Novinky
Zdá se mi, že podobné žebříčky jsou značně zavádějící a nekorektní vůči některým značkám, protože srovnávají hrušky s jablky. Aby srovnání bylo konsistentní, musely by se srovnávat např. prodeje Seatu Ibiza s hatchbacky VW Polo nebo Opel Astra a prodeje Seatu Cordoba se sedany VW Polo Classic nebo Opel Astra 4 dv. V obou případech jde totiž pouze o různé karosářské verze téhož vozu. Pokud bychom u "malých" Seatů naopak postupovali "souhrnnou metodou" stejně jako u ostatních dvou zmíněných značek, rázem by se nám Seat Ibiza/Cordoba dostal na 11. příčku českého žebříčku hned za VW Polo. Stejně je zacházeno i s dvojicí Seat Toled👋Leon. Nedoplácejí tedy některé značky v žebříčcích prodejnosti na různá rodná jména svých odvozených modelů?
No a tady je vidět, jak nás asi výrobci berou.....
Mercedes Benz E v Německu přes 100 000ks a v Čechách 753ks
Jak moc je asi můžeme zajímat??? To se divím, že sem ty dva vlaky ročně vypravují
Mercedes Benz E v Německu přes 100 000ks a v Čechách 753ks
Jak moc je asi můžeme zajímat??? To se divím, že sem ty dva vlaky ročně vypravují
Myslis, ze jim ma byt 750 ecek fuk? Vzdyt to je zbozi za nejmin miliardu korun, kolik lidi to tady zivi! A nekolik statu jako my a desitky tisic kusu je prodano, u nas 750, v Polsku aspon 1500, Madarsko podobne jak my, Rusko, Thajsko i 5000, Turecko to samy, to se sklada jak puzzle! Stoji to za to! Nemuzes srovnavat domaci nemecky trh s malym e😜ortnim....
Je to paráda , jen u nás a v Německu se prodala třetina vyrobených aut , přičemž ve Velký Británii se prodalo škodovek taky něco přes třicet tisíc možá i víc.Takže poloviční produkce se prodává na náročným západním trhu což je super...
Žádný trh se neobejde bez určitého množství aušusu. Tedy ani ten "náročný západní trh..."
Každá debata má svojeho rejpala ,no budiž za škodovku hovoří prodaný auta a né jen vyvezený a pokud si myslíš , že Němci jsou hlupáci , kteří si kupujou za těžce vydělaný prachy aušusový zboží hmmmhmm tak to nevím , to může udělat akorát blbec , kterej neví co s penězi..
Jeste dve zajimavy cisla - chybelo 22 aut a Fabie porazila Fiestu, coz by po Polu a Corse bylo skvele treti misto ve sve tride, a pak podil dieselu - mnoehm vyssi nez u Fiesty, Pola nebo Corsy, tzn. vic si jich koupi drazsi TDIcko nez u konkurentu, asi za to co usetri vezmou lepsi motor a neberou oskubane Juniory 1.2 HTP
podlé téhle tabulky je u konkrétních modelů v čr více procent dieselových, než u stejného modelu v BRD. např Passat: čr:85% diesel, br😜80% diesel. tady jasně vidíte, že diesel motor není měřítkem vyspělosti trhu. to už spíše svědčí diesel pro zaostalost..... ostatně opravdu náročné trhy preferují hybridní vozy (Japonsko, USA) diesel je rakovinotvorný sajrajt, který má všemožné vyrovnávací tyče, utlumení a stejně třese s autem jak zimnice.
diesel = pokrok
benzin = historie
hybridos= japonska manie
benzin = historie
hybridos= japonska manie
A budoucnost patri uhliiii ja to rikam furt ...
ano, uhlí, ale hnědé a občas by šlo přitopit i plastovou flaškou. nebude to vadit, když tam jsou ty filtry částic
Uznávám dieslové motory pouze od dvou automobilek na světě. Od BMW a od Hondy. Jinak, nesnáším benzínové motory s malým kroutícím momentem. Jsou strašně líné. Můj benzínový motor má naštěstí nejvyšší krouťák v 1950 otáčkách za minutu.
Renault 1. značkou v Evropě s podílem 11,1% na trhu osobních i užitkových vozidel. Mimo západní Evropu se zvedly prodeje o 9%. Prvního místa dosáhla značka Renault ve Francii (27,2😖, Španělsku (12,7😖, Portugalsku (14,5😖 a v Německu (6,3😖.
Dřív to dokonce měly Ford UK a Ford Germany různý modely - poslední byla Cortina/Taunus, což byly do začátku 70. let různý auta, potom celý 70. léta to bylo v zásadě totéž jenom pod různým názvem a od roku 1982 se místo toho vyrábí Sierra.
Myslím, že o Fordech se nedá říct že by byly z nějaký země, je to dokonalej příklad nadnárodní firmy a výrobku.
Podle vás je to tedy Američan, nebo Belgičan nebo ...?
Ale jinak Ka je z Valencie (I), Fiesta/Fusion z Kolina (D), Focus 3d/5d/kombi a C-max ze Saarlouis (D), Focus sedan z Valencie (I), Mondeo z Genku (B), Galaxy z Setubal (P), Transity z Genku (B), Southamptonu (UK) a Koaceli (T), Connect z Koaceli (T)