Novinky
Tady se jasně ukázalo , že common rail druhé generace udělá i z naftovejch analfabetů špičku tak * proč to ta ksichtovská rodina Volkswagen ještě nepochopila
Dám ti jednu kontr. otázku.Jaký je rozdíl mezi cr. 1 od Siemense a cr.2 od Bosche a od kdy se každý vyrábí? Za druhé, co ti říká Audi A8 3,3 TDI?
K audi 3.3 neni TDI je to jedinej common rail od vW, proc? 1. jedine reseni pro luxusni vW aby neznel jak traktor. 2. uz se nedela-snad se jim tedka to 4.0 V8 podarilo dostatecne zaplastovat-neco jako cernobylsky sarkofag 😊. Honda forever i kdyz ja bych stejne nejradsi 2.4 executive tourer-libustka, 7000 rpm mnam!
Nestačily mi články o accordu CTDi a tak jsem si ho šel misto tlachání opravdu vyzkoušet a musim smeknout. Motor povedeny ve všech směrech, velmi dobré zrychlení, líbí se mi že vás u toho nečeká žáden extrémní kopanec, ale krouťák je krásně rozložen - prostě plynulý zátah až do vyšších otáček, spotřebu jsem sice nezjistil ale určitě bude odpovídat tvrzení hondy (5,4l kombinace). Překvapila mně velmi kvalitní implementace nového motoru do karosérie původně vyvinuté pro 2,0 a 2,4DOHC i-VTEC benzin verze. Auto má prostě stále optimálně naladěný podvozek - přítomnost nového CTDi pod kapotou nijak nezhoršila jízdní vlastnosti. Odhlučnění je rovněž příkladné - řekl bych nejtišší v této třídě. (nesrovnávejme to s vyšší třídou). Kdo to koupí - neprohloupí.
Překvapilo mě, jak daleko se dokázali dostat s tím prvním turbodieselem, konkurenci co se týče jízdních vlastností jednoznačně pobije, myslím že už jsem jezdil ve všech podstatných turbodieselových autech střední třídy a můžu si za tímto tvrzením stát. Také mě překvapilo, jak ten motor dokázali sladit s Accordem, který měl pouze benzínové motory. Možná je to nízkou hmotností toho turbodiesela, má snad jenom 60 kilo navíc, což mi připadá až divný. Při jízdě je právě parádní ten pocit lehkosti a samozřejmosti jak všechno funguje lehce, plynule, bez vibrací a hluku. Ale stejně je jednoznačný, že se jich v Čechách prodá sotva pár stovek. Hondu tady moc lidí nezná. Nevíte náhodou jestli je Accord skutečně nejprodávanější auto na světě za minulý rok?
No v Americe se jich prodalo loni přes 400 000 kousků a byl vyhlášen jako nejoblíbenější sedan dané třídy, další byla Mazda6, Toyota Camry, Nissan Altima, Passat, Mitusibshi Galant, Chevrolet Malibu, Hyundai Sonata, Chrysler Sebrink, Suzuki Verona...takže...no nekup to!!!
Taktéž jsem se svezl s Accordem i-CTDi a mohu potvrdit, že vše co je tady o něm zmíněno je pravda. Žádný z konkerentů v této třídě se mu v současné době nemůže rovnat. Je sice pravda, že svým litrovým výkonem či kroutícím momentem se nemůže řadit k absolutní špičce (tak jako u zážehových motorů), to ani v tomto případě nebylo cílem konstruktérů Hondy, ale v čem diesely jiných značek jednoznačně převálcuje je neskutečná vyváženost výkonové charakteristiky a celková kultura chodu. Motor zcela plynule a bez protestů táhne již od volnoběhu. Žádné chvilkové a náhlé navýšení výkonu kolem 2000 se nekoná, aby poté stejnou rychlostí se i vytratilo, což je známý neduh motorů 1.9TDI 96/110kW (daň za vysoký litrový výkon). Odhlučnění a zvukový projev je na na takové úrovni o které se PD-klapačům může jen zdát. Honda opět všem dokázala, že umí vyvinout nejen špičkový benzín, ale i diesel, ač s nímž v minulosti neměla žádné zkušenosti a který je proti její filozofii.
Ale přes všechna tato pozitiva, bych si ho stějně nekoupil, neboť benzín, je benzín a v případě Hondy to platí dvojnásob.
Ale přes všechna tato pozitiva, bych si ho stějně nekoupil, neboť benzín, je benzín a v případě Hondy to platí dvojnásob.
...a zvlast tedka, kdyz je cena nafty stejna jak naturalu... Sice trosku nizsi spotreba, ale nez se ten diesel zaplati, tak auto uz stejne bude davno pryc. Jo, kdyby nafta byla tak za 15 Kc... Nebo bejt ridic tatry a krast to. 😊
Nejsem žádný odborník přes auta, ale i ten blbý Volkswagen počítač. Myslím, že hodně lidí si takto měří spotřebu apod. a prostě už si na to zvykli. Neříkám, že absence počítače je důvod k nekoupení Hondy, ale pokud mi to tam nedají i když si za to chci zaplatit, tak si myslím, že jsou to tupci a že jím tato ignorace zákazníkových přání nemůže dlouho vydržet i když mají dobré motory.
Accord je na trhu již někdy od jara minulého roku a na cestách ho moc nepotkávám, to vypovídá hodně. Za cenu jakou chcou si spousta lidí koupí radši něco jiného.
Accord je na trhu již někdy od jara minulého roku a na cestách ho moc nepotkávám, to vypovídá hodně. Za cenu jakou chcou si spousta lidí koupí radši něco jiného.
Tak uz jsem myslel, ze s timhle argumentem nikdo neprijde. Ma lepsi jizdni vlastnosti, motory, podvozek, razeni... nez Passat, ale nema pocitac, takze si radsi priplatime a koupime Passat. Me osobne pocitac absolutne nechybi... ale uznavam, ze TDIckari jej zboznuji, presne totiz mohou spocitat, jak dlouho jeste budou muset jezdit nez se jim vrati to, co zbytecne vyhodili pri porizeni auta.
Jo! Jo! Jo!!! To je dobrý...
Srovnávat Accord a Passat? To může jen ignorant...A ohánět se přitom palubním počítačem Ještě tady nikdo nezvracel, že Honda okopírovala čumák od Mazdy6. Potom už by to bylo - spolu s počítačem - kompletní.
Nemá počítač, nebereme. A co sqělý podvozek? Nezájem. Řízení? Nezájem. Řazení? Nezájem. Motor? Nezájem Provedení? Nezájem. SPOLEHLIVOST? Nezájem. Nemá počítač, koupíme raději tu kačenu Passat, tam si můžeme blikat celý den...
Srovnávat Accord a Passat? To může jen ignorant...A ohánět se přitom palubním počítačem Ještě tady nikdo nezvracel, že Honda okopírovala čumák od Mazdy6. Potom už by to bylo - spolu s počítačem - kompletní.
Nemá počítač, nebereme. A co sqělý podvozek? Nezájem. Řízení? Nezájem. Řazení? Nezájem. Motor? Nezájem Provedení? Nezájem. SPOLEHLIVOST? Nezájem. Nemá počítač, koupíme raději tu kačenu Passat, tam si můžeme blikat celý den...
..no jasně, Honda okopírovala přední maskový pětiúhelník od Mazdy! Už ho tak kopíruje od nějakýho 95-týho roku! Jinaks to napsal absolutně přesně a neboj, on se někdo kvůli tý masce ozve...
přední pětiúhelníkovou masku měl Accord dříve než Mazda (i když se jednalo o hodně placatý pětiúhelník)
Honda Accord porazila Mazdu 6 v soutěži o JAPONSKÉ AUTO ROKU!!! myslím že tato soutěž má mnohem větší prestiž než české auto roku, které vyhrála Mazda 6.Asi proto, že ukrást zadní světla z Lexusu a interiér z Alfy je nějaký kumšt.
Honda Accord porazila Mazdu 6 v soutěži o JAPONSKÉ AUTO ROKU!!! myslím že tato soutěž má mnohem větší prestiž než české auto roku, které vyhrála Mazda 6.Asi proto, že ukrást zadní světla z Lexusu a interiér z Alfy je nějaký kumšt.
Co se týká té přední masky, tak spousta odborníků - pisálků - nevidí za hranice ČR a myslí si, že tak je to správné... Nic na tom nemění fakt, že Mazda6 i nový Accord se začli ve světě prodávat ve stejnou dobu, že dokonce Accord, i když tak sprostě okopíroval ten čumák od Mazdy 6, dostal cenu japonské auto roku. Důležité přece je, že Mazda 6 přišla na český trh na podzim 02 a Accord až na jaře 03. To přece musí stačit, aby starý pan Honda stihl okopírovat nos od šestky, k tomu vymyslel nový kabát, dal to do výroby a dovezl do Čech. Samozřejmě nehaním šestku, jen se po vzoru Dona Qujiota snažím porazit větrné mlýny...
V AutoTipu je test Accord x Mondeo x C6 x (už jsem to zapoměl). Je to snad poprvé, co jsem v tomto německém časáku našel test, kde vyhrála Honda. Porazila a opěvovaný Duratorq 2 u Mondea, Který byl v jiném testu hodnocen lépe jak VW TDI. I porážka HDI od PSA je podle mě velmi cenná. Možná se západoněmečtí soudruzi zalekli a proti Accordu pašíka radši nepostavili.
Jinak si myslím,že není na místě nějak sporstě nadávat těm, co nedají na VW dopustit. Musím říci, že jsem sám ochutnal pašíka a komfort cestování a hlavně úroveň zpracování byla perfektní. Přestože se mi to auto docela líbí,mému stylu jízdy odpovídá něco uplně jiného.Proto se ještě nemusím obouvat do "páprdů" s TDI. Každý má halt něco. Abych ušetřil psaní rejpalům, tak jsem velký fanda Hondy a našetřil jsem si na Civička VTI.A na HONDIČKU nedám dopustit.
Jinak si myslím,že není na místě nějak sporstě nadávat těm, co nedají na VW dopustit. Musím říci, že jsem sám ochutnal pašíka a komfort cestování a hlavně úroveň zpracování byla perfektní. Přestože se mi to auto docela líbí,mému stylu jízdy odpovídá něco uplně jiného.Proto se ještě nemusím obouvat do "páprdů" s TDI. Každý má halt něco. Abych ušetřil psaní rejpalům, tak jsem velký fanda Hondy a našetřil jsem si na Civička VTI.A na HONDIČKU nedám dopustit.
Nevite nekdo, co zanzornuje to foto se sedmi cervenejma trubkama v jedny zeleny? Co je to za soucast motoru?
Osobně bych řekl, že se jedná o tepelný výměník výfukové plyny -chl. kapalina. Možné účely: přídavný ohřev chl. kapaliny - resp. motoru na provozní teplotu a následné snižovaní teploty výfukových plynů pro použití EGR systému.
Co je tak zazracneho na tom jejich topeni? Co znaj americani lednicku tak pouzivaji klimatizaci, a to ze se da s ni topit (protoze obrati chod ci co) znaj taky pekne dlouho. Na kazdym baraku maj klimatizaci a v zimne s ni topi. Sednuli v zime do stary americky kary a dam topeni na plno tak v mziku rozmrazeny auto diky teto vychytavce. Mam s tim zkusenosti i z Fiatek, ktery to pouzivaji radu let.
Tak v cem je to u Hondy tak vyjimecny? Treba to je pro ne opravdu novinka na Evropskej trh (opravdu nevim) a nebo mozna jenom ceri vodu tak jak to umi u nas Skodavka - vzdycky se byjou do prsou jakou maji svetovou novinku a pritom u jinych automobilek si to zakaznici dopravali pred 20 lety .
Tak v cem je to u Hondy tak vyjimecny? Treba to je pro ne opravdu novinka na Evropskej trh (opravdu nevim) a nebo mozna jenom ceri vodu tak jak to umi u nas Skodavka - vzdycky se byjou do prsou jakou maji svetovou novinku a pritom u jinych automobilek si to zakaznici dopravali pred 20 lety .
Ze své automobilní praxe jsem tuto verzi přídavného ohřevu chladící kapaliny viděl jen asi dvakrát ( a to jednou na nějakém bagru, či co to bylo). Většinou se používají tepelné výměníky motorový olej-chladící kapalina nebo elektrický sytém, popřípadě ohřev nezávislým teplovodním topením.
Ale tenhle system neohriva zadnou vodu, ale rovnou vzduch - nebo kdyz si pustite klimatizaci (klasicky) tak vam to ohriva vodu?? Myslim si ze to na vas zacne okamzite chrlit chladnej vzduch a to tu jde. Dalsi tepelnej vymenik by znamenal ztraty, zbytecnou slozitost zarizeni a hlavne by to nefungovalo tak rychle.
Nez se podivat do ameriky (statu nebo auta), tak je urcite snazsi narazit na Fiata nebo Alfu Romeo ktera ma automatickou klima. U ovladani topne soustavy (klima) je vyznacen zlatym pismem symbol celniho skla. Kdyz presunete vypinace na tyto symboly tak Vam zacne okamzite proudit vlazny vzduch do kabiny, zapne se odmrazovani zpetnych zrcatek... Kdyz pridete rano k zamrzlemu autu docela sikovna vec.
Nez se podivat do ameriky (statu nebo auta), tak je urcite snazsi narazit na Fiata nebo Alfu Romeo ktera ma automatickou klima. U ovladani topne soustavy (klima) je vyznacen zlatym pismem symbol celniho skla. Kdyz presunete vypinace na tyto symboly tak Vam zacne okamzite proudit vlazny vzduch do kabiny, zapne se odmrazovani zpetnych zrcatek... Kdyz pridete rano k zamrzlemu autu docela sikovna vec.
Jo a ten passat bude v budoucnu osazen motorem 2,0 TDI