vypadá skvěle, jen doufám, že audina neudělá tak i a4, bo by zas vypadaly stejně a to mě vždy štalo. ta přední maska je brutal. jsem zvědavý na S6 a RS6 v tomto provedení a taky na počet zvířat pod kapotou.
Nemůžu se při pohledu na jakýkoliv AUDI ubránit pocitu, že se koukám na levný auto, i když pohled do ceníku již tak jednoznačný není. Z tohohle auta mám zcela stejný pocit. jediný co se musí uznat, co má AUDI skutečně velmi povedené jsou hliniková kola, to je vážně povedený. Jinak tradičně AUDIsti budou tradičně uchcávat jak užasný to je auto, protože má místo kulatého čudlíku na rádiu čudlík hranatý což považme je revolucí v automobilovém průmyslu. No nechci to nějak zlehčovat, interiér ještě nikdo z nás neviděl, ale výměna zadních světel a protažení chladiče až na asfalt nepovažuji za zajímavou změnu. Uvidíme na finálním modelu. Zatím to přijde jako facelift.
Neber to jako: nejlepsi obrana se rovna utok, ale me zase udivuje jak je nejluxusnejsi rada kadilaku, kt. ma za konkurenci treba MB- S, designove bez napadu a jak ty ses zminil o audi i levne vyhlizejici.. Jinak mam kadilaky rad, ale tohle mi opravdu pride jako osklive kacatko, nebo spis KACHNA :-) Kazdopadne rict o audi ze vypada levne podle me neni namiste.. Ja z audi taky zrovna neuchcavam, ale to co posledni dobou ukazuje se mi zacina celkem libit.. Ja vim ze ty mi tady ted muzes zpustit prednasku o tom, jakej je kadilak vynalce vsech moznejch i nemoznejch automobilovejch vylepsovaku a bezpecnostnich ci uspornych prvku, o tom jak je kvalitne napred atd.. To ja nepopiram, to skutecne bude a je pravda, ale abych pravdu rek, tak napr. A8 mi pride na pohled 5x drazsi nez vyse zminovany deville.. A tohle se podle me audi dost povedlo a troufam si rict, ze to bude plnohodnotny a slusny souper pro BMW 5xx...
Hmm řekl bych že zrovna Cadillac je ten kdo jenom překypuje a hyří nápady. DeVille je nejstarší z nabídky a čeká se na jeho obměnu. CTS, XLR, EXT, STS to jsou nápady a ne strnulé hokusy pokusy, které jsou spíše přeskládáním stávajících věcí, než že by to bylo něco zajímavého. Prostě Lego. A8 zachraňuje jen to že je o půl mega levnější než konkurence a to je asi tak všechno, jinak nanabízí vůbec nic zajímavého, ke všemu si jí stejně hodně lidí plete s A4... No a zbytek výrobní řady je dost ugly a dál to asi nemá cenu komentovat.
Myslim, ze tech "spousta" lidi jsi akorat ty... Nechapu... A8 nenabizi nic zajimaveho???? Mohl bych zacit jmenovat, ale myslim, ze tobe je to stejne jedno.
Na toto tema bylo receno v diskuzich na www.autorevue.cz dost a dosti. Audi je pokrokova znacka, ktera prinasi mnoho modernich prvku (treba ne uplne novych). Pan Ace2 to samozrejme nikdy neuzna, ale o to vubec nejde. Jde o to, co si mysli zakaznici.
jo ta jo. Naposledy výměna hranatého čudlíku na rádio za čudlík kulatý. Pan Ace2 samozřejmě face-lifrovaný VW uznat jako náskok díky technice nikdy nemůže, protože když někdo věčně dohání trh tak je to pak složitý. Leda by se řeklo že je to náskok díky technice v koncernu VW, to by byla pravda AUDI nabízí 4x elektrická okna, digitální klimatizaci, a navíc si nějak nemůžu vzpomenou, ale i to stačí bohatě na prvenci v koncernu. AUDI je zkrátka #1. Tak sorry máš prostě u mě omluvu a sladkou odměnu.
Quattro, MMI, nové TDI, ASF, adaptivní světla, LED diody vepředu, nastavení podle otisků, řízení spotřeby energie, adaptivní odpružení atd. atd. Mně to přijde docela zajímavé. Tím samozřejmě neříkám, že něco podobného jiní nemají. Nebo třeba celý výrobní proces A8. 80 % je děláno automaticky (předtím to bylo 20 %), laserové svařování, takových testů kvality, že člověk až nevěří. Třeba kastle nesmí mít po svaření odchylku větší 2 mm!
hmm až na to, že to všechno nabízí veškerá konkurence a to je ještě o poznání v lepším provedení. Já sice chápu když AUDI do letáku napíše adaptivní světla tak z toho všichni VW uchvávaj a pro jistotu obětujou večer býka, nicméně detailní pohled pak ukáže že BMW i MB mají ty adaptivní světloměty natáčecí, kdežto AUDI v rámci své levnosti rozsvěcuje pouze pasivní žárovku, směřující mírně do strany. To hloupé vzduchové odpružení z AUDI asi nebudeme srovnávat s AIRMATICem DC, který mimo Maybacha dostalo i Ečko a Esko..., ty LEDky ve předu... to je jednom obrysovka, nikoliv hi-tech technologie, MMI je odlišnost od jiných palubních systému a ne náskok, řízení spotřeby energie má snad kde kdo v MB je to dotažený k dokonalosti a pochybuju že v AUDI je lepší, to velmi obtížně. Takže bylo by fakt dobrý napsat něco v čem je skutečně náskok, a ne to co pozměněné formě začalo AUDI používat o 2 roky později. Ke všemu jak se exemplárně ukazuje marketingové žvásty VW fungují vítečně, žerete vše s navijákem i když pravda je někde tam venku...
žel bohu k tvé smůle mám na stole ceník příplatkové výbavy pro E a S. Ceny nejsou drahé, ale až neobvykle levné, žel bohu příplatkové výbavy je jak pro E tak i pro S na 4 oboustraně potištěné A4, takže když si toho člověk zaškrtá povícero tak to naleze nahoru. Jinak česky se tomu říká "možnost výběru z bohaté nabídky"
Ja jsem taky psal, ze to konkurence nabizi. Bavili jsme se o tom, jestli ma neco zajimaveho. Ty to vazne asi nikdy nepochopis.... Jak vis, ze vsechno maji v lepsim provedeni? Tys to srovnaval. Myslim, ze to muzeme porovnat tak akorat v testech casopisu.
Napis mi lepsi provedeni ASF, quattra nebo MMI, jo?
V cem je horsi odpruzeni? (Nekolik rezimu vysky a komfortu, automaticka nebo manualni regulace.) Co ma MB navic??
Adaptivni svetlo je sice jednoduche, ale prakticke a je to pouze docasne reseni, protoze bude nahrazeno natacecim systemem LED diod. Jo a ty soucasny LEDky nejsou obrysovky, ale potkavacky! To neni hi-tech?
Co zacalo audi v pozmenene podobe pouzivat za 2 roky?
Nezlob se na me, ale v tvych prispevcich nejsou absolutne zadne argumenty...
vzhledem k tomu, že jaxi jezdím ve MB W211 tak se nespolehám jen na hltání podpůltových časopisů jako u vás na vsi, když se vracíš večer z pole nýbrž, srovnávám zcela reálné věci. Takže věř mi že vím že je to lepší. To že má AUDI ASF ještě neznamená, že je to řešení lepší, rozdílnost použití materiálu a postupu nemusí mít ve všech ohledech výhody a taky je nemá, dále MB novou generaci 4Maticu takže bych s Quattrem moc nezmatkoval, ke všemu jsou tu i jiní výrobci co mají systém pohonu kol ještě lepší třeba Mitsubishi či Subaru, takže kde náskok ve Quattru?. To MMI co je na tom zvláštního, displej a kolečko s kterým se to ovládá, to je jako náskok díky technice ? Ke všemu AUDI se samo přiznalo, že je to ukradený z BMW, jenom je to zjednodušený, ty náskoku díky technice, no a to je třeba ten příklad 2 roky po tom co už to ostatní mají, vzduchové odpružení je to samé. Ovšem s tím rozdílem, že u AUDI je to náskok, jistě jak jinak :), no a když příjdu asi zcela náhodně na něco co je horší, viz ten úděsný aktivní světlomet, tedy světlomet...žárovka :) tak to není rázem náskok, ale alespoň jednoduché a efektivní i když je každýmu jasný, že je to zcela nekonkurence schopný. S těma LEDkama bohužel nemáš pravdu, jsou to jen obrysovky, které slouží ke zviditelnění auta za denního světla kdy se nesvítí. Pro svícení to pochopitelně používá stále tradiční xenony, "aktivní žárovka zustává". Ale uznávám, že jistý náznak náskoku to je, zhruba jako Standa co má pro změnu na autě diody modré. Takže je to co pořád říkám. Sežerete reklamní leták i s držákem, a pak tady moudrujete o tom jak je to auto úžasné, skvělé, dokonalé a co všechno má nejlepší, pak se na to stačí kouknout detailněji a pravda ukáže drobnější odchylky od emotivně znějící reklamy. Prostě se smiř s tím, že náskok díky technice se skutečně nekoná. Stejně jako ta reklama s tou nespoutanou sílou, nebo jak to znělo v AUDI A3 s 1.6 motorem, ještě těď si poprskám monitor smíchy když si na to vzpomenu. Jediný náskok,který uznávám je náskok v marketingu, VW má tak silný a učelně směrovaný marketing, že i kdyby snad žádná auta nevyráběl, tak by je snad i prodal. :)
To si fakt z nas delas legraci. S takovymi inteligenty jako jsi ty to nema cenu. Vsechno znas, realne veci porovnavas tak, ze nenapises vubec zadny argument, jenom ze jsi si zcela jist, ze je to horsi. Dej se na politiku. Jo a ty trapny poznamky s casopisama si odpust.
MMI jsem si zkousel v naprosto finalni podobe uz ve frankfurtu, kde se predstavovala sedma. Tak nelzi, ja ti to nesezeru. Navic ten idrive se jim fakt poved.
To svetlo ze je nekonkurenceschopny? Jediny kdy potrebudes opravdu videt "za roh" je pri odbocovani nebo ve fakt prudky zatacce. A to vse splnuje...
To ze audi melo odpruzeni pozdeji nez mb znamena, ze je horsi a nejpravdepodobneji uhradene. To jsem nevedel, sorry.
ASF beru jako inovaci, hi-tech, ktera ma vyhody minimalne v tuhosti a hmotnosti. Ale jinak je samozrejme spatna a naprosto nezajimava...
Technologie LED: Cituji audi: Pozicni i potkavaci svetla jsou sestavena z petice LED diod... Jeste porad neveris? Uz nevim, jak ti to mam vysvetlit.
Jo, zapomnel jsem na multitronic a DSG, ktera uz bude za chvili v S8. A nebyla a reklama na A3 3.2 V6?
na ty LEDky se podívám, protože jsem se někde jinde dočetl zase něco jiného a nepředpokládám, že AUDI vyměnila diody za xenony. Podle těch informací co mám jsou to jen světla pro den. S MMI to bylo tak, že sama AUDI uvedla že se poučili ze složitosti iDrive a svůj MMI je jednodušší. Každopádně, palubní systém každé luxusní auto a to že AUDI používá svůj MMI jistě není náskok díky technice, ale odlišnost že jo. ty aktivní světla jsou vážně takoliv ubohá technologie, ke všemu je na světě nějakých 30 let běžně používána. Je to jenom důkaz o tom jak AUDI přistupuje k složitým věcem, hlavně že to nazývá aktivní světlomet. Hliníková karoserie má své nepopiratelné výhody ve váze, žel bohu lehké auto neznamená vyšší komfort, váha je duležitá pro přenos vibrací a jiných negativních vlivů. Proto je RR a jemu podobný výrazně těžší. Ono konečnou výhrou výrobců není nulová váha. No a tuhost není alfou a omegou hliníku. Multitronic je obehraná písnička, která je nepoužitelná pro normální motory, protože Multitronic nedokáže přenést vysoké výkony, nebo pohon všech kol. DSG je pokud se nepletu lamelová převodovka a ne převodovka s hydrodynamickým měničem točivého momentu, tedy uznávám zajímavost technologie, praktický význam v běžném životě a ještě v luxusní sféře... uvidíme kolik zákazníků si jí zvolí.
Neprestavam se divit, to z nas nikdo nevedel, ze nulova vaha neni konecnou vyhrou vyrobcu. Na komfort to vliv ma, ale jinak same vyhody. Proc asi delaj ostatni hlinikovy napravy a motory. S tim svetlem mas pravdu, ale neni aktivni, ale adaptivni, to znamena prizpusobivy, a to je pravda. Ale nevim o tom, ze sedma nebo S ma adaptivni svetlomety.
Schvalne by me zajimalo, jak bys jeste pospinil ten snimac otisku prstu, pripadne solarni okno...
snímač otisků je fine, jenom nechápu jaký to má význam, ostatní automobilky mají rozlišování uživatelů již ve standardu. S tím solárním panelem jsem to nepochopil, to je již dlouho běžná příplatková výbava u MB.
Ledky, adaptivní světlomety, i-drive - nic převratného, souhlasím, přináší to doba a určitě to bude mít každá automobilka.
Ale náskok díky technice beru jako autorství alespoň trochu převratné věci v autoprůmyslu, například v průběhu posledních 10, 15 let: zavedení přímovstřikových dieselů resp. etablování dieselů v luxusních vozech, hliníkové karoserie, quatro - zpřístupnění pohonu 4x4 běžným autům. Není to náhodou made in Audi? !!!
K CVT od Audi (multitronicu :-D): nevím, jak dlouho to nabízí Audi a kam to dává, ale Micra tuším '98 to měla určitě. Jinak jde stále o tentýž variátor, který se desítky let používá v kombajnech a teď během posledních n let je z toho v autech supernová vyspělá technologie. :-))))
Proc musi byt nutne vsecho naskok diky technice? Porad se mi snazis tvrdit, ze kdo neni prvni, tak uz je to o nicem. To bychom se ale nikam nedostali. Napis mi, kdo uz 30 let pouziva to pridavne svetlo, jo? Co se tyce MMI, tak si jeste jednou precti, co jsem napsal. MMI predstaveno ve frankfurtu, sedma taky. Uz ti to dochazi...
LED technologie v A8 (prvni na svete, kdyz je to pro tebe tak dulezity):
když něco prolinkuješ k sobě na disk, tak si to těžko můžu přečíst. To světlo používá Cadillac, Buick, Oldsmobile asi od začátku 70 let do dnes. No když někdo tvrdí, že má náskok díky technice, tak by ho měl mít u dominantní části technologie a ne jen u jedný a to ještě diskutabilní věci. Ok i kdyby to bylo nakrásně s MMI pravda tak to není nic zajímavé co by opravňovalo k náskoku díky technice. Chápu že u koncernu VW, bylo použití barevného displeje jistě revoluční, nicméně kolem jinde ve světě to už to taková revoluce nebyla.
tak sem si to našel sám tak z oficiální tiskoviny "Kombinované adaptivní světlomety nového Audi A8 L 6.0 quattro mají speciální světla pro jízdu ve dne , která jsou tvořena LED diodami." no takže je přesně to co jsem říkal, jsou to jenom obrysovky pro jízdu ve dne. Jinak to má normálně xenony. Prej hi-tech, prej náskok díky technice. Opět dobrá práce marketingu VW.
Hel ty IQčko, nechápu co na tom nechápeš. V předu je 5 LEDek, který svítěj jen ve dne, den to je situace kdy sluníčko nahoře ne Měsíc nahoře. Tedy ve dne nesvítí xenonama, ale diodama. Fakt jak do dubu. Prostě půjč si to AUDI, rozvit si ty diody o udělej si Praha-Brno v noci, až si rozbiješ držku, protože uvidíš *, tak pak zkus zase něco napsat. To že AUDI napíše do letáku, že to jsou potkávací světla, ještě nemusí být nutně pravda ve smyslu jak by to každý pochopil. Bože můj, už vím jaké má AUDI zákazníky a proto mi to nikdy v garáži parkovat nebude.
No minimálně světla a taková drobnost jako výbava, nicméně vy od VW jste stějně zvyklí na základ, to je to asi skutečně nepodstaný. No a pak taky spolehlivost. Taky drobnost.
Doporucuji ti projet se v A8 a pak mluvit o tech svetlech. Z hlediska bezpecnosti je to mnohem lepsi, protoze to pokryva mnohem vetsi uhel. O vybave se hadat nebudu, protoze neminim prolizat katalogy, stejne bude na 99 % stejna. Spolehlivost u A8 zatim nikdo nemeril, takze opet nemas pravdu.
Naskok diky technice je proste marketingovy slogan. Vyjadruje, ze audi je inovativni znacka, coz nikdo nemuze poprit. V dnesni konkurenci tezko muze mit nekdo vyrazne navrch. A jestli si s tim spojujes predsudky, ze vsechna technologie musi bych nutne navrch, tak se mylis. Podivej se na ostatni slogany a zkus je brat doslova....
A a a a a tak nejednou je to jen slogan. Tak v tom případě souhlasím. Jinak se obávám, že celý VW je asi nejméně inovativním koncernem na planetě... Možná by to chtěl širší rozhled, než jen v rámci VW.
VW v minulem roce si zaregistrovalo nejvice patentovych reseni v nemecku! Tvuj rozhled je omezeny, protoze uznavas jen tvoje vyvolene znacky... Lituji te...
hmm spíš já tebe, zkus chvilku logicky uvažovat. Když je VW největší koncern v Německu, tedy má i nejvíce modelů, tak je divné že má i nejvíce patentů, ke všemu patent nerovná se vymyšlení perpentum mobile, ale ochrana normálních průmyslových postupů či výrobků. Tak se zabrzdi, rozhlídni se na všechny světové strany a pak zkus zase něco chytrého napsat a nebuď naštvanej, že mám pravdu. Nehledě na to, že jsem vám všechny přednosti AUDI rozcupoval pod tíhou konkurence. Takže tyhle reakce spíše berou jako zdroj dobré zábavy, než že už bych se ještě dozvěděl něco nového.
Tak to neni asi trochu logicke... Promin. Pokud se nemylim, tak jste se nebavili o prednostech, ale co je na a8 zajimave. Ze to ma i konkurence, to vi kazdy. Ale v jakem provedeni? Samozrejme lepsim..
Ano, hezky si je rozcupoval. Napsal si akorat, ze vis naprosto presne, ze ta ktera vec je horsi nez konkurence, pripadne ze je uplne k nicemu. Opravdu pekne srovnani...
Jses smesnej jak petilety dite ktery fnuka kuli kazdy kravine : ) Vsechny prednosti Audi si nam rozcupoval pod tihou konkurence takze Audi je totalni *a ono jich jezdi mraky jako podnikovejch aut a to nebude jen tak kuli nejakem *.inovacim z kterejch ty doma teces kdyz se neco povede cadillacu medu a pod.Spousta kravaťáků co má A6 si ho nemůže vynachválit.Lepší auto pro ně neni ale kdyz je nekdo zabednenej jako ty tak at je ale at to proboha necpe porad dokola ostatnim.Prosim odpoj se nekoukej do toho monitoru leze to na mozek a jdi ven mezi lidi a poznas realitu zivota a mozna prestanes psat ty tvoje chlisty
pracoval jsi někdy ve firmě ? Když dostaneš budget na auto, tak si vybíráš podle ceny. AUDI A8 je asi o 400 tis levnější než S-klasse, popřípadě stejně drahá s V8 o proti šetiválcům v MB. Tedy pokuď chceš na firmu co nejlevnější ale zárověn v rámci rozpočtu nejreprezentativnější auto bereš A8. A6 a managerové... to je kapitola samo o sobě. Když opomenu opět nižší cenu, tak kravaťák je rád, že postoupil v rámci povýšení z Octávky na A6. K všemu to nejsou lidi co auta dokážou hodnotit. Jinak já jsem nikdy netvrdil, že je AUDI totální ***, jen že nevidím náskok díky technice :)
Proc sem tahas porad cely koncern. Chapu, ze te stve, ze ma takove uspechy. Napr. ja bych si vw nikdy nekoupil, ale audi proc ne. Reknes, ze je to jen luxusnejsi vw, ale no a co? Me zajima design, technika. A v tom je audi od vw trochu jinde. Smir se s tim, ze audi je proste konkurence bmw a mb.
No nevím, jestli zrovna koncern který je kvalitou někde ve skupině korejských aut, či koncern vyrábějící nezajímavé, nudné, technicky ne přiliš vyspělá auta bez známky invence je zrovna to co by mě nějak výrazně trápilo. Trápí mě že náš stát je nejvíce dańově zatížen ze všech přistupujících zemí, že mám nasolené auto, že mám prázdnou ledničku a nechce se mi v tom mrazu do garáže abych jel do hypernovy na nákup, tedy mě koncern VW mě zajímá jen z hlediska zjistění jaký typ zákazníků si toto auta dokáže zakoupit, než že bych měl mindrák z Legolandu, pardon z AUDI. Si to pořád nějak pletu.
Ty diody jsou SVĚTLA PRO DENNÍ SVÍCENÍ. S tímto pojmem se setkáš i ve vyhlášce a u té plečky je to první konkrétní případ, o kterém vím. Na normální svícení jsou pochopitelně xenony či bixenony (nevím, protože pročítání propagačních materiálů zrovna Audi nepatří rozhodně k mým koníčkům) a ty diody jsou tam prostě kvůli úspoře energie.
Chlape, já žeru Tebe (neboj, nejsem nijak úchylnej)! I když Cadillac stejně jako jiné ameriky fakt nemusím, ale jinak mám naprosto stejné názory, jako ty. Teda sice nevím, co říkáš na BMW, u mě je tede na špici, ale "medvídky" taky hodně můžu!!!
nic ve zlým, ale podle smernic eu, kerý se maj sice zmenit, ale buhvi kdy, musej bejt paraboly svetlometu pevny! nataceci parabola je pro lidi za velkou louzi, kdezto pasivni zarovka muze bejt pouzita i u nas. a hlavne eliminace pohyblivejch casti vede k eliminaci poruch, a kdyz praskne zarofka, tak ji vymenis. anebo te vzrusuje, kdyz jeden svetlomet nestoji cca 15, ale 30 klacku. na quattro se nikdo ani nehrabe, a ten novej 3.0 TDi se systemem piezoelektrickyho vstrikovani rozhodne neni zastaralej. presnejc: nikdo se na neco takovyho zatim nezmoh. krome audi!!! 230 koni a 450 Nm hovori za sve. je to jedina firma, kera pouziva systemy PD, comon rail, i piezo. vorpung durch technik (snat sem to napsal spravne, doufam) aneb naskok diky technice!!!!!!!!!!
Prosím tě Davide, tady je diskuze velkých kluků. natáčení paraboly, tedy aktivní bi-xenonová světla jsou normálně v nabídce MB i BMW a u MB stojí přesně 57.761 Kč. Samozřejmě směrnice EU je povolují. PD je nešťastná technologie, která má jen výhodu v nižší spotřebě o proti CR, opět detailní pohled ukáže že VW PD potichu opuští. Jasně na Quattro se nikdo nehrabe i když nyní v autobildu vyhrál 4Matic na Quattrem, Mitsubishi dělá čtyřkolku ještě vymakanejší, stejně tak Subaru. Hlavně že na letáku je napsaný že Quattro je nejlepší, zažité fámy už nemusí být dnes pravda. Ke všemu 3.0 s 230 a 450Nm není žádnej zázrak. 320 má 205koní, ale 500Nm aha, ke všemu MB připravuje na trh novou 270 CDI (tentokrát V6) s biturbem. Takže jde jen o to kdo zrovna uvedl motor na trh. Ty náskoku díky technice. Poznej svět a ne jen jeden koncern.
Ocenění časopisu Žena & Kuchyně jako auto s nejhezčíma potahama na sedadlech ovšem neberu jako ocenění přiliš průkazné. No to je jedno já jsem si řekl co jsem chtěl. Zbytek má smůlu :)
No tak tohle je vyplod arogance. Podle jakych meritek rozhodujete co je krasne a co neni? Krasa je pojem neuchopitelny, vagni. Co je krasne pro Vas (Americke vozy napr.) neni krasne pro jineho (treba pro me). Krasu proste nemuzete objektivne hodnotit, pouze rici svuj vlastni nazor, nic vic, nic min. Mimochodem, proc si myslite, ze se studuji skoly umeni? Proto, aby nekdo mohl prioritne hodnotit krasu, to asi ne.
No věc co se za posledních 13 let změnila jen v pozměnění světel a tím to hasne, nemůže být dnes již věc pěkná. Co jiného se změnilo. Stejně nudné fádní, levně vyhlížející exteriéry, interiéry jak z výprodeje východoněmecké továrny na plast. No to je pak těžký něco takové nazývat "pěkné" Jde o trochu soudnosti a alespoň elementární vkus a hlavně proboha rozhled kolem sebe.
Zdar anonyme a ACE2, když nic jiného tak jste oba dobrý fíci. Takový diskusní souboj jsem snad na netu ještě nečetl. Každopádně si myslím, že každý o autech něco víte, i když jeden je fanda Audi a druhý Mercedesu. Každopádně uvdené snímky ať už tak A6 bude vypadat nebo ne je designově typické Audi posledních let. Jinak je otázka vkusu, co se komu líbí a co mu vyhovuje. Mercedes to je sama o sobě klasika a prestiž, i když si v poslední době dost kazí pověst poruchovostí. Auti to je zase takový sportovní luxus.
Mně se nejvíc líbí, že ať představí cokoliv, tak všichni hned řeknou, že je to lepší než auto z koncernu VW.Tohle je nádhernej stroj, kam se ve stejný třídě na Audiny hrabou třeba Mercedesy, o francouzskych ani nemluvim.Až někdo z vás bude mít tohle v garáži místo felícíí a 120tek , tak může začít kecat
nesrovnávej VOLK??swagen s Mercedesem but tak hodnej, az udělá audi aspon z poloviny to co MEDOUR pak kecej.Audi akorád kopíruje suberba a obraceně to funfguje taky. ::))
konečně další člověk který je trochu soudnej. Audi fakt není konkurent MB. AUDI si hraje na něco na co zkrátka nemá. Ono to ne vždy je jenom o výkonu motoru.
Souhlasím. Nechápu jak někdo může říct o audi, že vypadá levně. Nemůžu se ubránit pocitu, že lidé kteří tu nejvíce brojí proti segmentu luxusních aut jezdí ve felíciích a škodě 120. A to nemluvím pouze o kritice audi, ale i ostatních značek. Pár nesmiřitelých táborů, jako zastánci mercedesu, bmw, audi, se tu vždy akorát dokáží dohadovat o tom, jak je jejich zvolené auto nejlepší. A to ve většině případů viděli tyto vozy maximálně na parkovišti u nákupního centra. Přitom úmyslně přehlížejí fakt, že jde spíše už jen o designovou stránku věci-automobilu. Technické a výkonostní rozdíly tu samozřejmě jsou, ale ne tak velké(kdyby byly, nebyly by limuzíny těchto 3 značek navzájem konkurence schopné). Vypadá to nakonec jako psychická ochrana proti pocitu frustrace, že si žádný z těchto aut nikdy nebudou moci koupit. Skvělý příklad typické české mentality-co mít nemůžu, alespoň zkritizuji.
obávám, se že pár lidi včetně mě tu jen ty škodovky nemá.. a ba nakopak s těma autama má i bohaté zkušenosti a proto se tedy k tomu vyjadřují, protože něco vědí. Takže bych nespoléhal na to, že tu píšou je puberťáci s plakátem dream car nad postelí.
Musim jenom souhlasit. Myslim, ze bylo na case aby prisel novy model. Ten kdo rika, ze audi neni konkurence pro BMW nebo MB tak lze. Myslim ze spoustu lidi cte testy aut ve kterych Audi A8 pravidelne vitezi.
tem co opovrhuji nadherou jen pro to aby si udrzeli svuj nazor opovrhuji... tohle auto je dokonalost a zadny 5 na to nema E mozna... AUDI BMW MB je rovnocene trio kazdy v necem jinem... ale rikat tu absolutni soudy o tom ze je to hnus nebo srac je prinejmensim kratkozrake... az pojede po ulici budete slintat nebo nadavat ale to jen z principu... ja rikam ze AUDI BMW MB jsou vsechny dobre ale audi je pro me nejhezci... druzi ale nemusi byt nutne srace...
Že na to 5-ka BMW nemá? Je vidět, že víš naprostý kulový! Kdyby ses někdy projel v nové 530d, tak už nebuš chtít jiné auto! Navíc ve skutečnost vypadá velmi dobře. Líbí se mi všechny tři značky. Mercedes má supr interiér, ale bmw má nej diesel a podvozek. Audi je motorově za obouma.
myslim vzhledove... a to bmw 5 skutecne neni zadny ultrakrasavec... co se tyce motoru audi je posledni protoze MB i BMW jsou nove .. ted bude nova 6ka a ta bude mit nejlepsi motory ... protoze bude nejnovejsi... myslim ze nejlepsi motory ma zrovna ten ktery ho ma nejnovejsi takze je to predhaneni do nekonecna... kdyz uz jsme u toho svezeni.. uz si jel v nove A6tce... myslim ze v ni nikdo nejel takze mlc... az bude potom povidej..
Jistě, že nejel. Ty snad ano, že píšeš, že 5-ka na ní nemá? Popravdě by měla být alespoň stejně dobrá, protože až přijde na trh, tak BMW budem mít už nějaký rok za sebou. Jinak částečně souhlasím s tebou, že lepší motory má zrovna ten, kdo ho má nejnovější, i když si myslím, že do teď má lepší diesely BMW a to už od roku 1999 (ne-li dřív 2.5tds).
Tak tady ses fakt netrefil.. Rek bych ze ACE2 se vozi farem, ktery je řxlepsi nez vsechny tvy auta, kt. si mel dohromady... Ja mam s Audi taky zkusenost, ale vubec me nepresvedcila.. Bylo to auto takovy nijaky bez stylu..(A6 2.8quattro) a od ty doby sem vernej BMW..Ted planuju novy auto a proto sem vcera vyzkousel 3auta.. Prvni byl MB E 270CDI, pak me znamej z jarova nechal svezt predvadeci A8 3,7quattro a potom S320cdi 28000km r.v.2001 a muzu vam rict ze neni duvodu kupovat eSsko.. I samotnej jeho mensi sourozenec ho skoro ve vsem predci.. Na plny care vyhrala audina.. Od ty doby, co sem mel A6 se to hodne vylepsilo a muzu vam rict, ze NENI NIC, v cem by mel MB S navrch(porovnavam jen podvozek, pohodli, sedadla a pocit z rizeni-motory se totiz srovnavat nedaly) Ale na Aá bohuzel nemam a tak sem za viteze povazoval Ecko.. Kdyz ale vidim tohle, tak (po vcerejsich zkusenostech s audi) si asi jeste chvilku pockam...
ACE3 ty hlavo??taky sem zkoušel E 400CDI ,A6 2.5TDI a musím ti řict žě E 400 CDI je fakt super letadlo!?!?!? Wole srovnavej aspon trošku stejny výkony?? 3.7 benzín a 3.2 diesel????trochu divny.
Ty porovnáváš zbrusu novou A8 s letitým S-kem. Počkej na nové S-ko a jdi se projet. Audi v téhle třídě má po technický stránce určitě na vrch. V této třídě jde hlavně o image a tam mercedes vede.
tahle audi vypada pekne ale jak tady pisete cosik o MERCEDESU tak me se mercik vubec nelibi radsi bych si koupil treba audi S6 nez toho nejrychlejsiho kombika od AMG a mercedes!
Nová maska se mi fakt líbí. A ten kulaťoučkej zadeček... (chybí slintající smajlík... :-)) AUDI je jasná jednička. Touhle šestkou všem ukáže kdo je nejlepší. SAMOZŘEJMĚ ŽE AUDI
Pěkný, móóóc pěkný... Takovej Chris Bangle by se mohl od Audi v mnohém a mnoho přiučit :-).
Ale tohle ni až přiliš (profilem) připomíná současnou generaci, viděl jsme někde fotky, které představovaly sice kontorverznější, ale určitě také zajímavý design (mnohem více robustní) i když tohle je takový všeobecvně líbivější. Tohle připomíná spíš rozsáhlejší facelift. Doufám že Walter De Silva ještě trošku přitvrdí.
teda ace2 - seš magor! plácáš tady kraviny jenom proto že seš zaujatej na to svoje MB... nevozil sem se sice v ničem jinym než ve škůdce1100Mb, pak audi 80, audi 80avant a ted mam audi a4avant ale už to jaký auta následovaly mluví za svoje. halt se mi líbí.a zatim mě nezkalmaly... stejně tak tomu bude asi i u tebe .. MB, MB ,MB . a co jako ? já se za to nestydim ale zároveň nikomu nemusim mlátit do hlavy že je to prostě nejlepší , to bych tu moh ríkat že všici japonci sou z rejže a maj nápravy z bambusů .. MB je hodně ,,dobrá,, značka a má i docela zajimavý auta... stejně tak i opel, škodovka,dokonce i trabant ... stejně mi nedokážeš odradit abych si koupil audi znova. a nezajma me ze MB je vic ,,cool supr auto s dokonalym designem,, nebo ma(prej podle ACE2) vic inovativnich veci. tak jako je pro tebe audi designove hnusny tak je treba pro me hnusnej merc! třeba si můžu myslet že merc je pro kryply který neví co je pěkný a sou to zasraný auta s debilníma motorama co se serou a interier je usitej horkou jehlou ... no teda este ze si to nemyslim... bych byl dost ubohej ne ??? :)
rozhodne tyhle diskuze sou furt stejný at už je to diesel vs benzin nebo MB vs BMW vs AUDI ... kazdej se tu hada jak blbec(ace2) a je zaslepenej svoji pravdou. ale skvele se tu pobavim ! :))
Dnes se již dají zakoupit prášky proti maniodepresivním stavům, pak tvé příspěvky budou slohově bohaté, budou mít tvar a informační hodnotu a též tě čtenáři nebudou považovat za chudomyslného člověka. A hlavně pak budu mít chuť ti i odpovědět.
No, tak tady se diskuse pěkně rozjela.... Pokud bych měl říct svůj názor, tak si myslím, že Audina je sice kvalitní vůz, ale cena je dle mě přílíš vysoká, zvlášť, když nemá takovou image(nemám z ní takovej pocit exkluzivní značky) jako BMW a MB. Sám, kdybych měl nějakej mega a půl na vyhození, tak rozhoduji mezi MB a BMW a pokud bych se nerozhodl, tak bych nějakýho Lexuse, ale Audinu bych nikdy nekoupil, vždyť v Praze je jich jak nas.... (když už dám takový prachy, tak ať není pořád nějaká A6 na každým rohu)
Sám jsem řídil MB E 270 CDI a A6 2.5 TDI a tam byl pocit z jízdy a pohodlí jednoznačně lepší v MB
Ty diskuse jsou porad stejny a vonicem, protoze tu budou porad nejaky jako ace2, ktery budou jen placat dokola to svy, urazet a nepripusti rozumnou diskuzi, nebot ta jejich znacka je nej a ostatni je hnuj. Holt lehce omezeny lidy. Jo a jinak s tim lexusem bych to neriskoval...
Predpokladam je nove E a starou A6... To se pak neni co divit. Chapu, ze ti vadim, ze audi schazi ta "exkluzivita". (a jak jsme videli nejen tobe, pan ace2 nam to vysvetlil)
Ale k cemu to je? Kdyby teoreticky mb byl technicky horsi nez konkurence, tak by sis ho stejne koupil, vid? Predpokladam, ze jo. Neni na tom nic spatnyho, spousta lidi holt potrebuje si zvysovat image. Napada me bentley, to je presne ono. Zadnej zazrak a stejne se o nej perou. Klidne uznam, ze mb je nejlepsi (jako ze ve vsem urcite ne), ale stejne si ho nekoupim, protoze se mi zkratka nelibi...
Tak za prvý, bylo to předchozí E, ne to současný. A podle mě je v kategorii vyšší střední třída tak malý technický rozdíl mezi MB, BMW a AUDI, LEXUS, že nestojí za to kupovat si zrovna AUDI, protože má o chlup lepší pohon všech kol než 4Matic u MB. Jsou to auta stejně vyrovnaná jako Golf a Astra a Octavia(dejme tomu), takže je to hlavně o značce a pocitu vůči ní. Proto bych třeba chtěl raději BMW nebo MB, protože o ní nezavadím při každým pohledu(když už dám takový prachy)
Ne ne to není pravda, vybíral jsem to nejlepší na trhu a ne podle značky. Uvažoval jsem mezi S-type, a Ečkem, Allroadem a 5xx. V Allroadu jsem ukončil testovací jízdu hned po ujetí cesty kolem bloku, líný, hlučný, špatně řešený a zastaralý interiér či velmi špatně fungující automat. S-type je nádherné auto s nádherným interiérem, výborným automatem i motory, ale nemá prostě technikou na současné Ečko. BMW bylo v té době již na konci a čekalo se na nové a nikdo nevěděl jak bude vypadat. Všechny auta jsou za stejné ceny, ale Ečko toho nabídlo suveréně nejvíce s nejlepšíma službama. Takže AUDI skutečně skončilo ve výběru jako poslední a to zcela s přehledem. Je to v současné konkurenci auto, které mimo barevných reklamní brožurek toho o proti konkurence mnoho nenabídne. Já jsme zastáncem značky Cadillac, žel bohu zde není ani jeden autorizovaný servis, proto jsem musel vybírat z evropských alternativ a vybral jsem si to nejlepší co Evropa v tomto segmentu nabízí a vybral jsme si dobře. Takže vaše vyzdvihávání AUDI do nebes je z mého pohledu úsměvnou záležitostí nezakládající se na reálných zkušenostech. V létě si budu objednávat další vůz a opět do bude to nejlepší co mi evropský trh nabídne. Je to jednoduché a velmi efektivní.
Srovnávat Allroad s éčkem...Proč? Éčko není na ježdění po polňačkách.
Srovnání souč. A6 a souč. éčka vyzní pro éčko, už rozdíl nějakých tří let v konstrukci auta je při dnešním vývoji znát. Takže souhlasím s tím, že ve vyšších třídách je dnes rozdíl mezi zmíněnými značkami dán více rokem uvedení na trh než technickou zaostalostí značky. Design, pocity z řízení, ale i ergonomie jsou více věcí vkusu, můžete se o ně hádat do nekonečna.
Pokud jde o slogan Audi "náskok díky technice" je to jeden z vůbec nejlepších sloganů v automobilovém průmyslu. A jeho pravdivost? Využití různých i-drivů apod. je dáno rozvojem elektroniky, ledky bude mít taky každý. Inovativní automobilku chápu jako firmu, která nějak změní autoprůmysl. Třeba zavedení přímovstřikových dieselů resp. zavedení dieselů do vyšších tříd (malá revoluce), celohliníkové karoserie (předtím zavedení plně pozink. karoserií) nebo zpřístupnění pohonu 4x4 běžným vozům (quatro). To jsou počiny, které v průběhu posl. 10, 15 let výrazně zasáhly autom. průmysl a zobecněly. Jejich autorem je audi, takže bych jim ten slogan dopřál.
Pokud jde o americká auta, v dostupných průzkumech poruchovosti se umisťují na zadních pozicích. I když je to spíše tím, že američané chápou auta jako spotřebák a počítají s jejich častou obmněnou, než že by neuměli auta vyrobit dobře, evropský zákazník tlačí své výrobce do co největší spolehlivosti. Obecně, srovnávat amer. auta s evropskými nemá moc smysl, i vzhledem k cenám phm jdou koncepčně úplně jinými cestami.
Ta obhajoba sloganu "Náskok díky technice" byla úžasná :-). Ještě bych doplnil že první TDi čko mělo kapalinové silentbloky s elektronicky řízenou variabilní charakteristikou v závislosti na otáčkách motoru (!!) a že s mírně (převody, aerodynamika) upravenou jina sériouvou Audi 100 Tdi bylo při rekordní jízdě dosaženo spotřeby pod 3 l / 100 km.
No a třebo Quattro s Fergusson FOrmula je dost nesrovnatelný, že... Resp. obráceně :-)