Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Octavia - exteriér, interiér, plakáty!!!

390 komentářů

Možná bude ve skutečnosti hezčí, ale takle mi připadá jako nějakej bastl! Ta příď je dost divná!
Me se to libi predek Volvo zadek Audi jeste interieeeerrr ???
Teda prodávám Audi a VW ale že by měla zadek Audi???
Myslim, ze se povedla. Vyhlazene tvary vychazeji ze superbu. Maska, jak je v posledni dobe zvykem, velmi povedena. Neni to takovy libivy styl jako peugeot nebo asie. Ale je to hezke, neokouka se za kratkou dobu. Poveden auto, na prvni pohled neodradi a cim vic se clovek na to kouka, tim vic se libi. Porevedeni doufam bude take velmi dobre a interierem se necham prekvapit, ale obavam se VW unifikace....
Neokouka se protoze bych si na ni dlouho zvykal, to je pravda, nevim nejak... ne ze by se mi nelibila, ale je tak nejak divna... superb je mnohem povedenejsi, tohle mi pripada jako nejaky pokus, myslim ze Skodovka ma na vic...
jen at to není jako pasát
Neda
Neda mi to abych se nepochlubil. Dnes v 15😁0 jsem ji potkal v Jablonci nad Nisou!!! Jela absolutně odmaskovaná v tmavě šedivé barvě. Pro hlupáky nebo jako provokaci měla místo znaku škodovky znak volva, navíc dost nepovedenej!!! Ten předek je ve skutečnosti hezčí, jak jsem se domníval, ale stajně z ní nejsem nějak nadšenej, ale jsem rád, že jsem ji viděl měsíc před premiérou naživo!
Hmmm to jsi dobrej... Já ji viděl taky odmaskovanou, ale už před 2 rokama
Ja jsem ji videl ve ctvrtek 5.2. na dalnici z Boleslavi do Liberce, mela predni masku se znakem volva a pod levym zadnim svetlem napic Volgo (asi kvuli rpipadny soudni napadnutelnosti). Mela tmavezelenou metalizu a nevypadala vubec spatne. Ted uz jich asi bude videt na silnicich poviceru. Uvidime jaka bude cena.
No ja vidavam asi 8 za sebou,kdyz du rano do skodovky,ale inac ses dobrej.A je to pekne vodflaklej pokus,jinak hur uz se to asi nazvat neda.CUS
No nevím, nevím co více byste chtěli. Nelíbí??? Kupte si žigula!!! Ten je ale kraaasnej... Je to decentní vozítko, a já i když nejsem zrovna archaitskej, tak si pamatuju jak se stará oktavka vůbec nelíbila a jak na ni každej nadával. A teď??? OKTAVKA RULLEZZZZZzzzzzz!!!! TAk nesssssestvi me ty chudáku. A jestli pracujes ve skodovce, tak jsi chudák jeste vetsi!!!! HEhE neze bych chtel prudit, ale nemam rad takovy typicky cesky toye jako jsi TY!!!!!!!!!!!!
A pak jste se všichni probudili celí mokří, že?????
hmm...tak to je dobrej hnus... to je hrozny...
Me se to celkem libi... Podle me ve skutecnosti to bude vypadat o dost lip.
Jinak zadni lampy mi pripominaji Mercedes E a predek trosicku starou Lancii (nevim ten typ)
kappa
To by nemuselo byt spatne... Osobne nemam moc v oblibe (zvlast ted v zime) kdyz se otevrou pate dvere a vsechno teplo zmizne... 😊
Ale zmensi se tim vstupni otvor do kufru.
dyt je to jak vod hjundaje !?!
A ty jseš jak od vietnamců! Hlavně se nauč psát, *!
Proč hned vulgarní výraz? No asi je to IQ.
No pocity teda smíšený. Patřím spíš k příznivcům "roomsterovské" verze (spíš těch fotomontáží, co se občas objevily v mediích). Když si zakryju příď a koukám jan na bok tak je to jak Volvo S60, i ta kapota do V se tomu blíží. Zkrátka jsem si přál, aby to bylo trochu radikálnější, což ale od nejkonzervativnější značky VW (jak si to přejou páni nahoře) asi čekat nelze, no snad v budoucnu.
Designem je to podle mně prostě jen omletí současnejch prvků...
Jo, plně souhlasím. Přední nárazník a maska - Fabia. Světla připomínají Passat, kapota až moc ostře střihaná. O zrcátkách již bylo řečeno své, stejně tak o boční linii - S60. Zadek něco mezi Superbem a Vectrou. Konzervativní se mi spíš zdá současná Octavia. Asi jde o vkus každého z nás, ale mě osobně se víc zamlouvá ta současná uhlazená, než to, co je na snímcích. Ostré linie v přední části nejsou dle mého vkusu.. A rozhodně si myslím že svoji oblíbenost a praktičnost si Octavia získala právě díky své výklopné zádi, tak mi připadá nelogické, proč od toho ustupovat??? Pokud přece někdo chce "konzervativní" spíš než praktický vůz - má tu Superb. No necháme se překvapit jaká bude v reálu..
Sem zklamanej, taky sem čekal,že bude vypadat, jako ty fotomontáže ala Roomster..
Mno, panove, podle me je romster naprosto nejhnusnejsi skodovka, jakou jsem kdy videl....
Tak jsem to tady na těch fotkách studoval a musim říct, že si škodováci vzali z každýho auta něco! Zadní světla jsou z MB CLK akorát trošku zúžený, zrcátka jsou z Mondea, akorát přidali blinkry (s čímž taky přišel MB), prolisama na kapotě a na zadním blatníku se snažej napodobit Volvo. Jediná věc kterou snad nidko nedělá jsou ty naprosto nevkusný ochraný lišty!!! V tý černý barvě jsou fakt hnusný!
Lišty nejsou hnusné, jsou ochranné, jako 90% městský řidič je moc ocením !
Ty lišty že jsou ochranné? To by mne zajímalo před čím mají chránit.. když do vás v zácpě někdo ťukne, tak bude kapota promáčklá s lištamy i bez nich úplně stejně
Chrani pred povrchovym odrenim napr pri parkovani. A ver tomu, ze na sem je na aute uz hodnekrat ocenil
Ty asi autům moc nerozumíš co? Crání pří parkování a když je nechceš tak si objednáš auto bez lišt nebo v barvě auta.
AAAle ty tomu nerozumis. Mel jsem starou oktavku (97s listou) a naraznik najel 360000 bez oderku-nikoliv bez kontaktu... S novou oktavií 2002 se mi povedlo uz to dvakrat vorvat. NE ze bych byl nakej blb, za to muuzou ty desny obruvniky i Billy
Krajní hrany vepředu jako by pozůstatek designu fabie...
Nerikal Kulhanek neco o tom ze Octavia bude mit znak by Roomster? Tady na fotkach to nak nevypada...tak asi hold ne, ten co maj ted mi nepripadne zas tak extra...
Pánové, nevím co kdo čekal, ale musíte si uvědomit že se jedná o škodovku. Ten kdo čekal něco pompézního si musí naladit na jinou automobilku. Mluvíme tady o automobilu pro davy lidí, kteří nechtějí být ani vyjímeční ani sportovní, chtějí mít svou (už několikátou) škodovku..
automobil pro davy lidi...???? No uprimne u nas si ji asi dost lidi koupi, ale zrovna jsem si vybiral kombika a verte nebo ne Focus se stejnou vybavou a lepsim motorem i podvozkem vyjde levneji nez kombi od skodovky. Je jasne pro co jsem se rozhodl.
My ti to přejem, napsal bys typ motoru?
Motor 1.8 TDCI a ač nejsem znalec, řekl bych že lepší než 1.9 TDI čerpadlo tryska. Taky jsem se svezl s Oktávou a po přesednutí do zkušebního Focuse s cca 40 tis km, nemohl jsem uvěřit že je to taky diesl - podstatně tišší chod.
Podvozek je kapitola sama pro sebe a Oktáva se Focusu nemůže rovnat s tím na čem je posazená.
Kvalitu zpracování posoudit nemůžu, protože nevlastním obě auta, ale zatím jsem se svou volbou spokojený a jestli budu štěstí nebo smůlu se pozná časem.
Tak možná je motor u Fuckusu tišší, protože největším problémem motorů TDI je právě hlučnost. Ale to, co píšeš o podvozku, je naprostý nesmysl a podle mě vůbec autům nerozumíš. Fuckus je podstatně horší než Octavia. Navíc má katastrofální design a povíme si pět šest let, co bude vypadat lépe.
Hmmm, koukam, ze jsi s Focusem jeste nejel. Jinak bys nemohl napsat, ze Octavka ma lepsi podvozek
Já se svezl i s tim focusem a je sice tišší, ale interier a zpracování podstatně horší. A spotřeba o tom nemluvím. Myslím teda u nafty.
ja nejsem znalec a ni e😜ert, ale vim, ze podvozek ma Focus podstatne lepsi a ze takovy podvozek bude mit az tahle nova Oktava, nebot ta co u nas jezdi ma koncepcne jiz zastaraly a oprav me jestli se pletu, ale o viceprvkovem zaveseni zadni napravy se ji muze tak akorat zdat.
Ale ale, to snad ne! I když musím říct, že motor od motoru je TDi různě hlasitý. Jednou jsem s tím jedzdil asi rok na krkev (nebo na řepu, teda na bionaftu) a tehdy to bylo hlučný - po startu. připadalo mi, že to má nižší výkon. Ale slyšel jsem několik dieselů od Forda a musím říct: ó nikoli, pane, TDi je mnohem lepší. A tišší.
Ten kdo mohl napsat, že škoda má lepší podvozek než focus, zřejmě ještě v životě nejel autem---žádným..A berte te jako názor automechanika--je to mé povolání
Hele nevím jestli A3 možná, že i z novýho Golfa V
Mam 1.9 TDI Octavia PD a kdyz to nemuzu si stezovat, provoz jen na repku teda bionaftu 4x4 tj viceprvkova naprava a jizdni vlastnosti bomba, hluk skoro zadnej, to auto nema chybu, chci te s Focusem videt az padne kousek snehu nebo na mokrej ci kluzkej silnici
Nechci Tě strašit ale Ford je hrůza a chceš-li poznat co je morda kup si FORDA a To platí protože jak se Ti tam něco pokazí tak To už nedá nikdo do hromady.
ZNALEC??? Nevím jak můžeš napsat takovou blbost. Jestli porovnáváš 1,9TDI čerpadlo-tryska tak k tomu musíš přidat do toho tvého forda náhon na čtyři kola a to se ti asi nepodaří. Tento motor totiž škodovka používá pouze u verze 4x4. Co se týče podvozku. Nová Octavia má podvozek na stejné platformě jako nová A3 a to je Pan Podvozek. Čtyřprvkové zavěšení vpředu i vzadu nenabízí v této třídě nikdo jiný než koncern VW. Ford se k tomu dopracuje až v příštím desetiletí.. Ale těm co mají velkou trpělivost přeji aby si na to počkali, stojí to za to. Ten kdo měl možnost vyzkoušet A3 třeba s motorem 2,0 TDI tak mi dá jistě za pravdu..
Honda podvozky s dvojitymi lichobezniky vpredu i vzadu dela u teto tridy vozu (Civic) uz asi dvacet let, zatimco Lidove Vozy a jejich odnoze s tim prichazi nyni jako s neuveritelnou novinkou.
To možná jo, ale kdo se má na ty hrůzy od Hondy koukat. To je holt zvrácený japonský styl. Nehledě na to že asiati kradou nápady co se designu týče od evropských automobilek
Vzhled vozu vnímá každý trochu jinak. Já s auty spíš jezdím než bych je jen okukoval a v tomto směru mi Hondy velmi vyhovují.
No jestli porovnavas design hond a skodovek a mas tenhle nazor, to uz o necem svedci..... Jinak, az bude mit jakakoliv skodovka takovej potencial jako honda integra type-r, nebo honda civic type-r a bude vyravet nejlepsi atmosfericky seriove vyrabeny motor na svete(typ F20C, obsah 2,Ol, vykon 177kW, toč. moment 208Nm/ot), potom muzeme srovnavat. Ale v soucasnosti jses vedle jak ta jedle. Honda, to je jina liga, at uz se ti zda ze kradou napady od evropskych automobilek, nebo ne. Jo a jestli kradou, zajimalo by me, kterym autum je podobna soucasna produkce hondy (Jazz, Civic, Accord, S2000, NSX)
plácáš nesmysly, nová S40 = budoucí Focus (platformou)
Oktavka 1.9TDI-PD se dodava i bez 4x4. Ano, 74kW verze tohoto motoru je jen pro verzi 4x4, ale 96kW verze se zase dodava jen jako dvoukolka.
Stara Oktava si muze nechat o viceprvku tak akortat zdat, zatimco stary Focus na nem uz hezkych par let drandi
já teda nevím, ale již jsme měli několik modelů od Fordu, ale na 100 %bychom dali přednost Škodovce. Ford Focus se mi moc libí, ale jistě ti nevydrží tolik, co škodovka. Fordi značně poklesli ve kvalitě, po ujetí 50 tis.km se vše začne rozpadat, klepat. Je to jako auto ze sekáče. Přešli jsme na Octavii a opravdu jen jezdíme. Nejsou vůbec žádné problémy.
I když Škodovka už není české auto - je to celé německé, chová se tak na silnicích, je to strohé, tvrdé auto, ale co se týká závad, nejsou...
S Fordem si užiješ, veř zkušeným - měli jsme i nové a skoro všechny typy. Hrůza. Já osobně mám Forda K, jezdím každý den jen krátkou vzdálenost, mám najeto ani 30 tis.km, tak fajn, ale při celodenním provozu počítám s tím, že se mi za chvíli rozpadne. Je to německý trabant v přitažlivém obalu. Líbí se mi, ale kde je kvalita. To samé Mondeo - jen dobře vypadá, ale skutek utek. Závady, na které nepřijdou ani v autorizovaném servisu!!!!
Mám Fabii TDI, po 3 letech má nejeto 55 tkm. Závady: výměna řídící jednotky klimatizace 8t, výměna řídící jednotky centrálního zamykání 4t, výměna obou ložisek na předních kolech 3t, samo od sebe prasklo zadní sklo (vyměněno zdarma), drobné vady jako vrzající palubku, 3x za zimu nefungující zadní stěrač a nehřející zrcátka nepočítám. Ted se ozývá z podvozku divný hučení jak u Karos I a nikdo neví co s tim. Servis mě teď stojí víc než nafta co projezdím. Už nikdy škodovku!
To je teda pech, ale stane se. To by mě teda asi odradilo. Chtěla jsem přejít z Forda K na Fabii, ale asi si to ještě rozmyslím. Já mám na káčku naj. 30 tis.km - vyměněno celé řízení, tlumiče, motorově ujde, ozývá se mi odněkud z palubní desky v určitém stadiu přidání plynu divný klapavý zvuk, po otevření kapoty zvuk není slyšet, pouze uvnitř vozu, jako když mám zapnutý taxametr. Asi každé auto má svoje. Manžel je s Octavii opravdu spokojený a to vystřídal opravdu snad všechny značky včetně BMW, VW, Mercedesů...
Asi záleží na štěstí a tom konkrétním výrobku, jak se povede!!
Mám novou škoda Octavia TDi a za rok spousta drobných závad, nevím ale Škodu už ne
SOUHLAS!!!!!!! Mel jsem Octavku, ktera byla furt v servisu, ale asi to bylo proto, ze byla jedna z prvnich. Ted mame druhou 1.9 TDi combi a je to parada 2 a pul roku bez zavady!! No Fabie je kategorie sama o sobe. Myslim si, ze to neni moc poevdeny vuz, ale pokud chces combi bez vybavy za 270 tis. tak ti asi nic jineho nezbyde.
Pánové a dámy, fakt asi záleží na kusu u všech aut. Mám už tři roky Octávii 1,8 20V 97' a super, super, super. Bez závad najeto 180000, dělaný jenom běžný věci - brzdy, tlumiče, kuláky řízení.
Kámoš má TDI a pořád v servisu, druhej s TDI PD jenom jezdí.
Asijské auto bych si nekoupil, jsem eurokrat. Je hloupé podporovat cizí ekonomiku...
Mám pro vás tip: kupte si MAZDU , ve vaší kategorii asi model 2. A budete bez problémů. Mám 9. rokem mazdy, tu druhou 5let , a ani jedna závada. Je ke škodě mnoha českých automobilistů, že opovrhují japonskými auty !
Nahodou japonsky kary jsou SUPER!! A uplne nejvic me dostava Mitschubishi ECLIPSE, ale o tom muzu zatim jenom snit, to je trosku jina cenova hladina
když já vim že ty japonci jsou bez poruch - mazda toyota, prostě fajn. Když mě se tak zoufale nelíbí.... 😒((((
Mam Fabii Combi najeto 61.000 km 1.4 MPi 50Kw zavady 😒br /> v zaruce : rizeni - cerpadlo (oprava cca 18.00 kc)
profoukly tesneni pod hlavou ( 10.000 kc)
cidlo zadniho kola ABS - (8.000,- kc)
po zaruce : rizeni unik hyrokapaliny vadna cela hydraulika ( platil jsem jen 3.500)
takze bych si radeji za tech 350 litru koupil FORDA
Mám stejné auto Fabii Combi 1.4 MPi 50Kw najeto 67.000 km za 2 roky a musím to zaklepat - bez jediné závaídy. Pouze měním olej a dolívám benzín (cca 6,8l/100 km). K Fordu jen tolik, že kolegův Focus po 80 tis. km je v horším stavu než Felicia po 160 tis. km.
Focus bude i po 1.000.000 km lepsi auto nez Felicie z 1km. Protoze Felicie to snad ani neni auto (navic vydrzi tak 100t a ma dost).
Jseš naprosto mimo chlapečku. Mel jsem služební felcku s kterou jsem najezdil přes 220 000 a jezdila pořad uplne stejne a bez vetsich oprav.Pak ji prebral kolega a jezdi s ni uz dalsi 3 roky a porad good.Takze si kup Forda do kteryho budes rvat jen prachy a prachyvystridal jsem noho aut a forda bych si rozhodne nekoupil.Sype se jako blazen¨.
Presne tak... mel jsem Feldu 50kW r.v.96 a pred 2 roky jsem ji prodaval s najetymi 275.000 km a krome vymeny spojky, tlumicu, brzd. oblozeni jsem do auta neinvestoval za 6let ani korunu! A to jsem 96 feldu prodal v roce 2002 za 140.000,- KC! Ted mam fabii, nejlevnejsi 1.4MPi 44kw, vim ze motorove to nemohu srovnavat i kdyz jsem spokojeny ale mam 60.000km a taky jsem nic memeni. Jen olej a benzin. Pred Feldou jsem mel Ford Fiesta a uz nikdy nechci slyset o Fordu.... zebrinak je proti tomu lux. vuz!
Jde o to že každý ma to jiný pohled a každý ma jinou zkušenost. Ve firmě máme škodovky a poměrně dost toho vydrželi, ale v jakém jsou stavu a jak jezdí...nic moc. Na druhou stranu jsme měli escorta a to byla snad ještě větší plečka. šefík prohání oktávku s 25 tis. km a zlobí ho stále elektronika (3x do měsíce je v servisu), na druhou stranu kámoš má focuse se 70 tis. km a jedinou závadu co měl bylo špatné centrální zamykání a i po třech letech mu ho vyměnili grátis, protože po rozebrání zjistili, že se jedná o výrobní vadu - ne každý by to asi přiznal a nechal by si to zacvakat.
Je to o zkušenostech a náhodě na jaký auto se natrefí
Ono taky záleží dost na servisu - jestliže někdo opravuje 3 krát do měsíce pořád to stejné a neumí to opravit, tak by asi bylo lepší jít jinam - ne?
s felicii sem taky jezdil a bylo to neco hroznyho... za 2 dva roky byla tak odepsana ze to neni ani mozny... a to sem s ni nezdil najak moc extra...( asi 80000) po tech dvou letech byla v takovym stavu ze sem byl rad ze do kopce jedu 30 km/h!!!
No ono chlapci záleží samozřejmě na servisu (vím o průserech, kde ti napsali výměnu oleje a neudělali ji - a ne jen u Škody), ale ještě víc záleží na tom kdo s tím jezdí a jak jezdí. A podle toho co tady čtu, tak pro řadu z vás je jedno, jestli jezdíte Škodovkou nebo BMW - to auto dopadne stejně. Takže byste si měli koupit raději žigulika - to je stará dobrá kovářská práce. Ten vám snad vydrží dýl.
Mam 2 skodovky. Starickou skodu 130 GL, z r 87, ktera doted jezdi jako drak(v ramci toho co to je zac). Kdyz si vezmu kolik sem do toho za tu dobu co mame narvali penez, tak si vase blby focusy a octavie strcte nekam. Elektronika se na tom nesere, protoze tam zadna neni. Oprava motoru stoji par supu.
Dalsi auto co mam je Felicie 1.3 MPI z r 97. Super auto. Ma to nalitano 130 000 km, ale vetsi zavada na tom neni. Je to pohodlnbejsi nez fabie(se mi zda), a hlavne to lip vypada.

Ale i presto si radsi zajezdim ve starej skodovce. A je mi uplne jedno ze to nema pres 100 koni a klimatizaci, jde o pozitek z jizdy....
Hmmm, já teda poslední feldu mel asi rok a čtvrt a najezdil na ní 97 tis. km. A to jsem ji teda ani v nejmenším nešetřil. Navíc jsem ještě na vozejku tahal jedno auto na rallye cross, takze dostala záhul. Jediný, tak spojková lamela, destičky a jiný spotřební věci. A jak říkám, nešetřil jsem ji ani v nejenším. ale ono taky záleží, jak se o to auto každý stará.
Ked to tu este dakto cita, tak sa pozrite sem, kolko Felicia vydrzi.
[odkaz]
felicia je kybl na blliti a ne auto, projel se nekdo z vas felici v peti lidech vi nez 300 km? prezili ste, ja skoro nee, mam stareho fiata tipo a kdyby si mel vybrat mezi posledni feldou a nasim 13 let starym kram, bral bych tipo s rozmyslelnim jedinou milisetinu milisekundy, ikdyz je to poruchovy krap, je 10000000x pohodlnejsi nez ten pokus o auto....
Konkrétně s tímhle můžu souhlasit..V práci jezdím taky starým Tipem a i když je to žebřiňák,tak jeho jízdní vlastnosti a výkon motoru jsou 1000x lepší než u filcky...
...svatá pravda!!!
Opravdu bezvadná plebejská debata. Stejně to bude opět nejprodávánější auto u nás, teda až si zaprdění Čecháčci na něj našetřej a nakradou. Škoda ví co dělá, jak do designu, marketingu, zaměření na trhu etc. Je jedno jestli se jednotlivci líbí/nelíbí. Je to designově logicý výsledek stylu a zeměření Škody - nové ŠKODY OCTAVIE. Nemohla být jiná. Chtít něco jiného po Škodovce je jako chtít po Jaguáru aby dělal zahradní sekačky s turbodmychadlem se zrychlením z 0-100 za 4s...
Spadni nazem Biomate měl sem Feldu z 98 a kdybych s ní nepotkal strom tak s ní jezdim dál a hravě zvládla poctivejch 230 000!!!!!!!!!!! bez větších investic na ty km
zavady nejsou v aute ale v tom jak se o nej clovek stara
A můžeš mi poradit jak se starat o auto aby neodcházely řídící jednotky? Jestli ony mi nezávidí, že řídím já je a ne ony mne
Takže jsi platil jen¨3500¨ takže nevím na co si stěžuješ aspoň To umíme spravit, Ford je dobrej do první poruchy pak ho můžeš dát na vrakoviště.
TDI a tak málo najezdíš. To jsi nějak špatně počítal. Měl bys jezdit dvakrát víc aby se ti to vyplatilo...
počítal jsem dobře - hlavní kritérium bylo svezení a ne to. jestli se mi dražší motor na nižší spotřebě zaplatí. A když to auto jede, je to bezva 😄
Co s tím autem děláš??? Já mám taky fabii 1.9TDi r.v.2000, naj. 96 tis.km a co hůř ještě na 17" palcových kolech (což je větší zátěž na podvozek) a jediné za tu dobu měnilo, je: přední brzd destičky, několikrát olej, filtry, gumy na uložení stabilizátoru (1ks kolem 70,-Kč), kabel od serva s čidlem, gumičky na stěračích, teď se chystám ne výměnu před.kotoučů a rozvod. řemenu a věř, že nejsem žádný víkendový jezdec. Nejsem žádný zastánce škodovky, s tou fábií jezdím pouze do práce, jinak jezdím mercedesem SLK, který má najeto 60 tis.km a pořád se na tom něco sere.
Ja osobne ma Focuse bez sebemensich problemu. A co se tyce kvality Fordu... ja opravdu nevim, kam ty lidi na to chodi. Vzdyt Focus byl nejmene poruchove auto podle statistik TUV (ze vsech znacek). V AutoBildu delaji testy na 100t km - na prvnim miste Focus a na druhem Mondeo. V podniku mame sluzebni Octavie a nejake Fabie z pujcovny. S Octaviema problemy ani nejsou, ale Fabie je opravdu srot. Nicmene se firma rozhodla prejit na Fordy. Mozna je to trochu skoda, protoze ta nova Octavie se mi fakt libi.
Zbavme se predsudku a drzme se faktu a statistik. Jedna Vase zkusenost opravdu nic nevypovida. Ja jsem treba kdysi mel Hyundai Accent a nemel jsem na nem ani nejmensi zavadu za cele tri roky... nekdo jiny mozna ano.
To jo, ale v kterém roce? Myslím že v roce 2001 a myslím že to navíc bylo Mondeo. A navíc v dalším roce propadlo.
Tak potom preco bol Ford Focus vyhodnoteny ako najspolahlivejsie auto v nemecku???
A nato jste prisel kde (jaka statistika)? Pokud vim tak se v Nemecku (statistika TUV a ADAC) na prednich prickach uz dlouha leta drzi Toyoty a z evropskych aut jim zdarne sekunduji jen Mercedesy. A nove snad Audi A2.
ty jsi vendelin. Vubec nevis o cem mluvis. A mimochodem kdo je schopen si koupit Ford KA tak ma v kebulce asi pekne nasr.no! Pravdepodobne mluvis o ojetinach, ktere nekdo taha buhvi odkud. Mame i Octavku i Ford Mondeo a vubec nepochopim jak to nekdo muze srovnavat..? FORD MONDEO je velmi dobry vuz, ale to je i Octavia. Ford Focus - nepovedeny design, ale jinak stabilni vuz. A zavistive socky uz nepiste 😄úú
nevim taky co od té K chceš...vždyť ten motor co v tom máš už měl odkroucíno asi před 10-ti lety....je tam hozenej forďáckej motor asi 20 let starj ještě s rozvorem OHV ...Ford na tom chtěl ušetřit z toho důvodu, protože to bylo auto pro ženský a ty tomu nerozumněj...Jak říkám...Ka je vrak
chlapce rozvod OHV je ještě v dnešních motorech fabie 1.4/44kW a 50kW
Nevím....To co říkáš ty, to slyším opravdu poprvé, jinak sem o Fabiích slyšel jen samou chválu, jenom se jim rosipalo to zabespečení rádia...asi si narazil na nějaký špatný kus, to se stává...
je hezký že vychvaluješ forda ale je to furt ford a jeho kvality no....?????
Tak to Te teda lituju, jestli ses rozhodl pro Forda. U nas ve firme jsme jich meli dvacet, ted mame skodovky a naklady na provoz a opravy klesly na 1/3. Z mesice staly fordy tak v prumeru tri dny v servisu. Nikdy vice. Co palubka, neklepe se Ti, kdyz jedes poo dlazbe? A co zadni dvere? Nezatejka? Ne? Pak jsi koupil auto, krtere nebylo vyrobeno v pondeli, v utery, ve stredu, ani ve ctvrtek ani v patek.
cekal sem pekne rodinne auto, ale jak je vidno... jeste si asi pockame
No ja bych spis rekl ze je to neco mezi passatem,audi A6 a super B.Hosi je to zajimavy až po chvily kdy pod kapotou na motoru najdete napis VW nebo jedné značky tohoto koncernu!!
hovorte si co chcete, ale vacsina zavad je asi vadnym medzikusom. Nachadza sa medzi sdackou a volantom. Inak vela stastnych km.
Sedan je nepraktický, určitě bych chtěl liftback. Myslel jsem si že bude podobnější Roomsteru. Asi až příští model 😄
Docela... A bude to sedan.
Podívejte se jak je ten poslední střešní sloupek tlustý (je to hezky vidět, když se podívate skrz auto) - to je jasný liftback!!!
Je to liftback, ale v počátcích projektu A5 se uvažovalo i o sedanu.
až ji potkám v reálu!!! Myslím, že bude stejně praktická a mnohem krásnější a jistě zase bude mít splývavou záď!
Jasně že je to liftback, sedan ani omylem.
Je to pěkně vostrá ***....... Peugeot rules !!!
Sedan by byl bohužel logický... Na jedné straně rodinná a "užitněhodnotová" profilace značky, na druhé straně poslední mohykán verze liftback u koncernu.......ve VW se asi nesmí přečnívat.
Co bude s Borou? :?-))))
pude do loje, pač je hnusná a drahá!
Nepůjde, kup si AMS (německý).
takže nebude drahá?
Bora bude pouze na US trhu, teď jsem to četl tady.
Ved je to stale to iste. to je nove auto? vyzera ako lifting 8 rocnej oktavie.
Jindy je tu mrtvo, ale kdyz se objevy Skodovka tak se vsichni muzou pretrhnout. Aby jste se z ni s prominutim netento..... To zas bude jezdit kramu na silnicich.
Se mi libi jak se tu horlive diskutuje (a hlavne bude diskutovat) o tom jak je "libiba". Stejne si ji pujdete vsichni koupit bez ohledu na to, jak vypada. Preci nic lepsiho pod Sluncem jak VW nejazdi,a tohle VW je a za trochu lepsi penize, tak proc zbytecne utracet. Ne, pardon. Co to placam - koupime to protoze je to vlastne ceskej produkt. A proto to ma i levny nahradni dily.
Ty jsi ale chytrák!! To jistě nemáš na žádné auto. Krámů jezdí po silnicích víc. Kde je vlastenectví? Takových Mercedesů jezdí taky hodně,ale jsou to daleko větší krámy - jen jsou dražší, každý borec si myslí, bůhví co nemá. To si radši koupím tu škodovku, i když to už dávno není český výrobek.
Nová Octavie se mi líbí, víc než nějaké jiné značky, které plodí "aušusy"!!!!!
Jo, to jsem. Divam se na to s nadhledem.
Navic jsem urcite ridil vic aut nez jste Vy snedl rohliku. To same mohu rici o jejich vlastnictvi. No co, kazdej se necim zivi ne? A pokud jsem Vas spatne pochopil, tak mate pravdu - na takove "auto" opravdu "uz" penize nemam.
Vlastencem bych chtel byt, jenze to bych asi musel zit za dob T.G. Masaryka nebo Husitu. V dnesni dobe se mohu tak okorat stydet a to je bohuzel smutne.
A co jsem se potkal s lidmi, tak prave ti co mely Skodovku si vetsinou mysleli buhvi co nemaj. A popravde receno tak jim to preju - kdyz uz nic jinyho tak alespon vzdicky v pohode najdu sve auto na parkovisti.
To je fakt, to najdeš!!!
Tak možná nenajdeš
Predek Passat, zadek Superb. Co dal? Vnitrek Fabie?
Taky jsem se těšil, naladěn fotkou v AUTOCARu, ale todle je opravdu jen facelifting. Navím ale, proč bych to měl kupovat, přestože jsem škodovkář. Zatím zůstanu u svého osvědčeného Favorita. Čauky.
kup si auto 😄
Díky bohu, že jsem si koupil výběhový typ Octavie. Jestli tohle bude dražší než současná verze pak "bůh buď se Škodovkou".
Mě se to líbí, škodovka zvolila svůj styl a toho by se měla držet. Dost jsem se bál, aby z toho nakonec nebyl takovej nějakej podobnej hybrid jako poslední dobou plodí Renault (viz. val Santis, ....) nebo Primera od Nissanu. já jsem nad míru spokojen. Auto by mělo vypadat jako "auto".
To jako definice auta je: auto = hranaté, bezvýrazné, beznápadité nic na 4 kolech? Tak to potom jo, to chápu. Já jsem šťastný, když se frantíci, makaróni a nyní už i japončíci postarají, že za volantem na silnici neumřu nudou z přemíry té solidnosti a konzervativnosti. Chvála bohu, i když jsem ateista.
Každej má svůj názor, ten já nikomu neberu a ani nevyvracim, ale tím autem ze kterého, jak říkáš, že kdyby nebyli tak by jsi umřel nudou, bych já osobně nejel ani vyvézt hnůj na pole.
mas recht, ale NISSAN s RENAUTEM... to je i na me tezky kalibr, nechapu jaxi nekdo neco tak odporneho muze koupit, ale nova skodovka je vazne prazdna, navic neni ani hezka
Vypada dobre a originalne a nezamenitelne ... a drave. Prima auto.
No s tím 1.4 MPI to bude pěkně ostrý dravec za 400.000,-
To je to zajimave rikaj tomu stredni trida a davaj tam 1.4, ukazte mi jinou stredni tridu s 1.4. (Mondeo 1.4, Vectra 1.4, Mazda 6 1.4 😃)
Strategie VW je jedna věc, teritorium prodeje Octavie je jiná věc.Lidé v našich končinách nefandící kombíkům spíše akceptují liftback a to nejen pro jeho praktičnost a přístup do kufru. Ve firmě máme Vento, jezdil jsem s Passatem, mám současnou octavii ropáka liftback a upřímně řečeno, měl jsem u sedanů pocit jako horník dolující ve štole, když jsem něco tahal z kufru a bylo to na potvoru u zadních sedaček. Nemluvím o neustále umazaných kalhotech od nárazníku. Nemyslím, že jsem nemehlo ale tuto zkušenost mají i ostatní moji zaměstnanci. Berte to jako názor potenciálního zákazníka, který se počká na kombíka. Ale přesto "Liftback prosím !!".Pitt
nebo liftback?? A napadlo někoho, že by mohlo být obojí?
A ve skutečnosti vypadá líp, hlavně kombi má pěkný zadek.
předek je uplně jako u australskýho Fordu Falcon před posledním faceliftem. a taky trochu jako minulá Lancie Y jak už jste někdo psali.

jinak vypadá jako svůj předchůdce. vidět je vedle sebe ve stejně zachovalém stavu (novinku a současnou generaci), budu si myslet, že novější je ten současný model.

koláže alá Roomster byly fakt dobrý. až moc dobrý na to, aby to byla skutečná Škoda. takže: škoda
V záplavě e😜erimentálních nesmyslů z poslední doby je nová škodovka vzhedově vynikající. Děkuji Vám škodováci !!!
ano dekujeme odejdete (????) vubec neni vynikaji spis zapadajici....
Pokud se opravdu rozhodli vyrabet sedan a neudelaji liftback tak si podle mne nadelali do bot (minimalne v Cechach). Staci se podivat jak dopadl prodej noveho super nepraktickeho Toleda oproti predchozimu modelu. Ale kdo chce kam pomozme mu tam.
kdyz se kouknete skrz interier na ram zadniho okna, tak je dost jasne videt, ze jde o lifback.
Pánové, to nový auto vypadá moc hezky. Je to přesně v tom trendu, co rozjel tehdy ještě Piëch: Škoda bude konkurovat Volbu. Mně osobně to připomíná spíš BMW řady 3, ale to je jedno. Teď ještě, aby byla kvalita dobrá, jako u prvních sérií Octavie, se kterou jsem najel 250 000 km. Měl jsem TDi/81 kW, a bylo to úžasný. V lednu loni jsem koupil kombi TDi/81 kW, ale není to ono. Jsou tam blbě vyřešený odkladový prostory a drnčí palubka. Hodně moc bych uvítal, kdyby u nové Octavie BYLO autoradio součástí interiéru, ako to dělá třeba Fiat - furt mi to nějaký kriplové vykrádaj. Taky bych uvítal pneumatiku na dojzd, když mi ukradnou rádio, vemou hned i rezervu
Jinak bych nechtěl jiný auto, než škodovku, kvalita fordu stojí za vyližněco, opel je taky na huntě se snižováním nákladů. fiat nevydrží víc jak dvě sezóny a VW je zbytečně drahej a krade se.
Jesště k tomu: při poslední krádeži otevřel policista dveře u Octavie jen tím, že se opřel o vrch dveří a trhnul zámkem. Zámky, které bereme z Německa, stojí (promiňte mi to slovo) za úplné *, protože se ten zámek dá otevřít planžetou za 0,8 s. Uvítal bych, a držím palce, aby škodovka zase dala šanci ne laciným dodavatelům, ale třeba fabce, které zámky přece jen dokázaly odolávat trochu dýl (komentář policisty).
Tak a to je všechno. Ten vzhled to auto výrazně oživuje. A ještě když k tomu budou dobrý motory, hlavně diesely, tak to bude zase hodně dobrá volba.
Nauc se cist a pocitat a pak neco vykladej o kvalite. Jak zjistis kvalitu znacky? Ze sve vlastni zkusenosti? No to asi ne. To bys musel byt hodne bohaty, aby sis mohl koupit tolik aut, aby ten statisticky vzorek byl k necemu. Pro me jsou dobrym ukazatelem statistiky TUV. A tam Skoda ani VW nikdy nevedlo narozdil od Fordu.
Predsudky stranou chce to vice cist.
S tema zamkama mas svatou pravdu.
Mily kamo, mel jsem ve firme 25 fordu. Diky Bohu, ze jsme je prodali a jeste stacili tehdy koupit Fabie Combi. Takze s tim TUV na mne nechod. Ono to je taky o tom, jak se kdo o auto stara - a u nas a v Nemecku je to dost jine. A aby mi stalo auto kazdy mesic tri dny v servisu, na to se muzu vykaslat. Pa!
Ford je ford a stím nic neuděláš, známý vlastní prodejnu forda a sám s nim nejezdí, když se nebere služebák ale osobní auto, radši si koupil VW
Ta dojezdova pneumatika ma sve nesporne kouzlo. Zejmena kdyz ji clovek musi pouzit nekde v zime na horach tak ma o nezapomenutelne zazitky postarano.
To bylo řečí, že to AutoE😜resu není ona. Kde je teď těch 41% pošuků, co tu předtím bylo tak chytrých? hmm? Kde máte ta rooomsterová světla z Autocaru ??? Hmm? Doufám, že máte tolik slušnosti, že teď uznáte, že jste se velmi mýlili 😄))
ano, připouštím, že jsem patřil mezi zastánce verze ala Roomster. Upřímně, fotomontáž Roomster-VW Phaeton mi přišla jako zdařilá a dokonale by vyšvihla Octaviu tam, kam patří. Jenže to VW nepřipustí, tudíž vytvořili opravdu hybrid Audi, Passatu a Volva.
Musím povedať, že som príjemne prekvapený, aj keď za to môžu asi najviac tie retuše, ktoré boli hrozné. Roomster bol pekný, ale tá Octavia na jeho spôsob, bola opak. Ako keď sa malé dieťa pokúša nakresliť skutočný automobil a snaží sa vystihnúť model tým, čo je preň typické (napr. chladič na Rolls-Royce), ale celé je to krivá, bez skutočných proporcií a auto síce spoznáte, ale nepodobá sa.
A okrem toho, neviem prečo, ale prvé fotky nových modelov zo škodovky vyznejú stále horšie ako sa auto neskôr v skutočnosti javí. A z prvej oficiálnej fotografie predchádzajúcej Octavie som bol doslova zhrozený.
Aj mne sa podobá reflektormi na Lanciu Y a PASSAT B5 po faceliftingu a z profilu na Volvo S60. To ale ešte neznamená, že je škaredá. Mne sa páči. Tie disky kolies ale nie. Neviem prečo, ale Škodovky majú pekné kolesá vždy až po modernizácii (ten oblý design sa mi napáči). Súčasná Octavia mala dosť škaredých detailov a po faceliftingu v r. 2000 sa mi páčila viac ako v roku 1996. Takže už sa teším na rok 2008 (?), kedy predpokladám, že už budú dotiahnuté všetky detaily. A hmlovky by mohli byť pod jedným krycím sklom s ostatnými svetlami. Nárazník potom vyzerá dravšie a kryscie sklo hmloviek sa tak skoro nezničí.
Interiér by ale mohol byť v duchu Fabie, lebo Octavia (najmä Classic) a Superb sú v tomto prípade nič-moc.
Hlavně s tím, že Škodovky jaksi nejsou fotogenické (nebo že by nešikovný fotograf?) - Škodovky prostě ve skutečnosti vypadají mnohem lépe než na fotkách, přitom u většiny aut to bývá naopak - nevím čím to je. Jinak ta podobnost s jinými auy - možná tam je , ale nedá se říci že by to byl jakýsi hybrid několika aut. Je to svébytné, vyvážené auto a já myslím, že ve skutečnosti bude vypadat výborně. (na rozdíl od směčné slátaniny RoomsterPhaeton, která by mohla konkurovat max. Daewu 😄, ale to ti co mají smysl pro design ala vietnamský trhovec asi nikdy nepochopí 😄))
Dovolil by som si s Vami zapolemizovat. Pristrojovy panel Octavie po modernizacii po r. 2000 sa mi paci viac ako vo Fabii. A co sa tyka Superbu, nemozno tam nevidiet podobu s Passatom.Ale vyrazy typu " paci sa mi " alebo " nepaci sa mi " skor patria do subjektivnej roviny. Takze panel Octavie po r.2000 je krajsi z mojho subjetivneho pohladu.
Nevim, ale mě se koláže alá Roomster moc nelíbili a jsem vděčnej za tuhle oktávku která zvlášť podle těch pirátskejch fotek a i ze zadu vypadá dost dobře. Co se týká firemních fotek ze předu, jednak jsou naranřované, takže v normálním provozu nikomu TAKHLE připadat nebude, a jednak ze skoušenosti z Fabie vím, že staí jen o malinkou posunout úhel pohledu na příď a z hnusného auto se stává nádherné a o pár stuˇonů dál opět naopak. Přídě koneckonců byly často slabinou škodovek. Spíš mě děsí zprávy o cenové politice Volswagenu a hlavně oto že to bude sedan! Když jsem si prohlíd pořádně fotky zádě tak jsem musel dát těmhle hláškám za pravdu. Přitom ta splývavá záď je jako dělaná pro liftback ale ty pátý dveře tam prostě nejsou! Katastrofa jestli liftback neudělaj, pořád je to Škoda Octavia Ne BMW 3 enbo Passat!
psal jsem to uz kousek vys - pri pohledu skrz celni okno dozadu je jednoznacne patrny tluste ramovani okna patych dveri -> liftback
Doufám
Nějak se mi zdá, že poslední dobou pořád něco kopírujeme. Jako bychom neměli vlastní hlavu a vlastní názor. Je velice dobře znát, že Škoda už není to, co bývala......
Tato octavia je opravdu velice hezká a kdybych mohla hned bych po ní sáhla
...ešte k tomu australskému FORDu FALCON: aj podľa mňa sa tie svetlá ponášajú na svetla FALCONu. Ale ten FORD sa mi páči (aj svetlami), takže opakujem: Môže byť.
a či sedan alebo Liftback?
Ak len jedno, tak Liftback! Je to praktickejšie.
A keby sa tak aj oficiálne chcela táto verzia volať... A nie ako teraz: ŠKODA OCTAVIA. Podľa mňa je to názov modelového radu, ale v Škodovke rozlišujú ŠKODu OCTAVIA a ŠKODu OCTAVIA COMBI.
A v MAZDe, FORDe a pod. pri svojích modeloch (6, MONDEO a pod.) tomu hovoria HATCHBACK, čo je podľa mňa čosi iné. V TOYOTe v tom majú jasno. Možno len vďaka COROLLe pretože tam ponúkali naozaj 2 odlišné 5-dverové verzie. ...ale to už som sa zakecal.
Veľa šťastia OCTAVIA!
CAR OF THE YEAR 2005? Ale aspoň 4. miesto (tak ako súčasná OCTAVIA a neskôr aj FABIA) to bude!
Auto
musim uznat, ze jsem prijemne prekvapen. Podle tech oblud, co kolovaly jako mozne podoby, jsem se bal, ale ted vidim, ze se jim to povedlo. Kalsicky design ve stylu passatu. Otazkou zustava zadek a predevsim interier...
JE DOBRÁ ALE TY FOTKY?????????? VŽDYT JE TO FURT JEN TA JEDNA NAFORMÁTOVANÁ??
Jo to bude tim ze skoda oficialne vydala jen jednu fotku, takze aby to hezky vypadalo tak z ni vsude vystrihli detaily a udelali z nich hromadu fotek...
Mě se nová oktávka moc líbí, je to bomba. Rád vidím dynamický, netuctový design. Doufám, že je to hatchback a ne sedan. Víte to někdo?
Pardon! Myslím liftback a ne hatchback.
Vláďa
do tretice - podle mohutneho ramu patych dveri (v interieru) to musi byt liftback (kouknete skrz predni okno)
... je Ti odpustené.
Musí to bejt liftback, podle těch fotek zádě by bylo víko kufru případnýho sedanu tak malý, že byste jim neprotáhli ani igelitky z Delvity.
Je ještě jeden oficiální obrázek nove Octavie ze zadu. [odkaz]
Tak ted uz snad nikdo nebude tvrdit, ze to bude vypadat jako Roomster. Je to na 100% liftback. Kapota sipova bude mozna trochu neprakticka ale vypada dobre. Zrcatka s blinkrama. Xenony a Bixenony to vsechno bude. Teste se na verzi combi je fakt moc pekna.
Nevim nevim,ale neprijde vam predek kapoty jako mix VW a hlavne Volva?
Tato Octavia 2 působí vyváženě a rozhodně se "neočučí" tak rychle, jako některé extravagantnější vozy. Netrpělivě čekám na interier a doufám, že bude k dispozici i pestrý výběr motorů - POKRAČUJTE v montáži 1,8T - který vlastním 5 let a jsem s ním navýsost spokojen.
1,8T? to je hroznej motor... Sam sem s tim jezdil a nikdy sem z toho nevytah vic jak 185km/h a to slibuou kdovi jak uzasny vykony... ted mam Mazdu 6 2,3l a muzu rict ze to s tim natru jakykoli RSce!!!
S RS jsem jezdil po Masarykově okruhu a natrel bys me to se svou mazdou 2,3 jedine v pripade, ze bych zrovna menil kolo.
chces se vsadit? kdykoli bych si vzpomnel... 6-ka ma mnohem lepsi podvozek, brzdy a ja nevim jeste co vsechno... na 99% bych byl rychlejsi!!!
Male srovnani😒br /> Mazda 6 2.3 -cena 850000, 122kw, 207 Nm a max. rychlost 214kmh.
Octavia 1.8T -cena 580000,110kw, 210Nm a max rychlost 220.
A jeste zrychleni je u octavky 8,5 a u tve mazdy 8.9. A to nemluvim o spotrebe.
HAHAHA! Hahaha! 1,8T jen 185 km/h! Ty jsi teda naterac. Ano, 1.8T zere jak diva, ale jede! Kecas! Vis, ona Skodovka ma pet rychlostnich stupnu kamo! Petka je dopredu doprava, nevim, jak je to v Mazde. Ta ma stale jeste tristupnovou prevodovku, co?
skutecne to bylo pouze 185km/h, protoze sem to mel mereno specialnim pristrojem... mimochodem tachometr v tu chvili ukazoval asi 212km/h
no jo, ale to nesmis mit zatahlou rucni brzdu, potom to pojede a budes se divit jak!!
jo a ses si jistej zes tam nemel trojku?
Tohle auto může směle konkurovat čemukoliv ve své třídě. Vyvážený střízlivý design, sklonění sloupků vzad - celkové "zešípovitění" karoserie jí dodalo dynamičtěší výraz oproti stávajcí Octavii. Bude pěkná i za 7 let, kdy po současném Meganu neštěkne pes.
Na Idnes jsou fotky i zezadu, je to liftback.
Motor 1,8T bohužel končí, mám s ním také jen nejlepší zkušenosti, spolehlivě strčí do kapsy jakýkoliv dvoulitr horkých novinek (mazda 3 apod.) Nový FSI také není lepší, nemluvě o snadné možnosti zvýšení výkonu 1,8T.
Taky souhlasim, v nejlepsim slova smyslu rozviji design predchudce, ktery je stale aktualni. Je opravdu, jak psali anglicani "sharp", ostrejsi a zaroven vetsi, to je vyborny predpoklad k uspechu.
Mne osobne se ale libi i novy Megane, ovsem v prodlouzenych verzich sedan a kombi. Tahle Octavia je mozna min napadita, ale uhlazenejsi a jako liftback proti sedanu i praktictejsi. Malem by mohla konkurovat Lagune - co na tom, ze ma porad kratsi rozvor, montuje 1.4 a schazi ji sestivalce... Jestli budete vybirat napr. turbodiesel a nevozite se vzadu...
To je asi nejlepsi motor co se do Octavek dava. A je tak nekdo se s tim nechyti. A spotreba zalezi na stylu jizdy. Klidna rychla jizda v puhode za 7-8 litru. Jo a jestli ti de o to jezdit pres 200 tak doufam ze te na silnici nekde nepotkam. Protoze v nasem provotu se to neda mozna v Nemecku. Tady zacne predjizdet nejaka 120 a ses na pastiku. Vim o cem mluvim uz ji ze me chtel udelat jeden pan s Favoritem a to jsem jel jen tak 160 a delat losi test v tydle rychlosti je docela sranda.
Dobr0
Dobré
Konečně je zveřejněna definitivní podoba nové Škody Octavia. Zdá se, že se čekání opravdu vyplatilo. Jen nevím, proč je zde zveřejněna jen jedna fotografie, když byly do médií vypuštěny již dvě. A ta druhá skutečně ukazuje, že se pravděpodobně tentokrát bude jednat o klasický tříprostorový sedan. Třeba tím, že postrádá zadní stěrač. Na prvním oficiálním snímku bývá vždy zachycena nějaká luxusní verze a ta určitě má tento prvek již v základu. U sedanu není možné jej získat ani za příplatek, bývá výsadou jen kombíků, hatchbacků a liftbacků. Ale design vozu je kutečně nádherný, je to něco nového, i když v klasickém pojetí. Trochu opravdu připomíná Volvo S60, i když jen vzdáleně. S bočními blinkry v krytech zrcátek asi nikdo nepočítal. Je dobře, že i tento atraktivní prvek bude nabízet i naše domácí automobilka. Netušil jsem, že se tento luxus od Mercedesu třídy S z roku 1998 tak rychle rozšíří. Je dobře, že spodní části narázníků jsou opět samostatné a nelakované. Ty jednodílné lakované nárazníky byly sice hezčí, ale zato o poznání méně praktické. Ale nechápu trochu strategii koncernu Volkswagen. Z celé řady modelové představené na předchozí platformě A+ byly nejhezčími vozy právě Škoda Octavia a Seat Leon. Stále se poslední dobou šířily zprávy, že tomu bude v následujících letech jinak a Octavia bude levné auto pro převážně pro východní trhy a nebude zdaleka vypadat tak hezky jako nový Golf. Skutečnost ale vypadá jinak, opět bude nejaktraktivnějším vozem v tomto segmentu. Jen její cena bude zřejmě tento vůz posouvat spíše k západním zákazníkům. Ale věřím, že iu nás bude stále jedničkou!
Chlape, souhlasim s Tebou! Proto odpovidam i takto pozde. Fotky byly vsechny, i interier, prvni v novinach - MF DNES, protoze ziskala exkluzivitu na jejich uvedeni. Oni ji delali tak trochu skrytou reklamu a prvni oficilani popis ji venoval pulku prvni stranky a kompletni dvoustranu uvnitr, ostatni noviny psaly vic s rezervou a v mensim rozsahu. No, mne to vyhovuje, jsem fanda Skodvky a ctenar DNES Ne, ale pozornost si opravdu zaslouzi, vzhledem k postaveni SKODY AUTO v ceske ekonomice a vzhledem k dulezitosti produktu pro firmu.
Octavia "sedan" je liftback, zadni sterac nema prave z estetickych duvodu, urcite pujde objednat za nejake 3 - 4.000 do zakladni i luxusnich verzi. Je to otazka vkusu a pozadavku na vyhled vzad - byly sedany, klasicke triprostorove, kam sel zadni sterac objednat, napr. Peugeot 406. Nevypada to moc dobre, ale lidi co s nim jezdili, byli nadseni, kdyz ridili v desti. Nevim, sam kupuju kombiky a tam je to nutnost
Taky mne pripomina Volvo (ale to je jen dobre, Skoda si buduje novou image a hadam ze prilis e😜erimentu by ji moc nepomohlo), libi se mne blinkry v zrcatkach (i kdyz, mezi nama, to je jenom neprakticka frajerina ) a naopak za velice prakticke povazuju ochranne listy na naraznicich.
kopie passatu------Jenom škodovka umí tak dobře kopíravt jiné auta......asi tomu velí pěkná magoři
Kdyz ses tak chytrej proc to nejdes delat ty. To by to dopadlo. Je to cesky auto. A vzdycky bude.
Stará Octavia je podle mne hezčí, ta nová vypadá stejně kulatě jako Superb a spousta jiných dnešních aut.
Mimochodem, kdyz uz tu debatujete. Tak se msuim sverit, ze ted mam v servisu MB VITO (7+1) L 112 CDI, najeto 25 tis., v servisu jsem min. kazdy mesic. Stale nejsou schopni odstranit zavady. Stale tam neco klepe, vrze... proste des. Ted po nekolika jednanich mi oznamili ze vynadabji prevodovku. Mimochodem mel jsem i ML, C, a ted mam jako nahradni Acko a vsechno to jsou stejny srajdy. Za ty penize radsi vyvonenou Octavku 😃))
No ten zadek docela ujde ale moc se nevyznamenali, předek nic moc, to ta starší octavie je možná hezčí vpředu, ale lepší než fabie, ty se mi vůbec nelíbí............
Na mě ten čumák působí jak z fábie. Jako kdyby ji jen trochu nafoukli. Rozhodne to k ni ma blize nez ke Octavii.
Design Octavie 2 mi nepřijde špatný, ale rozhodně ničím nepřekvapí. Musím se přiznat, že po představení BMW5 se mi spíše v oblasti designu líbí více originalita a specifický přísup k estetičnosti, prostě, když člověk tu krásu musí hledat. Jenže toto je z hlediska marketingu rizikový přístup, někdo tu krásu prostě nenajde, pokud je design extravagantnější. Co hodnotím na octavii 2 pozitivně je použitá koncernová platforma (testy Golfu5 i AudiA3 popisují vynikající jízdní vlastnosti). Všimli jste si vývodu vzduchu ventilace k zadním sedadlům (středovou konzolí)? To je dle mého velké plus a také to vypadá, že na přístrojové desce je konečně široká mřížka pro přívod vzduchu k čelnímu sklu. Mně se za deště v poloze auto na climatronicu špatně odmlžovalo čelní sklo. to by teď mohlo být lepší.
Aniž bych chtěl novou Octavii obhajovat nebo zatracovat. tak by mě hodně zajímalo, co ti, kteří tady plijí na všechny strany mají za auto. S čím Octavii srovnávají. Věřím tomu, že řada z nich nemá nic a pouze si léčí svoje komplexy, popř. koupili nějaký šrot z autobazaru a teď se jenom snaží sami sebe přesvědčit, že udělali dobře. I když tomu sami už moc nevěří. Tak se laskavě vyjádřete s čím srovnáváte - značka, model, motor, cena. Já mám k Octavii víceméně neutrální postoj. Něco se mi na ní líbí, něco ne. Chvíli jsem s ní jezdil a nestěžoval jsem si. Teď mám Hondu Civic, 1,6, 81kW za nějakých 500tis a taky si nestěžuji.
Měl jsem Felicii Octavii Golfa, ted mam Leona a jsem nejvic spokojenej - presto ze to je SEAT je to auto velmi kvalitne zpracovany a ma skvely jizdni vlastnosti (1,8 132 4x4) Jeste aby nebylo...
Není Leon nějak moc malinkej??? Ale zase se sním dobře parkuje
Souhlasím, taky mám Hondu Civic 1,6 81 kW, držák,naprosto živé a prostorné auto, akorát kufr je menší než ú oktávky 1 i 2.
BOMBA AUTO
Trochu mě udivuje ta super novinka 😃 FSI. Jde jestli se nepletu o sekvenční vstřikování paliva. Jen mimochodem Opel měl tento motor: 2.0i 16V SFI již v roce 1990 s výkonem oněch 110kW!!!! Takže zas někdo objevil ámeriku.
fsi je prime vstrikovani paliva
Jestli se nepletu, tak FSI znamena Fuel Stratified Injection. A to znamena vstrikovani vrstvene smesi, neboli prime vstrikovani benzinu. Po pravde, Opel to nema dodnes 😉
FSI ma jednu nevyhodu - vyzaduje 98 benzin 😡
Obecne motory FSI/SCi/GDI nemaji za cil co nejvyssi vykon, ale co nejnizsi emise a spotrebu.
podivej se na www.calibra.cz do nejake galerie nebo na 2.0i 16V a vsimni si napisu SFI. Hahaha... rv. 1990!!!!!
Už zase chytračíš.SFI a FSI je vlikej rozdíl , jak už někdo napsal je to vrstvený vstřikování paliva , které se začlo používat nedávno .Je to oblbnutí motoru , kdy se do válce rovnoměrně vstřikuje palivo ,a využívá přitom chudší směsi...
😄 trosku dislektik - ne? tady se mluvi o FSI (dokonce to je zmineno i v plnem zneni) - Pravdepodobne vic pises, nez jsi toho precetl.
Neni pravda, ze vyzaduje 98oktanovy benzin. Muze se pouzivat i 95, ale pravdeodobne nebude s timto vyuzit plny potencial motoru.
Možná máte pravdu. Já mám Boru 1.6 16V, a ta má taky předepsaný 98 oktanový benzín, alternativně 95. 98 jsem ale nikdy netankoval a motor neklepe a auto jede moc pěkně, především ale úsporně! Mimo město jezdím za 5,5l na 205/55 R16 (neloudám se - jedu 80 - 100 km/h, předjíždím když je třeba atd.).
Jestli mam byt uprimny, tak ja zase tak moc z nove Octavie nadseny nejsem.Videl jsem ji dnes v Mlade Fronte dnes a pripada mi, ze tahle Octavie II bude mit radu spolecnych dilu z te puvodni.Treba maska je ne nepodobna te dnesni, jen trochu zkosena...A psali tam take, ze bude drazsi nez ta puvodni.Takze Wolfsburská klasika:vemou se dily z velkoseriovyho auta,ve kterym jezdi v nemecku ta nejchudsi trida, prida se par plechu ze stary Octavií (neco samozrejme novych), aby to nebylo poznat na prvni pohled a uz se vydelava a vydelava.Ja zustanu verny BMW.Podle mne tohle auto nikdy nebude mit osmivalec, i kdyz ho treba budou casem slibovat!Kulhanek by chtel byt Chris Bangle ale na nej proste nikdy mit nebude.Tot muj nazor.Kofi
Tys možná špatně četl. Nová Octavia neměla být nikdy nová, ale vždy se mluvilo pouze o jakémsi faceliftu. To znamená, že základ zůstává stejný a jde jen o změnu vzhledu - modernizaci. U BMW jsi o tom nikdy neslyšel? To tě ovšem lituju.
Špatně jste četli oba dva,nebo spíš nevíte ,co to je facelift. Facelift byla třeba škoda Felície , která byla postavená na podvozku Favorita , přičemž spoustu dílú byla jiných , ale podvozek byl totožnej s Favoritem.Kdežto toto je úplně jinej podvozek ani jeden plech není totožnej ze starou oktávkou , jen držáček kabelů, a držáčky batožin v kufru..To že je podobná starýmu typu byl záměr, protože stará Oktávka se dobře prodávala..
Myslim, že nová Oktávka nebude nic moc.Vypadá jak nějaký Volvo a to jsou pěkné křápi. A ta jedna čtyrka to bude hrozně slabé. To nynější motory jsou mnohem lepší, s těmi novými motorami to asi moc nepojede, jelikož to bude těžší automobil.Škodovka mi poslední dobou přijde, že zaspala dobu.Tento dyzain moc lidí asi neosloví, podívejte se na Renault, ten dělá krásné vozy.A hlavně bezpečné!Třeba takový Mégane, to je krásný vůz.A neobyčejný!Miluju měké vozi a takovým Renault je! Škodovka se má hodně učit!!!
Tak sleduj jak dlouho bude na trhu novej Megan a jak dlouho Octavka. Megan je sice originalni reseni, ale me se vubec nelibi. Jestli tobe jo tak si v nem jezdi a za 2 roky si koupis zase novyho.
Ostatně jako všechno ,čím tvrdší tím lepší..
Ohledně tvého vkusu , jdi do Renaultu , určitě budeš s měkým podvozkem spokojenej , jako já s měkým přirozením.Už jednou jsem se pěkně spálila , děkuji nechci Francouzský vozi .To radši Japonce ,Micru .Oktávka se mi líbí, ale pro mně samotnou ženskou , zbytečně velký.Fandim , ale škodovákům, děkuji super auto..
Sakra, odkud jsi, z Kazachstánu ?? Nebo snad mršíš tu češtinu schválně ? Taxe se svými vozi a křápi radši nechlub .... a motorami také ne.
tak, tak - uroven jazyka je v techto diskuzich udesna. Preklep je preklep, ale poplest i/y a koncovky .... Kazdopadne diky tvemu prispevku jsem si poprskal LCD 😄 (kazachstan 😁)
Co víc psát.
Co byste chteli u nas vic?
Nevim, co si mam o tom myslet. Predek je akorat hranatejsi superb resp. passat. Musim rict, ze superb je v tomto pripade hezci. Ta maska chladice je celkem zajimava, ale ty obrovsky mlhovky jsou strasny. Zad je vcelku pekna. Co interier? Myslim, ze nic novyho nebude. Co vy?
Na první pohled jsem si říkal, hele, vypadá to jako eskový Volvo. Ale dobrý. Fakt se mi líbí...
vždyt ta příď vypadá jak volvo V70 nezdá se vám
Já myslel že Škoda patří pod koncern VW ale tohle mi vyrazilo dech
porad tam nejak na me kouka hyundai
Poslouchej ty trubko , nedávno jsem ti novou oktávku podrobně popsal , z tím , že má kapotu do V ,oválný nálevovej otvorm na palivo , laserem svařovaná střecha a rámy.
Tvoje srovnání s Hyundaiem mě vůbec nepřekvapuje , protože trubka zůstane trubkou...
Jestlipak se tady dočkáme nějakého slova uznání pro auto.cz za to, že nám představila SKUTEČNOU podobu nové Oktávky s takovým předstihem oproti ostatním médiím (srpen 2002)??? A jestlipak se najde někdo, kdo se za své svalnaté a definitivní soudy omluví???
A já autorům moc děkuji a vážím si toho, jak chrání své zdroje...
Nekdo se tu ptal na interier - zadna extravagance, ale pekny a hezci nez u soucasne. Celkove je vnitrek velmi povedeny.
A pro vsechny pochybovace - je to liftback, stejne jako stavajici Oktavka.
Souhlasim, ze na fotkach vypada jinak, nez ve skutecnosti. Mlhovky jsou fakt obrovske, totez zrcatka. Sipovita kapota neni zrovna moc prakticka-vymena zarovky bude super 😉 ale jinak povedene a velmi bytelne vypadajici auto. Snad se povede i kvalita.
H.
p.s. Kdyz clovek na necem dela, tak si preje, aby to melo i uspech, ne? 😉 Ale to uz je davno....
Takze drzim palce.
Tady se furt resi jestli je to necemu podobny a tak. To je prece blbost. Aut uz je tolik ze se vzdycky nejaka podobnost najde. Kazda automobilka si kupuje konkurencni vozy a pak je dukladne prozkouma a rozebere a skodovka to nedela jinak. A kdyz nekdo rika ze to vypada jako Volvo tak znaci dve veci. 1. vubec tomu nerozumi 2. Volva jsou kvalitni auta a srovnavat to je vlastne pochvala. Je videt ze se Skoda vypracovala. Kdybyste nekdo videl jak dlouho trva vyvoj jak se zabiva kazdou malickosti. Tak byste si vazili prace ceskych techniku.
Poznamka k motorum. Skoda ma vyborny motorare a jestli nekdo rika ze ne at si zajde do Skoda muzea tam je vystavenej forman s motorem 1,6 - 73kW a je napadne podobnej tomu co po slouceni zacalo VW vydavat za svuj motor 1,6 - 74kW. Jem mu dali svoji znacku.
Hned jak budou v prodeji, tak jich do Chánova objednáváme 20ks.Už nás nebaví jezdit v žigulikách a mercedesech.Zdraví Aranka.
JJ deto ale hodne Kopci. Ten koncern se nepopre
...teda musím Vám říct pánové a dámy, že jsem se při sobotním ránu opravdu pobavila mám pocit, že jste měli hodnotit new face "oktávky" a vy se tady mezitím maximálně předháníte, kdo má lepší vůz, jak si to vzájemně natřete, kolik jste za svého miláčka utratily a kolik jste jich už za svůj život vyzkoušely...přiznávám, že některé názory a zkušenosti jsou fakt zajímavé, ráda se dozvídám, že podle jistého dopisovatele mám " v kebulce na..ráno" jen proto, že jezdím ve Ford Ka..no proč ne, každý podle svého gusta,ale pánové proč hned používat tak ostrá slova??jak bylo myslím správně řečeno jde opravdu o to, že každý člověk má jiné představy o svém čtyřkolém miláčkovi a každému prostě sedne něco jiného...určitě je dobrý sledovat trh a koláče spokojenosti s určitými značkami vozů, ale stejně se minimálně jednou spálíte a zanevřete na Forda, Mazdu, Opla nebo hodně zmiňovanou Škodovku...jsem ženská a přestože u aut se pohybuju už skoro pět let, pořád si své auto vybírám spíše podle designu a teď už bohužel i podle kubatury...takže si můžete říkat, že Ford Ka je hnus, ale mě se prostě líbí...stejně tak se mi líbí i nová tvář Octavie a jako většina jsem zvědavá na interiér, který mě pravda nikdy moc u Škodovek nechytil, no uvidíme...
Ať se bude Škodovka snažit sebevíc, furt bude vyrábět jen druho až třediřadý auta...... VW jim nic víc nepovoli.... A nejsmutnější je, , že ač to nebude patrně žádnej zázrak (jak jinak u ŠKODY), tak samozřejmě už teď je jasný, kdo bude AUTEM ROKU 2005 v ČR...... Maličko se mi zveda žaludek....... Zlatý japonci a korejci.........
přesně!

nejde si někde vsadit na Aüto roku 2005 v čr??? český náckové se určitě nezapřou, i kdyby to mělo v základní výbavě jen tři kola.
víš vůbec kdo je to nácek?
vlastenectvím to začíná....nevím, proč bych měl upřednostňovat jedno auto před druhým jen proto, že je vyrobený v Mladý Boleslavi. Necítím se nijak spřízněnější s Čechama než s "cizincema". a mnohdy mi dokonce přijdou cizinci milejší....
myslel jsem to tak, že náckové většinou nevolí Auto roku 2005
Michale z tebe mám pocit, že jses zmohl akorát na smradlavýho trabanta. Škoda je auto, které vyhovuje většině lidí svým stylem i motorově. Když se ti nelíbí, nikdo ti nebrání, abys to řekl........ale trapný řeci o třech kolech, aby sis léčil komplexy, že máš možná taky dvoukolovýho trabanta poháněnýho 1 koněm.
1. o francouzích jsem neřekl ani slovo.
2. trabanta vskutku nevlastním. nemám žádné auto, vzhledem k tomu, že dosud nejsem začleněn do pracovního procesu, ale studuji. a myslím, že až vydělávat budu, tak strčím do kapsy všechny škodováky. žádné komplexy nemám, pokud se nepočítá trauma z autoškoly, kde jsem musel jezdit ve Felicii, co měla najto tak 80 000 km a při jízdě na kostkách se mi vruce klepal volant.....asi 3 cm nahoru a dolu. fakt žůžo.
Tak az začneš v autech jezdit, tak o nich mluv. Jestli se Ti na tom volantu neklepaly ruce, v autoškle
Muhehe, mlady pan je nejspis machr. Skodovka nedela a nebude delat auta pro machry, ale "třediřadý" auto to uz davno neni. Jenom to nekterym lidem asi nikdy nedojde. A jestli chcete neco jinyho, kupte si od VW jeji akcie a bude po Vasem 😊
ja mám octavku tdíčkovou kombíkovou 3 roky a nemužu si stěžovat. Asi tak rok pokukuji po superbu a jak jsem viděl ty fotografie mam pocit, že to neni dvojková octavka, ale dvojkový superb
Tak ta vypadá líp než Golf V......S 2.0TDI to bude paráda.....
Sakra ten Sumik je snad vsude Uz Te prestalo bavit prit se se mnou jestli je lepsi Misanek nebo Kimicek?
Ja si teda myslim, ze ta oktavka neni zadnej zazrak, proste konzervativni cesky auto, na druho stranu vypada milionkrat lip nez ten hnusnej roomster No nic... potkame se na F1
Přede mnou neutečeš, co.....
moc pěkná
Po osmi letech přijdou s faceliftem, to je fakt bomba. Ještě že všechny značky nevyvíjí auta tímhle tempem.
Spousta rádoby znalců píše ani neví co. Tak ještě jednou pro ty, co pořád píšou o faceliftu.Toto je zcela nové auto , záměrně navazující na podobu staré oktávky podotýkám záměrně.Škodovka není jako Frantíci , kteří příjdou rádoby s něčím co zaujme na první pohled , bohužel za rok je to auto tak okoukaný a profláknutý, jak stará šlapka..Pokud někdo sleduje prodejnost aut , tak ví , že oktávka se prodává stejně dobře na konci životnosti modelu , jako na začátku-čísla hovoří za vše.Tím je myšlen zahraniční trh , nehodnotím domácí, protože to by mělo být samozřejmostí,.Jak psal někdo z vás , ať si každej koupí to, co se mu líbí a nehaní druhým představy o autech...Tato škodovka je hezká a budou to posuzovat zákazníci , kteří si ji koupí a ne konkurence , která nakydá spoustu hnoje na cokoliv, v domnění , že jejich vůz je nejlepší...
Nenapsal jsem nic o tom, že to auto je hnus a nechtěl jsem nikomu hanit představu o aute. Po osmi letech prostě čekám něco víc než tohle. Nový podvozek od VW, minimum nových motorů a facelift je podle mě docela málo. Jestli napíšeš co tohle auto přineslo nového tak rád změním názor.
Tak pár změn , které nejsou z fotky vidět.Střecha je svařená pomocí laseru , tudíž odtokovej kanál je jen asi dva milimetry širokej , zadní část rámu je taky svařovaná laserem. Výztuha karosrie je úplně jiná , musíte si počkat na zveřejnění barierových zkoušek.A to , že je podobná starému modelu je záměr , nikoliv to , že by škodovka nedokázakla udělat úplně odlišný auto , ale proč..Podvozek je úplně něco jinýho ,což se projeví na jízdních vlastnostech, nač dávat jiné motory , když se ty staré osvědčili , krom těch starejch si bude zákaznák moc vybrat inový . 1,6Fsi, 2.0l Pd což je jeden z nejlepších naftovejch motorů.Je to úplně jíný auto složený s jiných dílů , proto to není facelift.Za poslední , pokud dáš na vzhled , tak si kup to co se ti líbí, nikdo ti to auto nevnucuje..Jediný co tě ctí je , že jsi nenaspal jako spousta jinejch blbečků , že to je hnus . Auto se mi může nelíbit , to je pravda , ale neodsuzuju ho , už proto , že spousty těch znalců , jezdí doma s diotaženejma ojetinama...A dvě fotky nevypovídaj otom , jaký to auto je , jak se chová na silnicích a kvalita dílenskýho zpracování...
Takže když to zhrnu: lepší dílenské zpracování (toho si cením, ale není to nic nečekaného), nový podvozek (určitě dobrý, ale kdoví jak bude vypadat za dalších osm let) a jestli se nepletu tak 3 nové motory. Nechci od Škodovky žádnou revoluci, ale tohle bych čekal tak po šesti letech.
Řekněme, že před pěti lety jsem si koupil oktávku. Teď mám 500-600 tisíc a chci nové auto. Koupím si tuto novou oktávku? Já asi ne, za ty peníze chci něco víc než lepší zpracování a trochu lepší jízdní vlastnosti. Je vypuštění tohoto auta osm let po předchůdci ta správná strategie?
Pane xXx ,pokud si chcete koupit auto , které vás zaujme na první pohled a přitom to je jen krásná krabice , sice s ABS ale jinak červavý jablíčko , tak si to kupte.Nikoho nemínim přesvědčovat že škodovka je nejlepší na světě, když není , ale patří mezi dobrý a spolehlivý auta.Řekni mi , proč neklesá u staré oktávky prodejnost , nemyslím u nás , ale v zahraničí na západním trhu.Kdo tvrdí že je to tím , že je lacinější tak nelže , ale kdo se pohybuje v Německu tak ví , že to je řádově o pár stovek euro.Málokterá automobilka se může pochlubit modelem , kterej se dělá od 1996 roku , aby se tak dobře prodával i když je už ve výběhu...
Milý pane,co si říkáš Komisař,
souhlasím s tebou v tom, že oktávka I je nesporně kvalitní vozítko i po všech těch letech,vím taky, že ze začátku to měla těžký, že na ní tisk (myslim jako ten bulvár MfD) nenechal nit suchou. líbí se mi docela i teď, i když už je dneska design úplně někde jinde. Třeba Nissan taky svýho času dělal auta takový dost nenápadný a i když byly dobrý nic moc mi neříkaly.
A když se tady bavíme o cenách docela vadí, je to, že v cizině se prodávají za míň peněz než u nás a pokud se nepletu byla svýho času na škodovky třeba ve Francii tříletá záruka v době kdy u nás to byl rok. To je asi trochu divný, né?

No jinak, věřím, Octavia II bude schopný a spolehlivý auto. Jenom mě mrzí že vypadá skoro stejně jako ta minulá generace. Vím, že by to šlo udělat líp.
A já zatím budu dál jezdit ty divný francouský pekáče, jako je třeba Scénic protže u nás doma nikdo nic takovýho nedělá. A věř mi, že až škodovka nabídne něco ve stejný kvalitě a cenovým horizontu,rád třeba změním značku.
Komisaři, píšeš (promiň že Ti tykám) : "Málokterá automobilka se může pochlubit modelem , kterej se dělá od 1996 roku , aby se tak dobře prodával i když je už ve výběhu..." Dovolím si tvrdit, že něčím takovým se opravdu nemůže pochlubit jen tak někdo. Ale to je nejspíš tím, že 8 let stejný model v dnešní době žádná automobilka nevyrábí. A o výběhu se u Oktavie I ještě vůbec nedá mluvit. Ta jěště poběží pěkných pár měsíců. Bylo by lepší nebýt falešně nacionální a přiznat, že jsme v koutku srdce čekali opravdu něco více originální, více naše. Něco lepší (alespoň v tom designu, to ostatní jěště nemůžeme hodnotit). Mira
Ale vyrábí 8 let, Peugeot 406. Jinak je Octávka II nepochybně nové auto, seč pod karosérií je to skladačka VW. Ale to dělají i jiní: Ford-Mazda-Volvo, Renault-Nissan, Peugeot-Citroen. A co je k tomu vede?Ekonomika se tomu říká, tuším...Psát o faceliftu je dost úsměvné. Konečně, máme tu, zatím, demokracii, ať si každý koupí co se mu líbí a na co má.Mně se líbí a přesto si ji nekoupím. Před 15 lety většina z nás jezdila asi v 5 socialistických křápech, buďme rádi, že máme svobodu volby, nestojíme fronty atd.Design je SUBJEKTIVNÍ věc, nedá se měřit, kolik lidí, tolik názorů. Ale neurážejte se prosím.
Facelift u Škody Octávie proběhl tuším v roce 1998 a ne teď. Nyní přišla Škoda s úplně novým autem, který v kvalitě předčí většinu Renaultů, Fiatů.... a v některých ohledech i BMW a Mercedes, kterým se přinejmenším blíží, i když nechci snižovat jejich kvalitu, která je vyjímečná a myslím, že BMW je pořád lepší (možná i dražší) než vozy z koncernu WV.
Škodováci ji udělali dost "jinou", ale také hezčí. Nevím jak ostatní, ale mě se dost líbí, hlavně ta záď. Svítilny vzadu mi připomínají Medíky, ale taky se od nich dost odlišují. Bude to fakt krásný auto, na který můžeme být pyšní.
jo. podobnost struktury zadních světlometů škodovek s Mercedesem je víc než náhoda. malý modely dva vodorovný pruhy a větší (u škodovky Octavia Combi a Superb) víc tenčích, že...... až na to, že u Octavie Combi se to udělá levněji nějakou nálepkou zevnitř světlometu....takže asi je jasný, že kvalita není jako u Mercedesu.
Nebudu reagovat na design. Mě, jako člověka, který si vydělavá na živobytí servisem, děsí tvar přídě. Ty blatníky zasahující do kapoty, zřejmě totálně zruší již tak mizerněj přístup k agregátům. Protože agregáty nezmenšili, tak jsem zvědavej, jak se bude třeba měnit taková prkotina jako klínovej ( dnes už spíš drážkovanej) řemen nebo žárovka. Já si představuju, že každá garančka bude začínat tím, že mechanik sundá oba blatníky, světla a nárazník, aby měl aspoň základní přístup ke všem potřebným komponetům.
Presiel som si poctivo celu diskusiu a vidim, ze sa tajne zapojilo i par zainteresovanych skodovakov - myslim tym zamestnancov Skodovky. Prosim Vas, dobre maskovani inzinieri z MB, mozete prezradit niekolko informacii, napr.
- aka bude zakladna vybava - ABS, airbagy, ESP, klima... budu v zaklade alebo nie
- ake budu ceny - priblizne - v porovnani so starou okt. pri zhruba porovnatenej vybave a rovnakom motore (napr. 1,6 75kW)
- co kombi, kedy bude, velkost kufru, ci budu nejake vychytavky na zadnych sedadlach - napr. posuvanie dozadu - dopredu, sklapanie sklonu operadla a pod., ako ma napr. Stilo MW, pr9padne dokonca individulane sedadla a la 307SW.
Odpovede potesia urcite mnohych.
Mě se zdá že je ta příď povedená. Bohužel je to jen jeden pohled.
Na ulici se za ní určitě rád ohlídnu, ale doma bych ji nechtěl. Jsem přece jen na jiný druh aut. Mojim snem je Fiat Panda
kokam že zas nekod přemejšlel.......dyzajn pěknej ale chci vidět jak jednodiše se budou měnit přeba pření blinkrové světla......to chce mít dlouhou hubenou ruku asi......
Rozhodně líp než u normálních blatníků. Spousta aut, který mají takto řešený světlomety je jednoduchým systémem vysunou ven z káry a v pohodě žárovku vyměníš (viz. OCT2). Májí to například takový "šunky" jako Porsche a další "šroty". Takže příště, něž budeš komentovat něco, co jsi viděl asi tak z rychlíku, si uvědom, že je spousta "nepřemýšlýcích hňupů", který to auto nějakej pátek vyvíjej a zkoušej ...
Trošku jsem si s tou fotkou pohrál - odstranil jsem boční a přední lišty a zvětšil kola. A najednou na mě kouká Audi A4... Nebo alespoň mi ho připomíná.

Foto😒br /> [odkaz]
.... a hlavně to vypadá líp než ten originál
Tak ten co vsechny odkazy cetl ( po dvou dnech vic nez 200) tak je fakt frajer.Ja frajer nejsem tak reknu co chci rict ikdyz se to asi bude opakovat.
Nevipada zas az tak spatne, samozrejme ze neudelala takovy bum jak napr. Megane, focus, 307.Holt je to jen nemec.Cumak vic skoseny po vzoru noveho golfa, vice ve tvaru volva( to uz tam vsak psalo hodne lidi) zadek vic do sedanu.Celkove Superblb + "srara" octavka + audi.Interier asi strohy jak u nemcu byva zvykem. celkove neni spatna ale po vzoru jedne reklamy "usmala se spis nez na me na nekoho jineho".Co se tyce vybavy tak jestli nema ABS v zaklade tak radsi at to radeji neprodavaji.Celkove jsem hlasoval za dve a kdyby byl minus tak bych ho dal.
Jeste vzkaz pro redaktora-sice nosim bryle ale ty fotky co tu byly my zas tak podobne nepridou. Asi jak rozdil mezi Felicii a Fabii.Neni veky ale je.Bryle dodalky ktomu.Zaverem zdravim vsechny "pro" nemecky zalozene, ja spis pujdu cestou "pro" francouzkou.cus a na zaver typicky pozdrav
" ŠKODApenez "
Řeknu vám to stručně a jasně. Auta od škodovky jsou pěkný a spolehlivý a hlavně NIKDY BYCH NEJEZDIL V AUTĚ S PI-OU NA KAPOTĚ
Hele Zoro a co takhle auto se ,,vzpínajícím se koněm" Není náhodou ta nová ***ávka Audi?????
Ja bych s autem s pi-ou na kappote jezdil ale ne jako pi-a ridic.Ze Zoro.
Nemůžu si pomoct, ale to auto je buď blbě nafocený, nebo to je i ve skutečnosti nějak smutně šilhavá napuchlá bachratina ... poslední verze Octavie je sportovně svěží a pěkný auto .... ale tohle .... možná až uvidím víc fotografií z různých pohledů, tak změním názor, ale z tohodle jsem teda fakt zklamanej a smutnej 😞(((
Vážení přátelé tohle auto OCT II je taková bomba, že když ji budou vyrábět stejně dlouho jako tu před tím tak jich vyroběj dohromady s OCT I tolik jako těch hnusnejch a nespolehlivejch a sračkovitejch a nevím jakejch ještě Fordů FOCUS za rok.
Ty lidi ve světě jsou teda ***i, že tu naši kvalitu a design neuměj ocenit,
a já patřím taky k těm * co si kupujou auta a ne škodovky.
Ale jaký si teda kupuješ auta? Každý jen žvaní, ale co má doma se asi stydí napsat.
Ja mam VW Golf IV 1,6 man. klimu, automat a to mi staci. Vic na jezdeni po Praze neni potreba. Spokojenej
Panove a damy! OCT II je hezky pokus o bezne auto a sazka na osvedcenou kvalitu. Ja osobne se tu nemuzu s nikym prit zda je lepsi Ford nebo Skoda, protoze nejezdim ani jednim, ani druhym, ale myslim, ze skodovka nebude tak spatna, ma hodnee zastancu a navic slusnou prodejnost, coz se od domaciho auta tak nejak ocekava... ALE JEDNO MI OD SKODOVAKU CHYBI!!! SAKRA UZ VYPRODUKUJTE NEJAKY SUPERSPORT!!!!!! nebo aspon sportovni kupatko nebo roadstera nebo tak neco.... neco jako Opel Tigra, Mitschubishi Eclipse, Mazda MX5, Audi TT, Porsche Boxter... Proste neco co kazdyho fandu sportovni aut posadi, at se muze Skodovka a my cesi chlubit ve svete najakym vostrym sportakem
Přečetl jsem skoro celou diskuzi, ze ktré mam popravdě většinou smíšené pocity.Žádnej národ, se nechová tak jak se chováme mi .Nikdo není takovej pronárod jako mi.Probůh , když se mi něco nelíbí tak to napíšu jednoduše a stručně .Jenže mi čecháčkové , jsme ze všech národů nej Švejkovatější a dokážem ohodnotit a odstřelit autom ze dvouch fotek. Přičemž na těch fotkách to auto vůbec nevypadá zle i když připouštím né každý má podobnej vkus.Mrzí mě , že spousta maloměšťáků , kteří jezděj v několikaletý ojetině potažmo dotažené ze západu se pouští do kritiky , aniž se někdy v životě svezli v autě , které opustilo montážní linku v Ml.Bol.
Pro tyto znalce , jen jednu věc .Myslete si , že máte super auto a že ty blbečci co ho prodávaj v autobazarech jsou tupci, auto pčodávaj jen z rozmaru a né proto , že u většiny auto dochází ke konci životnosti některých dílů..
1. nejsem maloměšťák
2.nejezdím v několikaleté ojetině
3. jel jsem v několika vozech Škoda, z nichž mě nejvíce zaujaly vlasnosti Škody Felicia v autoškole. měla najeto 80 000 a při přejezdu nerovností se volant škubal 3 cm nahoru a zas dolu. kontakt s vozovkou byl opravdu silný, obzvláště v hýžďové části těla.
Srovnávat hrušky s jabkama ,, to neznamená ještě že nejsi maloměšťák a snob , kterej si to nemyslí. Pokud vím před několika lety z dob Favoritů, Felícíí ,120š byla škodovka pro Angličani terčem posměchu , jako u nás trabant a dnes?Laskavě si to otevři , podívej se kolikátá je Octávie a kolikátá Fábie.Je možný , že jde jen asi o překlep...[odkaz]
nějak už vůbec nechápu o čem mluvíš věřím, že Felicie-Fabie je velikej skok, ale zázraky se přece jen nedějí...
Kdo nechce vědět , tak neví , ale Fábie byla jedno z nejlepších aut ve svoji třídě v evropě , proto třeba ve Velký Británii vyhrála auto roku ve svoji třídě a to hned dvakrtát za sebou , to samí v Belgii, Rakousku, Německu, podotýkám ve svoji třídě...Dnes je už Fábie 4 roky na trhu a přesto v něktrých parametrech jako je bariérovka zůstala nepřekonaná autama , které vyjela v loni ..Otm mluvím , to není jedna paní povídala , ale fakta....Tak otom mluvím....
když chceš fakta, tak dobře: vůz Škoda Fabia byl v bariérových testech Euro-NCAP překonán VW Polem a Toyotou Yaris. a to jsou jen ty, o kterých vím.
Měl jsem starou Pandu, teď mám Saxo, brácha má Uno a otec Felicii, takže můžu porovnávat.
Felicie je v porovnání s výše jmenovanejma těžkopádnej tank, kde mám pocit, že sedím přímo na silnici a ne na sedadle. Kdybych si měl vybrat jestli bych jel k moři Felicií z roku 1998, nebo Unem z roku 1992, jednoznačně vemu Uno. Takhle ale pojedu vlastním Saxem.
Neříkám, že škodovky jsou škaredý, nebo špatný, ale já bych do toho nešel. Takovej Fiat, Citroen nebo Renault (ty můžu porovnávat, protože jsem v nich jezdil) jsou daleko lepší než Škoda.
Mimochodem jaký vlastenectví? Škodovka patří němcům! Jen tam makají češi.Ostatně stejně jako budou makat v Kolíně pro PSA-Toyotu.
Opravuju auta, ale větší šmejd než francouze jsem na dílně neměl!!! A víc schnilí auto, než jsou starší fiaty neexistuje.
Dotaz: Nepolámeš si ruce o ty páčky v unu?
No, tak když jsi poprvé napsal mi (jako my všichni) s I, tak jsem myslel, že ses splet. Ale udělat tu chybu třikrát po sobě, to dokáže málokdo. Sice to nemá nic společnýho s novou Škodovkou, ale příště si projdi pravidla pravopisu, než se bdeš někde prezentovat....
Auto vypada dobre, jen se mi hrozne nelibi preruseni bocni linie u zadniho kola.
Skoda se zjevne inspirovala Volvem, coz nejspis neni naskodu.
PS: s motorem 1.4MPI/55kW to bude opravdu zazitek z jizdy.
NEW Octavia Junior
Nova Oct. je podle me super, takovy cesky volvo... proste total. A ty nove ukazany barvy jsou taky original, ne? Ja si pred mesice koupil fabku comb., ale kdybych znovu zvazoval... mozna pockam na tohohle krasavce 😄 Stejne vsichni co ji tu pomlouvate po ni budete na ulici cumet a budete hrdi, co to z Boleslavi zas vyjelo 😃
otočím se za ní jen napoprvý, jako za každým autem, které vidím poprvé v reálu. víckrát už ne.
Je to již tradice. Dříve nás omezovali z východu, dnes to dělají ze západu. Nemůžeme být osobití. Nebo to je naše osobitost? Nechat se omezovat? I naše fenka se za osm let změnila více než Oktávie. Oproti minulé době máme však veliké štěstí v tom, že se k nám dovážejí mnohem hezčí auta s modernější tváří. A to až uvidíte interiér. Je nezaměnitelný s VW a Audi. Těch designéru u Škodovky je mi opravdu líto. Žádná originalita, žádný převratný nápad. Takzvaná "Absolutní konzerva". A tak tady máme další škodovku, kterou si jistě nekoupím. Vůbec mi to nevadí.
Ani nám nevadí že si jí nekoupíš, nám stačí když ji kupujou zákaznici na západě , kteří dokážou lépe ocenit poměr ceny , kvalitu a spolehlivost , než kterejkoliv čecháček , kterej se ještě nedokázal vymanit s minulosti a myslí si že vše co je děláno u nás je šmejd a co na západě tak je to super kvalita , jsi jako malé dítě.Mimochodem, kdyby tvoje fenka porodila štrěně a byla skřížena s čistokrevným psem , tak štěňata budou určitě lepší .
Jojo souhlasím a navíc jak už jsem jednou psal, NIKDY BYCH NEJEZDIL V AUTĚ S PI-OU NA KAPOTĚ
Přesně tak. Prostě škodovkáři zůstanou škodovvkáři... Porovnali jste někdy Octavii například s Mazdou 6??? Jen to zkuste a uvidíte. Škodovky jsou bez nápadu, drahý a hnusně strohý německý auta...
Tak by to chtělo logicky doplnit, které auto si teda koupíš. Třeba by to některé lidi zajímalo, co je podle tebe to "pravé ořechové".
Roomster OK but this is ugly. Octavia II is design flop. I wait for facelifting.
Sem si trochu vytunil obrazek a takhle to dopadlo.
[odkaz]
tak tohle je zatím nejlepší obrázek OctaviaII
Podle mého názoru z toho kouká Volvo jak sláma z bot. A to ještě není zveřejněný interiér. To zas bude koncernový paskvil. Studený jak psí čumák, bez nápadu, vyvedený v elegantní černošedé kombinaci.
Kombinace Superb plus Fabie se vam hosi moc nepovedla!!
velice pěkná
tak mam pocit ze s te skodovky u nic lepsiho nebude😞((ale zacnou kopirovat vsechnoo kolem :tak to je *
Pokud je pravda, co se uvádí o motorech nové Octavky, tak celé to auto je zbytečná snaha. Co je to platné, že je to lepší, když uvažované motory jsou sráče! Jsou to jednak "úsporné" agregáty, jednak zastaralé koncernové motory. Octavia potřebuje něco lepšího. No nic, Škoda pro mne tedy už nemá auto, musím ke konkurenci. Dobrá politika, vážené představenstvo...
Chcete tedy říci, že i když jsou dané motory (konkrétně 1.6, 1.6FSI, 2.0FSI, 1.9TDI, 2.0TDI) dobré pro Audi. tak pro Škodu jsou nedostatečné? Nejste trochu zmatený? Možná jste myslel, že zde mluví o novém Porsche Boxter, ale to né, tady se mluví o Škodě Octavii, víte?
Ty si ale trouba,jezdíš v čem,Maserati?
Co to má být? Nový díl Startrecku?
je to podle mne. Jen málo aut z dnešní produkce má tak promyšlené a vyvážené tvary a linie. Možná to z těch prvních dvou fotografií není tak patrné, ale nová Octavia je z designérského hlediska jedinečná. Navazuje na design svého předchůdce a rozvíjí ho nevídaným způsobem (i když je to někdy na úkor praktičnosti, jako např. u přední kapoty). Výše uvedené výtky pocházejí dle mého názoru od lidí. kteří nerozpoznají 2CV od VWBrouk. Jak může někdo tvrdit, že je Octavia hybridem Volva, Passatu, Fabie, Audi (4?6?), Vectry a Superbu??? Přemýšlejte, než začnete blábolit. Podobnost s Fabií a Superbem samozřejmě svým způsobem existuje, ale je jedině správná - je to svébytná identita značky Škoda. Nejčastěji zmiňovaná podobnost s Volvem je však naprosto iluzorní. Celkové vyznění Škody a Volva je naprosto odlišné. Tvary, hrany a úhly jsou zcela jiné. Další výše uvedené kritiky jsou od obdivovatelů designu ala Peugeot nebo dokonce asijské automobilky - tomu například já vůbec nerozumím. O desidnu asijských vozů darmo mluvit, ale například i Peugeot je dobrou ukázkou laciného kýčovitého designu, který se snaží zalíbit za každou cenu, přitom je ale v detailech nepropracovaný a v celku trapný. Já jsem znalec s velkým Z - dejte na má slova. Ahoj.
znalče, ty seš taky ze škodovky, že?
Nestačim se divit jak někdo škodovku dokáže obhájit za každou cenu.
vite ja se ani tak nepozastavuju nad vzhledem O II,jako nad jinou veci.neni to tak davno co tu probihala diskuze jako reakce na nejake tvrzeni ze skoda bude konkurent volva.asi u kazde jine automobilky nez je skoda by vzali auto kteremu chteji konkurovat a udelali detailni rozbor toho v cem je dobre kde ma slabiny co se da zlepsit a podle ziskanych znalosti se pokusili postavit vuz jeste lepsi,dobre vybaveny,ktery bude konkurovat technikou,cenou atd.Neeee ve skode sice mozna takovou uvahu udelali a mozna si i dovolili neco predlozit a potom to ve wolfsburgu nejspis vzali udelali skrty a rekli technika?no mame tu par motoru co nepotrebujeme tak zacnem 1.4 no dobre at cechum zavrem hubu nejake to 2.0 tdi,vybava?tak jo dame tam klimu at muzem zvednout cenu oni to stejne kupovat budou kdyz jsou takovi vlastenci ( polovina tech vlastencu ani nevi co to slovo znamena )takze ve vysledku rekli dobra budeme konkurovat volvu vzhledem .... snad chapete co chci rict.hodnoceni vzhledu si necham az ji uvidim a jsem zvedav na kombi protoze stara octavia v kombiku bylo a je jedno z nejhezcich kombi tak si to snad nepos... jedna vec je ze bez VW by skoda byla nejspis tam kde tatra nebo v lepsim pripade by dnes neukazovali octavii II ale favorita III,druhou veci vsak zustava ze VW svou politikou skodovku brzdi.myslim ze takova skoda tudor by se prodavala ze by to nestihali vyrabet vzdyt to bylo nadherne auto.roomster?prvni dojem humus,ale cim dele jsem ten pokus pozoroval tim byl hezci ten cumak by O II urcite slusel vic.skodova ma potencial vyrabet libiva auta ktera maji smrnc,ale v teto dobe si nikdo nedovoli riskovat svoje eura ze?muze se stat ze treba nejaky SKODOVAK ( zdravim) nebo nedko jiny kdo zrejme ve skode dela me za tento nazor bude napadat ale musi si uvedomit ze zakaznik nevidi tu praci ktera byla na tom aute odvedena auto se bud libi nebo nelibi,je moderni nebo neni ,je original nebo neni.zas na druhou stranu kdyz jim to tak funguje byli by blby to menit ze jo?kdyz my vidime ve skodovce levny vuz s technikou audi tak do toho naskocime a jedem.ach jo sam jsem jezdil s passatem a je to dobra kara ( az na tu predni napravu-detail ze jo)a taky spolehliva ( svete div se - ze by dobry kousek?)ale svoji politikou me VW SERE!!!!
Jseš hňup, hňupe. Nevíš o autech ani pšouk, hňpe. Než tady začneš hňupit ty svoje hňupácký hňupy, tak se radši běž vyhňupit na WC, hňupe. To je typickej obhájce škodovky-hňup.
Je hezká,vypadá robustně,s tou určitě ostudu dělat nebudeme.
vypada zhave jen jestli bude u motor zhavy
Když to tady čtu tak nevím co si mám myslet.Někdo se "bojí" že to bude mít interiér "W",jinej,že to má světla mercedes a pod.Sledujete vůbec trebd výroby automobilů?Kombinace výrobků pár firem se střídají v různých automobilech.Nemůže každá automobilka,už vůbec ne v koncernu dělat vše sama proboha.Probuďte se!!! Je to krásné auto,vyráběné modernou technologií.Nese značku Škoda,nestačí?Když ne tak si kupte Smarta,Dácii a nebo Jaguár.Nebo Rolsa od BMW.
Blbcům zdar.
Všichni co chválíte Škodárny, tak se svezte AUTEM třeba Mazdou se stejným obsahem motoru a výbavou atd. a budete mít o čem přemýšlet.
S Oktávkou jsem jezdil 4 roky 120000 km. = 35000Kč. nákladu na různé
nedokonalosti, čidla, neťesnosti a spotřebního materiálu.
Před tím Mazda 323 1.5, 4roky 160000 Km. = 11000 Kč. a z toho 5000 Kč. za výfuk, kterej jsem sám urval v zimě na úžasných českých silnicích. Ostatní byl pouze spotřební materíál.
Není co řešit MAZDA 3 HATCHBACK JE NÁDHERNÁ SE SUPER MOTORAMA.
dobrý den,

zkusil jsem také připravit upravenou Octavii II.
foto naleznete na: [odkaz]
porovnávaci obrázek (ne/upravená verze): [odkaz]


za jakékoliv konstruktivní podněty předem děkuji.
Jo to se mi líbí, určitě mnohem lepší než originál!
Je to sterilní jak chirurgický nůžky nebo gambrinus...
alespon ten interier uz nevypada jako kdyby to navrhoval mentálně redardovanej,ochrnutej ***...
Tak to sedí. Ale mě se líbí i zevnějšek
Můj názor je jasný: při pohledu ze zadu VOLVO, ze předu paskvil!!!Očekával jsem od Škodovky větší originalitu a né kopírování jiných automobilek.Možná při pohledu na "živo" může vypadat líp,ale stejně si myslím,že se to nepovedlo.
Jéééé, to jsou kecy. Tak jednomu připomíná zezadu Volvo, druhýmu Audi, třetímu Vectru . Lidi proberte se Ty tři auta (no možná i víc aut, ale nečetl jsem všechno), který Vám připomíná, jsou naprosto odlišný (jedno od druhého) takže těžko je může připomínat všechny najednou. Podle mě nepřipomíná vůbec nic z toho co bylo řečeno. Jedině snad Fabii........ Takže ty kecy o kopírování jiných automobilek si laskavě odpusťte, když tomu vůbec nerozumíte
je to pěkny auto snad nebude moc drahy
Ten interier vypada hodne dobre.
Skoda, tam nebudou davat, zastaraly, ale stale slusny a usporny a relativne levny 1.9 TDI 90 k,protoze ten 100k bude zbytecne drahy (event. cenova uspora se pekne prodrazi). 2-litrovy motor, taky nemuseli cpat misto 1.8t. A 1.4 75k si nikdo nekoupi-na tak tezky auto ( meli radsi dat zaklad 1.4 100 k ). 2.0 TDI je skvely, ale za tu cenu bude k mani Mondeo 😄
Já bych se zdržel při hodnocení pěkného českého auta sem tahat * americké Mondeo. Ale jinak souhlasím, nemyslím, že cesta zvyšování obsahu motoru je pro náš trh vhodná.
Nevim, jak vam, ale me se opravdu libi, tvari se vznesene, to asi ty oble tvary. Doufam, ze bude pekna i ve sktecnosti
Přední mlhovky jsou velký jako prase .Jinak snad aji jo !!
***!!
ACH BOŽE!!! Blikry ve zpětných zrcátkách. To je katastrofa. Všichni musí kopírovat MB???
Zbyňku, nejsi tak trochu hysterická ženská? Proč by to byla katastrofa?
Napohled hezké auto ale stále je to škodovka. Doposud s kvalitou silně pokulhávala a to včetně vnitřích plastů. Tak uvidíme ale nedávám jim moc šancí. Navíc s tou cenou 😒 Který blázen to koupí? Za stejnou cenu má nesrovnatelně větší výběr a daleko kvalitnější.
Hrozný, vipadá to facefit staré. V autokaru byly mnohem lepší návrhy.
To něco, co psalo předchozí příspěvek, zřejmě přemohlo ošetřovatele a zmocnilo se jeho počítače.
Plně souhlasím s Drtičem. To měkký ´i´ ve slově ´vypadat´ je opravdu silný kafe!!!
ono i to "facefit" je granat.
To by mě zajímalo, kde teda jsou. FSI fajn, ale co ty základní motory? To je proboha neuvěřitelný šmejd... Jestli budou naši novináří o5 zářit nad "osvědčenou kvalitou" motorů z dob automobilové osmiventilové prehistorie, tak potěš koště.

Nudný design radši víc hodnotit nebudu, ale zatímco na původní verzi jsem se chodil dívat ještě před oficiálním uvedením, tahle mi za víc než za pohled na fotku nestojí.
Je mi teprve patnáct let, ale o autech už něco vím. Zvláště Octavia; provází mě celý život. Za její volant jsem usedl poprvé ve čtrnácti letech a od té doby vím, co je to pohodlná, bezstarostná jízda. Byl to zvláštní okamžik v mém životě. A od Octavie II, jak se jí s oblibou říka, jsem čekal ještě víc sportovnějíšího vyžití a moderní kreativiti. Místo toho však po celkovém faceliftingu spíše ,,zesuperbovatěla,, a desingem připomíná spíše výplod našich západních přátel. Komerční hračka? Zřejmě.. Ale i přes to vkládám ještě stále do nové ,,oktávky,, spoustu nadějí a raději si udělám svůj obrázek až po Ženevě. Přeji si jednou vstoupit do tohoto vozu a znovu prožít ten krásný pocit radosti z jízdy. Snad..
Tohle není referát na téma zvláštní okamžiky. Tady nejseš ve škole. Jde vidět, že ti je teprve 15. Plácáš kraviny.
PřeceSubaru Impreza WRX STI je nejlepší tak co si tady namlouváme!!!Ha Ha
Přesně.
Lidi ty kritické poznámky, které jsou uvedené v každém druhém výše uvedeném příspěvku jsou míněny vážně a nebo jako vtip? Pokud je to myšleno vážně, tak Vám musím říci, že jste blbci, kteří tomu vůbec ale bůbec nerozumí a měli byste raději držet hubu, aby jste ze sebe neudělali ještě větší blbce než ve skutečnosti jste. Chápu, že se Octavia II někomu líbí a někomu nelíbí - to je samozřejmé a přirozené. Nechápu ovšem jak může někdo prohlásit , že "je to českej šmejd a navíc okopírovanej protože je to kus Mercedesu a kus Volva a kus Superbu (Passatu) a kus Opelu atd..... Pokud nejste slepí, tak jste asi úplně blbí a nebo Vám chybí naprosto základní smysl pro vnímání designu. Zrovna tak to volání po větší agresivitě a atraktivnosti nechápu. Škoda není v koncernu kvůli nějakým laciným výstřelkům - od toho je Seat a není tam ani kvůli drahým výstřelkům - od toho je Audi. Škoda má vyrábět levná německá auta severského designového pojetí, jestli Vám to ještě nedošlo tak Vám to vy tupci říkám. Nebo byste snad chtěli, aby vypadala jak Peugeot407? Takovou šaškárnu jsem snad ještě neviděl - laciný rodinný auto a tváří se že mám pod rádoby atraktivním sportovním kabátem 300 koní - ale ono se na to určitě nachytá spousta směšných pošuků, takže té automobilce se možná ani nedivím. Škoda je ovšem designem úplně jinde. Kdo není úplně slepeý a nebo blbý, musí to vidět a to i v případě, že se mu Octavia II nelíbí. Stejně tak ty kritizované motory jsou pro Škodu naprosto adekvátní a pokud má někdo midrák z toho, že má pod kapotou jen 8 ventilů, je to *** a nemá smysl s ním diskutovat
Naprosto s Vámi souhlasím. Většina těch tlachalů opravdu jen hloupě žvaní. Chválit Škodovku nebudu, za vše mluví čísla prodaných vozů. Bydlím na hranici s SRN a denně vidím kolik němců jezdí ve Škodovce. Abych nezapomněl - vlastním už 4 roky Octavii a je to spolehlivé, robustní a navíc krásné rodinné auto ! ( neubránil jsem se a chválím..) Podle dosud zveřejněných informací a podle toho co už vím o nové podvozkové platformě ( A 3, Golf, touran ), bude nová Octavia v této třídě a cenové hladině bezkonkurenční vůz, který udělá díru do Evropy.
Grafoman a jěště blb.
Tak tomuhle řikam vychatanej názor. Úplně s Tebou souhlasim. A ty, co říkaj, že je to "českej šmejd" by se měli zamyslet na svým IQ. Zdar
Jseš nějakej chytrej, ne???
Tak blbecci svitici parkovackama a mlhovkama dostali tezkej kalibr. Doufam, ze aspon budou za priplatek 20 000, aby si je nekupovali. Jinak Octavii bych radsi nevyrabel vubec - nebyla mozna koncipovana jako nejrychlejsi auto sveta, ale v rukou ceskych ridicu se jim stava. Hlavne v desti, takovej bilej uhlak TDI s napisem RS a znackou ve stylu AKM 00-07, to je faro!
Mně se líbí, ale mohla bejt trochu pálivější.
Je naprosto hnusná. Jak se mi prvni generace pri uvedeni na trh libila, tak tohle je peknej humus.
Co se tedy týká vzhledu, není podle mne žádný skvost. Nemám takhle hranatá auta moc rád, ale je fat, že někdy jim to sluší. To ale není případ Octavie II. Kapota by ušla, ale ty blinkry, to je děš. Jsou tam zalomenýjak na Dacii.
Z boku to žádná novinka není, ale zezadu se mi celkem líbí. Ty světla mi připadaj jako z Tudora (škoda že se nevyráběl). Jedno je ale jistý : je to případ Golfu v Německu. Stejně jako lidi tam, si lidi tady oktávku prostě koupí. Bude dražšší, možná ošklivější, delší, hranatější, ale pořád to bude český etalon a za chvíli ji bude mít každej druhej. Zvyk je železná košile.
podvozek nižší střední třídy, kastle rozměrů střední třídy a kufr jak náklaďák. proboha, k čemu mi je 560l ??
další výtvor hnusný nevzhledný koncernový krabice VW, která se snaží líbit. Je to upravená součansná verze passatu skřížená záhadným zpúsobem s Volvem. Podle mě by mělo volvo protestovat za urážení značky. To takovej Renault megan 2 je naprosto dokonalý a nejprodávanější auto v evropě, jen u nás vládne koncern VW. Díky renaultu se změnily nevzhledná běžná auta na nádherný výtvor automobilového průmyslu
a navíc budeš asi ***, protože Megan II, kterej se ti tak líbí, je jednoznačně ***ský auto. Kromě toho, že jsi teplej, jsi navíc ještě hrozně blbej, protože jinak bys nemohl napsat tak debilní příspěvek.
Proc debilni prispevek, kazdy ma pravo na svuj nazor !? Muj bracha ma Megana a teplous neni !!
Pravda, je to ubohý!
Nechápu co tu řešíte. Podle hlasování se líbí 78% lídí a nelíbí jen 9%. Přičemž nejvíce tu zřejmě diskutují ti co dali 5ku a to přesto, že je jich pohých 5%. Mimochodem mně osobně se líbí velmi a tak někteří z Vás co si ji pořídí se mohou těšit na poměrně nepříjemný zážitek....
okopírovaný pasat
Jo, když na to někdo má, tak je to fakt dobrý a vy kteří sem píšete nejapný poznámky jako např:je na p... ,tak by jste si na ni měli taky našetřit, nebo s tím něco dělat, protože je super a opravdu nemá chybu!
Pod pojmem Nová,jsem si představuji něco jiného moc změn na ni neni
je to pouze facelift.
facelift končí tam, kde se mění rozvor, resp. celá podlahová plošina. tohle je nový auto i když to není moc vidět
Jestli sis představoval Maddonu, tak se nedivím, že jsi zklamasnej, hňupe.
Mno, tak jak se divam na tsy fotky, nejak se nemuzu zbavit dojmu, ze skodovka okopirovala co mohla.. na platformu oktavky dodelala viiko motoru ala Volvo, Zadni svitilny ala Audi, z Mercedesu si vzala blinkry v zrcatkach...
Zamyslete se nad tim...
Zatímco ty se nemůžeš zbavit dojmu při hledění na fotografii nové octavie, já se nemohu zbavit dojmu, že nevíš, o čem hovoříš. Jak si můžeš dovolit z několika málo fotek hodnotit celkový dojem a půvab nového českého vozu, když jsi se v něm ani neprojel, neviděl jej jak se říká naživo a podobně. Je samozřejmostí, že nová auta nejsou originály a často se podobají autům jiných značek. Originalita je oševednou záležitostí věků, nikoli přítomnosti. Pokud je v módě zakřivené zrcátko pod úhlem tolika a tolika stupňů, pak je zákonité, že jej použije více automobilek zároveň.
Zamysli se nad sebou, trubko. 😉
...pravda, pravda.
Tak tahle Škodovka se vám povedla. Sice ten předek je trošku zvláštní, ale jinak bomba! A nemáte tak náhodou zadní svetlomety z Mercedesu? Nic proti vypadá to fakt dobře!
No tak ty světla z Fabie tam vůbec nemusely být!!!
Nezdá se vám nějaká úzká??? - ta fotka možná zkresluje
OPRAVA: myslel sem mlhovky
Měl jsem již všechny druhy škodovek od stodvacítky po Oktavii a po letech jsem utekl k vozům francouzké provenience , protože vrytý německý a tvrdý styl škodovkám stále více vládne a pohodlí při dlouhých cestách je to tam.
Tak raději již žádné e😜erimentování se škodovkou
Hehe nemecka tvrdost? Nene, skodovacka tvrdost. Zkus se projet v BMW 5,7, Audi 6,8, VW Passat a uvidis co je mekkost.
Asi jsi sopadnul z větve , protože čím tvrdší podvozek , tím větší pohodlí , já jsem kupříkladu rozlámanej z franouzskejch aut , protože to nejsou auta, ale dětský kočárky.Víš člověk většinou bývá rozlámanej z měkých postelí, než z pořádných pryčen..Jezdi si čím chceš , ale neblbni tady lidi ...
fuj to dělal nějáký amatér vždyť jednotlivé prvky karoserie se k sobě vůbec nehodí (maska-střecha-kryt nádrže-zpětná zrcátka-pneu) vnitřek a zadek ujde.
To
Jde vydět že nerozmíte autům
Taťka má RS aje to fsakt dělo, doufám, že i u Octavie II bude tato skvěla sporovní verze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takové pěkné auto, to bude stát peněz. Který čech bysi tohle kopil, je to pěkné ale penez to bude stát dost.
Tohle si budou kupova jenom němci. Jo a naši politikové, Pasaty jim nebudou stačit tak si poběží koupit novou Octavii!!!!!!! lol
navštivte můj squad www.csrklan.wz.cz
No nevím, všechny uvedené fotky jsou s jakoby s různými auty, které však mají značku 3S6 4198 podivně přilepenou k nárazníku, jednou je plnící hrdlo na levé straně, jednou na pravé, kola jsou jakoby ve vzduchu, nesedí stíny, jednou má zadní nárazdník spodní část černou, podruhé ne, těžko se dá uvěřit, že nejde o fotomontáž nepovedeného faceliftu.
Tem, kdo oslavuji Skodovky - meli jsem ve firme dost sluzebnich Oktavii TDI, u VSECH, krome spousty jinych zavad, odeslo cidlo hmotnosti nasavaneho vzduchu za cca 12000 Kc, u nekterych opakovane (servis tvrdil, ze to neni bezna zavada, nebo ze je chyba jezdit v desti). O hojnych poruchach typu "rozlamany mechanizmus stahovani okna, rozpadly ci zadreny mechanizmus steracu, vymleta loziska kol" ani nemluve. Jizdni vlastnosti podprumerne, velka hlucnost. Provozni naklady astronomicke, porizovaci cena vysoka. Presli jsme ke konkurenci, ktera na rozdil od Skody pri nakupu vice aut nabidne znacnou slevu a je klid. Zkuste si spocitat celkove naklady na 1 km a pak posuzujte, stejne tak jako kvalita servisu, u Skody mame straslive zkusenosti. Skoda Octavia II ? Proc ne, i kdyz vzhled je zastaraly, ale at je za ODPOVIDAJICI cenu.
Čidlo hmotnosti nasávaného vzduchu se opravdu někdy kazí,/ ne tak moc jak píšeš Ty/, stahovačky za stahovačku si můžeš sám hold neumíš otvírat okna, kazí se pouze nešetrným zacházením. A to za kolik jste nakoupily OCTAVIE je problém vaší firmy která si neřekla o slevy při většícm odběru automobilů, tam kam jezdí naše firma máme slevy i na práci a materiál, takže jaká vysoká cena vše je otázka dohody mezi dvěmi firmami. JAká je konkurence ke které jste přešli... Peugeot, Ford, Renault,Citroen.?.
Taky ať za to stojí KVALITA. Máme Octavii 1.8 T (no ta se 150 koňmi) a už 4x jsme museli volat nebo sami dojet do servisu,aby nám vyměnili nějakou součástku na motoru-auto vám začne cukat, vypouštět černý dým, kontrolky začnou svítit,...a vám nezbývá nic jiného než zastavit na těch pár desítkách(stovkách,... -naštěstí jsme nejeli s tímto autem ještě nikam na dovolenou) kilometrů od domova a čekat až si vás dojdou odtáhnout. možná to někdo zná. To auto máme 2 roky a 4x se tam pos***a stejná věc. HNED BYCH HO MĚNIL, a to i přes to, že na těch 150 koní sem se těšil jako malý kluk!!!
Takže na závěr: Kvalita za 750 000 Kč...žádná kvalita...tedy u Škodovky určitě NE!
Z vašeho příspěvku vyplívá , že vám odešla řídicí jednotka, kterou sice firma škoda nevyrábí , ale ani ji to neomlouvá.Řídicí jednotku vyrábí firma myslím Bosch a vyrábí ji pro spoustu automobilek.
Spíš mě mate , že závadu , kterou máte se objevila čtyřikrát aniž by ji servis dokázal opravit.Chtělo by to vyzkoušet jinej autorizovanej servis..
Je smůla , že jste si koupil škodovku i když tato závada se objevuje velice často , protože řídicí jednotka je častej problém většiny značek , škodovkou nevyjimaje. zajimalo by mně , zda jste za opravu musel zaplatit, či vám řídicí jednotku vymněnili ze záruky..
Ano máte pravdu-byla to řídící jednotka. Servis asi měnit nebudem-vždy s náma jednají zadobře. Myslím, že nás tam už moc dobře znají-díky našemu autu se tam vidíme víc než dost . 1. problém nastal den před koncem záruky, takže jsme nic neplatili. Další problémy byly už po záruce, ale asi jim bylo blbé, že tam neustále jezdíme opravovat auto, tak jsme neplatili ani ty další opravy.
Nechápu proč nechcete vyměnit servis a nebo proč nekoupíte jinou značku když je podle Vás tak moc poruchová. Jestli můžu radit tak nejprve zkuste změnit servis třeba je to servisem a ne autem.
Musím uznat, že tvůrci nové Octavie jsou velmi všímaví. Na tomto autě poznáte 10 druhů aut, ze kterých je okopírováno.Hlavně AUDI a VW. Už to přehánějí.
Jmenoval jsi deset aut mimo jiném Audi, VW , to není až tak nepravda , protože A3 a Golf V mají stejnou platformu,jestli to nebude asi tím , že škodovka patří pod koncern???Víš, na každým autě najdeš pár stejnejch znaků a to nemusejí být ani auta s jednoho koncernu.Tyhle ty zbrklí a nepravdivý hodnocení mam rád..
mame octaviu 1.6i 75kw a nemozem si stazovat, no asi po 5000 Km klepali 3-dvere ale v servise to opravili na pockanie (zadarmo). a zere to 6.5 L !!! bratranec ma octaviu RS ni fakt super hrabe aj na 3 !!! 2 - 125Km/h a da sa spravit spotreba na 100 km mimo mesta 5.5L ale aj 17.5L - hi hi. namerali sme zrychlenie 7.8 - traja ludia !!! kamarat ma fabiu combi 1.9 SDI mal pokazene tyce stabilizatoru a posilovac riadenia - niekto tu pisal nieco o hydraulike? asi ho v serise oje.... lebo to ma elektronicke servo. a este jedna vec vsetkych co poznam co maju fabie alebo octavie si inak nemozu stazovat !!! okrem slabeho vykonu - 1.2 fabia ale co cakat od 3-valca.
Ten kufr je pro normální českou rodinu dost nevyhovující.Nevleze se stam ani euro paleta s nakupem¨😊. Měli by se ve škodovce nad tímto problémem zamyslet a zadní řadu sedadel hodit do r***.Byl by to celkem pěkný valník.
Předně jsem přečetl celou diskusi. Neberu nikomu jeho názor, podle mě je Octavia II poměrně pěkné auto, samozřejmě vždy a každé auto se dá vylepšovat. Samozřejmě každý preferuje jiné automobilky, ale Škoda auto patří určitě k těm lepším. To jistě pozná každý, kdo autům trochu rozumí. A aby neměli někteří rýpalové plané řeči jezdil jsem mimo Škody 120, Favorit, Forman, Fabia, Octavia, i Opelem Astra, Citroenem Saxo, VW Sharan, Seatem Cordoba a v neposlední řadě Toyotou 4Runner (offroad). Takže jestli někdo máte co říci ke Škodovkám, zejména pak Octavii II, vaše názory (a nemusíte být nutně zastánci Škodovek) můžete prezentovat na novém fóru o Škodovkách na adrese: [odkaz] - kde máme tu moc příspěvky "blbců" mazat, také bych tam rád uvítal i pracovníky Škody Auto, protože ti, narozdíl od "některých" k tomu mají co říct.
postamble();
jo to si budou blbci notovat
Všechno, co je na tom autu opravdu dobré je z VW Golf V.
Jelikož je kapota do V tedy pouze uprostřed, či-li mezi světlomety, a nad světlomety je tudíž stále blatník , jsem zvědav jak se budou měnit např. žárovky.
Bude se snad muset kvůli výměně žárovky sundat blatník, nebo vyndat celý světlomet a kvůli demontáži světlometu bude nutno sundat přední nárazník (jako je tomu u Superba) ???
P.S. Nad očekávanou podobností či spíše nepodobností s Roomsterem jsem jen hořce zaplakal. Jediné co koupit na podlahové plošině A5 je asi pouze Seat Altea.
Místo sloganu simply clever by měla škodovka použít spíše simply volkswagen. Vždyť nová octávka vypadá zepředu jak passat. Ty světlomety jsou skoro totožné. A zadek? Světla podobné audině A4 a vůbec. Mladoboleslavští se prostě nechali radši inspirovat, než aby vytvářeli něco nového, převratného.
...protože je to levnější, než vymýšlet něco nového
Odeslo mi centralni zamykani na klic.Pojistky jsou v poradku.Mohl by nekdo,prosim, poradit kde hledat zavadu?Diky