Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový diesel 3.0 TDI V6 pro Audi A8: piezo-premiéra

Piezoelektrické vstřikovače jsou příslibem pro další zvyšování výkonu, snižování spotřeby, hluku a emisí ve vznětových motorech. Mezi prvními je zavádí také automobilka Audi ve spolupráci s firmou Bosch.
Zpět na článek
20. 1. 2004 12:21
neregistrovaný "omi"
20. 1. 2004 19:07
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 00:38
neregistrovaný "an"
21. 1. 2004 10:21
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 11:53
neregistrovaný "Niemand"
21. 1. 2004 15:02
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 17:43
neregistrovaný "be"
21. 1. 2004 17:58
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 08:14
neregistrovaný "Vacmar"
23. 1. 2004 21:47
neregistrovaný "anonym"
23. 1. 2004 21:50
neregistrovaný "anonym"
26. 1. 2004 12:56
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 18:39
neregistrovaný "Pája"
21. 1. 2004 15:29
neregistrovaný "omi"
24. 1. 2004 20:44
neregistrovaný "Peter"
21. 1. 2004 08:35
neregistrovaný "Mravenec"
21. 1. 2004 11:30
neregistrovaný "mrcha"
21. 1. 2004 13:20
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
21. 1. 2004 15:13
neregistrovaný "fonny"
21. 1. 2004 17:34
neregistrovaný "be"
22. 1. 2004 00:52
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 19:59
neregistrovaný "Pol"
23. 1. 2004 13:03
neregistrovaný "lolo"
23. 1. 2004 21:43
neregistrovaný "Pol"
neregistrovaný "omi"
20. 1. 2004 12:21
bez titulku
Hmm... konecne neco lepsiho nez PD. 4.0 TDI je ale do A8 vhodnejsi. Doufam, ze bude i v nove A6. Je to v soucasnosti nejlepsi diesel ve sve tride.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2004 19:07
Re: bez titulku
Dobrej motůrek, je vidět, že Audi motory umí,at už vznětové, tak i benzínové
neregistrovaný "an"
21. 1. 2004 00:38
Re: bez titulku
A co třeba nový třílitrový diesel od BMW? Se svými 160 kW a 510 Nm rozseká kdejaké Audi či MB...
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 10:21
Re: bez titulku
O tom silně pochybuju. Třílitrový diesel od BMW je jednička. Sice má momentálně jen 160kw, ale 510Nm. Navíc lidi od BMW tvrdí, že má přijít s vyšším výkonem a to něco kolem 260k a krouťak znatelně vyšším.
neregistrovaný "Niemand"
21. 1. 2004 11:53
Re: bez titulku
Podivejte, Vam jde zrejme pouze o vykon motoru, ale kam se podely atributy jako spotreba, kultivovanost chodu, zvukova kulisa, rozsah otacek, vyuzitelnost tociveho momentu, ekologie a v neposledni rade take zivotnost. Dulezitym momentem bude take zvoleni staleho prevodoveho stupne a nasledne pak jednotlivych stupnu. To vsechno a jeste mnoho dalsiho ma vliv na konecny vysledek, na pocit z motoru. Neni smyslem se hadat, ktery ze agregat je nejlepsi, musite ale uznat, ze 3.0 TDI je skutecne povedeny agregat, ktery snese mereni s konkurenci (BMW, Mercedes).
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 15:02
Re: bez titulku
Tak samozřejmě. Tento motor je nový a nikdo z nás o něm nic neví, to je bez diskuze. Jedině, o čem se můžem bavit je přítomnost a to má navrh BMW s dieselama. Nej spotřeba, nej zvuková kulisa (3.0d), velká využitelnost toč.momentu, nevím jak ekologie (jelikož má niní filtr pevných částic, tak určitě velmi dobrá) a spolehlivost vynikající (z praxe-v rodině máme 530d a 330d). Uvidíme, jak dobrý bude.
neregistrovaný "be"
21. 1. 2004 17:43
Re: bez titulku
No právě, že všechny tyto atributy má nejlepší 3.0d od BMW. Nedá se s TDI srovnávat. Mohu jezdit opatrně za 4,8 litrů, laik z dálky nepozná, že se jedná o diesel a točivý moment má plochou křivku od 1.500ot do nějakých 3.600ot....
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2004 17:58
Re: bez titulku
Jak to tak dobre vis???
neregistrovaný "Vacmar"
22. 1. 2004 08:14
Re: bez titulku
Co je to za blbou otázku???
neregistrovaný "anonym"
23. 1. 2004 21:47
Re: bez titulku
Jak to tak dobre vis, kdyz ho jeste nikdo netestoval? Uz chapes... Parametry jsou hezka vec, ale realita muze byt trochu jina. 1.9 si klidne muzes precipovat na 150 kW, ale jak dlouho vydrzi, to nevim.
neregistrovaný "anonym"
23. 1. 2004 21:50
Re: bez titulku
To bylo panu "be", ktery uz predem vi, ze TDI se neda srovnavat. Takovych lidi je mi lito...
neregistrovaný "Vacmar"
26. 1. 2004 12:56
Re: bez titulku
Ja taky psal o nynějších motorech a taky jsem psal, že nikdo z nás nemůže hodnotit nový motor od audi, když se s ním nesvezl.
neregistrovaný "Pája"
21. 1. 2004 18:39
Re: bez titulku
Myslim, ze ten motor bude fakt dobrej :-)) ale necham se prekvapit az jak dopadne v testech. A jen drobna oprava u BMW i oficialni web uvadi kroutak 500(v 2000) a ne 510... bohuzel to nic nemeni na faktu, ze je to vic nez u audi. P.S: Chtelo by to ale celkove srovnat krivku, protoze kroutak u A8 ma vrchol v rozsahu 1400-3250. Priznavam, ze presne neznam krivku u BMW.
neregistrovaný "omi"
21. 1. 2004 15:29
Re: bez titulku
Myslel jsem 4.0 TDI.
neregistrovaný "Peter"
24. 1. 2004 20:44
Re: bez titulku
a co 3,0l od MB? 170kw/3750 a 500nm?
neregistrovaný "Mravenec"
21. 1. 2004 08:35
Johohohó
PD má odzvoněno!!! CR rulezzz!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mrcha"
21. 1. 2004 11:30
setrvacne momenty
Pane redaktore, muzete prosim ve strucnosti laikovi vysvetlit, co znamenaji setrvacne momenty 1. a 2. radu a jejich vznik objasnit na schematu? Predem Dekuji (i za pripadny odkaz).
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
21. 1. 2004 13:20
Re: setrvacne momenty
Tema je vzhledem k prostoru v teto diskuzi pomerne obsahle a proto se k nemu zkusime casem vratit v podrobnejsim clanku.
Prozatim vemte zavdet odkazem na stranku, kde jsou zaklady vyvazovani motoru popsany:
[odkaz]
Kdybyste mel zajem o podrobnejsi info a schemata, jsou dostupna ve vysokoskolskych skriptech nebo odborne literature (VLK:Vozidlove spalovaci motory) [odkaz]
neregistrovaný "fonny"
21. 1. 2004 15:13
Re: setrvacne momenty
Mam dotaz, nema nahodou X30d dve turba? tim by se vysvetloval ten vetsi kroutak..
neregistrovaný "be"
21. 1. 2004 17:34
Re: setrvacne momenty
u BMW?? v zadnem pripade NE!
neregistrovaný "anonym"
22. 1. 2004 00:52
pro redakci
Teto článek se mi moc líbil! Škoda jen, že takovýchto podrobnějších popisů motorů není na Vašem serveru více. Jako student spalovacích motorů na VUT Brno bych to uvítal.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pol"
22. 1. 2004 19:59
bez titulku
Nekde (myslim ze Svet motoru) jsem cetl, ale uz asi pred dvema lety, ze piezoelekricke vstrikovaci trysky pouziva peugeot u motoru 2.0 HDI. Je to pravda?
Jinak take chvalim tento clanek. Jen malo clanku v mediich se zabyva technikou, vetsina je o designu, cene a interieru automobilu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lolo"
23. 1. 2004 13:03
Re: bez titulku
cital som to aj ja a je to siemens. inak uz davnejsie sa hovorilo o tom, ze audi bude mat cr diesel a vw pd.
neregistrovaný "Pol"
23. 1. 2004 21:43
Re: bez titulku
No spis bych rek VW 6 a vice valce-CR, 4 valce PD. Novej 2.0 TDI v audi je PD.