Sportovně-užitkové vozidlo postavené na bázi dodávky je další neobvyklá kreace francouzského výrobce. SUV Scénic RX4 se před lety dočkal sériové produkce. Jak tomu bude u Traficu Deck´up je nejisté.
Libi se mi spousta jinych aut, ale zrovna Megane II a tohle se mi nelibi. Napr. kufr u Meg II mi prijde "za kazdou cenu jinej" az je to na ukor funkcnosti. Treba Scenic II, ktery ma ten kufr prakticky stejny se mi libi, tam uz jsou ty proporce v pohode, ale hatchback je hnus. Sedan a kombi jsou taky pekny ;-)
musim teda rict, ze me se auta renaultu ted opravdu hodne libi... a tenhle je klasicky pripad oskliveho kacatka, sice uz v krasnou labut nevyroste, ale mne se proste libi, super futuro, ktery dokazali udelat z vcelku obycejny dodavky (i kdyz designove taky povedeny)...
Proc ma sakra ten motor tyk malej kroutak? vykon chapu, ten to moc nepotrebuje tak ho trochu priskrtej, ale ten kroutak? U takovyhleho auta plati cim vetsi tim lepsi a 310nm ma fabie v 1,9.. tohle je 2,5..
U renaultu je clovek na ruzne patvary uz skoro zvykly, napriklad Megere vypada jako cajnik. Ale tohle vypada jako krizenec soustruhu a naparovaci zehlicky. Citim soucit s temi, komu se to libi.
Mno, studie sice vypada celkem realne, ale ja si myslim, ze se seriovou vyrobou to tak horke nebude... Jednoduse proto, ze si myslim, ze by nedokazali vyresit torzni tuhost karoserie, kord pri tech kridlovych dverich... No a jesti je to na podvozku Traficu, tak to tomu taky neprida, takze tohle auto by sotva mohlo fungovat na silnici, natoz treba v lehkem terenu, tam by se asi zlomilo :-)
Myslím že renault nemá s torzní tuhostí aut problémy. Železo maj tvrdý (* v crash-testech), treba u Espacu pro vyztužení karosérie vůbec nepotřebujou střechu - je tam obrovský skleněný okno a jen 10 cm širokej ocelovej příčník. Jezdím s nim po dost špatný cestě a auto ani nevrzne... :-)
Jednou jsem viděl dokument z Kuby a tam kvůli nedostatku peněz a dovozu všeho včetne automobilů do země používají vraky amerických i jiných aut z šedesátých let a protože jim jde pouze o funkčnost, různě je kombinují a svařují dohromady. Nevím proč jsem si na to teď vzpoměl, ale konstruktéři Renaultu se myslím také dívali.