Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Teda to je humac... vyvarovat z tak staryho auta (navic hnusnyho uz v dobe svyho vzniku), no nevim nevim... Aspon, ze neprepalili tak tu cenu jako u Streetka. Ale tohle je v podstate uplne vobycejny Kacko, az na svetla...
0
Tady je zas někdo chytrej jako rádio! Nemůžu si pomoct, ale mě se Káčko líbí a teď ještě víc. Navíc se koukni na jízdí vlastnosti, podlí v předu, spolehlivost. Tento model je už taková rádoby frajeřinka, ale normální Káčko je NEJLEPŠÍ volba pro dvoučlennou rodinu. Pokud má někdo kolem 100 000 Kč, tak koupí tohoto vozu neprohloupí.
0
Ja za to nemuzu, ze mas Kacko. ale uprimne receno, v tomhle segmentu je lepsi treba Twingo, lepsi vnitrni prostornost, relativne vykonej uspornej motor.... Nebo Honda Jazz, ale to uz je cenove nekde jinde.
0
Twingo má můj strejda a sám říká, že jeho koupí udělal chybu - je spíš dětské autíčko a zejména má velkou nevýhodu - digitální rychloměr a všechny ukazatele, které jsou za slunečného počasí absolutně nečitelné.
0
Nemohu s tebou souhlasit, že je Ka spolehlivé a rozhodně není pro dvoučlenou rodinu nejlepší volbou. Motor 1,3 rozhodně nepatří k nejspolehlivějším a hlavně nepatří ani mezi průměrně hospodárné. Jeho spotřeba je zejména u verzí s posilovačem řízení zoufalá a to asi žádnou rodinu nepotěší. Né, že by Twingo bylo mým idolem, ale má hospodárnější motor a hlavně spoustu místa vzadu i v kufru. Káčko má kufr na nic a "fígl" se zvětšením kufru naklopením zadních opěradel je trapným pokusem o originalitu. Jinak má Káčko fakt dobrý jízdní vlastnosti a desing je spíš otázkou vkusu. Osobně bych si v cenové kategorii 100.000,- mezi ojetinami vybral Feldu. Má pět dveří, slušný kufr a levný servis.
0
Zajímavý názor. Bohužel moc lidí co mají s Káčkem zkušenosti neznám. Jen vycházím z testů, které jsou na internetu nebo v různých časopisech. Jízdní vlastnosti budou asi nepřekonatelné, o tom není sporu. Co se motoru týče, tak se s ním (prý) dá jezdit za 6-7 l a slyšel jsem i názor, že je to nedoceňované auto, jehož motor v pohodě zvládne 300 000 Km. Otázkou je, zda to nebyl reklamní tah nějakého bazaru či firmy Ford. S tou Feldou bych měl asi strach - sice je levný servis, ale o to víc poruch a navíc cena 100 000 Kč by odpovídala ročníku 1996/1997 - a to jsou stále ještě feldy se starou tváří. A ukaž mi dnes feldu se starou tváří tohoto roku výroby (která nebyla garážovaná) a není rezavá. Další varianta auta této cenové relace by pak u mě byla Fiesta s motorem 1,25 16V.
0
Máš pravdu s problémy s korozí u Feldy, zejména pak páté dveře jsou průšvih. Každopádně mám s tím autem určité zkušenosti a nevidím důvod k obavě z hlediska poruchovosti. Nemyslím si, že by byla o něco horší než srovnatelná auta (stáří a cena). S Káčkem mám ujeto pár tisíc kilometrů a rozhodně ho nechci zatracovat, ale mě vycházela spotřeba s posilovačem těsně pod 8 litrů a to mi přijde prostě dost. Navíc motor 1,3 OHV, který je v Káčku a byl i ve Fiestách měl celou řadu neduhů. Hlavním problémem bylo nadměrné opotřebovávání vačkového hřídele a následná oprava v řádech mnoha tisíc korun. A spíš mi na tom autě nevyhovoval vnitřní prostor. Ale motor 1,25 ZETEC 16V ve Fiestě nebyl špatnou volbou.
0
Je to věc názoru. Já mám Káčko z druhé ruky, r.v. 98, najeto 54 tis. km, já jsem s ním najel 7 tis. a s motorem žádné problémy nebyly. A co se týká spotřeby, tak ta se pohybuje v pruměru kolem 6,5 l (a to jezdím docela svižně). A co se týká Felicie. Sice má 5 dveří, velký kufr, ale oproti Káčku je dost těžká a hlavně, většině těch, co jsem viděl, korodují páté dveře a nikdo s tím nic nenadělá (ani továrna, ani servisy, ptal jsem se tam na tento problém a sami říkají, že nevědí, co s tím).