Toto je velké auto z velké země. Tata zkombinovala velkoprostorovou karoserii od italského studia IDEA s podvozkem SUV. V Indii se vůz dostane do prodeje ve druhém čtvrtletí roku 2010.
Tak tento model už vyzerá celkom na úrovni, zdá sa, že sa vynoril zdatný konkurent, vyznávajúci podobné hodoty ako Ssangyong - nutné je ale dodať, že v podstatne slušivejšom kabáte.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tata Aria, sa začne vyrábať v II.štvrťroku 2010, kombinuje funkčnosť a pohodlie MPV strednej triedy s plne terénnou výbavou prémiových SUV. Jeho jedinečný návrh a konštrukcia zabezpečuje robustnosť, vkusný vzhľad a pohodlie. Interiér, s tromi radami pohodlných kresiel, prezentuje luxusný prémiový svet, zahrnujúci plastický 3D zvuk audiosústavy, postupne sa stlmujúce stropné svetlá, kvalitný GPS-systém, nejmodernější informačný systém, viacúčelový volant, duálnu automatickú klimatizáciu. Špičková bezpečnostná výbava zahŕňa 6 airbagov a ESP, ponúkaný v indickom vozidle po prvý raz. Okrem toho, pokročilá konštrukcia rámu karosérie a vystuženej bezpečnostnej klietky spolu dvojzónovo zasúvacou tyčou riadenia robí Ariu jedným z najbezpečnejších vozidiel.
Jeho 2.2-litrový turbodiesel s priamym vstrekom disponuje silou 140 PS a krútiacim momentom 320 Nm je spriahnutý s voliteľným pohonom 4x4 s reguláciou prenosu krútiaceho momentu podľa charakteru terénu.
Svého času měla velký úspěch v UK Kia Carnival (v UK Kia Sedona). Cokoli se vyrábí v Indii, je automaticky připraveno pro anglický trh, takže to do Evropy 100% půjde, uvidíme zda také na kontinent. Výhodou je pohon 4x4, to Sedona neměla. Vůbec, podceňovat spol. TATA není dobré, třeba mají v nabídce rovnou 3 turbodiesely - 1,4, 2,2 as 3,0 - taková Honda má třeba jeden...
co se "odborníci" ušklíbali nad produkcí Hyundaie a Kii. Když vstávala z popela Dacia - to bylo řečí. No a teď ťuká na dveře TATA. Časem se máme na co těšit a jen houšť a větší kapky - konkurence vždy prospívá - bojí se jí jen zpohodlnělé kostry.....
Vypadá aria celkem dobře a dospěle.Myslím si ale že do kvality moc nebobrala.ale pokud to kupuje nekdo v indii je to proněj vuz na urovni v evropě moc nevím.A nahodou hyundaie byly a budou dobre auta a dacia byla vždycky dobrá automobilka takže bych to nesrovnával s tatou tata je uplně jina liga