Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi A6 Avant: Více stylu, méně užitečnosti

Německý Auto Motor und Sport dnes zveřejnil první věrohodné retuše s podobou budoucího konkurenta pro pětkové BMW kombi.
Zpět na článek
20. 1. 2004 13:07
neregistrovaný "ruda"
20. 1. 2004 13:19
neregistrovaný "geroc"
20. 1. 2004 14:12
neregistrovaný "Free"
20. 1. 2004 14:31
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 18:45
neregistrovaný "ACE3"
20. 1. 2004 19:10
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 22:48
neregistrovaný "Enzo"
20. 1. 2004 23:00
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 23:11
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 11:25
neregistrovaný "Niemand"
21. 1. 2004 12:13
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 12:18
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 12:15
neregistrovaný "omi"
21. 1. 2004 12:24
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 13:02
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 13:21
neregistrovaný "Ace2"
27. 1. 2004 02:13
neregistrovaný "Beda"
27. 1. 2004 13:00
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 15:26
neregistrovaný "omi"
21. 1. 2004 15:55
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 16:38
neregistrovaný "omi"
21. 1. 2004 19:29
neregistrovaný "Ace2"
23. 1. 2004 00:02
neregistrovaný "anonym"
23. 1. 2004 00:23
neregistrovaný "Ace2"
27. 1. 2004 14:49
neregistrovaný "Dinar"
21. 1. 2004 19:56
neregistrovaný "Z"
21. 1. 2004 20:03
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 21:26
neregistrovaný "omi"
21. 1. 2004 21:36
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 21:40
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 08:30
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 08:51
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 08:32
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 08:38
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 08:53
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 09:41
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 08:44
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 08:55
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 09:36
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 09:47
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 09:52
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 09:57
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 09:59
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 09:57
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 13:19
neregistrovaný "Enzo"
22. 1. 2004 23:42
neregistrovaný "anonym"
23. 1. 2004 00:20
neregistrovaný "Ace2"
23. 1. 2004 00:34
neregistrovaný "vedeni"
22. 1. 2004 09:48
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 10:01
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 10:07
neregistrovaný "anonym"
23. 1. 2004 01:19
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 01:15
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 01:05
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 09:07
neregistrovaný "david"
23. 1. 2004 09:19
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 14:57
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 15:47
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 20:42
neregistrovaný "Kogo"
20. 1. 2004 23:01
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 23:12
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 11:30
neregistrovaný "Niemand"
21. 1. 2004 12:16
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 12:19
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 12:27
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 15:28
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 23:10
neregistrovaný "GEORGE"
20. 1. 2004 14:39
neregistrovaný "Michal"
20. 1. 2004 14:54
neregistrovaný "omi"
20. 1. 2004 14:54
neregistrovaný "omi"
20. 1. 2004 17:43
neregistrovaný "vedeni"
20. 1. 2004 18:08
neregistrovaný "Bejk"
20. 1. 2004 19:14
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 19:34
neregistrovaný "AMG"
20. 1. 2004 19:55
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 22:03
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 12:22
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 19:49
neregistrovaný "Mood"
20. 1. 2004 20:52
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 20:55
neregistrovaný "MIKI"
20. 1. 2004 21:14
neregistrovaný "WOLF"
21. 1. 2004 09:51
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 13:51
neregistrovaný "WOLF"
21. 1. 2004 14:37
neregistrovaný "Vacmar"
20. 1. 2004 21:57
neregistrovaný "ace3"
20. 1. 2004 23:04
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 00:27
neregistrovaný "AMG"
21. 1. 2004 00:30
neregistrovaný "AMG"
21. 1. 2004 09:56
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 12:16
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 19:11
neregistrovaný "lojzík"
21. 1. 2004 20:01
neregistrovaný "voko"
21. 1. 2004 20:40
neregistrovaný "yaa"
21. 1. 2004 21:36
neregistrovaný "Quattro"
21. 1. 2004 23:27
neregistrovaný "Cueoqx"
25. 1. 2004 20:54
neregistrovaný "moose"
27. 1. 2004 15:23
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 20:18
neregistrovaný "Šumík"
22. 1. 2004 23:48
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 23:56
neregistrovaný "anonym"
23. 1. 2004 19:58
neregistrovaný "Šumík"
27. 1. 2004 15:19
neregistrovaný "Ace2"
28. 1. 2004 13:52
neregistrovaný "Dinar"
28. 1. 2004 21:13
neregistrovaný "Cueoqx"
neregistrovaný "ruda"
20. 1. 2004 13:07
nádhera
vypadá skvěle, jen doufám, že audina neudělá tak i a4, bo by zas vypadaly stejně a to mě vždy štalo. ta přední maska je brutal. jsem zvědavý na S6 a RS6 v tomto provedení a taky na počet zvířat pod kapotou.
Rozbalit vlákno
66
neregistrovaný "geroc"
20. 1. 2004 13:19
Re: nádhera
Co je na tom nádherného? A VW (vyjma SEAT-u) neumí design a tonhle auto to jenom dokazuje.
neregistrovaný "Free"
20. 1. 2004 14:12
Re: nádhera
Teda je to fakt kráska.
Ale o tom že Seat umí design slyším poprvé - viz nová cordoba a ibiza.
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 14:31
Re: nádhera
Nemůžu se při pohledu na jakýkoliv AUDI ubránit pocitu, že se koukám na levný auto, i když pohled do ceníku již tak jednoznačný není. Z tohohle auta mám zcela stejný pocit. jediný co se musí uznat, co má AUDI skutečně velmi povedené jsou hliniková kola, to je vážně povedený. Jinak tradičně AUDIsti budou tradičně uchcávat jak užasný to je auto, protože má místo kulatého čudlíku na rádiu čudlík hranatý což považme je revolucí v automobilovém průmyslu. No nechci to nějak zlehčovat, interiér ještě nikdo z nás neviděl, ale výměna zadních světel a protažení chladiče až na asfalt nepovažuji za zajímavou změnu. Uvidíme na finálním modelu. Zatím to přijde jako facelift.
neregistrovaný "ACE3"
20. 1. 2004 18:45
Re: nádhera
Neber to jako: nejlepsi obrana se rovna utok, ale me zase udivuje jak je nejluxusnejsi rada kadilaku, kt. ma za konkurenci treba MB- S, designove bez napadu a jak ty ses zminil o audi i levne vyhlizejici.. Jinak mam kadilaky rad, ale tohle mi opravdu pride jako osklive kacatko, nebo spis KACHNA :-) Kazdopadne rict o audi ze vypada levne podle me neni namiste.. Ja z audi taky zrovna neuchcavam, ale to co posledni dobou ukazuje se mi zacina celkem libit.. Ja vim ze ty mi tady ted muzes zpustit prednasku o tom, jakej je kadilak vynalce vsech moznejch i nemoznejch automobilovejch vylepsovaku a bezpecnostnich ci uspornych prvku, o tom jak je kvalitne napred atd.. To ja nepopiram, to skutecne bude a je pravda, ale abych pravdu rek, tak napr. A8 mi pride na pohled 5x drazsi nez vyse zminovany deville.. A tohle se podle me audi dost povedlo a troufam si rict, ze to bude plnohodnotny a slusny souper pro BMW 5xx...
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 19:10
Re: nádhera
Hmm řekl bych že zrovna Cadillac je ten kdo jenom překypuje a hyří nápady. DeVille je nejstarší z nabídky a čeká se na jeho obměnu. CTS, XLR, EXT, STS to jsou nápady a ne strnulé hokusy pokusy, které jsou spíše přeskládáním stávajících věcí, než že by to bylo něco zajímavého. Prostě Lego. A8 zachraňuje jen to že je o půl mega levnější než konkurence a to je asi tak všechno, jinak nanabízí vůbec nic zajímavého, ke všemu si jí stejně hodně lidí plete s A4... No a zbytek výrobní řady je dost ugly a dál to asi nemá cenu komentovat.
neregistrovaný "Enzo"
20. 1. 2004 22:48
Re: nádhera
Sposta lidi si A8 plete s A4 a pak ses probudil ? To si spis spouta lidi plete shitozni ameriky mezi sebou : )
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 23:00
Re: nádhera
Myslim, ze tech "spousta" lidi jsi akorat ty... Nechapu... A8 nenabizi nic zajimaveho???? Mohl bych zacit jmenovat, ale myslim, ze tobe je to stejne jedno.
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 23:11
Re: nádhera
a proč by mi to nemělo být jedno ? a až mi odpovíš tak začnu jmenovat.
neregistrovaný "Niemand"
21. 1. 2004 11:25
Re: nádhera
Na toto tema bylo receno v diskuzich na www.autorevue.cz dost a dosti. Audi je pokrokova znacka, ktera prinasi mnoho modernich prvku (treba ne uplne novych). Pan Ace2 to samozrejme nikdy neuzna, ale o to vubec nejde. Jde o to, co si mysli zakaznici.
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 12:13
Re: nádhera
jo ta jo. Naposledy výměna hranatého čudlíku na rádio za čudlík kulatý. Pan Ace2 samozřejmě face-lifrovaný VW uznat jako náskok díky technice nikdy nemůže, protože když někdo věčně dohání trh tak je to pak složitý. Leda by se řeklo že je to náskok díky technice v koncernu VW, to by byla pravda AUDI nabízí 4x elektrická okna, digitální klimatizaci, a navíc si nějak nemůžu vzpomenou, ale i to stačí bohatě na prvenci v koncernu. AUDI je zkrátka #1. Tak sorry máš prostě u mě omluvu a sladkou odměnu.
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 12:18
Re: nádhera
Rikas naprosty nesmysly...
neregistrovaný "omi"
21. 1. 2004 12:15
Re: nádhera
Quattro, MMI, nové TDI, ASF, adaptivní světla, LED diody vepředu, nastavení podle otisků, řízení spotřeby energie, adaptivní odpružení atd. atd. Mně to přijde docela zajímavé. Tím samozřejmě neříkám, že něco podobného jiní nemají. Nebo třeba celý výrobní proces A8. 80 % je děláno automaticky (předtím to bylo 20 %), laserové svařování, takových testů kvality, že člověk až nevěří. Třeba kastle nesmí mít po svaření odchylku větší 2 mm!
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 12:24
Re: nádhera
hmm až na to, že to všechno nabízí veškerá konkurence a to je ještě o poznání v lepším provedení. Já sice chápu když AUDI do letáku napíše adaptivní světla tak z toho všichni VW uchvávaj a pro jistotu obětujou večer býka, nicméně detailní pohled pak ukáže že BMW i MB mají ty adaptivní světloměty natáčecí, kdežto AUDI v rámci své levnosti rozsvěcuje pouze pasivní žárovku, směřující mírně do strany. To hloupé vzduchové odpružení z AUDI asi nebudeme srovnávat s AIRMATICem DC, který mimo Maybacha dostalo i Ečko a Esko..., ty LEDky ve předu... to je jednom obrysovka, nikoliv hi-tech technologie, MMI je odlišnost od jiných palubních systému a ne náskok, řízení spotřeby energie má snad kde kdo v MB je to dotažený k dokonalosti a pochybuju že v AUDI je lepší, to velmi obtížně. Takže bylo by fakt dobrý napsat něco v čem je skutečně náskok, a ne to co pozměněné formě začalo AUDI používat o 2 roky později. Ke všemu jak se exemplárně ukazuje marketingové žvásty VW fungují vítečně, žerete vše s navijákem i když pravda je někde tam venku...
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 13:02
Re: nádhera
Lenže málokto si nechá aj za každú hovadinu tak nechutne zaplatiť ako MB.
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 13:21
Re: nádhera
žel bohu k tvé smůle mám na stole ceník příplatkové výbavy pro E a S. Ceny nejsou drahé, ale až neobvykle levné, žel bohu příplatkové výbavy je jak pro E tak i pro S na 4 oboustraně potištěné A4, takže když si toho člověk zaškrtá povícero tak to naleze nahoru. Jinak česky se tomu říká "možnost výběru z bohaté nabídky"
neregistrovaný "Beda"
27. 1. 2004 02:13
Re: nádhera
Jses obycnej holo***nik,kterej nema na Audi a tak tady placas naprosty picoviny...Zavist je hrozna vec,tak si sedni do svy S 12OL a jed se projet..
neregistrovaný "Ace2"
27. 1. 2004 13:00
Re: nádhera
beda: ne audi nemám to máš pravdu já mám tohle: [odkaz] Škodovku jsem nikdy nevlasnil a nikdy vlasnit nebudu, stejně tak cokoliv od VW.
neregistrovaný "omi"
21. 1. 2004 15:26
Re: nádhera
Ja jsem taky psal, ze to konkurence nabizi. Bavili jsme se o tom, jestli ma neco zajimaveho. Ty to vazne asi nikdy nepochopis.... Jak vis, ze vsechno maji v lepsim provedeni? Tys to srovnaval. Myslim, ze to muzeme porovnat tak akorat v testech casopisu.
Napis mi lepsi provedeni ASF, quattra nebo MMI, jo?
V cem je horsi odpruzeni? (Nekolik rezimu vysky a komfortu, automaticka nebo manualni regulace.) Co ma MB navic??
Adaptivni svetlo je sice jednoduche, ale prakticke a je to pouze docasne reseni, protoze bude nahrazeno natacecim systemem LED diod. Jo a ty soucasny LEDky nejsou obrysovky, ale potkavacky! To neni hi-tech?
Co zacalo audi v pozmenene podobe pouzivat za 2 roky?
Nezlob se na me, ale v tvych prispevcich nejsou absolutne zadne argumenty...
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 15:55
Re: nádhera
vzhledem k tomu, že jaxi jezdím ve MB W211 tak se nespolehám jen na hltání podpůltových časopisů jako u vás na vsi, když se vracíš večer z pole nýbrž, srovnávám zcela reálné věci. Takže věř mi že vím že je to lepší. To že má AUDI ASF ještě neznamená, že je to řešení lepší, rozdílnost použití materiálu a postupu nemusí mít ve všech ohledech výhody a taky je nemá, dále MB novou generaci 4Maticu takže bych s Quattrem moc nezmatkoval, ke všemu jsou tu i jiní výrobci co mají systém pohonu kol ještě lepší třeba Mitsubishi či Subaru, takže kde náskok ve Quattru?. To MMI co je na tom zvláštního, displej a kolečko s kterým se to ovládá, to je jako náskok díky technice ? Ke všemu AUDI se samo přiznalo, že je to ukradený z BMW, jenom je to zjednodušený, ty náskoku díky technice, no a to je třeba ten příklad 2 roky po tom co už to ostatní mají, vzduchové odpružení je to samé. Ovšem s tím rozdílem, že u AUDI je to náskok, jistě jak jinak :), no a když příjdu asi zcela náhodně na něco co je horší, viz ten úděsný aktivní světlomet, tedy světlomet...žárovka :) tak to není rázem náskok, ale alespoň jednoduché a efektivní i když je každýmu jasný, že je to zcela nekonkurence schopný. S těma LEDkama bohužel nemáš pravdu, jsou to jen obrysovky, které slouží ke zviditelnění auta za denního světla kdy se nesvítí. Pro svícení to pochopitelně používá stále tradiční xenony, "aktivní žárovka zustává". Ale uznávám, že jistý náznak náskoku to je, zhruba jako Standa co má pro změnu na autě diody modré. Takže je to co pořád říkám. Sežerete reklamní leták i s držákem, a pak tady moudrujete o tom jak je to auto úžasné, skvělé, dokonalé a co všechno má nejlepší, pak se na to stačí kouknout detailněji a pravda ukáže drobnější odchylky od emotivně znějící reklamy. Prostě se smiř s tím, že náskok díky technice se skutečně nekoná. Stejně jako ta reklama s tou nespoutanou sílou, nebo jak to znělo v AUDI A3 s 1.6 motorem, ještě těď si poprskám monitor smíchy když si na to vzpomenu. Jediný náskok,který uznávám je náskok v marketingu, VW má tak silný a učelně směrovaný marketing, že i kdyby snad žádná auta nevyráběl, tak by je snad i prodal. :)
neregistrovaný "omi"
21. 1. 2004 16:38
Re: nádhera
To si fakt z nas delas legraci. S takovymi inteligenty jako jsi ty to nema cenu. Vsechno znas, realne veci porovnavas tak, ze nenapises vubec zadny argument, jenom ze jsi si zcela jist, ze je to horsi. Dej se na politiku. Jo a ty trapny poznamky s casopisama si odpust.
MMI jsem si zkousel v naprosto finalni podobe uz ve frankfurtu, kde se predstavovala sedma. Tak nelzi, ja ti to nesezeru. Navic ten idrive se jim fakt poved.
To svetlo ze je nekonkurenceschopny? Jediny kdy potrebudes opravdu videt "za roh" je pri odbocovani nebo ve fakt prudky zatacce. A to vse splnuje...
To ze audi melo odpruzeni pozdeji nez mb znamena, ze je horsi a nejpravdepodobneji uhradene. To jsem nevedel, sorry.
ASF beru jako inovaci, hi-tech, ktera ma vyhody minimalne v tuhosti a hmotnosti. Ale jinak je samozrejme spatna a naprosto nezajimava...
Technologie LED: Cituji audi: Pozicni i potkavaci svetla jsou sestavena z petice LED diod... Jeste porad neveris? Uz nevim, jak ti to mam vysvetlit.
Jo, zapomnel jsem na multitronic a DSG, ktera uz bude za chvili v S8. A nebyla a reklama na A3 3.2 V6?
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 19:29
Re: nádhera
na ty LEDky se podívám, protože jsem se někde jinde dočetl zase něco jiného a nepředpokládám, že AUDI vyměnila diody za xenony. Podle těch informací co mám jsou to jen světla pro den. S MMI to bylo tak, že sama AUDI uvedla že se poučili ze složitosti iDrive a svůj MMI je jednodušší. Každopádně, palubní systém každé luxusní auto a to že AUDI používá svůj MMI jistě není náskok díky technice, ale odlišnost že jo. ty aktivní světla jsou vážně takoliv ubohá technologie, ke všemu je na světě nějakých 30 let běžně používána. Je to jenom důkaz o tom jak AUDI přistupuje k složitým věcem, hlavně že to nazývá aktivní světlomet. Hliníková karoserie má své nepopiratelné výhody ve váze, žel bohu lehké auto neznamená vyšší komfort, váha je duležitá pro přenos vibrací a jiných negativních vlivů. Proto je RR a jemu podobný výrazně těžší. Ono konečnou výhrou výrobců není nulová váha. No a tuhost není alfou a omegou hliníku. Multitronic je obehraná písnička, která je nepoužitelná pro normální motory, protože Multitronic nedokáže přenést vysoké výkony, nebo pohon všech kol. DSG je pokud se nepletu lamelová převodovka a ne převodovka s hydrodynamickým měničem točivého momentu, tedy uznávám zajímavost technologie, praktický význam v běžném životě a ještě v luxusní sféře... uvidíme kolik zákazníků si jí zvolí.
neregistrovaný "anonym"
23. 1. 2004 00:02
Re: nádhera
Neprestavam se divit, to z nas nikdo nevedel, ze nulova vaha neni konecnou vyhrou vyrobcu. Na komfort to vliv ma, ale jinak same vyhody. Proc asi delaj ostatni hlinikovy napravy a motory. S tim svetlem mas pravdu, ale neni aktivni, ale adaptivni, to znamena prizpusobivy, a to je pravda. Ale nevim o tom, ze sedma nebo S ma adaptivni svetlomety.
Schvalne by me zajimalo, jak bys jeste pospinil ten snimac otisku prstu, pripadne solarni okno...
neregistrovaný "Ace2"
23. 1. 2004 00:23
Re: nádhera
snímač otisků je fine, jenom nechápu jaký to má význam, ostatní automobilky mají rozlišování uživatelů již ve standardu. S tím solárním panelem jsem to nepochopil, to je již dlouho běžná příplatková výbava u MB.
neregistrovaný "Dinar"
27. 1. 2004 14:49
Re: nádhera
Ledky, adaptivní světlomety, i-drive - nic převratného, souhlasím, přináší to doba a určitě to bude mít každá automobilka.
Ale náskok díky technice beru jako autorství alespoň trochu převratné věci v autoprůmyslu, například v průběhu posledních 10, 15 let: zavedení přímovstřikových dieselů resp. etablování dieselů v luxusních vozech, hliníkové karoserie, quatro - zpřístupnění pohonu 4x4 běžným autům. Není to náhodou made in Audi? !!!
neregistrovaný "Z"
21. 1. 2004 19:56
Re: nádhera
K CVT od Audi (multitronicu :-D): nevím, jak dlouho to nabízí Audi a kam to dává, ale Micra tuším '98 to měla určitě. Jinak jde stále o tentýž variátor, který se desítky let používá v kombajnech a teď během posledních n let je z toho v autech supernová vyspělá technologie. :-))))
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 20:03
Re: nádhera
to není vyspělá technologie to je "náskok díky technice" vůbec se v tom nevyznáš, nicméně tě někdo tady brzo poučí.
neregistrovaný "omi"
21. 1. 2004 21:26
Re: nádhera
Proc musi byt nutne vsecho naskok diky technice? Porad se mi snazis tvrdit, ze kdo neni prvni, tak uz je to o nicem. To bychom se ale nikam nedostali. Napis mi, kdo uz 30 let pouziva to pridavne svetlo, jo? Co se tyce MMI, tak si jeste jednou precti, co jsem napsal. MMI predstaveno ve frankfurtu, sedma taky. Uz ti to dochazi...
LED technologie v A8 (prvni na svete, kdyz je to pro tebe tak dulezity):
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 21:36
Re: nádhera
když něco prolinkuješ k sobě na disk, tak si to těžko můžu přečíst. To světlo používá Cadillac, Buick, Oldsmobile asi od začátku 70 let do dnes. No když někdo tvrdí, že má náskok díky technice, tak by ho měl mít u dominantní části technologie a ne jen u jedný a to ještě diskutabilní věci. Ok i kdyby to bylo nakrásně s MMI pravda tak to není nic zajímavé co by opravňovalo k náskoku díky technice. Chápu že u koncernu VW, bylo použití barevného displeje jistě revoluční, nicméně kolem jinde ve světě to už to taková revoluce nebyla.
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 21:40
Re: nádhera
tak sem si to našel sám tak z oficiální tiskoviny "Kombinované adaptivní světlomety nového Audi A8 L 6.0 quattro mají speciální světla pro jízdu ve dne , která jsou tvořena LED diodami." no takže je přesně to co jsem říkal, jsou to jenom obrysovky pro jízdu ve dne. Jinak to má normálně xenony. Prej hi-tech, prej náskok díky technice. Opět dobrá práce marketingu VW.
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 08:30
Re: nádhera
Cituji audi: Pozicni i potkavaci svetla jsou sestavena z petice LED diod!!! Promin, ale pochybuji o tvem IQ...
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 08:51
Re: nádhera
Hel ty IQčko, nechápu co na tom nechápeš. V předu je 5 LEDek, který svítěj jen ve dne, den to je situace kdy sluníčko nahoře ne Měsíc nahoře. Tedy ve dne nesvítí xenonama, ale diodama. Fakt jak do dubu. Prostě půjč si to AUDI, rozvit si ty diody o udělej si Praha-Brno v noci, až si rozbiješ držku, protože uvidíš *, tak pak zkus zase něco napsat. To že AUDI napíše do letáku, že to jsou potkávací světla, ještě nemusí být nutně pravda ve smyslu jak by to každý pochopil. Bože můj, už vím jaké má AUDI zákazníky a proto mi to nikdy v garáži parkovat nebude.
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 08:32
Re: nádhera
Barevny displej bych uz davno pred MMI
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 08:38
Re: nádhera
Shrnutí: Neprisli jsem na nic, v cem by byla A8 horsi nez konkurence....
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 08:53
Re: nádhera
No minimálně světla a taková drobnost jako výbava, nicméně vy od VW jste stějně zvyklí na základ, to je to asi skutečně nepodstaný. No a pak taky spolehlivost. Taky drobnost.
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 09:41
Re: nádhera
Doporucuji ti projet se v A8 a pak mluvit o tech svetlech. Z hlediska bezpecnosti je to mnohem lepsi, protoze to pokryva mnohem vetsi uhel. O vybave se hadat nebudu, protoze neminim prolizat katalogy, stejne bude na 99 % stejna. Spolehlivost u A8 zatim nikdo nemeril, takze opet nemas pravdu.
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 08:44
Re: nádhera
Naskok diky technice je proste marketingovy slogan. Vyjadruje, ze audi je inovativni znacka, coz nikdo nemuze poprit. V dnesni konkurenci tezko muze mit nekdo vyrazne navrch. A jestli si s tim spojujes predsudky, ze vsechna technologie musi bych nutne navrch, tak se mylis. Podivej se na ostatni slogany a zkus je brat doslova....
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 08:55
Re: nádhera
A a a a a tak nejednou je to jen slogan. Tak v tom případě souhlasím. Jinak se obávám, že celý VW je asi nejméně inovativním koncernem na planetě... Možná by to chtěl širší rozhled, než jen v rámci VW.
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 09:36
Re: nádhera
VW v minulem roce si zaregistrovalo nejvice patentovych reseni v nemecku! Tvuj rozhled je omezeny, protoze uznavas jen tvoje vyvolene znacky... Lituji te...
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 09:47
Re: nádhera
hmm spíš já tebe, zkus chvilku logicky uvažovat. Když je VW největší koncern v Německu, tedy má i nejvíce modelů, tak je divné že má i nejvíce patentů, ke všemu patent nerovná se vymyšlení perpentum mobile, ale ochrana normálních průmyslových postupů či výrobků. Tak se zabrzdi, rozhlídni se na všechny světové strany a pak zkus zase něco chytrého napsat a nebuď naštvanej, že mám pravdu. Nehledě na to, že jsem vám všechny přednosti AUDI rozcupoval pod tíhou konkurence. Takže tyhle reakce spíše berou jako zdroj dobré zábavy, než že už bych se ještě dozvěděl něco nového.
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 09:52
Re: nádhera
Tak to neni asi trochu logicke... Promin. Pokud se nemylim, tak jste se nebavili o prednostech, ale co je na a8 zajimave. Ze to ma i konkurence, to vi kazdy. Ale v jakem provedeni? Samozrejme lepsim..
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 09:57
Re: nádhera
no jenže na žádnou zajímavou věci nikdo z vás nepříšel, tedy na aktivní světlomet s pasivní žárovkou, to je asi tak jediný
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 09:59
Re: nádhera
Tech zajimavych veci bylo az dost, ale ne pro tebe...
neregistrovaný "omi"
22. 1. 2004 09:57
Re: nádhera
Ano, hezky si je rozcupoval. Napsal si akorat, ze vis naprosto presne, ze ta ktera vec je horsi nez konkurence, pripadne ze je uplne k nicemu. Opravdu pekne srovnani...
neregistrovaný "Enzo"
22. 1. 2004 13:19
Re: nádhera
Jses smesnej jak petilety dite ktery fnuka kuli kazdy kravine : ) Vsechny prednosti Audi si nam rozcupoval pod tihou konkurence takze Audi je totalni *a ono jich jezdi mraky jako podnikovejch aut a to nebude jen tak kuli nejakem *.inovacim z kterejch ty doma teces kdyz se neco povede cadillacu medu a pod.Spousta kravaťáků co má A6 si ho nemůže vynachválit.Lepší auto pro ně neni ale kdyz je nekdo zabednenej jako ty tak at je ale at to proboha necpe porad dokola ostatnim.Prosim odpoj se nekoukej do toho monitoru leze to na mozek a jdi ven mezi lidi a poznas realitu zivota a mozna prestanes psat ty tvoje chlisty
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 23:42
Re: nádhera
Konecne me taky nekdo podporil...
neregistrovaný "Ace2"
23. 1. 2004 00:20
Re: nádhera
pracoval jsi někdy ve firmě ? Když dostaneš budget na auto, tak si vybíráš podle ceny. AUDI A8 je asi o 400 tis levnější než S-klasse, popřípadě stejně drahá s V8 o proti šetiválcům v MB. Tedy pokuď chceš na firmu co nejlevnější ale zárověn v rámci rozpočtu nejreprezentativnější auto bereš A8. A6 a managerové... to je kapitola samo o sobě. Když opomenu opět nižší cenu, tak kravaťák je rád, že postoupil v rámci povýšení z Octávky na A6. K všemu to nejsou lidi co auta dokážou hodnotit. Jinak já jsem nikdy netvrdil, že je AUDI totální ***, jen že nevidím náskok díky technice :)
neregistrovaný "vedeni"
23. 1. 2004 00:34
Re: nádhera
Hodne firem ma prassaty uhlaky 1.9 a taky o nich tezko rict, ze sou to skvely auta, zvlast za ty prechy, ze jo...
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 09:48
Re: nádhera
Proc sem tahas porad cely koncern. Chapu, ze te stve, ze ma takove uspechy. Napr. ja bych si vw nikdy nekoupil, ale audi proc ne. Reknes, ze je to jen luxusnejsi vw, ale no a co? Me zajima design, technika. A v tom je audi od vw trochu jinde. Smir se s tim, ze audi je proste konkurence bmw a mb.
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 10:01
Re: nádhera
No nevím, jestli zrovna koncern který je kvalitou někde ve skupině korejských aut, či koncern vyrábějící nezajímavé, nudné, technicky ne přiliš vyspělá auta bez známky invence je zrovna to co by mě nějak výrazně trápilo. Trápí mě že náš stát je nejvíce dańově zatížen ze všech přistupujících zemí, že mám nasolené auto, že mám prázdnou ledničku a nechce se mi v tom mrazu do garáže abych jel do hypernovy na nákup, tedy mě koncern VW mě zajímá jen z hlediska zjistění jaký typ zákazníků si toto auta dokáže zakoupit, než že bych měl mindrák z Legolandu, pardon z AUDI. Si to pořád nějak pletu.
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 10:07
Re: nádhera
Tvuj nazor... Muzu napsat totez obracene...
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 01:19
Re: nádhera
Pravda, pravda. Jo a jen upřesnění- používá se v moderních traktorech, tam se poslední dobou začíná silně rozmáhat!
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 01:15
Re: nádhera
Ty diody jsou SVĚTLA PRO DENNÍ SVÍCENÍ. S tímto pojmem se setkáš i ve vyhlášce a u té plečky je to první konkrétní případ, o kterém vím. Na normální svícení jsou pochopitelně xenony či bixenony (nevím, protože pročítání propagačních materiálů zrovna Audi nepatří rozhodně k mým koníčkům) a ty diody jsou tam prostě kvůli úspoře energie.
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 01:05
Re: nádhera
Chlape, já žeru Tebe (neboj, nejsem nijak úchylnej)! I když Cadillac stejně jako jiné ameriky fakt nemusím, ale jinak mám naprosto stejné názory, jako ty. Teda sice nevím, co říkáš na BMW, u mě je tede na špici, ale "medvídky" taky hodně můžu!!!
neregistrovaný "david"
23. 1. 2004 09:07
Re: nádhera
nic ve zlým, ale podle smernic eu, kerý se maj sice zmenit, ale buhvi kdy, musej bejt paraboly svetlometu pevny! nataceci parabola je pro lidi za velkou louzi, kdezto pasivni zarovka muze bejt pouzita i u nas. a hlavne eliminace pohyblivejch casti vede k eliminaci poruch, a kdyz praskne zarofka, tak ji vymenis. anebo te vzrusuje, kdyz jeden svetlomet nestoji cca 15, ale 30 klacku. na quattro se nikdo ani nehrabe, a ten novej 3.0 TDi se systemem piezoelektrickyho vstrikovani rozhodne neni zastaralej. presnejc: nikdo se na neco takovyho zatim nezmoh. krome audi!!! 230 koni a 450 Nm hovori za sve. je to jedina firma, kera pouziva systemy PD, comon rail, i piezo. vorpung durch technik (snat sem to napsal spravne, doufam) aneb naskok diky technice!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Ace2"
23. 1. 2004 09:19
Re: nádhera
Prosím tě Davide, tady je diskuze velkých kluků. natáčení paraboly, tedy aktivní bi-xenonová světla jsou normálně v nabídce MB i BMW a u MB stojí přesně 57.761 Kč. Samozřejmě směrnice EU je povolují. PD je nešťastná technologie, která má jen výhodu v nižší spotřebě o proti CR, opět detailní pohled ukáže že VW PD potichu opuští. Jasně na Quattro se nikdo nehrabe i když nyní v autobildu vyhrál 4Matic na Quattrem, Mitsubishi dělá čtyřkolku ještě vymakanejší, stejně tak Subaru. Hlavně že na letáku je napsaný že Quattro je nejlepší, zažité fámy už nemusí být dnes pravda. Ke všemu 3.0 s 230 a 450Nm není žádnej zázrak. 320 má 205koní, ale 500Nm aha, ke všemu MB připravuje na trh novou 270 CDI (tentokrát V6) s biturbem. Takže jde jen o to kdo zrovna uvedl motor na trh. Ty náskoku díky technice. Poznej svět a ne jen jeden koncern.
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 14:57
Re: nádhera
Nikdo te nenuti, aby se ti to libilo, ale nemas pravdu, kdyz pises, ze neumi design. Designovych oceneni pro audi bys nespocital na prstech...
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 15:47
Re: nádhera
Ocenění časopisu Žena & Kuchyně jako auto s nejhezčíma potahama na sedadlech ovšem neberu jako ocenění přiliš průkazné. No to je jedno já jsem si řekl co jsem chtěl. Zbytek má smůlu :)
neregistrovaný "Kogo"
20. 1. 2004 20:42
Re: nádhera
:-))))) ...ohledně designu Audi jsem to psával podobně, i když na VW, zatím, nemá...
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 23:01
Re: nádhera
Je videt, ze o designu nevis vubec nic...
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 23:12
Re: nádhera
no minimálně umím rozlišovat co je pěkné a co je nepěkné. Nebo na to taky musím studovat školu designu ?
neregistrovaný "Niemand"
21. 1. 2004 11:30
Re: nádhera
No tak tohle je vyplod arogance. Podle jakych meritek rozhodujete co je krasne a co neni? Krasa je pojem neuchopitelny, vagni. Co je krasne pro Vas (Americke vozy napr.) neni krasne pro jineho (treba pro me). Krasu proste nemuzete objektivne hodnotit, pouze rici svuj vlastni nazor, nic vic, nic min. Mimochodem, proc si myslite, ze se studuji skoly umeni? Proto, aby nekdo mohl prioritne hodnotit krasu, to asi ne.
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 12:16
Re: nádhera
No věc co se za posledních 13 let změnila jen v pozměnění světel a tím to hasne, nemůže být dnes již věc pěkná. Co jiného se změnilo. Stejně nudné fádní, levně vyhlížející exteriéry, interiéry jak z výprodeje východoněmecké továrny na plast. No to je pak těžký něco takové nazývat "pěkné" Jde o trochu soudnosti a alespoň elementární vkus a hlavně proboha rozhled kolem sebe.
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 12:19
Re: nádhera
Ty si arogantni. Ja jsem reagoval na vyplod, ze audi design neumi! Tak se nauc cist...
neregistrovaný "Ace2"
21. 1. 2004 12:27
Re: nádhera
sorry sušenka jako omluva k vyzvednutí u mě v kanclu
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 15:28
Re: nádhera
beru...
neregistrovaný "GEORGE"
22. 1. 2004 23:10
Re: nádhera
Zdar anonyme a ACE2, když nic jiného tak jste oba dobrý fíci. Takový diskusní souboj jsem snad na netu ještě nečetl. Každopádně si myslím, že každý o autech něco víte, i když jeden je fanda Audi a druhý Mercedesu. Každopádně uvdené snímky ať už tak A6 bude vypadat nebo ne je designově typické Audi posledních let. Jinak je otázka vkusu, co se komu líbí a co mu vyhovuje. Mercedes to je sama o sobě klasika a prestiž, i když si v poslední době dost kazí pověst poruchovostí. Auti to je zase takový sportovní luxus.
neregistrovaný "Michal"
20. 1. 2004 14:39
nuda
vzbuďte mě až přijmou C.Banglea
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "omi"
20. 1. 2004 14:54
Re: nuda
Nerikej dvakrat, od bmw uz ho skoro vyhodili.
neregistrovaný "omi"
20. 1. 2004 14:54
bez titulku
Neprijde mi to moc verohodne... Je pekna, ale doufam, ze bude jeste hezci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
20. 1. 2004 17:43
bez titulku
Je to hnusny, predrazenej folcvagen - navonena bida.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bejk"
20. 1. 2004 18:08
bez titulku
Mně se nejvíc líbí, že ať představí cokoliv, tak všichni hned řeknou, že je to lepší než auto z koncernu VW.Tohle je nádhernej stroj, kam se ve stejný třídě na Audiny hrabou třeba Mercedesy, o francouzskych ani nemluvim.Až někdo z vás bude mít tohle v garáži místo felícíí a 120tek , tak může začít kecat
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 19:14
Re: bez titulku
Jo přesně tak, je to fakt pěkný auto... a říc o tom,že vypadá,levně, to může říct jen nějakej člověk, kterej jezdí nějakou šunkou...
neregistrovaný "AMG"
20. 1. 2004 19:34
Re: Bejku ty si uplne blbej!
nesrovnávej VOLK??swagen s Mercedesem but tak hodnej, az udělá audi aspon z poloviny to co MEDOUR pak kecej.Audi akorád kopíruje suberba a obraceně to funfguje taky. ::))
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 19:55
Re: Bejku ty si uplne blbej!
konečně další člověk který je trochu soudnej. Audi fakt není konkurent MB. AUDI si hraje na něco na co zkrátka nemá. Ono to ne vždy je jenom o výkonu motoru.
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 22:03
Re: Bejku ty si uplne blbej!
Vy jste IDIOTI !!!!!!!!!!!, hlavně že Cadillac jede vy troubové!
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 12:22
Re: Bejku ty si uplne blbej!
Ty jsi asi nikdy necet zadnej srovnavaci test, vid? No jo, to je pak tezky...
neregistrovaný "Mood"
20. 1. 2004 19:49
Re: Bejku ty si uplne blbej!
Souhlasím. Nechápu jak někdo může říct o audi, že vypadá levně. Nemůžu se ubránit pocitu, že lidé kteří tu nejvíce brojí proti segmentu luxusních aut jezdí ve felíciích a škodě 120. A to nemluvím pouze o kritice audi, ale i ostatních značek. Pár nesmiřitelých táborů, jako zastánci mercedesu, bmw, audi, se tu vždy akorát dokáží dohadovat o tom, jak je jejich zvolené auto nejlepší. A to ve většině případů viděli tyto vozy maximálně na parkovišti u nákupního centra. Přitom úmyslně přehlížejí fakt, že jde spíše už jen o designovou stránku věci-automobilu. Technické a výkonostní rozdíly tu samozřejmě jsou, ale ne tak velké(kdyby byly, nebyly by limuzíny těchto 3 značek navzájem konkurence schopné). Vypadá to nakonec jako psychická ochrana proti pocitu frustrace, že si žádný z těchto aut nikdy nebudou moci koupit. Skvělý příklad typické české mentality-co mít nemůžu, alespoň zkritizuji.
neregistrovaný "Ace2"
20. 1. 2004 20:52
Re: Bejku ty si uplne blbej!
obávám, se že pár lidi včetně mě tu jen ty škodovky nemá.. a ba nakopak s těma autama má i bohaté zkušenosti a proto se tedy k tomu vyjadřují, protože něco vědí. Takže bych nespoléhal na to, že tu píšou je puberťáci s plakátem dream car nad postelí.
neregistrovaný "MIKI"
20. 1. 2004 20:55
Re: Bejku ty si uplne blbej!
Musim jenom souhlasit. Myslim, ze bylo na case aby prisel novy model. Ten kdo rika, ze audi neni konkurence pro BMW nebo MB tak lze. Myslim ze spoustu lidi cte testy aut ve kterych Audi A8 pravidelne vitezi.
neregistrovaný "WOLF"
20. 1. 2004 21:14
Re: Bejku ty si uplne blbej!
tem co opovrhuji nadherou jen pro to aby si udrzeli svuj nazor opovrhuji... tohle auto je dokonalost a zadny 5 na to nema E mozna... AUDI BMW MB je rovnocene trio kazdy v necem jinem... ale rikat tu absolutni soudy o tom ze je to hnus nebo srac je prinejmensim kratkozrake... az pojede po ulici budete slintat nebo nadavat ale to jen z principu... ja rikam ze AUDI BMW MB jsou vsechny dobre ale audi je pro me nejhezci... druzi ale nemusi byt nutne srace...
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 09:51
Re: Bejku ty si uplne blbej!
Že na to 5-ka BMW nemá? Je vidět, že víš naprostý kulový! Kdyby ses někdy projel v nové 530d, tak už nebuš chtít jiné auto! Navíc ve skutečnost vypadá velmi dobře. Líbí se mi všechny tři značky. Mercedes má supr interiér, ale bmw má nej diesel a podvozek. Audi je motorově za obouma.
neregistrovaný "WOLF"
21. 1. 2004 13:51
Re: Bejku ty si uplne blbej!
myslim vzhledove... a to bmw 5 skutecne neni zadny ultrakrasavec... co se tyce motoru audi je posledni protoze MB i BMW jsou nove .. ted bude nova 6ka a ta bude mit nejlepsi motory ... protoze bude nejnovejsi... myslim ze nejlepsi motory ma zrovna ten ktery ho ma nejnovejsi takze je to predhaneni do nekonecna... kdyz uz jsme u toho svezeni.. uz si jel v nove A6tce... myslim ze v ni nikdo nejel takze mlc... az bude potom povidej..
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 14:37
Re: Bejku ty si uplne blbej!
Jistě, že nejel. Ty snad ano, že píšeš, že 5-ka na ní nemá? Popravdě by měla být alespoň stejně dobrá, protože až přijde na trh, tak BMW budem mít už nějaký rok za sebou. Jinak částečně souhlasím s tebou, že lepší motory má zrovna ten, kdo ho má nejnovější, i když si myslím, že do teď má lepší diesely BMW a to už od roku 1999 (ne-li dřív 2.5tds).
neregistrovaný "ace3"
20. 1. 2004 21:57
Re: Bejku ty si uplne blbej!
Tak tady ses fakt netrefil.. Rek bych ze ACE2 se vozi farem, ktery je řxlepsi nez vsechny tvy auta, kt. si mel dohromady... Ja mam s Audi taky zkusenost, ale vubec me nepresvedcila.. Bylo to auto takovy nijaky bez stylu..(A6 2.8quattro) a od ty doby sem vernej BMW..Ted planuju novy auto a proto sem vcera vyzkousel 3auta.. Prvni byl MB E 270CDI, pak me znamej z jarova nechal svezt predvadeci A8 3,7quattro a potom S320cdi 28000km r.v.2001 a muzu vam rict ze neni duvodu kupovat eSsko.. I samotnej jeho mensi sourozenec ho skoro ve vsem predci.. Na plny care vyhrala audina.. Od ty doby, co sem mel A6 se to hodne vylepsilo a muzu vam rict, ze NENI NIC, v cem by mel MB S navrch(porovnavam jen podvozek, pohodli, sedadla a pocit z rizeni-motory se totiz srovnavat nedaly) Ale na Aá bohuzel nemam a tak sem za viteze povazoval Ecko.. Kdyz ale vidim tohle, tak (po vcerejsich zkusenostech s audi) si asi jeste chvilku pockam...
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 23:04
Re: Bejku ty si uplne blbej!
To bych rek...
neregistrovaný "AMG"
21. 1. 2004 00:27
Re: ACE3 ty hlavo?? ZKUS S 500 vs A8 3.7
ACE3 ty hlavo??taky sem zkoušel E 400CDI ,A6 2.5TDI a musím ti řict žě E 400 CDI je fakt super letadlo!?!?!? Wole srovnavej aspon trošku stejny výkony?? 3.7 benzín a 3.2 diesel????trochu divny.
neregistrovaný "AMG"
21. 1. 2004 00:30
Re: ACE3 ty hlavo?? ZKUS S 500 vs A8 3.7
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 09:56
Re: ACE3 ty hlavo?? ZKUS S 500 vs A8 3.7
Ty porovnáváš zbrusu novou A8 s letitým S-kem. Počkej na nové S-ko a jdi se projet. Audi v téhle třídě má po technický stránce určitě na vrch. V této třídě jde hlavně o image a tam mercedes vede.
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 12:16
Re: ACE3 ty hlavo?? ZKUS S 500 vs A8 3.7
OK, ale pro moto fandu je image az na poslednim miste.
neregistrovaný "lojzík"
21. 1. 2004 19:11
Re: 4 matic
nevím čím má Audi navrch?? v tetu autobildu jasně řekli že 4 matic je lepší než Qvádro !!
neregistrovaný "voko"
21. 1. 2004 20:01
:-)
tahle audi vypada pekne ale jak tady pisete cosik o MERCEDESU tak me se mercik vubec nelibi radsi bych si koupil treba audi S6 nez toho nejrychlejsiho kombika od AMG a mercedes!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaa"
21. 1. 2004 20:40
JO,,,,,,,,, TO JE HEZKYYYY
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Quattro"
21. 1. 2004 21:36
AUDI
Nová maska se mi fakt líbí. A ten kulaťoučkej zadeček... (chybí slintající smajlík... :-)) AUDI je jasná jednička. Touhle šestkou všem ukáže kdo je nejlepší. SAMOZŘEJMĚ ŽE AUDI
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cueoqx"
21. 1. 2004 23:27
bez titulku
Pěkný, móóóc pěkný... Takovej Chris Bangle by se mohl od Audi v mnohém a mnoho přiučit :-).

Ale tohle ni až přiliš (profilem) připomíná současnou generaci, viděl jsme někde fotky, které představovaly sice kontorverznější, ale určitě také zajímavý design (mnohem více robustní) i když tohle je takový všeobecvně líbivější. Tohle připomíná spíš rozsáhlejší facelift. Doufám že Walter De Silva ještě trošku přitvrdí.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "moose"
25. 1. 2004 20:54
Re: blubt. stejne si kazdej haji svoje.
teda ace2 - seš magor! plácáš tady kraviny jenom proto že seš zaujatej na to svoje MB... nevozil sem se sice v ničem jinym než ve škůdce1100Mb, pak audi 80, audi 80avant a ted mam audi a4avant ale už to jaký auta následovaly mluví za svoje. halt se mi líbí.a zatim mě nezkalmaly... stejně tak tomu bude asi i u tebe .. MB, MB ,MB . a co jako ? já se za to nestydim ale zároveň nikomu nemusim mlátit do hlavy že je to prostě nejlepší , to bych tu moh ríkat že všici japonci sou z rejže a maj nápravy z bambusů .. MB je hodně ,,dobrá,, značka a má i docela zajimavý auta... stejně tak i opel, škodovka,dokonce i trabant ... stejně mi nedokážeš odradit abych si koupil audi znova. a nezajma me ze MB je vic ,,cool supr auto s dokonalym designem,, nebo ma(prej podle ACE2) vic inovativnich veci. tak jako je pro tebe audi designove hnusny tak je treba pro me hnusnej merc! třeba si můžu myslet že merc je pro kryply který neví co je pěkný a sou to zasraný auta s debilníma motorama co se serou a interier je usitej horkou jehlou ... no teda este ze si to nemyslim... bych byl dost ubohej ne ??? :)
rozhodne tyhle diskuze sou furt stejný at už je to diesel vs benzin nebo MB vs BMW vs AUDI ... kazdej se tu hada jak blbec(ace2) a je zaslepenej svoji pravdou. ale skvele se tu pobavim ! :))
neregistrovaný "Ace2"
27. 1. 2004 15:23
Re: blubt. stejne si kazdej haji svoje.
Dnes se již dají zakoupit prášky proti maniodepresivním stavům, pak tvé příspěvky budou slohově bohaté, budou mít tvar a informační hodnotu a též tě čtenáři nebudou považovat za chudomyslného člověka. A hlavně pak budu mít chuť ti i odpovědět.
neregistrovaný "Šumík"
22. 1. 2004 20:18
Tedy...
No, tak tady se diskuse pěkně rozjela.... Pokud bych měl říct svůj názor, tak si myslím, že Audina je sice kvalitní vůz, ale cena je dle mě přílíš vysoká, zvlášť, když nemá takovou image(nemám z ní takovej pocit exkluzivní značky) jako BMW a MB. Sám, kdybych měl nějakej mega a půl na vyhození, tak rozhoduji mezi MB a BMW a pokud bych se nerozhodl, tak bych nějakýho Lexuse, ale Audinu bych nikdy nekoupil, vždyť v Praze je jich jak nas.... (když už dám takový prachy, tak ať není pořád nějaká A6 na každým rohu)
Sám jsem řídil MB E 270 CDI a A6 2.5 TDI a tam byl pocit z jízdy a pohodlí jednoznačně lepší v MB
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 23:48
Re: Tedy...
Ty diskuse jsou porad stejny a vonicem, protoze tu budou porad nejaky jako ace2, ktery budou jen placat dokola to svy, urazet a nepripusti rozumnou diskuzi, nebot ta jejich znacka je nej a ostatni je hnuj. Holt lehce omezeny lidy. Jo a jinak s tim lexusem bych to neriskoval...
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 23:56
Re: Tedy...
Predpokladam je nove E a starou A6... To se pak neni co divit. Chapu, ze ti vadim, ze audi schazi ta "exkluzivita". (a jak jsme videli nejen tobe, pan ace2 nam to vysvetlil)
Ale k cemu to je? Kdyby teoreticky mb byl technicky horsi nez konkurence, tak by sis ho stejne koupil, vid? Predpokladam, ze jo. Neni na tom nic spatnyho, spousta lidi holt potrebuje si zvysovat image. Napada me bentley, to je presne ono. Zadnej zazrak a stejne se o nej perou. Klidne uznam, ze mb je nejlepsi (jako ze ve vsem urcite ne), ale stejne si ho nekoupim, protoze se mi zkratka nelibi...
neregistrovaný "Šumík"
23. 1. 2004 19:58
Re: Tedy...
Tak za prvý, bylo to předchozí E, ne to současný. A podle mě je v kategorii vyšší střední třída tak malý technický rozdíl mezi MB, BMW a AUDI, LEXUS, že nestojí za to kupovat si zrovna AUDI, protože má o chlup lepší pohon všech kol než 4Matic u MB. Jsou to auta stejně vyrovnaná jako Golf a Astra a Octavia(dejme tomu), takže je to hlavně o značce a pocitu vůči ní. Proto bych třeba chtěl raději BMW nebo MB, protože o ní nezavadím při každým pohledu(když už dám takový prachy)
neregistrovaný "Ace2"
27. 1. 2004 15:19
Re: Tedy...
Ne ne to není pravda, vybíral jsem to nejlepší na trhu a ne podle značky. Uvažoval jsem mezi S-type, a Ečkem, Allroadem a 5xx. V Allroadu jsem ukončil testovací jízdu hned po ujetí cesty kolem bloku, líný, hlučný, špatně řešený a zastaralý interiér či velmi špatně fungující automat. S-type je nádherné auto s nádherným interiérem, výborným automatem i motory, ale nemá prostě technikou na současné Ečko. BMW bylo v té době již na konci a čekalo se na nové a nikdo nevěděl jak bude vypadat. Všechny auta jsou za stejné ceny, ale Ečko toho nabídlo suveréně nejvíce s nejlepšíma službama. Takže AUDI skutečně skončilo ve výběru jako poslední a to zcela s přehledem. Je to v současné konkurenci auto, které mimo barevných reklamní brožurek toho o proti konkurence mnoho nenabídne. Já jsme zastáncem značky Cadillac, žel bohu zde není ani jeden autorizovaný servis, proto jsem musel vybírat z evropských alternativ a vybral jsem si to nejlepší co Evropa v tomto segmentu nabízí a vybral jsme si dobře. Takže vaše vyzdvihávání AUDI do nebes je z mého pohledu úsměvnou záležitostí nezakládající se na reálných zkušenostech. V létě si budu objednávat další vůz a opět do bude to nejlepší co mi evropský trh nabídne. Je to jednoduché a velmi efektivní.
neregistrovaný "Dinar"
28. 1. 2004 13:52
Re: Tedy...
Srovnávat Allroad s éčkem...Proč? Éčko není na ježdění po polňačkách.
Srovnání souč. A6 a souč. éčka vyzní pro éčko, už rozdíl nějakých tří let v konstrukci auta je při dnešním vývoji znát. Takže souhlasím s tím, že ve vyšších třídách je dnes rozdíl mezi zmíněnými značkami dán více rokem uvedení na trh než technickou zaostalostí značky. Design, pocity z řízení, ale i ergonomie jsou více věcí vkusu, můžete se o ně hádat do nekonečna.
Pokud jde o slogan Audi "náskok díky technice" je to jeden z vůbec nejlepších sloganů v automobilovém průmyslu. A jeho pravdivost? Využití různých i-drivů apod. je dáno rozvojem elektroniky, ledky bude mít taky každý. Inovativní automobilku chápu jako firmu, která nějak změní autoprůmysl. Třeba zavedení přímovstřikových dieselů resp. zavedení dieselů do vyšších tříd (malá revoluce), celohliníkové karoserie (předtím zavedení plně pozink. karoserií) nebo zpřístupnění pohonu 4x4 běžným vozům (quatro). To jsou počiny, které v průběhu posl. 10, 15 let výrazně zasáhly autom. průmysl a zobecněly. Jejich autorem je audi, takže bych jim ten slogan dopřál.
Pokud jde o americká auta, v dostupných průzkumech poruchovosti se umisťují na zadních pozicích. I když je to spíše tím, že američané chápou auta jako spotřebák a počítají s jejich častou obmněnou, než že by neuměli auta vyrobit dobře, evropský zákazník tlačí své výrobce do co největší spolehlivosti. Obecně, srovnávat amer. auta s evropskými nemá moc smysl, i vzhledem k cenám phm jdou koncepčně úplně jinými cestami.
neregistrovaný "Cueoqx"
28. 1. 2004 21:13
Re: Tedy...
Ta obhajoba sloganu "Náskok díky technice" byla úžasná :-). Ještě bych doplnil že první TDi čko mělo kapalinové silentbloky s elektronicky řízenou variabilní charakteristikou v závislosti na otáčkách motoru (!!) a že s mírně (převody, aerodynamika) upravenou jina sériouvou Audi 100 Tdi bylo při rekordní jízdě dosaženo spotřeby pod 3 l / 100 km.

No a třebo Quattro s Fergusson FOrmula je dost nesrovnatelný, že... Resp. obráceně :-)