jen výsměch všem, kteří si chtěli aspoň v nové generaci pohodlně sednout. Nicméně pokud ji Škoda tak vehementně prosazuje výš, než patří a vy jí dáváte zapravdu tím, že ji uvádítě ve špatných statistikách prodeje, nevidím důvod, aby byla srovnávána s auty o třídu "horšími". Jen ať se postaví vedle Accordu, Passata, Laguny, C5, Mondea, Avensisu a ostatních, když tam podle pana Kulhánka patří, ne?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "JardaBar"
4. 2. 2004 16:47
Re: to Redakce
Redakce za to nemuze, ti pouze statistiku otiskuji. SkodaAuto se rozhodla umistit Octavii vyse.
neregistrovaný "Petr"
5. 2. 2004 09:07
Re: to Redakce
No a právě proto by ji měli porovnávat s auty střední třídy. Kdyby ji srovnali třeba s Avensisem, Accordem a dalšími a pak napsali, že je to nejmenší a nejhorší auto střední třídy, tak ji Škodovka brzy zařadí kam patří Asi jsem velkej optimista, že?!
neregistrovaný "Skyline"
6. 2. 2004 18:55
Re: to Redakce
Přesně jak napsal Petr. Redakce nemůže ovlivnit fakt, že se Škoda peněz snaží napasovat svůj výtvor tam, kam nepatří. V každém případě ale pak má ochcávku porovnávat s auty, se kterými to sama Škoda chce, tj. s o třídu většími.
neregistrovaný "Franta"
4. 2. 2004 17:21
O třídu výše
Nová Oktávie je o třídu výše pouze cenou a ostatními drobnostmi, o třídu výš bude patřit, až bude mít v nabídce motor V6.
Osobně se mi stará Oktávka líbí víc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Al Bunda"
4. 2. 2004 20:37
Špunty do uší...
Když chce být oktávka ve střední třídě, tak by měla mít ve standardu taky ucpávky do učí. Dnes jsem se služební oktávkou absolvoval 500 km a pak přesedl do soukromého Avensisu (doufám, že všichni souhlasí, že Avensis je střední třída) a po nastartování se šel podívat jestli mi někdo neukradl motor
Myslím si že hodnocení není jen o rozměrech ale i pohodě při řízení
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "dan"
5. 2. 2004 04:10
Re: Špunty do uší...
S Avensisem se běž vycpat a přiber k tomu všechny japonské značky.
neregistrovaný "All Bunda"
5. 2. 2004 08:56
Re: Špunty do uší...
Tak si užívej tý český sra... když se ti nelíběj japonský značky
Seděl jsi vůbec někdy v něčem jiným než ve Tschechien VW?
neregistrovaný "ja"
5. 2. 2004 09:14
Re: Špunty do uší...
Pokud mas na mysli novej avensis,tak souhlas,ale pokud mluvis o tom starym hnusu,tak...
neregistrovaný "All Bunda"
5. 2. 2004 09:58
Re: Špunty do uší...
I ten starej hnus jak píšeš, je výrazně tišší a pohodlnější než VW Octavia
neregistrovaný "formy"
5. 2. 2004 11:26
Re: Špunty do uší...
Na japončiky nikdo nemá - větší výkon-nižší spotřeba-o spracování nemluvě. V tichosti je rozdíl jako mezi ledničkou a ždímačkou!!! Držím s tebou Bundo
neregistrovaný "Tvardel"
6. 2. 2004 21:29
Re: Špunty do uší...
Opravdu nechápu proč se ty špičkové, japonské, auta tak málo prodávají? A proč se na celém světě berou evropské auta za luxusní zboží?
neregistrovaný "Turbo"
9. 2. 2004 12:59
Re: Špunty do uší...
To je jednoduché. Evropská auta jsou považována za luxusní zboží, protože jejich poměr cena/hodnota nevychází zas až tak dobře a mimo evropu si je koupí jen velký individualista. A ta špičková japonská auta se prodávají dost dobře i mimo Japonsko.
neregistrovaný "Tydyt"
2. 3. 2004 14:31
Re: Špunty do uší...
No for je v tom, ze Evropa udeluje na Japonce obrovsky ochranarsky cla (coz tedka pomalu pada) a taky uvaluje cla na auta dovazeny z US (Lexus, Infinity) coz jsou auta, ktery by Evropsky znacky uplne rozmackli ... Dalsim duvodem je prosta propaganda (dolovani z narodni hrdosti ) a v neposledni rade je evropsky ujety radoby ekologismus v nafte. On si to malokdo uvedomuje, ale naftaky jsou na tom s emisema fakt spatne ... a evropsky normy nejsou v civilizovanem svvete nic moc.
neregistrovaný "Jirka"
5. 2. 2004 17:23
Re: Špunty do uší...
Souhlas. Mám přidělenou Octavii 1,6i 75kW jako služební auto. Už jsem na ní najezdil přes 80 000 km, a ten nelidskej randál kterej ta stvůra vyluzuje, je skutečně o zdraví. Kdo nevěří, ať se se mnou sveze třeba po dálnici z Prahy do Olomouce - už u Humpolce bude hledat špunty do uší (podotýkám, že jezdím předpisových 130 km/h). Přesednutí do mojí postarší Toyoty Corolly je i z tohoto hlediska balzám na nervy. Jinak kvalita u Škodovky celkem OK, ale ten hluk! A taky z toho není moc vidět - připadám si jako v ponorce.
neregistrovaný "Vasek"
4. 2. 2004 21:02
bez titulku
Achjo to je snad nekonecny tema s tim zarazenim Octavie do tridy, sem ale rad ze vetsina zasvedcenych chape kam patri (nizssi stredni) !! Vsichni vime ze jediny co ma navic je ten rozmer - delka !!
Myslim ale ze v dnesni dobe se dost tridy prolinaji ! Jo a taky vsimnete si jak se u kazdy tridy rozmery zvetsujou,treba rozvor 2,6m(dnes vetsina aut nizssi str.tr.) meli auta pred deseti lety ze stredni tridy(Avensis 2,63 ,Vectra 2,61..). A to sami plati o kategorii male vozy - nizssi stredni trida.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vasek"
4. 2. 2004 21:03
bez titulku
hihi samozrejme - nizsi !!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Achilles"
4. 2. 2004 21:48
bez titulku
To zas škodovka šlápla vedle
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
4. 2. 2004 23:54
bez titulku
Vcera sem videl novou oktavku nazivo - vjizdela "nenapadne" do skodovky. Asi lepsi model (xenony, elektrony atd.), ale pusobilo to na me tak, ze maly dite kresli starou oktavku - a moc mu to nejde. Jo, co se tyce zadnich svetel ve tme - jak psali tusim v MF Dnes, ze budou svit proti sobe jakoby dve "C", tak to neni pravda - svetelna plocha je vetsi nez driv, ale C to neni. Spis hrbaty I. Nevim nevim, jak skodovka dlouho vydrzi s temahle "sebevedomejma" (ja rikam drzejma) cenama.... Oktavka za milose asi nebude problem. V tom pripade ovsem Accord.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2004 19:03
Re: bez titulku
Oktavka za melcek jen tak nebude a az navstivis s Accordem servis
neregistrovaný "Martin"
5. 2. 2004 00:24
Parametre pri Hyundai Elantre su nespravne-stare.
Parametre pri Hyundai Elantre su nespravne-stare.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DAN"
5. 2. 2004 08:05
bez titulku
Jak je vidět, NOVÁ OCTAVIA je oět nejmenší ze všech. Zase ten podvozek golfa.... Co tedy více čekat??? Snad jen její zdražení. Nechápu lidi, co si ten předraženej paskvil koupí....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2004 08:47
Test k ničemu!
Doufám,že se nikdo nebude rozhodovat při nákupu nového vozu z tohohle "srovnávacího" testu! Čísla seřazené v tabulkách sice hovoří jasně, avšak vůz se musí zhodnotit vždy jako celek! Nedejte na novinářské podjaté kecy a běžte si ty vozy vyzkoušet. Škoda je *!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Huhla"
5. 2. 2004 09:24
Re: Test k ničemu!
ááá odborník, co? nebo ho máš malýho a si léčíš komplexy tady? .
Huhla
neregistrovaný "rob"
5. 2. 2004 10:51
Re: Test k ničemu!
Pánové zase to tak nepřehánějte. Snad se dnes už nikdo nerozhoduje jen podle toho, co si o autě přečte ale podle toho který mu víc sedí při jeho vyzkoušení. Při výběru auta nižší střední má asi každý priority někde jinde. Já třeba, pokud potřebuju někam přepravovat náklad, tak si na to radši objednám autodopravu, protože kvůli dovolené jednou za rok přece nepotřebuju každej den za sebou tahat zbytečnýho skoro půl metru, který může denně vadit třeba při hledání parkovacího místa ne? Faktem zůstává, že si škoda za ten svej obr kufr nechá pořádně připlatit.
neregistrovaný "formy"
5. 2. 2004 11:08
Re: Test k ničemu!
Souhlas! Ale lidi nesmí naslouchat nesmyslům typu podvozek z Audi, motor VW... je to paskvil, jen ten rozvor a převisy o moterech 55kW ad. ani se nerozepisovt. Hlavně že podle peněz ji mají pro každého-to neurčuje třídu!!!
neregistrovaný "lojza"
2. 3. 2004 14:43
Re: Test k ničemu!
Co řešíš? Za 250 bude šlapací......
neregistrovaný "formy"
5. 2. 2004 11:05
Re: Test k ničemu!
S tím odborníkem ses trefil, a já se nejspíš trefim, že jsi štastný majitel Škody. Jestli chceš se mnou polemizovat na téma Octavie, tak klidne! U mě je to sprostá masovka, která je uplácaná od podvozku po motor s koncernových modelů, kterým neupírám kvalitu(audi atd.),ale aby sis ji ty mohl koupit za super peníze No problem máme verzi pro každého, kolik máte peněz-libo 1.4 55kW???? Prý vyšší třída!
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2004 19:14
Re: Test k ničemu!
Jo a jeste bych prosil o definici významu slova "masovka". A ve kterych statech toto plati? A vubec mi tato cela diskuze pripada na ....
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2004 19:05
Re: Test k ničemu!
Vis uplnej prd a najdi si na seznamu jine tema do ktereho budes kafrat
neregistrovaný "formy"
9. 2. 2004 10:52
Re: Test k ničemu!
Pokud jsi pozorně četl výše,tak by ti mělo být jasné, co je masovka,ale nebudu zrovna tobě obhajovat svůj názor,alespoň nějaký mám. U mě jsou tyhle tabulkové megatesty prostě neobjektivní a nicneřikající o voze jako celku. A pokud nemáš věcný argument, tak sem svoje stupidní připomínky k mojí osobě ani nepiš!
neregistrovaný "magic"
18. 2. 2004 14:14
Neprel bych se o tridu
Jestli ma pan Kulhanek opet potrebu udelat ze sebe blba jako v clanku "cena neni argument", tak se mu to dari. Chtel bych mu pripomenout nasledny zoufaly propad prodeje Fabie a jejich urychlene zlevnovani. S tou tridou je to asi to same. Octavia ma vnejsi rozmery stredni tridy, kde je nejhorsi. Je ale postavena na konstrukci nizsi stredni tridy, kde je v benzinovych variantach pod prumerem a v naftovych nekde kolem prumeru. Myslim si, ze lide nekupuji auta podle trid, ale PODLE CENY! To byva u vetsiny zakazniku nejpodstatnejsi argument a nejdulezitejsi srovnani. Takze vezmeme cenu 500.000 Kc a pote hledejme rodinne auto, ktere za to muzeme koupit. OCTAVIA je OUT, protoze dite v detske sedacce nelze posadit za osobu nad 175 cm, tedy NENI RODINNE AUTO. Tim je v tomto testu vykukano, protoze Stilo, 307, Megane, Mazda3, Focus a Corolla timto problemem netrpi. Druhou generaci Octavie neznam, v zivote jsem s tim nejel a tak nemohu posuzovat. Stavajici Octavia se krouti, do jejiho obrovskeho zavazadelniku nelze nalozit tezsi predmety (seda na *) a tak je jeho vyhoda spise papirova, nez prakticka. K jizdnim vlastnostem bych jen rad poznamenal, ze jsou u stavajici Octavie podle meho soudu pod prumerem tridy, nebot limit kdy je vuz jeste schopen zatocit je velmi nizky (navic se priserne houpe, je nestabilni podelne i pricne). Brzdy maji degresivni ucinek, vetsina konkurence se klani spise k progresivnimu. Benzinove motory jsou slabe, ziznive a maji mizerny prubeh toc. momentu, naftove jsou usporne a velmi vyspele. Jejich hmotnost je ale pro tu predni napravu prilis vysoka, takze modely TDI na mokru prakticky nezatoci. Nejdulezitejsi ale je fakt, ze Octavia je jiz nekolik let nejprodavanejsim vozem u nas, kdezto treba mnohem technicky vyspelejsi Stilo je prakticky neprodejne.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Automechanik.."
2. 3. 2004 22:12
Re: Neprel bych se o tridu
Občas jukni , zda máš nafouknutý kola.Takovou snůšku nesmyslů jsem dlouho neslyšel .Nevím s jakým autem srovnáváš jízdní vlastnosti ,ale oktávka je spíš lepší průměr. Stará oktávka se dělá od roku 1996 takže vívoj šel zákonitě kupředu . Nejdřív se svez v nové oktávce a přídeš na to , že je to zase úplně o něčem jiném.do té doby , než někdo příjde zase z něčím novým..
neregistrovaný "scalpel"
5. 3. 2004 23:06
Re: Neprel bych se o tridu
Škodovka je *a její jízdní vlastnosti jsou hrozné!!!
neregistrovaný "Jufus..."
9. 3. 2004 18:51
Re: Neprel bych se o tridu
Co dodat , já měl možnost testovat novou oktávku , jak na silnicích tak , poligonu , její jízdní vlastnosti jsou dobré , nebudu říkat vynikající , ale dost dobré. V česaně testujeme i jiný auta ,bylo by nesriózní tvrdit , že škodovka je nejlepší , ale s porovnávacích testů s jinými auty je v první pětce ..Starší oktávka je natom podstatně hůř, ale to je dobou , vyrábí se již od 1996 roku , tudíž vívoj pokročil dopředu..
Ještě jednu věc , dokážu pochopit ty motoristi , kterým se určitý auta nelíbí a řeknou na férovku je to kupa hnoje, ale ty rádoby znalce s oboru motorismu , kteří jen hádaj a vymýšlej si , tak ty nesnáším...
neregistrovaný "toska"
25. 3. 2004 21:21
Re: Neprel bych se o tridu
to Jufus: Ty otřesné hrubky v češtině jsou plně odpovídající kvalitě mladoboleslavské produkce... svůj k svému...
K ostatním příspěvkům: nestrašte cenami dílů "japonských" (Avensis je z Anglie, Yaris z Francie...) vozů v servisech. Jednak jich ti japončíci potřebují o poznání méně (viz např TUV reporty...) a jednak ty rozdíly nemusí být vždy takové... Představa vždy levnějších oprav tuzemského vozu je úsměvná...
neregistrovaný "anonym"
1. 3. 2004 09:13
bez titulku
ahoj
Rozbalit vlákno
0