Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW: Chris Bangle končí!

Po deseti letech, během kterých se podepsal pod podobou trojkové, pětkové i sedmičkové řady a X3 i X5 a vytvořil zcela novou firemní identitu, kontroverzní Američan pravděpodobně opustí horké křeslo šéfdesignéra!
Zpět na článek
20. 1. 2004 13:27
neregistrovaný "Alex"
20. 1. 2004 13:43
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 13:53
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 15:11
neregistrovaný "HUFUH"
23. 1. 2004 08:40
neregistrovaný "Jeffo"
20. 1. 2004 14:23
neregistrovaný "Izmael"
20. 1. 2004 14:37
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 20:59
neregistrovaný "Uli"
23. 1. 2004 00:09
neregistrovaný "TRUCKER"
3. 1. 2005 19:07
neregistrovaný "Molex"
20. 1. 2004 14:35
neregistrovaný "Michal"
20. 1. 2004 14:55
neregistrovaný "Dinar"
21. 1. 2004 08:45
neregistrovaný "Mravenec"
20. 1. 2004 17:49
neregistrovaný "vedeni"
21. 1. 2004 10:58
neregistrovaný "edi"
21. 1. 2004 12:34
neregistrovaný "Radek"
20. 1. 2004 20:01
neregistrovaný "Šumík"
20. 1. 2004 21:01
neregistrovaný "Houbes"
20. 1. 2004 21:39
neregistrovaný "Permon"
21. 1. 2004 12:05
neregistrovaný "Ondra"
6. 3. 2004 10:28
neregistrovaný "Mpower"
20. 1. 2004 21:05
neregistrovaný "Kolotoc?"
20. 1. 2004 21:45
neregistrovaný "vita"
22. 1. 2004 15:27
neregistrovaný "Michal"
29. 1. 2004 20:10
neregistrovaný "rider"
20. 1. 2004 21:21
neregistrovaný "us"
22. 1. 2004 15:34
neregistrovaný "Michal"
23. 1. 2004 00:13
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 1. 2004 13:34
neregistrovaný "anonym"
29. 1. 2004 22:17
neregistrovaný "Pavel Pet."
20. 1. 2004 14:58
neregistrovaný "geroc"
20. 1. 2004 15:09
neregistrovaný "HB"
20. 1. 2004 15:15
neregistrovaný "HUFUH"
20. 1. 2004 15:27
neregistrovaný "Carlsson"
20. 1. 2004 15:26
neregistrovaný "mates"
1. 3. 2004 09:59
neregistrovaný "don"
6. 3. 2004 10:38
neregistrovaný "Mpower"
20. 1. 2004 17:02
neregistrovaný "Vlado"
20. 1. 2004 18:07
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 1. 2004 13:22
neregistrovaný "HUFUH"
20. 1. 2004 20:16
neregistrovaný "Pesky"
20. 1. 2004 20:55
neregistrovaný "us"
20. 1. 2004 21:17
neregistrovaný "LOPOLO"
21. 1. 2004 13:27
neregistrovaný "HUFUH"
22. 1. 2004 04:02
neregistrovaný "LOPOLO"
21. 1. 2004 10:01
neregistrovaný "DeeDee"
21. 1. 2004 14:06
neregistrovaný "us"
20. 1. 2004 21:14
neregistrovaný "Boris"
20. 1. 2004 21:49
neregistrovaný "Permon"
20. 1. 2004 22:14
neregistrovaný "ace3"
23. 1. 2004 00:25
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 1. 2004 00:39
neregistrovaný "Martin"
21. 1. 2004 08:00
neregistrovaný "dada"
21. 1. 2004 08:02
neregistrovaný "dada"
21. 1. 2004 08:14
neregistrovaný "Gee Bee"
21. 1. 2004 08:54
neregistrovaný "Mravenec"
21. 1. 2004 09:31
neregistrovaný "DeeDee"
21. 1. 2004 09:41
neregistrovaný "HHans"
21. 1. 2004 11:09
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 1. 2004 12:09
neregistrovaný "Gee Bee"
21. 1. 2004 17:00
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 1. 2004 12:46
neregistrovaný "Radek"
21. 1. 2004 16:49
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 1. 2004 04:10
neregistrovaný "LOPOLO"
22. 1. 2004 15:09
neregistrovaný "Gee Bee"
22. 1. 2004 16:39
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 1. 2004 16:42
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 1. 2004 22:30
neregistrovaný "Gee Bee"
23. 1. 2004 00:47
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 1. 2004 10:16
neregistrovaný "Patras"
21. 1. 2004 21:18
neregistrovaný "Quattro"
21. 1. 2004 23:14
neregistrovaný "Cueoqx"
22. 1. 2004 09:09
neregistrovaný "Mario"
22. 1. 2004 20:55
neregistrovaný "Uli"
22. 1. 2004 21:27
neregistrovaný "hattori_hanzo"
23. 1. 2004 14:55
neregistrovaný "BMW POSITIVE"
25. 1. 2004 14:01
neregistrovaný "hattori_hanzo"
22. 1. 2004 22:30
neregistrovaný "GEORGE"
23. 1. 2004 11:20
neregistrovaný "Bazimill"
25. 1. 2004 22:59
neregistrovaný "BM"
26. 1. 2004 19:40
neregistrovaný "Brown"
29. 1. 2004 08:34
neregistrovaný "Dave"
29. 1. 2004 17:21
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "Alex"
20. 1. 2004 13:27
bez titulku
Hura! Doufam ze prijde nekdo inteligentnejsi a prespristi generace bavorskych vozu bude opet vypadat jako BMW.... :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 13:43
Re: bez titulku
tento tyden nestal za nic,ale ted kdyz vim ze je nadeje na to aby BMW zase vypadalo jako BMW je svet mnohem ale mnohem krasnejsi.sbohen chrisi a hnij sladce!
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 13:53
Re: bez titulku
Škoda, a při tom to začalo být docela zábavné. Stejně si myslím, že byl nastrčen nějakou konkurencí jako vnitřní záškodník. Myslím, že od MB a Audi mu choděj domů jen samé blahopřání již od uvedení nové 7xx.
neregistrovaný "HUFUH"
20. 1. 2004 15:11
Re: bez titulku
;))))))))))) ... tak nějak bych to taky viděl ...
neregistrovaný "Jeffo"
23. 1. 2004 08:40
Re: Je to 3:1 proti Banglovi!!!
Tak jsem sečetl ty vaše názory a: kladně hodnotí nový design BMW jenom asi třetina všech z 59 přispívatelú.
Ještě si dovolím připojit rozhovor s Banglem:
Americký vlnolam
Auto7aktuál, 39/2003
S Ch. E. Banglom sa zhováral Ladislav Malák
Christopher E. Bangle, šéfdizajnér BMW
S menom tohto Američana sa spájajú také odvážne línie ako s menom málokoho iného. Už predtým, ako sa upísal bavorskej automobilke, sa jeho expresívne tvarovanie objavilo napríklad na karosérii Fiatu Coupé, médiá si ho však začali husto podávať až v súvislosti s BMW, predovšetkým s dizanom nového radu 7. Chris Bangle a štylistická škola pod jeho vedením sú charakteristické odvážnym kombinovaním konvexných a konkávnych tvarov, potláčaním klasických pravouhlých a rovnobežných línií a aplikáciou ostrých vĺn v povrchu karosérie.

Azda k najdiskutovanejším dizajnom súčasnosti patrí dielo tímu, ktorý vedie Chris Bangle, pôvodom Američan, teraz v službách BMW. V priebehu nedávneho medzinárodného autosalónu IAA vo Frankfurte sme mu položili niekoľko otázok.
Kde nachádzate hlavné inšpiračné zdroje vášho dizajnu?
Všetci máme svoj osobný zmysel pre harmónie a správnu povahu vecí. Mňa osobne automobilový dizajn zaujíma v súvislosti s jeho chápaním ako všeobecný fenomén vzťahu človeka k umeniu, predmetom a k ich praktickému využitiu. Veľmi sa zaujímam o to, ako sa človek učí z iných umeleckých médií, či už z maľby, alebo hudby. Zamýšľam sa nad tým, ako sa dajú pri ich vnímaní v automobilovom dizajne prekročiť dogmatické tiene a zafixované názory. Najmä hudba je fantastické médium a vnímam ju ako veľmi podobnú automobilovému dizajnu – napríklad zmyslom pre rytmus a vyváženosť. Veľa žánrov hudby je takých, ktoré si musíte vypočuť viackrát, aby ste ich pochopili. Takto sme pristupovali k viacerým dizajnovým návrhom z nedávnej minulosti.
Do akej miery je vaša dizajnérska práca ovplyvnená marketingovými stratégiami BMW?
Do veľkej miery a mnohými spôsobmi, pretože marketingoví manažéri sú hlasom zákazníkov. Na začiatku každého projektu sa od nich snažíme dostať čo najpresnejšie inštrukcie o tom, aké auto vlastne potrebujú. Keď je auto hotové, tak ho ešte jemne dolaďujeme tak, aby sa hodilo na jednotlivé trhy, v čom sú nám veľmi nápomocní presnými údajmi o požiadavkách týchto trhov. Marketingoví ľudia sú veľmi dôležití aj z hľadiska spätnej väzby.
Stačí spomenuté jemné doladenie na vyriešenie rozdielnosti dizajnových vkusov jednotlivých trhov?
Niekedy áno, niekedy nie, líši sa to prípad od prípadu. Napríklad sedmička – jej úlohou bolo uchytiť sa globálne a myslím, že sa jej to darí veľmi dobre. Nový rad X3 sa podľa mňa stane takisto globálnym hitom. V USA totiž existuje trend odklonu od megaštvorkoliek a aj keď má síce X3 v zásade európske dimenzie, verím, že aj v Amerike si nájde množstvo zákazníkov. Budúcu jednotkovú sériu však jednoznačne navrhneme aj doladíme na európsky trh. Napriek tomu máme na jej predbežné návrhy veľmi pozitívne ohlasy aj spoza oceánu. Je to niečo podobné ako s Mini – každý tvrdil, že Američania nechcú malé hatchbacky a zrazu abaraka-dabra – stalo sa obrovským hitom.
Reakcie na dizajn nového radu sedem boli zmiešané. Do akej miery ovplyvnili vašu prácu na ďalších modeloch, najmä na novej päťke?
Dizajn novej päťky bol pri uvedení sedmičky na trh viac-menej hotový. Úvaha typu „poďme urobiť umiernenejšiu sedmičku“ pri vzniku päťky teda nikdy nepadla. Päťka je iná ako sedmička, nie z dôvodu kontroverzných reakcií publika, ale z dôvodu, že tieto modely majú inú filozofiu.
Pri pohľade na váš dizajn a aj na dizajn novej šestky už začínajú byť zjavné niektoré nové spoločné dizajnové prvky. Je to iba náš dojem, alebo sa črtajú nové tradičné línie, ktoré sa pridajú ku klasike „obličiek“ masky chladiča alebo dvojitých predných svetlometov?
Napríklad pri pohľade na zadné svetlá sa všeobecne dá povedať, že evokujú nejakým spôsobom dojem písmena L a tento prvok by mohol byť časom ešte zvýraznený – viac alebo menej, v závislosti od konkrétneho modelu. Nechceme sa však dogmaticky držať konkrétnych prvkov. Modely BMW majú spoločnými štylistickými elementmi budiť dojem, že sú to príslušníci rodiny, nie klonovaní jedinci.
Aktuálnym dizajnovým tvarovaním zatiaľ prešli sedmička, päťka, prišla nová šestka, X3 a prispôsobená tvár X5. Ako vidíte dizajnový vývoj do momentu ukončenia kompletnej obnovy a doplnenia modelových radov?
Rád používam analógiu, že sme v divadle. Po prvom dejstve, reprezentovanom sedmičkou, sa publikum búrilo kontroverznými reakciami a uvidíme, čo bude ďalej. Práve teraz sa nachádzame pred záverom druhého dejstva, ktoré predstavujú päťka a šestka, hlavnými hrdinami záverečného tretieho dejstva by mali byť jednotka a trojka. Príde však aj pár prekvapení v podobe nových radov X, ktoré majú mať k svojej značke príslušnú, ale pritom autonómne paralelnú líniu – tak, ako ju naznačil nový X3. No a samozrejme, kedykoľvek sa nám vyskytne príležitosť na facelift, radi ju využijeme, aby sme pôvodné modely prispôsobili k ich moderným modelovým súrodencom – tak, ako sme to práve urobili napríklad s radom X5.
Pre BMW kedysi typický dizajn priebežnej stredovej konzoly natočenej k vodičovi pri uvedení pôvodného X5 zmizol, neobjavil sa ani v novej sedmičke a päťke. Do interiéru novej šestky sa ale vrátil...
Nikdy sme vopred neplánovali, že tento prvok vypustíme. Vždy sme si chceli byť istí tým, že nový dizajn auta splní svoju úlohu. A keď v rámci nej potrebuje istý prvok, tak ho tam dáme a ak ho nepotrebuje, tak ho tam nedáme. Napríklad do novej sedmičky a päťky sme priebežnú stredovú konzolu nedali preto, lebo filozofia systému iDrive je o redukcii ovládacích prvkov a tieto dva princípy by si navzájom odporovali. Keď sme kreovali šestku, chceli sme opäť vytvoriť intímnu harmóniu typickú pre auto s karosériou kupé s istým pretekárskym nádychom. K nej sa nám spomínaný prvok vyslovene hodil. Aj napriek tomu, že systém iDrive tu zostal a v porovnaní s novou päťkou ovládacie prvky nijako nepribudli. A takto selektívne k tomu budeme pristupovať aj v budúcnosti.
neregistrovaný "Izmael"
20. 1. 2004 14:23
Je Chris Bangle zneuznaný génius?
Myslím, že design BMW získal díky Banglovi na osobitosti a zajímavosti. Dost se mi líbil i jeho Fiat Coupé, kde už se dalo do jisté míry vypozorovat, jakým směrem se jeho tvorba bude ubírat. Jasně že zadní partie sedmičky by snesly trochu odlehčení, ale jako celek působí to auto vyváženě a majestátně, přesně tak, jak má. Pětka se mi ze začátku nelíbila vůbec, ale po nějaké době a opakovaném prohlížení jsem se do ní úplně zamiloval. Je to mistrovský kousek, fakt ukázka vyššího designu, co se jen tak rychle neokouká. Kam se na ní hrabou Audiny nebo MB, ti se nějakou designovou výlučností moc chlubit nemohou. Chris Bangle prostě tvoří tak, že jako celek působí jeho auta fantasticky a vyváženě, ale když se rozeberou jejich jednotlivé části, občas to pokulhává.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 14:37
Re: Je Chris Bangle zneuznaný génius?
no asi je na mě vidět, že jsem nestudoval umění, protože nechápu co jsi psal. Vyváženost na předek je vždy dynamický, zadek těžký (7xx) či levně vypadající (5xx) nebo to projistou vypadá levně ze všech stran (X3), některé modely v rámci vyváženosti nosí baťoh (6xx) Nicméně mi ani neoponujte, já jsme totiž úplný umělecký břídil a auta si pouze štatulkuju jestli se mi libí, nebo nelíbí. Což jak jsem zde poznal, je největší chybou zákazníků. Kdyby každý studoval umění a poznal by tak vyváženost a mistrovké počiny BMW na poli designu, jistě by se každý model stal bestsellerem, žel bohu planeta je plná amatérských břídilů a tak Bangle musí jít od válu.
neregistrovaný "Uli"
22. 1. 2004 20:59
Re: Je Chris Bangle zneuznaný génius?
Neni k tomuhle co dodat. Souhlas do posledniho slova.
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 00:09
Re: Je Chris Bangle zneuznaný génius?
Jenomže ne každému se zavděčí ten designérský odpad ve stylu VW, Audi apod.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "Molex"
3. 1. 2005 19:07
Re: Je Chris Bangle zneuznaný génius?
Bangle je největší Genius designu jaký kdy žil... Všechna jeho díla jsou skvostná... Z4, i neprodávající se X coupe prostě od 1 po 7 řadu všechno je nádhera... a asi to jen někdo je schopen ocenit...
neregistrovaný "Michal"
20. 1. 2004 14:35
BMW 5 je nejkrásnější německé auto
jo. je to tak. když vidím novou 5ku, tak mam chuť si jí koupit. to se o zbytku německé produkce říct nedá. uznávám, že design je věcí vkusu, ale Chris Bangle dal BMW duši. Ostatní německé značky neurazí ani nenadchnou.

ps: všimli jste si jak je nové 530d skvěle odhlučněné? jediný turbodiesel, který nepoznám po zvuku, když kolem mě jede krokem.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Dinar"
20. 1. 2004 14:55
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
ps: to by bylo úplně stejně, i kdyby kolem tebe jelo s kastlí od Tondy Nováka.
neregistrovaný "Mravenec"
21. 1. 2004 08:45
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
neregistrovaný "vedeni"
20. 1. 2004 17:49
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Kdyz vidim novou petku, tak mam chut ji hodit do predniho skla kladivo. Hnus hnus hnus, vevnitr este vetsi nez venku, zadni kola vypadaj mensi nez predni, nesmyslny oranzovy zarovicky v prednich svetlech.... Blee. To je super, ze de do *.
neregistrovaný "edi"
21. 1. 2004 10:58
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Ty snesmyslný žárovičky jsou poziční světla, která jsou třeba v USA povinná, protože zlepšují viditelnost vozidla při bočním pohledu ty tupče!Bléé
neregistrovaný "Radek"
21. 1. 2004 12:34
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Kazdemu se libi neco jineho ale opravdu nechapu komu se muze libit nova 5ka. Me staci, podivat se na predni svetla a uz se mi zda ze tam cosi nehraje. Muze mi nekdo vysvetlit co je to vlastne za tvar? Me osobne to pripada jakoby v rychlosti rozmaznul o predni masku nejakou obri mouchu
neregistrovaný "Šumík"
20. 1. 2004 20:01
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Škoda, Bangle dělal hezký auta. Líbí se mi předchozí BMW i ty Banglovy....hlavně 7 a Z4, kam se hrabe MB S a Audi TT......
neregistrovaný "Houbes"
20. 1. 2004 21:01
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Tak petka je podle tebe nejhezci nemecky auto? Mozna tak korejsky ale rozhodne ne nemecky. Super, parada, vule bozi ze uz je pryc. Konecne snad budou bavoraci takovy jaky byvali, a ne jen nedotazena designerska studie. Bangle mi uplne znechutil cely BMW. Klobouk dolu co dokazali v motorech a technice ale kdo si koupi auto ktery vypada jak korejec? Mozna tak Michal. Ale jedno auto uspech nedela. Kdybych mel tu petku, tak bych tam hned musel dat na zadni lampy nejaky mracitka, protoze to uz je proste tragedie.
neregistrovaný "Permon"
20. 1. 2004 21:39
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
No jasne ... mracitka, pak jeste samolepku Dite v aute a bylo by to dokonaleee. Ani se nedivim, ze tady vetsina odepisuje design BMW, kdyz jsou to tu samyyy tuneri z Horni Dolni.... mracitka, no to snad ne!
Sedmicka mi moc nesedi, spis tedy jen jeji predek (moc vysoko posazene ledvinky), ale vsechny ostatni Banglovy BMW jsou podarene auta! Muj subjektivni nazor...
neregistrovaný "Ondra"
21. 1. 2004 12:05
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
No nevím ještě mám výhrady k X3 to vypadá hrozně moc lacině a vůbec ne jako BMW. Ale proti pětce nemám větších výhrad. Škoda, že zmizely ve všech BMW středovy přístroje orientovany k řidiči...
neregistrovaný "Mpower"
6. 3. 2004 10:28
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Pro ty co jen tak mlátí hubou bych měl jednu připomínku. BMW muselo změnit design, protože některé "korejské" firmy jejich auta kopírovali a dokonce začínali design BMW s úspěchem předpovídat. Chris Bangle tak musel dokázat nemožné- vytvořit zcela novou tvář automobilky BMW a to se mu beze zbytku povedlo. Mě připadají jeho auta nadčasová. Když se na ně díváte z různých úhlů, vypadají pokaždé jinak. Ve zpětném zrcátku vidíte přibližující se elegantní vůz, když vás předjíždí, všimnete si sportovní linie a když se vzdaluje, zůstane vám v paměti jen mohutná záď sedanu. Na závěr bych dodal, že bavoráci se už nevrátí ke starýmu designu protože by pak vypadali jako korejský kopie.
neregistrovaný "Kolotoc?"
20. 1. 2004 21:05
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Michale ty jsi nejakej fanda z vesnice co jezdi se stodvacou a jednou videl novou petku a delas ze tomu rozumis. Jestli je petka nejhezci nemecky auto tak ses asi papez. videl jsi nekde MB SL?
neregistrovaný "vita"
20. 1. 2004 21:45
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
nová 5ka je mooc hezký auto. Škoda,že jsem nevysomroval zkušební jízdu než jsem pořídil novou 3ku.:-(( Ale v tý jsem taky nejel dříve, než to za 3měs přivezli z rajchu:-)
neregistrovaný "Michal"
22. 1. 2004 15:27
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
jestli je Praha vesnice, tak jsem z vesnice
neříkám že tomu rozumím. už v prvním příspěvku jsem upozornil, že mluvím jen o subjektivním dojmu.
SL a CL jsou nejhezčí MB ale Bangle to není
neregistrovaný "rider"
29. 1. 2004 20:10
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Je dobře , že Bangle odchází,poněvadž si myslím,že zneuctil BMW.7xx v sobě má nějaký charakter,ale oproti MB vypadá poněkud levně.Na fotkách vypadá zepředu nedinamicky,nicméně v reálu to není tak špatné.Interiér-Bangle zřejmě nikdy neseděl v BMW.Je to naprosto nebavorácký interiér.Kdyby tam byl interiér ze 6xx,bylo by to lepší.5xx pokazil zepředu i zezadu,i když předek by chtěl jen drobnou kosmetiku.Z4-fajn.3xx-na počítačových snímcích vypadá skěle(nejspíš mu sekli přes pařáty).Inu,je to jen tupý Američan.
neregistrovaný "us"
20. 1. 2004 21:21
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Mam stejny nazor jako ty! Doufam ze te to nijak neva, ze tady to tebe nekteri takhle huste sijou, je to vazne hnusny ale i do Bangla. Pritom si napsal jenom svuj nazor. Hmmm...sila!!!
neregistrovaný "Michal"
22. 1. 2004 15:34
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
ale neva. mě to docela baví.
ostatně uznávám, že nová BMW nejsou moc fotogenická. Musí se vidět ve skutečnosti. to je zážitek......
To spíš moji oponenti jsou z vesnice a znají nová BMW jen z fotek.
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 00:13
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Samozřejmě s Tebou minimálně na 200% souhlasím co se týče BMW a i nadále u mě zůstane na špici, ale co se mi od Němců taky hodně líbí jsou Mercedesy- hlavně v poslední době SL,E, nové SLK. Mě ten jejich nový design hodně oslovil- svěží, krásný, hodnotný, fakt good.
neregistrovaný "anonym"
27. 1. 2004 13:34
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Bagle BMW dusi nedal ale vzal!!!posledni opravdu krasne auto od BMW je 3 !Na tu ho radsi sahnout nenechali az prijde nova 3 kterou ma taky na sportovni duch bavoru umre!
neregistrovaný "Pavel Pet."
29. 1. 2004 22:17
Re: BMW 5 je nejkrásnější německé auto
Ha! Bangle ma dle meho nazoru svy pro i proti, ale to PROTI celkem prevazuje. Jel sem v 745iL E65 a to byla k***a jizda! design se mi zda hodne mohutnej, ale moh by bejt daleko lepsi... Z4 taky de, ale petka e60 je HHUUMMUUSS!!! předek je ve stribrny jakztakz, ale to plastovy na bocich bych snad urval. Prej orli oci! Kdyz se divam na zadek, tak mi furt neco rika: Hele, bmw wrx sti. Ale zase musim uznat, ze obrázky novy trojky vypadaj dost dobre, tak snad.
neregistrovaný "geroc"
20. 1. 2004 14:58
Bangle dostal kopačky.
Doufejme že BMW budou znova BMW a ne to co tenhle rádoby designér tvořil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HB"
20. 1. 2004 15:09
no zaplať pánbů
a zlý pryč
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HUFUH"
20. 1. 2004 15:15
je to o image ...
... podle mě je to o tom, že značky jako BMW by měli udržovat jistou konstantní image a ne měnit radikálně vzhled s každou inovací jako to maj asijská či francouzská auta, která by se bez nového vzhledu neprodávala, protože předchozí model měl tolik chyb, že lidi už by se báli stejné auto kupovat ;)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Carlsson"
20. 1. 2004 15:27
Re: To je škoda ::)))
tak krásný design,už končí? dál to vezme nějakej větnamec, aby pokračoval v ....... :::::::::::::::::::))))))))
neregistrovaný "mates"
20. 1. 2004 15:26
Hurrrraaaaaaaaaaaaaaaa
Jen doufam, ze se ten pan bude venovat jine praci nez v automobilovem prumyslu!!! Neni snad zadna znacka, ktere bych pral takoveho designera (dokonce ani VW)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "don"
1. 3. 2004 09:59
Re: Hurrrraaaaaaaaaaaaaaaa
BMW tvoří nejhezčí a nejlepší auta na světě. Vemte si audi pořat všechno stejný stejny předek stejný volant, to je vážně nuda. Za novou sedmou nebo pětkou se každy musí ohlédnout. Kdyby byly ty auta tak ŠPATNÝ proč by se jim zvedal prodej.
neregistrovaný "Mpower"
6. 3. 2004 10:38
Re: Hurrrraaaaaaaaaaaaaaaa
Má to ale taky svoje výhody. Koupíš si starší AUDI, uděláš minimální změny, a vypadá to jako aktuální modelová řada
neregistrovaný "Vlado"
20. 1. 2004 17:02
chvalabohu
dosral co mohol....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 1. 2004 18:07
respekt
sefdesignera u BMW asi nemuze delat nejaky pako nebo kdejakej mazal, takze nebudu na Ch.B. plivat; a jenom se pripojim k tem, kdo tu vyjadrili sve poteseni nad jeho odchodem, protoze se mi jeho vytvory spise nelibi nez libi ... ale jinak, jak rikaji Amici: "respect"
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HUFUH"
21. 1. 2004 13:22
Re: respekt
a to zase jo ... urcite ma zajimave napady, ale pro BMW se to podle menodi ... ostatne o tom svedci i nastala situace ;)
neregistrovaný "Pesky"
20. 1. 2004 20:16
bez titulku
No už bylo na čase. Dokázal BMW obohatita ,ale také dost dobrého zničit!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex2"
20. 1. 2004 20:41
Hurááááááááá pojďme všichni slavit, Bangle jde do *.!!!!!!!!
Rozhodne jsem to cekal. Bmw muselo tohle udelat! Pokud jsi chce udrzet zakazniky, kteri utikaji ke konkurenci. (muj otec a mati k MB) !!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "us"
20. 1. 2004 20:55
Mej se fajn Chrisi!
Hmmm...Zveda se mi zaludek z prispevatelu, co pisou o Bangleovi ...Nu co, jsem zase opet v tech malickych Cechach s malymi velkohubymi ceskymi lidmi. Co nadelam, ze?
Udelal takovy PRACE! A jeho posledni modely vypadaly konecne super! Ted je okamzik, kdy to BMW "projelo", protoze poprelo jeho praci a da ho od valu...Kdo v poslednich x letech vice zahybal automobilovym designem nez on? Konecne nekdo zacal kreslit a vyrabet neco, co nevypadalo jako obycejna protazena krychle. Vsichni volali, ze se na tu nudu automobiloveho designu nechteji divat, at nekdo udela neco co bude vypadat jinak a lepe. BMW to opravdu zkouselo. Jenze ani Bangle netvoril to prave. Az ted ke konci to rozjel v tom pravem stylu...A zrovna ho daj mimo!
Akce vyvolava reakci, vyvolana nerovnaha smeruje k rovnovaze, BMW se beztak posunulo o notny kus dopredu a pujde to i bez Bangleho. A BMW pro me znamena i bude dal znamenat synonymum pro styl, jedinecnost, vyraznou osobitost, um a silu. Hodne stesti! Ale i ostatnim
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "LOPOLO"
20. 1. 2004 21:17
Re: Mej se fajn Chrisi!
nesmysl .. krome Z4 to stoji za * a o vyvazenosti se neda mluvit. Je to zbytecne komplikovana konstrukce bez ohledu na pocit a to ze to u Z4 nahodou vyslo nic moc neznamena. To ze nekdo vyrazne hybe designem jeste neznamena ze je to dobre. Filozoficky komentare o akci a reakci radeji komentovat nebudu i kdyz se zbytkem vety vicemene souhlasim.
neregistrovaný "HUFUH"
21. 1. 2004 13:27
Re: Mej se fajn Chrisi!
Z4 a pěkný auto??? ... podle mě je v současnosti nejhezčí řada 3 ... nelíbí se mi ta hranatost, kterou má i Z4 ... co sem měl možnost vidět na vlastní oči tak ani interiér neni moc útulnej ...
neregistrovaný "LOPOLO"
22. 1. 2004 04:02
Re: Mej se fajn Chrisi!
trojky jsou vdycky nejhezci .. ( nejlepsi :-) )
neregistrovaný "DeeDee"
21. 1. 2004 10:01
Re: Mej se fajn Chrisi!
Mně se pro změnu zvedá žaludek z Tebe! Když se ti v těch maličkejch Čechách nelíbí,tak táhni! Typuju nejlépe do U.S.A.
neregistrovaný "us"
21. 1. 2004 14:06
Re: Mej se fajn Chrisi!
Ja ti take preji vse nejlepsi. A za vodou je to uplne SUPER!
neregistrovaný "Boris"
20. 1. 2004 21:14
Konecne!!!
No dnes mam super den, dozvedam sa same dobre spravy, a teraz toto - dlho Nemcom trvalo ze takto to dalej ist nemohlo, ale lepsie dlho ako nikdy, som ale zvedavy ako bude vyzerat nova 3 (resp. 4 kupe)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Permon"
20. 1. 2004 21:49
Re: Konecne!!!
Tak jak ji navrhl Bangle ! Jeste v dalsich minimálně 3 letech budou vsechny nove uvedene BMW z jeho ruky, to si uvedomte ! Jestli ma jit BMW 1, 2, 3 4 do prodeje tento a pristi rok, tak jejich design uz je minimalne rok hotovy! Lidi, trosku myslete!
neregistrovaný "ace3"
20. 1. 2004 22:14
Re: Konecne!!!
Tak sem slysel, ze CHRIS od listopadu nastupuje k AUDI! ne, to byl vtip!!! PS: to ste si oddechli co?
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 00:25
Re: Konecne!!!
No to bys tady po mnohých chtěl až příliš moc!
neregistrovaný "Martin"
21. 1. 2004 00:39
Konecne
Huraaaaaaa, jestli je to pravda, jdu se ozrat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dada"
21. 1. 2004 08:00
no hned budu mit dnes lepsi den
Byl to kazdopadne *a nazor ze to byl nastrcenej saboter mi neprijde az tak od veci. Z hlediska vnejsiho designu musi ted BMW opavdu zacit na bilym papire, snad jen tendence ke zjednoduseni interieru by se dala s vyhradami pouzit. Jeste ze nedelal design motoru to by tam mohli rovnou davat skvele W8 od vW . cauky dada
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dada"
21. 1. 2004 08:02
Re: no hned budu mit dnes lepsi den
he ta hvezdicka byla zm.d misto tecky dopln r he!
neregistrovaný "Gee Bee"
21. 1. 2004 08:14
Nezvyk
Problém je, že když lidi (a zvlášť ti, co se považujou za odborníky) vidí něco fakt novýho, začnou z toho být celí nesví a aby vypadali jako odborníci, prohlásí o tom, že je to hnusný a že je to slepá ulička. Podle mě u BMW udělali chybu, že ho vyhodili. Jestli se začnou vracet ke svýmu tradičnímu designu, zahodí tím spoustu práce. A jejich auta zase začnou výt nemastná neslaná. Od Bangla se mi moc nelíbí sedmička, ale to je podle mě stejnej problém jako MB S kolem roku 95 - je to moc vizuálně velký. Ale 5ka už je dobrá a 6ka a Z4ka se mi vyloženě líbí. No, uvidíme, jak to povedou dál. Co jsem viděl obrázky nové 3ky vypadalo to, že už hodně od Banglovy radikálnosti upustili - a tp je škoda. Podle mě by to trojka od něj prolomila.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Mravenec"
21. 1. 2004 08:54
Re: Nezvyk
Mě se moc nelíbí pětka a Z4. Naopak sedma je v pohodě a šestka už vyloženě krásná.
neregistrovaný "DeeDee"
21. 1. 2004 09:31
Re: Nezvyk
Z3 to byla z hlediska designu dravá kára! Z4 je provar, jak má bejt! :/ Nová pětka se mi kupodivu docela dost líbí, ikdyž rukopis "Bangle" nesnáším. Sedmičku považuju za největší průser, jakýho se kdy dopustili -můj pocit je,že u kategorie "luxusní limuzíny" by se měla dodržovat určitá designová důstojnost viz S-klasse!!! O X3 nebo šestce už radši ani nemluvím... :-/
neregistrovaný "HHans"
21. 1. 2004 09:41
Re: Nezvyk
Kde si videl fotky novy 3-ky???
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 1. 2004 11:09
Re: Nezvyk
Na to, co rikaj "odbornici" nebo odbornici IMHO BMW $ere - pro ne jsou rozhodujici prodeje a mineni zakazniku. Proto i hlasky o tom, jakou BMW udelalo strasnou chybu zneji usmevne od cloveka, ktery nemuze znat pozadi (prodeje, vyvoj image atd.) ... Bangle urcite neletel proto, ze se (treba!) "nejvyssimu" nelibila nova 7 - mineni jednotlivce neznamena nic, stejne jako nic neznamena nase tlachani tady v diskusi, nase (obcas radobyzasvecene nebo radobyznalecke) nazory ... Jeste jednou - pro BMW (a kazdou automobilku) jsou samozrejme rozhodujici prodeje a vyvoj image.

Ad "zahodi tim spoustu prace" - to prece nemuze byt argument pro pokracovani v nastoupene ceste, pokud se ukazalo, ze je to spatna cesta (coz se nejspis ukazalo, kdyz Bangle leti) ...
neregistrovaný "Gee Bee"
21. 1. 2004 12:09
Re: Nezvyk
Tim, ze zahodi spoustu prace jsem myslel, ze uz si lidi na ten styl designu zvykli. Kdyby v tom stylu vypustili novou trojku, konecne by se zurocily ty snizeny prodeje z doby, kdy si na to lidi teprve zvykali. Kazdej by chtel mit tu extavagantni a peknou trojku, co se podoba petce, sestce a zetctyrce. Ted se zase budou vracet ke konzervativnejsimu designu, kterej uz dnes nabizi kdokoliv. Podle me je dobra i ta sedmicka, jenom ma problem, ze je to hrozne obrovska skatule (jako MB-S minule generace - taky se to neprodavalo a museli od toho upustit). Podle me se podelali predcasne, meli to jeste zkusit s tou trojkou.
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 1. 2004 17:00
Re: Nezvyk
Oni si asi soudi, ze si na to nezvyklo tolik lidi, kolik bylo zvyklych na stary design. A troufam si tvrdit, ze to maji podlozene necim, co ma vetsi vypovidaci hodnotu nez "nazor nekolika znamych". Jak BMW vypadalo driv, neexistovala o jeho krase polemika (moje zkusenosti); soucasny kabat je (prinejmensim) sporny ... Ale myslim, ze te nepresvedcim. :o)

Snad by te mohlo presvedcit, uvedomis-li si, ze pred takovym zavaznym krokem (jakym zmena docela cerstveho sefdesignera urcite je), urcite probehne spousta debat, analyz, scitani tabulek apod.
neregistrovaný "Radek"
21. 1. 2004 12:46
Re: Nezvyk
Myslim, ze objemy prodeje se odvijeji prave od toho co tomu rikaj "odbornici" a myslim, ze z tyhle diskuse(je jedno kolik lidi co sem neco napsalo by si mohlo dovolit koupit BMW) jasne vypliva, ze se ten design vetsine lidi nelibi. Me by spis zajimalo co je ten ChB za typka, ze tomu dokazal tak dlouho celit verim, ze kdyby se zapojil do tyhle diskuze tak by tak 80% ukecal, ze je to vlatne hrozne skvelej design a ze je jen nepochopenej.
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 1. 2004 16:49
Re: Nezvyk
Jsem si jist, ze prodeje se neodvijeji od toho, co rikaji odbornici, ale spise od toho, co si o autu mysli zakaznici.

Chtel jsem tim rict, ze je lhostejno, jestli si nekdo tady v diskusi mysli, ze "pochopil design Chrise Banglea", kdyz (jak to tak vypada) prodeje BMW ukazuji, ze zakaznici to vidi jinak (a jdou ke konkurenci).
Jenom za to, ze si par lidi mysli, ze jsou BMW osobite (coz jsou svym zpusobem Lady take), si toho zamestnanci BMW moc nekoupi.

K vetam typu "kdyby vydrzeli, trojka by to uz prolomila" se asi ani nema smysl vyjadrovat. (Aby nedoslo k mylce - nechci nikoho urazet.)
neregistrovaný "LOPOLO"
22. 1. 2004 04:10
Re: Nezvyk
To je naprosto klicovy a hodne zakazniku vcetne me rika .. boze, uz dost.
Ja nechci jezdit v sice velmi dobrym ale pro me ( a nejen pro me ) nehezkym aute.
neregistrovaný "Gee Bee"
22. 1. 2004 15:09
Re: Nezvyk
Ale nez Bangle prisel, rekl bych, ze fakt uz design BMW nemel co rict. Myslim, ze soucasnou trojku jeste ChB nedelal, nebo jo? Ta minula trojka se mi hodne libila a tesil jsem se na tu, co se dela ted. A kdyz vysla a uvidel jsem ji, rikal jsem si: No,..., asi byla ta stara moc dobra (designove), tak je tezke ji nahradit. Fakt jsem nevedel, co si o ni myslet. No ale kdyz jsem ted uvidel Z4 a srovnal ji se Z3 konstatoval jsem, ze je to proste bomba. Spousta lidi o ni rika, ze ma nekonvencni design, ale kdyby vsechno melo mit konvencni design, porad jeste dnes auta vypadaji jako kocary bez koni. Podle me, kdyby se nova trojka podarila jako Z4 nebo sestka, byla by to bomba. A s temi nazory odborniku: Mam dojem, ze spousta lidi se necha ovlivnit tim, kdo hodne krici. Kdyz spousta tzv. "odborniku" na design bude dost dlouho kricet, ze neco neni pekne, lidi to vezmou jako fakt. Lidi nechteji vypadat jako blbci (jako vypadam ja, kdyz tu hajim Bangluv design :) a jit proti vseobecnemu nazoru a nazorum odborniku.
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 1. 2004 16:39
Re: Nezvyk
Nesouhlasim s tim, jak zduvodnujes to, ze se Bangleho vytvory neujaly; to, cos' napsal, zavani takovym tim "jsem se svym nazorem v mensine, protoze ta vetsina jsou zmanipulovane ovce". Mne se nove BMW's spise nelibi, ale libi se mi Vel Satis (vidam ho v cerne se stribrnymi listami), na Megane se mi libi ta nejvice kritizovana cast, libil se mi Avantime ... Ne vzdycky vede "nitka" vkusu jednotlivce "hlavnim korytem", takze ne se tvoje znamka/hodnoceni bude blizit vyslednemu prumeru (sorry, nevim jak jinak to napsat :o).

Proc Bangle neuspel, uz asi nema smysl rozebirat - napadaji me hned 4 ruzne priciny, ale stejne se pravdy nedobereme (bez tabulek a interview s Banglem; ktereho bych se BTW zeptal, jestli vubec se zadanim, ktere od BMW dostal, vnitrne souhlasil - jestli nemel pocit, ze delaji chybu, kdyz chteji vyraznou zmenu (pokud ji chteli))

mej se gut
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 1. 2004 16:42
Re: oprava
[..., takze ne vzdycky se tvoje znamka/hodnoceni bude blizit ...]
neregistrovaný "Gee Bee"
22. 1. 2004 22:30
Re: oprava
Jasne, ze nerikam, ze se Banglovy vytvory proste kazdemu musi libit. Ale dve veci si dovolim rict: 1) Znam docela dost lidi, kterym se jeho BMW libi. a 2) Myslim, ze zrovna ted nastala ta doba, kdy uz si na to lidi zvykli a kdyby s timto designem prisla nova trojka, sla by na dracku. Fakt si nedokazu predstavit, jak bude vypadat, kdyz se zacnou vracet zpatky. Asi podobne jako soucasna trojka - nemastna, neslana. Ale lidi to kupovat budou, urcite, ma to prece technologii BMW.
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 00:47
Re: oprava
Mně se teda současná trojka moc líbila už od prvopočátku a moc se mi líbí dodnes, protože před jejím uvedením jsem se bál, že to bude jenom zmenšená tehdejší pětka a že se tím pádem všechny 3 hlavní řady budou příliš podobat. Nakonec mě ale nezklamala, ovšem je fakt, že i když to byla velmi povedená auta, tak s novou generací by měla přijít nějaká změna. Ta v podobě nové sedmy byla pro mnoho lidí možná příliš zásadní, já osobně jsem ji ale přivítal a moc se mi líbí, stejně jako všechny ostatní nové modely. Jsou to podle mě skvosty a to, že jsou tak originální a odvážné je jenom šlechtí, protože konzervativních plechovek je na trhu víc než dost. Jak už tady ale někdo rozumný psal, my to zcela určitě neovlivníme a vše záleží na prodejích a názorech zákazníků. A i když si BMW asi nikdy nebudu moct dovolit, moc jim fandím a jsem rád, když se v běžném provozu plném beztvarých Fábií, ochcávek, VW a dalších sraček můžu alespoň někdy pokochat skutečným uměleckým dílem, a proto doufám, že se z BMW nestane konzervativní výrobce jako třeba Audi atd.!!!!
neregistrovaný "Patras"
21. 1. 2004 10:16
slava bohu !!!
Konecne se to snad obrati k lepsimu. Uz me ten americkej design pekne sral ..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Quattro"
21. 1. 2004 21:18
KONEČNĚ!!
Joooooooooooooooooooooooooooooooooooo…
Už mě tam dlouho sral. Snad nenastoupí ještě větší hovado. DOUFEJME
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cueoqx"
21. 1. 2004 23:14
bez titulku
No ještě že tak :-). To co předváděl se mi opravdu nelíbilo a nejlíp to zhodnotil J. Mays když viděl tu studii roadsteru která se považuje za předobraz 1xx (už si nevzpomínám na název):

Zamyšleně si auto prohlédl, obešel ho a zděšeně zařval: "Panebože, on to udělal i na druhej straně" :-)))

Prostě takovejhle design nepatří ke značce jako je BMW. Obzvlášť lampy nové 5xx jsou doslova katastrofa, hlavně při pohledu zboku. No a ta palubní deska s celým jejich konceptem I-Drive... Ach jo. Teda vlastně HURÁ, snad se to už nebude opakovat :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mario"
22. 1. 2004 09:09
Konečně dobrá zpráva !!!
Po zvýšení spotřební daně u benzínu a DPH v naších oblíbených hospůdkách, konečně dobrá zpráva. Ať táhne za oceán odkud přišel a ty svoje příšernosti navrhuje tam.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Uli"
22. 1. 2004 20:55
No konecne
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hattori_hanzo"
22. 1. 2004 21:27
* da Bawson
Ono je jedno jestli tam Bangle bude nebo nebude,stejně to prostě pro mě budou ty nejhnusnější auta na světě bez špetky
emocí!Jsou to plánovaně pozvraceníhodná auta!* BMW,AUDI RULEZ!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "BMW POSITIVE"
23. 1. 2004 14:55
Re: * da Bawson
Běž si koupit svýho vysněnýho Volkswágna se čtyřma kruhama ve znaku a nemel tady svoje vidlácký a amatérský názory. Jak je vidět tak o autech víš kulový, když prohlašuješ že BMW nemá duši, zatímco VOLKSAUDI ano.
neregistrovaný "hattori_hanzo"
25. 1. 2004 14:01
Re: * da Bawson
O tom že o autech nic nevím bych se s tebou nerad hádal,ale to je jedno...
Víš když už na internetu kolovala petice za odvolání Bangla,tak už to asi nebude jen pár lidí kterejm se nový BMW nelíbí,mě se taky nový modely nelíbí,a k tomu se mi nelíbí i starý modely se svým hnusným "fašisticky" hranatým designem!Jediný hezký BMW jsou BMW po crashtestu,to potom jejich ksicht má v alespoň trochu inteligentní výraz!
neregistrovaný "GEORGE"
22. 1. 2004 22:30
BMW - design
Pokud to vemu obecně, již delší dobu sleduji názory pozitivní i negativní na práci Chrise Bangla a jeho práci u BMW. Zatím řekl bych, že většinou převažují názory, že přiklánějící se k tipickému disignu BMW. Jel jsem předchozí řadou 530d a byl jsem z toho doslava uněšený. Je pravda, že mám rád kulatější auta a na nový design jsem si musel zvykat. Každopádně mají něco do sebe a je to něco jiného. Problém je, že většina zákazníků nepatří mezi teenagery a tzn. drastické změny se nemusejí vyplatit. Já osobně vnější design až na některé detaily skousnu ( např. přední světla 7xx a 5xx). Myslím, že u nových modelů záleží hodně i na barvě a bačkorkách. Vyloženě se mi, ale nelíbí palubní deska. Stření panel natočený k řidiči byl jesinečný. Současné palubky jsou moc opticky hrubé a krabicoidní.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bazimill"
23. 1. 2004 11:20
bez titulku
to je dost ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BM"
25. 1. 2004 22:59
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "E30"
25. 1. 2004 23:05
Dneska jsem viděl fotky budoucí M6 - Chrisi ... díky. Začíná
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Brown"
26. 1. 2004 19:40
Urrrrááááááááááááá
Finally.......šefové BMW byli ožralí, když ho zaměstnali, a já pujdu chlastat dnes.......na jeho konec.
Jo......a celkem me baví ty "kvalifikované" kecy o nové 5 a 7. Co to jsou za hovadiny? To uz nikdo nepamatuje doby, kdy BMW dělalo tak nádherné kusy, jako 635CSi ?????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dave"
29. 1. 2004 08:34
Gratulace nám všem
Dobrá zpráva pro všechny příznivce BMW i aut vůbec. Se zájmem sleduju v této diskuzi rivalitu až nenávist BMW vs Audi. Nevím proč, BMW jsou výborné vozy ale Bangle naštval řadu jejich příznivců (včetně mě) a přešli ke konkurenci. BMW se začalo chovat trochu jako moc zmlsaná firma, mají výborné motory a podvozky, kvalita zpracování byla také na výborné úrovni a design by sportovně elegantní. Poslední s Banglem už není pravda a mimo úlet jakým je 7ka by se možná dalo po čase na jeho 5ku a 6ku zvyknout, ale je tady stále ten odstrašující interiér kterého si majitel vozu užije nejvíc a pak taky proč by si měl člověk na autě za 2 a více mega na něco násilně zvykat? Stran kvality těžko říct, Mercedes v řadě aut je na tom s kvalitou překvapivě špatně (MLko), nová 7ka měla po uvedení tolik problémů s elektrikou že to byla docela ostuda. Nová A8 byť je to obdobně přelektronizované auto nikoli... BMW zpychlo a angažovalo designéra, který si myslel ža jeho vkus je nejlepší a ostatní si musí zvyknout, ale to se splet. Každý extravagantní výrobek může trh oživit, ale nestane se nikdy kasovním trhákem. U dobrého výrobku a designu není nikdy důvod k revoluci, mimo jiné i proto, že popírá minulý vývoj (u BMW úspěšný). A nakonec jeho interiéry jsou mimo estetická měřítka většiny lidí. I minimalistický a extravagantní design se dá dělat mnohem lépe a s větším důrazem na ergonomii. Takže hurá, hurá, hurá pryč s Banglem!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
29. 1. 2004 17:21
bez titulku
konecne odisiel. tie posledne bmw, to su ako korejci sikmooki ta 5, i 7-ka, to je uplny *. mercedes je momentalne jasna 1.
Rozbalit vlákno
0